Motosiklet alırken tabiki kullanım amacına göre almak lazım fakat o işler öyle olmuyor. İnsanın bütün dezavantajlarına rağmen gönlü başka motosikletlere kayıyor. Zaten 1-2 sene sonra Erhan tekrar değiştirmeye kalkar o yüzden en çok hangi motosikleti istiyorsa onu alsın eksilerine rağmen, içinde kalmasın.
Honda CB Hornet 900 Hornet ile 600 F Hornet'in önceki modelleri karbüratörlüydü. Şimdiki modelleri enjeksiyonlu. Zaten resimlerden anlaşılır. Bana göre 900 olsun 600 olsun alınabilir.
Okan Hocam sana boxer yakışır, boşver Ducatiyi felan.
Tam bir naked, harikulade
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...09176005/detay
ANGARAJ
#sürenadam
Tabiki de bütün motosikletlerin önceki modelleri karbüratörlü idi ama bazı markaların bazı modellerine enjeksiyon geç geldi diyelim. Hornet 600 ve 900 için konuşursak; 2004 civarı sanırsam, tam bir bilgim olmadığı için ve araştırmadığım için bilmişlik taslamak istemiyorum.
Başka seçenekleri gözardı etmemek güzel bir şey ama kafa karıştırıyor. Özellikle bütçenin esneme seçeneği var ise. Fazer'dan çıkıldı yola Fazer ile bitsin bence.
Vallahi ne arıyor ben çözemedim Yardımcı olmak istiyorum ama kafa karıştırmak istemiyorum. Aslında çok ince eleyip sık dokunulacak bir durum yok. Seçeneklerdeki motosikletler zaten bilinen motosikletler. Yeni motosiklet alma evresindeki karar verme dönemi yok mu, hem beter hem de keyifli Kolay gelsin Erhan.Bu dediklerinin patenti bana ait içinde kalmasıncının önde gideni benim zaten ama bu adam başka şeyler de arıyor ince eleyip sık dokuyor benim gibi olsa şimdiye 40 kere almıştı zaten .
ANGARAJ
Akşam akşam düştüm AMK! Benim motorun sol aynası kaç paraymış öğrenecem artık !'^%+^!@...
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Ben ikinci elden çekinmesem fz6 alırdım, mümkünse s2 ve muhakkak abs li.
Bir de ducati monster lar var, biraz daha pahalı ama aradaki farka değeceğini düşünüyorum sorun şu ki ikisinin ses ve motor karakterleri çok farklı; fz6 nın üzerinde olup egsoz sesine hakim olmak muazzam zevkli ama öbürü de ducati...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kazasiz-ve-boyasizdir-110235442/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyati-dusurdum-84686975/detay
İkisş de injeksiyonlu.
Geçmiş olsun, en büyük kazan bu olsun.
Aynalar için Yiba çarşısına uğra, ben oradan almıştım. Durduk yere bir dünya para vermenin alemi yok bana kalırsa.
ABS'yi şart koşmamak gerekir. Bana kalırsa ABS frenajlarda içinin rahat olmasını sağlamaktan başka bir işe yaramıyor. Diyeceksin ki ee daha ne olsun? Bir kere ABS'li motosiklete binince daha sonra alınacak diğer motosikletlerde de ABS olması lazım bana kalırsa. İnsanı tembelleştiriyor.Ben ikinci elden çekinmesem fz6 alırdım, mümkünse s2 ve muhakkak abs li.
Ama gerçek şu ki, imkanım olsa bende ABS'li motosiklet alırdım. Özenmiyor değilim, çok gerekli olmadığını düşünsem bile
ANGARAJ
Bu havada ne işin vardı yolda; kar, buz...
sende bir şey var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Benim önceki abs liydi, aldığımın ikinci günü önü kilitleyip düştüm duke ile, benim yapabileceğim bir şey yoktu karşı tarafın hatasıydı ama abs olsa düşmezdim, Şimdi de arka ağırlıklı fren yapıyorum öne dokunmaya korkuyorum kilitlenecek diye.
Geçmiş olsun Bülent yapacak birşey olursa 5444898264
Yok anasını satayım, dizim hafif ağrıyor önemli değil, çok az kalmıştı, 2-3 dakka daha düşmeseydim, motoru arkadaşın garajına koymak için gidiyordum, arka kaymaya başlayınca toplayamadım. Aynanın içi sağlam, sabit tutan parça kırıldı, bantla falan idare ederde yine de değiştirmek lazım sonuçta. Bir de sağ koruma demiri granaja dayanmak üzere onu da çıkarıp hafifce abanıp düzeltmek gerekecek, artık havalar düzeldiğinde yapacaz. Ulen Oranın tepesinden santim santim o kadar geldim, son 5 dakka da indirdi beni yere, !^++^%@ diye bağırdım yağan kara...
Müşteriye gitmiştim öğlen tatilinde, iş uzadı da uzadı, 5 gibi çıktığımda motorun üzeri karla kaplanmıştı. Çıkma buraya koy dediler, ben de eğlence olsun diye çıktım işte, düşene kadar da eğlenceliydi Sonrası bildiğiniz gibi işte, ağzıma gelen bütün küfürler ve yeni enteresan küfürler ve küfürler ve küfürlerrrrrr!!!
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Bu benim şahsi düşüncem. Bazı motosikletlerde olduğu gibi ABS konusunda da nedir, ne değildir diye araştırdım mantığım çerçevesinde bir düşüncem oluştu. Bana göre ABS motosiklette sadece düşmemeye yarar, otomobilde ise virajlarda sert fren yapma imkanı sunar. Çoğu ABS sistemi usta bir motosikletçinin eline su dökemez frenaj konusunda. ABS kusursuz muazzam bir sistem değildir. ABS frenajı daha iyi yapmaz, sadece frenaj esnasında oluşan riskleri çoğu durumda ortadan kaldırır. ABS yüzünden kaza yapanlar az değil.
Bakınız örnek yukarıda; ABS'li motosikletten ABS'siz motosiklete geçer geçmez düşmüş. Ayrıca Bülent Abi'de kendi motosikletinden sonra benim motosiklete binince de ön tekeri kilitlediğini söylemişti. ABS, motorcu adamı tembelleştiriyor, frenaj yeteneğini köreltiyor. Ben bu sebeple ABS'yi sevemiyorum. Zaten acemi sayılırım, her konuda kendimi geliştirmem gerekir. Motosiklet hayatının ilk başlarında ABS bana göre yanlış. Fakat istenildiği zaman kapanan ve açılan ABS sistemine asla hayır diyemem. BMW R1100 GS'yi çok istememin bir nedeni de buydu. Çoğu motosiklette ABS kapatılmıyor ve ABS'nin etkisiz ve zararlı olduğu yol şartlarında bile kullanılıyor.
ABS motosiketin düşmesini engeller. Eğer iyi bir frenaj yeteneğiniz varsa ABS yarardan çok zarar getirir "Bana göre"
ANGARAJ
çok geçmiş olsun bülo.allah beterinden korusun :(
İyisin bari ona sevinelim. Pisi pisine biyerini şeyettirmemişsin Geçmiş olsun Sanırım gaz verirken mi oldu???
Bir de YBR aynasını tek geçerim, çok memnunum. Üstelik çok hesaplı
Benim gelişim de farklı olmadı. Bugünden itibaren resmi istirahat verdim süper motoma 2. bir emre kadar rahatta beklesin...
Hacım şu S2 nin farkını bir anlat da aydınlanalım yav, merak ettim...
#sürenadam
Eyvallah hacilar, gazdan ya da frenden değil, 2.vitese atınca oldu olan, debriyajı sıktım, 2 ye attım, debriyajı özellikle yavaş bıraktım çünkü biliyorum ki arka lastik kilitlenebilir ve o da ne, evet kilitleniyor, 10-15 ile giderken buzun üzerinde, arkanın iki saniye kilitlenmesini müteakip debriyaja asılıp tekeri tekrar döndürmeye çalışan ben, o sırada yolda 8 çizip nerdeyse tam bir tur motordan düşmeden dönüp daha sonra ..kerim böyle aşkın ızdırabını diyerek yere kapak oldum. Latik kilitlenmemiş de olabilir, ABS var ama 7-8 km gibi bir hızın altında çalışmıyor, o sırada 10-15 gibi bir hızım olması lazım, muhtemelen arka kilitlenmediyse bile debriyajı bırakınca sapıttı işte. İşin enteresan tarafı sağ koruma demiri darbe almış ve grenaja doğru gelmiş, zaten arada 2-3 santim vardı normalde de ama sol aynam kırılıyor o da sadece aynayı sabitleyen parça, anlayamadım tam olarak, başım dönmüştü de biraz.
S2 anladığım kadarıyla 2006 sonrası çıkan 98 beygirlik model, aynısının bir de 78 liği var. Eskiye göre arka salıncak değişmiş, ön süspansiyonda iyileştirme yapmışlar, ön grenaj da hafif oynamışlar, göstergeler farklı, devir analog hız dijital olmuş, en önemli dedikleri hikaye beyinde yeni bir programlama ile daha iyi gaz tepkisi yaptıklarını söylüyorlar ama deneyenlere sormak lazım. Ön fren kaliperleri değişmiş, katalitik konvertör elden geçmiş, koltuk şekli biraz değişmiş ve artçı pegleri değişmiş.
Kaynak : http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Bülent geçmiş olsun, ALLAH beterinden korusun.
Ek olarak; artçı peglerini biraz daha aşağıya almışlar. Normalde artçı biraz rahatsız oturuyormuş diyorlar.
Bülent Abi, 2-3 kere okudum ders çıkarmak için. Benim eski 200'lük ile buzda çok gittim ama bununla daha tecrübe etmedim, tecrübelerine ihtiyacım var.
Bu arada benim lastikler şaka maka 8 yıllıkmış, bu havalarda çıkmayayım en iyisi
ANGARAJ
Geçmiş olsun bilo. Aynalar gurban olsun, sana birşey olmaya
Olm benim kaydığım yolda arabalar bile tintin gidiyodu, yani hangi lastiği takarsan tak her türlü kayardın, çivili lastik hariç. ABS nin yararını yine yavaşlarken gördüm, lastik kilitlenene kadar hafifçe basıyordum arka frene, hızım iyice düşüp de ABS devreden çıkınca lastik kilitleniyordu, ben de hemen bırakıyordum, bu şekilde baya bi yol gittim, o son mallığı yapmasam düşmeyecektim, neyse ders oldu bana, hoş bi daha böyle buzda kullanır mıyım bilmem ama kullanmak durumunda kalırsam ne yapmayacağımı biliyorum. Bir de çok hızlı yağdı Oran tarafında, 15 dakika da heryer bembeyaz oldu, arabalar birbirine giriyordu ana caddede gözümün önünde. Yine yüksek hız sonucu olan bi kaza işte, paşa paşa 6-7 km ile gitsem 10-15 yerine, bu kaza olmayacaktı, racingcilere anlatıp hava atayım bari çok hızlı gidiyodum kaydım düştüm diye.
Eyvallah Mustafa.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)