3. Foto öpüşen kızlara bayılıyorum, bence bi sakıncası yok erkeklere de verdikleri müddetçe
http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr...9&rid=2368&p=3
Yav derdim biraz insanları neşelendirmek sonuçta biraz espri özürlüyüm o yüzden ofis ya da bürolarda çalışan arkadaşlar 1 bardak çay ya da neskafe ile 5dk böyle güzel manzara resimlerine bakmak iyi oluyor biraz kendi başına kalabiliyorsun.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Bu ilan başlıkları beni öldürecek
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07790164/detay
fatih abi bu TDM nin olayı ne
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...02682436/detay
alet yakışıklı vallaha...yani neden fazer a karşı bu tercih ediliyo hani göya fazer da uzun yolda çok iyi...
şu aletler de cezbetmiyo değil
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...05393040/detay
fazer, TDM, KLE 500..ne kadar alakalı değel mi..
Abi bu paylaşımlar iyi güzel de biliyorsunuz foruma üye olmayan kişilerde görebiliyor bu sayfaları ve eşimiz dostumuz eşrafımız falan inceliyorsa vay halimize...
Hani sadece hatırlatayım istedim Tamam hepimiz erkeğiz lakin ki farklı kişilerde bakıyordur çünki şuan 5 üye 6 misafir bakmakta buraya..
Edit: Erhan KLE al la sen hemi böle hard arazi yapamaz hemide yolda konforlu.. Fiyatta tefatür..
ANGARAJ
KLE 500'leri araştırmıştım ama hatırladığım kadarıyla hararet problemleri var fazla zorlandıklarında stop ediyorlardı sanırsam. Forumda okumuştum.
Enduro istiyorsan ucuz olsun istiyorsan sorun çıkartmasın yolda bırakmasın diyorsan sana bir AT al derim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07640136/detay
Ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07274484/detay bunuda fiyatına oranla örnek için veriyorum
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
erhan abi bak ne buldum eski sayfalara bakarken
AnGaRaJ
Şahsi fikrim AT değilde 660Rdan yana zira africanın piyango çıkma olasılığı yüksek,
Tamam kült bir makina africa ama Usta birisinden ok alınmadıkça pek bulaşılması taraftarı değilim,
Ayrıca zamanında görevini layıkıyla yerine getirmiş bir alet ama zamanımızda daha güzel şeyler yok değil..
ANGARAJ
Lan yok, o muhabbeti buraya da taşıycan diye çok korktum, o yüzden ani bir çıkış yaptım Zaten gümrük vurmuş sana, bir de ben vurdum, kusura bağma
KLE500 için de biraz o motora göre ağır gibi felan diyorlardı galiba ama ya torku yetişmiyor yada öyle bişey. Ama sadece duyduğum bu. Bir de düşünüyorum da, olsa olsa F650 kadar ağır olsa, onun kadar güçlü ve torklu bir alet neredeyse(kağıt üstünde) ve çift silindir. Hani çok da hantal olmasa gerek. Şekil olarak çok dikkat çekiyor ama, geçen necati bey'de gördüm, epey bir baktım neymiş bu diye...
TDM konusuna da Fatik abi güzel ve net cevap vermiş bence. Dediği gibi Fazer ile tam aynı klasta değiller. V motur TDM zaten.
Olum adam göbeği kavuşturamıyor, niye yayınlıyon sen bunları
#sürenadam
hacı fazer kafama burda girmiş demek ki ben farketmeden...ben çok daha sonraları bu motora ilgi duymaya başladım diye hatırlıyorum...TDM V motor diye 4 silindirden daha mı üstün otoyolda...rüzgar mı almıyo nedir yani...
neresi kavuşmuyo olum göbek...gayet slim fitmişim...heleki bizim gibi bi grupta medine fukarası gibi bile sayılır vicudum
TDM otoyol motoru diyonuz da fazer da öyle değil mi abi...otoyolda tdm nin fazerdan üstünlüğünü merak ediyorum...
hacı pok atmak gibi olmasında fazer bana çok karaktersiz bi motor gibi geliyo.
ne yarışmalık ne gezmelik, böyle iğne gibin kuş gibin bi motor.
fazerin 12000 devirde verdiği güce yakın bi gücü tdm 7500 devirde veriyor. oturma pozisyonunda da fazer cbf 150 gibi, bi garip. bunlar şahsi görüşüm. kimi çok beğenir.
hava atmak da motorculuğun bi parçası.fazerin cadde motorluğu hava atmalık bi motor olmasından geliyor. yoksa şehir içinde harika bi motor olmasından değil. öyle bi durumda cadde için er6'yı tercih ederdim. ama sesi olsun, şekli olsuna girdin miydi ibre fayzıra kayıyor.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Len ne alakası var, üstün mü dedim ben, aynı sınıfta değiller hani ona müteakip yazdım. Sen dedin ya millet fazer yerine bunu tercih ediyor diye. Yani uzun yola yönelik yapılmış bir motor. Gerek aerodinamiği gerek süspansiyonları, selesi ve gidonu/oturuş poz. felan. Zaten 900cc V2 motor ile daha sakin karakterli bir sürüş sunuyor, hafiften daha torka yönelik. Böyle uzun yolcu adam hızlanayım diye habire +10.000 d/d leri görmek istemez sonuçta. Kısacası kullanıcı profiline yönelik farklılıklar var, üstünlük var demiyorum yani .
Bir de fatik abinin dediği güç olayı normal çünkü birisi 600cc diğeri 900cc
#sürenadam
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)