Osman Abi Ducati Monster serisi ; naked motosiklet tasarımlarına ilham kaynağı olmuş bir efsanedir,güçlü atak ve seri bir motor , performans olarak seni fazlsyla tatmin edecektir, ama öyle dağa taşa uzun yola pek gelmez hele ki sen enduro düşünüyorken bu klasik cadde motoru sana gelir mi bilmem .
Ne bileyim Turgay dün motoru (DUCATI'nin DIAVEL CARBON ) görünce aşık oldum, kara sevda gibin birşey...belki kız kardeşide güzeldir diye ümit ettim ne bileyim işte.. Bu 696 naked kaç beygir acaba, 600 cc kullanamam diye çok TIRSIYOM ... Dün 50bg ve kombine ABS var 600cc geçişim kolay olur diye Honda NC700x ile 700s'e bile baktım...Bundan alsam x/21000 TL s/19000 TL, fuardan sonraya kadar 3000-4000 TL zam yese motor..sonra seneye yaz 600 cc tedirginliğini atar motoruda aldığım fiyata satarım zarar etmem diyorum ama sizin fikir nedir bu konuda????
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Şimdi NC700x ya da 700s tarzı bişey alıp yaza kadar kullanıp sonra mı 600 cc bir şey düşünüyorsun abi doğrumudur? Eğer böyleyse pek mantıklı olmaz gibi geldi bana,İtalyan motorları özellikle de Ducatiler tasarım konusunda çok başarılılar senin de aşık olmandaki temel etken bu gayet normal =) ama öyle 3-4 aylığına motor değişimi seni sıkıntıya sokar kafanı karıştırır.
Monster tecrübesiz bir sürücü için gayet tehlikeli olabilir ama kendini bilir de temkinli kullanırsan neden olmasın, burda bir arkadaşımız vardı o da 696 ile başlamıştı direkt ilk motor olarak ama sen sonuçta bu yıl oldukça tecrübe kazandın illa 600 cc civarı olsun diyosan neden olmasın ? ..
1) NC700x/s alıp seneye yazı ve bu kışı(2013 sezonu diyelim) onunla geçirip ondan sonra 2014 de motoru değiştirmek...Bu senaryonun amacı 70-100 bg arası motorlara yumuşak geçiş yapmak için .......(ama bu senaryoyu seçeceksem çabuk karar vermem lazım ki motora zam gelmeden alıp 2013 yaz sonunda satıp az zararla kurtarayım )
2) Aslında 70-100 bg arası makinaları kullanabileceğimi aklım kesse yukarıdaki senaryoyu hiç denemeyeceğim..bu durumda 2013 fuarına gidip bakıp gönlümün kaydığını alma niyetindeyim(muhtemel versys 650) ... Ama maça yemeyip kullanamazsam bu seferde facia olur durum..
Sonuç: en kısa sürede ''Kendime güven derecemi bilmem'' test edip belirlemem lazım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
Turgay birde DUCATİ tasarımda iyi tamam ama KAFASI BOŞ DIŞI GÜZEL SARIŞINLARDAN olmasında ?? performansı falanda iyi demi bu motorların??
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Naked deyince monster dan bahsetmemek olmaz, her ne kadar ducati ler genel manada biraz nazlı ve kırılgan makineler olsada özellikle yeni monster ın tasarımını, ducati nin estetik ve performanstaki başarısını taktir etmeyecek yoktur heralde, ama biraz tuzlu
Bu arada benim gibi ileride F650GS düşünenler için 22.dk dan sonra güzel bilgiler vermiş Barkın abi!..
Abi bence bu kış kafandaki motoru iyice belirginleştir ondan sonra en azından 2-3 yıl binebileceğin bir motor al böyle her yıl motor değişimi pek sağlıklı değil gibi geliyor bana ,bir de bu düşündüğün geçiş aşamalarındaki motorlar birbirinden çok farklı tarzlar . Ducati'nin kalitesi tartışılmaz hem estetik hem de performans olarak ama piyasası japonlar gibi değil tabi ki ,alırsan kullanacaksın öyle geniş bir kullanıcı kitlesi yoktur ülkemizde, bilen alır ve kullanır Ducati'yi . Demem o ki imkanların el veriyorsa nokta atışı yap kafandaki sana en uygun en makul motoru al en azından bir kaç yıl keyifle binebileceğin uzun yola gezmeye tozmaya ve artçılı kullanıma uygun olanı. Monster biraz kişisel ve günlük kullanıma uygun bu da aklında olsun.
Monsterlar tam şehir içi canavarı çünkü o gücünü düşük devirlerde bile sağlıyabiliyor. Pahalı yedek parça uçuk servis fiyatları ki servisi de ankarada varmı bilmiyorum. 600 cc'den bahsettiğin için sana öneride bulunuyorum. Çok atak bir motosiklet tarzı çok güzel sağlam şaseli seside çok güzel ama motor ömrünün çok uzun olmadığını biliyorum o yüzden sana honda 616 hornet ya da fz6 fazer abs'li olanını öneririm. Ducati'ler çok güzel ama bi deniyebilsen iyi olur herhangi bir naked 600'lük makine özellikle japonlardan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98728962/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98132025/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99029167/detay
yine söylüyorum sonra bana kızmayın siz sorduğunuz için ve motorda kullanıyo olduğunuz için öneride bulunuyorum.
Ve buda afacan olanı en güzeli az yakar çok kaçar bir makine diğerlerine nazaran affeder kullanıcısını
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98994197/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
yağ ve yağ filtresi değişti sadece hava filtresi kaldı. efe'ye gidiyor olmamın nedeni ise anahtar yaptırıp beynine kaydettirecek olmam. ama gelmek isterim bi tanışmak için.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Turgay'ım bende senin gibi düşünüyorum maça yese 70-100 bg arası bir makina alıp onu en az 3-4 sene değiştirmeden satmak istemiyorum zaten... Bunu uzun uzun sizlere danışmam lazım Turgay'ım... Haftaya Salıya kadar Ankarada olmayacağım... Ama haftaya
TOPLANTI ZAMANI: HAFTAYA ÇARŞAMBA(19.09.2012) Saat:18:30
YER : YUNUSGİL PARKI
AKTİVE ADI: ANKARA MT KONSEY TOPLANTISI
KONU1: Benim ehliyet alma adına alacağım BAKLAVA tepsiLERİNİN bitirilmesi, yanında Alkolsüz() içeçek içilmesi
KONU2: 600 CC motosiklet geçiş senaryoları ve strateji planlamalası üzerine teknik tartışmalar,SLAYT GÖSTERİLERİ ve SUNUMLAR...
Sevgili Ankara MT ailesinin katılımını beklerim .........
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Buarada Ducatilerin motor ömrünün uzun olmadığı gibi bir bilgi geçilmiş... Ehem, biraz yanlış bir bilgilendirme olmuş. İşin aslı, motorun japonlar kadar "ilgisizliğe" dayanıklı olmayışı gibi birşey. Bizdeki kullanıcı profili de malum... O açıdan Ducatiler genelde "sıkıntılı" olarak bilinirler. Bana göre olay kullanıcı da bitiyor.
Bir de "bu aletler performanslı mıdır?" gibi soruları duymadık, görmedik
#sürenadam
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Tam da dediğin gibi Ducati'ler kesinlikle motorun uzmanı kullanıcı istiyor temiz bakıldığı sürece hiç birşey olmaz evladiyelik ama sevis bile çok ilgilenmiyor arkadaşımda var kendisi sezonda bodrumda kışın ise istanbulda ve çok iyi kazanmasına rağmen(aylık 5000 ve üstü) o bile servis pahalılığından şikayetçi ama al bi fazer sök tak yap bişeyler baktın olmuyor bozdun yükle minibüsün arkasına her şehirde servisi var yamahanın hondanın ama kesinlikle japon almanı öneririm hem tl olarak satılıyor olmaları avantaj bence monsterlar € olarak satılıyor.
Ama arkadaşlar şu da canavar ah be para olcak şimdi yapacağımı bilirim ben örnek vereyim hemen
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93145069/detay
çok temiz motosiklet.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Ilk linteki hornet bir numara Ozy, param olsa hic dusunmeden alirim, ikinci sirada tabii ki son linkteki er6n var, hem de yeni kasa, off yeme de yaninda yat valla, bana her acidan yeter, daha fazlasina ihtiyaci olacak bir adam degilim ben, ama baska turleri de denemek icin ilerde degistirebilirim tabii.
Olm artik senin motoru egzos sesinden taniyorum ben yaw, dun aksam aspavadaydim arkadasla, isiklarin kosede olanda, senin motorun sesini duyunca ahan da Polat dedim, sonra zaten yuksekte senin kafayi gordum
Valla Osman Abi benim yillardir bi ER6N hayranligim var, ha cok mu kullandin da hayran oldun ulen dersen, hic kullanmadim ama hep arastirdim, okudum, butun yollar bu makinaya cikti, o yuzden illaki bir denemek, bir yil da olsa kullanmak istiyorum ki eger sorunusuz bir ikinci el alabilirsem uzun zaman kullanirim zaten. Bence direk 600 luk 4 silindirli icin biraz erken bize ama senin benim gibi akli basinda adamlar, cok hiz yapmamak icin kendimizi dizginleriz de, alet agir ve kuvvetli olacagindan ona tam olarak, layikiyla hakim olmak kolay olmayacaktir diye dusunuyorum, bu isi biraz body buildinge benzetiyorum ben. Nasil ki salona ilk basladiginda hemen 30-40 kilo kaldiramazsin, once 5-10 kiloyla baslar guclendikce daha agir kilolar kaldirmaya baslarsin, bunu da oyle goruyorum, zamanla daha agir ve daha kuvvetli makinalari kullanmaya alisarak adim adim gitmek daha mantikli ama o da isin maliyetini artiriyor biraz. Misal ulasmak istedigimiz makina fazer olsun, arada senin cbden sonra bir de 2 silindirli cbf 500 ya da Er5 gibi bir makinadan sonra ona gecmek bence biraz daha mantikli ama bunu atlayip da direk fazer a gecersen daha ucuza mal etmis olacaksin Ben inaniyorum ki Fazer da alsan gidip bir duvara etiket olacak birisi degilsin; ben de degilim ama alisana kadar ozellikle yavas manevralarda sen de ben de o aleti kesin dusururuz galiba gibi geliyor bana
Ozy hic tecrubesiz adam degil yahu Osman Abi, kizmiyoz yahu merak etme, yine de R1 falan varsa kafanda Osman Abiye soylemek icin bence soyleme Bak Ugur R1 aldi da ne oldu, kullanamiyo doru durust, habire hararet, yok kontak kapatti, yok yandi cok isindi falan, bilmiyolar kullanmayi iste )
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
kafa grenajına çok alıştığımı anladım linkteki fotolara bakınca...farlar falan çok basık geldi...hele cam olmaması kullanılabilirliğin ötesinde estetik olarak hiç şık durmuyor...geçen sene fuarda bi ducatiye binmiştim. kafa grenajı olmadığı için motorun ön kısmı birden kesiliyo...uçurumun kenarında gibi hissettirmişti bana..hani varan turizm amblemi var ya...at gövdeli kadın...aynı onun gibi...sen önden gidiyomuşsunda motosiklet arkadan geliyomuş gibi
Pampa Ducati naked'ın hakkını tam manasıyla verir çıplaksa tam çıplak, gerçi son nesil monsterları ben sevmiyorum pek ,ufak bi cam koymuşlar hatlar daha bi şişkin falan .. ama grenajlı motor yapıyorsa da tam yapar super sport serisine bakıldığında sanki elbise gibi giydirilmiş tek parça görünümünde kalıp gibi düz grenajları dikkat çeker ilk bakışta .
@karapara Estağfurullah abi, Ducati alemi adamı böyle madara ediyor işte, senin suçun değil Biz de teoride varız zaten, daha 1 tanesine bile binemedik...
@bülent Yuh ya, okadar yürüyor demek namımız ha
Aynen ya. Güzel anlatmışsın. Sanki bir Ducati sahibi edasıyla... Yoksa,,, yoksa o er-5 değil de...
Eveeet, Ankara topağında Ducatilere de değindikten sonra, nerede kalmıştık? Kimin kaslı 600 lük fantezilerini tatmin ediyorduk ??
#sürenadam
[QUOTE=Syanur;2805118]@karapara Aynen ya. Güzel anlatmışsın. Sanki bir Ducati sahibi edasıyla... Yoksa,,, yoksa o er-5 değil de... QUOTE]
Sahibi olmadan bu kadar yalakalığını yapan bi ben varımdır pert mert bişeyler verseler ya ne güzel olurdu , er-5 i ducati'ye çeviririm olmadı ,cometleri yapıyolar aynı monster gibi oluyo=)
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)