Arkadaşlar Çin den sipariş verdiğim HD kask kamerası bugün ulaştı.
Test çekimim
# Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #
Hayırlı olsun hocam, biraz aşağı yapmışın çekimde ama sonra düzeltirsin. Görüntü güzel.
Talip evet kaska monte ederken eğimi ayarlayamadım, haklısın
Aldığım ürünün linki
Fiyat performans olarak önerebilirim
http://www.aliexpress.com/product-fm...olesalers.html
# Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #
baya pahalıymış hocam bilmiyordum bunların bu civarda olduğunu, bende çinden getirtmiştim gizli kamera anahtarlık kamera var onu kaska yapıştırırım giderim daha iyi çok para bu
buarada arkadaşlar yeni bir motor üretmişler koptum
İnsan Dışkısıyla Çalışan Motosiklet
Arıza toplum Japonların geliştirdiği bu sistem, yakıt teknolojisinde çığır açabilir. Japonya’ nın en büyük tuvalet sistemleri firmasının Ar-Ge çalışması sonucu ortaya çıkan bu motor, tamamen insan dışkısı ile çalışıyor. Tuvaletlerden kaynaklanan karbon salınımını azaltmak için geliştirilen proje sonunda ortaya çıkan motorun üstünde klozet var ve burada biriktirdiğiniz dışkılar ile ulaşım ihtiyacınızı, tuvalet ihtiyacınız sayesinde, çevreci bir şekilde giderebiliyorsunuz. Yapılan testlerde 400 kilometre boyunca, sorunsuz bir şekilde yol kat edebilen motosikletin önümüzdeki aylarda satışa sunulacağını belirten yetkililer, 2017 yılına kadar tuvalet kaynaklı karbondioksit salınımını % 50 azaltmanın beklentisi içindeler.
Daha Fazlası İçin: http://blog.cezmikalorifer.com/insan...#ixzz23AZAEf00
Talip ben o tip çeşitli kameralardan ( 8$ ila 20$ arası) bir kaç tane aldım. o tip kameralar dış ortam ve doğal ışıkta gayet başarılı ancak hareket esnasında ve yapay ışıklandırmada bir o kadar kötüler.
Aslında action kamera için çok iyi seçenekler var
Go pro HD 2 yaklaşık 800 lira
contour HD yaklaşık 700 lira
Drift HD yaklaşık 700 lira
Benim aldığım Drift HD nin çin kopyası diyebiliriz.
# Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #
abi bu konuda genellikle sana katılmıyorum....taşıdığın mangal ızgarasını yola savurtacak kadar gitmemek lazım tabi ama seninki gibi de grubu 60 km/h e mahkum etmek de açıkçası iyi bişey değil...ki bu grupta fazer vardı...motosiklete binmek her ne kadar iki teker özlemi demek olsa da biraz da rüzgarı hissetmek demektir bence, 60 km/h da o rüzgar pek hissedilmiyo..benim tarzım bu diyosan, bu şekilde bi tepkinin geleceğini baştan hesap edip bşakasını teşvik etmen lazım grup liderliği için. ya da yola çıkmadan önce 2 gruba ayırman lazım tecrübeli bir motorcu olarak....daha sonra beypazarına yaptığım gezide hiç bu şekilde bi problem yaşamadık..ki orda gidilen ortalama sürat 90-100 dü...gruba dahil olan 100 RR sahibi salih arkadaş hepimizin affına sığınarak bir sefer gaz açacağını belirtti....senin hesabına göre bu adam da mı 60 la gitseydi...o mevzuda bence fazla alınganlık gösterdin gibime geldi..10 kişilk gruptan senin sadece esatla geliyo olman seni bir nebze düşünmeye sevk etmeliydi zaten...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
müdür hoşgeldin herzaman bekleriz de şimdi ortalık biraz karışık bi mevzu halletmeye çalışıyoz
motorun hayırlı olsun bu arada
Estağfurullah Abi otoriter olmakla alakası yok bunun,
Burdaki hiçkimseden dolayı yanlış anlaşılacağımı hissetmediğim için yazdım ben bunları
çünki hepinizin yeri ayrı hepiniz abilerim kardeşlerim can yoldaşlarımsınız,
Beraber yiyip içip sohbet muhabbet etmekten tutunda en ufacık birşeyimiz olsa birbirimize destek çıkıp,
kol kanat gerdiğimiz için bunları dile getirdim ben,
hatta bazı gezilere sırf bu yüzden gelmediğim olmuştur ki arkadaşlar tarafından da dalga geçildi
Yok yunus bahçeli 7'nin girişine kadar gider oraya çadır atar cinsinden
hani varsın dalga geçilsin benimle yahut kızılsın belki küsülsün ama bu önceki mesajımda da yazdığım gibi,
Hiçbirimizin canından önemli değil bu!
Şimdiye kadar bunu ben dile getirmek istemedim zira büyüklerim var, akranlarım var küçüklerim de var
yanlış anlaşılmaktan "vay sen kimsinde bunları bize söyleyebiliyorsun!" denilmesinden çekindiğim için ses etmedim,büyüklerimden bekledim bunları söylemesini kimseden ses çıkmayınca bu vakte kadar ondan yazdım.
Kızmaca darılmaca yok bu konuda kimseyide kırmak istemiyorum istemeden de birilerini kırdıysamda affola...
Ama Önce Güvenlik... Hiçbirşey sizin yahut benim canımdan önemli değil...
ANGARAJ
Çok yerinde tespitler
Grup organizasyonlarda güvenli sürüş bir seçenek değil zorunluluk olmalı, egolardan arınıp bütün olarak bilinçli hareket edilmeli.
Birkaç basit kurala uyarak ta keyif alınabilir. Önemli olan yolda olmak değil midir
selçuk abi ben sana cevap yazdım die düşünüyodum da yazmamışım...sana endo da eşlik edebilirim bi mahsuru yoksa..benim de zinciri yağlarım orda...sonrasında da senin dükkana gidebiliriz...yada gitmeyiz farketmez
Kacta endo da olacaksınız olm, benim işyerine yakın sayılır biliyon, ben de gelirim yanınıza olmazsa. Bi de bugün ankamall e gidip bi er6n görmeyi düşünüyom, adam her cmt. motoru orda görebilirsiniz demiş ilanda.
Dervişim söylediklerinin hiçbirini üstüme alınmıyom, ara sıra bahçelide çadır kurar gibi dalga geçmeler dışında Ama bazen sırf bu yüzden gelmiyom diyosun ya orda dur işte, olm sen bi kere gelip de millete söyledin mi, adam gibi gidin lan yolda asabımı bozmayın diye Sen gel, yola çıkmadan da gerekli açıklamaları yapalım, ondan sonra zaten sorun olmayacakdır gör bak. Basmak isteyen yine çıkar basar gelir yani. Burdan söylemekle olmaz sadece, ben ilk geziye gitmeden önce sayfanın başındaki hareketleri fermuar düzenini falan okuyupda gitmiştim, zaten acemi olduğumdan da ,ki hala acemiyim, hızlı gitmemiştim. Bu mevzuları tam olarak bilmeyen yeni arkadaşlar da geziye katılabilir, her seferinde önceden kısa bir açıklama yapmakta fayda var. Hatta gideceğimiz yolu falan da söylemek lazım. Yani bu yüzden sinirlenip gelmiyorum diyosun ya, sen gel, millete de açıkla, herkes zaten dinler, sorun olmaz. Ha bi sorun senin benzin masrafı artar ama artık napalım o hepimizin ortak derdi zaten
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Hacı o zaman bak bakalım koctaşın orda görebilirsiniz motoru diyordu eleman. Facebook da da yazmıyo Selçuk un telefon. Burdan bağıralım belki sesimizi duyar o zaman, Selçuuuuuuuuuuk nerdesin, ne zaman gidicen endoya
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Normal koşullarda Hayabusa dahil hiçbir motor 80-90 ile giderken hararet falan yapmaz , 80-90 ile giderken GSR gibi bir makinayı 6. vitese alırsanız devir düşüklüğünden dolayı makina daha fazla gaz ister ve pistonlara akıttığınız fazladan benzin verim düşüklüğü nedeni ile güç olarak değil ısı olarak ortaya çıkarak motorunuzun hararet yapmasına neden olur. GSR için 80-90 km süratlerde ideal vitesler 3-4 olmalıdır.
Deneyin haklı olduğumu göreceksiniz.
Sevgilerimle
Önemli Not: 3-4 ile gidersek fazla yakar diye düşünen arkadaşlar denediklerinde bunun tam tersi olduğunu görecekler. Motosikletler ideal devirlerinde kullanıldıklarında en az benzini tüketirler ve GSR için ideal devir aralığı 6000-9000 devir arasıdır . Makinayı bu devirlerde kullanırsanız hem hararet yapmaz hem az yakar.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
şu an bakanlıklardan koçtaşa doğru yola çıkıcam...sonra da endonun oralara giderim bakarım takılırım...koçtaştan çıkarken arayım seni...selçuk abi buraya da bakarsa numaram 505 884 45 91..sonrasında eymir falan takılırız bişeyler yaparız..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
okan hocam ideal devir için redlina giriş devrinin yarısı diyebilir miyiz? böyle bi yaklaşım doğru mudur?
Bu forumu uzun süredir okuyucu olarak takip eden biri olarak yukarda yazan Okan abinin mesajının sonunda "sevgilerimle" yazısını gördüğünüz zaman bir sorun olmadığını, eğer mesajını "saygılar" diye bitiriyorsa size sinirlendiğini belirtmek isterim Yani şimdilik bir sorun yok
Şöyle bilgilendirici mesajları daha fazla yazman dileğiyle abicim
Erhan Ankara da Serhat Kılavuz un seminerine katıldığımızda, yanlış hatırlamıyorsam, redline devrinin %40 ı gibi bir rakamın uygun olacağını söylemişti, yani fazla zorlamadan sakin kullanma anlamında, motordan motora az çok fark gösterebilir belki ama bana mantıklı gelmişti.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Sevgili Arkadaşlar,
Devir konusu oldukça geniş ve motosiklet hakimiyeti açısından oldukça önemli bir konudur .Eylül ayında uygun bir gün ayarlarsanız MT Ankara gurubu olarak toparlanır ve bu konuları ayrıntılı bir şekilde konuşuruz.
Sevgilerimle
---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:01 ----------
Hayır diyemeyiz , mesela senin motorun olan CBR250 için o hesaba fazladan 1000-1500 devir eklemen gerekir. Bunu neye göre hesapladığımızı toplandığımızda anlatırım .
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
yok arkadaşım alınmadım hemen tenkitle başlanıyor üzülüyor insan ama sen haklısın dün özellikle işden eve 30 km kadar 80-90 gittim hatta arada 70 e kadar düşüp sürdüm 1derece bile yükselmedi hararet. sonra düşündüm o zaman nasıl sürmüştüm düşündüm makina'nın tepkilerine alışmak için 1-2-3 dur kalk yapıyordum ani duruş kalkış dönüş denemesi hava da 38 derece zaten bir manyak ben motorun üstünde incekten oran sitesine gidiyorum. ben göstergelere sürekli bakarım arabadan alışkanlık haraket 105 oldu 110 oldu ya ne oluyo dedim süratimi artırdım düşmeye başladı. 2.de trafikde o zaman tabi daha seri gidemiyorum trafikle aynı akıyorum bir de o zaman yükselmişti dün ama senin söylemin üzerine dikkat etmiş oldum. bunları konuşurken tenkit yerine sorunun nedenine inmeye çalışırsak karşıdakini de anlamış olur yanlış anlamalarıda önleriz. sağol forewer affolacak bir durum yok esas sen kusura bakma.
ÖNCE LAFA BAKARIM, LAF MI DİYE. SONRA ADAMA BAKARIM, ADAM MI DİYE...
Bülentcim toplu sürüşlerden önce kaç kere "Arkadaşlar aranızda Fermuar düzenini bilmeyen varmı?" diye sordum ben bile hatırlamıyorum artık?
Sen bu cümleden ne anlarsın?
Ve yeni gelen birileri olduğundan yine topluca sorarım bilmiyorum dikkat ettinmi hiç?
Ha sen dersinki arkadaş ben anlayamıyorum illa tek tek herkeze söyle sıra numarasını ver nasıl gideceğini tembihle öylede yaparız hiç problem değil dostum.
Ama kalkıpda "Adam gibi sürün lan adamı dellendirmeyin!" dediğinde bu sefer Milletle kötü oluyorsun işte,
İsim vermek istemiyorum baş harfi Buğra olan arkadaşımızla en son gün yaşadığımız olay mesela buna çok güzel bir örnekti..
Bunu kesinlikle yapmalıyız abi! Şimdiden teşekkürler..
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)