130-140 la giderken hiç zorlanmıyormuş
130-140 la giderken hiç zorlanmıyormuş
Evet, o konuda çok haklısınız. Cbr 250 rüzgârlı havada 140'ı çok çok zorlanarak görüyor. (Son gaz, üzerine kapanınca vs. )
Valla Cbr 250'deki en tatlı devir 8.000-9.000 arası zaten. O devirleri görmeden vites değiştirmem genelde.
Ayrıca motosikleti devirli kullanırken yakıt hesabı yapmam, bakımlarına da çok dikkat ederim. 3.000'de yağ değiştirdiğimi bilirim.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Hiç zannetmiyorum...
Grenaj yok, siperlik yok, 130'la giderken tokat gibi bir rüzgar. Dizleri depoya perçinlemek lazım o kadar beygirle
Ya da haklısın; o motosiklet, üzerinde binicisi olmadan da hiç zorlanmadan gidebilir o hızlarda...
Bi süreliğine...
Sizin Angara bizim İzmir gibi rüzgarlı değil mi acaba? Burada kimi zaman otobanda yol yön değiştirdikten sonra rüzgarın gelişi değişince motosikletin hızı 130'dan 110'a düşüyor gaz değişmediği halde...
Neyse uzatmıim, izin almadan yazdım zaten yine grubunuza, kızacak babamla abim sonra yine silecekler
Motosikleti; biraz da, geri gitmeyen bir yoldaş olduğu için seviyorum. Hep ileri; ama, hep ileri gidiyor... Geçmişle hesabınız kalmamışsa, tam size göre motosiklet.
Size göre de; daha keşfedilecek, yaşanacak çok şey varsa, haydi atlayın motosikletinize...
Bırak abicim şimdi... 160'da sıkıversen şak diye 230'a oturacak gibi konuşmuyonuz mu Zaten son canının son demleri o hız. Binmesek neyse, 155 kilit gidince konforlu mu şimdi, 10 bin km kullanmasam inanacam Elciklerde rezonans, yüksek hızda kapanıp gidecen o sürüş pozisyonu, önde tur camı yok bişey yok... Apış aranda yırtınan 250 cc tek piston. 100-120 konfor için ideal, süratli seyir için ise 140 dolayları iyi diyebilirim ben onun için.
Edit: Rampa aşağı 182 gördüm, rüzgarda dalgalanan bir poşet gibi
Motor ısındıktan sonra redline'a sokmadan kullanmanın bir zararı olmaz. Bakımların gerekli şekilde yapıldıkça. Bak Honda 12.000 km de yağ değiştir diyor (hepi topu 1~1,5 lt zaten) adam 3.000 de değiştirmiş. Ben 2500'de değiştiriyorum mesela... Sorun olacağını sanmıyorum 140~150 gitmenin.
Senin motor 130'u geçmiyor ki bişey hissettirsin... Ki göstergenin nekadar fazla yazdığını da sen biliyorsun ... Şu CBR250 nin hızını da bir allahın kulu GPS ile ölçsün sevabına, Duke 130 u geçemezken bu alet nasıl 165 yapıyor düzde anlayamıyorum..
#sürenadam
hızlı trenle eskişehir'e nakledilme esnası haricinde cbr250'nin 170 göreceğine inanmam.
'' Şu motor bunu basar bu basamaz yok canımmm bırraak atmaa tabi olm la bi git '' minvalinde gelişebilecek bir diyalog başlatın da neşelensin ortamımız dostlar , çok keyifli olacağını düşünüyorum .
Zanşong Wu Choi ile 175'yi gördüm kanıt ve de şahitlerim var .
Kaç arşın havada kaldın, kriter o ...
#sürenadam
Cbr 125 le 140ı görüyordum ben..gps falan bilmiyorum..hız göstergesi bozuktuysa onu da bilmem..daha sıfır motordu zaten hepi topu bi sene kullandım..
Benim gostergeler 140 diyorken eskisehir yolundaki "hiziniz bisey, tesekkur ederiz" yazan tabelalar 125-130 arasi bir sey gosteriyordu diye hatirliyorum. Tesekkur de etmiyorlardi o hizi okuyunca :D
Gostergedeki 160'i da 135-140 gosterir diye tahmin ediyorum. Ben cevre yoluna gidip GPS ile test etmeyi deneyeyim ama onumuzdeki hafta.
NX te hızımı doğru gösteriyor mu diye bir endişe taşımıyorum çok şükür çoğu zaman km teli kopuk olduğu için 70 radarından 0 km hızla bile geçebiliyorum :D
bayrama ızmıre araba motor farketmez gtcek olan varmi? Astıde an ıtıbarı ıle bılet bulamadm :/
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)