Yakıt konusu yok hiç (varda litre olarak değil fiyat olarak hesaplamışlar tarihler eski). haftada bi bakıyolar zaten sorduğum kimseden cevap alamadım
Yakıt konusu yok hiç (varda litre olarak değil fiyat olarak hesaplamışlar tarihler eski). haftada bi bakıyolar zaten sorduğum kimseden cevap alamadım
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
ozan bugün senin şarj cihazını sorduem metin usta ya...
battery tender diye kaliteli olduğunu söylediği bi marka vardı...400-800 ve modelini bilmediğim üst bir model vardı...80-60 ve 40 avro fiyatıyla...
http://batterytender.com/
kış bakımında aküyü çkarıp buna bağlıyomuşun bu belli aralıklarla aküyü boşaltıp doldurup bakımını yapıyomuş...
bu arada tükkanda 2005 model 7000 km tertemiz bi fazer vardı...15000 TL
Bunun üzerine burada TL bazında hesap yaptığın için eh seni de ayrı bir tebrik etmek gerekiyor... Karbüratörü değiştirdin de ayarını iyi yapabildiler mi bari?? Neydi, ne taktın? Açık hava filtresini niye kullanıyorsun, yani karbüratöre hava mı yetmiyordu? Yoksa öylesine mi taktın?
@erro piyasaya göre nasıl fiyatı o fazer'ın?
#sürenadam
karburatörü söktüm kompresörle hava tutuyodum kelebek açılıyodu kapanmıyodu. temizleyim dedim berbat bi hal almıştı içi. kazalı bi mctden sökülmüş tertemiz bi karburatör geçti elime onu taktım. hava ayarını kendim yaptım. çok düzenli çalışıyo boğulmuyo fakir yada zengin karışımlık bi durumuda yok. hava filtresini takmamın nedeni mctde mobiliyet gibi bi ses var. egzoz susturucularını söküp küfür yemek istemediğim için açık hava filtresi tatım. çok tatlı ve tok bi sesi var. ayrıca çekiştede bi rahatlama var.
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
Anladım. Karbüratörü değiştirdikten sonra mı çekiş iyileşti yoksa açık hava filtresinden sonra mı? Eğer bu 2 değişikliği de aynı anda yaptıysan tabi bilemeyiz hangisinin sebep olduğunu, belkide 2side faydalı olmuştur.
Şimdi konuşuyoruz ama litre olarak kaç yaktın onu da anlamış değilim hala
#sürenadam
karburatör değiştikten sonra çekiş arttı, açık hava filtresinden sonrada daha bi rahatlama oldu. Herkesin bildiği gibi bu 250 mctlerde aşırı bi vibrasyon var. beynine kadar titretiyo. şuanki haliyle 80kmye kadar gram titreme yok. litre olayınıda yanlış hesaplamadıysam insan gibi kullanırsam 100 kmde 4 litre civarında sanıyorum
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
Normal kullanımlarda rahat rahat 100.000 km giden debriyaj balatasını 20.000 km'de yemekte ayrı bir meziyet.Ayrıca krank sensörü sadece mıknatıs ve bir iki kablodan oluşan bir şey. Gözüne gözüne tazyikli su tutarsa bozulur tabi iki kez. Motorda ayar bırakmamış herif, alınmaz bu motor.
ANGARAJ
2005-2006 model 30-40 bin km 12000 TL civarlarında...benim gördüğümün ekstra bir de lastik masrafı var..orjinal lastikler duruyor üzerinde 8 yıldır...o fiyata abs lisi alınabilir...tabi benim bahsettiklerim ne kadar temiz belli değil ama illaki temiz olan da vardır diye düşünüyorum...
Ben bu motoru araştırmak için aylarımı verdim aylarımı, konuşmadığım adam kalmadı İstediği kadar şehir içinde gitsin bitmez o kadar, insan gibi kullanıp 150.000 km'de balata değiştiren var yahu.Ama kuru tip balata olduğu için yüksek devirlerde yarım debriyaj yaparsa paso yakmıştır.Krank sensörü basit birşey, durduk yere bozulacak bir şey değil ki.
R1100 GS uzmanıyım, bilirim ben Ne oldu alacağmıydın
ANGARAJ
hee alacam belki vurucam kırbacı geçicem hepinizi en birinci ben olucam
ANGARAJ
Az bekleyin siz, asıl çin kırbacını yiyince aklınız başınıza gelecek...
Ayrıca o aletin krank senserö bozuluyor demiyor adam. Durum biraz karışık. Yağ sızıntısını engellemek için yapmadığımızı bırakmadık diyen bir adam elbet krank sensörüne de güzelce bir el atmıştır. Ama bir şekilde sensörden dolayı yolda kalıyorum diyor. Yani parasından ve tamiratından dolayı değil, saçma ve belli ki engelleyemediği bir sebepten yolda bırakıyor adamı diyor... Garip durumlar bunlar işte...
Buarada krank sensörü neymiş ya, neyi kontrol ediyor? Krankın nesini kontrol ediyor? Krank dönüyor mu diye mi bakıyor nedir yani...böyle saçma sensör de duymadım daha, bilen var mı tam işlevini? Soykan anlat bakalım...
Hacım alabilirsen ABS li al bir tane, yani bülo gibi düşürebilirsen ABS li düşür inşallah...
#sürenadam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04948570/detay
Haci o senin dediğin bu alet olmasın sakın Daha önce sanırsam biraz daha ucuzdu, şimdi 14 e çıkarmış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam.
Bu fiyata bu km de bulamazsın belki ama bence daha güzel rengi olan bordo siyah şaselilerden ABS li bir tane rahat bulursun gibime geliyor Erhan. Hem de bir iki sene daha yeni model bulabilirsin.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Sensör ne halta yarıyor ben de çözemedim Merakta etmedim.Yeri itibariyle çok alakasız bir yerde, tam olarak ne halta yarıyor çoğu kişi bilmiyor sanırsam
Ahanda krank sensörü tam burada
Bu da krank sensörü:
Bozulursa tamiri kolay.Tazyikli suya hiç gelemiyor, bozulabiliyor.
Krank sensörü ne halta yarıyor, bu motorda telelever üzerinde ne işi var biri anlatırsa sevinirim
ANGARAJ
Metin abiyle bende görüştüm battery tender şart ama bu ara imkansız bana da 1.25 Amper akım sağlıyanı yani 80€ olanı lazım ama bu aralar imkansız 22 milyon çıkarsa sözüm söz 1 milyonu ile aranızdan bazılarına her cinster birer tane diğerlerine bir tane motor alcam şans dileyin bana o yüzden
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
Bu arada adım sapığa çıktı iş yerinde zaten benim ünlü takvim tişörtünü görmüşlerdi 3 tane cıvır bana bakıp sırıtıyorlardı bende gidip 3'ü ile 15'i arası fazla yoruluyorum ama sonrasında gayet rahatım demiştim sonra bi bana baktılar bi de tişörte sonra uzadılar neyse bide bu fotoları gördülerse ahanda mıçtım farketmez gerçi işyerinde cıvır çooooook
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
ABS li 15-16 lira...çok para..o fiyata çok daha değişik alternatifler, hiç yoksa bile kendi alternatifi olan xj6 lar skalaya giriyo...sonra düşün dur anasını satayım...napayım ne edeyim diye...benim düşündüğüm şu an için 12000 liralık bi 2006 bi fazer...
metin usta 15000 den düşmeyi düşünmüyoruz dedi...kendisinin eski motoru, arkadaşı satıyomuş...o parayı hakediyo eyvallah ama almak ne kadar mantıklı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
sizin iş yerini ben de takdir ediyorum...
hergün işe gitmek için motivasyon kaynağı...
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Şu an bu konu içerisinde 93 kullanıcı var. (0 üye ve 93 misafir)