Sağolun iyiyim ben motorda iyi. Sadece şunu öğrendim teker tubeless olsa bile iç lastik kullanmak gerekli
Herkese Selamlar...
Motor sevdasına tutulalı yaklaşık 2 ay kadar oldu.. 1 ay arkadaşın motorunda gece gezmeleri, aynı motorda 50-60 km/s hızla giderken yana yatmadan sonra geçen hafta kendi motorumu aldım.. Honda CBR 250R
Motorum 3 renkli olanlardan, sol büyük grenajında çatlak var, aldığım zamanda vardı.. Bugün batıkent tepe de yokuş aşağı park ettikten sonra (sanırım edememişim ) motor sol tarafın üzerine düştü, çatlak grenajda birde çizikler oluştu.. Nazarlık gibi geziyordum onunla ama artık bir operasyon yapmanın zamanı geldi.. Dikiş falan tamir-boya mı yaptırmak daha uygun yoksa komple o grenajı değiştirmek mi..? Tamir-boya yada değişim farketmez Ankara da bunu çözebilecek bir yer varmı..? Servis fiyatını bilmiyorum çünkü olay bu akşam taze oldu
Çok geçmiş olsun eğer maddi durumun yerindeyse değiştir tabiki yoksa grenaj tamiri yapabilecek bir sürü yer vardır eminim.
@Ozan geçmiş olsun Ozanım, korktum okuyunca. Jantı da halledersin inşallah
@bora bahsettiğiniz grenaj 100 TL nin altında bir fiyat olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
@Wozy geçmiş olsun hacı, şaslıymışsın
Live to Ride, Ride to Live...
Teşekkürler hepinize. Bileniniz varsa telli jantlarda düzeltme yapabilecek bi usta tanıdığınız var mıdır? Jantın telleri değil yanağında gözle görülemeyecek kadar az ama hava kaçırmasına yetecek kadar bi eğilme mevcut. Bunu düzelttirebileceğim bi usta lazım. Yardımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum
geçmiş olsun ozan
nası lastik patlattın la öyle ta cantı eğmişin?
Sağolun. Fatih abi lastik gözlemlediğim kadarıyla patlak değil. Cantta eğilme olmuş. Sanırım eryaman girişine doğru bir çukura girdim ya da bir şeyin üzerinden geçtim. Ama çok hafif bir eğilme öyle hemen hava boşalmıyor ama 5 dk'da bir şişirirsem 20psi'nin üzerinde tutabiliyorum tekeri. Tekeri bi sökeyimde uğrarım yanına senin tekeri alır dönerim nasıl olsa sarı taksiyi kullanmıyormuşsun artık
KTM nin bile en ADV. modelinin jantı eğilebiliyorsa eğer... Biz bu adamları yenebiliriz dostum !
Bence sana nazar değdi ozanım. Acil değil ama çabuk çabuk gitmelisin yollarda..
Ozi geçmiş olsun...
An itibariyle 1200 kö sonra ayvalıktan selamlar...bozcaada ve assos süperdi, yarın rota izmir kısmetse
Kalın sağlıcakla...
Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufact...re-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Yağmur başladı Çukurambar'da, havada kapalı : )) ıslancaz mı ne?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)