sinan ondan daha büyük bir sorunun var çok kolay bişey bulun bakalım
sinan ondan daha büyük bir sorunun var çok kolay bişey bulun bakalım
haa ben soruyu yanlis okudum daha dogrusu yanlis anladim.ben zannettim ayaktan vitesli motorlardan bahsediyonuz
kalkislarda hep bi tarafa yanasik kalkmamiz lazim ve sikisik trafikte sikinti yaratir.mesela debriyajla cok oynadigin sikisik trafikte onune bi sey ciktiginda debriyajami bascan yoksa 2 ayagini indirip durmayimi deneycem
kalkislarda hep bi tarafa yatik kalkmamiz lazim ve sikisik trafikte sikinti yaratir.mesela debriyajla cok oynadigin sikisik trafikte onune bi sey ciktiginda debriyajami bascan yoksa 2 ayagini indirip durmayimi deneycem
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
evet sinan 100 puan kazandın güle güle kullan vitese atarken sıkıntı yaratır 1 ayağınla debriyaja basıcan diğeriyle vites atçan ee motor nasıl durcak kalkışlarda
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
şimdi okula gidiyorum öğle arasındayım akşama güzel sorular bulcam sana merak etme
sinan sana basit bir soru daha zor soru gelmiyor aklıma. gerçi zor olsada senin için fark etmez vites genelde neden 1 aşağıda kalanları yukarda oluyor???
dusunmem lazim emre ama her motorda ayni degil,yuzluk cinlilerde hep asagiya,jawalardada ayni hep asagi,hero honda hep yukari.hondanin 125'ligi hep asagi.
bence bunun mantikli bi cevabi olmaz.
soruya pas lutfen
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
yok ben genelde dedim (özellikle şehir içi kullanıma uygun motorlarda ) bu sorunun mantıklı bir cevabı var
aklima bi se geldi,mesela bosa atmak icin vites dusururken 1'e geciste devir farkindan dolayi vurma olabilir,yavaslasin ve direk 2'den bosa atarsin,yada bostayken vitese gecirirken aynisi olabilir.
cvp dogrumu ?
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
evet doğru sıkışık trafikte genelde 2. vites kullanılır ve boşa atmasıda kolaydır 1 e atıp tekrar boşa atmak yerine direk boşa atabilirsin
sorulara dewam plssss
25 karakter
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
birazda sen sor sinan hep bizmi sorcaz
avrupa ülkelerinde neden vites sol ayakta fren sağ ayakta ?? bunu düşündünüzmü hiç
trafik seyir yönüyle alakalı olabilirmi?
onunla alakalı birşey ama mantığını anlamadım?
bizde trafik sağdan işlerken orada soldan işliyor,durum bundan ibaret yane.OK?
tamam trafiğin işleyiş yönü farkını anladık zatende ayak farkı neden oluşuyor arabalarda sağ sol fark ediyor ama motorlarda ne fark edicek ??
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)