‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Ateyizler(Soykan!!)
hadi bunuda Açıkla!!
ANGARAJ
Şaka bir yana bu 800 lükleri okadar övdüklerine göre, 1200 lüğü nasıl bir son noktadır merak etmiyor değilim. Yani böyle bir motoru alma fırsatı varken değerlendirmek gerekir, "iyiki de böyle bir motor almışım" dedirtebilecek bir alet diye düşünüyorum.
#sürenadam
Arkadaşlar gözünüzde çok büyütmeyin,
Sadece 250 km de limitör devreye giriyor, 1. ve 2. viteslerde güç sınırlandırmaları var (nasıl bypass edeceğimi biliyorum ama yapmiyacağım kötü örnek olmamak lazım)
Yakıt tüketimi hakkında olumsuz söylentiler var.
Oturumu Enduro kadar rahat değil.
Ve de
Benim 3 seçeneğimden sadece 1 tanesi bu. İfşa olduğu için açıkladım ama diğerlerin asla söylemem
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
abi enduo rahatlığına alışan birinin konforundan taviz vereceğini zannetmiyorum, ancak performans karşılığında taviz verilebilir..limitörü devre dışı bırakabilmeyi düşündüğüne göre performans beklentin de var...off abi çok karıştırdın herşeyi...VFR yi ifşa ettik diye sevinmiştik)
O zaman bmw den sonra bi eğilim oldu diyelim keza arasında yıllar var...
Vay vay vay motora bak
Okan Hocama yakışır ama oturma şekli rahatsız demiş, peh peh peh
GTR 1400 seçenekler arasında mı Okan Hocam?
ANGARAJ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-fjr-1300-2003-model-sahibinden-sorunsuz-temiz-111378689/detay
bu tarz konforun ön planda olduğu touring motorlara neden çift silindir koyuluyo anlamıyorum bi türlü..4 silindir daha uygun değil mi güç ve konfor için..yani düşük devirde tork olayını falan geçelim eğer sebep buysa bu tür motorlar yol motoru niye torka ihtiyaç duysun...tek mantıklı açıklaması benzin tüketimi olarak aklıma geliyo...???????????
Eğer TDM düşünüyorsan Erhan Abi üstüne çıkmışlığım var sen de test ettiysen bilmiyorum teyit eder misin ama, oldukça uzun ve yüksek bir makine, şehir içinde devireceğim hissine ciddi biçimde kapıldım, debriyajı falan CBR 250'ye benzemiyor. Sürüş pozisyonunda gidon, göstergeler ve baş mesafen çok açık, hükmedecek kudretim tecrübem var dersen ayrı tabi, niye 4 silindir değil dersen, makine zaten Yıldırım Beyazıt'ın atı kadar, bir de çılgın çevirgen bir 4 silindirde ya İbn-i Sina, ya Gazi Acil öhom neyse de, epey baskı falan yakar
Bakalım vfr er 6'yı tahtından edebilecek mi
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)