ben çoktan anladım ankarada kesin olarak ne motorsiklet nede otomobil ustası mevcut yaptığı bir aleti 5 kere götürüyorsun anca idare eder duruma geliyor yada hiç yapamıyor harcadığın parada cabası
bu tip durumlarda en iyisi kullandığın cihazların tamirinden kendin biraz anlamak ve yapmaktır.
Ön tekeri sökmek için yardım isteyecektim ama söktüm ben. Şimdi iş yerimde çıkışta Metin Usta'ya gidiyorum.
Yağı, yağ filtresini, bujileri, fren balatalarını ve tork anahtarı aldığımda ise debriyaj balatasını bile kendim değiştirebilirim. Ama motoru daha yeni aldım ve işin aslı dokunmaya da korkuyorum.
Metin usta yamukluğu düzeltiyormuymuş?
ha birde;
korkarak yaşıyorsan hayatı yanlızca seyredersin
dostum dokunmaya korkmayacaksın, motorun genel bakımını kendin rahatlıkla yapabilirsin,
hatta gelirsin güle oynaya beraber yaparız,
debriyaj balatası olayına gelince de ,
onun değişimi için bayağı bir km yapman gerekli o sonraki düşüneceğin şeyler,
benim sana diyeceğim motorunun Service Manuelini boş kaldıkça okuman..
ANGARAJ
Göynüm geniş benim Göynümde tek eşlilik yatıyor demedim ben, öyle bir şey çıkmadı ağzımdan.... Tek motor demedim!! tek teker dedim, çift egzoz dedim
Yunus usta ve maceraları,,, Güle oynaya KTM-990 bakımları sadece ve sadece 12-13 anahtar ile KTM'nizin tüm bakımlarını yapabilirsiniz, 1 Yunus Usta hepsine yeter alayına gider !!
(Ozan "Metin ustaya götürcem" deyince celallendi tabi bizim yağız oğlan )
Turşu 5 melyon
Yanlız ben 1 turda çevre yolunu turluyom demedi deme
#sürenadam
Bu sinirle yarin gidip de Metin ustanin karsisina dukkan acarsa sasirmam valla
Tork anahtari da gelmedi zaten, bir gelse, motorlara dalacak, hepsini ust kapak silindir piston krank falan dinlemeden dagitacak
Len Potiii, olm yolda arka tekerin cikmis diyollag senin icin, sadece on teker uzerinde gitmisin bir sure, sonra yine durup civata falan sikistirmisin dogru mu bunlarr
Yunus birak gule oynayayi, tek eli arkasinda bagliyken, gozleri de bagliyken, tek ayak uzerindeyken, develer tellal pireler berber iken bile KTM bakimi yapar olm dellendirmeyin sarisin yalliyi
yok yahu yanlış anladınız beni,
hani Yüce metin usta öyle herkeze herşeye bakmayan bir kişilik hepimiz biliyoruz bunu (Calimero hariç )
tabikide düzeltir ama öyle herkeze her motora düzeltiyormu?
ne gadada da fesatsınız laaaa..
ziyaya da selam ederekten dostum KTMnin de civatalarının metriklerinin bildiğimizden farklı olması lazım yani 13-14 ile olmaz hani
Çok teşekkür ederim.. Sanada çok geçmiş olsun..
118 tl ye honda bora dan çözdük.. motorumu daha çok sevmeye başladım, parça fiyatlarına vuruldum )
Şimdi sırada renk değişimi çalışmaları var.. Kafa grenajlarını (sol-orta-sağ) değiştirmek istiyorum.. Lakin serviste parça şasi numarası ile geliyor.. Benim şasi ile mavi çıkıyor.. Beyaz bi cbr 250 nin şasisi lazım diyorlar.. Bunun başka bir yolu yokmu acaba.. 2013 model beyaz cbr lerin grenajını almak istediğimde şasi numarası olmadan alamıyormuyuz yani..? Muayenede falan sıkıntı çıkarsa diye orjinal parçaları boyatmak istemiyorum söküp orjinalina çevirmek kolay ne de olsa..
sahibinden.com da satan birileri de var.. ama güven olurmu bilemiyorum ki..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr250-kafa-sol-grenaj-cbr250-cbr-125-126213322/detay
@Bülo
Doğrudur hakim bey, arka teker ile aramızda olan gerilmeden ötürü yola bir müddet(~10m kadar) ön teker kontrolünde devam ettik. Meğerse yurdumun torpak yollarında arka teker aldığı darbelere daha fazla dayanamamış ve bir anlık boşluğa düşüp(karın boşluğuna gelmiş sanırım) arkaya doğru kaymıştır ve sanırım biraz da dönmüştür. Bu durumda da zincir aşırı derecede gerildiği ve hafif yamulduğu için arka tekeri kitlemiştir.
Yanımda bulundurduğum 1çift 12-13 anaktar ile 5dakkada5iktaş tekniğini de kullanarak arka tekere tekmeler ile saldırdım(öne doğru kaysın diye). Durumu kontrol altına aldım, zinciri bollaştırdım. Her nekadar kendisi bir kez daha bu girişimde bulunmuş olsa da tatlı dilden anlayan bir alet olduğu için sorunu konuşarak çözdük, hallettik.
Sonunda o sıcakta, güneşin altında(yine 1 tane bile ağaç yoktu lan!), çorak arazinin ortasında, Umurcan'ın tam yanı başında gözlerim yaşlı; haykırdım(http://www.youtube.com/watch?v=yEasYU4P8pg)
Ben 1 milyon TL ye veririm benim motoru napiosan yap Hemen rekabet yaratalim
CBR 250 yan grenajlari icin bir ara 70 lira gibi bir paradan bahsediyolardi, demek ki uyanmislar, gittikce artiriyolar fiyati, hos hala gayet uygun fiyatli. kir parcala degistir nolcak yaw
Bu sahibinden linkindeki amca cikma satiyor olabilir mi acaba ? Yorumlarina gore 12 olumlu 1 olumsuz yorum var, anladigim kadariyla kargo parasi biraz fazla tutabilirmis falan. Arayip konusursan sorun olacagini sanmam.
sıfır aldığım hondada ses geliyordu arka dişliden 2 kere götürdüm servise bişi yok diyip geçişdirdiler sonra honda türkiyeyi arayınca birden arızayı tespit ettiler dişli değişti dişlinin vidalarını yalama yapıp aynı vidayı geri takmışlar falan işten anlayan yok yani ben kendim yapsam daha iyi yapardım ama garanti süresince mecbur gidecez yanlarına
Metin Usta'ya shadow'un teker değişimi için gittik geldik. Bakar bakmasına bakarda yoğun olabiliyor. Yok ben bakmamı "şu an çok yoğunum, git yaptır gez." demek olarak anlıyabiliriz.
Janttaki yamukluğa gelince muhtemelen kendisi yapmayacak bildiği birisine gönderecektir diye düşünüyorum. Yamukluğu görmek için biraz dikkatli bakmak lazım. Tahminim yapılabilir. Ha olmuyomu "Takasago Excel" jantıda çakarım olur biter.
Şu an bu konu içerisinde 66 kullanıcı var. (0 üye ve 66 misafir)