2 tanede asya 200gy aldım ona bakarsan
ondan hiç bahsetmiyorsun?
Dediğin gibi ikisi aynı kategoriden ziyade kle500ler daha bir araziye dönük ayarlı havalı ön amortisör, yerden yükseklik vs. ha iki motorlada dünya turu yapılır çünki adam vespa ile dünya turu yapmış biz beğenemiyoruz işte
F650 ye gelincede çevremdekiler bilir normal bir kullanıcya tavsiye edeceğim bir motor değil sebebine gelince de,
f650 çok el değiştirir alan adamlar bakımını düzgün yapmaz lan bu bmw deyip tek silindir motorla tapa gaz gider acaba kaç yapıyor nası gidiyor vs diye misal bir TA kadar sağlam değildir, bu yüzden TA'yı öneririm fazla yakar ama usta işçilik parça vs sorunu ile uğraşacağına git benzine para ver en azından kafan rahat olsun derim tavsiye isteyene.
heleki benim kullandığım motor 17 yaşında ve kim bilir ben kaçıncı sahibiyim eğerki eli anahtar tutmuyorsa parçaları nerden bulacağını bilmiyorsa ve ustaya götürüyorsa insanı motordan soğutur bu meret,
ben niye aldım sorusuna gelirsen de ben bakımını elinden geldiğince kendi yapan adamım ilk f650'imi sattığımda piyasada bu derece yedek parça da yoktu ama şimdi 94-99 kasaların hepsi yavaş yavaş krank sorunundan dolayı hurdaya ayrılmaya başlandı ve buda yedek parça olarak benim için iyi bir geri dönüş oldu en basitinden otomatik(yağ basıncı ile çalışıyor) egzantrik gergisi 100tl ye buldum,
şimdi arka fren üst merkezi iptal benim 150tl ye çıkması var ama gittim tamir takımı aldım 80TL ye ha yurt dışında çok daha cüzi misal bu tamir takımı 20$-40$civarı falan ama beklememek için TR'de bunu bile bulabildim ve bu malzeme Brembo.
uzun lafın kısası eski motor kullanıyorsak yedek parça çok önemli ve elimizin anahtar tutması daha da önemli