Bahçeli'ye girişim yasaklandı, Keçiören'de de suyum ısınıyor hissediyorum , bana zorla Hulk Hogan bıyığı bıraktırıp deri yelek giydireceksiniz, halbuki seviyenize inip sizinle takılımaya zorluyorum kendimi =))
Bahçeli'ye girişim yasaklandı, Keçiören'de de suyum ısınıyor hissediyorum , bana zorla Hulk Hogan bıyığı bıraktırıp deri yelek giydireceksiniz, halbuki seviyenize inip sizinle takılımaya zorluyorum kendimi =))
Kenan Sofuoğlu buluşması ODTÜ de 18:00 de başlıyor, gelecek var mı ?
ben 18:30 da çıkıyorum işten, direk oraya gideceğim
motoru sinan a bıraktım sübap ayarı için...ek olarak debriyaj telinin de değişmesini istedim, debriyaj maneti sert olduğu için debriyaj balata yaylarını da kontrol edecekler (bilmiyorum alakası var mı), ek olarak egzantirik zincir gergi vs ne ise o kontrol edilecek....
500 kaada patlayacak
Zorla milliyetçi yapacaksınız beni ya . Bak benim damarım pistir bir şeye inanırsam dibine kadar giderim nasyonal partiyi kurar başınıza Hitler olurum bütün motorcuları sabun yapmakla işe başlarım haberiniz olsun.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
İlanlarda sık sık rastladığım bir durum hakkında beni aydınlatacak biri var mı acaba? Motor diyelimki 2000 model ama 2007 trafiğe çıkışlı diyor açıklamada. Bunun sebebi ne olabilir ki? Yunus sen anlarsınla bu işlerden..
Aynen stokta beklemiş olma ihtimali var,
Lakin geçen sene hallendiğim 94 model bir 1100 GS'in 2002 trafiğe çıkışlı olmasından tevelli sigorta kaydında da şase numarasından da,
hiçbirşey çıkmıyordu fakat başka türlü aramalar ile motorun kazalı olduğu sonradan trafikten düşürüldüğü ve ardından tekrardan trafiğe kaydedildiğinde trafiğe çıkış tarihinin böyle olabileceğini öğrenmiş olduk ve motorun eski sahibinin kaza esnasında vefat etmiş olduğunuda farklı bir kaynaktan bulmuştum..
güzide ülkemde çok ketenpere dönmekte ne yapalım....
Sayelerinde hafiye olmuş çıkmışım yazdıklarımı okuyunca farkına vardım
ANGARAJ
Trafiğe çıkış tarihi ,
Yurtdışından alınıp TR olarak tescil edildiğinde,
Pert olup sonrasında tekrar trafiğe çıkarıldığında,
şase yada motor numarası değiştiğinde,
Gümrük stokunda beklediğinde, gibi sebeplerden değişebiliyor.
eskiden iller arası plaka değişikliklerinde bile bu olabiliyordu.
Selamlar MT Ankara Halkı, Turgayım Harley sana olmuş mu be yav hani forever Ducati idi
Bu gün Sym Wolf'u 50km kadar test etme şansı buldum izlenimlerimi yazayım.
Polat'ın motorunuda kullanmış biri olarak ki oda taşlı kumlu bir yoldu. Polat'ın motoruna göre selesi hiç rahat değil.
Özellikle sağ elcikte 6bin devirden sonra vibrasyon hissedilirken peglerden herhangi bir rahatsız edici vibrasyon hissetmedim.
Aynalar rezalet vibrasyondan hiçbirşey görülmüyor.
Peglerin yeri biraz sıkıntılı.
Performans az tork düşük 139km'de iş bitiyo.
Sürekli yüksek devir çevirmek gerek. 4bin devirden sonra anca.
Ani fren denememde (50km/h - 0km/h) orijinal tekerlerden kaynaklı fren performansı idare ederdi.
Yinde dediğim gibi ivmelenme iyi değildi.
Kaynak yerlerinde hafif paslanma gözlemledim.(2012 modeldi motosiklet ve kapalı alanda Endo'da muhafa ediliyordu. Zaten Endo'dan aldım.) Kaynak yerlerindeki paslanma biraz kıllandırdı bu vibrasyon ve kaynak yerleri bileşimi fazla bilgiye sahip olmasamda soru işaretleri var.
Şehir içi trafiğinde hafif oluşu nedeniyle rahat kullanılıyor.
Ama göze en çabuk çarpanı ise egsozun kalitesizliği.
Yani 10 üzerinden 4 alır.
Aynı fiyata daha kaliteli motorlar var.
Sele iyidi be ozan Polatınkine kısa süre oturduğundan olabilir o his, polatın makine başlarda iyi de bi süre sonra ayırmaya başlıyor ki hoş bi his değil
Evet adamın ön fren diski düşüyomuş Evine az kala durmuş, sonra kitlenmiş motor, bütün civataları gevşemiş ön disk freninin falan
O gün polatın makineyi kullananlar olarak hepimizi allah korudu
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)