Orijinalini görmek için tıklayınız : Kymco kymco venox 250
Sayfa :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
RisingStar
15 Eylül 2010, 12:59
Paylaşımlar için teşekkürler..
Lakin Kymco Türkiye sitesinde kullanım kitapçığı mevcut zaten..
http://www.kymco.com.tr/html/kilavuz/venox.zip
Başka bir servis kitapçığımıdır bu senin link verdiğin?
Selam
Yayınladığım kitapçık Servislerin kullandığı ve her parçanın tek tek nasıl sökülebileceğini anlatan çok faydalı bir kitapçık, kolay kolayda bulunmuyor zaten. Altta sonradan eklediğim İngilizce olanı indirmenizi tavsiye ederim, her Venox sahibinde olmalı bence
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------
Eminim böyle bir Venox daha önce görmemişsinizdir
http://img830.imageshack.us/img830/3369/95323432.jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------
Birde şu aşağıdaki Venox'un sesini bir dinleyin :)
http://www.youtube.com/watch?v=lGlFhW4AYAE&feature=player_embedded
Osbourne
15 Eylül 2010, 16:42
@ RisingStar
Kusura bakma ben bakmadan yazmıştım..Cidden çok büyük bir kaynak oldu bu, teşekkürler bende de..
NYPD polisi de venox kullanırmıymış yau? Cici olmuş gereçekten pois kostümü venoxlarımıza..
unalx
15 Eylül 2010, 23:02
Slm herkeslere. Arkadaşlar şu yağ işine bir el atın. Kullandığınız yağ marka model miktar bilgilerini iletebilirseniz çok memnun olurum. Kitapçığında SAE 5W-50 yazıyor. Piyasada 10w-50 var olur dediler. Kimisi tam sentetik kullanma diyor kimisi de yarı sentetik daha iyidir diyor. Baya kafam karıştı yaaa.
Osbourne
15 Eylül 2010, 23:27
Slm herkeslere. Arkadaşlar şu yağ işine bir el atın. Kullandığınız yağ marka model miktar bilgilerini iletebilirseniz çok memnun olurum. Kitapçığında SAE 5W-50 yazıyor. Piyasada 10w-50 var olur dediler. Kimisi tam sentetik kullanma diyor kimisi de yarı sentetik daha iyidir diyor. Baya kafam karıştı yaaa.
Bu konuda benim de kafam çok karışık..
Kitapçık 5w50 diyor, 10w40 kullanan adam yolda giderken boşa atma sorunundan bahsetmiş gidip 15w50 yağ koymuş sorun düzeldi diyor..
Bende de 10w40 vardı, gidip shell advance aldım 15w50..Motor şuan sorunsuz bir şekilde çalışıyor..Çok nadirde olsa var olan boşa atma problemim kayboldu..
Yabancı sitelerde de baktım orada da 5w50, 10w40, 15w50 kullananlar var..Hiçbiri sorun yaşadığını yazmamış..Hep bir takım problemlere çözüm olarak yağ numaralarını değiştirmişler ve memnun kalmışlar..
Kısacası kafam karışık, şuan 15w50 yi test ediyorum diyeyim :)
Yağ miktarı olarak kitapçıkta 2.5 lt yazıyor ama imkansız bir rakam bu..
Ben 15w50 koyarken 1.8 lt bile almadı motor sanırım 1.6 lt gibilerden bir miktarla çizgiye geldi yağ..
Ayrıca motoru yan ayaktayken yağ seviyesini ölçün..Dik durumdayken çizgiye gelmesine bakmayın..
Aslında bundan da emin değilim ha :)
Adam gibi kaynak yok ki..Yok tu aslında..Şu senin veriğin kitapçığı basıp hatmedeceğim haftasonu bakalım neler çıkacak..
VoLhuLk
18 Eylül 2010, 02:07
Cumartesiye girdik, soft çanta fotoğraflarını merakla bekliyorum :D
Osbourne
18 Eylül 2010, 02:12
Cumartesiye girdik, soft çanta fotoğraflarını merakla bekliyorum :D
Hele bir yatıp uyuyalım da :mrgreen:
VoLhuLk
18 Eylül 2010, 02:14
valla abi şu çanta olayı oturmazsa venoxa, aklım gv650 ye kayıyor haberin olsun :)
İşlerim güzel gidiyor çok şükür, bakarsın güzel para biriktirirsem 650 cc ile katılırım aranıza :D
Osbourne
18 Eylül 2010, 02:54
valla abi şu çanta olayı oturmazsa venoxa, aklım gv650 ye kayıyor haberin olsun :)
İşlerim güzel gidiyor çok şükür, bakarsın güzel para biriktirirsem 650 cc ile katılırım aranıza :D
Kaysın canım..Gönlün ne istiyorsa onu al :)
Çanta olmadı diye motosiklet değiştireni de ilk görüyorum valla :mrgreen:
Şaka bir yana ben muhtemelen alacağım bu çantalardan yarın..
Bakalım beğenecekmisiniz..
VoLhuLk
18 Eylül 2010, 03:02
motoru uzun yol için istiyorum abi, sırt çantasıyla da uzun yolda keyif alamayacağımı bildiğim için :D
Osbourne
18 Eylül 2010, 03:07
motoru uzun yol için istiyorum abi, sırt çantasıyla da uzun yolda keyif alamayacağımı bildiğim için :D
Uzun yola tek çıkacaksan çantanın pek de fazla önemi yok eğer takıldığın nokta buysa..
3-5 tane lastik ip ve örümcek ip temin edip, tüm malzemeyi güvenli bir şekilde arkaya bağlayıp, gayet rahat bir şekilde istediğin yola çıkabilirsin..
Ben çantasız haliyle dünyayı dolaştım..
Herhangi bir sıkıntı olmuyor..
Osbourne
18 Eylül 2010, 21:59
Bugün epey yer dolaştım yan çantalar için..
Aşağıdaki fotoğraflar gittiğim serviste gördüğüm Armode çantalar..120 TL fiyatı var..
İlk oraya gittim ve foto çektim..Başka yerler de bakarım diye almamıştım bunları ama 3 dükkan dolaştım hiçbiri bunlar gibi hoşuma gitmedi..
Neyse, genel olarak soft çantanın venox'a yakışıp yakışmadığı hakkında yorumlarınız neler?
http://img816.imageshack.us/img816/6229/18092010971.jpghttp://img215.imageshack.us/img215/1823/18092010970.jpghttp://img827.imageshack.us/img827/3503/18092010969.jpghttp://img137.imageshack.us/img137/1249/18092010968.jpghttp://img72.imageshack.us/img72/5497/18092010967.jpg
vıceroy
18 Eylül 2010, 22:58
Şahsi fikrim yakışmamış. Memur evrak çantası kıvamında.Motosikletin havasını bozmuş.
Osbourne
18 Eylül 2010, 23:15
Şahsi fikrim yakışmamış. Memur evrak çantası kıvamında.Motosikletin havasını bozmuş.
Doğrudur..Aslında bakma ben de bu motosiklete hiçbir çantayı yakıştıramıyorum da işte gereklilikten ötürü bir şeyler uydurmam gerekiyor..
Deri heybe çantalar bundan daha da kötü duruyor üstünde..
Aklıma enduro tipi daha ufak alüminyum kasadan hard çanta takmak bile gelmeye başladı artık :)
Veya topcaselerin küçüklerinden ayarlanabilir..Valla bir icat çıkacak ortaya ama du bakalım :mrgreen:
DaBEL
18 Eylül 2010, 23:41
bencede bu motora hiç bir çanta yakışmıyor.. eger uzun yola cıkılmıcaksa bence bu motora çantada takılmaya gerek yok.. ayrıca nette gördüğüm hiç bir çantada buna yakışmaz.. anca bir arkadaş cıkıp kendine özel bir canta tasarlıyacak ve maddi olarak yaptırma şansı olursa belki yakışabilir.. oda zor bir ihtimal..
Olcan138
19 Eylül 2010, 00:56
Bence çok da fena durmamış; her zaman üzerinde duracaksa havasını değiştirir motorun ama, örneğin gezi boyunca veya ihtiyaç duyulduğunda takılacaksa, en azından ata konmuş kelebek gibi durmaz motorda...
Bu arada depo üstü çanta nasıl duruyor? Veya yeterli gelmiyor mu?
Osbourne
19 Eylül 2010, 01:10
bencede bu motora hiç bir çanta yakışmıyor.. eger uzun yola cıkılmıcaksa bence bu motora çantada takılmaya gerek yok.. ayrıca nette gördüğüm hiç bir çantada buna yakışmaz.. anca bir arkadaş cıkıp kendine özel bir canta tasarlıyacak ve maddi olarak yaptırma şansı olursa belki yakışabilir.. oda zor bir ihtimal..
Ne şekilde bir çanta olabilir acaba? Mesele bu zaten..
Soft case mi hard case mi?
Rengi ne olmalı?
Dikişi nasıl yapılmalı?
Estetik olarak görünümünün nasıl olması gerektiğini kesitremiyorum açıkçası..
Bence çok da fena durmamış; her zaman üzerinde duracaksa havasını değiştirir motorun ama, örneğin gezi boyunca veya ihtiyaç duyulduğunda takılacaksa, en azından ata konmuş kelebek gibi durmaz motorda...
Bu arada depo üstü çanta nasıl duruyor? Veya yeterli gelmiyor mu?
Bana da çok kötü görünmüyor aslında ama gene de bu değilmiş gibime geliyor işte Olcan..
Depo üstü olarak bende cüzdan, sigara, telefon, gps, şarj cihazları için kullandığım, bana yeterli gelen minik bir tane var, hoşuma gidiyor aslında ama senin demek istediğin mutemelen 20-30 lt lik bir şeydir..Onu da haftaya dener, foto koyarım artık :)
Bendeki depo üstü çantacık bu :)
http://a.imageshack.us/img694/5015/img3857rf.jpg
Olcan138
19 Eylül 2010, 01:18
Fikrim geldi:P
O mevcut depo üstü çanta ufak bir modifikasyonla DRZ400'ün arka koltuktaki çantası gibi sabitlense, öne de daha besili depo üstü çanta gelse nasıl olur?
Osbourne
19 Eylül 2010, 01:32
Fikrim geldi:P
O mevcut depo üstü çanta ufak bir modifikasyonla DRZ400'ün arka koltuktaki çantası gibi sabitlense, öne de daha besili depo üstü çanta gelse nasıl olur?
Olmaz kanımca :)
Arkaya depo üstü çantayı yerleştirirsem artçının oturacağı yer kalmaz ki hali hazırda dahi minnacık bir popo yeri kalıyor artçı için..DRZ gibi artçının oturacağı kısmın gerisinde yer yok venox'ta..
Dersen ki artçı geldiğinde çıkarırsın çantayı..
O zaman da benim hoşuma gitmez..Ben sabit, oynaşma gerekmeyen bir sistem istiyorum :)
Aslında en basit çözüm iri bir depo üstü çanta almak..Ama dediğim gibi derdim sabit kullanılabilecek bir ekipman bulmak..
Olcan138
19 Eylül 2010, 01:37
O zaman ondan inip, yandaki motora binmek kalıyor geri:P
Sabit sistemse amaç softcase'i de eliyoruz zaten...Uyacak ve sırıtmayacak deri arayışı kalıyor geriye belki sadece...
Osbourne
19 Eylül 2010, 01:41
O zaman ondan inip, yandaki motora binmek kalıyor geri:P
Sabit sistemse amaç softcase'i de eliyoruz zaten...Uyacak ve sırıtmayacak deri arayışı kalıyor geriye belki sadece...
Binmem, binmeyeceğim kardeşim işte enduroya.. :mrgreen:
Soft çantayı neden eledik ki anlamadım?
Yukarıdaki koyduğum fotolarda görünen çantaları birbirine bağlayan o kayışlar sele altından geçecek normalde biliyorsun..BEn nasıl durduklarına bakmak için öylesine motorun üstüne atmıştım çantaları..
Deri heybelerde de sistem aynı zaten..
Ayrıca deri hakikatten gitmiyor motora..
Yav ciddi ciddi oturup tasarım mı yapsam acaba? Valla yazın boşa yatmışız :)
Olcan138
19 Eylül 2010, 01:57
Bantlar değil sorun onlar altta kalacak, tamam soft'lar kötü değildi de, ben tak çıkar olacak diye yorumladım onları; sürekli motorda duracaklarsa olmaz sanki, çantasız görünüşünden bir hayli farklılaşıyor motor...
Osbourne
19 Eylül 2010, 02:00
:salut:
Kimse bir şey bulamıyor, kimse beğenmiyor :P
Olcan138
19 Eylül 2010, 02:09
Gözümde bile canlandıramadım ama maksat fikir olsun diye yazıyorum...
En son sisybar arıyordun, taktın mı bilmiyorum onun arkasına takılan arka çanta/sisybar çantası gibi adlandırılan şeylerden uyabilir mi?
Şekli kötü ama, örnek olsun anlatmak istediğime diye misal:
http://www.gungormotor.com/urun_imgs/ur_84_547_664_.jpg
Hem bunun da deri olanları/olmayanları var...
Osbourne
19 Eylül 2010, 17:21
Motora arka çantayı bırak sissy bar bile yakışmıyor bence..
Du bakalım bu haftaiçinde bir fikir çıkar, bir şeyler bulurum..
DaBEL
21 Eylül 2010, 04:34
Motora arka çantayı bırak sissy bar bile yakışmıyor bence..
Du bakalım bu haftaiçinde bir fikir çıkar, bir şeyler bulurum..
işte buna kesinlikle katılıyorum.. sissy bar bu moturun sport tarzını bir anda oturaklı bir cruise cevirdiğini düşünüyorum.. belki aranızda bu motoru azda olsa harley iron 883 benzetenler olabilir.. ki ben iron' un küçük ekonomik kardeşi olarak görüyorum.. ve acaba büyük kardeşe giden bir canta bu ufaklıga da gider mi diye görsellerde biraz dolaştım ve hiç bir şey bulamadım.. tek buldugum gri yada siyah metalik özellikte çelikten yada farklı alaşımdan cantalardı.. onlar bile kötü sırıtmıştı bu motora..
Osbourne
21 Eylül 2010, 23:41
Bence iron 883 e kesinlikle benzemiyor..Hatta komple 883 serisiyle alakası yok..
O motor hörgüçlü ve güdük kalmış bir deve gibi yav :) Harley'in sevmediğim modellerinden..
Belki kapalı jantlar ve rake açısından dolayı v-rod a benziyordur ama o da sele ve egsozdan dolayı benzemiyor gibi..
iron 883:
http://thekneeslider.com/images/09iron883.jpg
v-rod:
http://images.motorcyclecruiser.com/roadtests/xl+2003_harley_davidson_1130cc_vrsca_vrod+side_vie w.jpg
Bu da bizim cengaver:
http://www.bikez.com/pictures/kymco/2007/25498_0_1_2_venox_Image%20credits%20-%20Kymco.jpg
Neticede kendine has bir motosiklet diyelim venox'umuz için :)
Sanırım ya çantasız dolaşacağım ya da komple bir görsel modifikasyon ile spor havadan çıkarıp daha klasik bir görünüm kazandırarak 3'lü 5'li çanta sistemleriyle donatacağım motoru, kararsızım :)
maverıck
22 Eylül 2010, 00:11
bence venoxa yan canta su plastık cantalar varya onlar yakısır
DaBEL
22 Eylül 2010, 04:14
pardon.. kafa başka yerlerde olunca isimlerde karısıyor.. iron 883e benzerliği yok denebilcek kadar az.. benim yazmaya calıştıgım yine sportster olan low modeliydi ( özellikle XL 1200L Sportster 1200 Low).. gece gece kafa kalmıyor.. venox un low serisine benzerliği ise ön farından seleye kadar olan kısım.. ama low serisinede hörgüçlü diye biliriz tabi venox a göre.. hem bu yüzden hemde cc olarak ufak oldugundan küçük kardeş demiştim venoxa...
logaritma
22 Eylül 2010, 19:49
bu motor zaten artçı için tasarlanmış bir motor değil yapısından duruşundan her halinden belli..
çanta ise ancak o tip bir resimdeki çanta gibi bir çanta olur oda geziye giderken takarsın onun dışında çıkarırsın tak çıkar tarzı
o motora heybe çanta yakışmaz bu cabrio arabaya portbagaj takmak gibi anlamsız bir şey.. yada racing makinaya deri heybe takmak gibi bir şey..
gidipde sağına soluna önüne arkasına deri çantalardan takıcaksan bari bu motora yapma bunu sat git bir klasik mct gv kanuni falan al onlara görsellik açısından daha çok yakışır hem onların takma yerleride var hiç olmassa..
Osbourne
22 Eylül 2010, 20:42
bu motor zaten artçı için tasarlanmış bir motor değil yapısından duruşundan her halinden belli..
çanta ise ancak o tip bir resimdeki çanta gibi bir çanta olur oda geziye giderken takarsın onun dışında çıkarırsın tak çıkar tarzı
o motora heybe çanta yakışmaz bu cabrio arabaya portbagaj takmak gibi anlamsız bir şey.. yada racing makinaya deri heybe takmak gibi bir şey..
gidipde sağına soluna önüne arkasına deri çantalardan takıcaksan bari bu motora yapma bunu sat git bir klasik mct gv kanuni falan al onlara görsellik açısından daha çok yakışır hem onların takma yerleride var hiç olmassa..
Teşekkürler..
unalx
23 Eylül 2010, 01:59
Tüm venox camiasına selamlar. Arkadaşlar hız olarak en son kaç km hız yaptınız. Geçen 250 km lik geziye gittim 125 i geçemedim. Bu durumu etkileyen faktörler nelerdir hava filtresi, yağ marka ve model lastik basıncı gibi veya motor rölanti ayarı hava sübap ayarı gibi.(Ben makinayı 12 binde 2. el aldım şimdi 12600 de). Kullandığım benzin shell, yağ 10w-40 yamalube yarı sentetik hava filtresini bilmiyorum açıp bakamadım. Lastikler düzgün görünüyor ama sanırım kimyasal ömrünü tamamlamış. Benden önceki kullanıcısı 10 binde almış fazla kullanmamış 4-5 ay yatmış. Hafta sonu 2-3 saat kullanıyorum. İnşallah tam olarak anlatabilmişimdir.
Osbourne
23 Eylül 2010, 09:28
Tüm venox camiasına selamlar. Arkadaşlar hız olarak en son kaç km hız yaptınız. Geçen 250 km lik geziye gittim 125 i geçemedim. Bu durumu etkileyen faktörler nelerdir hava filtresi, yağ marka ve model lastik basıncı gibi veya motor rölanti ayarı hava sübap ayarı gibi.(Ben makinayı 12 binde 2. el aldım şimdi 12600 de). Kullandığım benzin shell, yağ 10w-40 yamalube yarı sentetik hava filtresini bilmiyorum açıp bakamadım. Lastikler düzgün görünüyor ama sanırım kimyasal ömrünü tamamlamış. Benden önceki kullanıcısı 10 binde almış fazla kullanmamış 4-5 ay yatmış. Hafta sonu 2-3 saat kullanıyorum. İnşallah tam olarak anlatabilmişimdir.
Selamlar,
Ben maksimum hız olarak düz yolda en fazla 135 civarında gittim..
Daha fazlasını gitmez gibime geliyor zaten..
Benim motorda, lastikler sıfır, lastik basınçları ön 29 psi, arka 32 psi, yağ 15w50 shell advance, hava filtresi sıfır, karbüratör bakımlı..
Bence normal bir hız bu..Sen muhtemelen düşük devirde yanlış aralıklarla vites değiştirmişsindir..
Eğer kullanımda bir sorun yoksa hava filtresinden sorun vardır veya karşı rüzgara maruz kalmışsındır..
Hava filtresini temizlemek kolay aslında..Sağ yan grenajı söktüğünde hemen karşında duruyor..
Basınçlı havayla bir temizle bakalım ne olacak..
Bir de bujilerine baktır..Ömrünü tamamlamış olabilirler..
RisingStar
29 Eylül 2010, 09:19
Bi sorum var sizlere, motorda çok acemiyim, ehliyetimi yeni aldım, üstelik daha önceden hiç motor kullanmamıştım. Venoxumu alalı 2 ay olmasına rağmen doğru dürüst ilk defa kullanıyorum.Dün ehliyeti aldık almasına, yokuş olan bi yerde çok yavaş dönmeye çalışırken yatırdık motoru, Allahtan ne bana nede motora bişey olmadı, bugünde yine yokuştan inerken yine çok ağır hızda ve dönüş yapmaya çalışırken az daha yatırıyodum zor tuttum. Motoru direksiyonu cidden çok ağır, kendi zaten ağır, yerde arnavut kaldırımı olunca normal gibi geliyo ama hep bu korkuyla mı yaşıyacaz vesselam?
Sözüm odur ki, yokuş aşağı inerken uygulanacak tiyolar nelerdir, düşük hzlarda dengede nasıl kalınır ve düşük hızlarda sağa sola dönüşlerin tiyosu nedir? Gaz verin demeyin, mecburen düşük hızla gidiyorum. Sanırım ön fren yaparken hep debriyajıda kullanıyorum bu doğru bi hareket midir? Pek arka freni kullanamıyorum, unutuyorum sanırım.Hata burada mı?
Teşekkürler
Osbourne
30 Eylül 2010, 01:13
Bi sorum var sizlere, motorda çok acemiyim, ehliyetimi yeni aldım, üstelik daha önceden hiç motor kullanmamıştım. Venoxumu alalı 2 ay olmasına rağmen doğru dürüst ilk defa kullanıyorum.Dün ehliyeti aldık almasına, yokuş olan bi yerde çok yavaş dönmeye çalışırken yatırdık motoru, Allahtan ne bana nede motora bişey olmadı, bugünde yine yokuştan inerken yine çok ağır hızda ve dönüş yapmaya çalışırken az daha yatırıyodum zor tuttum. Motoru direksiyonu cidden çok ağır, kendi zaten ağır, yerde arnavut kaldırımı olunca normal gibi geliyo ama hep bu korkuyla mı yaşıyacaz vesselam?
Sözüm odur ki, yokuş aşağı inerken uygulanacak tiyolar nelerdir, düşük hzlarda dengede nasıl kalınır ve düşük hızlarda sağa sola dönüşlerin tiyosu nedir? Gaz verin demeyin, mecburen düşük hızla gidiyorum. Sanırım ön fren yaparken hep debriyajıda kullanıyorum bu doğru bi hareket midir? Pek arka freni kullanamıyorum, unutuyorum sanırım.Hata burada mı?
Teşekkürler
Venox ilk başlangıç için biraz ağır bir makinedir, orası doğru..190 kiloluk bu yavrunun uzunluğu da epey fazla (2325 mm) bu da düşük hızlarda manevra kontrolünü zorlaştıran bir başka etmen..
Sıfırdan başlayan birisi için bu tür düşürmeler normaldir yani..Biraz alışınca geçer :)
Bu tür ağırlık merkezi arkada olan motosikletlerde arka fren bir parça daha iyi tutar diğer motorlara göre..Yani arka freni de kullanmak gerek..
Öncelikle iki freni de beraber kullanmaya alışın..
Ancak esas olarak düşük hızlarda dönüşler, manevralar yaparken dengeyi korumak adına dönülen istikametin aksi istikametindeki pege ayağınızla sıkıca basmak gerekir..Örneğin, sola dönerken sağ ayakla pege abanmaktan bahsediyorum..
Bu iş motoru nispeten daha dik konumda kalmaya zorlar, işinizi kolaylaştırır..
Dönüşler eskisinden çok daha kolay gelmeye başlar artık..İşin çözümü bu kısaca..
Geçmiş olsun bu arada ve ehliyet / motor hayırlı olsun :)
RisingStar
04 Ekim 2010, 20:20
Selam
Motor üzerinde hakimiyetim giderek artıyor, virajlarla problemim ise sürüyor hala :( Alışıcaz birbirimize çaresi yok.
Dün sissybar ve koruma barı araştırmasına giriştim. Koruma barı için farklı fiyatlar verenler oldu, net rakam konuşan yok, hallederiz diyorlar. Malzemesi krom olsun istiyorum, ancak uçuk rakamlar var ortada. Full krom koruma+sissy için 800 lira istediler. Metalden istersen 600 dediler. Yağhanelerde Hyosung 650nin sissybarına modifiye ile uygun hale getirirsek 300-350 ye olur dediler ancak krom değil tabi, 2 sene sonra pas yapabilir, sahibinden.comda ilan sahibi Arslan Usta ile görüştüm, sağolsun telefonda çok yardımcı oldu, paslanmaz çekme borudan imalat yapıyormuş ancak şekli şemali bizim motorlar için değil, yine Hyosunglar için yapılmış koruma barlarının modiifiyesi ile oluyormuş.sissy barın şeklini ise beğenmemiştim pek. Korumalar için birde Tayyin usta varmış egzozcu ona gitmeyi düşünüyorum.
Sizler kaça mal ettiniz koruma barını ve sissy barınızı? Yaptırdığınız sisssy ve koruma demirlerinin fotoraf yada ölçüleri varmı elinizde. Bizlerede imal ettirdiğiniz yerlerin iletişimini verebilir misiniz?
İzmirde bu işi kim yapar arkadaşlar?
Osbourne
04 Ekim 2010, 23:20
Selam
Motor üzerinde hakimiyetim giderek artıyor, virajlarla problemim ise sürüyor hala :( Alışıcaz birbirimize çaresi yok.
Dün sissybar ve koruma barı araştırmasına giriştim. Koruma barı için farklı fiyatlar verenler oldu, net rakam konuşan yok, hallederiz diyorlar. Malzemesi krom olsun istiyorum, ancak uçuk rakamlar var ortada. Full krom koruma+sissy için 800 lira istediler. Metalden istersen 600 dediler. Yağhanelerde Hyosung 650nin sissybarına modifiye ile uygun hale getirirsek 300-350 ye olur dediler ancak krom değil tabi, 2 sene sonra pas yapabilir, sahibinden.comda ilan sahibi Arslan Usta ile görüştüm, sağolsun telefonda çok yardımcı oldu, paslanmaz çekme borudan imalat yapıyormuş ancak şekli şemali bizim motorlar için değil, yine Hyosunglar için yapılmış koruma barlarının modiifiyesi ile oluyormuş.sissy barın şeklini ise beğenmemiştim pek. Korumalar için birde Tayyin usta varmış egzozcu ona gitmeyi düşünüyorum.
Sizler kaça mal ettiniz koruma barını ve sissy barınızı? Yaptırdığınız sisssy ve koruma demirlerinin fotoraf yada ölçüleri varmı elinizde. Bizlerede imal ettirdiğiniz yerlerin iletişimini verebilir misiniz?
İzmirde bu işi kim yapar arkadaşlar?
O Arslan ustayı ben beğenmedim açıkçası..Elimde şabon yok motoru bırakman gerekir en az 3-4 gün dedi bana..
Ben normal tamirciye bırakmıyorum motoru bir günlüğüne, koruma demiri için 4 gün motoru mu teslim edeceğim? Utaysa aynı gün ölçüsünü bilmemnesini alıp sonrada şu gün gel teslim al der..
Neyse oradan vazgeçtim egsozcuya büktürdüm kendiminkini..
Diğer biligleri de özel mesajla attım sana :wiinkk:
RisingStar
07 Ekim 2010, 01:20
Selam
Mesajınızı yeni gördüm, dün İzmir'de aradığım çözümü buldum, internette araştırma yaparken Özer Beye rastladım. 4.Sanayide dükkanı var,krom metal işleri,çeşitli marka motorsikletler için koruma barları, sissy barlar vs. yapıyor, ne istediğimi anlattım, sağolsun beni kırmadı, Harley için hazırladığı bi koruma demirini ve yine başka bir marka için hazırladığı Sissy barları benim motora uyarlayabileceğini söyledi. Motoru dün dükkanda bıraktım, bu akşam koruma demiri hazır olmuştu bile. Sissy barın ise biraz daha işi var, biraz arkası yatık olduğu için düzeltecek ve sırtlığı takılacak, arka çanta için gerekli parçayı koydurdum, ama şu an kullanmayacağım, lazım olursa takarım. Koruma demirininin özellikle vitese yakın tarafı birazcık dar kaldı, bağlantı yuvası arkadan olsa ve alt bağlantı kısmı daha uzun olsa biraz daha başarılı bir çalışma olabilirdi, ama neticede biz bi uyarlama yaptık ve çook rahat iş görür.
Sissy barın bitmemiş hali ve koruma demirleri aşağıda, umarım beğenirsiniz. Venox için bu tarz çalışmaları gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz, kendisi isteyenlere yardımcı olabileceğini söyledi.Üstelik piyasada bu işi yaptırabileceğini söyleyen bir kaç ustadan çok daha ucuza geldi . Telefonu 05332770667
http://img839.imageshack.us/img839/9443/06102010306.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/691/06102010307.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/5475/06102010308.jpg
Osbourne
07 Ekim 2010, 02:01
Uzaktan da çekseydin keşke fotoları..
Koruam demirinin üst bağlantısını şaseyi delmeden sıkıştırarak mı taktınız?
Şasenin direncini düşürmesin?
Ben bu sebepten dolayı müdahale ettirmemiştim şase demirine..
RisingStar
07 Ekim 2010, 21:01
şase delinmedi,kelepçe uydurmuş usta sağolsun.Çok az daha uzun olsa 10 numara olacaktı,ama alıştım bile bu haline
Uzaktan çekmedim, zaten oldukça kirli durumda,3-4 hafta olacak yıkayamadım.Temizlediğimde bitmiş halinide atarım
Bugün fırsat bulup motomaxa gittim, kara kuzuya depo üstü çanta ve kışlık branda aldım,sevindirdim yavrucağı :)
hayırlı olsun RisingStar.. koruma demiri yakışmış ama sissy barı bu motora bir türlü oturtamadım ben.. genel olarak yakıstıramıyorum.. cantalarda yakısmıyor.. sport cruiser görüntüsünü dagıtıyormuş gibi geliyor..
bu arada venox forumu pek haraketli değil ama piyasası bayagı haraketli.. iletişime gecmeği düşündüğüm ama bazı sebeplerden dolayı iletişime gecmeyi ertelediğim bir çok venox satılmış.. kafamda tasarladığım 3 tane venox vardı 2si bu hafta olmak üzere hepsi satılmış.. kafayı cizdim ehliyeti almak için 1 ayım var ama almak için beklersek gv250 ye kalıcagız gibi gözüküyor..
Osbourne
08 Ekim 2010, 21:49
şase delinmedi,kelepçe uydurmuş usta sağolsun.Çok az daha uzun olsa 10 numara olacaktı,ama alıştım bile bu haline
Uzaktan çekmedim, zaten oldukça kirli durumda,3-4 hafta olacak yıkayamadım.Temizlediğimde bitmiş halinide atarım
Bugün fırsat bulup motomaxa gittim, kara kuzuya depo üstü çanta ve kışlık branda aldım,sevindirdim yavrucağı :)
Uzktan fotosunu motoru yıkadıktan sonra bir çek bakalım..Fikir verir yaptıracak olanlara..
hayırlı olsun RisingStar.. koruma demiri yakışmış ama sissy barı bu motora bir türlü oturtamadım ben.. genel olarak yakıstıramıyorum.. cantalarda yakısmıyor.. sport cruiser görüntüsünü dagıtıyormuş gibi geliyor..
bu arada venox forumu pek haraketli değil ama piyasası bayagı haraketli.. iletişime gecmeği düşündüğüm ama bazı sebeplerden dolayı iletişime gecmeyi ertelediğim bir çok venox satılmış.. kafamda tasarladığım 3 tane venox vardı 2si bu hafta olmak üzere hepsi satılmış.. kafayı cizdim ehliyeti almak için 1 ayım var ama almak için beklersek gv250 ye kalıcagız gibi gözüküyor..
3 taneden birisi duruyor hala sanırım :wiinkk:
Osbourne
15 Ekim 2010, 19:53
Heey öldünüz mü venox tayfası :mrgreen:
Yok mudur geziler, yol anıları, tamir durumları, arıza yapmalar?
Tamam motorumuz sağlam ve kolay kolay arıza yapmıyor ama insan iki paylaşım yapar :mrgreen::P
gerçekten arkadaşlar birkaç resim koyunda almayı düşünenler için ilham kaynağı olsun..
bu arada bu venox kaç kuruş yakıyor?? ve ya bir depo ile kaç km gidiyor şehir içinde.. tabi ki yaklaşık bir rakam söylemenizi bekliyorum..
Osbourne
15 Ekim 2010, 22:42
gerçekten arkadaşlar birkaç resim koyunda almayı düşünenler için ilham kaynağı olsun..
bu arada bu venox kaç kuruş yakıyor?? ve ya bir depo ile kaç km gidiyor şehir içinde.. tabi ki yaklaşık bir rakam söylemenizi bekliyorum..
Valla benim son ölçümlerimde şehir içi ve dışı karışık sürüşte 100 km'de 4 lt civarı yaktığını tahmin ediyorum..Çok sağlıklı ölçemedim ama tahmini rakam bu..
Full depo 300 km'nin üstünde gidilebiliyor ama..
Bununla birlikte tamamen uzun yolda 4 ün çok rahat altına düşer sanırım..
Bir de bir şey keşfettim..Işık yanıp 20-30 km daha gittiğim zaman benzin alınca depoda daha hala 4 litre benzin olduğunu fark ettim ::sas:: :)
Venox camiasına selamlar. Benim canavar 145 civarı yakıyor. Şu benzin ışığı yanma olayını bir türlü çözemedim ama. Çünkü ben de ara ara yanıyor.(Tam olarak bilmiyorum ama 5-10 km arayla yanıyor.) Daha önceden bindiğim başka bir motorda ışık yanınca benzin musluğunu ters yöne çevirip yedek depoyu kullanıyordum. Venox da böyle bir düzenek bulamadım veya ben göremedim diyeyim. Benzin musluğu gibi birşey var mı bilen arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
Osbourne
17 Ekim 2010, 00:23
Venox camiasına selamlar. Benim canavar 145 civarı yakıyor. Şu benzin ışığı yanma olayını bir türlü çözemedim ama. Çünkü ben de ara ara yanıyor.(Tam olarak bilmiyorum ama 5-10 km arayla yanıyor.) Daha önceden bindiğim başka bir motorda ışık yanınca benzin musluğunu ters yöne çevirip yedek depoyu kullanıyordum. Venox da böyle bir düzenek bulamadım veya ben göremedim diyeyim. Benzin musluğu gibi birşey var mı bilen arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
Selam,
Benzin ışığı eğer rampa aşağı (yoksa yukarı mıydı?) gidersen yanma vaktinden önce bir iki kez göz kırpar veya 1-2 dakika yanar sonra söner..
Değişen yol eğimi nedeniyle şamandıraya yığılan benzinden kaynaklıdır bu..
Ama yukarıda da dediğim gibi eğer hafızam beni yanıltmıyorsa, ışık direk yanmaya başladıktan sonra 4 litre civarı benzin kaldığını gözlemledim ben..Işık yandıktan sonra neredeyse 100 km daha gider demek bu..
:silent:
Bu arada boşuna aramayın, benzin musluğu Venox'ta bulunmuyor :)
Yani Venox'ta yedek depo diye bir olay yok..Belki de ışığın erken yanmasının nedeni de budur..
14 lt depo 10 lt kullanıldıktan sonra ışık yakıyor..
Bir de ışığın şiddeti değişmekte, buna da dikkat edin..Bitmeye yaklaştığında ışık epey kuvvetli yanmaya başlıyor..
Aslında ışık bil olmasa çok sorun olmamalı..Benzini her zaman km sayacından takip etmeyi alışkanlık hailne getirmek iyi olacaktır..
Osbourne
17 Ekim 2010, 22:27
Venox'una xenon takan var mı aramızda arkadaşlar?
Düşünen var mı?
Eğer niyetiniz varsa ortaklaşa bir çift xenon alıp uygulayalım farlarımıza..
RisingStar
18 Ekim 2010, 18:18
Xenon değilde sis farları hepsiburada.comdan sipariş ettim, ya sis yada beyaz çakar taktıracağım. Henüz gelmedi, gelince bi bakacağım duruma.Uygun çakar bulabilir miyim bilmiyorum?
Sis farının Linki (http://www.hepsiburada.com/siparis_link.aspx?m=6817&sku=OTM751201&ordernumber=73689900)
Birde havalı korna sipariş ettim, benim motorda çift korna olmasına rağmen daha yüksek sese ihtiyacım var. Bu da kornanın linki (http://www.hepsiburada.com/siparis_link.aspx?m=6817&sku=OTM311129&ordernumber=73689900)
Osbourne
19 Ekim 2010, 21:57
Xenon değilde sis farları hepsiburada.comdan sipariş ettim, ya sis yada beyaz çakar taktıracağım. Henüz gelmedi, gelince bi bakacağım duruma.Uygun çakar bulabilir miyim bilmiyorum?
Sis farının Linki (http://www.hepsiburada.com/siparis_link.aspx?m=6817&sku=OTM751201&ordernumber=73689900)
Birde havalı korna sipariş ettim, benim motorda çift korna olmasına rağmen daha yüksek sese ihtiyacım var. Bu da kornanın linki (http://www.hepsiburada.com/siparis_link.aspx?m=6817&sku=OTM311129&ordernumber=73689900)
Her iki üründen de ikişer adet aldım ve kullandım..Korna kesinlikle harika, çok doğru bir seçim yapmışsın..
Sis farları da fiyat/kalite oranıyla mükemmel diyebilirim..
Beyaz çakar gene hepsiburada da var..
H1 ampul olarak arat..
acayüp
24 Ekim 2010, 03:21
Rising Star dostum o koruma demiri ni şasi numarasının üzerinden sabitlemek büyük hata olmuş. Eğer numaradan kurtarma imkanın varsa bir an önce halletmeni tavsiye ederim. Allah göstermesin motorun ilk yan yatışında o numara hasar görür ve başın büyük derde girer. Ne muayene yapabilirsin ne satabilirsin. Yada yeniden numara çaktırman gerekir ki prosüdürü çok uzun zahmetli masraflıdır. ayrıcada yine satmak istediğinde bunu açıklaması bir hayli güç olabilir.
Kazasız sürüşler dilerim. Demir çok hoş durmuş :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO