Toplam 15 kategori ve sadece 4 'ü japon, içimin yağları eridi =)
Evet o taraf arkadaşlar..
ANGARAJ
Motor çıksaydı da kıyağı geçselerdi... 2013'e girmek üzereyken hala daha satışa çıkmamış bir motora 2012 yılının ödülünü veriyorlarsa,,,üzülerek ve sıkılarak+utanarak erhana katılıyorum. Arkandanım Erhan. (Botların da yine patlamış, neyse ki acelen yok)
Sen bu işi biliyon Sen de gelseydin de dük kardeşliği yapsaydınız. Hala yatıyor mu motor? Benim ledler de geldi, ustaların ustasını hafta sonu ayarlayabilirsem montaj işine girişcez inşallah.
@Soykan Altında N modeli varken ER6-F 'i neden ödüle boğduğunu sorabilir miyim? Hayır bu aralar ben de o motora gönül vermiş birisiym de o açıdan daha doğrusu Versys en ideali benim için ama fiyat avantajından dolayı ER6-F göze batıyor.(Not: motor felan aramıyorum, almıyorum, satmıyorum henüz )
#sürenadam
ÖNCE LAFA BAKARIM, LAF MI DİYE. SONRA ADAMA BAKARIM, ADAM MI DİYE...
Benim ki F'de o yüzden, önceden F'miş yani
Versys'i geçen gördüm ben, bizim motorun neredeyse aynısı sadece daha yüksek.Yükseklik aramıyorsan F'de olur N'de.
Keşke hız saatini de görebilseydik Bülent başkan o gazlama videosunda seni de görmek isterdim, motorun hakkını ver canım
ANGARAJ
botların patladığı iyi oldu aslında..9 numara bot bana küçük gelebilirdi, esasında ben 10 numara siparişi verdim diye hatırlıyodum. o sıra bi karambole gelmiş 9 numara sipariş etmişim demekki...adamlar da 9 yok 10 var demişler..ben de iyi olur o zaman dedimm. 10 numaranın daha iyi oturma olasılığı fazla...büyük olsa bile extra keçeyle halledilebilir sanırım...
197 yeterli mi hak hukuk açısından, muhtemelen ön cam ve arka top case olmasa 200 u gecebilirdi ama tabii ben de o sırada donmakta olduğumdan ve arkamda Yusufu hissettiğimden zaten daha da fazla gitmezdim, kısa süreli de olsa çevre yolunda açan arkadaşların arkasında kalmamak adına bu hızları gordum, en zevklisi ve ne yazık ki en apaçisi, Konya yolundan Eskişehir yoluna çıkana kadar olan bölümdü bence, muhtemelen yemediğimiz küfür kalmadı, tam bilgisayar oyunu moduna girdik yine, engellerden kaçmaca oynadık, herkese ara sıra apaçilik lazım ben tecrübesizlik gereği en sakin olanlarıydım tabii onu da belirtmeden geçemiycem.Ellerim yazlık eldiven yüzünden dondu, bugün inşallah bir kışlık eldiven geliyor bakalım görecez soğuktan koruyup korumadığını.
Bu gidişle Erhan adına bir kalıp üretecek adamlar, ERhan size diye de koyacaklar siteye :D
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Soğuktan ne yaptığımı bilmiyodumm memur bey, bahanem hazır Bu arada o kadar basmaya, devirli kullanmaya 6 lt. yakmışım Gayet yeterli ve iyi bence, oynama yok, hatta fazla fazla hesapladım yani.
O resimler Okan Abinin motora benziyo sanırsam
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Ha doğru ya, seninki F di... Geçen bülentle konuşuyoduk da, N ile oturuş olarak arada hiç mi fark yok??
Versys ile arasında süspansiyon farkı da vardır elbet, Bu da yükseklikle birleşince sürüş karakterini etkiler herhalde. Motor olarak da biraz fark vardır arada sanırım... 600RR ile 600F gibi...(okadar olmasada).
Çok hoş değil mi yav 2012ler...
Pampa 9,5 olmasın senin ayağın? Direk 9 dan 10a değil de, 9,5'u düşünseydin??
#sürenadam
Arkadaş ya benimki fazla yakıyor ya da benim bütçe çok küçük olduğu için fazla yakıyor gibi gözüküyor
Bu arada Bülent Abi sen sakin sakin git boşver apaçiliği, o işler hakikaten riskli Türkiye'de hele Ankara'da.Sık sık otomobil kullanan biri olarak söylüyorum ki motosikletler aynada çok zor gözüküyor. Ankara'nın yolları çukur kaynadığı için araçlar paso ani manevralar yapabiliyor örneğin düz giderken.Millet zaten ayna özürlüsü, şu iş resmen kumar oynamak gibi birşey.
ANGARAJ
Selo eğer isterseniz banada yapabilirsiniz bide kırmızı-siyah shadow kullanan kırmızılı siyahlı ekipmanla geziyor arkadaşta a city taraflarında geziyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
Orhan abi ben sadece azmettirdim bana kızma sonra. Eğer kızdıysan genç samurayı gönderebilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
@Sel0 lütfen böyle şeyler yaptığınızda iki adet action shot cam kullanın bi tanesi öne bi taneside arkaya bakar durumda olursa şahane olur. Şimdi herkes diyecek niye alay ediyorsun diye alay etmiyorum arkadaşı tanımıyorum ama motosiklet üzerinde o kadar yayılmamalıyız bence herzaman gözümüz dikiz aynalarında olmalı bu işte bence herzaman arkayı kollamak gerekli her zaman gözüm aynalarda lütfen dalgınlaşmayalım eğer rehavet çökmüş ise üzerimize yorgun isek vücüdumuza direnmeyelim kenara çekip biraz esneyip sonra yola devam edelim en çok kaza sürücülerin dalgınlığından olur.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
yarın hazır boş bi günümken metin ustaya bi ziyaret düzenleyim diyorum...malum adamla önceden tanışmak gerekiyo, işin düşüp gidince ilgilenmiyo gibi dedikodular var
sonrasında da ulusan, motomax yapabilirim
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)