Ah be canım yaw "Bumoto" ile "Bimota"yı karıştırmak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...05427149/detay
Bimota => http://www.bimota.it/it/
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------
Bunun serisi nedir Yunus Usta?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...20917233/detay
Çok güzel bir motosiklet ama parasıda güzel.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Hele wozy sen ayakkabı pantol neyim getirtiyodun amerikadan noldu durum ne mallar iyi mi ?
Okan abi tanıyordu sanırım Rahmi Barutçu'yu. Face'de bir fotolarını beğenmişliğim var
Cuma beni terkine alabilecek olan varsa ben de gelirim la.
Lakin motorsuzum
Heil Spellcheck
#sürenadam
Sevgili siyanür
Yine gelemiyom :( :( :( :(
Sağolasın Lakin bi foruma bir amortisörsüz yeter sanırsam risk almaya gerek yok olmadı sonrasına katılır sizden dinlerim
Bu arada ne oldu la yağmurluk tekrar sorayım
Heil Spellcheck
umurcan senin motora ne dediler sıkıntısı neymiş...garanti kapsamında mı?
Keçeler gitmiş ya. Onlar değişecek. Garanti dışında imiş ne yazık ki. Bakalım yarın bir soracağım ne oldu ne bitti. Biraz sıkıştırasım var bu sefer havalar güzel canım binmek istiyo :-/
Heil Spellcheck
Ya dediği amortisörler çamurlu kalırsa keçeler zamanla bırakır dedi.
Biz polat oğlanla girdiğimizde baya yutturduk keçelere demek çamuru
Yıkadık da halbuse ama demek tam olmamış o iş. Neyse bi değişsin bakalım artık yapacak bişi yok
Heil Spellcheck
Yıkadık da, taaa kaç saat sonra yıkadık Zaten 5 dakkada keçeler tüm çamuru tozu siler, daha doğrusu hem siler hem biraz yutar. O açıdan zarar görmesi muhtemeldir. Ben o sağ amortisör plastik korumasını kırdıktan sonra farkettim, o amortisör diğerine göre sürekli daha kirli ve hatta çamurlu kalıyor. O plastik gerçekten iş yapıyormuş, yani direk gelen çamuru vs, tutuyormuş gördüğüm kadarıyla. Şimdi de o sağ amortisör hafif hafif kaçırmaya başlamış zaten. Sol tarafta pek sinyal yok gibi.
O yüzden keçeleri değiştirince amortisör çorabı da takayım diyorum, daha uzun ömürlü olur. Ama ozaman da ara sıra çorabı çıkartıp kontrol etmek gerekecek. Tabi öncelikle keçe bulmam gerek....
Diğer sayfada da dediğim gibi, keçe garantiye girmez. Adam biraz süratli sert bir çukurdan geçer, daha 500 km de ki keçeyi patlatıverir. Belki keçe kaliteli değildir ama kullanıcı hatasıdır servise göre. Ciddi bir olay yaşamasan da, keçeler sızdırmaya başladığında genelde kullanıcı hatası kabul edilir...
#sürenadam
Çorap bulursan haberim olsun da, ben de alayım
Bi de eve sokup çıkartma olayında aynalar gerginlik çıkartıyor (Kapılar tam olarak gidon kadar). Onların yerine bar-end ayna takayım diyorum ama görüşü nasıl etkiler bilemiyorum Bilen varsa beri gelsin
Heil Spellcheck
teşekkürler üstad..
demek o zımbırtının fonksiyonu oymuş..bi yaşıma daha girdim...o çamur keçeye zarar verecek derecede nasıl ordan giriyo çok ilginç...çorap dediğin de sanırım boru kılıfına benzeyen zımbırtı olsa gerek ki sadece görsel olarak işe yaradığını düşünüyodum...
benim sağ keçede de terleme boyutunda var yunus ustanın farketmesiyle farkına vardık...bana da girecek gibi...
O plastik zımbırtının gerçekten görevi varmış işte, ben de şaşırdım. Asfalt sürüşlerde işe yarıyor. Bir tarafta var diğer tarafta yokken anladım bende. Ama arazi sürüşlerinde ise çorap kullanmak çok daha koruyucu olur. Senin görsel diye düşündüğün şey amortisörün dışarıda kalan (parlak olan) bölgeyi tamamen kapatıyor. Bir nevi orası tertemiz kalıyor. Böylece keçeler toz, toprak, su, çamur gibi şeylere maruz kalmıyor gibi.
Zaten keçenin görev(ler)i; o dış kısımda kalan kirleri temizlemek, içeri giren kısımla birlikte kirin de içeri girip yağa temas etmesini egellemek ve tabikide yağı amortisörün içinde tutmak. Bu plastik veya çorap tarzı koruyucular keçenin ömrünü uzatıyor. Zaten belli bir çalışma süresinden sonra keçe işlevini yitiriyor. Eğer çok ağır çamur vs, var ise, hele ki bizim maruz kaldığımız balçık gibi olan yapışkan çamurdan olursa keçe daha çabuk zarar görüyor, daha ömrünü tamamlamadan yıprandığı için kaçırmaya başlıyor.
O çoraplar çok kullanışlı aslında ama cross-enduro yarışlarına katılanlar, çok fazla arazide gezenler felan kullanıyor genelde. Ş.içi kullanım için çok da gerekli değil hani.
#sürenadam
Beklemekteyim hala sanırım haziran sonrası gibi olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Hepimiz için müthiş işe yarayacak bir zımbırtı buldum. Motosiklet ve arabalar için güneş enerjisi ile çalışan şarj cihazı.
http://www.amazon.com/Sunforce-50013.../dp/B001D6GYLO
http://www.maplin.co.uk/solar-powere...charger-223251
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Bir iki seferlik çamurun keçelere zarar vereceğini sanmıyorum Umurcan, seni yemişler bir güzel. Çinli firmalar gibi suç atmışlar sana.
Çamur önce toz keçesini geçecek, ardından asıl keçelere gelip zarar verecek, birde bahsettiğimiz motosiklet KTM.
ANGARAJ
O da bir ihtimal. Sevgili Yaşar usta zaten gerdi beni o gün de neyse ne ya valla yapsınlar da bineyim artık onu gözlüyorum ben
Gerçi AEA'nın Ninja 250R için 2. el rehberinde o makinanın sahibi de yaşamış aynısını. Ki o alet sanıyorum ki benim girdiğim çamura girmiş olsun.
Arka amortisör gitmiş vb. Ulusan'da Triumph Tiger 1200 vardı yine, onda da varmış aynısı vs
Ecnebilerin dediği gibi "Mükemmellik sadece bir ilüzyon" imiş demek ki.
Heil Spellcheck
ilkin o çorapların kullanımı amortisör körüklerine oranla çok daha basit ve kolay zira körükleri takarken komple kavalları eline alman lazım ve ayrıca kontrol etmen içinse yine amortisör körüğünün üst tarafında cırt ile sıktığın kısmın cırtını kesip körüğü dayayabildiğin kadar aşşağıya dayayarak kontrol edebilirsin,(sende ikiside olmadığı için kontrol etmen çok daha kolay fakat koruyuculuğu ne amortisör çorabı nede körük kadar iyi değil eksi tarafıda bu zaten)
coraplar ise hem elastik hemde yandan cırtlı olduğu için ve olaki akıtırsa kumaş olduğundan sökmeden de görüp anlayabilme ihtimalin mevcut,
ayrıca soykana katılmamak elde değil o kadarcık arazide o keçeler patlayacaksa hiç koymasınlar daha iyi ve
amortisörlerin yağ keçelerinin üzerinde bulunan toz keçeleri senin o içine alıyor dediğin tozun toprağın içeri girmesine engel teşkil eder ve ondan sonra yağ keçesi kısmına gelir toz toprak ardından da onu geçerse yağ keçesini patlatır(patlatmak fiziksel olarak değil yağ kaçırmasıdır)
Bakınız;
Sağdaki toz keçesi soldaki ise yağ keçesidir..
Soykan haklı beyler dağılalım..
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)