Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
cenkito
02 Kasım 2013, 13:15
tesekkürler tolgacan
Orkun709
03 Kasım 2013, 04:12
Şu fotoğrafları gördükçe içim gidiyor, bende bir girseydim artık yaşıma diyorum şu merete binebilmek için :)
egekocasoy
04 Kasım 2013, 05:23
arkadaslar merhaba benim bi sorunum daha var :pr: amotisorum ne kadar cevirsemde hala cok gevsek yolda yaylana yaylana gidiyorum heleki cukurdan sonra motor ustunden atiyor beni o derece tabi buna baglı olarak zincirimde gevsek once rulmanlarim dagildi onlari degistirdim zinciri gerdim ama amotisorum yuzunden yine gevsiyor ve yine dagilmak uzere amotisorun patlayip patlamadigini nerden bilebilirim? arka amotisor fiyati ne? zincir degistirirken arka ve on dislide degistiricem orjinali iyimidir yoksa oynama yapsam performansa bi katkisi olurmu? olculeri bilen varsa yazabilirmi gidip alicam bide marka ve fiyat ? cok sey istedim ama :queen:
Civ Civ
04 Kasım 2013, 11:38
selam herkeze bişey sorcam bu motorun ibresini değiştiren varmı digital ibre alsam değiştirebilirmiyim ??
cenkito
04 Kasım 2013, 13:18
arkadaslar merhaba benim bi sorunum daha var :pr: amotisorum ne kadar cevirsemde hala cok gevsek yolda yaylana yaylana gidiyorum heleki cukurdan sonra motor ustunden atiyor beni o derece tabi buna baglı olarak zincirimde gevsek once rulmanlarim dagildi onlari degistirdim zinciri gerdim ama amotisorum yuzunden yine gevsiyor ve yine dagilmak uzere amotisorun patlayip patlamadigini nerden bilebilirim? arka amotisor fiyati ne? zincir degistirirken arka ve on dislide degistiricem orjinali iyimidir yoksa oynama yapsam performansa bi katkisi olurmu? olculeri bilen varsa yazabilirmi gidip alicam bide marka ve fiyat ? cok sey istedim ama :queen:
arka amotosoru söküp kontrol etmen lazım, muhtemelen patlattın sadece yay görevini yapıyor. zincir sürekli uzuyorsa değiştir yakında kopabilir. orjınal zincir mondialde 25 lira civarı
arka amortisörde 100 lira
http://mondialyp.com/parts/main_page_01/yedek_parca_urunleri.php?urun_id=15201851&kat_id=CROSS&parcakatid=GRS1-12005-862
selam herkeze bişey sorcam bu motorun ibresini değiştiren varmı digital ibre alsam değiştirebilirmiyim ??
hiç ugrasma derim, benzin göstergesi için benzin deponuda değişmen gerek, samandralı olanla.
depodaki musluk 2 ayarlı, normal ve yedek depo olara, normalde yakıt bitince muslugu yedek kısmına cevirirsin 1 litre daha benzinle yaklasık sehirde normal kullanımda 25-30 km daha gidersin
kullandıkca alısırsın aldıgın yakıtla ne kadar km yaptıgını ögrenirsin km dende yada depo kapagını acıp içine bakarakda tahminde bulunabilirsin
Civ Civ
04 Kasım 2013, 21:44
Bugün motoru almaya gittim ve aldım sonunda 3.400 tl 2013 xtreme max plaka sigorda zart zurt derken 4.150 tl ye geldi 210 tl ye ls2 kask aldım 250 tl yede güzel bi mont aldım dizlik ile ellik bedavaya verdi o yüzden idare etmelik bişeyler :) motor çarşamba veya perşembe günü teslim alacam genç bir crosscu olarak bende aranızdayım artık :) cevabın için teşekkür ederim cenkito abi bugün aynı şeyi motru aldığım yerde söyledi bi zamandan sonra refleks olur o bittiğini anlarsın dedi işallah dedim bende :) şimdi tek şey ehliyet aralık 19 gibi sınav var hayırlıyısla onuda aldın mı tam olacak o zamana kadar biraz vitesli motoru çöziyim düşe kalka :) bu arada boyum 1.73 cm harbi motor biraz büyük ilkde korktum ben bunla yerde giderim diye :D ama tam oturunca iki ayağımla parmak uçunda durabiliyorum gibi geldi pek düşeceğimi sanmıyorum anca uçarım gibi :D hayırlısı bakalım :) aşağıda da resmi yüklemeyi başardıysam aldığım mont ve kask işallah başarmışımdır :D
http://img491.yukle.tc/thumbs/741920131104_191801.jpg (http://img491.yukle.tc/image.php?id=741920131104_191801.jpg)
http://img491.yukle.tc/thumbs/564120131104_191834.jpg (http://img491.yukle.tc/image.php?id=564120131104_191834.jpg)
cenkito
04 Kasım 2013, 23:02
hadi hayırlı olsun
Phoenixs
04 Kasım 2013, 23:18
:) merhabalar herkese :) bugün dağ da test etme imkanı bulduk mükemmel bide 1000 bakım ücreti hakkınd bilgisi olan var mı ?
http://img571.imageshack.us/img571/3879/7o3p.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/571/7o3p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img407.imageshack.us/img407/5581/kqu3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/407/kqu3.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
cenkito
04 Kasım 2013, 23:22
sadece yag parası almıstı servis 20-25 lira bişey 1000 bakımı sonrasında gecirmeye baslıyorlar :)
Phoenixs
04 Kasım 2013, 23:33
Homca 210 modifiye yazıyorda biraz bilgi verir msiinz?
cenkito
05 Kasım 2013, 00:10
abdullah kardesim
62.2 mm stroklu krank
65.5mm silindir piston.
200cc üst kapak
egekocasoy
05 Kasım 2013, 04:18
zincirin surekli uzama sebebini motorun surekli yaylaniyo olmasindan dolayi diye dusunuyorum zinciri bugun gerdirttim ses gitti fakat amortisore cozum bulamadim sabah acicam arka amotisoru neyine bakicam nerden anlicam yada neresini sikicam?
suatt
05 Kasım 2013, 11:13
herkese günaydın, arkadaşlar bu motorun vites araları kısamı, hız-devir kombinasyonu 150cc bi commuterden farklı mı?
cenkito
05 Kasım 2013, 12:52
zincirin surekli uzama sebebini motorun surekli yaylaniyo olmasindan dolayi diye dusunuyorum zinciri bugun gerdirttim ses gitti fakat amortisore cozum bulamadim sabah acicam arka amotisoru neyine bakicam nerden anlicam yada neresini sikicam?
arka süspansiyonu sıkıstırp bırakınca yavas geri gelmesi lazım, eger sıkısıp gevserken cok hızlı ise
amortisör patlamıstır. oda kullanımda sürekli yaylanma yapar.
herkese günaydın, arkadaşlar bu motorun vites araları kısamı, hız-devir kombinasyonu 150cc bi commuterden farklı mı?
tabi farklı öncelikle arka dişli orjınal 50 diş.
ama sanzıman yani vites dişlileri cogu cg ile aynı sayılır.
arka dişliyi küçük takıp aynı performansı alırım diye düşünme
o zamanda zincirle sorun yasarsın. cross arka masası normallerden farklı dişli küçülünce zincir masaya sürter
suatt
05 Kasım 2013, 13:56
anladım dostum, yani arka dişliyi büyük tutarak motorun çekişini arttırmışlar ama aynı oranda hız düşmüş, aynı süratle yanyana giden bir commuterden daha devirli çalışıyor motor. o zaman onların 2. vitesle çıktığı rampaları max 3. vitesle çıkar diyebiliriz hemen hemen :) yaza doğru kısmetse bende aranıza katılabilirim max alarak zaten sürati sevmem. gezmektir amacım her yere gidebilmek, girip çıkabilmek. dişlilerle oynamam zaten en fazla arkaya bi dişli lastik takarım.
cenkito
05 Kasım 2013, 14:11
aynen öle cekişi cok kuvvetli. onların iki de cıktıgı yere max düşük devir dörtle bile cıkar zorlanmadan
tabi o kadarda zorlamaya gerek yok. nede olsa 150 cc motor. üst limitlerine yakın kullanılmazsa
max baya uzun süre problemsiz olarak götürür
suatt
05 Kasım 2013, 14:26
peki arkada cross lastik varken asfaltta çok fazla sorun yaşadınız mı, mesela bu tip bir lastik takmayı düşünüyorum desenleri falan hoşuma gidiyor, asfalt zeminde sorun yaşarmıyım?
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1200/4-60-18-TT-DESEN-344-CROSS-IC-LASTIKLI
cenkito
05 Kasım 2013, 18:08
ben o lastiğin 4.10 x18 olanını kullanıyorum.
ilk baslarda alısana kadar rahatsız ediyor sonra alısıyorsun
ama gezmeye devam ediyor.
bu desen daha iyi diyor kullananlar ama daha pahalı, daha az gezme yapıyormus
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1058/UNILLI-110-100-18
swallow alacaksanda 4.10 al 4.60 motora geniş gelir yorar, zorlar
Salih_T
05 Kasım 2013, 19:42
Parayı bi bulayım 2. motorum Cros olucak mondialde listemde ilk sırada, 1. tabi ki Cruiser :)
Ama buna karşın tecrübe kazanmak için commuterle başlıycam... :(
cenkito
05 Kasım 2013, 21:08
boyunuz müsaitse direk max ile de baslayabilirsiniz, torku yuksek hızı düşük oldugundan ögrenme sırasında daha az tehlike arz eder
suatt
05 Kasım 2013, 23:58
ben o lastiğin 4.10 x18 olanını kullanıyorum.
ilk baslarda alısana kadar rahatsız ediyor sonra alısıyorsun
ama gezmeye devam ediyor.
bu desen daha iyi diyor kullananlar ama daha pahalı, daha az gezme yapıyormus
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1058/UNILLI-110-100-18
swallow alacaksanda 4.10 al 4.60 motora geniş gelir yorar, zorlar
orjinal lastiği 4.60 olunca bende direkt 4.60 lara bakıyordum ama eğer dediğiniz gibi motorun çekişini çalışmasını rahatlatacaksa 4.10 takarım :bestmt:
gezme yapması problem değil zaten hız yapmam 50-60 arasıdır genelde seyir süratim, asfaltta fazla titreşim yaratmasın yeter bana.
cenkito
06 Kasım 2013, 00:30
zaten 4.10 nu takınca orjınalinin kalınlıgına yakın oldugunu göreceksin.cok az ince olabilir.
dişli lastik asfaltta titresim de yapar üstündeki orjınale göre
demirutku
06 Kasım 2013, 03:49
yeni alan arkadaşa hayırlı olsun, aynı kaskı alıcaktım bende fakat L si yoktu :/
bu arada lastiklere kaç hava basıyosunuz?
egekocasoy
06 Kasım 2013, 07:49
patlayan amotisor yapilabilirmi yoksa illa degistirmek mi lazim? birde silindirim reflekteye girdi ama motor hala daha ilk bastaki gibi gitmiyor gibi geliyo yag kacagida yok artik niye bilmiyorum sonunda 200cc yapicam o olucak :pr:
cenkito
06 Kasım 2013, 11:46
yeni alan arkadaşa hayırlı olsun, aynı kaskı alıcaktım bende fakat L si yoktu :/
bu arada lastiklere kaç hava basıyosunuz?
ben 28 yada 30 olarak kullanıyorum
patlayan amotisor yapilabilirmi yoksa illa degistirmek mi lazim? birde silindirim reflekteye girdi ama motor hala daha ilk bastaki gibi gitmiyor gibi geliyo yag kacagida yok artik niye bilmiyorum sonunda 200cc yapicam o olucak :pr:
silindiri rektefe ettireceginize hazır satılan 166 cc silindir alsaydınız keske.
65.5mm lik.
korkarım amortisörüde değişmek gerekecek, ama siz genede sökünce araba amartisörü satan anlayan bir bayiye yada tamircisine gösterin derim.
patlak oldugu kesinleşsin diye.
motorun ilk bastaki gibi gitmemesi sadece silindirden değil, hava filtresi ve karburatördende kaynaklı olabilir
Salih_T
06 Kasım 2013, 12:17
boyunuz müsaitse direk max ile de baslayabilirsiniz, torku yuksek hızı düşük oldugundan ögrenme sırasında daha az tehlike arz eder
Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde :) ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
cenkito
06 Kasım 2013, 14:09
Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde :) ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
ayagın yere tam basarmı diye sordum boy olayını.
ankara sehir içinde orjınal lastiklerle istediğin gibi dans edersin maxla.sorun cıkmaz.
cinnahdan saracan yukarılara, görevli yoksada dalacan atakule botanik parkına al sana offroad :queen:
Orkun709
06 Kasım 2013, 22:48
Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde :) ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
Bende Ankara'da yaşıyorum ve nisan sonu gibi alacağım Max'ımı aslında Ankara için uygun bi motosiklet. Oturuş yüksek olduğu için fark edilmeni kolaylaştırır malum bazı yollarımızıda bilirsin yokuşlarımızla beraber torku 150cc bir alet için
çok güçlü olduğundan hiç sıkıntı olmaz. Hatta belki ikimizde kavuşunca maxlarımıza diğer Ankara'dakilerle bir buluşma bile ayarlayabiliriz :)
Salih_T
07 Kasım 2013, 11:44
ayagın yere tam basarmı diye sordum boy olayını.
ankara sehir içinde orjınal lastiklerle istediğin gibi dans edersin maxla.sorun cıkmaz.
cinnahdan saracan yukarılara, görevli yoksada dalacan atakule botanik parkına al sana offroad :queen:
Bende Ankara'da yaşıyorum ve nisan sonu gibi alacağım Max'ımı aslında Ankara için uygun bi motosiklet. Oturuş yüksek olduğu için fark edilmeni kolaylaştırır malum bazı yollarımızıda bilirsin yokuşlarımızla beraber torku 150cc bir alet için
çok güçlü olduğundan hiç sıkıntı olmaz. Hatta belki ikimizde kavuşunca maxlarımıza diğer Ankara'dakilerle bir buluşma bile ayarlayabiliriz :)
Aslında Cub düşündüm ekonomik olması açısından ama üstünde biraz iri kaldım ve Yokuşlarda problem yaşayacağım için vazgeçtim..
Tork u yüksek bir motosiklet lazım ama Cross pek görmediğim için Salcano wolf le ilgileniyorum.. Ama Crosslara bakmaktanda kendimi alamıyorum :) Ulusa gittiğimde birde xtreme max a binip deneyeyim bakalım oturuş pozisyonum nasıl olacak..
cenkito
08 Kasım 2013, 12:48
SM ciler müjde size :queen:
mondial max sm 2014 de satısta
mevcut maxlarınızıda bunun parcalarıyla kolayca SM e cevirebilirsiniz
http://i1295.photobucket.com/albums/b622/mehmetballi61/1384373_10151964764033485_1007723776_n_zps498c9c39 .jpg
dockerengin
08 Kasım 2013, 12:55
Hadi gözünüz aydın :)
cenkito
08 Kasım 2013, 12:59
Hadi gözünüz aydın :)
tabi ben enduro cross dan vaz gecmem, bir ara bayagı bir ugrasan ve soran olmustu
dockerengin
08 Kasım 2013, 13:03
tabi ben enduro cross dan vaz gecmem, bir ara bayagı bir ugrasan ve soran olmustu
Abi bazi insanlar araziden vazgeçemez :) Ben de merak ediyorum yapsam nasıl olur diye ama böyle birşey olsa da orjinal jantını bozmak istemem. Çünkü ne zaman araziye gideceğimiz belli olmaz bizim. Hadi dedik mi 10 dk da jantları değiştirip crossa çevirmemiz lazım :)
cenkito
08 Kasım 2013, 13:07
inan o sekil bile yok aklımda, yedek jant lastik alsam dahi hard cross lastik alıp kenarda onları bekletirim.
cadde , sehir beni sıkıyor, ben dogada huzur bulanlardanım.
hem arazide düşsem dahi tek sorumlusu benim.sorun yok. ama caddede: yok araba sıkıstırdı, yok önüne malın teki atladı vs vs adamın basını belaya sokar bu işler
dockerengin
08 Kasım 2013, 13:16
inan o sekil bile yok aklımda, yedek jant lastik alsam dahi hard cross lastik alıp kenarda onları bekletirim.
cadde , sehir beni sıkıyor, ben dogada huzur bulanlardanım.
hem arazide düşsem dahi tek sorumlusu benim.sorun yok. ama caddede: yok araba sıkıstırdı, yok önüne malın teki atladı vs vs adamın basını belaya sokar bu işler
Evet abi bence de huzur kesinlikle doğada.
suatt
08 Kasım 2013, 14:00
supermoto bende düşünmem, fakat şu anda mevcut max'e bu renk seçeneği eklenirse bence fena olmaz gibi :)
cenkito
08 Kasım 2013, 14:25
supermoto bende düşünmem, fakat şu anda mevcut max'e bu renk seçeneği eklenirse bence fena olmaz gibi :)
grenaj değişimine bakar, zaten siyaha boyanmıs geliyor grenajlar tazzikli suyla filan kavlama yapabiliyordu.
beyaz beyaz sırıtıyordu o zamanda.
komple beyaz set alınıp takılabilir
suatt
08 Kasım 2013, 14:31
grenaj değişimine bakar, zaten siyaha boyanmıs geliyor grenajlar tazzikli suyla filan kavlama yapabiliyordu.
beyaz beyaz sırıtıyordu o zamanda.
komple beyaz set alınıp takılabilir
zaten ön çamurlukta beyazlaşma problemi vardı, bu modelde oda olmaz. her tarafı bembeyaz zaten :)
cenkito
08 Kasım 2013, 14:34
zaten ön çamurlukta beyazlaşma problemi vardı, bu modelde oda olmaz. her tarafı bembeyaz zaten :)
aynen katılıyorum ::plus1::
Salih_T
08 Kasım 2013, 15:32
inan o sekil bile yok aklımda, yedek jant lastik alsam dahi hard cross lastik alıp kenarda onları bekletirim.
cadde , sehir beni sıkıyor, ben dogada huzur bulanlardanım.
hem arazide düşsem dahi tek sorumlusu benim.sorun yok. ama caddede: yok araba sıkıstırdı, yok önüne malın teki atladı vs vs adamın basını belaya sokar bu işler
Doğa kime huzur vermez ki.... O yüzden herkese 2-3 motor şart.. Birisi muhakkak Cross olmalı :)
Blackeagletr
11 Kasım 2013, 01:45
SM ciler müjde size :queen:
mondial max sm 2014 de satısta
mevcut maxlarınızıda bunun parcalarıyla kolayca SM e cevirebilirsiniz
http://i1295.photobucket.com/albums/b622/mehmetballi61/1384373_10151964764033485_1007723776_n_zps498c9c39 .jpg
Bu fotoyu görmemle ilgim birden Xtreme Max'a kaydı :) Önceden de düşünüyordum da supermoto jant lastik almak ayriyetten çok tuzluya gelecek es geçmek zorunda kalıyordum. Bu model Xtreme Maxla yakın fiyatta satışa sunulursa gelecek yaza almayı düşünebilirim :) Bunu alırsam da cross olanı içimde kalır :queen:
Atakan_34
11 Kasım 2013, 02:56
bu model geldiğinde ilk alıcısı ben olucam büyük ihtimalle ne zaman çıkıyo ocak ayının sonuna doğru falan çıkarmı acaba ?
arkadaşlar gönlümde ki motor mondial max. 2. el bir tane alayım cbr250 min yanında kalsın arada kışda kıyamette cbr250 yi çıkartamadığım zaman cross la kendimi dağa taşa vurayım diyorum ama arkadaşlar 2. ele maşallah bayi 0 ından fazla fiyat isteyenler var. sıfırı 3450 hatta peşin verirsen 3150 ye veren bayi var ama arkadaş 3000-4000 tl fiyat çekiyor. varsa hatay çevresinde mantıklı fiyat isteyen ayın 22 sine kadar ilgilenirim...
suatt
11 Kasım 2013, 16:58
max' in fiyatı 3730 olmuş ama sadece o değil, genel olarak bütün modeller zamlanmış.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1298
drumstar
11 Kasım 2013, 18:38
Gavurun tohumları bi sene daha erken çıkaramamış mı supermotoyu :cherry: O kadar uğraştım sm yapıcam diye ::rantinp: Haaa ayrıca gelmişken söyleyeyim. Ege civarının nerdeyse tamamını araştırdım. 200lük krank silindir dedikleri nane anca 175 cc oluyor. Bu da bana yetmeeez. Ben ne yaptım? Ta antepten parça getirttim. Buralarda nerdeyse hiç bulunmayan 70mm piston, 65mm strok mesafesi olan krank. Ayrıca balansörü de çıkardık. Şuan yap pompasıyla uğraşıyoruz onu da ayarladık mı bu iş tamamdır! tam olarak, hiçbir yuvarlama yapmadan motorum 250,02 cc olmuş diyebilirim artık :mrgreen: :mrgreen: to be continued..
cenkito
11 Kasım 2013, 22:32
1---> 70 mm pistonun etegini nasıl 70mm lik kartel yuvasına sokmayı düşünüyorsun
2---> 200 lük krankın stroku 62.2 mm dir oda
65.5 mm silindir pistonla 209 cc yapar
67.5 mm silindir pistonla 219 cc yapar.
balansörü iptal ettikten sonra zaten 250 lilik krank takılabiliyor.
yag pompasıylada bosuna ugrasma yukselen silindire rahatlıkla yag basıyor
Phoenixs
13 Kasım 2013, 02:57
video yu bugün çektik nasıl arkadaşlar sizce?
http://www.youtube.com/watch?v=Atd4Ek6itCg&feature=youtu.be
cenkito
13 Kasım 2013, 03:08
video yu bugün çektik nasıl arkadaşlar sizce?
http://www.youtube.com/watch?v=Atd4Ek6itCg&feature=youtu.be
elinize saglık böle action dolu nice videolar eklemeniz dileklerimle.
gerisini bekliyoruz
drumstar
13 Kasım 2013, 19:35
Ben 70 mm silindir ve 65 mm krank kullandım. Bugün Aydın merkezde motor bloğumun krank rulman yatakları tornalandı. silindirin girmesi için de toplamda 3,5 4 mm'lik bir genişleme olması gerekiyor. Onu da freze yardımıyla yapacağız. Tek sorun krankın yan kısımları yani rulmanların takıldığı yer orjinaline göre biraz kısa. Bu da yağ hunisini takarken ufak tefek oynama yapmamızı gerektiriyor. Silindir, silindir kapağı ve saplamalar da elden geçecek. Tam olarak uyumlu değiller ancak az biraz freze işiyle verimli hale getirebiliyoruz. Balansörü zaten iptal edecektim bence gereksiz bir ağırlık. Ayrıca bu kadar açmışken vites tamburunu da daha rahat vites geçişi olsun diye yumuşatmayı düşünüyoruz. Ek olarak bizim motorlarda vites sensörü var. Yani ufak bir devre yardımıyla vites göstergesi yapabiliriz :mrgreen: Önümüzdeki hafta içerisinde motorum toplanmış olur, o zaman size performansın nasıl arttığı konusunda resim ve video gönderirim :) Görüşürüz :)
Cenkito abi aynen senin dediğin gibi mondial bizim motorlarda dişli ile yap basan sistemi kullanmış. Yani fazlasıyla güçlü, boşuna masraf yapmaya gerek yok :)
cenkito
13 Kasım 2013, 20:43
yanlız iyi güzel hos da sen karteli silindir etegi için genişlettiğinde saplama yerlerinin oturdugu alt kısım incelecek ve dayanımı azalacak.
+ krank rulmanlarını değişseydin orjınalleri kullansaydın benim gibi, hiç kartelde rulman yerini acmayla ugrasmazdın.
balansörlü krankın sag tarafı normallerden uzun, saplamaların zaten uzunları var orjınallerle uzunları değiştirmen yeterli.
üst kapagada işlem yapsanda olur yapmasanda.
gösterge konusunda da ben zaten müşir var demiştim ve bende zaten yapmıstım
neyse bitir işlemleride nasıl olacak görelim
"dişli ile yap basan sistemi"demişsin birde burada ne demek istediğini anlamadım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO