Orijinalini görmek için tıklayınız : 600rr için lastik tavsiyesi
nitrexx
28 Şubat 2012, 02:53
arkadaşlar arka lastiği değişme zamanı geldi 180lik kullanıyodum şimdi 190 lık düşüşünoyruum sizce mantıklımı jantında değişmesi gerekirse hiç bulaşmicam bu işe ne dersiniz?
emocan
28 Şubat 2012, 06:45
Metzeller M3 lastik almalısın. Jant ı değiştirmene gerek yok 190 lık takabilirsin. 180 lik yerine 190 lık takman kıvraklığını azaltacaktır bu azalma senin istanbul yollarında hissedeceğin bir etki değil. yarış pistinde hissedeceğin bir etki. 190 lık takmaktaki amacın nedir ? sadece görsellikse diyecek birşeyim yok.ama işlevsellik olarak 190 lığın sana bir faydası olmayacak .
remzi_39
28 Şubat 2012, 07:25
Metzeller M3 lastik almalısın. Jant ı değiştirmene gerek yok 190 lık takabilirsin. 180 lik yerine 190 lık takman kıvraklığını azaltacaktır bu azalma senin istanbul yollarında hissedeceğin bir etki değil. yarış pistinde hissedeceğin bir etki. 190 lık takmaktaki amacın nedir ? sadece görsellikse diyecek birşeyim yok.ama işlevsellik olarak 190 lığın sana bir faydası olmayacak .
Bana kalirsa arkadasi korkunc yanlis yönlendiriyorsun...
Öyle Lastik Jant olayindan pek anlamam aslinda..
Gecen sene Türkiyeden bir arkadas Motoru icin oradan lastik fiyatini ögrenmis ve banada sormustu..
Remzi su lastigin atiyorum simdi 160 bilmemne bilmemne fiyatini sorabilirmisin orada diye
Hay hay ne demek..
Lastikticiye gittim..
160 bilmemne bilmemne lastigin fiyati nekadar diye sordum
Adam bana motorun markasini sordu... :pale:
Bilmiyorumki... :pale:
Yahu neyapican sen motorun markasini lastik ebatlari iste 160 bilmemne bilmemne dedim
Adam bana ne dedi biliyormusunuz??? :P
Lastik ebatlari okadar önemli degil
Eger bir motor firmasi o lastigi motorunda iyi bulmuyorsa, önermiyorsa takmanizi tavsiye etmem
Ebatlari uysada her lastigi her motora takamassin dedi bana...:cherry:
Ve bu arkadas daha genisini takacagina göre..
Diyecegim sudur...
Motorun acentesine gidip sormadan sakin yapma...
Orjinal ebattan çıkmamasın, tatli su motorcusuysan dunlop oneririm gp racer, ihtiyaclarini dibin kadar karsilar. Her turlu hava sartinda yaz kis kullanıyorsan metzeller yada michelin in çift yada 3 hamurlu lastiklerinden alabilirsin. Tavsiyem takim degistirmenden yana. Yoksa lastigin performansını alamazsin..
Terapist
28 Şubat 2012, 21:11
Bana kalirsa arkadasi korkunc yanlis yönlendiriyorsun...
Öyle Lastik Jant olayindan pek anlamam aslinda..
Gecen sene Türkiyeden bir arkadas Motoru icin oradan lastik fiyatini ögrenmis ve banada sormustu..
Remzi su lastigin atiyorum simdi 160 bilmemne bilmemne fiyatini sorabilirmisin orada diye
Hay hay ne demek..
Lastikticiye gittim..
160 bilmemne bilmemne lastigin fiyati nekadar diye sordum
Adam bana motorun markasini sordu... :pale:
Bilmiyorumki... :pale:
Yahu neyapican sen motorun markasini lastik ebatlari iste 160 bilmemne bilmemne dedim
Adam bana ne dedi biliyormusunuz??? :P
Lastik ebatlari okadar önemli degil
Eger bir motor firmasi o lastigi motorunda iyi bulmuyorsa, önermiyorsa takmanizi tavsiye etmem
Ebatlari uysada her lastigi her motora takamassin dedi bana...:cherry:
Ve bu arkadas daha genisini takacagina göre..
Diyecegim sudur...
Motorun acentesine gidip sormadan sakin yapma...
ya adamı boşu boşuna yormyayın oraya kadar yazıktır:pl:
Abrascas
01 Mart 2013, 20:03
Metzeller M3 lastik almalısın. Jant ı değiştirmene gerek yok 190 lık takabilirsin. 180 lik yerine 190 lık takman kıvraklığını azaltacaktır bu azalma senin istanbul yollarında hissedeceğin bir etki değil. yarış pistinde hissedeceğin bir etki. 190 lık takmaktaki amacın nedir ? sadece görsellikse diyecek birşeyim yok.ama işlevsellik olarak 190 lığın sana bir faydası olmayacak .
M5 varken niye eski teknoloji M3 almalı ki? Nostalji düşkünü mü arkadaş?
sercan2667
01 Mart 2013, 21:29
Michilen Power Pure 2ct çok iyi diye duyum almıştım.
movi600rr
13 Mart 2013, 18:49
nitrexx naptin lastik işini? BENimde 600 rr in lastik değişimi geldi. gerçekten bu işte tecrübe edinmiş birilerinin bilgilendirmisi çok güzel olur...arka 180lik michelin kullandım memnundm ama çatlamalr gördm, şuan ki kafamı kurcalayan 2şey var ki araştırdıkça karar vermesi zorlaşıyor 1-) metzeler m5 kullananlarda çok daha memnun kaldıklarını söylüyorlar micheline karşı, michelin kulllananlarda tam tersi =) napiim karar veremedim arada dunlop diyenler çıkıyor... dorusu benim hangi şartlar altında kullandığımı söylemem galiba; şu anki bulunduğum il itibariyle çok fazla viraj yapan birisi diilim daha çok şehiriçi ve düz gazlamalar hanqisini seçeyim admin tecrübeliler yardım lütfenn
2-)Arka 180 lık mı 190 lık mı terchimiz olsun sizce? ne alır ne götürür ne verir?. . . YARDIM LÜTFEN
S3cond
12 Ocak 2017, 08:29
17 lik jant 190/50 mi? 190/55 mi? Takmamız gerekiyor. 50 /55 tam olarak neyin ölçüsü ve neye etki ediyorken yeşillendirsin plz ;)
taban genişliği /yanak genişliği /jant çapı. lütfen biraz araştırıp sorun. motolastik sitesinde her türlü bilgi var.tabi lastikle ilgili.
17 lik jant 190/50 mi? 190/55 mi? Takmamız gerekiyor. 50 /55 tam olarak neyin ölçüsü ve neye etki ediyorken yeşillendirsin plz ;)
lastiğin tabanının, yanağına olan oranının yüzde cinsinden değeridir.
aera34
16 Ocak 2017, 13:38
Önler 120-70-zr17 arkalar 180-55-zr17 Honda marka Micheal önerir pilot power alın yazın arkanıza bakmayın belki çabuk biter ama yeri yalar
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO