Manisa'lı değilim olm Ben! ikamet orda ikamet
Denizli'de dedegil var ya onları görmeden olmaz diye düşündüm. Bi yüreklerine indireyim
Ya zaten fantazi dedim ya. Bugün sınav sırasında düşünme fırsatım oldu biraz daha 1 haftada çok hoş olmaz o. Onun yerinde kuzey taraflarında biraz daha oyalanarak gezebileceğim birşeye çeviririm büyük ihtimalle
Heil Spellcheck
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
beyler ankarada tanıdığınız ,tavsiye edebileceğiniz sağlam bir usta varmı ,motor sökülü durumda onu toplatmak istiyorum subaplar vs. değişecek ,
Sinan diyecem ama pahalı kaçacak o sana, o yüzden bizim Buğraların etimesgut taki meşhur recep ustasını tavsiye ederim, işçiliği daha ucuz, Buğralar da çok memnunlar, onlardan alabilirsin tam adresini falan Tolga.
ön silindiri üst kapaktan ayırmamıştım ,az önce ayırıdım ve 4 subabında yamulduğunu gördüm . tam olarak 2400 km önce aynı subaplar ve ust kapak değiştirilmişti hiç bir masraftan kacınılmadan , 1280 tl karsılıgında , artık daha fazla sorun yaşamak istemıyorum , subap işi sıkıntılı iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
tşkler abi , face adresi fln varmı acaba recep ustanın , irtibata geceyim ,
Valla ben hayal meyal biliyorum adresini, Buğra görünce yazar buraya bence, ya da Hakan ya da Koray
beyler trafikte arkadan gelen tehlikeler ne olabilir..önü çok iyi gözlemliyoruz ama arkada sandığımızdan daha büyük ve fazla tehlike mi var..?
bi kaç arkadaşı arkalarından takp ederken (şehir içi) bi kaç ufak tehlike atlattıklarını gözlemlemiştim, ama kendisinin hiç haberi yokmuş gibiydi..
arkada olan olaylar için ne gibi taktikler olabilir...aynalar sadece yan tarafları göstermekte ve geri tarafın az bir kısmına hakimiyet sağlatmakta ki o da anca şerit değiştirirken işe yarıyor...
"Usta bir şöföre sormuşlar 3 gözün olsa nasıl olsun istersin, 1'i önde 2si arkada olsun demiş" diye bir söz var bilmem duymuş muydunuz Sanırım durumun ehemmiyetini güzel açıklıyor.
Ama ne gibi önlemler alınır ben bilemem. Sürekli 4 göz gitmeye çalışıyorum(4 göz nedemek, nasıl gidilir?), zaman zaman arkayı önümden daha çok takip etmem gerekiyor(ama nezaman?), çok fazla şerit değiştirdiğim de oluyor şeridimi korumaya çalıştığım da(peki hangi şartlar altında?).
Anlatmak istediğim herkesin kendine göre çözüm ve çabaları var. Ama buraya yazarak anlatmak zor (parantez içindeki soruları cevaplamak zor). Bence motosiklet üzerine yazılan güvenli sürüş kitaplarını felan okumak(aktif bir sürücü iken özellikle) çok iyi bir başlangıç.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)