Ama neden ki
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
dostlar haklısınız...
ama bu sınav derdim bitince affettireceğim kendimi ;-)
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Acelem yok zaten ama insan biraz hızlı olsunda istiyor Plan şu; satılığa çıkardım, satılığa çıkarmamış gibi binmeye devam. Satılırsa oh ne ala, satılmazsa ne ala.
Polat GS'ye çevirme planım yok günahımı aldın, imkanı olursa ama acımam yaparım Benim derdim boxer, telelever, parelever, şaft vs. vs.
Dr.MZÇ bu gidişle satılamayacak zaten, belli mi olur? 3. sahibi sen olabilirsin.
ANGARAJ
Günahını bile vermiyorsun adama bak görüyon mu
Eğer alamazsan da o saydığın özellikleri mevcut motoruna uygulayacak bir usta bulunur elbet. Yunus diye bir usta varmış, o yapar bence. DERVİŞ diyorlar kendine, tekkesinde halleder hertürlü...
Alırsan da GS'e çevirir aynı usta Epey yetenekliymiş...
#sürenadam
Şimdi akşamda Osman abiyle görüştükten sonra "advrider" gibi sitelerde de araştırma yaptım. Sonuç şu "Boxer" motor isteyenler için. Mali sebeplerden dolayı herkes 2004 altı BMW motosikletlere bakıyorlar. Buluyorlar istedikleri gibi. Ama ne gizli hasarlar çıkıyor. En genel hasar 9~10bin km'de yapılması gereken bakımlar hep 15binlere sarkmış. Ve tabi bu 75bin'lerde sorunlara yol açmış. BMW' nin bakılması gereken en önemli yerinin arka teker olduğu yazıyor. Ve genelde 100bin km'de olan motorların süspansiyonlarının değişmesi gerektiği yazıyordu. Genelde Ohlins ile değiştiriliyorlar ön-arka 2000$ değerinde. TR'de 4800TL. Bunlara dikkat edilmeli. Şimdilik bulabildiklerim bunlar. Ama zaten bildiğiniz şeylerdir eminim.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Ayrıca çok da atarlıdır bak o usta...
Olum yunus namın yürüsün işte, fena mı yapıyoruz Sonra belgeselini yaparız, Asyadan GS'e diye...
#sürenadam
ANGARAJ
beyler hgs kartı olan var mı?
kendim için almak istesem nerden alacam? fiyat vs ne kadar bilgisi olan var mı?
Sizden korkulur iki iş seyahatine gidip geliyoruz yeni grup,site,kooperatif kurulmuş.Soykan üyelik aidatı yoksa beni de gruba ekler misin lütfen...
Erhan 1000 km lik yolu motosikletle gelme kararı almışsan geriye ''dikkatli git gel, acele etme, doğanın tadını çıkar ve sık sık mola ver'' demekten başka bir şey kalmıyor. Hadi hayırlısı tekerin düz bassın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
hayırdır abi OGSyi vermekten vaz mı geçtin
ANGARAJ
abi teşekkürler...geliş rotasını iki güne yaydım..ilk gün adanaya kadar sürmeyi planlıyorum..ertesi gün de bu tarafadoğru inşallah...aslında vakit olsa yol üzeri diyarbakır dahil, urfa, antep çok güzel noktalar var aslında görülmesi gereken ama cumartesi evde olmam gerekiyo...bekar olsam hiç acımazdım ama malum işte, ipimiz ancak bu kadar gevşiyo...
senin motor ne zaman eline geçiyo kısmetse...
bu arada aksilik olmaz da motoru alıp, getirirsek nisan son haftası cumartesi pazar konaklamalı bir gezi düşünüyorum...tek yapmak istiyorum kimse gelmezse...abant olur, amasra olur, kapadokya olur...daha netleşmedi, hele şu aleti bi alalım...
Final drive rulmanları dedikleri gibi önemli, genellikle en fazla 150.000 km gibi ömürleri var. 10.000 km'de yapılması gereken bir bakımın 15.000'e felan sarkması boxer motor için çok problem olmaması lazım ama kullananlar tabi daha iyi bilir. Fakat süspansiyonların 100.000'de değişmesi açıkcası bana saçma geldi, daha doğrusu garip geldi. 200.000-300.000 deseler anlarım.
---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:31 ----------
Tamamdır Osman abi, ekledim
ANGARAJ
Arka süspansiyon için yapılacak pek birşey yok ozanın kasdettiği o olsa gerek zira bozulsa dahi ön süspansiyon gibi olmadığı için yenisinin takılması mantıklı ön için ise belirli bir kmden sonra çoğu motorun Services manuelinde yazığı gibi ön kavalların içindeki yayların boyunun ölçülüp gerekiyorsa değiştirilmesi gerekmekte.Geri kalan bakır pul halkalar keçelerlern ibaret zaten ön süspansiyon,(KTM'leri tenzih ederim genel manada söyledim)
ANGARAJ
4.44 le konuştum ellerinde yokmuş falan, mayısı bulur dediler. iskenderun tufanlardan siparişi verdim. ankaradaki bir arkadaşın akrabası. 1 haftaya kadar elimde olur.bakalım umarım benim içinde iyi olur. bir yere varmak için değilde yolculuğun kendisi için alıyorum.şehir içi pek kullanabileceğimi düşünmüyorum. çünkü ankara trafiği çok karışık, her yerden bir araba burnunu çıkarıyor. kendi şeritleri hoşlarına gitmiyor pek)
Yunus, OGS'nin araç plakasına göre kayıtlı olduğunu hatırlayınca sildim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------
ben de OGS var, hemen verebilirim ama ogs benim araç plakasına göre kayıtlı diye biliyorum.. onun için silmiştim mesajı
Erhan istersen gel hem benim arabanın PLAKASINI hem de OGS yi vereyim sana
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
Soykan Teşekkürler Telefonda mesaj sesini kısacak yeri bulmak beni benden aldı.
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Orası öylede, bana biraz erken geldi değiştirilme vakti. 1100 GS hakkında tek tük yazılanları araştırırken böyle bir şeyle karşılaşmadığım için bu konuda cahal kalmışım.
Final drive konusuna gelecek olursak, elimdeki bilgileri paylaşayım dedim. Final drive rulman kontrolü bana basit geldi. Tabi tork anahtarın var ise.
Bu olması gereken görüntü:
Bu da sorunlu, perçinlerden biri eksik ve kırılmış final drive rulmanı:
Bu da genel olarak final drive. Keçe orada gözüküyor.
ANGARAJ
Senin Final Drive dediğin bilyalı anam babam ostimde yahut herhangi bir rulmancıdan bulabileceğin bir rulman soykan,
koyduğun fotoraflardan pek belli olmadığı için eni-boyu-çapı hakkında ufak bir araştırmadan sonra şu fotoğrafı buldum
burda gayet açık ve net bir şekilde görünmekte Sadece bu rulmana ulaşmak için açılması gereken baya bir parça var benim gözlemlediğim ama olsun gayet zevkle ve sökülür rulman değiştirilir ve yenisini taktıkdan sonra güzelce toplanabilir
Hatta şurda eleman güzelce yazmış
Şunlarıda paylaşayımda sayfaya renk gelsin biraz..
bence amcamın tek eksiği beşik amortisörlü bir BMW'den yapmalıydı bu çalışmayı..
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)