Pıçaknan geldim .
AsLaNLaR ve SıRTLaNLaR HiÇBiR ZaMaN DoST OLaMaZLaR..
Kafamı pencereden çıkardım ve dedim ki "akşama kim tatlı su motorcusu kim ıslak motorcu ortaya çıkacak"
Arkadaşlar merhaba. şu an motorum bakımda, perşembe günü bakımdan çıkabilirse cuma günü sabah erkenden izmir'e gitmeyi düşünüyorum. bakımdan çıkmazsa da gelecek cuma giderim yağmur vs. olmazsa. pazar sabahı da döneceğim. saat başı mola veriyorum normalde. istanbul'a gittiğimde ortalama 140 ile gitmiştim, izmir yollarını bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum ama yol ve hava uygunsa tıpagaz gidiyorum genelde.
O tarihlerde izmire veya çevresine gidecek olan varsa beraber gidelim.
Motosikleti; biraz da, geri gitmeyen bir yoldaş olduğu için seviyorum. Hep ileri; ama, hep ileri gidiyor... Geçmişle hesabınız kalmamışsa, tam size göre motosiklet.
Size göre de; daha keşfedilecek, yaşanacak çok şey varsa, haydi atlayın motosikletinize...
Dostum ben Cbr 250'yi Kocaeli-Ankara arası otobanda 155+ ortalama hızla kullanıyorum.
Rüzgâr denk gelmezse 160-165 Allah ne verdiyse artık. Hatta 14.09.2013 Ankara-Kocaeli yolculuğunda Bolu il sınırını geçtikten sonra uzun bir süre 170 ile de gittim.
250 cc makinenin en büyük sıkıntısı rüzgâr oluyor. Bolu tüneli öncesi bir rüzgara yakalandım. 140'ı geçemiyordu motosiklet.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.
Ben de istanbul dönüşünde güzel bir yokuş bulup 176 yaptım bu arada. Öyle böyle titremiyor ama makine. düz yolda da 160'ı buluyor bir süre sonra. cbr250 için 160 sonrası çok konforsuz. hele bir kamyonu veya otobüsü yakınından geçerek sollamanız gerekiyorsa baya savruluyorsunuz rüzgardan
İzmire doğru da insan gibi kullanmaya başlayayım o zaman :D Ben ankara'da sırf denemek için defalarca radardan hızlı geçtim, hiç sıkıntı çıkmadı. Gerek arabalı radarda, gerek eskişehir veya istanbul yolundaki üstünde 70 yazan radarlarda olsun, hiçbiri beni algılayamadı, cezam sıfır. hangi tip radarlara dikkat etmeliyim?
Devriye de sıkıntı olmaz herhalde. Şimdiye kadar hiç durdurulmadım, durdurulursam biraz heyecan yapabilirim ama belgelerim tam. Zaten hız dışında yasadışı hiçbir şey yapmıyorum :D
Karşıdan kamera ile çeken "sabit radarlarda" (insansız olan) zaten arkadan plaka okuyan kamera yoksa ceza gönderemez.
Ancak... Kenara çekmiş (radar kamerasını taşıyan) otomobilin içindeki memurun tarif ile bilgi geçtiği rivayetlerine tanık oldum (MT'de de duydum, dışarıda da).
Artık polisler şanslarını mı deniyorlar bilemiyorum.
Bir de gezici araç sizi arkanızdan kameralarsa, evinize gönderirler cezayı, diye tahmin ediyorum
Temkinli olmakta yarar var kanımca.
Zaten çoğunlukla insanlar karşıdan selektörle haber veriyorlar çevirme gördükleri zaman.
Bir de, araçlar radar bölgelerini bildikleri zaman ööööyle topluca yavaş gitmeye başlıyorlar. O da ipucu veriyor...
Motosikleti; biraz da, geri gitmeyen bir yoldaş olduğu için seviyorum. Hep ileri; ama, hep ileri gidiyor... Geçmişle hesabınız kalmamışsa, tam size göre motosiklet.
Size göre de; daha keşfedilecek, yaşanacak çok şey varsa, haydi atlayın motosikletinize...
Adam hız sevmiyo diye ne yüklendiniz arkadaş
Ayrıca cbr durumu zaten saçma değil, 130'dan sonrası hafif motor çok da güzel hissettirmiyor.
Şu yazılanlardan sonra ikinci el motor işine daha bir ön yargılı bakmaya başladım. Tamam bir şey olmaz belki ama uzun yolda illa dip gaz gitmeye ne gerek var. Ben 7bin devirin üstüne çıkınca rahatsız oluyorum acaba fazla mı yoruyoruz motoru veya yakıta fazlamı biner gibi
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)