PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

ocalh
10 Eylül 2012, 10:11
Arkadaşalar c.tesi 2000 km bakımına götürdüm motorumu ve son bakımımdı zaten birdaha götürmeyeceğim bakımdan çıkar çıkmaz egsoza bir delik açtım seni çok hoşuma gitti üstelim arkamdan sövdürmüyorum (: Cemle yanyana gelip kısa bir video çekip burada sizinle paylaşacağım..
dün akşam yine küçük bir kros tadında gezi yaptım motoru yan yatırdım ve ön fren kolunun ucu kırılmış sabah farkettim aslında güzelde olmuş debriyaj kolunuda kısaltacağım 2 parmakla kullandığım için kolları diğer parmaklarıma baskı yapıyor kol değişimleri fotolayıp sizlerle paylaşacağım haydin hoşçakalın...

Tolga Can
10 Eylül 2012, 11:12
Koordinat girerek yol tarifi alırsan sorun olmaz ama dikkat et sakın yanlış koordinat girme. Yoksa nerelere gidersin bilmem artık.

Google Maps'den bakıyorum. Gideceğim koordinatın çevresinde köy kasaba ne var diye, Navigasyonda da tutuyorsa sorun yok diyorum. :cat:


Arkadaşalar c.tesi 2000 km bakımına götürdüm motorumu ve son bakımımdı zaten birdaha götürmeyeceğim bakımdan çıkar çıkmaz egsoza bir delik açtım seni çok hoşuma gitti üstelim arkamdan sövdürmüyorum (: Cemle yanyana gelip kısa bir video çekip burada sizinle paylaşacağım..
dün akşam yine küçük bir kros tadında gezi yaptım motoru yan yatırdım ve ön fren kolunun ucu kırılmış sabah farkettim aslında güzelde olmuş debriyaj kolunuda kısaltacağım 2 parmakla kullandığım için kolları diğer parmaklarıma baskı yapıyor kol değişimleri fotolayıp sizlerle paylaşacağım haydin hoşçakalın...

Geçmiş olsun hakan.
Cross tadında gezinin fotoğrafları inşallah vardır. :mrgreen: Video yu ve kısa manetlerin görüntüsünü sabırsızlıkla bekliyorum. :silent:
Ben 1.000 km bakımına sokmuştum. Ondan sonra bakımı unuttum :pale: 3300 km deyim. :pale: Bende bu haftasonu gideyim bari sağını soluna azıcık mıncıklasınlar.
Eskişehir gezisinde 80 TL ile 500km gezmişim. km de 16 krş yakmışım. Giderkende gelirkende ibre hem sona dayanmıştı. Belkide ondan çok yaktı. Belkide bakım görmediğinden

gezgin_33
10 Eylül 2012, 18:50
Arkadaşalar c.tesi 2000 km bakımına götürdüm motorumu ve son bakımımdı zaten birdaha götürmeyeceğim bakımdan çıkar çıkmaz egsoza bir delik açtım seni çok hoşuma gitti üstelim arkamdan sövdürmüyorum (: Cemle yanyana gelip kısa bir video çekip burada sizinle paylaşacağım..
dün akşam yine küçük bir kros tadında gezi yaptım motoru yan yatırdım ve ön fren kolunun ucu kırılmış sabah farkettim aslında güzelde olmuş debriyaj kolunuda kısaltacağım 2 parmakla kullandığım için kolları diğer parmaklarıma baskı yapıyor kol değişimleri fotolayıp sizlerle paylaşacağım haydin hoşçakalın...

Gecmiş olsun. Benimde Debriyaj kolu egilmişti. Tekrar duzettim. biraz boyası kabardı birde cizikler olustu. Cross motor için bunlar sorun degil.

akalin
10 Eylül 2012, 22:24
Arkadaşlar merhaba uzun zamandır yoktum.. motorum 4500 km oldu bile.. gezmeye devam..
Allıkaya / İnegöl 2100 mt
http://www.isaakalin.com/asas.jpg

Deathghost
11 Eylül 2012, 12:13
Arkadaşlar merhaba 36 sayfanın hepsini çok şükür bitirebildim oysaki dün gece 34e kadar gelmiştim şuanda 36da bitti.Bende bu motorun özellikle görüntüsünü çok sevdim.Teknik özellikler benim için biraz düşük kalıyor ama görüntü itibariyle teleafi eder sanırım.Kısmet olurda kararımı değiştirmezsem bir kaç ay içinde bir tane almayı düşünüyorum.Bu arada eskişehirliyim.Sormak istediğim bir konu da boyum 1.73 kilom 50 130kg olması burda bir dezavantaj fakat şehir içi kullanımda rahat kullanabilir miyim onu düşünüyorum.Depo dolu ağırlık mı 130 boş olarak mı onu da sormak istedim.

Tolga Can
12 Eylül 2012, 11:25
Arkadaşlar merhaba uzun zamandır yoktum.. motorum 4500 km oldu bile.. gezmeye devam..
Allıkaya / İnegöl 2100 mt
http://www.isaakalin.com/asas.jpg

Hoşgeldin Akalin. Manzara süpermiş. Başka gezilerinde olmuştur. Onlarında paylaşımını beklerim. Kal sağlıcakla.


Arkadaşlar merhaba 36 sayfanın hepsini çok şükür bitirebildim oysaki dün gece 34e kadar gelmiştim şuanda 36da bitti.Bende bu motorun özellikle görüntüsünü çok sevdim.Teknik özellikler benim için biraz düşük kalıyor ama görüntü itibariyle teleafi eder sanırım.Kısmet olurda kararımı değiştirmezsem bir kaç ay içinde bir tane almayı düşünüyorum.Bu arada eskişehirliyim.Sormak istediğim bir konu da boyum 1.73 kilom 50 130kg olması burda bir dezavantaj fakat şehir içi kullanımda rahat kullanabilir miyim onu düşünüyorum.Depo dolu ağırlık mı 130 boş olarak mı onu da sormak istedim.

170 boyunda, 75 kg biriyim. 5 cm çökertik motoru, sende öyle yapabilirsin. ŞEhir içinde hiç bir sıkıntın olmaz. 10 lt depo full olsa ne olur olmasa ne olur. Motor zaten hafif. ağır motor değil.
Ben sadece bir ayak ucumda motoru tutabiliyorum. Ağırlık dağılımı çok güzel bir motor. eksi kısımları zaten okumuşsundur. 10 lt den fazla benzin koyma kapağı kapatınca taşma yapar.
Paran varsa 250cc enduro modelini almanı tavsiye ederim.

gezgin_33
12 Eylül 2012, 11:42
Akalın Hoşgeldin. Başka foto yok mu.?

Deathghost
12 Eylül 2012, 11:55
Amortisörleri çökertsem daha rahat olur sanırım inşalllah bir sıkıntı olmaz da bende maxle aranıza katılırım.

Tolga Can
12 Eylül 2012, 14:10
Amortisörleri çökertsem daha rahat olur sanırım inşalllah bir sıkıntı olmaz da bende maxle aranıza katılırım.

İnşallah dostum. Alışınca tekrar yükseltirsin

BRL43
12 Eylül 2012, 17:57
Bugün Motorla Uğraşırken Egzozu Delsemmi Delmesemmi Diye Cebelleşirken
Dedim Ya Ne Olacak Küçük 2 Delik Açsak Açtım 2 Delik Çıkan Ses Bu:)
http://youtu.be/bCGOUi_h9fo
Ama Şuda Var Egzozu Ufak Delsende Egzoz Eskisinden Daha Sıcak Oluyor
Mesela Delmeden Önce İşten Eve 2 Km Yol Gittiğimde
Nikelajlı Yeri 4 5 Sanite Tutardım Anca Yakardı Elimi
Ama Şimdi Cıssss XD
Sesi Hoşuma Gitti Ama 100 150 Km Yolda Dahada Sıcak Olursa Kapatıcam Tekrar

yunusp
12 Eylül 2012, 19:11
S.a arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım. yarın hayırlrsıyla alıcam. bayağı bi heyecan var :) motor görüntü olarak çok hoşuma gitti ..allah kazasız belasız kullandırmayı nasip eder inş..

Tolga Can
12 Eylül 2012, 19:52
Bugün Motorla Uğraşırken Egzozu Delsemmi Delmesemmi Diye Cebelleşirken
Dedim Ya Ne Olacak Küçük 2 Delik Açsak Açtım 2 Delik Çıkan Ses Bu:)

Egzozun delinmiş hali pek hoşuma gitmedi. Tok bir ses yok arkadaş. Bana vızırtı gibi geldi. Belkide video dan öyledir. Video ile gerçek arasında değişiklik oluyor.
Bizim arkadaşın egzoz tam anlamıyla süper. Gerçi 250 cc makinası var ama bence 150 cc de ona yakın çıkardı.
Bende bir tane egzoz yaptıracağım 200 TL ye ama şuan biraz sıkışık durumdayım. En yakın zamanda sizlerle paylaşırım.


S.a arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım. yarın hayırlrsıyla alıcam. bayağı bi heyecan var :) motor görüntü olarak çok hoşuma gitti ..allah kazasız belasız kullandırmayı nasip eder inş..

Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Aman kardeş dikkat et. gaza gelipte action yapmaya kalkma, biraz alış ondan sonra yap.
yaparsanda video ve fotoları buraya yükle, bizde ayakta alkışlayalım :cat:

BRL43
12 Eylül 2012, 21:46
Arkadaşlar Arka Dış Lastiği 140/80/18 Olarak Değiştirdim
Lakin İç Lastik Orjinal Bu Yeterlimi Yoksa İç Lastiğide 140/80/18 Olarakmı Değiştirim..?

akalin
12 Eylül 2012, 22:57
hd kamerayla güzel bir çekim yapmayı planlıyorum ama vaktim yok pek.. şimdilik fotolara devam..

http://www.isaakalin.com/xtreme/1.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/2.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/3.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/4.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/5.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/6.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/7.jpg

http://www.isaakalin.com/xtreme/8.jpg

serdar87
13 Eylül 2012, 01:46
selam arkadaşlar bende motoru 5 ay önçe almıştım, bu konuyu daha önce görseydim yazardım

benim motorda gazı hızlı verince boğuluyor, ne yapmak gerekir, yardım edebilirmisiniz

buda benim motor bir kaç gün önce mavi led döşedim ;)

*http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/jg24-11-19ca.jpg (http://www.bilder-hochladen.net/files/jg24-11-19ca-jpg.html)*
http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/jg24-12-a5bf.jpg (http://www.bilder-hochladen.net/files/jg24-12-a5bf-jpg.html)
http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/jg24-13-a577.jpg (http://www.bilder-hochladen.net/files/jg24-13-a577-jpg.html)


http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/jg24-y-e369.jpg (http://www.bilder-hochladen.net/files/jg24-y-e369-jpg.html)

http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/jg24-10-1c38.jpg (http://www.bilder-hochladen.net/files/jg24-10-1c38-jpg.html)

Tolga Can
13 Eylül 2012, 11:53
hd kamerayla güzel bir çekim yapmayı planlıyorum ama vaktim yok pek.. şimdilik fotolara devam..

Xtreme max'leri bir arada görmek ne kadar güzel. Böyle düz dağlık alanları çok seviyorum. Paylaşımların devamını bekliyorum.
Diğer arkadaşlar forumdan değil galiba, tanıdık gelmedi.


selam arkadaşlar bende motoru 5 ay önçe almıştım, bu konuyu daha önce görseydim yazardım
benim motorda gazı hızlı verince boğuluyor, ne yapmak gerekir, yardım edebilirmisiniz
buda benim motor bir kaç gün önce mavi led döşedim ;)

Bu genel bir sıkıntı, çözen yada üstüne gidip uğraşan yok sanırım. Bende dahil olmak üzere herkes haraketten sonra gaza abanıyor. Durduğun yerde ani kalkiş malesef felaket derecesinde kötü. max de en sevmediğim kısım. Bende led arka çamurluğun altına yapmayı düşünüyordum ama çingen işine çevireceğim diye vazgeçtim. Benim motor biraz renkli yanlış anlama, senin motorda güzel durmuş, en azından karanlıkta görünür olursun. :cat:

http://c1209.hizliresim.com/11/f/cz87k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

akalin
13 Eylül 2012, 15:46
gaz verince boğulma olayı benim arkadaşın extreme de yapıyordu.. karburatör falan demişti servisi bişeyler yaptılar ama biraz daha iyi sanırım şimdi ama arada yine yapıyor..

gezgin_33
13 Eylül 2012, 17:59
Guzel fotolar paylaşım için tesekkürler...

Tolga Can
13 Eylül 2012, 18:00
Jigleyi 2. kademeye getirirsen biraz daha iyi oluyor. Ama jigle gezik olarak da motor sürecek değiliz. Bende karbüratörü değiştirmeyi düşünüyordum ama gidipte servise hiç danışmadım.
Motor kısmından pek anlamam. Bana çözümü sadece karbüratör değişimi ile olmayacak gibi geliyor. Çözen arkadaş olursada bizimle paylaşsın.
Bizde bu dertten kurtulalım.

gezgin_33
13 Eylül 2012, 18:09
[QUOTE=serdar87;2804813]selam arkadaşlar bende motoru 5 ay önçe almıştım, bu konuyu daha önce görseydim yazardım

benim motorda gazı hızlı verince boğuluyor, ne yapmak gerekir, yardım edebilirmisiniz

Serdar. Karburator hava ayarına baktırman gerekli. Hava ayarı iyi ise rolanti ayarını biraz yukseltebilirsin. Hava ayar vidasına ulaşmak biraz zor oluyor. Uatalarda buna uygun bir tornavida vardır belkide. Ben uzun bir düz tornavidayı biraz egerek zorla ayarlayabildim. Benim motor biraz fazla yaktıgı için ayarlama geregi duydum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

Arkadaslar karburatorde bir arıza yoksa degiştirmeniz gereksizdir. Tum karburatorlu 4 zamanlı motorların sorunudur bu. Hava ayarı bozulmuş veya hava filtresi tıkanmış ise bunu yapar... Benim CBF150 bile ani gazlamalarda bogulup stop ediyordu.

tcs
13 Eylül 2012, 18:14
Selam beyler, hava filtresinin ne zaman değişmesi lazım ? 1300 km oldu değiştiren var mı ?

gezgin_33
13 Eylül 2012, 18:16
Selam beyler, hava filtresinin ne zaman değişmesi lazım ? 1300 km oldu değiştiren var mı ?

Hava flitresi bence oyle hadi degiştirelimle degiştirilmez. Kontrol edersin temizse kabarmamışsa degiştirmeye gerek yoktur.

Tolga Can
13 Eylül 2012, 20:24
Hava flitresi bence oyle hadi degiştirelimle degiştirilmez. Kontrol edersin temizse kabarmamışsa degiştirmeye gerek yoktur.

Bu ayar yeri nerde fotolasana, bende bir el atayım bakayım düzelecek mi ? durduğun yerde ani gazlarda her daim stop garanti.
Kalktıktan sonra ani gazlarda zaten zıplıyor motor. Hava filtresine en son 1 bin km de bi hava tuttum. yağ değişti. motor ogün bugündür aktif durumda.
3.450 km geldim servisi unuttum. Gidip bi yağ değişimi yaptırsam iyi olacak. :pale:

serdar87
14 Eylül 2012, 02:42
sağol gezgin usta, ben ozaman hava ayarına ve hava filitresine bakıyım

bizim burda motoru aldığım yerdeki ustalara götürdüm motoru ama ayarlamadılar veya anlamadılar
ben aslında hava ayarını kedim yapmak istiyorum !!!

ben 2 hafta önce ön dişliyi 1 diş yükseltim T15 idi T16 yaptım ve son hız 8 km/h arttı, tabiki hafif bir güç düşmesi oldu ama yine aynı eyimli arazileri çıkabiliyorum, sadece 5 vitesde 90 dan 100 çıkmam biraz zorlaştı

arkadaşlar bu motoru nasıl güçlendirebiliriz tabiki silindirleri değiştirmeden, bunun mutlaka bir çözümü olması lazım ??

Tolga Can
14 Eylül 2012, 11:47
Çözüm dişlileri değiştirerek olur. Ama hem hızda hemde tork da artış yapman imkansız.
Ya hızı düşürüp, rampaları çıkışta kuvvetlendirirsin. Yada hızı yükseltip, kalkışları kağnı gibi yaparsın.
ikisi için silindir değiştirmek şart yada motoru satar 250cc alırsın. Kesin çözüm olur :cat:

berk_cglr
14 Eylül 2012, 13:17
iyi günler arkadaşlar kanuni kross 150 ile bu motor arasında kaldım alırsam 0 alıcam vede üstonde modifikasyonlar yapıcam supermoto tarzına çeviricem ancak sizden rica etsem bu motorun sizce eksi yanlarını ve artıları birde genel anlamda alırsam nelerde sorun yapar gibi bir bigi verme şansınız varmı son olarak tork ve son hız nedir bunlarda önemli sonuçta supermoto tarzı sehir içi kullanılıcak vede birazda olsa ön kaldırma vs gibi şeyleri yapmasını isterim tabi ki trafiğe kapalı yerlerde olucak :)

Tolga Can
14 Eylül 2012, 13:37
Son hız ibrede 110 km, Navigasyonda ise 95 km olarak gözükmektedir.
- Far ayarı bozuk (yukarı bakıyor)
- Karbüratör sorunu var. durduğun yerde boşta ani gazlarda motor boğuluyor. Hafif hareket halinde iken ani gazlarda fırlıyor. durmalarda ani gaz stop garanti
- Motor kısmı sıcak, yazın biraz sıkıntı. Motor koruma demiri vidaları dandik değiştirmek gerekir.
- 10 lt den fazla benzin koyduğun zaman taşma yapıyor. 10 lt = 40 TL = 300 km - km de 13\16 krş garanti
- Ön çamurluk altı ve kafanın arkasındaki bölge boyası kötü, araç yıkamadaki tanzikli su boyayı söküyor. Beyaz astar ortaya çıkıyor.
- Amasitörlerdeki siyah boya dandik zamanla sarı rengi alıyor.
Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olan bir motor. Fiyatına göre en iyi cross motor. Görüntüsü güzel
Süper moto olur mu dersen olabilir ama ben bu hali ile daha çok seviyorum.
1-36 sayfaya kadar bir incelersen belki içinde yer eder, sende aramıza katılırsın. :cat:

berk_cglr
14 Eylül 2012, 14:02
cevap için çok sağol ara ara takip ettiğim başlıklardan biri zaten :) ama çok güzel yazmışsın herşeyini çok sağol

gezgin_33
14 Eylül 2012, 16:41
Tolga senin dedigin yakıt degerlerine subap ayarı yaptırmadan once ulasıyordum ama simdilerde 250 km de yedege düştü. Tekrar sbap ayarlarıa bakıtacam galiba.

Tolga Can
14 Eylül 2012, 18:17
Tolga senin dedigin yakıt degerlerine subap ayarı yaptırmadan once ulasıyordum ama simdilerde 250 km de yedege düştü. Tekrar sbap ayarlarıa bakıtacam galiba.

En son uzun yol eskişehir festivaline gittim. 500 km gidiş-geliş (Şehiriçi gezi) = 80 TL yakıt yaktım. ibrede 110 km ibre yapışık gittim geldim. hiç affetmedim.
Bende şehiriçinde genelde 260-270 km iken yedeğe düşüyorum. Ama hızım her daim 80-100 km arası, dayanamıyorum. Gaza basıyorum.
3 gün 60-70 km ile sabit hızda gidip hem tasarruf hemde ölçüm yapmak istedim ama yemedi. 4. gün yine 100 km hızla kaptırdım. :P
Yarın bende servise gideceğim. Adam akıllı bir ayar çeksinler bakalım.

serdar87
15 Eylül 2012, 01:57
arkadaşlar subap ayrı kaç bin km de yaptırılır ve sizin motorda ne gibi faydaları oldu, biraz anlatırsanız sevinirim

ve egzozu değiştirerek motoru biraz daha rahatlatabilirmiyiz, fazla bir beklentim yok zaten ama biraz daha serileşirse yeter bana

hasan_man
16 Eylül 2012, 20:34
Merhaba arkadaşlar . Güzel paylaşımlarınız neticesinde 3 ay önce x trem 150 yi bir kez olsun gözle görmeden şehir dışından aldım . Oldukca tok bir motor . Atlama zıplama hiç çekinmeden elimden geldiğince yapıyorum . Patikalardan yukarı hiç kesilmeden fırlıyor . Çinli olduğunu unuttum o derece yani . 3000 km ye getirdim daha hiç bi yerinden arıza vermedi . Verecek gibide durmuyo heveslisi arkadaşlara tavsiyem olur .

Tolga Can
17 Eylül 2012, 13:06
Merhaba Hasan kardeş, hoşgeldin. Motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Evet Arkadaşlar; Cumartesi günü arkadaşlarımla kamp yaptık. Balık tuttuk. Bolca eğlendik.
Bi ara nasıl gaza geldiysem. Gezgin33 müthiş zıplamalarından esinlenerek daha iyisini yapabilirim diyerekten kendime gaz verdim.
Gazı almamda çevredeki ailelerinde etkisi büyüktü. Hay gaza gelmez olaydım. Motorun yarısına kadar uzamış sazlık alanın içine girdim.
Toprak yumuşak olduğu için motor batar düşüncesi ile 60-70 km hıza kadar çıktım. Tabii göstergeye bakmak yerine çıkacağım rampaya baktım.
Rampanın sonuna geldiğimde şöyle bir duygu yaşadım. Sanki boşluktaydım. Yok la harbi boşluktaydım. Motor 90 derece dik. Gökyüzüne doğru gidiyorum.
Sağlam havada durdum. Önce arka teker yere düştü. 1-2 metre dik şekilde gittikten sonra da ön teker yere indi. Şükür refleksler sağlam. Bana basit bir atlayış gibi geldi ama uçtuğumu resmen hissettim. Sonra bana mı öyle geldi acaba dedim. Sonra ailelerden biri adamı gördün mü resmen uçtu aq diyince yok be harbi uçmuşum dedim. Arkadaşlarımın yanına gittim.
Büyük sessizlik var. Bende görmemişlerdir sandım. Anlatıyorum. Demezler mi oğlum sen manyak mısın. Bildiğin dik gökyüzüne doğru gittin len dediler. Anladım ki
Redbull X fighter adapazarına gelmiş :P , ilk ve son action atlayışımı videoya alamadığım için çok üzgünüm ama tekrar denemek içinde şeytan çok pis dürtüyor.
http://b1209.hizliresim.com/11/k/d45yq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

gezgin_33
17 Eylül 2012, 13:20
Tolga Atlamak zıplamak cok zorun degil. Önemli olan dogru bir inis yapmak. Emin ol ben Hakan ile yaptıgımız geziledekinden daha küçük atlayışlarda düştügüm olmuştur. Hatta Sag aynayı boyle bir atlayısta kırdım..... Atlayacagın tebenin sonunda arka tekerden darbe yersen arka teker diklir ve ön teker üzerine düşüş yaparsın. Boyle bir durumda düşme olasılıgın daha yuksektir. Keyifli ucuşlar.

Tolga Can
17 Eylül 2012, 13:57
Bende hep uzak yerlere gittiğim için düşüpte motoru orda arızalı olarak bırakmak istemiyorum.
Hatta motorun yanına gidiş sebebim arkadaşım tekeri patlamış. Benim motorun çakmaklığından yararlanarak komprosör ile onun tekeri şişirdik.
Sonra akü biraz şarj etsin diye tur atayım. Hemde ağaç gölge bir yere park edeyim istedim. Günün adamı oldum. Oanı ölümsüzleştirmek isterdim. En az 10 sene hava atardım :P

Bu arada benim motorun 2.000 km bakımını kaçırmıştım. Festival gezisi ve turlardan sonra 3.500 km olmuştu.
Servis 2.000 de neden gelmedin diye fırça attı :D , Motordan 250 gr yağ çıktı. :pr: Hemen 1 LT yağ koyduk. Voger 10-40w
Bu yağdan ne zaman koysak motorun performansı önce düşüyor sonra tekrar yükseliyor. Eksildikçe motor kendine geliyor galiba :queen:
castrol koymaya niyetim vardı. artık 6.000 km de koyarız. Servis ücreti : 50 TL bayıldık.

Yapılanlar : Yağ değişimi, hava filtresi temizliği, zincir temizliği, sağ sol vidaların kontrolü, debriyaj ayarı, Balata kontrolü, Ön ve arka teker hava kontrolü ve şişirilmesi
6.000 ve sonrasını artık kendim yapmak istiyorum ama garanti dışı olmasın diye de çekiniyorum. :silent:

ocalh
17 Eylül 2012, 14:35
Alın bakalım bendende bir kaç foto foruma fazla takılamıyorum(yorum olarak) ama her daim takip ediyorum arkadaşlar dünkü gezimizde harika geçti Cem, İhsan ve ben gezinin sonuna doğru ÇEMK(çukurova enduro motosiklet klübü) ekibine rastladık biraz gösteri yaptılar biz kendimizi uçuyor sanıyorduk adamlara kafamızı kaldırıp bakıyoruz((: foto çekmek aklıma gelmedi hay allah...



http://imageshack.us/a/img28/1383/1003728c.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img607/4567/1003727k.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img688/1429/1003725vs.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img842/9307/1003721v.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img688/3211/1003718g.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img253/5487/1003715.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img268/764/1003714u.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img838/8359/1003712k.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img41/194/1003711f.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img39/1576/1003710z.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img259/7767/1003707.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img688/959/1003705h.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img841/6782/1003701a.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img833/5274/1003700.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img209/6930/1003699w.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img526/7787/1003698n.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img819/1020/1003696x.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img818/7146/1003739c.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img809/9830/1003738.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img43/1964/1003737h.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img259/9279/1003734z.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img40/4274/1003730h.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img209/1640/57855146602831490731841.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17
http://imageshack.us/a/img812/4955/37585446602891492231397.jpg
By ocalh (http://profile.imageshack.us/user/ocalh) at 2012-09-17


Şimdilik bu kadar arkadaşlar

Tolga Can
17 Eylül 2012, 15:05
Çamurun içinde kaybolan kimin motoru senin mi ibrahimin motor mu ?
iyi kirletmişsiniz motorları fazlada zorlamayın. Saplanıp kalmasın motor, sonra çıkmaz :queen:
Bende haftasonu sağlam uçtum. En alttaki resme 1 mt daha ekleyip motoru dik pozisyonda hayal edin. imkasız değil başardım. Taklaya ramak kalmıştı :P

forzaBJK
17 Eylül 2012, 15:13
selam arkadaslar, bende uzun arayis sonunda Xtreme MAX'a karar kildim ve yaz tatilim boyunca tepe tepe kullandim.
3 haftada 1500 km (%80 arazi/%20 asfalt) sonrasi izlenimlerim sunlar:

• Ön far ayari kaynak/düzenegi yamultma disinda ayarlamak mümkün degil
• Motor cok atik, kisa bir sürede 80 km/h yi rahatca görüyorsunuz, 5 saniye filan
• Sifir aldiginizda özellikle vidalari cokca kontrol edin (bende arka fren vidasi düstü)
• Yakit / Menzil / Masraf orani kabaca 10 Litre / 300 km / 40 lira
• Kask kesinlikle can'dir - Beyini olan korur!
• Eldiven sart! Özellikle el korumalari yoksa ve araziye giriliyorsa.
• Saglam ayakkabi cok önemli, özellikle boyunuz tam kurtarmiyorsa. Arazide yapisi itibari ile durmalar oluyor ve tasa basip bilek burkmalar, ayak kaymalari, düsmeye neden olabiliyor.
• 4'lü flasör eksik
• Oldukca cok isiniyor motor, her nekadar sogutma sorunu yasamamis olsamda yanmalara dikkat (uzun pantolon - cross pantolonu tavsiye olunur)


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/488373_4506157738161_460675019_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545931_4328283640886_1300831908_n.jpg

Tolga Can
17 Eylül 2012, 15:49
Slm Forza, şu nickler yerine ad soyad yada sadece adınızı kullansanız ne güzel olurdu.
Motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Bilmediğimiz bir açıklama yapsaydın çok süper olurdu. :P
Ön tarafta motorun sağ kısmında egzoz koruma kapağının vidalarına dikkat et. Çok dandik vidalar hemen değiştir. Yoksa koruma kapağın düşer.
Senden de bol bol foto bekliyoruz. Takla atarken, hoplarken zıplarken

ocalh
17 Eylül 2012, 16:19
Çamurun içinde kaybolan kimin motoru senin mi ibrahimin motor mu ?
iyi kirletmişsiniz motorları fazlada zorlamayın. Saplanıp kalmasın motor, sonra çıkmaz :queen:
Bende haftasonu sağlam uçtum. En alttaki resme 1 mt daha ekleyip motoru dik pozisyonda hayal edin. imkasız değil başardım. Taklaya ramak kalmıştı :P

Merhaba Tolga CAN İbrahim aramızda yoktu Cem, İhsan(motoru yamaha) ve ben. çamura saplanan iki motorda benim cihaz
ben bu cihazı bu yollar için aldım ve hakkını fazlası ile veriyor Allah razı olsun ÇİNlilerde ((:
Uçma taktiğini öğrendim ÇEMK grubundaki abiler saolsun tiyo verdi sizinlede paylaşayım
rampanın ucuna geldiğinizde gazı kesmeyin sabit gazla girin rampaya hatta verebiliyorsanız biraz daha gaz verin dediler. uyguladım ve sonuç harika önceki zıplamalarımda ön tekeri önce düşürüyordum yere, şimdi ise iki teker aynı düşüyor yere(10 zıplamamdan 8 böyle oldu diyebilirim)

Tolga Can
17 Eylül 2012, 16:27
Birde uçarken kendini ileri değilde geriye doğru vereceksin. Aşırı gazda motor çok dik konuma geliyor.
Ben 90 derece dik bir konum ile uçup, 90 derece arka tekerin üstüne iniş yaptım. 2-3 mt tek teker gidip ön tekeri indirdim yere :P
Valla nasıl oldu ben bile anlayamadım ama dik bir rampadan fazla da hızlı çıkmamayı öğrendim. 50 km üstüne çıkınca sağlam uçuyorsun :bounce:
Ben japona kıl oldum. İçimde bruce lee ruhu ile yaşıyorum. Tabii ki hakkını vercek ben şakasına takılıyorum. Ara da bir bende karakaçana kıyıp böyle aksiyonlara girişiyorum.

cenkito
17 Eylül 2012, 18:14
uçan adam sabrinin adana daki rakibi uçan hakan

http://www.youtube.com/watch?v=w3htjRrsqE4&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=jYgSLOzTeTo&feature=youtu.be

ocalh
17 Eylül 2012, 19:01
uçan adam sabrinin adana daki rakibi uçan hakan

http://www.youtube.com/watch?v=w3htjRrsqE4&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=jYgSLOzTeTo&feature=youtu.be


Yok be yaw videoda hiç güzel görünmüyor uçmalarım fotoda daha güzel ((:

Tolga Can
17 Eylül 2012, 19:39
Hakan atlarken kendini geriye ver. Ön teker çok sert ve hızlı iniyor.
Sende cevher var. yakında taklada atarsın. Xfighter hakan xtreme show adın bile hazır. :cat:

forzaBJK
17 Eylül 2012, 20:39
bir sorum olacak, motorun gücünü düsürecek herhangi bir düzenek var mi Xtreme MAX'ta?
yani o düzenegi devre disi birakip gücüne güc katmak icin.

örnegin KTM EXE 125 Supermoto 12hp olarak satiliyor, bir kac degisiklik sonrasi 24hp'ye cikartilabiliyor.

Tolga Can
18 Eylül 2012, 12:16
Xtreme max de komple motor düzeneğini değiştirirsen gücüne güç katarsın. :cat:
Murat 124 e sıralı lpg taktırıpta ferrari gibi gideni gördün mü ? Motor neyse güçte o . . .
Bu motorda masrafa gerek yok. Ben 2. vites de teker pati çeksin. Göt atsın motorum diyorsan 250 cc ve yukarsına bakacaksın. :bounce:

Syanur
18 Eylül 2012, 12:46
bir sorum olacak, motorun gücünü düsürecek herhangi bir düzenek var mi Xtreme MAX'ta?
yani o düzenegi devre disi birakip gücüne güc katmak icin.

örnegin KTM EXE 125 Supermoto 12hp olarak satiliyor, bir kac degisiklik sonrasi 24hp'ye cikartilabiliyor.

Katalizör vardır büyük ihtimalle. Onu aradığın parçalardan birisi olarak sayabilirim. Onun dışında sanmıyorum gücü azaltan birşey olduğunu.

Bir de KTM nin o modeli 2 zamanlı yanılmıyorsam. Normal olarak 20~30 hp arası birşeyi üretmesi gerek. Piyasaya 12 hp olarak nasıl çıktığını bilmiyorum ama normali +20 hp olması gerek. Sizin 4 zamanlı 150cc motorların normali de 10~15 hp arası olur. Daha fazla bişey elde etmek çok zorlama ile olur.

gezgin_33
18 Eylül 2012, 13:07
Hakan guzel paylaşımlar için tesekkürler. Bak yavas yavas alışmaya başladın hatta beni gectin. Tebrikler.. keske banada haber verseydin. Kısmet olursa birgun adanada bulusalım.

forzaBJK
18 Eylül 2012, 13:52
Xtreme max de komple motor düzeneğini değiştirirsen gücüne güç katarsın. :cat:
Murat 124 e sıralı lpg taktırıpta ferrari gibi gideni gördün mü ? Motor neyse güçte o . . .
Bu motorda masrafa gerek yok. Ben 2. vites de teker pati çeksin. Göt atsın motorum diyorsan 250 cc ve yukarsına bakacaksın. :bounce:

İste bazen motor neyse güçte o olmadıgından soruyorum, KTM ornegi ile mesela.
Stok durumu ile yeterli mı, kesinlikle yeterli. Maksat pati çekmek gibi seyler değil ama hani varsa bir sinirlandirici çıkaralım onu diyorum.

Bilgiler için teşekkürler.

Tolga Can
18 Eylül 2012, 14:10
KTM ile Mondial'i neden bir tutuyorsun ki ? Ben o kısmı anlayamadım.
KTM Motosikletin fiyatı ile 2 tane xtreme motor alırsın. artan para ile kıyafet bile alırsın. O derece.
3.500 TL'lik bir motor sana güç olarak ne verir. = 11-12 hp ( Ne kadar para o kadar köfte )

Sınırlama olan bi şey olsa biz onu iptal etmeyiz mi güzel kardeşim
1-38 kadar hiç okumadın mı, biz düşen vidaların derdindeyiz. :pr: