Metin Usta forever . Jantı ısıtarak yaparsak kolay olur ama jant o bölgede mukavemetini kaybeder biz bunu böyle yapmayız dedi. Bi makineleri var hidrolik ona sokacağız yavaş yavaş lastik çekiç ve hidrolik olarak baskı uygulayarak yaparız dedi.
Şimdi Ulusan'ı bunun için aradığımda ve sorduğumda bana yaparız; ısı uygulayacağız ve sonrasında da boyayacağız dedi. Araştırım ve evet ısı uygulanmamalı yavaş yavaş sakin sakin mikron mikron düzeltilecekmiş. Ulusandaki Selim abiye hiçbirşey demem ilgilendi ne zaman gitsem. Ama Yaşar Usta var ya orda tilt oldum adama. Hiç bir şey yapmadan sadece dolanıyor. Metin usta'nın yada Bora Hondadaki Bahtiyar Ustanın el çabukluğu kimsede yok.
Yağını suyunu filtrelerini balatalarını kendim değiştiririm ama zor olanı subap ayarı gibi işleride ustaya bırakır mutlu mesut olurum böylelikle.
Turgay Panpama gelsin..
Yunus o değilde bu resmi bulabilmek için google'a ne yazdın onu merak ediyorum.
"Harley Davidson"+"High Heels"+"Oil Change"+"Blonde"+"20-50 Oil"
Cümleten selamlar cuma günü mersinden ankaraya geliyorum artık ankaradayım aktivitelerde görüşmek dileğiyle
Google da böyle bir resim aradığımı kim söyledi ki
Boy fukarası olmasaydım herbişe kullanırdım, ama mukadderat işte.. hislendimm
hülogggggghh
1- SMT yi sizden öğrenecek değiliz !
2- Ne biliyon belki hatun kişiler sürüyor motoru ?? Olamaz mı diyorsun
İki yıl sonra görüşürük yavrum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
O zincir ve fren diski yan yana iyi hoş da, zincirden diske yağ sıçramayacak mı?
Asıl tasarım bu değil biliyorum. Reklamlardaki 1290 SD'ün farı yok ordaki kamera aslında. Fren diski ile zincir bir arada olabilir mesela Honda VFR 800 V-Teclerde olduğu gibi. Biraz cannız çeksin dedim. Yoksa ne haddimizi 1290 peeeh 990'ıyla bi uğraşalımda üüüüh.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)