Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

[Ankara - MT]

    REKLAM ALANI
  1. #32241
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Yahu millet neler düşünüyorda para kazanıyor arkadaş....

    http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/VENTZ-HAVALANDIRMA-pmu2292.html




    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Angara- MT nasılsınız ? beni hatırlayan var mı )
    çaydanlık shadowu sattım kurtuldum Allah bir daha chopperın cruiserın yanından geçirmesin )
    motörüm de yok şimdi alacak para da yok bi akıl fikir verin napalım bakın geldi bahar ayları gevşemeye başladı gönül yayları )
    Madem vaziyen-durum bu, kafanı dinle bence Denemek istediğin bir tarz var mı, bol bol çeşit var elimizde

    Alıntı Wozy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünkü soğuktan sonra 2 saatte anca ısındım. Çok soğuktu be Osman abi.
    Biri ICON mu dedi
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32242
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Angara- MT nasılsınız ? beni hatırlayan var mı )
    çaydanlık shadowu sattım kurtuldum Allah bir daha chopperın cruiserın yanından geçirmesin )
    motörüm de yok şimdi alacak para da yok bi akıl fikir verin napalım bakın geldi bahar ayları gevşemeye başladı gönül yayları )
    Emir abi sana 600f yetmiyordu sen gittin chopper aldın. Yanlış hatırlamıyorsam en son büyüük motorlu Retro style bir şeylere bakıyordun ne oldu? Bi tane alsan da bizde harbi bir motor görsek
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  3. #32243
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Polat şu attığın havalandırma hakikaten dediği gibi işe yarar mı? Senin bilgin vardır bu havalandırmalar hakkında.
    ANGARAJ

  4. #32244
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Angara- MT nasılsınız ? beni hatırlayan var mı )
    çaydanlık shadowu sattım kurtuldum Allah bir daha chopperın cruiserın yanından geçirmesin )
    motörüm de yok şimdi alacak para da yok bi akıl fikir verin napalım bakın geldi bahar ayları gevşemeye başladı gönül yayları )
    sen şu selesinden iç çamaşırına kadar yılan derisi kullanan moturcu değil misin
    GaCCaLL bunu beğendi.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  5. #32245
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Soykan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polat şu attığın havalandırma hakikaten dediği gibi işe yarar mı? Senin bilgin vardır bu havalandırmalar hakkında.
    Yok bir bilgim, şimdi mail gelmiş öyle reklam felan... Bana göre işe yaramaz bişey, aralık bırakıp rüzgarın girmesini sağlıyor. 45kmh nin üzerindeki hızlarda test edilmiş hep. Durağan trafikte çok bir iddiası yok yani sanırım. Zaten ben +35 gibi hızlarda hiç bunaldığımı yada terlediğimi hatırlamıyorum ...
    karapara ve buberk bunu beğendiler.
    #sürenadam

  6. #32246
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Güzel bir fırsat almak için 8 saatimiz kalmış
    http://www.yakala.co/firsat/ankara/1...ankara-firsati
    karapara bunu beğendi.
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  7. #32247
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara MT SAYFA:1612'yi 3 ay sonra tekrar okumanızı öneririm.
    Ben bahsi 92 (3ay) sonra gececek diyerek açıyorum....Bahisleri ve tahminleri görelim

    Bülent ve atilla abi GV250 kullanmış/kullanan kişiler olaak özellikle sizin tahminlerinizi merak ediyorum
    ben yardımcı olayım tahminlerinizde) boğa burcuyum, garantici bir yapım var. genç delikanlı biriside değili,m) o nedenle 70 en fazla 75-80 i bulur. 81 olma olasılığı bile yok.
    karapara bunu beğendi.

  8. #32248

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yardımcı olayım tahminlerinizde) boğa burcuyum, garantici bir yapım var. genç delikanlı biriside değili,m) o nedenle 70 en fazla 75-80 i bulur. 81 olma olasılığı bile yok.
    Umarım dediğiniz gibi olur ama 81 km-saat hıza olurda çıkarsanız, o günü burada paylaşacağınıza söz verin lütfen

    Not: şimdiden 70 kmsaati geçip 80 kmsaat hıza çıktığınızı da belirtmeden geçemeyeceğim. Gençsiniz yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

    Alıntı buberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir fırsat almak için 8 saatimiz kalmış
    http://www.yakala.co/firsat/ankara/1...ankara-firsati
    Bu hafta sonu yağmurlu dolayısiyle topluca şu fırsatı yakalasak mı acaba ???
    helin126 ve buberk bunu beğendiler.
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  9. #32249
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yardımcı olayım tahminlerinizde) boğa burcuyum, garantici bir yapım var. genç delikanlı biriside değili,m) o nedenle 70 en fazla 75-80 i bulur. 81 olma olasılığı bile yok.

  10. #32250
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @bazı arkadaşlar kendilerini referans sanıyor galiba, ben yapmadım siz nasıl okadar hız yaparsınız ikkorus sendromuna yakalanmış

    Bir de bana laf çarparken sürekli kendi cümlelerini kullanıyorsun, teesüf ederim, ben öyle bir insamıyım!

    http://www.youtube.com/watch?v=l8sibucOZuc
    hiç farkında değilim... oysa biliyorum ki sen öyle (???) bir insan değilsin)

  11. #32251

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Rodaj konusunda okuduğum en doğru bilgilendirmeden bir tanesi aşağıda paylaşmak istedim .
    ( ALINTIDIR )

    Aşağıdaki konu ''CBF Türkiye''forumundan alıntıdır..Ve çok teknik bilirkişi açıklamasıdır dikkatle okumanızı tavsiye ederim..
    http://www.cbfturkiye.org/forum/view...php?f=7&t=7149

    Bu konuda rodaj mümkün olan tüm detayları ile işlenecektir.
    Motorun rodajı nedir dendiği zaman işi bilen bilmeyen herkes aklına gelen tüm hareketli parçaların adını sayar ve bunların alışması gerektiğini söyler...
    Bir bakalım
    Supapların rodajı, yatakların rodajı,rulmanların rodajı, egzantrik milinin rodajı şunun rodajı bunun rodajı... akşama kadar sayılır..
    fakat hayati önemli yeni satın alınmış 0km otomobilde sadece segmanlardır...
    (yeni satın alınmış bir araçta)
    geri kalanlar ise fabrika motoru çalıştırdıysa rodajlanmış demektir...

    Peki segmanlar neden önemlidir ?
    Segmanlar piston ile silindir arasında sızdırmazlığı sağlayan elemanlardır. bunların silindir cidarına tam 360 derece ve mükkemmel oturması gerekmektedir ..
    aksi taktirde istenen silindir basıncı (kompresyon) tutulamaz... segmanın oturmadığı yüzeyleri yağ filmi doldurmaya çalışır ve motorun her ateşleme kursunda buradan yağ yakılır.

    Peki segmanların nasıl
    oturduğu hakkında bir fikriniz var mı ?
    Gaza basmayarak 1000km yapınca mı segman oturuyor yoksa... yoksa 1 gün boyunca rölantidemi çalıştıracağız motoru

    Bu sorunun cevabı gerçekten şaşırtıcıdır.

    Kompresyon segmanları, kompresyon basıncı ile açılarak silindir yüzeyine kendini bastırır !

    evet .. kendi gerilimi bastırmaz... bizzat basınç onları dışarı bastırır...
    benzinin yanması ile oluşan basınç segmanların arkasına geçer ve onları dışa ittirir.

    Maksimum silindir basıncı ise sadece gaza tam basarak elde edilir (birazdan detayları göreceğiz)

    Öyleyse Türkiye'nin
    referans alınabilecek(!) en büyük otomobil haber sitesi hangi akla hizmet rodajda asla gaza tam basılmaz diyebiliyor ?

    Yada otomobil ve motosiklet üreticileri neden detayları son kullanıcıya anlatmayarak sakin kullanımı teşvik ediyor veya rodaj diyebiliyor?

    Bunlar enteresan sorulardır.. işin içinden çıkmaya yavaş yavaş başlayabiliriz.

    Motorlarımız nasıl üretiliyorda rodaj gerekiyor ?

    İçten yanmalı motorların silindirleri üretim bandında honlama işlemine tabi tutulur,
    bu işlemin amacı silindir içinin her konumda istenilen ovallik ve koniklik değerlerine getirilmesidir.(sonuçta silindir üretiliyor)

    bunun için silindir yüzeyinden bu işlem için özel geliştirilmiş honlama makinası ile malzeme kaldırılır.

    ve işlemin sonunda yüzeyde bir desen oluşur (cross hatch pattern).
    Uygun inceleme aletleri ile bakıldığında silindir yüzeyinin içinde çukur bölgeler ve tepeler oluştuğu görülür..
    bu desen ve silindir yüzeyi şu resimlerde görülebilir ;

    http://img387.imageshack.us/my.php?i...3jpgjy8xk2.jpg


    http://img119.imageshack.us/my.php?i...finish1qc2.jpg


    Şimd biraz daha anlaşıldığını umuyorum.. bu tepelerin en uygun biçimde traşlanması rodajdaki asıl hedeftir..
    ve bunu traşlayacak olan segmandır.

    Peki rodaj hakkıyla yapılmadığında ne oluyor ?

    Bu tepeler olabileceğinden daha az traşlanıyor ve kısa bir süre sonunda motor yağı bu tepeleri kalıcı film tabakası ile örterek daha fazla traşlanmasına engel oluyor.

    Çok net olarak anlaşılacaktır ki motor yağı olması gerekenden daha kalın bir film tabakası oluşturmak zorundadır.

    buda motorun yağ yakması demektir ayrıca kompresyon kaçacağından yakıt tüketimi artar.

    Piyasada "kör kalmış" , "sağır motor" vb. efsanelerin sebebi buraya dayanır.

    Tabiki aracınız fabrikanın ortalamalarında olacaktır..

    Lütfen Modifiyem forumlarında bulunan teknik konuları okuyunuz. Kompresyon ölçüm testi konusunda kompresyonların fabrika tarafından belli aralıkta normal kabul edildiğini göreceksiniz.

    siz neden üst sınıra çok yakın kompresyon değerleri olan bir motora sahip olmayasınız ?

    Bu elinizde ..

    Hemen bu noktada bir dip not daha düşelim ;

    Motoru koruduğu öne sürülen motor yağı katkılarının neden yeni araçta kullanılmaması gerektiğini düşündünüz mü ?

    cevap yukarda

    bu katkılar tepeleri ve çukurları hemen doldurarak segman oturmasına izin vermemektedir...

    bunu oluşturduğu inanılmaz kalın katman sayesinde yaparlar ve motorunuz yağ yakar..

    asla yeni arabam sağlıklı olsun uzun ömürlü olsun diyerek bu katkıları uygulamayın...

    düzgün yapacağınız rodaj bu katkıların idda ettiği tüm artıları size verecektir.

    Rodajdan sonra kullanılması tavsiye edilen bu katkıların yaptığı sizin rodajda kazanamadığınız kompresyonu vermek...

    Peki metallerin genleşmesi vb. ısıl mazeretlerin beklenmesi rodaj sayılmaz mı ?

    Motor parçalar üretim bandında zaten bu kademeyi geçmişlerdir.

    ingilizce "Heat cycle" olarak adlandırılan süreç rodajda gerçekleşmez..

    eğer rodajı bunun için yapıyoruz zannediyorsanız yanlış yoldasınız

    ANCAK HARARET HAYATİ ÖNEM TAŞIMAKTADIR.

    rodaj sürecince aracın aşırı sıkıştırılması ve hararetin yükselmesi yapılacak en büyük yanlışlardan biridir.

    Motor çalışma ısısına ulaşmadan kesinlikle rodajlama namına yüklenme yapılmaz

    Bu noktaya kadar anlattıklarımız kabaca toparlarsak;


    * Aktarma organlarının rodajı yeni otomobillerde asıl hedef değildir.

    * Rulmanın rodajı olmaz

    * Yeni otomobilin motorunda gerçekleşecek en önemli ve nerdeyse tek rodaj segman oturmasıdır

    * Segman oturması silindir basıncı ile elde edilir

    * Segmanı adam akıllı oturtan kendi gerilimi değil ateşleme sonucu oluşan basınçtır.

    * Segmanı maksimum şekilde oturtmak için uygun devirlerde tam gaz vermekten başka seçenek yok.tur.

    * Yeni motora asla "Yağ katkısı" vb. sıfatlarla satılan ürünler uygulanmaz.

    * Yeni motorların parçaları metalurjik olarak ısıl işlemlere tabi tutulmuştur.km ler boyunca alışması beklenmez

    * Çalışma ısısına ulaşmayan yeni motora

    kesinlikle rodaj namına yüklenilmez(rodajın dışında da yüklenilmez)
    Peki burada anlatılan rodaj bize ne kazandırır ?


    Burada anlatılan rodajın mantığını kavrayıp kendi aracına uygulayan yada en azından yeni aracında gaza tam basmayı başaran biri mutlaka farkı görecektir.

    araç her devirde daha istekli hızlanacak tam performansını hatta daha fazlasını gösterecektir.(YB)

    trafikte aynı araçlara göre daha seri olacak aynı zamanda daha az yakacaktır.

    ayrıca yağ tüketimide minimum seviyede olacaktır.

    Sanılanın aksine motor ömrü ise azalmayacak aksine artacaktır.

    Yani modifiyeci camianın egzoz filtre ile almaya çalıştığı 1-2 hp den daha fazlası bedava olarak kazanılmış olacaktır.

    çünkü motor içi sürtünmeye giden kayıp ciddi oranda bertaraf edilecektir. Buda ek güç demektir.

    garip gelsede durum bu.


    görüldüğü gibi Motor yağı film yapmadan çapak atma ve bu atılan çapakların en uygun şekilde motor dışına atılması rodajımızın temel amacı.

    öyleyse bu konuları ele alalım ;

    Rodajda kullanılacak Motor yağı ;

    Rodaj döneminde kullanılacak motor yağı kontrollü aşınma ve çapak atma için gayet önemlidir.

    Hepiniz biliyorsunuz yeni nesil araçlar fabrikadan içinde sentetik ve yarı sentetik motoryağları ile gelmektedir.

    Ancak maalesef rodaj döneminde kullanılması gereken yağ mineral yağ dır.

    mineral yağ sayesinde rodaj daha rahat gerçekleşir.

    ancak bu noktada mineral yağın ısı aktarma kapasitesi 115 santigrad derece civarı olduğunu unutmamak gerekir.

    yani araçta mineral yağ varken hararet çok önemli bir değişkendir.

    hararet aşırı yükselirse mineral yağ kimyasal yapısını değiştirir ve silindirlere filim oluşturur rodaj sona erer.(bore glaze)

    en önemlisi ise yağın yanarak motor içindeki parçalara yapışmasıdır(oil sludge)

    bu yüzden mineral yağ kullanırken bu ekstrem durumları göz önüne almamız gerekmektedir.(aşırı hararetten kaçacağız başka çağre yok)

    Peki Tam sentetik yağlar ile durum nedir ?

    Kaliteli tam sentetik yağlar ile rodaj olmaz.. rodajlama çok düşük km lere iner kimseye aracı 100 km bile olmadan tam gaz silindir basıncı yapın diyemeyiz inanmazlar yapmazlar... (fakat üreticiler rodaj yok diyerek bizim ekmeğimize yağ sürüyor)

    konu o kadar detaylı ve o kadar detay vermek istiyorum ki eminim okuması güçleşiyor.

    Özetle tam sentetik yağ ile rodaj tam verimli olmaz zira çok düşük km lerde film oluşturmaya başlar ve sürtünen yüzeyleri korumaya alır..(YB)

    yağınızı mineral bazlı olanla değiştirebiliyorsanız değiştirin..

    yapamıyorsanız 100 - 200 gibi km lerden itibaren tam gaz hızlanmalara başlamalısınız.(ileride anlatılacak)


    Segman oturması ve çapak atma nasıl gerçekleşiyor ?

    Bu honlama artığı tepelerin segman tarafından traşlanması çok düşük kilometrelerde gerçekleşmeye başlar..

    sanıldığının aksine 1000-2000 km beklemekle asla rodaj yapılmaz..

    modern bir yarış motosikletinin segman oturma ve tam silindir çeperi ile örtüşmesi uygun kondüsyonlarda yaklaşık ilk 32(otuz iki) km de gerçekleşmektedir

    otomobiller içinde durum pek farklı değildir.

    düzenli biçimde tam gazla yapılan akselerasyon ve viteste yavaşlama(dekompresyon-deselerasyon) ile geçilen 150 - 200 km sonunda segmanlar yaklaşık %90 oranında oturacaktır.

    buda yağınızı ve filitrenizi değiştirme vakti demektir ..
    __________________


    _________________
    Volkan BOZYEL (Alman Motorrad dergisinden alıntı)
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  12. #32252
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @ozaaaan

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17914634/detay

    Bak gidelim, sana orada 3 öğün kebap + 2 öğün de tatlı ısmarlayayım, motoru almasak da yediklerimize değer gitmemiz... Çok acayip yemek yapıyorlar orada. Motor bahane. Ha alır da döneriz orası ayrı

    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yardımcı olayım tahminlerinizde) boğa burcuyum, garantici bir yapım var. genç delikanlı biriside değili,m) o nedenle 70 en fazla 75-80 i bulur. 81 olma olasılığı bile yok.
    Aaa, delikanlı dediiiiii...

    Yanlız okadar sınır belirlemişsiniz ama o motorun göstergesindeki sapmayı ver yaptığı hızın yarısını göstermekle ünlü olduğunu bilmiyorsunuz sanırım

    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç farkında değilim... oysa biliyorum ki sen öyle (???) bir insan değilsin)
    Ben sizi kastetmemiştim buarada
    #sürenadam

  13. #32253

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Rodaj meselesine benim ilave edeceğim şahsi fikrim şudur ki : segmanlar oturması için tam gaz olayını son 500 km içinde her 100 km de 2-3 defa olmak üzere komperasyona sokmalı ve buna paralel olarak kullanılan motor devri az az arttırmalı 1000 kmde yapılan ilk yağ değişiminden önceki son 100 km içinde(900-1000) arası kompresyon işlemi 4-5 kere yapılabilir. 1000 km bitti rodaj bitti demek değil tabiki... Motosikletin hararetine ilk 5000 km boyunca mutlaka dikkat ederek 1 saat kullan 10 dk mola uygulanmalı BENCE
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  14. #32254
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    [QUOTE=karapara;3002269]Umarım dediğiniz gibi olur ama 81 km-saat hıza olurda çıkarsanız, o günü burada paylaşacağınıza söz verin lütfen

    Not: şimdiden 70 kmsaati geçip 80 kmsaat hıza çıktığınızı da belirtmeden geçemeyeceğim. Gençsiniz yani [COLOR="
    söz burdan bildirecem.... söylemim ne kadar güvenilir olur bilemem )

  15. #32255
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . Motosikletin hararetine ilk 5000 km boyunca mutlaka dikkat ederek 1 saat kullan 10 dk mola uygulanmalı BENCE
    O uzun kısmı sonra okuyacağım ama bu kısmın mantığı nedir, anlatabilir misin osman abi ??

    Buarada Helin hanım, sizi gezilerimize kabul edemiyeceğiz ne yazıkki. Çünkü bir çok arkadar 600cc motosiklete geçti ve çoğu apaçhi gibi sürüyor. Zaten ortalama hızımız da 180 km/h civarı Hocamız hızlı işte naparsınız

    Tamam sustum ben
    #sürenadam

  16. #32256
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Osman abi linkler hep bozuk çıkmış resimlere gidemiyoruz :-/
    Heil Spellcheck

  17. #32257
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ozaaaan

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17914634/detay

    Bak gidelim, sana orada 3 öğün kebap + 2 öğün de tatlı ısmarlayayım, motoru almasak da yediklerimize değer gitmemiz... Çok acayip yemek yapıyorlar orada. Motor bahane. Ha alır da döneriz orası ayrı



    Aaa, delikanlı dediiiiii...

    Yanlız okadar sınır belirlemişsiniz ama o motorun göstergesindeki sapmayı ver yaptığı hızın yarısını göstermekle ünlü olduğunu bilmiyorsunuz sanırım


    Ben sizi kastetmemiştim buarada
    pardon öyleyse...delikanlı!!! ironi yapmak istemiştim...kanın deli akması anlamında)

  18. #32258
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı helin126 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pardon öyleyse...delikanlı!!! ironi yapmak istemiştim...kanın deli akması anlamında)
    ooo , iyice karışmış mesajlar neyse bir ara anlatırım...
    helin126 bunu beğendi.
    #sürenadam

  19. #32259

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    [QUOTE=helin126;3002289]
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım dediğiniz gibi olur ama 81 km-saat hıza olurda çıkarsanız, o günü burada paylaşacağınıza söz verin lütfen

    Not: şimdiden 70 kmsaati geçip 80 kmsaat hıza çıktığınızı da belirtmeden geçemeyeceğim. Gençsiniz yani [COLOR="
    söz burdan bildirecem.... söylemim ne kadar güvenilir olur bilemem )
    İnsanoğlunun bilinçaltı tutarlılık üzerine kuruludur. Sizden bu sözü almaktaki amacım sizin 80 km saat ve altında kalmanız için size yardımcı olmaktır sadece (Hani derler ya sigarayı bırakmaya karar verirseniz herkese söyleyin diye işte aynı bu durum benimkisi yoksa sizi mahçup etmek değil kesinlikle Gönül isterki istatistikleri yanıltın ve dediğiniz limitlerde kalarak bizim grubun gururu olun bu konuda )
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  20. #32260
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O uzun kısmı sonra okuyacağım ama bu kısmın mantığı nedir, anlatabilir misin osman abi ??

    Buarada Helin hanım, sizi gezilerimize kabul edemiyeceğiz ne yazıkki. Çünkü bir çok arkadar 600cc motosiklete geçti ve çoğu apaçhi gibi sürüyor. Zaten ortalama hızımız da 180 km/h civarı Hocamız hızlı işte naparsınız

    Tamam sustum ben
    ) gruptakilerin motor heyecanını bitirmek gibi bir niyetim olamaz...ben kendi cumhuriyetimi kurdum çoktan)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 62 kullanıcı var. (0 üye ve 62 misafir)

Bu Konudaki Etiketler