Hava açtı çıkıp turlayalım mı biraz ?
15:30 bahçeli diyelim o zaman..halkbank önü?
Tamamdır, ben çıkıyorum yavaştan 15.30 halkbank
İyi gezmeler,
Erhan sana anlattıklarımı yolda uygula bakalım nasıl olacak
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Bi çubuk a gidip gelesim var.
bulursam şu bahçe sebzesi satanlardan birşeyler doldurup gelecem inş.
30-45 dkk içerisinde çıkarım gibi, gelecek varsa el etsin
---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 15:29 ----------
vee kaynanadan gelen halı yıkama makşnesi ile gezinti iptal olur
# Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #
Koray ve Fatih planiniziyaret erteleyerek beni beklediğiniz için teşekkür ederim. geziden gerçekten keyif aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
Hocam anlattiklarinizi burada paylaışırsanız bizlerde istifade ederiz. engin bilgi ve paylastiklarini için şimdiden teşekkür ler.
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
günaydın beyler;
arkadaşım 2006 model 12000 km CBF 500 ünü 10000 liraya satıyo...kendisi yakın arkadaşım...koruma demiri ve topcase i var...henüz ilana vermedi verince linkini koyarım buraya...
hoşgeldin tirbison önce kayıt parası yatırman gerek. banka hesap bilgilerini verecegim. daha sonra bir hocadan şerbetli olduguna dair yazı getireceksin. ilk toplantı gizli mesaj olarak sana bildirilecek.
ÖNCE LAFA BAKARIM, LAF MI DİYE. SONRA ADAMA BAKARIM, ADAM MI DİYE...
Haci yakinlardaysa arkadasin bi ara gidip bakayim, hatta kisa bi test surusu yapalim belli mi olur borc harc bisiler yapariz belki, benim motoru da satabilirsek. Hafta sonu falan da olur, kicimiz hic cbf500 e degmedi, bi deneyelim.
Tabi kayit parasinin yaninda getirecegi tatliyi da soylemek lazim, unutmasin di mi
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
gideriz müdür hafta sonu...iş çıkışı falan da olabilir..ben bi ayarlayım..ümitköy tarafında..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
senin motor beyaz mı ? geçenlerde milli kütüphane kavşağından geçerken görmüştüm...
Arkadaşlar çok fazla şey olmuş gerginlikler çıkmış v.s. Olay toplu sürüş onu anladım detayları okumadım açıkcası o yüzden bi taraf tutarak ya da kimseyi kastederek yazmıyorum; mesajları bile yazanın ismine bakmadan okudum.
Şehir içi trafikte toplu sürüş 3-4 motordan fazlaysa grup neredeyse imkansız. Grup grup gidilebilir belki ama ne gruplar birbirini takip edebilir (trafiği o kadar tıkamanın imkanı olmaz) ne de grup içinde şehir dışı gezi gibi düzen sağlanmaz. O yüzden şehir içi sürüşlerde yolu bilen önden fazla hız yapmadan gider. Arkadaki kopmamaya çalışır ama her şeyden önce grup sürüşlerinin temel kuralı "Herkes öncelikle kendi güvenliğinden meshuldür" prensibinin unutulmaması. Zaten bu grup sürüşleri uzun yollar için olan bir şey. Motorla şehir içi gezi yapalım diye bir kavram YOK. 15-20km yok için gezi demenin de bi alemi yok, öyle bi yolun trafik içinde de motorla bi keyfi yok zaten..
Şehirler arası sürüşlere gelecek olursak da, ciddi cc ve tecrübe farkı olan gruplarda motorlar cc'lerine ve sürücülerine göre gruplandırılır ve tüm gruplar için genel bir sürüş lideri ve grup artçısı belirlenir. Lideri kimse geçmemelidir; lider de kopup gruptan yardırıp gitmemelidir. Grup artçısı da en arkada kalan motorcuyu gözden kaybetmemeli ve yeri geldiğinde en arka düşüp sonradan grubu yakalayabilmelidir. grup içinde de sürekli sollama en arkadan kopup en öne uçma kaçma gibi olaylar olmamalıdır. Birden fazla grup olduğu bu gibi durumlarda öndeki hızlı grup belli aralıklarla yavaşlayabilir (ya da bi mola verip sigara v.s. içer) o sırada arkadaki gruplar yetişir; duruma göre geçer devam eder ya da molaya katılır. Hızlı grup tekrar onları yakalar ya da aynı düzende devam eder ulaşılacak yere ulaşılır. Motora başladığımdan bugüne bu biçimde yapılan sürüşlerle gezilerimizi yaptık 1,400cc 250cc arası değişen motorlar oldu grupta SS'lerden scooter'lara kadar. Gruplandırma ve lider/artçı görevini doğru yaptığı ve grup içindeki bireyler grubu riske atmadığı müddetçe hiç bir sorun yaşamadan olabildiğine kayifli sürüşler yapılıyor bu biçimde.
İşin özeti şehir içinde grup, gezi mantığını unutup şehir dışı gezi düzenlediğimizde yola çıkılmadan gruplar düzgün bir biçimde oluşturuldu mu gerisi zaten kendisinden gelecektir gerilmeye, alınmaya, umutsuzluğa gerek yok
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)