http://www.ebay.com/itm/251142963831...84.m1439.l2649
linkteki pantolonu large olarak almıştım ama bu kuzak doğuluların götünün küçük olduğunu hesaba katmadım..daha doğrusu sayfadaki ölçü tablosunu da sonradan farkettim...dolayısı ile dar geldi...
sonrasında uygun ölçülerde diğer renklerini de aldım..görünüş ve kalite olarak gayet iyi...almak isteyen olursa 50 TL
Valla o tarz triump lar benim de gözüme feci şekilde hoş gelmekte, bir tane olsa, yıllarca satmadan keyifle binilecek alet, işte para bol olsa, bundan alıp koyacaksın kenara. Bu alet de rake açısı abartı değil, dolayısıyla gayet kullanışlı olur şehir içinde de, ne yalan söyleyim o linkteki dolu dolu hali benim de hoşuma gitmedi, çıplak haliyle daha güzel duruyor, çıplak seviyoruz beaa
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Hacı amerikan&ingiliz tarzı bana japonlardan çok farklı geliyor görünüşte baksan çapır değil mi ulan hepsi aynı der geçersin ama bu adamlar nasıl yapıyor ne napıyorsa artık çok estetik geliyor gözüme . Bir sportster ile japon cruiser'ı bana nerdeyse iki ayrı motor türüymüş gibi geliyor .
çok araştırmış biri olarak söylüyorum rake açısını değiştirmek için şaseden ayırıp yeniden araya şekilli bir parça atarak kaynaklıyorlar. birazda ıvır zıvırı var. + olarak görüntü güzel ama -lerini şöyle sıralayım. birincisi ön tekeri sağa sola çevirmek tam bir ızdırap oluyor. ikincisi geri eski haline getirmek için yine kesilip kaynaklanması gerekiyo. üçüncüsüde sanki sıfır şase yapıyolar gibi ortalama 500 TL fiyat çıkartıyorlar...
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
Osmancım yanlış yapıyorsun , sürüşün oldukça gelişti ve mantaliten pekçoğumuzdan çok daha mantıklı. Lütfen 250 cc lik makineler ile vakit kaybetme 50-80 hp arası tek veya çift silindirli bir motora geçmelisin artık.
Sevgilerimle
---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:50 ----------
Sorun uzak doğulularınkinde değil , hamur işi gerçeği ile yaşayan bol kalorili sofra kültürü olan bizlerinkilerde Erhancım
---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:53 ----------
Osmancım bir yıl daha küçük hacimle uğraşmana değmez. Yeterli tecrüben var , daha önemlisi gazlama heveslisi bir adam değilsin.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Çalışıyorum la tıkır tıkır
Öyle zaten aga, chopper deyince akla bu motorlar gelmez zaten, birbirinden keskin çizgilerle ayrılan bir sürü cruiser ailesi var, ama old-school dedikleri tarz olan ve eski motosikletlere sadık kalınarak yapılan modellerin hastasıyız dedeeee
Vakit kaybetmek...? Vakit kaybetmek derken neyi kastettin anlamadım ben 250cc kullanıyorum diye değil, tamamen düz mantık soruyorum. Yada cümleden biraz 'herkes illaki 50~80hp lik bir motora geçmeli/geçecektir elbet' gibi bir anlam çıktığı için ~250cc kullanmak kimler için vakit kaybı diye sorsam?
#sürenadam
Osman abi valla parası dert değil dersen senin yerinde olsam nc700 alırdım, yani tamamen fayda maliyet yönüyle bakınca tabii, yoksa o paraya daha farklı motorlarda alabilirsin, ben kişisel beğenileri katmadan böyle bir öneride bulundum, duruma göre naked istersen s endurovari olsun dersen x modelini alırdın. Zevkler işin içine girince o motorları alasım gelmiyor çünkü tiplerini sevemedim birtürlü. Sen de az çok benim gibi hız yapmayacak bir adamsın, dolayısıyla 160 km lik son sürat yeterli olur diye düşünüyorum, yakıt ekonomisini söylemiyorum bile, en güçlü yanı o zaten. Bence direk ne alıcam gözüyle düşünmekten ziyade, ne kadar para vericemi belirleyip, sonra da o fiyatlara alabileceğin motorlar arasından seçim yapmak lazım.
Abi sen de öyle bi demişsin ki sanki motora binmeyi bilmiyorsun hiç, ben gv ile başlayıp 650 liğe geçtim, ha dersen ki çok mu iyi kullanıyorum, hakkını veriyorum tabii ki hayır ama zaten öyle uçlarda motor kullanan insanlar değiliz, küçük cc ile temeli kaptıktan sonra, aynı kuralları daha büyük cc ile uygulamak bence daha geliştiriyor sürüşü, yani cc arttıkça seni bi anlamda daha fazla gelişmeye zorluyor, bu da bence güzel bişey.
Sym niye seçtin var mı bi sebebi ? Zevk meselesidir tabii saygı duyarız her zaman ama belirli bi sebebi ya da sebepleri var mı aceba? Bence de yakışıklı makina kesinlikle ama ben seni daha büyük birşey alacaksın sanıyodum.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Büyük cc nin, birazcık daha fazla gücün tadı başka aynurcum, normal şartlar altında, maddi yeterlilikler sağlandığında her motor büyümeye evrilir. Dolayısı ile bu keyifi vakit kaybetmeden yeterli tecrübeler kazanarak yaşamak gerek
Aynur muuuu, puhaaahaa
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Diyorsun... O zaman sorumun cevabındaki kriter "normal şartlar altındaki maddi yeterlilik" Vakit kaybı olarak görülmesi değişik bir yaklaşım tabi hala... Olmadığını da iddia etmiyorum, bana öyle gelmiyor sadece. Sen daha fazla güçten tad alırsın başkası daha fazla hafiflikten, daha başkası da daha fazla ucuzluktan vs, vs,. Bizim grup genel olarak paralel ihtiyaç ve zevklere sahip, orası doğru. Yani ~600cc civarındaki motorlar gruptaki çoğu kişiye hitap ediyor. Ama küçük cc ile geçirilen zaman vakit kaybı mıdır, yoksa hayat yeterince uzundur her çiçekten bir tat almak daha mı zevk verir biraz göreceli.
İhtiyaçlarımız net olarak +50hp bir gereksinime(yada başka bişey) yönelik ise evet ozaman düşük hacimle kendine işkence ediyorsundur belkide. Önemli olan şey ihtiyaç bence, +50 hp civarı güç değil. Tabi tamamen kişisel düşüncelerim bunlar, öyle yazdım.
Osman abi, yada bir başkası kendi ihtiyaçlarını belirler ona göre karar verir. (zaten kimse adama baskı yapmıyor, yanlış anlaşılmasın) Ama bu gidişle gezilerde arkada kalacağımız bir gerçek Ve bu durum da bir ihtiyaç meselesine dönüşür mü bilmem (şaka tabi, bizim grupta çok şükür hız meraklısı yok , herhalde en hız meraklımız benimdir...)
#sürenadam
hacı senin tarzın için hafiflik ön planda ama sen hafif diye 250 cc ye biniyo değilsin...elinde olsa ktm nin 690 ının alacaksın bu da bi gerçek...küçük cc ile geçirilen fazladan vakit vakt kaybıdır açık ve net...imkan varsa diye not düşüyorum tabi...
bu arada osman abi ye zaten kimse baskı yapmıyor demişsin ama ben yapıyorum açık konuşayım
yunusum ben nc700x/s serisini sevemedim abi senin motorunda masaakahi var bu arada.nazar boncugu takdin mi
okan hocam ozguven arttirici sozleriniz icin tesekkur ederim.halter gibi agirligi yawas yawas arttirayim diyorum ama 250cc agirlik bu saaten sonra benim kas gelisimini arttirmayabilir diyorsunuz anladigim kadariyla. okan abi kizilcahamama bir geziye gitmistik hatirlarsan (kaza oldugu zamanki gezi) orada kirmizi nc700x li bir abi vardi. yokusu cikip inerken o adami gozlemledim ve icimden bu adam nc700x binmiyor,nc700x amcama biniyordu.amcam o kafar urkekti ki motorda ben cb125 ile adami geciyordum.motor adama 4 beden fazlaydi.
bulentcim, nc700ler cirkin abi bencede.onlara binsem kendimi mutsuz hissedecegim.Gonlumde yatan gizli askim mv agusta brutale 800 (3 silindir 125 hp ) amma velakin ondan once cok firin ekmek yemem lazim. bu hedefe giden ilk basamak 250 cc ile konu tekrari. sonra kawasaki versyse gecmek.
(versys oncesi belki 50-70 hp arasi makine alternatiflerini denemek lazim.ama 50-70 hp hangi makineler var bilmiyorum.amma nc700 serisini sevmedim.
bulent 250cc ciplakta de fazla alternstif yok abi.gt 250 veya sym wolf var. onu da polata sordum. sym qolf nedeni :polat
erhan buyuk cclerde icimdwki gizli canavarin ortaya cikmasindan korkuyorum aslinda.zira cb 125e ile genelde 5.vites gaz kolu sonda kullaniyorum,araba dersen allah ne verdiyse gaz pedali kokunde.kendimden korkuyorum biraz motorda da
okan abi 250cc biraz daha agir bir motorla konu tekrari gereksiz mi sizce? 50-70hp aradi motorlar neler? bwnim gonlum hala %90
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
yunusum ben nc700x/s serisini sevemedim abi senin motorunda masaakahi var bu arada.nazar boncugu takdin mi
okan hocam ozguven arttirici sozleriniz icin tesekkur ederim.halter gibi agirligi yawas yawas arttirayim diyorum ama 250cc agirlik bu saaten sonra benim kas gelisimini arttirmayabilir diyorsunuz anladigim kadariyla. okan abi kizilcahamama bir geziye gitmistik hatirlarsan (kaza oldugu zamanki gezi) orada kirmizi nc700x li bir abi vardi. yokusu cikip inerken o adami gozlemledim ve icimden bu adam nc700x binmiyor,nc700x amcama biniyordu.amcam o kafar urkekti ki motorda ben cb125 ile adami geciyordum.motor adama 4 beden fazlaydi.
bulentcim, nc700ler cirkin abi bencede.onlara binsem kendimi mutsuz hissedecegim.Gonlumde yatan gizli askim mv agusta brutale 800 (3 silindir 125 hp ) amma velakin ondan once cok firin ekmek yemem lazim. bu hedefe giden ilk basamak 250 cc ile konu tekrari. sonra kawasaki versyse gecmek.
(versys oncesi belki 50-70 hp arasi makine alternatiflerini denemek lazim.ama 50-70 hp hangi makineler var bilmiyorum.amma nc700 serisini sevmedim.
bulent 250cc ciplakta de fazla alternstif yok abi.gt 250 veya sym wolf var. onu da polata sordum. sym qolf nedeni :polat
erhan buyuk cclerde icimdwki gizli canavarin ortaya cikmasindan korkuyorum aslinda.zira cb 125e ile genelde 5.vites gaz kolu sonda kullaniyorum,araba dersen allah ne verdiyse gaz pedali kokunde.kendimden korkuyorum biraz motorda da
okan abi 250cc biraz daha agir bir motorla konu tekrari gereksiz mi sizce? 50-70hp arasi hangi motorlar var acaba? Okan abi senin yorumun ksfami karistirdi.gonlum hala 250 cc konu tekrari diyor. 2500 cc konu tekrari ile 50-70 hp buyuk hscimli motor artilari ve ekdilerini yszar midiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
%90 250cc konu tekrarinda amma konunun uzmani okan abinin dedikleri beni bir daha dusunmeye itiyor.
polat dun benim kafama silah dayamadin mi abi 250 cc olacak. sym GOLF olacak diye
gizli askimda desifre oldu agusta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
yaw ben MESAJLARI BILE TEKRARLAMAYA basladim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
telefondan msj yazmakta iskenceymis.
Hop, orada dur bakalım Ben mayhoş kafala XL200 kullandığımda(evet yaptım ~200m kadar, itiraf.com ) "DRZ400 senin neyine olum, dur hele" dedim kendi kendime. Yani şuanda param olsa yada bu Mondiyi almadan önce param olsa KTM için kılımı kıpırdatmazdım. Ha senin gibi "düz yola çıkayım da gaz açayım" dan zevk alsaydım alırdım (şaka yaptımla kızma hemen). Ama benim motordan anladığım/algıladığım şeyler bira daha farklı. Millet 690 ile habire gaza asılıp önü koparıyor yerden ve bundan çok zevk alıyor. Ama sonra "lan arka tekeri yanımda gördüm, şuradan zıpladım yüreğim burnuma geldi, gazı biraz fazla açmışım " gibi cümleler de kuruyor.
Yani lafı uzatmayım, benim hakkımda yanıldın. Benim için şuanda param var ve şu motora bindiğim hiçbir dakika kayıp değil diyebilirim. Osman abiyi yada başkasını hiç bilemiycem ama o yüzden kesin konuşmuyorum(vakit kaybıdır yada değildir diye)
Evet abi mesajları tekrarlarken hızını alamamışsın Ben öyle mi dedim abi Bikere bana sorduğunda "bana göre Comet çünkü V motor " dedim. Ama sonra ağırlık/ebat olayını söyleyince sen kendin soğudun. Ha Wolf'u de ben söyledim evet Bir de ben genel olarak 125ten 250 ye geçmek farketmiyor diyorlar ama bal gibi de farkediyor dedim, ki aynı şeyi yunus da söyleyip pekiştirdi. Ama biz sana 250 almalısın gibi demek ki abi Yani bana göre hala bir 250 alınabilir, yada Versys'e geçersin, ilk motorun bile Versys olabilir dedim hatta.(Versys de zaten -70hp bişey buarada...) Biliyorum şakasına yazdın onları da burada işler karışınca biranda savunmaya geçtim bende
Okan abi bu konuda, malum, daha tecrübeli. Ekliyeceği bişeyler vardır elbet. Kulak vermek gerekir. (ve ben kaçar )
#sürenadam
slm,motorumun satış ilanı,takas olur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6811160/detay/
polat sen kafama silah dayadin ya polatcigim dun motorlar hakkinda yaptigin bilgilendirmeler icin tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
erhanda sym wolf sayfasinda belcikadan bir firmadan bahsederek sym wolf kalitesine atifta bulunmus aslinda,en cok erhan etkiledi beni
Beyler bu motosikletin motoru boxer tipi motor ile V tipi motor karışımı gibi bir şey mi? Nasıl bir şey merak ettim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...97061178/detay
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)