Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
cenkito
05 Mayıs 2014, 20:00
ben maximoto 10-40 sentetik yag
http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=8889040
kullanıyorum ama bende daha iyisini arayıs içindeyim
Tolga Can
05 Mayıs 2014, 20:31
Servis sürekli mondialin yağını koyuyordu. Beni hiç memnun etmiyordu.
En son iphone 10-40 ve shell kullanmıştım. Daha iyi gelmişti.
Yağda çokda ucuza kaçmamak lazım. Faydası büyük. :cat:
cenkito
05 Mayıs 2014, 21:49
ben maximoto 10-40 sentetik yag
http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=8889040
kullanıyorum ama bende daha iyisini arayıs içindeyim
benim aklımda castrol power1 10W-50 racing var birde onu deneyecegim
Carbondioxid
06 Mayıs 2014, 00:54
benim aklımda castrol power1 10W-50 racing var birde onu deneyecegim
Elf 10-60W CAMPIONE, ara tara buna denk geldim, biraz yazılmış çizilmiş, beğenenler var, aklımı çeliyor ancak nereden bulacağım Hatay'da , olmadı yazdığın gibi castrl' devam bakalım.
yunusus
06 Mayıs 2014, 01:27
Dipnot: yağ numarası yaninda belirtilen 'w' winter den yani kış dan gelmektedir bilgilerinize efenim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Dipnot 2 15 55 degil 15 50 imiş castrolun ki yanlis hatirlamisim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
Dipnot 3 arpa suyunun gozune gozune vurasim var uleeeen :) yatiiim ben en iyisi
cenkito
06 Mayıs 2014, 01:51
Dipnot: yağ numarası yaninda belirtilen 'w' winter den yani kış dan gelmektedir bilgilerinize efenim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Dipnot 2 15 55 degil 15 50 imiş castrolun ki yanlis hatirlamisim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
Dipnot 3 arpa suyunun gozune gozune vurasim var uleeeen :) yatiiim ben en iyisi
götürrrrrr afiyet olsun ::bira01:: ::cheeeeer:: ::sefereee::
azygos
07 Mayıs 2014, 08:39
bir nöbetin daha sonuna geliyorum .faturam dün bayii£ye gelmiş. bugün nöbet çıkışında plaka-ruhsat işlemlerim başlayacak sonunda :mrgreen: bir günde hallolur umarım.
site içi kullanımım 20 km'ye ulaştı. ilk izlenimlerimi şöyle özetleyebilirim:
1. aynalar cidden berbat.
2.tork'u şahane , ya da ilk vitesli motorum olduğundan benim dibim düştü.
3. devir saati olmaması ben gibi acemileri rodajda düşük devirde nasıl kullanılır sorusunu sordurtuyor. su konuda bi yardım, bi taktik, bi ipucu verir misiniz?
4. motosiklet çalışmazken hareket ettirdiğimde bir tür sürtme sesi(ciyaklama gibi) arka tekerden ve tı'tak tı'tak diye hız ile doğru orantılı ritimli bir ses zincir ile ilintili bulamadığım bir yerden geliyor.plakasız tekrar ustaya gitmeye cesaret edemedim. plakadan sonra soracağım .
5.benim aydınlatmam da bir değişik, uzun ile kısa arasında 2 metre fark ediyor gibi ve ikiside sadece az önümü aydınlatıyor. gece kör gibi sürüşüm oldu.
24 saatlik uykusuzluk ardından bu kadar toplayabildim kelimeleri.
ben gibi acemilerde hata kabul eden, ama işi bilen birinin altında bambaşka sürüş keyfi veren bir motosiklet. (beyaz arabaya kadar bi abime iki tur verdim :queen:)
cenkito
07 Mayıs 2014, 11:33
bir nöbetin daha sonuna geliyorum .faturam dün bayii£ye gelmiş. bugün nöbet çıkışında plaka-ruhsat işlemlerim başlayacak sonunda :mrgreen: bir günde hallolur umarım.
site içi kullanımım 20 km'ye ulaştı. ilk izlenimlerimi şöyle özetleyebilirim:
1. aynalar cidden berbat.
2.tork'u şahane , ya da ilk vitesli motorum olduğundan benim dibim düştü.
3. devir saati olmaması ben gibi acemileri rodajda düşük devirde nasıl kullanılır sorusunu sordurtuyor. su konuda bi yardım, bi taktik, bi ipucu verir misiniz?
4. motosiklet çalışmazken hareket ettirdiğimde bir tür sürtme sesi(ciyaklama gibi) arka tekerden ve tı'tak tı'tak diye hız ile doğru orantılı ritimli bir ses zincir ile ilintili bulamadığım bir yerden geliyor.plakasız tekrar ustaya gitmeye cesaret edemedim. plakadan sonra soracağım .
5.benim aydınlatmam da bir değişik, uzun ile kısa arasında 2 metre fark ediyor gibi ve ikiside sadece az önümü aydınlatıyor. gece kör gibi sürüşüm oldu.
24 saatlik uykusuzluk ardından bu kadar toplayabildim kelimeleri.
ben gibi acemilerde hata kabul eden, ama işi bilen birinin altında bambaşka sürüş keyfi veren bir motosiklet. (beyaz arabaya kadar bi abime iki tur verdim :queen:)
1) vallahi benim de aklıma gelmişti. cok berbat :queen:
2) ona laf yok, tork gercekten cok iyi.
3) motor stop halinde iken motora bin ve normal konumda otururken gaz kolunun dönme miktarına bak
bileginle sonuna kadar cevir gazı ac.gaz kolunun dönme tur miktarını ögren ve rodajda yarıdan az gaz ac
4) benim aklıma zincir geliyor, ya cok gergin ,yada gevsek, asırı yagsız yada arka lastik tam düz takılmamıs olabilir
ön lastikle aynı dogrultuda olmalı.
yada ciyaklama ön diskten öteki ses de zincir-dişliden geliyor olabilir
5) far cok asagıya ayarlıdır
bir turda ben atabilirmiyim ? lütfennnnnnnnnn ::146::
azygos
07 Mayıs 2014, 23:47
havadislerim var ahali , plakam ve ruhsatım tamam sonunda! 74 AT plakalı AT'ılganın AT'ı, AT-AVRAT-SİLAH'ın AT'ı , atılgan çekirge artık trafiğe sorunsuzca çıkabilir idi; peki ya ben hazır mıydım buna(?)
atılganı eve ilk getirdiğim gün ilk turumda sola dönüşleri bitirip, sağa dönüş çalışırken ilk denememde motoru tartamayıp kibarca yatırmıştım. onu saymazsak ilk düşüşümü gerçekleştirmiş bulunmaktayım arkadaşlar. çok şükür ki ciddi ne maddi ne fiziksel bir sıkıntı çıkmadı.
full koruma giyinik bir egzersiz gününün ardından 7. iğnemi vurulmak için( bademciklerim şişti geçen hafta) karnımı doyurmak için önce çarşıya oradan hastanenin acil servisine gitmeye karar verdim.
ilk hatam verimli gecen günün ardından kendime biraz fazla güvenmem ve dizlik ile dirsekliklerden bunalıp onlarsız yola koyulmam oldu. ne olabilirdi ki on dk'da bi'şeyler atıştıracak iğnemi yaptırıp gelecektim. zaten sanki biraz hareket kısıtlılığı yapıyordu onlar(yazar burada sıvıyor)
çarşıda otoparka bıraktım atılganımı. etrafında bir derbeder, elinde gazeteye sarılı bira , hem içiyo hem dikkatlice bakıyo alete, daha 10 metre uzaklaşmadım hemde. korktum çalar malar, çizer ... akabinde geri döndüm ve üzerine bindim adam muhabbet açıyo sataşacak. gitmicem abi otopark müsait az pratik yapıcam deyip yalandan çalıştırdım motoru. işte debriyaj kolu kavraması çalışıyomuş gibi 2 metre ilerledim, adam hamle yaptı bana doğru bi anda şahlandı kara atım benle beraber. sağa yatarak 3 metre ileriye savrulduk. sağ dizim altında kaldı, gidon sağ taraftan yamuldu çok az.
o anki adrenalin ile önce elle gözle kendimi muayene ettim. şükür kırık çıkık yoktu. motoru öğrendiğim teknik ile kaldırdım
ilk iş ayaklığı aç. sonra sırasıyla 1-arkanı dön 2-dizlerini kırarak çök 3-bacaklardan güç alarak motoru kaldır. mu atiklik karşısında biracı eleman az tırstı deli gücü geldi adama diye.
ustamı çağırdım, sürüşe engel bi aksaklık olmadığını söyledi. ben de acilin yolunu tuttum. röntgen de temiz çıktı , iğnemi de yaptırdım. şimdi araya sünger takacağım gidon için araştırma yapıyorum. her işte bir hayır vardır, tövbeler tövbesi ki bu hafif atlattığım ders ile full korumasız aklımdan bile geçirmem bi daha motora binmeyi... sadece kask yetmez arkadaşlar aman ha ...
çok uzun oldu ama anlatamasaydım uyku haramdı bana. eşimi, erkek kardeşini askere yollamak için memleketine yollamıştım. siz olmasaydınız çok yalnız hissedecektim . iyi ki varsınız arkadaşlar, eksik olmayın. üzerinizden korumaları her daim eğitimi de üzerinizden eksik etmeyin.
cenkito
08 Mayıs 2014, 00:07
cok cok gecmiş olsun. allahdan sende fazla bişey yok birde baska araca filan da gelmemiş.
öle olsaydı cok daha kötü olabilirdi. gaz kolunu daha hassas bırakmak lazım. yada varsın acemi desinler ama gazı cok acmamak lazım
stop etmesi sahlanmasından iyi olurdu.
tekrar cok gecmiş olsun, bu kaza da nazarlıgınız olsun
azygos
08 Mayıs 2014, 00:15
cok cok gecmiş olsun. allahdan sende fazla bişey yok birde baska araca filan da gelmemiş.
öle olsaydı cok daha kötü olabilirdi. gaz kolunu daha hassas bırakmak lazım. yada varsın acemi desinler ama gazı cok acmamak lazım
stop etmesi sahlanmasından iyi olurdu.
tekrar cok gecmiş olsun, bu kaza da nazarlıgınız olsun
çok çok teşekkür ederim, vallahi küpe oldu kulağıma. hem o berduşun tavırları hem fazla kendine güven bu hallere soktu beni. dersimi aldım. şimdi bu yaşanmışlıktan yenilikler yapmak zamanı. gidon ve çamurluk modifiyesini daha erken tarihe aldırdı bu ufak kaza:) ilk iş yarın söz aldığım eğitmenden sürüş eğitimi için tarih istemek. tek okuyarak ve video izleyerek eksik kalıyor. hem de dizliklerimi takmayışım da cabası ! o kadar olur. tüm hafta site içi ve futbol sahası içinde full koruma pratik yap, plaka ile ikinci çıkışında şahlan küheylan :pr:
cenkito
08 Mayıs 2014, 02:55
çok çok teşekkür ederim, vallahi küpe oldu kulağıma. hem o berduşun tavırları hem fazla kendine güven bu hallere soktu beni. dersimi aldım. şimdi bu yaşanmışlıktan yenilikler yapmak zamanı. gidon ve çamurluk modifiyesini daha erken tarihe aldırdı bu ufak kaza:) ilk iş yarın söz aldığım eğitmenden sürüş eğitimi için tarih istemek. tek okuyarak ve video izleyerek eksik kalıyor. hem de dizliklerimi takmayışım da cabası ! o kadar olur. tüm hafta site içi ve futbol sahası içinde full koruma pratik yap, plaka ile ikinci çıkışında şahlan küheylan :pr:
olayın bir de iyi yanından bak,
senin küheylanın sahlanıp binicisini atabilecek güçte imiş :cat:
her zaman debriyaj ve gaz ayarında daha dikkatli davranmalısın,helede artcılı sürüşte.
unutma ki: gaz her daim az olsun, en kötü ihtimal stop eder
(belki daha sonra bakan olursa diye burayada yazdım)
discovery197
08 Mayıs 2014, 12:06
kardeşim geçmiş olsun. inşallah bir daha ufakta olsa kaza yapmazsın. Yardım edebileceğim birşey olursa lütfen ara telefonum var sende. Birde motoru park edeceksen çarşı içinde jandarma var kemerköprüde memur olduğunu söylersen sorun çıkaracaklarını sanmıyorum oraya park edebilirsin. Bu arada bademcik şismesi bartında çok fazla bu aralar herhalde bende hastayım 1 haftadır ama doktora gitmedim.
azygos
08 Mayıs 2014, 15:56
kardeşim geçmiş olsun. inşallah bir daha ufakta olsa kaza yapmazsın. Yardım edebileceğim birşey olursa lütfen ara telefonum var sende. Birde motoru park edeceksen çarşı içinde jandarma var kemerköprüde memur olduğunu söylersen sorun çıkaracaklarını sanmıyorum oraya park edebilirsin. Bu arada bademcik şismesi bartında çok fazla bu aralar herhalde bende hastayım 1 haftadır ama doktora gitmedim.
teşekkür ederim abi, evet acile de gelen çok üst solunum yolu şikayetleri ile. tam polen havası buralarda . jandarma'yı öğrendiğim iyi oldu. atlama zıplama düşme tamam benden gelen şeyler ama biri çalar , devirir , çizer ... onlara kıyamıyorum .
Tolga Can
08 Mayıs 2014, 20:37
Geçmiş olsun dostum.
En kötü kazan bu olsun, Allah beterinden saklasın.
Düşüp kalkmalar önemli değil. Kross motor onun için üretilmiştir.
Hem zaten ünlü bir söz vardır. " Düşmeyen motorcu yoktur. Düşmeye hazır motorcu vardır" :cat:
azygos
09 Mayıs 2014, 00:32
Geçmiş olsun dostum.
En kötü kazan bu olsun, Allah beterinden saklasın.
Düşüp kalkmalar önemli değil. Kross motor onun için üretilmiştir.
Hem zaten ünlü bir söz vardır. " Düşmeyen motorcu yoktur. Düşmeye hazır motorcu vardır" :cat:
eyvallah, eksik olma Tolga Can.
ustamdan güzel haberlerle çıktım bugün. gidonum yamulmamış, marş ve ön freni gidona bağlayan aparat çarpma ile dönmüş biraz. usta hemen düzeltti ve kontrolleri yaptı. bi sıkıntı yok :)
bugün toplamda 70. kilometremi geçtim. dünkü uçuşun ardından cenkitonun tavsiyeleri ile daha iyi bir sürüş yaptım. yokuş iniş-çıkış çalkışları çalıştım.
mesire alanı var yakınlarda, oraların ara patika yollarında biraz gezeledim. az bilgimden mütevellit, çok beğendim ve iyi ki almışım bu motoru demekten başka bi'şey söyleyemiyorum.
cenkito
09 Mayıs 2014, 01:00
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
cenkito
10 Mayıs 2014, 12:54
cokça gelen , sık sorulan:
orjınal lastikler asfaltta nasıl?
yada orjınal lastikler cok kötü yorumları için:
motorun üstündeki orjınal enduro lastikler ile ve yeterince kabiliyetiniz varsa:
http://i.hizliresim.com/0V1JaY.jpg
http://i.hizliresim.com/A2LrvB.jpg
ŞAMİL arkadasım gibi motoru yatırabilirsiniz.
buda gene aynı kişiden bonus olsun :)
http://i.hizliresim.com/4mPy37.jpg
ama özellikle lastikler yeniyken !!! ve motor olayına tam hakim olmayan yeni arkadaslar
viraja yatınca kalkamayabilir.
AttilaXtreme
10 Mayıs 2014, 13:04
havadislerim var ahali , plakam ve ruhsatım tamam sonunda! 74 AT plakalı AT'ılganın AT'ı, AT-AVRAT-SİLAH'ın AT'ı , atılgan çekirge artık trafiğe sorunsuzca çıkabilir idi; peki ya ben hazır mıydım buna(?)
atılganı eve ilk getirdiğim gün ilk turumda sola dönüşleri bitirip, sağa dönüş çalışırken ilk denememde motoru tartamayıp kibarca yatırmıştım. onu saymazsak ilk düşüşümü gerçekleştirmiş bulunmaktayım arkadaşlar. çok şükür ki ciddi ne maddi ne fiziksel bir sıkıntı çıkmadı.
full koruma giyinik bir egzersiz gününün ardından 7. iğnemi vurulmak için( bademciklerim şişti geçen hafta) karnımı doyurmak için önce çarşıya oradan hastanenin acil servisine gitmeye karar verdim.
ilk hatam verimli gecen günün ardından kendime biraz fazla güvenmem ve dizlik ile dirsekliklerden bunalıp onlarsız yola koyulmam oldu. ne olabilirdi ki on dk'da bi'şeyler atıştıracak iğnemi yaptırıp gelecektim. zaten sanki biraz hareket kısıtlılığı yapıyordu onlar(yazar burada sıvıyor)
çarşıda otoparka bıraktım atılganımı. etrafında bir derbeder, elinde gazeteye sarılı bira , hem içiyo hem dikkatlice bakıyo alete, daha 10 metre uzaklaşmadım hemde. korktum çalar malar, çizer ... akabinde geri döndüm ve üzerine bindim adam muhabbet açıyo sataşacak. gitmicem abi otopark müsait az pratik yapıcam deyip yalandan çalıştırdım motoru. işte debriyaj kolu kavraması çalışıyomuş gibi 2 metre ilerledim, adam hamle yaptı bana doğru bi anda şahlandı kara atım benle beraber. sağa yatarak 3 metre ileriye savrulduk. sağ dizim altında kaldı, gidon sağ taraftan yamuldu çok az.
o anki adrenalin ile önce elle gözle kendimi muayene ettim. şükür kırık çıkık yoktu. motoru öğrendiğim teknik ile kaldırdım
ilk iş ayaklığı aç. sonra sırasıyla 1-arkanı dön 2-dizlerini kırarak çök 3-bacaklardan güç alarak motoru kaldır. mu atiklik karşısında biracı eleman az tırstı deli gücü geldi adama diye.
ustamı çağırdım, sürüşe engel bi aksaklık olmadığını söyledi. ben de acilin yolunu tuttum. röntgen de temiz çıktı , iğnemi de yaptırdım. şimdi araya sünger takacağım gidon için araştırma yapıyorum. her işte bir hayır vardır, tövbeler tövbesi ki bu hafif atlattığım ders ile full korumasız aklımdan bile geçirmem bi daha motora binmeyi... sadece kask yetmez arkadaşlar aman ha ...
çok uzun oldu ama anlatamasaydım uyku haramdı bana. eşimi, erkek kardeşini askere yollamak için memleketine yollamıştım. siz olmasaydınız çok yalnız hissedecektim . iyi ki varsınız arkadaşlar, eksik olmayın. üzerinizden korumaları her daim eğitimi de üzerinizden eksik etmeyin.
Kardeşim çok geçmiş olsun. Aman daha dikkatli ve daha yavaş lütfen.
enesbingl
10 Mayıs 2014, 13:07
bursada gürsu pistinde kullanan var mı bu motoru? gerçi orasıda baya çamur oluyormuş yağmur da
cenkito
10 Mayıs 2014, 13:27
bursada gürsu pistinde kullanan var mı bu motoru? gerçi orasıda baya çamur oluyormuş yağmur da
bursa yı bilmem ama adanada her pistte,12 boyunca, yagmur camur, arazi orman cadde kullanan var, bende dahil.
arazide üstündeki lastikler, özelliklede yapıskan-balcık veya derin camurda iş yapamıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
yan yatmalarda tasıran depo kapagı ilgili acıklama:
anahtar deliğinden alınan hava: deponun içine girmesi gereken ve vakumu engelleyen hava için yeterli geliyor.
bazı modellerde max'ın ilk cıkanları dahil depo kapagının yayı veya tasarım kötülüğü
sonucunda depo agzına tam baskı yapıp kapanamıyor.
bu zamanında benim buldugum çözüm. gayette iyi iş cıkarttı.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-15.html#post2727420
http://img204.imageshack.us/img204/9400/grnt050uf.jpg
asıl sorun kapagın altındaki plastik contanın yeteri kadar depo metaline baskı yapamaması
http://i.hizliresim.com/b8rm3G.jpg
kesilen kola sişesinden halkaları bu plastik contayı kaldırıp altına taktıgımız zaman conta daha iyi iş görüp
yan yatmalarda benzin akıtmayı önlüyor.
enesbingl
10 Mayıs 2014, 13:35
bursa yı bilmem ama adanada her pistte,12 boyunca, yagmur camur, arazi orman cadde kullanan var, bende dahil.
arazide üstündeki lastikler, özelliklede yapıskan-balcık veya derin camurda iş yapamıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
yan yatmalarda tasıran depo kapagı ilgili acıklama:
anahtar deliğinden alınan hava: deponun içine girmesi gereken ve vakumu engelleyen hava için yeterli geliyor.
bazı modellerde max'ın ilk cıkanları dahil depo kapagının yayı veya tasarım kötülüğü
sonucunda depo agzına tam baskı yapıp kapanamıyor.
bu zamanında benim buldugum çözüm. gayette iyi iş cıkarttı.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-15.html#post2727420
http://img204.imageshack.us/img204/9400/grnt050uf.jpg
asıl sorun kapagın altındaki plastik contanın yeteri kadar depo metaline baskı yapamaması
http://i.hizliresim.com/b8rm3G.jpg
kesilen kola sişesinden halkaları bu plastik contayı kaldırıp altına taktıgımız zaman conta daha iyi iş görüp
yan yatmalarda benzin akıtmayı önlüyor.
yolunuz düşerse bekleriz pist herkese açık
cenkito
10 Mayıs 2014, 13:38
yolunuz düşerse bekleriz pist herkese açık
tesekkürler, yakın zamanda imkansız ama ilerde gelmek isterim
egekocasoy
10 Mayıs 2014, 17:57
Herkese merhabalar, oncelikle kaza yapan arkadasimiza gecmis olsun diyorum cunku dun gece bende kaza yaptim izmirde yagmurlu bi geceydi ve arka lastigim orjinal lastik ama 1 yıldır eridi bitti arka frene dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum motorda bi hasar yok ama benim sol bacagim ve kolum morardi onu takmiyorum pek kafaya :) neyse motoruma biraz evrim gecirttim sizinle paylasmak istiyorum
Supermoto
once gidip 18 jant aldim su kırmızı olanlardan ardından burgu tellerle ördürttüm ve swallow lastik aldim ilk kez kazık yemeden motora islem yapmis oldum. Su cup tarzi motorlara takilan cin mali karbon tup egsozlardan taktim silenceri bile var cok hosuma gitti ve sesi tam bir 2 zamanli supermoto sesi gibi cikiyor artik :)) butcem kisitli oldugu icin arka lastigi daha sonra alicam
http://i.hizliresim.com/7mqOda.jpg (http://hizliresim.com/7mqOda)
http://i.hizliresim.com/O20WQD.jpg (http://hizliresim.com/O20WQD)
http://i.hizliresim.com/oQjLb9.jpg (http://hizliresim.com/oQjLb9)
http://i.hizliresim.com/A2Lo9v.jpg (http://hizliresim.com/A2Lo9v)
AttilaXtreme
10 Mayıs 2014, 18:43
Herkese merhabalar, oncelikle kaza yapan arkadasimiza gecmis olsun diyorum cunku dun gece bende kaza yaptim izmirde yagmurlu bi geceydi ve arka lastigim orjinal lastik ama 1 yıldır eridi bitti arka frene dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum motorda bi hasar yok ama benim sol bacagim ve kolum morardi onu takmiyorum pek kafaya :) neyse motoruma biraz evrim gecirttim sizinle paylasmak istiyorum
Supermoto
once gidip 18 jant aldim su kırmızı olanlardan ardından burgu tellerle ördürttüm ve swallow lastik aldim ilk kez kazık yemeden motora islem yapmis oldum. Su cup tarzi motorlara takilan cin mali karbon tup egsozlardan taktim silenceri bile var cok hosuma gitti ve sesi tam bir 2 zamanli supermoto sesi gibi cikiyor artik :)) butcem kisitli oldugu icin arka lastigi daha sonra alicam
http://i.hizliresim.com/7mqOda.jpg (http://hizliresim.com/7mqOda)
http://i.hizliresim.com/O20WQD.jpg (http://hizliresim.com/O20WQD)
http://i.hizliresim.com/oQjLb9.jpg (http://hizliresim.com/oQjLb9)
http://i.hizliresim.com/A2Lo9v.jpg (http://hizliresim.com/A2Lo9v)
Çok geçmiş olsun kardeşim. Ne oldu birden böyle, nazar mı değdi bizim arkadaşlara. Allah kötüsünden saklasın.
Ön arka lastik farkından hoşlanmadım. Marka farkı olabilir ama ön arka farklı tipte lastik bana göre çok tehlikeli. Önümüz yaz ve çok bineceksin motora. Keşke egsoz filan yerine lastik işini halletseydin.
Her şeye rağmen dualarım seninle. Umarım en kısa zamanda lastik sorununu halledersin.
Tekrar geçmiş olsun.
cenkito
10 Mayıs 2014, 18:49
Herkese merhabalar, oncelikle kaza yapan arkadasimiza gecmis olsun diyorum cunku dun gece bende kaza yaptim izmirde yagmurlu bi geceydi ve arka lastigim orjinal lastik ama 1 yıldır eridi bitti arka frene dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum motorda bi hasar yok ama benim sol bacagim ve kolum morardi onu takmiyorum pek kafaya :) neyse motoruma biraz evrim gecirttim sizinle paylasmak istiyorum
Supermoto
once gidip 18 jant aldim su kırmızı olanlardan ardından burgu tellerle ördürttüm ve swallow lastik aldim ilk kez kazık yemeden motora islem yapmis oldum. Su cup tarzi motorlara takilan cin mali karbon tup egsozlardan taktim silenceri bile var cok hosuma gitti ve sesi tam bir 2 zamanli supermoto sesi gibi cikiyor artik :)) butcem kisitli oldugu icin arka lastigi daha sonra alicam
http://i.hizliresim.com/7mqOda.jpg (http://hizliresim.com/7mqOda)
http://i.hizliresim.com/O20WQD.jpg (http://hizliresim.com/O20WQD)
http://i.hizliresim.com/oQjLb9.jpg (http://hizliresim.com/oQjLb9)
http://i.hizliresim.com/A2Lo9v.jpg (http://hizliresim.com/A2Lo9v)
öncelikle gecmiş olsun.allah daha kötüsünden saklasın.
motorunda cok hos görünüyor, istediğin sekle geliyorsa sorun yok bence. varsın az gec tamamla.
ama cok daha dikkatli kullanman lazım. ön orjınalde olsaydı,yada arkada cadde tipi olsaydı yagmurda
ıslak zeminde fazla bişey değişmiyor. motor cok yuksek bence sert frende kaymaya meyilli
azygos
11 Mayıs 2014, 00:13
bursa yı bilmem ama adanada her pistte,12 boyunca, yagmur camur, arazi orman cadde kullanan var, bende dahil.
arazide üstündeki lastikler, özelliklede yapıskan-balcık veya derin camurda iş yapamıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
yan yatmalarda tasıran depo kapagı ilgili acıklama:
anahtar deliğinden alınan hava: deponun içine girmesi gereken ve vakumu engelleyen hava için yeterli geliyor.
bazı modellerde max'ın ilk cıkanları dahil depo kapagının yayı veya tasarım kötülüğü
sonucunda depo agzına tam baskı yapıp kapanamıyor.
bu zamanında benim buldugum çözüm. gayette iyi iş cıkarttı.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-15.html#post2727420
http://img204.imageshack.us/img204/9400/grnt050uf.jpg
asıl sorun kapagın altındaki plastik contanın yeteri kadar depo metaline baskı yapamaması
http://i.hizliresim.com/b8rm3G.jpg
kesilen kola sişesinden halkaları bu plastik contayı kaldırıp altına taktıgımız zaman conta daha iyi iş görüp
yan yatmalarda benzin akıtmayı önlüyor.
bu tarifi de yazdırdım, yarınki projem belli oldu . bir de reklamcı aramalı, kan grubu ve isim yazdırmak için .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
Herkese merhabalar, oncelikle kaza yapan arkadasimiza gecmis olsun diyorum cunku dun gece bende kaza yaptim izmirde yagmurlu bi geceydi ve arka lastigim orjinal lastik ama 1 yıldır eridi bitti arka frene dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum motorda bi hasar yok ama benim sol bacagim ve kolum morardi onu takmiyorum pek kafaya :) neyse motoruma biraz evrim gecirttim sizinle paylasmak istiyorum
Supermoto
once gidip 18 jant aldim su kırmızı olanlardan ardından burgu tellerle ördürttüm ve swallow lastik aldim ilk kez kazık yemeden motora islem yapmis oldum. Su cup tarzi motorlara takilan cin mali karbon tup egsozlardan taktim silenceri bile var cok hosuma gitti ve sesi tam bir 2 zamanli supermoto sesi gibi cikiyor artik :)) butcem kisitli oldugu icin arka lastigi daha sonra alicam
http://i.hizliresim.com/7mqOda.jpg (http://hizliresim.com/7mqOda)
http://i.hizliresim.com/O20WQD.jpg (http://hizliresim.com/O20WQD)
http://i.hizliresim.com/oQjLb9.jpg (http://hizliresim.com/oQjLb9)
http://i.hizliresim.com/A2Lo9v.jpg (http://hizliresim.com/A2Lo9v)
sana da hem geçmiş olsun hem de motorundaki yeniliklerin hayırlı olsun dostum.ancak ben de atilla ağabeye katılıyorum , en kısa zamanda arka lastik işini halledebilirsin umarım. ha bir de dirseklik ve dizliksiz de çıkmamanı tavsiye ederim. eklem yerleri için dünyadaki tüm doktor ve mühendisler el ele verse eski halinde bir iyileşme sağlayamıyor . o yüzden full koruma , her yolda !
egekocasoy
11 Mayıs 2014, 03:47
Herkese cok tesekkur ediyorum gecmis olsun dilekleri ve yorumlar icin. Arka lastik konusunu en yakin zamanda cozmeye calisicam ilk kez dustum motordan moralim cok bozuldu ve arka lastikten dolayı dustugum icinde iyice sogudum yani en yakin zamanda degistiricem onu. Cenk abi motor yuksek derken standart olarak mi yoksa benimki icin mi dedin bide dusmemin sebebi yagmurda sert fren degil aksine dokundum daha once orj lastiklerle yagmurda cok surdum boyle bısey yasamamistim motorumun performansı suan cok iyi gecen gun herseyine baktirdim bi tanidiga suan basmaya korkuyorum yani okadar gidiyo ve bu motorla bu lastik olmadi lastigim komple bitik yani
Parliament
11 Mayıs 2014, 13:30
Abilerim merhaba.Aranıza yeni katıldım konyadan yazıyorum. Motorun siparişini verdim. İnşaallah salı,çarşamba elimde olacak. Hemen hemen tüm sayfaları yaladım yuttum. Sayenizde motorla ilgili en ufak bir soru işareti kalmadı aklımda. 3Kişilik küçük bi grubumuz var diğer 2 arkadaşımdada var aynı motordan. Şimdiden hoşbuldum :)
enesbingl
11 Mayıs 2014, 14:02
Herkese merhabalar, oncelikle kaza yapan arkadasimiza gecmis olsun diyorum cunku dun gece bende kaza yaptim izmirde yagmurlu bi geceydi ve arka lastigim orjinal lastik ama 1 yıldır eridi bitti arka frene dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum motorda bi hasar yok ama benim sol bacagim ve kolum morardi onu takmiyorum pek kafaya :) neyse motoruma biraz evrim gecirttim sizinle paylasmak istiyorum
Supermoto
once gidip 18 jant aldim su kırmızı olanlardan ardından burgu tellerle ördürttüm ve swallow lastik aldim ilk kez kazık yemeden motora islem yapmis oldum. Su cup tarzi motorlara takilan cin mali karbon tup egsozlardan taktim silenceri bile var cok hosuma gitti ve sesi tam bir 2 zamanli supermoto sesi gibi cikiyor artik :)) butcem kisitli oldugu icin arka lastigi daha sonra alicam
http://i.hizliresim.com/7mqOda.jpg (http://hizliresim.com/7mqOda)
http://i.hizliresim.com/O20WQD.jpg (http://hizliresim.com/O20WQD)
http://i.hizliresim.com/oQjLb9.jpg (http://hizliresim.com/oQjLb9)
http://i.hizliresim.com/A2Lo9v.jpg (http://hizliresim.com/A2Lo9v)
öncelikle geçmiş olsun
bu işlemler kaça patladı acaba ?
demirutku
11 Mayıs 2014, 14:13
cokça gelen , sık sorulan:
orjınal lastikler asfaltta nasıl?
yada orjınal lastikler cok kötü yorumları için:
motorun üstündeki orjınal enduro lastikler ile ve yeterince kabiliyetiniz varsa:
http://i.hizliresim.com/0V1JaY.jpg
http://i.hizliresim.com/A2LrvB.jpg
ŞAMİL arkadasım gibi motoru yatırabilirsiniz.
buda gene aynı kişiden bonus olsun :)
http://i.hizliresim.com/4mPy37.jpg
ama özellikle lastikler yeniyken !!! ve motor olayına tam hakim olmayan yeni arkadaslar
viraja yatınca kalkamayabilir.
şimdi bir lastiği belli bir gündeki belli bir kullanıcı ile bu lastik böyledir demek ne kadar doğru ? yav lastik bi kere asfalt lastiği değil ki?! ben bu işi gerçekten bilen kime sorduysam, bu lastikler kabak cevabını aldım. kendimden biliyorum demem çok doğru olmaz çünkü çok ultra bir motosiklet geçmişim yok ama orjinal lastiklerle ben 60-70ten sonra viraja girerken korkuyorum ha boş alanda getir ayağı dışarı alıp dibine kadar yatırayım. kaldı ki bi lastiği incelerken sürdüğün zeminden tut hava durumuna, lastiğin o gün ne kadar ısırdığına,hamuruna bilmem nesine kadar milyon tane değişkeni var. genel olarak bakmak gerekirse benim yeni alan arkadaşlara tavsiyem (hele ki acemilik var ise) eğer benim gibi şehir içi ağırlıklı kullanacaklarsa ilk fırsatta orta halli bile olsa bir asfalt lastiği takmalarıdır.
cenkito
11 Mayıs 2014, 16:06
Herkese cok tesekkur ediyorum gecmis olsun dilekleri ve yorumlar icin. Arka lastik konusunu en yakin zamanda cozmeye calisicam ilk kez dustum motordan moralim cok bozuldu ve arka lastikten dolayı dustugum icinde iyice sogudum yani en yakin zamanda degistiricem onu. Cenk abi motor yuksek derken standart olarak mi yoksa benimki icin mi dedin bide dusmemin sebebi yagmurda sert fren degil aksine dokundum daha once orj lastiklerle yagmurda cok surdum boyle bısey yasamamistim motorumun performansı suan cok iyi gecen gun herseyine baktirdim bi tanidiga suan basmaya korkuyorum yani okadar gidiyo ve bu motorla bu lastik olmadi lastigim komple bitik yani
adım CEM :)
motor genel yapısı itibariyle yuksek. yamur cok tehlikeli oluyor kelede ilk yagdıgı zamanlar yada
asfalttaki tozları camur yaptıgı zamanlar.bende en az 3-4 kere yanladım-istem dısı arka frenden attı,
ama allahdan kurtardım. orjınal lastikde olsa cadde lastiğide olsa cross lastik zaten ayrı bir dünya o dediğim
yagmurun ilk zamanları yada yolda bırıken ıslak toza denk geldi mi kayıyor.
ben lastiğinin bitik oldugu kısmı kacırdım galiba. ondan kitlemişte olabilir.
Allah yenisini yasatmasın,
ilk fırsatta lastiğini yenile ki motordan zevk almaya devam edebilesin
tekrar gecmiş olsun.
Abilerim merhaba.Aranıza yeni katıldım konyadan yazıyorum. Motorun siparişini verdim. İnşaallah salı,çarşamba elimde olacak. Hemen hemen tüm sayfaları yaladım yuttum. Sayenizde motorla ilgili en ufak bir soru işareti kalmadı aklımda. 3Kişilik küçük bi grubumuz var diğer 2 arkadaşımdada var aynı motordan. Şimdiden hoşbuldum :)
hosgeldin
yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
şimdi bir lastiği belli bir gündeki belli bir kullanıcı ile bu lastik böyledir demek ne kadar doğru ? yav lastik bi kere asfalt lastiği değil ki?! ben bu işi gerçekten bilen kime sorduysam, bu lastikler kabak cevabını aldım. kendimden biliyorum demem çok doğru olmaz çünkü çok ultra bir motosiklet geçmişim yok ama orjinal lastiklerle ben 60-70ten sonra viraja girerken korkuyorum ha boş alanda getir ayağı dışarı alıp dibine kadar yatırayım. kaldı ki bi lastiği incelerken sürdüğün zeminden tut hava durumuna, lastiğin o gün ne kadar ısırdığına,hamuruna bilmem nesine kadar milyon tane değişkeni var. genel olarak bakmak gerekirse benim yeni alan arkadaşlara tavsiyem (hele ki acemilik var ise) eğer benim gibi şehir içi ağırlıklı kullanacaklarsa ilk fırsatta orta halli bile olsa bir asfalt lastiği takmalarıdır.
ben bu lastik Super moto lastiği gibi yada cadde lastiği gibi iyidir demiyorum.
daha önceki yorumlarımda da hep bahsettiğim gibi bu motor için yeterlidir diyorum.
bu son mesajımda da extrem örnekleri verdim. tabi ki lastik sıcaklıgı ve en önemliside zemin cok önemli.
ama normal kullanımda x treme max ın tasarımı göz önünde tutularak yapılan sürüşlerde
üstündeki lastik yeterli. ama kullanıcı tutarda yere yakın bir ybr-drift-cbf gibi viraja yatmaya kalkarsa
bu motorun agırlık merkezinin yuksekliğinden maruz kalacagı merkez kacla kayması savrulması söz konusu olur.
ama tabiki motorda acemi olanlar lastik değişse daha iyi olabilir.
fakat o masrafa degermi bence limitler asılmadıkca degmez.
zaten acemi adamda limitleri asmasın, kendini bilsin bir zahmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
cokça gelen , sık sorulan:
orjınal lastikler asfaltta nasıl?
yada orjınal lastikler cok kötü yorumları için:
motorun üstündeki orjınal enduro lastikler ile ve yeterince kabiliyetiniz varsa:
http://i.hizliresim.com/0V1JaY.jpg
http://i.hizliresim.com/A2LrvB.jpg
ŞAMİL arkadasım gibi motoru yatırabilirsiniz.
buda gene aynı kişiden bonus olsun :)
http://i.hizliresim.com/4mPy37.jpg
ama özellikle lastikler yeniyken !!! ve motor olayına tam hakim olmayan yeni arkadaslar
viraja yatınca kalkamayabilir.
birde görüldüğü üzere herkese önermiyorum
AttilaXtreme
11 Mayıs 2014, 18:12
Abilerim merhaba.Aranıza yeni katıldım konyadan yazıyorum. Motorun siparişini verdim. İnşaallah salı,çarşamba elimde olacak. Hemen hemen tüm sayfaları yaladım yuttum. Sayenizde motorla ilgili en ufak bir soru işareti kalmadı aklımda. 3Kişilik küçük bi grubumuz var diğer 2 arkadaşımdada var aynı motordan. Şimdiden hoşbuldum :)
Hoşsgeldin canım kardeşim. Allah güle güle binmeyi nasip etsin :)
Carbondioxid
11 Mayıs 2014, 21:07
Badere atlatan arkadaşlara geçmiş olsun, bu camiada düşmeyen kalmadı sanırım yüce Allah beterinden korusun
Biraz mistik olacak, şayet bir daha herhangi bir dünyalık metaa, kısmet olurda alırsam , kesinlikle foto'sunu atmayacağım tarif yardım için paint'ten çizeceğim yinede atmayacam :P (fazla paranoya oldu bu aralar)
Hepimize geçmiş olsun sadaka/fitre/zekat/muavezeteyn sürelerini bonus olarak eksik etmeyelim ( bunu yazan, günahkar bir kul, mümin olamadık henüz:P )
braingulp
12 Mayıs 2014, 01:19
senin supermoto jant i guzel olmus, begendim.
Herkese cok tesekkur ediyorum gecmis olsun dilekleri ve yorumlar icin. Arka lastik konusunu en yakin zamanda cozmeye calisicam ilk kez dustum motordan moralim cok bozuldu ve arka lastikten dolayı dustugum icinde iyice sogudum yani en yakin zamanda degistiricem onu. Cenk abi motor yuksek derken standart olarak mi yoksa benimki icin mi dedin bide dusmemin sebebi yagmurda sert fren degil aksine dokundum daha once orj lastiklerle yagmurda cok surdum boyle bısey yasamamistim motorumun performansı suan cok iyi gecen gun herseyine baktirdim bi tanidiga suan basmaya korkuyorum yani okadar gidiyo ve bu motorla bu lastik olmadi lastigim komple bitik yani
egekocasoy
12 Mayıs 2014, 04:58
senin supermoto jant i guzel olmus, begendim.
tesekkurler kendi capimizda yaptik biseyler :)
öncelikle geçmiş olsun
bu işlemler kaça patladı acaba ?
sagol tesekkur ederim, on jant-burgu teller-ic lastik-dıs lastik 200tl civari
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:44 ----------
[QUOTE=cenkito;3344778] adım CEM :)
motor genel yapısı itibariyle yuksek. yamur cok tehlikeli oluyor kelede ilk yagdıgı zamanlar yada
asfalttaki tozları camur yaptıgı zamanlar.bende en az 3-4 kere yanladım-istem dısı arka frenden attı,
ama allahdan kurtardım. orjınal lastikde olsa cadde lastiğide olsa cross lastik zaten ayrı bir dünya o dediğim
yagmurun ilk zamanları yada yolda bırıken ıslak toza denk geldi mi kayıyor.
ben lastiğinin bitik oldugu kısmı kacırdım galiba. ondan kitlemişte olabilir.
Allah yenisini yasatmasın,
ilk fırsatta lastiğini yenile ki motordan zevk almaya devam edebilesin
tekrar gecmiş olsun.
kusura bakma abi aklimda oyle kalmis :) valla tek kelimeyle aciklamissin o camur olayini aynen dedigin gibi..
allah razi olsun abi ilk ve son olur insallah.
korkmaya basladim zaten motordan hem performansı inanilir gibi degil artik son islemlerden sonra hem bu kadar basit kaydigina ilk kez sahit oldum kendime guvenirim yani guvenmedigim konulardan uzak dururum ne olursa olsun motoru kapatma kararı aldim arka lastikten korkuyorum tekerlek iyice oynamaya basladi malum amortisor gelmedi hala bu sebepten oturu rulmanlar dagilmak uzere arka teker iyice gezmeye basladi tamamen bi dengesizlik guvensizlik olusturuyo bende bu sekilde binmicem eksiklerimi tamamladigim zaman yine aranizdayim en yakin zamanda :))
cenkito
12 Mayıs 2014, 14:08
kusura bakma abi aklimda oyle kalmis :) valla tek kelimeyle aciklamissin o camur olayini aynen dedigin gibi..
allah razi olsun abi ilk ve son olur insallah.
korkmaya basladim zaten motordan hem performansı inanilir gibi degil artik son islemlerden sonra hem bu kadar basit kaydigina ilk kez sahit oldum kendime guvenirim yani guvenmedigim konulardan uzak dururum ne olursa olsun motoru kapatma kararı aldim arka lastikten korkuyorum tekerlek iyice oynamaya basladi malum amortisor gelmedi hala bu sebepten oturu rulmanlar dagilmak uzere arka teker iyice gezmeye basladi tamamen bi dengesizlik guvensizlik olusturuyo bende bu sekilde binmicem eksiklerimi tamamladigim zaman yine aranizdayim en yakin zamanda :))
arka amortisörde de sorun varsa arkada atma savrulma cok daha fazla olur, yol tutus iyice kötüleşir.
birde üzülerek sunu söylemek isterim ki
ön jant capını kuculttugun için göstergede gördüğün hız gercek hızın değil.
hız ölçme mekanızması 21 ön lastiğe ayarlı ön lastiği ne kadar küçültürsen kadran o kadar fazla gösterir.
lastik et kalınlıgını hesaba katmazsak jant cevresi :
2*pi*r(yarıcap)= 2* 3.14 * (21*2.54)cm = 335cm
den =2*.3.14* (18*2.54) cm = 287cm ye
eski hesaba göre 29850 tur dönünce 100 km yol almıs olacakken yeni halince 85 km yapacak
yani km mesafe göstergen 100 km olunca aslında 85 km yol almıs olacaksın ...vs vs vs
yaklasık 100de 15 fazla gösterecek birde standart sapması var,
fazla gösterme konusunda onuda ekleyince sen düşün aslında kac km hızla gittiğini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
arkadaslar ben sürücülüğümle hiçbir zaman övünmem.
trafiğin ne olacagı belli olmaz ama olabildiğimce dikkatli olmaya calısırım.
ama teknik konularda azda olsa bilgim vardır ve o noktalarda iddialıyımdır.
3500-4000 liralık 150 cc bir çinliden asırı beklenti içine girmeniz sizi üzer.
her daim hava ve yol kosullarına göre , motorunuzun limitlerine ve o anki haline (lastik,zincir,bakım vs)
kullanın. ben 7500-8000 km dir arka cross lastikle %99 asfaltta kullanmaktayım.
yol ve trafik akısına görede 75-80 km hızın altına nadir inerim,
dün deneme amaclı bir gazladım 120 de bıraktım.
asırı yagısta 1-2 kere frende arkayı kaydırmam haricinde hiçbir riskli durumum olmadı.
Allahdan ondada bişey olmadı.kurtardım.
her daim dikkatli olun ve trafiği okuyarak motorunuzu sürün.
hep aklımda derseniz, kendinizi ve motorunuzu tanırsanız daha güvenli kullanmıs olursunuz.
hepinize kazasız belasız bir hayat dilerim
enesbingl
12 Mayıs 2014, 19:12
bu alet orjinal dişli iyi 120 yapıyorsa bence gayet iyi bir de bunu rüzgar aldığını düşünürrsek ben kafaya taktımya 2. motor olarak bunu düşünüyorum asfalt lastiği takar missler gibi uzun yolumu yaparım diyorum arada araziye çıkarım miss :)
cenkito
12 Mayıs 2014, 19:21
bu alet orjinal dişli iyi 120 yapıyorsa bence gayet iyi bir de bunu rüzgar aldığını düşünürrsek ben kafaya taktımya 2. motor olarak bunu düşünüyorum asfalt lastiği takar missler gibi uzun yolumu yaparım diyorum arada araziye çıkarım miss :)
motor modifiye 210 cc, artı farklı debriyaj tası ve krank dişlisi var
enesbingl
12 Mayıs 2014, 19:25
motor modifiye 210 cc, artı farklı debriyaj tası ve krank dişlisi var
baya modifiye var yani orjinal hali top speed kaç ?
cenkito
12 Mayıs 2014, 19:29
ben top speedi, son gaz olayını sevmediğimden orjınal halini hatırlamıyorum.
ama burada arkadaslar 110-120 dediklerini hatırlıyorum
enesbingl
12 Mayıs 2014, 19:31
yine iyi uzun yol da sıkıntı çıkarmaz heralde 100 sabit hız
cenkito
12 Mayıs 2014, 19:37
debriyaj tas modifiyesi arka dişliyi 50 den 40 düşürmekle esdeger bir oran saglıyor.
ama dişli küçültünce zincir masaya asırı yaklasacagından arzide masaya vurma yapabiliyor.
ben ondan bu secenegi sectim.
ben orjınal hali ile uzun yol yapmadım ama bendeki haliyle ön dişliyi 16 dan 18 yapıp
gecen yaz toplamda 850 km yol yaptım 100-110 km de titresimden rahatsız etmeden
discovery197
12 Mayıs 2014, 19:40
Arkadaşlar dün nöbette ayaklık müşürünü iptal ettim ve müşüre gelen kabloya daha önceden hurda bir uçaktan söktüğüm anahtarı lehimleyip bağladım. Bu anahtarıda motorun dışardan görünmeyen bir yerine sabitledim. Akşam eve çıkarken anahtarı kapatıyorum ve motor istenilsede çalıştırılamıyor. ( Tabi çalıştırmak isteyen çalıştırır o ayrı mesele :) ). Ama hırsızın işini zorlaştırıcı bir çözüm resimler aşağıda. Bu arada hala kasksız ve ekipmansız kullanıyorum ama sipariş verdim kargoda geliyor kaskım ls2 blade aldım mont olarak prosev 4 mevsim siyah onlarıda alınca resimleri yüklicem. iyi günler.http://i.hizliresim.com/LPO761.jpg (http://hizliresim.com/LPO761)
http://i.hizliresim.com/vzJdvv.jpg (http://hizliresim.com/vzJdvv)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
baya modifiye var yani orjinal hali top speed kaç ?
110 -120 görüyorsun orjinal rodajdaki motorla.
cenkito
12 Mayıs 2014, 20:17
Arkadaşlar dün nöbette ayaklık müşürünü iptal ettim ve müşüre gelen kabloya daha önceden hurda bir uçaktan söktüğüm anahtarı lehimleyip bağladım. Bu anahtarıda motorun dışardan görünmeyen bir yerine sabitledim. Akşam eve çıkarken anahtarı kapatıyorum ve motor istenilsede çalıştırılamıyor. ( Tabi çalıştırmak isteyen çalıştırır o ayrı mesele :) ). Ama hırsızın işini zorlaştırıcı bir çözüm resimler aşağıda. Bu arada hala kasksız ve ekipmansız kullanıyorum ama sipariş verdim kargoda geliyor kaskım ls2 blade aldım mont olarak prosev 4 mevsim siyah onlarıda alınca resimleri yüklicem. iyi günler.http://i.hizliresim.com/LPO761.jpg (http://hizliresim.com/LPO761)
http://i.hizliresim.com/vzJdvv.jpg (http://hizliresim.com/vzJdvv)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
110 -120 görüyorsun orjinal rodajdaki motorla.
eline saglık iyi olmusta her defasında yan kapagı sökmek zor olmuyormu ?
anahtarı regulatörün orada bırakırsan, ulasmak için her zaman yan kapagı sökmen gerekir,
azygos
12 Mayıs 2014, 21:04
Arkadaşlar dün nöbette ayaklık müşürünü iptal ettim ve müşüre gelen kabloya daha önceden hurda bir uçaktan söktüğüm anahtarı lehimleyip bağladım. Bu anahtarıda motorun dışardan görünmeyen bir yerine sabitledim. Akşam eve çıkarken anahtarı kapatıyorum ve motor istenilsede çalıştırılamıyor. ( Tabi çalıştırmak isteyen çalıştırır o ayrı mesele :) ). Ama hırsızın işini zorlaştırıcı bir çözüm resimler aşağıda. Bu arada hala kasksız ve ekipmansız kullanıyorum ama sipariş verdim kargoda geliyor kaskım ls2 blade aldım mont olarak prosev 4 mevsim siyah onlarıda alınca resimleri yüklicem. iyi günler.http://i.hizliresim.com/LPO761.jpg (http://hizliresim.com/LPO761)
http://i.hizliresim.com/vzJdvv.jpg (http://hizliresim.com/vzJdvv)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
110 -120 görüyorsun orjinal rodajdaki motorla.
bir anahtar ile kullanmak benim de ilgimi çekti , ancak şimdilik bende ayaklığı unutma huyu var.müşür bende şimdilik gerekli :)ama alışkanlığı edininceye kadar havalar soğuyacak ve motoru ısıtırken ayaklıkta kalmasını isteyebilirim. yani yaz sonrasında bu anahtar olayı güzel bi çözüm olacak benim için de.
bir de kolay ulaşabileceğimiz ancak dışarıdan bakınca görülmeyecek bi yer bulabilirsek motorda , şahane olacak.
ilkeisisag
12 Mayıs 2014, 23:55
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Mondial Xtreme Max 150 almayı düşünüyorum. Cross'a ilk Yamaha XT 125 ile başladım. 2 hafta kadar kiraladım ve tadına doyamadım Bodrum'daki motocross pistine girdim bütün engellerden çok rahat bir şekilde geçtim rampalarda zıplamalarda falan hiç bir sıkıntı yoktu fakat xt 125 in sıfırı maalesef piyasada yok. bende sıfır bir motor almak istiyorum. En uygun xtreme max 150 vardı fakat benim amacım ağır arazı koşullarında bu motoru kullanmak eğer kullananlar var ise video falan paylaşabilirmi acaba özellikle ağır arazi koşullarında motor kullananlardan rica edeceğim. Teşekkürler.
Parliament
13 Mayıs 2014, 00:01
Hoşsgeldin canım kardeşim. Allah güle güle binmeyi nasip etsin :)
Teşekkür ederim abi. İnşallah bu pazardan itibaren gezi fotoğraf ve videolarını paylaşıcam sizinle. Hem belki birilerinede buji etkisi yaratırda onlarda çıkar :)
cenkito
13 Mayıs 2014, 00:11
bu video ve diğerleri youtube da mevcut
http://www.youtube.com/watch?v=bbgFyWPnOQY
http://www.youtube.com/results?search_query=mondial+x+treme+max
x treme max ı en sert kullananlar, belkide adana ekibi olarak bizdik
ama bizdeki motorların %70 i modifiye yapıldı, orjınal güç bir yerden sonra yetmiyor.
nede olsa 150 cc ve 135 kg. dediğin sertlikte video yok ama sana 1-2 resim atayım
http://imageshack.com/a/img401/6225/10mart17.jpg
http://imageshack.com/a/img254/2897/10mart18.jpg
Teşekkür ederim abi. İnşallah bu pazardan itibaren gezi fotoğraf ve videolarını paylaşıcam sizinle. Hem belki birilerinede buji etkisi yaratırda onlarda çıkar :)
lafın kime delikanlı :)
ben hiç üstüme alınmıyorum,
servis dısı konum devam ediyor:pr:
azygos
13 Mayıs 2014, 05:45
Abilerim merhaba.Aranıza yeni katıldım konyadan yazıyorum. Motorun siparişini verdim. İnşaallah salı,çarşamba elimde olacak. Hemen hemen tüm sayfaları yaladım yuttum. Sayenizde motorla ilgili en ufak bir soru işareti kalmadı aklımda. 3Kişilik küçük bi grubumuz var diğer 2 arkadaşımdada var aynı motordan. Şimdiden hoşbuldum :)
uçtuk düştük gezdik derken sana hoşgeldin demeyi unutmuşum yahu , hoşgelmişsin parliament :) benim de sitemde bir x-treme max kullanıcısı var, bir de aynı gün beraber satın aldığımız discovery'de var. benim de 3 kişilik bir ekibim var yani. tabii bu abilerim benden deneyimli olduklarından henüz onların sikletinde değilim. hızlıca pişip yanlarında sürebilecek hale gelmek için bol bol güvenli sürüş modunda pratik yapıyorum.
özetle ; hoşgeldin :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------
lafın kime delikanlı :)
ben hiç üstüme alınmıyorum,
servis dısı konum devam ediyor:pr:
amman , tam iyileşmeden başlama uçmalara, hem seni hemde motorunu biliyoruz hepimiz :)sen bize lazımsın.
yine de arada senden yeni fotoğraflar fena olmuyo, koruma demirli ne bileyim , çadırın içinde haliyle falan da görelim mesela motorunu. öyle bi sene yatırmaya mı aldın onları :queen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO