Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

[Ankara - MT]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23501
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Al iste, hayir adam bir de devlet memuru, saldiramiyoruz da uzerine, dugmesi alti aydan basliyomus oyle diyolar. Benim motor subap ayari, yag degisimi ve buji degisiminden sonra biraz daha az yakmaya basladi bikere. Cadirin pesin fiyati ama taksitte yapiyolar ayni fiyata, ama ben simdi arayip adamlara diyorum, Koray diye birisi gelecek oraya, taksitle biseyler alacak, sakin yapmayin kendisi cok pis dolandiricidir diye
    Arkadaşım taş koymasana işimize, uyandırma adamları


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23502
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    reflektörlü yeleğim de az önce kargoyla geldi çok mutluyum uzun yola hazırım artık
    karapara bunu beğendi.

  3. #23503
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    bimdeki çadırdan kullanan varmı?

  4. #23504
    FatihKARAKAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2011
    Şehir
    Çubuk / ANKARA
    Motosikleti
    BMW R 1200 RT
    Bim marketlerine henüz o çadırlar gelmemiş. Çadır dağıtımda sıkıntı yaşamışlar, genel olarak çadır güzel görünüyor ama.
    # Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #

  5. #23505
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    http://www.askermekani.com/Urun/DISC...-1-pmu794.html bu çadıra bi bakın 8 kişilik.

  6. #23506
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Wozy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çadır iyi hoş ama biz o çadıra hep beraber girersek o çadırı yakarız alimallah

    Beyler birde sizden ricam şu yazıyı eksiksiz bir şekilde okumanız..

    Grup Sürüşlerinde İnce Ayarlar

    Hem motosiklet kullanımının artması hem de internet sayesinde birçok motosiklet kulübü kurulması yollarda grup halinde motor sürüşünü çok arttırdı. Grup halinde diyorum, çünkü bu şekilde gerçekleşen bir çok geziye “Grup Sürüşü” ifadesini kullanmak gerçekten çok zor.

    Peki bu grup halinde gezen motorcular hangi kurallar doğrultusunda yapıyor bu gezileri ?
    Evet, bir elin parmakları kadar düzgün grup sürüşü yapanlar var ama genelde ya hiçbir kural uygulanmıyor ya da yine internette dolaşan bir iki satır, yurtdışından uyarlanmış metinden faydalanılıyor. En ilginci de grup sürüşü kurallarını uyguladığını zannedenler, bu işi için sadece bir iki işareti bilmek yeterlidir sanıyorlar.

    Birbirlerine bu kadar yakın mesafe ile ve sıralı bir biçimde yol alan birden fazla motorun aslında ufak bir problem neticesinde ne kadar çabuk zincirleme bir kazanın parçası olabileceğini anlamak için, illa bu tür bir tatsızlığa ihtiyaç yok.

    Motosikletler ile grup halinde sürüşlerin Grup Sürüşü olarak adlandırılması için gerekli bazı kriterleri aşağıda sıralayalım.

    1) DİSİPLİN VE SORUMLULUK

    Gerçek bir grup sürüşü yapabilmek için grubun içinde yer alan her bireyin mutlak bir disiplin ve sorumluluk bilinci taşıması gerekir. Sorumluluk duygusu da gereklidir, çünkü ufak bir hata, dikkatsizlik ya da lakayitlik birden fazla kişiye maddi manevi ve hatta yaşamsal zararlar verebilir.

    Bu iki özelliğe haiz olduğu kesin olmayan kişiler grup içine alınmamalıdır. Grup içinde yer alan her birey, ne kadar disiplin ve sorumluluk isteyen bir zincirin halkası olduğunu algılayabilmelidir.

    Grup yol alırken tüm sürücülerin huzur ve güven duyguları tam olmalıdır ki, yola ve kurallara daha iyi konsantre olunabilsin.

    2) YETERLİ SÜRÜŞ BECERİLERİ

    Grubun içerisinde yer alan her sürücünün yeterli sürüş becerilerine haiz olması yine vazgeçilmez şartlardan biridir. Burada ehliyetten bahsetmiyoruz. Bugün için Türkiyede nasıl ehliyet verildiğini hepimiz biliyoruz. Anlatılmak istenen, hem motosiklete hakim olabilme hem de trafiği iyi tanımak konusunda yeterliliktir.

    3) TRAFİĞİN BİR PARÇASI OLABİLMEK

    Grup sürüşünün Türkiye’ye özel en fazla farklılıklar gösterdiği konuların başında, trafiğin içerisine uyum sağlayabilme konusu gelmektedir. Diğer araç sürücülerinin bir çoğu motosikletleri de trafiğin bir parçası olarak görseler de, bunların dışında kalanlar ve/veya yanlış seyir tercihleri ile çileden çıkan sürücülerin grup sürüşü için en büyük risk olduğu bilinmelidir ! Seyir süresince trafiğin normal akışına zarar vermeyecek bir biçimde organize olunması gereklidir. Bunun içinde sürate göre şerit tercihi, grubun küçük parçalara bölünerek bir otobüs uzunluğunu geçmeyecek ( fermuar sisteminde 5-7 motor ) şekilde seyir edilmesi, grup içinde diğer araç sürücülerine sataşan bireylerin yer almaması ve senkronize olunabilmesi çok önemlidir.

    Bu konu ile ilgili diğer konular ilerleyen maddelerde yine gündeme gelecektir.

    4) SOLLAMALAR VE SOLLANMALAR

    Sollamalar

    Yukarıda grupların kullanılan motosikletlerin tipine, süratlerine, gidilen yolun yoğunluğuna ve hız limitine bağlı olarak, ortalama 7 motordan oluşmasının tercih edilmesi sağlıklı olacaktır demiştik. Sollama ve sollanma sürecini de bu adetlere göre anlatacağım.

    Grup sürüşü esnasında sollama yapmak için 2 değişik metot vardır. Bu metotların burada bilindiğini varsayarak, “artçıdan başlayan” ve “öncüden başlayan” diye sınıflandırdığımızda, hangisi ne zaman tercih edilecek ve bu tercih tüm grup tarafından nasıl anlaşılacak ?

    Çok şeritli yollarda nispeten düşük trafik yoğunluğu varken, ve/veya grup 5 ve üzerinde motordan oluşuyorsa “artçıdan başlayan” sollamalar tercih edilmelidir.

    Bu halde öncünün sollama kararını gruba iletmesi neticesinde artçı sollama sürecini kendi insiyatifi doğrultusunda başlatır ve diğerleri de ivedilik ile sollamayı gerçekleştirirler. Sollama sonrasında tekrar sağa geçerken ilk motordan başlanır ve arkadakilere yeterli alanın bırakılmasına dikkat edilir.

    Ancak bunun için dikkat edilmesi gereken konu sollama süratinin ve sürecin, soldan akan trafiği uzun süre bloke etmemesi gerektiğidir.

    Tek şerit, tek yönlü yollarda ve yine çok şeritli yollarda eğer yoğun bir trafik akışı söz konusu ise bu sefer “öncüden başlayan” sollamalar daha güvenli ve huzurlu olacaktır. Bu şekilde gerçekleşen sollamalarda öncüden başlayarak, gruptakiler teker teker sollama işlemini gerçekleştirir ve arkadan gelenlere yeterli alan da bırakmak sureti ile grubun tamamlanmasını bekler. Yani ikinci bir sollamaya başlamaz.

    Her iki durumda da sollanacak olan araç veya araçların önünde tüm grubun girebileceği yeterli bir boşluğun olması öncünün insiyatifindedir.

    Sollama sürecinin hangi metot ile yapılacağı ise, önceden karara varılarak, grubun öncüsü tarafından belirlenecektir. Öncü hem el işareti ile hem de sinyali ile sollamayı haber verdikten sonra tercihini de ortaya koyacaktır. Bunun için gruplar kendi işaret mekanizmalarını da geliştirebilirler.

    Sollanmalar

    Gerek yurtdışında yazılan bazı metinlerde gerek Türkçe olanlarda grubun bölünmemesi ve araya araç alınmaması konusunda bazı anlatılar ve ibareler vardır. Bu öğreti Türkiye yollarında ciddi risklere sebebiyet verebileceğinden ancak yavaş akan trafikte ve en sağ şeritten gidiliyor ise uygulanması uygundur.

    Diğer araçların sabırsızlanıp, grubu tehdit edebilecek riskleri almaması için bu konuda biraz daha yumuşak yaklaşılmalı ve özellikle karşıdan gelen araç risklerinin olduğu tek yönlü yollarda sollamak isteyen araçların işi kolaylaştırılmalıdır.

    Bunun için eğer grup yediden fazla değilse ortadaki, yediden fazla ise ( ki önermiyoruz ! ) önceden belirlenmiş sürücülerin arada yer bırakarak araçların girmesine müsaade etmeleri grubun huzuru ve güvenlik için çok faydalı olacaktır. Zaten sollamak isteyen araç her fırsat bulduğunda teker teker üçlü ya da dörtlü gruplarlı sollayıp gideceğinden bir süre sonra normal seyir düzenine geçilir.

    5) PLANLI OLMAYAN DURUŞLAR VE ANİ MOLA İHTİYAÇLARI

    Grup sürüşü yaparken en tehlikeli olabilecek anlar aniden kenara çekilerek yapılan mola ya da duruşlardır. Hangi sebep ile olursa olsun iyi bir grup bu tür duruşlardan kaçınmalıdır. Ancak çeşitli mücbir sebepler ile bu durma işlemi gerekiyorsa, belirli kurallar dahilinde yapılmalıdır.

    a) Liderin herhangi bir mücbir sebepten grubu durdurması

    Lider, grubu durdurmak istediği zaman işaret ile bunu tüm gruba bildirir ve güvenli bir zaman geçmesini bekleyerek yavaşça süratini azaltarak grubu güvenli bir alanda durdurur. Durma sürecinde süratin iyi ayarlanması ve arkadan gelenlerin de motorlarını durdurabileceği uygun bir alanın öngörülmesi çok önemlidir.

    b) Artçının herhangi bir mücbir sebepten grubu durdurması

    Eğer artçı ile lider arasında kablosuz bir iletişim yoksa, artçı trafik şartlarının müsait olduğu bir süreçte hızını arttırarak grubun önüne geçer ve liderliği devralır. Grubun tüm üyeleri zaten bu durumda bir haber verileceğini anlarlar. Bu aşamadan sonra artçı, lider olarak yukarıda tarif edilen biçimde grubu durdurur.

    c) Grup içindeki bir sürücünün Lidere durma ihtiyacını iletmesi

    Daha önceden belirlenmiş ve herkesin anlayabileceği bir işaret ile aradaki bir sürücü bunu lidere veya artçıya iletmelidir. Artçının bu durumu algılaması daha kolay olacağından, grubu artçının durdurması daha uygun olacaktır. Bu konuda gruplar kendi içinde önceden karar almalıdır.

    Ancak bu şekilde durmak için, çok geçerli bir sebebin olması gereklidir.

    6) GRUPTAN AYRILMAK

    Pek tercih edilen bir durum olmasa da, çeşitli sebepler ile gruptan ayrılmak isteyen sürücüler olabilir. Bu tür durumlarda yine önceden konuşularak bir haber verme mekanizması olmalı ve uygulanmalıdır. Ancak gruptan ayrılma kararı veren sürücü ya hızını arttırak ya düşürerek tamamen kopmalı ve grup üyelerini şaşırtabilecek ve dikkatini dağıtacak mesafede seyir etmemelidir. Böyle durumlarda ayrılan sürücü ya önceden belirlenmiş bir sonraki mola noktasına gider ya da sürüşünü tamamen bireysel olarak devam ettirir. Eğer bir sonraki mola noktasında tekrar gruba katılmak istiyorsa bunu lidere bildirmeli ve geçerli sebebini belirtmelidir. Lider eğer mazereti geçerli buldu ise ve ayrılan sürücü bu süreçte gruba bir risk yaşatmadı ise, bunu grubun diğer üyelerine de açıklayarak tekrar gruba katılmasına izin verebilir.

    Gruptan ayrılan sürücü bir sonraki mola noktasına yeterli zamanda varamamış ise, grubun kendisini beklemesi söz konusu değildir.
    dombay35 bunu beğendi.
    ANGARAJ

  7. #23507

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...........Madde 2.) Yeterli Sürüş Becerisi....
    Ben henüz 850 km de acemiyim... Neyse siz grup olarak önden gidin.. Ben gruba katılmadan sizin grubu arkadan takip ederim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar tayfası saat sabah 7.30 uygun mu hareket için...?

    yer olarak konya yolu üzeri ahlatlıbel kavşağı nasıl olur...?
    PAzar sabahı gidecekler listesi yapsak mı ki bizde??
    1)Erhan
    2) osman
    3)??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

    Alıntı Wozy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suriyeden iltica edenler için bencede süper fikir....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

    BÜLENT sen ne içiyon yaw.... maşaallah hep bir neşe, hep bir enerji...Allah bozmasın... (Yeterki senin GV250 hiç benzin yakmasın..bir duyuma göre 5 litre yakıyormuş senin ki? )
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  8. #23508
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BÜLENT sen ne içiyon yaw.... maşaallah hep bir neşe, hep bir enerji...Allah bozmasın... (Yeterki senin GV250 hiç benzin yakmasın..bir duyuma göre 5 litre yakıyormuş senin ki? )
    Al işte, abicim sana sende mi Brütüs diyerek cevap vermek istiyorum, bunlar hep ismi lazım değil, Koray adlı arkadaşiın başının altından çıkıyor, bunlara inanma, çünkü bu arkadaş bu şekilde sataşmalarla gündem değişikliği yaratma çabasında, gündem ne dersen o da arkadaşın o koca motorundan sivsirinek sesi çıkmasıydı, tabii bütün baskılara dayanamıyan bu çok sevgili kardeşimiz maaşı iki boru parçasına verip gündem olmaktan kurtulduğunu sanıyor ama yanılıyor, çünkü şimdi de sesi çok fazla çıkıyor. Dolayısıyla aramızda en çok küfür yiyecek kişi olmanın dayanılmaz hafifliği sarmış durumda şimdi onun aklını Neyse ben fazla bişi söylemeyeyim onun asıl adamı bizim bugra, dengesini bozar iki dakka da

    Ayrıca son bakımdan sonra 4.2 - 4.5 gibi yakmaya başladım, yani kafamdaki o fiziksel sınır olan 5 litrenin altına inmiş durumdayım, mutluyum, huzurluyum şimdilik. İçki konusuna gelince genetik olarak bir yatkınlık ve dayanıklılık var tabii ama mühim olan ne içtiğim değil, içmeden de böyle olmak ki ben içmeden de kafa zaten güzeldir, içince daha da bi güzel oluyo, bak bunu hatırlamam lazım, orda gece bana içirip içirip bir sürü fotoğrafımı çekip sonra da internette yayınlar yoksa bu ırz düşmanları, aşağılık düşman askerlerii
    nezih77, karapara ve pinkkuvars bunu beğendiler.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  9. #23509
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben henüz 850 km de acemiyim...
    PAzar sabahı gidecekler listesi yapsak mı ki bizde??
    1)Erhan
    2) osman
    3)??[COLOR="Silver"]

    abi sen yine usta sayılırsın benim yanımda benim 250 km tecrübem var

    ben de senden ayrı arkadan takip ederim o zaman

  10. #23510
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    pazar günü gelme ihtimalim %70, benim baya km yapmışlığım var ama kontrolsüz güç olduğumdan dolayı hiç tecrübesi olmayan motorcular bile daha güvenli gider

    Koca motordan sivrisinek sesi olayı iyiymiş @gülenadam
    karapara bunu beğendi.

  11. #23511
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    la benim aslında zincir yağlamam gerek...motor bendeyken 250 km oldu...benden önceki sahibi de 20-30 km yapmıştır yağladıktan sonra...şimdi bana bu konuda ilk uygulama için birinden yardım istiyorum...

    temizlemek için sprey, bide yağlamak için zincir yağı lazım değil mi? würth iyi diyolardı sıçrama falan yapmıyo...geçen birinde gördüm zincir sanki yağsız gibi tertemizdi...benim ki leş gibi anasını satayım..bu iş nasıl oluyo...pazar yola çıkmadan halledeyim şu işi...

  12. #23512
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    wd40 temizler abi silmene flnda gerek kalmıyor, onun tanziği döküyor yağı..
    würth iyidir evt, ama dişliye az birşey uygulayıp 50-100 mt tur atıp birdaha uygula derim, bir seferde yaparsan akar birde arka tekerın yanaklarına fln akar allah muhafaza kayar lastik ona dikkat et derim..

  13. #23513
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Arkadaşlar merhabalar,
    Eğer bir terslik olmazsa ctesi günü ben de size katılmak ve de sizlerle tanışmak isterim. Balık avından iyi anlamakla birlikte turna avında da fena sayılmam hem Ctesi günü hareketi nereden planlıyorsunuz?
    nezih77 bunu beğendi.
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  14. #23514
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    Merhaba, facebook grubumuza dahil olursanız ordan detaylı haberleşebiliyoruz;
    http://www.facebook.com/groups/162405583878884/
    Bu arada bilen biri arıyorum kaç gündür, turna için sahtemi atılıyor?
    Kaşık fln alsak bizde biyerde olta atabilirmiyiz ki bu festivalde, hani yarışa etkinliğe katılmadan spor amaçlı?
    nezih77 bunu beğendi.

  15. #23515

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    ankara
    Alıntı JAKOBEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar,
    Eğer bir terslik olmazsa ctesi günü ben de size katılmak ve de sizlerle tanışmak isterim. Balık avından iyi anlamakla birlikte turna avında da fena sayılmam hem Ctesi günü hareketi nereden planlıyorsunuz?
    hareketi ahlatlıbel kavşağından saat 14:00 da yapacağız.bizler de sizinle tanışmayı isteriz.turnuvaya katılmak isterseniz de orada kayıt yaptırarak katılabileceksiniz.
    Alıntı qsTah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, facebook grubumuza dahil olursanız ordan detaylı haberleşebiliyoruz;
    http://www.facebook.com/groups/162405583878884/
    Bu arada bilen biri arıyorum kaç gündür, turna için sahtemi atılıyor?
    Kaşık fln alsak bizde biyerde olta atabilirmiyiz ki bu festivalde, hani yarışa etkinliğe katılmadan spor amaçlı?
    evet ahmetcim sahte atılıyor canlı yem kullanılmıyor.zaten kamp alanımız gölün hemen yanında olacaktır büyük ihtimalle oltası olup yanına almak isteyen arkadaşlar da avlanabilir.

  16. #23516
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    normal at-çek yapıyoruz değilmi, fosforlu balıkmı alsak kaşıkmı peki?
    gerçi cumartesi geleceğimde daha mechulde takımı hazırlayım şimdiden, durduk yere akü patladı nasıl olduysa yer gök inledi valla
    tırıvırı attırmazlar heralde değilmi, attırsalar size şöyle boy boy 20 tane balık çekerdim

  17. #23517

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    ankara
    evet at çek şeklinde avlanıyor.fosforlu balık kullanıyorlar.tırıvırının adını dahi duyduklarında cinnet geçiriyorlar.aklından bile geçirme yani.
    qsTah bunu beğendi.

  18. #23518

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    la benim aslında zincir yağlamam gerek...motor bendeyken 250 km oldu...benden önceki sahibi de 20-30 km yapmıştır yağladıktan sonra...şimdi bana bu konuda ilk uygulama için birinden yardım istiyorum...

    temizlemek için sprey, bide yağlamak için zincir yağı lazım değil mi? würth iyi diyolardı sıçrama falan yapmıyo...geçen birinde gördüm zincir sanki yağsız gibi tertemizdi...benim ki leş gibi anasını satayım..bu iş nasıl oluyo...pazar yola çıkmadan halledeyim şu işi...
    Müdür motorun arka tekeri kaldıracaksın, alacaksın az gazyagı, bir fırça vasıtasıyla tüm zinciri temizleyeceksin. bi 10-15 dk bekleyeceksin gazyagı uçunca zincirin iç kısmına basacaksın yağı, cillop

  19. #23519
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Müdür motorun arka tekeri kaldıracaksın, alacaksın az gazyagı, bir fırça vasıtasıyla tüm zinciri temizleyeceksin. bi 10-15 dk bekleyeceksin gazyagı uçunca zincirin iç kısmına basacaksın yağı, cillop
    Kardeşim sen Manavgata gidiyorsun galiba, ne şanslı adamsın he

  20. #23520
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı qsTah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wd40 temizler abi silmene flnda gerek kalmıyor, onun tanziği döküyor yağı..
    würth iyidir evt, ama dişliye az birşey uygulayıp 50-100 mt tur atıp birdaha uygula derim, bir seferde yaparsan akar birde arka tekerın yanaklarına fln akar allah muhafaza kayar lastik ona dikkat et derim..
    kardeş wd40 ı sakın zincire sürme diyolardı...özellikle oringli zincirlere çok zararlı olduğunu duydum diye hatırlıyorum...
    arka tekerin yanaklarına akarsa bunu nasıl geçirelim...

    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Müdür motorun arka tekeri kaldıracaksın, alacaksın az gazyagı, bir fırça vasıtasıyla tüm zinciri temizleyeceksin. bi 10-15 dk bekleyeceksin gazyagı uçunca zincirin iç kısmına basacaksın yağı, cillop
    müdür senin demenle hatırladım bende arka sehpa falan bi halt yok...mecbur ileri geri falan yapcaz kendimiz yaparsak...metropolün ordasında gazyağını bulmak da bi mesele...ilk sefer ben birilerine yaptırayım da sonrakilere artık kendimiz hallederiz...

    bide bu balata temizleyici ile zincir yağını nerden alabiliriz...würth...balata temilzeyici var ama yetmeyebilir...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler