Resimlerde sürekli yiyoruz yine, ramazanda verdiğim kiloları aynen geri aldım, zararımı telafi ettim
Resimlerde sürekli yiyoruz yine, ramazanda verdiğim kiloları aynen geri aldım, zararımı telafi ettim
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
benim oldugum foto yok... hemen atıldım galiaba ... :D:D
Abi eksikliğini bünyede hissetmedim desem yalan olur...
Osman abi sen niye gelmedin yahu? bir eksiklikte sen hissettiredin yani...
Yorgun ama mutluyuz
Bögütay durmadınki sen yanımızda napalım??Bu haftaiçi senlen bi hasbıhal edelim..
okan abiyede tekrardan teşekkürü bir borç bilirim kendi adıma
Not:Hernekadar halat çekmede birinci olamasada
ANGARAJ
edem yunus edem polarıda alak.... yaw ilk geldigimde fotolar vardı. bende daha yeni geldim direk işe geçtim :D:D
Eskişehire gelipte memnun dönmeyen iyi ki gelmişim demeyen olmamıştır sanırım herkes çok eğlendi gidiş yolu ,festival,dönüş her şey çok güzeldi, hızlıca geçip giden yaz mevsimine güzel bir kapanış yapmış olduk böylece.
http://www.odunpazari.bel.tr/Haberler.aspx?ID=521
bu arada supermoto tercih edenler neden hiç yamaha mt03 dem bahsetmiyolar...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96941028/detay
piyasası falan olmayabilir ama gayet mantıklı bir tercih gibi duruyo..özellikle ktm nin 200 lüğüne o para verileceğine bu çok daha iyi bi tercih değil mi...?
Ben bunlara çok fena sarmıştım bi ara , kendine has tarz ve stil sahibi bi motor , yakından incelendiğinde bu daha çok anlaşılıyor koltuk döşemesi v.b ayrıntılar ince düşünülmüş, tek silindir olduğu için biraz titreşim olduğu söyleniyor ama kullanmadığım için bilemiyorum.Tam bir şehir içi asfalt yumurcağı cadde canavarı =)
Biz bunları xt660 ile süpermoto sınıfına koymuyoruz niye mi?
Bunlar tip olarak supermotodan uzak daha çok Naked havası olan bir motor,
Ayrıca utanmasa benim motorumla aynı kiloya sahip,
Cihazın ıslak ağırlığı 192.4kg sen bu motorla bisiklet gibi oynayabileceğini zannediyorsan yanılırsın,
Ayrıca yerden yüksekliğide 1,115 mm yani 11cm gibi birşey galiba
"Seat height: 805 mm (31.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,115 mm (43.9 inches)
Overall length: 2,070 mm (81.5 inches)"
hani nerde kaldı bunun kaldırımlardan hoplaması ne bileyim istediğimde araaziye girebilmesi??
Biz bu yüzden bunu pek sevmeyiz süpermoto sınıfında ha ama cadde için turgayın dediği gibi aynen ve ayrıca bu motoru içimizden sadece turgay alabilirdi niye bilmiyorum ama böyle bir cihazın alımını satımını düşünmeden keyifle binebilecek bir turgay var bence.(Tabi ben hariç ) unutmadan son zamanlarda 1-2 sene içinde fiyatları birden yükseldi bu meretlerin 7-8-9 aralığında bulunabilen bi motorun en ucuzu şu an 10bintl. Dipnot olarak ekleyim dedim..
ANGARAJ
Müdür seviyorum böyle stil sahibi motorları bu motorun altında da italyanların imzası var,dediğin gibi fiyatlar pek aşağılara inmedi aksine yükseldi üzerinden zaman geçtikçe ki bu da ilginç ,demek ki kendine has bir kullanıcı kitlesi oluşturdu ve buna uygun da bir piyasası var, 2 sene önce bir sürü ilan vardı ve fiyatlar 10 bin liranın altında bulunabiliyordu bugün çok az ilan ve yüksek fiyatlar var. Alan memnun demek ki.
Tercih ediliyor aslında ama bu tarz motor seven çok az insan var , MT'nin açılımı Maksimum Tork , minimum zamanda maksimum güç bu motorun felsefesi , ani patlamaya dayalı eğlencelik bi makina.Nasıl ki alfa romeo rover v.b arabalar tutmuyor her taraf renault,opel dolu aynı mantık, ducati'ye triumph'a hatta sıradışı diye yamaha'nın mt 03 üne de binmeye çekiniyor herkes piyasası yok diye .Mesele ekonomi de değil bana göre, 600rr'ın sıfırı 30 bin lira ,nereye gitsem denk geliyor illa ki 1 tane görüyorum ..
Okan abiye bende teşekkür ediyorum, gidişte gerçekten çok ciddi bir sorumluluk aldı bence. Çok da güzel bilgilendirmelerde bulundu. Yolda da ben hariç herkes tempoyu da çok iyi ayarladı diye düşünüyorum.
Valla motor fuarına gitmektense motosiklet festivaline gitmeyi tercih ederim. Birkaç defa dolandık alanı, istemediğimiz kadar motor vardı(Çok enteresandır ki buaralar peşinde olduğumuz Afrika Tiwin'den 1 tane bile göremedik), üstelik bazı bazı sahipleriyle tatlı sohbetler etme ve bilgi alma fırsatımız da oldu. Benim gibi çok fazla modele binmemiş birisi için hoş bir olaydı. Şahsen daha çok "yol" için gelmiştim bu geziye ama festival de gayet güzeldi. Dönüş yolu için ise yorum yapmayacağım...!!! (Ballı gözlemenin yanında yoğurt yememeliydim.)
Bu arada motorun kafasına göre marş yapıp yapmaması düşündüğüm gibi ateşleme ünitesinden yada bobininden kaynaklı değilmiş. İlk aldığımda da biraz uğraştığım sonradan hallettiğim debriyaj müşüründenmiş. İlk gidişte büyük ihtimalle çukurlardan dolayı önceden sıkılaştırdığım müşür gevşemiş, ankaraya döndüğümüzde birkaç kez de trafikte kaldıktan sonra çözdüm olayı
Ayrıca 100lerce km yolu neredeyse sürekli dip yada 4/5 gaz şeklinde gittim, motorda hiçbir sorun çıkmadı. Bu güzel birşey. Bazı vidalar gevşemiş ve 1-2 yerin yağlanması gerekiyor sadece...
Gidiş yolundaki etkileyici performanslarından ötürü Erhan ve özellikle Bülent'i tebrik eder, festivaldeki esprililerinden dolayı da trg'yi gözlerinden öperim
#sürenadam
Polatoğlana dip not:
Dönüş yolunda Bülentlerin totoş serdiği benzinliğe gelmeden 2-3km beride bi tane TriColor Africa görebildim onda da sellektör yaptım düdük çaldım ne bileyim benim havalı kornaya falanda bastım ama adam sallamadı...
Demekki africa twincilerin bi tarafı kalkık oluyomuş Belkide kendi şeridinin en sağından gidiyodu göremedi
ANGARAJ
Post duruyor ya dün döndükten sonra bazı arkadaşların gevşeyen vidalarını falan sabitleyici ile sıktık o yorgunlukla üşendiğime çıkarmadım,
O f650 GS'i uzun zamandır görüyorum fakat o dana derisi benim tahminim (tabi eğerki deri ise) deri olmama ihtimalide var tabi,
O yüzden taklitlerimden sakının
Beni motur tepesinde göremeyen yahut motorumun hızlı gidebileceğini düşünemeyen arkadaşlara da selam ederekten yaklaşık 15 günde 1500km Civarı bir yol yaptığımı belirteyim
ANGARAJ
Post most derken benim de altıma koyduğum pike rahatlıktan hem uykumu getirdi hem de benzinimin bir noktada bitebileceğini unutturdu Nitekim bahçeli alt geçidinde kaldım. Allahtan yanımda Yunus vardı, benzinim bitti deyince suratıma eblek eblek bakıp gitti Bende motoru ite ite tünelden çıkardım (Neyse sonradan aradı da benzin getirdi bana )
Arkadaş Çinli aldık, dökülür mü sökülür mü, bizi yolda bırakır mı diye korktuk. 1700 km oldu 4 kere yolda kadlım. Hepi benzin bittiğinden !
Buarada MT-03 olayını bir ara konuşalım. Bende sarmıştım motora... Motor XT660 ta kullanılan motor, ve karakter olarak bizim gacaloğlanın F650 si gibi birşey. Genel olarak kullanıcı yorumlarını araştırırsanız dışardan göründüğü kadar çekici bir motor olamdığını anlarsınız. Alınmayacak kadar kötü bir motor demiyorum ama. Zevki, tasarımı ayrı birşey...Genelde tercih edilmemesinin sebebi ise titreşiminin fazla olması, yakıtının biraz fazla olması ancak o yakıta paralel performans verememesi, sonracığma ağırlık, tasarım ve aerodinamiğinden ötürü tabiri caizse ne itmeye ne kakmaya gelmeyen bir motor olması. Yüksek süratlere zaten gücü yetmediği için çıkamıyor, çıkabildiği süratlerde naked tasarımından dolayı fazla rüzgardan rahatsız ediyor. Yani tam bir naked mantığında duruyor ancak kesinlikle 600 lük naked'lar kadar performans veremiyor. Şehir içi için daha uygun ancak görüntüsüne göre biraz ağırlığı fazla(tahminimce yakıtın artmasındaki en büyük sebep olabilir). Yere yakınlığı gaco'nun yazdığı kadar değil ama 20 cm, naked'lara basar. MT-03 te olup civarındaki başka motorlarda olmayan tek şey ise tarz O yüzden ki bu fiyat aralığında döndüğü için rakibi çok fazla ve bir kıyaslama yapıldığında genelde kağıt üstünde kaybeden MT-03 oluyor. Ve piyasası da bu yüzden dönmüyor. Benim önceki motorum gibi. İlk başta da yazdım ama tekrar söyleyim, en çok şikayet edilen noktası titreşimi oluyormuş. Sanırım tipine bakıp ilgi gösteren müşteri kitlesinin beklentisi biraz daha yüksek oluyor bu konuda. Kısaca söylersek; bu paraya performans istiyorsan çeşitli naked, sürat istiyorsan SS, şehirler arası düşünüyorsan enduro-touring, daha eğlenceli bişeyler istiyorsan KTM modelleri mevcut. MT-03 te kaliteli ama tercih edilmesi zor.
Bir de MT-01 için "maximum tork" açılımını kullanabiliriz. Aletin 1670cc lik motoru(V-max'ın motorunun tabanıdır kendisi, hava soğutmalı!) 0 dan özel olarak "sapına kadar tork!" niyetiyle üretildiği için çok ayrı ve parasını hak eden bir yere sahip. MT-03 ise bu aletin tabiri caizse "çakması" konumunda. XT serisindeki torklu motordan var üzerinde ama adında "MT" yazıyor olması çok bir heveslendirmesin insanı, birçok enduro motor var, en az bunun kadar tork'u hissettirebilen. Tasarımı ayrı bir güzel. Alınırsa zevkle kullanılacak bir alet ama piyasası yüksek olduğu için alternatifi çok sadece.
#sürenadam
Aslında milka ineğinin desenine de benzettim biraz bi ara caps alabilrsem koyarım buraya =)
VAlla süper bi h.sonu olmuş arkadaşlar tebrik ederim. Ve teşekkürler fotolar için çok Ellerinize emeğinize sağlık =D
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)