mesut nerde
Taylan Abi Sonunda Buldum!
Burda bahsettiğimiz yağdan mevcut fiyatta fena değil gibi,http://motosikletmerkezi.com/
Denemekte yarar var diyorum ve birdahaki yağ değişimimi bu yağdan yana kullanmayı düşünüyorum..
ANGARAJ
Konya niyetiyle başlayıp müzeler kapalı olacak diye 01/05/2013 bir kaçamak Beypazarı yaptım. Yol gidiş -dönüş sorunsuz (200 km) sadece Ankara dan gidişte ayaş a gelmeden 1 km önce tıraşlanmış yol var o da kendi acemizizliğim belki amma arka teker iyi yol aradı yavaş yavaş geçtik o bölümü. Beypazarından dönüşte bozuk satıh bulunmamakta.
Saygılarımla,
Bende 23 nisanda gitmiştim Beypazarı'na. Acemi olmama rağmen zorlanmadim yol güzeldi. Biraz traşlanmış yollar canımı sıktı o kadar.
Bi gün yan yana getirelim de arkadaş olsunlar o zaman
dün metin ustaya gittim; esasında sübap ayarını görüşmek için gittim ama ustanın el bilek kemiği kılırmış, anca 1 ay sonra dedi, e gelmişken çalışmayan korna ve stop lambasına bakı ver dedik, stopa hiç elleşmedi ama korna fişlerine kablolarına baktı, sigortaya baktı sorun ya düğmede ya da elektrik tesisatında dedi, fişlerin oraya başka bi kablo ile ek yapıp denedi...orda bıraktı...
aldım motoru gittim sinan ustaya, adam stop lambasını kontrol etti problem yok, sigortaya baktı, bi tanesinin atmış olduğunu söyledi değiştirdi ve problem halloldu...sinan takdirimi kazandı, metin usta sigortaları elle kontrol ederken, içerden bi alet alıp gelmeye üşendi herhalde...sinan garip bi alet alıp baktı ve atan sigortayı gösterdi...
artık korna ile selam veren motorculara karşı mahçup olmak yok
Erhan sigortadan sonraki kablo ve bağlantı noktalarını vs. gözden geçirmiştir umarım. Zira sigortanın atması demek, sigortadan sonraki bir noktaya sigorta anma akımından fazla akım geçmiş demektir. Bunun NEDENİNİ tespit etti mi?
1)Bu durumun bir nedeni KISA devre olabilir. Bu kısa devre KALICI veya GEÇİCİ olabilir.
1.a)Kalıcı kısa devreye örnek kablonun birisinin gövdeye teması. Bu durumda sigortayı değiştirirsen tekrar atar. Demek ki senin durum bu değil.
1.b)GEçici Kısa devre: Örneğin: Kornaya giden kablo bir yerlerden soyulmuştur. Soyulmuş kablo BAZEN ŞASEYE temas etmektedir. İşte bu anda sigortanın anma akımından fazla akım geçmiş ve sigorta atmıştır. Sigorta değiştirilir ve sistem çalışır. ANCAK soyulmuş kablo ileride tekrar şaseye vs değerse BU DURUM ilerde tekrar olabilir ve sigorta atabilir.
vs.vs.vs. Yukarıdakiler örnek olup genelde bizim ustalar sigortayı değiştirir ve sistem çalışırsa. Tamam der gönderirler ama (1b) gibi nedenleri hiç incelemezler... Sigorta atmasının daha birçok nedeni olabilir ör:Korna kontagı bazen kısa devre yapıyor olabilir,korna kontak kısmına su girmiş kısa devre yaptırmış olabilir, kablo bir yerde gevşek bağlı olabilir vs..vs.. İleride sigorta olur da tekrar atarsa ustaya ATMIŞ AMA ACABA NEDEN ? sorusunu yöneltte sigortadan sonraki tesisata iyice baksın..
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
bu profil bilgilerinde motosikleti kısmında yazılanlara ölüyom valla...
"peder sağolsun kapora yandı" dan daha komik olmasa da
"Motosikleti: ...... TARİHİNDE BELLİ OLACAK" güldürdü beni...
günaydın bu arada panpalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)