günaydın beyler...
Yunus'um bende biliyorum baştan sona okudum yazısını Cafe Racer Projesini. Sadece fiyatı çok pahalı. İşçilik uğraş çok olabilir ama fiyatı çok pahalı. Dikkat edersen dediğim parçalar bunda yok demeye çalıştığım hani biraz uygun bir fiyatı olsaymış. Yoksa tabikide onun motoru istediği fiyatıda yazabilir.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
istanbulda 2007 temiz absSİZ,16000km civarı ,siyah er6-n satan bir arkadaş vardı Erhan ilanını burada paylaşmıştı. Hatta ''Bülent sanada telefonda sormuştum'' hatırlarsan ... O arkadaş özelden dönüş yapmış burada paylaşmam etik olmaz... Ozetle ER6-n arayanların aklında olsun
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
eveet, gün geldi çattı. hatırlatırım beyler, sonra vay ben duymadım bilmiyodum yok.
Ürgüp Göreme gidecez görecez. var mı gitmek isteyen. Kimse gitmesede sorun değil, ben tek giderim.
Toplam 291 KM.
Bu Cumartesi sabah 7:30 gibi teker döner. Akşam kararmadan gelinir.
http://goo.gl/maps/od9G0
6:30 iyidir 7:00 de Ankara dan anca çıkabiliriz.
valla güzel rota..fırsatı ve motoru olanlar değerlendirmeli bence...
Cumartesi günü beni tuz gölünde karşılayacak var mı la şimdi
Sen golbasinda karsilamaya razi ol bence, ona bile gelir miyiz bilmem Aslinda Eymir de takilip sonra da senin gelmene yakin Golbasi tarafina cikabiliriz, ya da sen Eymire gelebilirsin o da olabilir, ne bileyim, hele bi kazasiz belasiz git gel de yolu, ararsin yaklasinca.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
abiler;
şimdi ABS li motorun normal avantajlarını biliyoruz ama virajda frenaj olayını içimiz rahat bi şekilde yapabilir miyiz...frene abanmaktan bahsetmiyorum ama bilindiği gibi virajda ufak frenaj bile zararlı...yani şiddetli olmasa da normal bi şekilde frenleme yapabilir miyiz motor hafif yatık vaziyetteyken...
Haci isterse abcdefg....z olsun, virajda on fren yok onu aklindan cikar, yani Okan Abinin gosterdigi gibi olur ama hizina bagli, daha da onemlisi motorun acisina bagli, on freni kullanmani gerektirecek kadar hizliysan motoru dikmek lazim biraz, yani daha tecrubeli amcalar belki yatar pozisyonda da yapabiliyodur ama ben tavsiye etmem, bugune kadar da yapmadim, tabii bu dedigim yuksek hizlarda, 30-40 la giderken abanmadan yavas yavas basabilirsin sorun degil, ben tirsmadan arka fren kullaniyorum virajda biraz da ABS ye guvenerek ama o da mesela kaygan bir yerde denk gelirse ve motor da yatik durumdaysa devreye girdigi an aletin dengesini biraz bozuyor, bu durumda da yere yapisma ihtimalin var, basima bir kez geldi, o zamandan beridir, motor dik olmadigi surece nasi olsa ABS var diye frenlere abanmiyorum. Sen de gelirken zorlamadan test edersin frenleri zaten.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
http://www.hepsiburada.com/liste/daz...oryId=22011128 Köpek kovucu, anahtar bölümü çıkarılıp korna ile bağtalntı yapılacak aynı anda hem korna hemde bu çalışacak şekilde kullanılabilir.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
dediğin iyi oldu bunu..o zaman virajda ABS nin çok bir fonksiyonu yok diyebiliriz...Okan hocanın viraj frenlemesi kısmına katılamamıştım...o yöntemi bilmiyorum...şimdi bi yerden okuyup ister istemez denerim diye de tırsıyorum... hiç bulaşmayım teorisine...
benim güzergahta o şekilde virajlar çok fazla yok sanırım yoklama yapayım...
supermotolu bi arkadas varidi geleceğidi sanki oda makselii
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)