PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149

tarka67
24 Aralık 2015, 23:13
merhaba arkadaşlar nasipse a1 ehliyetiyle aranıza katılacağım x-treme max ile. şu saçma 125cc sınırından dolayı sizce ehliyet cezası yermiyim yoksa göz yummalık bi durum oluşurmu ruhsat ehliyet konturolü yaparken uyuşmadığını anlarlarmı polis beyler?

wingchun
24 Aralık 2015, 23:49
Anlamaz olurmu adamlar akşama kadar neler görüyordur.

cenkito
25 Aralık 2015, 22:02
Arkadasim
karin tokluguna gel, gerisi benden dedim daha ne istiyorsun? daha ne deyim sana :)

nazar48
28 Aralık 2015, 00:32
Merhaba arkadaşlar.Ben tercihimi Lifan dan yana kullandım ve x-plore 200 aldım. Bu motor için forumda aktif bir konu olmadığı için sizlerden yardım istiyorum:

Motoru arazide değil, asfaltta kullanmayı düşünüyorum. Sizlerden lastik tavsiyesi istiyorum. Arka 4.10 18 ön 2.75 21 ebatlarına karşılık hangi ebatlarda lastik almalıyım.
Marka tercihim (çok pahalı olmamak şartıyla) ne olmalı? Şimdiden teşekkürler.

wingchun
28 Aralık 2015, 00:52
Metzeler lastik al bence hamuru süper bir lastik ben hala dişli lastikle devam ıslakta çok dikkat et bu arada hayırlı olsun

arda4
28 Aralık 2015, 14:23
Aynı şeyi yazmak için girdim foruma.

Aynen sanki daha yumuşak bir amortisör takımım vardı 6 ayda nerdeyse takoz oldu ? ne yapacağız ? sorun nedir ?

Kış geldi hava soğudu, amortisör yağı da sıcaklıktan ötürü daha az akışkan oldu. Bence bundan ötürü. Biraz kullandığın zaman amortisör yağı ısınacak ve amortisör yumuşayacaktır.

ilkadam
28 Aralık 2015, 18:27
Arkadasim
karin tokluguna gel, gerisi benden dedim daha ne istiyorsun? daha ne deyim sana :)

Büyüksünnnn :)
şu motoru bi hallediyim Adana caddelerinde üstüne yatıp gazlayasım var :P

dalangıç
28 Aralık 2015, 23:47
Arkadaşlar merhaba umarım iyisinizdir, Size bi sorum var şuan karabatağın üstünde sava mc24 (120/80/18) lastikler var sorum şu 130/80/18 arka lastik taksam sıkıntı olur mu?birde sipariş verdim arka dişliyi 45 yapıcam ama ön dişliyi değiştirmeyi düşünmüyorum durum bu şimdiden teşekkürler cevap için :)

Mehmet Turan
29 Aralık 2015, 01:23
http://i.hizliresim.com/65ZJM9.jpg (http://hizliresim.com/65ZJM9) Debriyaj sertliğine çözüm. Şiringa ile debriyaj telinin, içine makine yağı enjekte ediyoruz.

dalangıç
29 Aralık 2015, 16:13
Cem beey telefon numaranızdan ulaşamıyorum facebookta da göremedim buralardaysan el ediver

tarka67
29 Aralık 2015, 23:57
beyler ben normal asfaltta değil genel olarak arazide kullanmayı planlıyorum xtremenin 0 fiyatlarına yamaha xt125 r satılıyor ve videolardan anladığıma göre xtreme biraz daha hantal görünüyor yada ben öyle anladım siz kullanıcılara sormak istedim aynı paraya 2. el almaya değermi ?

by*cambaz
30 Aralık 2015, 00:41
arkadaşlar max a hangi motorun amortisörlerini uydurabilirim.bıktım artık ayda bir keçe değişmekten.sıfır amortisör aldık oda patladı.araziye girmeden düz yolda nasıl patlıyor anlamıyorum.bana bir yardımcı olun.yuki izci 250 nin amortisörleri uyar mı acaba?

cenkito
31 Aralık 2015, 13:20
arkadaşlar max a hangi motorun amortisörlerini uydurabilirim.bıktım artık ayda bir keçe değişmekten.sıfır amortisör aldık oda patladı.araziye girmeden düz yolda nasıl patlıyor anlamıyorum.bana bir yardımcı olun.yuki izci 250 nin amortisörleri uyar mı acaba?

iş sadece amortisörü alıp takma ile bitmiyor.
disk baglantı yerlerininde tutması gerek, teker göbek genişliğide aynı olmalı vs vs

BerkayGünönü
01 Ocak 2016, 03:43
Arkadaşlar merhaba umarım iyisinizdir, Size bi sorum var şuan karabatağın üstünde sava mc24 (120/80/18) lastikler var sorum şu 130/80/18 arka lastik taksam sıkıntı olur mu?birde sipariş verdim arka dişliyi 45 yapıcam ama ön dişliyi değiştirmeyi düşünmüyorum durum bu şimdiden teşekkürler cevap için :)

Şimdi gördüm mesajını. Ben de arka lastikte 120/80/18 kullanıyorum bir sıkıntı yok merak etme.

dalangıç
01 Ocak 2016, 04:13
Şimdi gördüm mesajını. Ben de arka lastikte 120/80/18 kullanıyorum bir sıkıntı yok merak etme.
Zaten sıkıntı o ölçülerde değil de 130 takarsam ne olur diye sormuştum ki Cem usta bilgilendirdi ama teşekkür ederim cevabın için :) Bakalım takım fiyat sordum cevap bekliyorum... Ayrıca herkesin yeni yılını kutlarım sağlık olsun gerisi kolay :)

wingchun
01 Ocak 2016, 15:11
Bende şimdi karda extreme max ı denicem bakalım karda Nasıl bi macera olcak

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Ewt gerçekten kardada çok başarılı extreme max.iki gündür motora binmiyordum kardan dolayı dışarıda kitli ve açık alanda yatıyordu motorum tek marşta aldı önceki motorum Honda 250 cbf bile karda marş basar ama çalışmazdı vurdururdum Honda'yı aratmadı maşallah diyelim.ve kar gezim başladı araziye gittim yumuşak karda hiç sıkıntı yok çok rahat gidiyor sert yerlerde patiye biniyo ama vites birde ve debriyajı bırakıp gazlıyınca çok keyifli oluyo.ne kadar anlatsam az yaşamak lazım:)

yasin ysn
03 Ocak 2016, 17:26
arkadaslar elimde xtreme max ın bir adet sıfır komple arka jantı vardır.servis fiyatı 275 tl.isteyene 200 liraya veririm.burada bulunsun

ön olaydı iyiydi bana ön çember lazım

tarka67
03 Ocak 2016, 17:55
arkadaşlar bu motora rev limiter takılması mümkünmüdür ?

Eroy35
08 Ocak 2016, 04:22
Arkadaşlar xtreme max supermoto jant yapan varmı fiyatı ortalama ne kadar tutar izmir içi şimdiden teşekkürler

cenkito
10 Ocak 2016, 15:24
yollara ve km lere devam 16.000 km hatırası :cat:

http://i.hizliresim.com/92G6M3.jpg

klien
10 Ocak 2016, 16:01
Arkadaslar selam. Motoru soguk havada malum jikle ile calistiriyorum, ancak bi sabah jikle ile calistirip bir miktar motoru isittiktan sonra jikleyi kapattim motor stop etti. Birkac kez daha denedim sorun devam ediyor. Sıkıntı nedir fikri olan var mi???

cenkito
11 Ocak 2016, 15:27
Arkadaslar selam. Motoru soguk havada malum jikle ile calistiriyorum, ancak bi sabah jikle ile calistirip bir miktar motoru isittiktan sonra jikleyi kapattim motor stop etti. Birkac kez daha denedim sorun devam ediyor. Sýkýntý nedir fikri olan var mi???

Rolantiyi biraz arttir
Kafani takma soguklarda ole olabilir
olmazsa karburator ayarlarina bir baktir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:01 ----------

normal kamera ile video denemem,


https://www.youtube.com/watch?v=IJROABQW2bM&feature=youtu.be

ilkadam
11 Ocak 2016, 16:01
[/COLOR]normal kamera ile video denemem,

https://www.youtube.com/watch?v=IJROABQW2bM&feature=youtu.be

çok titreşik ama iyi olmuş :)

Tolga Can
12 Ocak 2016, 23:52
Cem tamda motor bloğunun dibine kamerayı sabitlemişsin. Kulak zarlarıma zorla sahip oldun :pr:
Sessiz modda izledim. kamera görüntüsü fena değil. çok fazla sarsıntı da yok. ilki kötü olabilir ama sonrakilerin çok daha güzel olacağına inanıyorum. sabırsızlıkla diğer videolarıda bekliyorum. Cem artık yollarda , hemide görüntülü :queen:


Zaten sıkıntı o ölçülerde değil de 130 takarsam ne olur diye sormuştum ki Cem usta bilgilendirdi ama teşekkür ederim cevabın için :) Bakalım takım fiyat sordum cevap bekliyorum... Ayrıca herkesin yeni yılını kutlarım sağlık olsun gerisi kolay :)

130 mitas ve orjinal lastik farkı görüntü olarak ;
http://i.hizliresim.com/1MLOL5.jpg (http://hizliresim.com/1MLOL5)
http://i.hizliresim.com/Nrp01Q.jpg (http://hizliresim.com/Nrp01Q)
http://i.hizliresim.com/D4PgyZ.jpg (http://hizliresim.com/D4PgyZ)
http://i.hizliresim.com/bJr7pV.jpg (http://hizliresim.com/bJr7pV)

cenkito
13 Ocak 2016, 09:37
Cem tamda motor bloğunun dibine kamerayı sabitlemişsin. Kulak zarlarıma zorla sahip oldun :pr:
Sessiz modda izledim. kamera görüntüsü fena değil. çok fazla sarsıntı da yok. ilki kötü olabilir ama sonrakilerin çok daha güzel olacağına inanıyorum. sabırsızlıkla diğer videolarıda bekliyorum. Cem artık yollarda , hemide görüntülü :queen:




tolgacan hem görüntülü hemde yepyeni daha buyuk modifiyelerle dönüyorum :)

Mehmet Turan
14 Ocak 2016, 04:17
http://i.hizliresim.com/A5kyMX.jpg (http://hizliresim.com/A5kyMX)

dalangıç
14 Ocak 2016, 13:11
Cem tamda motor bloğunun dibine kamerayı sabitlemişsin. Kulak zarlarıma zorla sahip oldun :pr:
Sessiz modda izledim. kamera görüntüsü fena değil. çok fazla sarsıntı da yok. ilki kötü olabilir ama sonrakilerin çok daha güzel olacağına inanıyorum. sabırsızlıkla diğer videolarıda bekliyorum. Cem artık yollarda , hemide görüntülü :queen:



130 mitas ve orjinal lastik farkı görüntü olarak ;
http://i.hizliresim.com/1MLOL5.jpg (http://hizliresim.com/1MLOL5)
http://i.hizliresim.com/Nrp01Q.jpg (http://hizliresim.com/Nrp01Q)
http://i.hizliresim.com/D4PgyZ.jpg (http://hizliresim.com/D4PgyZ)
http://i.hizliresim.com/bJr7pV.jpg (http://hizliresim.com/bJr7pV)

Tolga sen bu 130 lastiği taktığında iç lastiği de değiştirdin dimi ? Ben asfalt ağırlıklı kullanıyorum 130 asfalt versiyon takmayı düşündüm sonra dedim arka dişli buldum 45 ona da gireyim ama motoru yoracagini söyledi cem usta sonra bizim motorun orjinal lastik ebadını araştırdım 110 gibi şeylerde çıktı karşıma şuan 120 takılı ya dişli değiştirip 120 den devam sirac mesala iyi olur gibi dişli değişmesem motor kalkışta zıplayıp duruyor sende bilirsin, e devamlı uzun yolda kullanıyorum hani 5 -10 km daha fazla hız işime de gelir, e hadi arka yi boşver ön dişliyi 17 yapayım diyorum arkaya göre daha kolay değişmesi ama etki aynı olur mu bilmiyorum hatta dedim ön 90/90/21 arkayı 120/90/18 yapayım dedim asfalt lastiği bulamadım yav çok işi var yaz başına kadar toparlicam inşallah soft çanta içiin yanlara demir yaptırmam lazım, gidon değişmem lazım, sis farı takmam lazım, boyama yapmam lazım, motorun bakıma girmesi lazım debriyaj balatasi şu bu 15000 km geçti gaz teli debriyaj teli değişmedim motor koruma demiri de istiyorum yazarken yoruldum :/

cenkito
14 Ocak 2016, 16:52
Tolga sen bu 130 lastiği taktığında iç lastiği de değiştirdin dimi ? Ben asfalt ağırlıklı kullanıyorum 130 asfalt versiyon takmayı düşündüm sonra dedim arka dişli buldum 45 ona da gireyim ama motoru yoracagini söyledi cem usta sonra bizim motorun orjinal lastik ebadını araştırdım 110 gibi şeylerde çıktı karşıma şuan 120 takılı ya dişli değiştirip 120 den devam sirac mesala iyi olur gibi dişli değişmesem motor kalkışta zıplayıp duruyor sende bilirsin, e devamlı uzun yolda kullanıyorum hani 5 -10 km daha fazla hız işime de gelir, e hadi arka yi boşver ön dişliyi 17 yapayım diyorum arkaya göre daha kolay değişmesi ama etki aynı olur mu bilmiyorum hatta dedim ön 90/90/21 arkayı 120/90/18 yapayım dedim asfalt lastiği bulamadım yav çok işi var yaz başına kadar toparlicam inşallah soft çanta içiin yanlara demir yaptırmam lazım, gidon değişmem lazım, sis farı takmam lazım, boyama yapmam lazım, motorun bakıma girmesi lazım debriyaj balatasi şu bu 15000 km geçti gaz teli debriyaj teli değişmedim motor koruma demiri de istiyorum yazarken yoruldum :/

Can geldi mi dişlin? hani bana ayrıntılı fotolarını atacaktın :) beklemedeyim, unutma beni

dalangıç
14 Ocak 2016, 18:31
Can geldi mi dişlin? hani bana ayrıntılı fotolarını atacaktın :) beklemedeyim, unutma beni
Yav o iş de ne oldu anlamadım ki kapıda ödeme şeklinde söyledim ama hiç de aramadım stokta varmı yokmu diye hoş şuan motora birşey yaptıramam da gelsin bakıcam lastik mi dişli mi olayına yani ön de değişebilir arka da lastik aynı ebat kalsa arka dişli değişsem yada sadece ön dişli değişsem yada ben böyle şöyle diye diye yere atsam kendimi delirsem :/

nazar48
14 Ocak 2016, 18:38
Merhaba arkadaşlar. Benim Lifan ın arka dişlisi fabrika çıkışı 46 diş ön dişlisi 17 diş olarak gelmişti. Bugün sanayide arkayı 42 diş olarak değiştirdim, öne dokunmadım. Motorumu sadece asfaltta kullandığım için böyle birşey yaptım. Gerçekten de 5. viteste 95 km hızda bağırmaya başlayan motor, artık 105 km hızda bağırıyor. Her vites kademesinde belirgin bir rahatlama hissettim.

Ancak kafama takılan bir husus var. Arka dişli ile dişliyi tutan klips arasında 1 mm kadar boşluk var. Dişliyi iki elimle tutup içe dışa 1 mm kadar hareket ettirebiliyorum. Önceki dişli takılıyken bu durum var mıydı hatırlamıyorum. Motorumla değişik hızlarda (max 115 km/h) yaklaşık 70 km kadar kullandım bir anormallik hissetmedim.Montajı yapan ustaya tekrar gittim ve bana bu durumun normal olduğunu söyledi. Siz ne dersiniz, kıymetli fikirlerinize ihtiyacım var.

Tolga Can
14 Ocak 2016, 20:34
Tolga sen bu 130 lastiği taktığında iç lastiği de değiştirdin dimi ? Ben asfalt ağırlıklı kullanıyorum 130 asfalt versiyon takmayı düşündüm sonra dedim arka dişli buldum 45 ona da gireyim ama motoru yoracagini söyledi cem usta sonra bizim motorun orjinal lastik ebadını araştırdım 110 gibi şeylerde çıktı karşıma şuan 120 takılı ya dişli değiştirip 120 den devam sirac mesala iyi olur gibi dişli değişmesem motor kalkışta zıplayıp duruyor sende bilirsin, e devamlı uzun yolda kullanıyorum hani 5 -10 km daha fazla hız işime de gelir, e hadi arka yi boşver ön dişliyi 17 yapayım diyorum arkaya göre daha kolay değişmesi ama etki aynı olur mu bilmiyorum hatta dedim ön 90/90/21 arkayı 120/90/18 yapayım dedim asfalt lastiği bulamadım yav çok işi var yaz başına kadar toparlicam inşallah soft çanta içiin yanlara demir yaptırmam lazım, gidon değişmem lazım, sis farı takmam lazım, boyama yapmam lazım, motorun bakıma girmesi lazım debriyaj balatasi şu bu 15000 km geçti gaz teli debriyaj teli değişmedim motor koruma demiri de istiyorum yazarken yoruldum :/

Evet iç lastiği değiştirdim. Gerçi benim 110 daha önceden yamalıydı.
130 motoru yorar. arazide de gerçekten yoruyor. Bu motor kuş gibi hafifken daha çok zevk veriyor.
Uzun yolda 110 kullan bence, bizim motorların kalkışları hızlı, bence dişli ile uğraşma
Benimde okumaktan yorulduğum :P , çanta demiri, sis farı, boyamaya odaklan ;)

dalangıç
14 Ocak 2016, 22:32
Evet iç lastiği değiştirdim. Gerçi benim 110 daha önceden yamalıydı.
130 motoru yorar. arazide de gerçekten yoruyor. Bu motor kuş gibi hafifken daha çok zevk veriyor.
Uzun yolda 110 kullan bence, bizim motorların kalkışları hızlı, bence dişli ile uğraşma
Benimde okumaktan yorulduğum :P , çanta demiri, sis farı, boyamaya odaklan ;)
110/80/18 asfalt için TT baktım da istediğim gibi birşey yok yine 120 den devam ozaman bari michelin sirac en iyisi, dişli de kalsın madem gelirse 45 cem'e paslarım onu, zaten kafam karman çorman oldu okadar sayfa forumu okudum yine gözler pört :/ yandan iki kare demir sarkıtırım çanta egzoza değmez yanmaz, sis farı takarım yeri de var zaten iki delik bırakmışlar şimdi tarif edemeyeceğim yerde :) bide sulu zımpara mat boya yaparım, kroscu bi abi var ona bırakırım balata falan temizlesin değişsin neyse artık, bide kros gidon çakarım bide rüzgar saptırıcı tamam işte :) ver elini akdeniz ege :)

Tolga Can
14 Ocak 2016, 22:47
En kötüsü kararsız kalmak zaten, bizim de gözlerimiz az pörtlemedi.
Çanta demiri dediğin işini görsün yeter. Biz iyisi olsun diyip 350 TL bayıldıkta ne oldu. Satarken bedava gitti :(
Dediğin gibi egzoza değmesin yeter. Kaynat bir demir, kaynakçının cebine parlementi koy yeter. sis farları artık çok ucuz ve her yerde bulunuyor.
made in china saolsun. İnşallah yaza bir max ile bizde başlayacağız. Şimdilik cub ve scootercıklarımla ufak gezmelere devam.
Hiç bir biri xtreme max'in verdiği tadı vermiyor. Yazıgeçtim ilkbahar gelse yeter. şu ikisini verip bir xtreme max alacağım. ;)
http://i.hizliresim.com/QZ76MG.jpg (http://hizliresim.com/QZ76MG)

dalangıç
15 Ocak 2016, 00:00
En kötüsü kararsız kalmak zaten, bizim de gözlerimiz az pörtlemedi.
Çanta demiri dediğin işini görsün yeter. Biz iyisi olsun diyip 350 TL bayıldıkta ne oldu. Satarken bedava gitti :(
Dediğin gibi egzoza değmesin yeter. Kaynat bir demir, kaynakçının cebine parlementi koy yeter. sis farları artık çok ucuz ve her yerde bulunuyor.
made in china saolsun. İnşallah yaza bir max ile bizde başlayacağız. Şimdilik cub ve scootercıklarımla ufak gezmelere devam.
Hiç bir biri xtreme max'in verdiği tadı vermiyor. Yazıgeçtim ilkbahar gelse yeter. şu ikisini verip bir xtreme max alacağım. ;)
http://i.hizliresim.com/QZ76MG.jpg (http://hizliresim.com/QZ76MG)

O da neyin nesi sen ki xtreme forumunun en aktif adamıydın geziler, araziler... Sen ki xtreme forumun kendin yap kendin kullan dahi adamı :) nooldu böyle scooter, cub falan :) ben kullanabildigim kadar kullanıcam valla 30 bin 40 bin km görürüm umarım :)

nazar48
15 Ocak 2016, 21:13
Merhaba arkadaşlar. Benim Lifan ın arka dişlisi fabrika çıkışı 46 diş ön dişlisi 17 diş olarak gelmişti. Bugün sanayide arkayı 42 diş olarak değiştirdim, öne dokunmadım. Motorumu sadece asfaltta kullandığım için böyle birşey yaptım. Gerçekten de 5. viteste 95 km hızda bağırmaya başlayan motor, artık 105 km hızda bağırıyor. Her vites kademesinde belirgin bir rahatlama hissettim.

Ancak kafama takılan bir husus var. Arka dişli ile dişliyi tutan klips arasında 1 mm kadar boşluk var. Dişliyi iki elimle tutup içe dışa 1 mm kadar hareket ettirebiliyorum. Önceki dişli takılıyken bu durum var mıydı hatırlamıyorum. Motorumla değişik hızlarda (max 115 km/h) yaklaşık 70 km kadar kullandım bir anormallik hissetmedim.Montajı yapan ustaya tekrar gittim ve bana bu durumun normal olduğunu söyledi. Siz ne dersiniz, kıymetli fikirlerinize ihtiyacım var.

Kimseden ses yok (üvey evlat muamelesi görüyoruz heralde:queen:)

Kendi soruma kendim cevap vereyim:
Yeni arka dişlim ile bugünkü kullanımımla birlikte toplam 210 km yapmış oldum.
Motorumla 3 viteste kullanım aralığım (hız olarak) epeyce arttığını hissettim. Virajlı ve iniş çıkışlı kırsal yollarda 3.vites ile 25 km/h ile 75 km/h arasında hiç vites değiştirmeden zevkli bir şekilde ilerleyebiliyorum. Arka dişlideki 1mm lik boşluk herhangi bir sıkıntı oluşturmadı henüz.

cenkito
15 Ocak 2016, 21:17
Kimseden ses yok (üvey evlat muamelesi görüyoruz heralde:queen:)

Kendi soruma kendim cevap vereyim:
Yeni arka dişlim ile bugünkü kullanımımla birlikte toplam 210 km yapmış oldum.
Motorumla 3 viteste kullanım aralığım (hız olarak) epeyce arttığını hissettim. Virajlı ve iniş çıkışlı kırsal yollarda 3.vites ile 25 km/h ile 75 km/h arasında hiç vites değiştirmeden zevkli bir şekilde ilerleyebiliyorum. Arka dişlideki 1mm lik boşluk herhangi bir sıkıntı oluşturmadı henüz.

eger dişli merkezleri aynı ise sorun olmaz
ancak eski dişli ile yeni dişlinin konumları farklı ise
arkadan motora bakınca saga sola kayma farkı var ise dişli göbegini kırabilir
orjınal dişli ile (bosta iken de olsa sorun değil)
takılı dişlinin motordaki hallerinin resimlerini yollarsan daha saglıklı cvp verebilirim

dalangıç
16 Ocak 2016, 01:11
Kimseden ses yok (üvey evlat muamelesi görüyoruz heralde:queen:)

Kendi soruma kendim cevap vereyim:
Yeni arka dişlim ile bugünkü kullanımımla birlikte toplam 210 km yapmış oldum.
Motorumla 3 viteste kullanım aralığım (hız olarak) epeyce arttığını hissettim. Virajlı ve iniş çıkışlı kırsal yollarda 3.vites ile 25 km/h ile 75 km/h arasında hiç vites değiştirmeden zevkli bir şekilde ilerleyebiliyorum. Arka dişlideki 1mm lik boşluk herhangi bir sıkıntı oluşturmadı henüz.

Burası batı forumu xtreme kasabası gringo biz burada yabancıları sevmeyiz hemen öteleriz :) şakaa :)
Dişli konusu görünce bak yine bi tuhaf oldum naapim ya Cem değişsem dişliyi şöyle uzun bi aralık olsa 2. 3. Vites arası ama yokuşta bayılır mı acaba bak yine ikilem :/

cenkito
17 Ocak 2016, 16:22
Burası batı forumu xtreme kasabası gringo biz burada yabancıları sevmeyiz hemen öteleriz :) şakaa :)
Dişli konusu görünce bak yine bi tuhaf oldum naapim ya Cem değişsem dişliyi şöyle uzun bi aralık olsa 2. 3. Vites arası ama yokuşta bayılır mı acaba bak yine ikilem :/

geldimi dişlin :)
geldi ise tak biraz dolas bak nasıl oluyor diye,
hosuna giderse devam edersin yoksa sokup bana sutlarsın

Masetro35
17 Ocak 2016, 22:51
Başlangıç motorum olacak...

Haftasonları köy yollarında gezi tadında.. Fotoğraf makinamı alıp ilginç kareler yakalamak istiyorum.. araba kullanmak artık tat vermiyor..

.. ne dersiniz ? artık zamanı geldi diye düşünüyorum.

nazar48
19 Ocak 2016, 23:24
Bence kafana koyduysan al gitsin.

yasin ysn
21 Ocak 2016, 21:41
buraya nasıl resim ekliyoruz :P
bilemedim

Eagle_01
22 Ocak 2016, 04:55
Herkese selam, hocamlarım abilerim kardeşlerim siz naptınız ya? 350sayfa konu mu olur. 40.sayfadayım ne zamana bitirebilirim bilmiyorum. Baktım olacak gibi değil ben de aranızdayım demek istedim. Motorsikletimi ikinci el olarak aldım. Şimdilik kask ve mont var ufak ufak mahallede acemilik atmaya çalışıyorum ilk motorum boy 172 kilo 55. Aslında alıştım gibi (24km yaptım) ama yine de trafik korkutuyor beni malum ayaklar... Herkese selam yazdıklarınızı okurken kısaca da olsa tavsiyeleriniz olursa paylaşırsanız sevinirim.

drumstar
22 Ocak 2016, 12:10
Selam dostlar :) Finaldi vizeydi derken evin yolunu zor bulduğumdan motorun yüzüne bile bakamamıştım ne zamandır. Dönem biter bitmez motoru çıkarıp sağını solunu kurcalayıp iki tur attım. Zaten okul başladığından beri buraya hiiiç bakamaz olmuştum bundan sonra arada girip çıkma farz oldu :)

http://i.hizliresim.com/XLlb75.jpg

Tolga Can
22 Ocak 2016, 22:23
O da neyin nesi sen ki xtreme forumunun en aktif adamıydın geziler, araziler... Sen ki xtreme forumun kendin yap kendin kullan dahi adamı :) nooldu böyle scooter, cub falan :) ben kullanabildigim kadar kullanıcam valla 30 bin 40 bin km görürüm umarım :)

Evet önceden heidi gibiydim. Teker mi patladı yenisini alırız yamalı olmaz derdik. ora senin bura benim gezerdik.
Sonra gün geldi. bende herkes gibi bankanın tokadını yedim. kafada icat yapacak beyin hücresi kalmadı.
öde öde borclardan yeni kurtulduk. elime de yarı fiyatına 2 motor düştü. biraz karla yaza doğru satarsam, temizde xtreme max bulursam
sıfır almayı artık hiç düşünmüyorum. tekrardan tozu toprağa katabilirim. xtreme maxlerinizin değerini bilin. beterin beteri var ;)
1 sene motora binememek Allah düşmanımın başına vermesin. :salut: :salut: :salut:

nazar48
23 Ocak 2016, 00:30
Evet önceden heidi gibiydim. Teker mi patladı yenisini alırız yamalı olmaz derdik. ora senin bura benim gezerdik.
Sonra gün geldi. bende herkes gibi bankanın tokadını yedim. kafada icat yapacak beyin hücresi kalmadı.
öde öde borclardan yeni kurtulduk. elime de yarı fiyatına 2 motor düştü. biraz karla yaza doğru satarsam, temizde xtreme max bulursam
sıfır almayı artık hiç düşünmüyorum. tekrardan tozu toprağa katabilirim. xtreme maxlerinizin değerini bilin. beterin beteri var ;)
1 sene motora binememek Allah düşmanımın başına vermesin. :salut: :salut: :salut:

Ben 1 hafta uzak kaldım motorumdan, salıyı bekliyorum kavuşmak için. İnanın hep aklımın bir köşesinde motor ve motorla gazlamak var:pale:

Whiplai
23 Ocak 2016, 01:13
Merhabalar herkese,öncelikle aranızda yeniyim ve size bu motor hakkında birkaç sorum olacak.Maddı sıkıntılar yüzünden elektrikli bir motor almak zorunda kaldım ve hala ona sahibim,şimdi ise elimde biraz daha elime para geçti ve x-treme max almayı düşünüyorum,daha önce ailemdekii motorcuların motorlarıyla az bir deneyimim ve de bu elektrikliyle deneyimim var.Başlangıç için x-treme max almak istiyorum.Uzun yol da yapmak istiyorum,dağ tepe de gezmek istiyorum.Bana verebileceğiniz her türlü bilgi ve öneri çok işime yarayacak.İlginiz için teşekkür ederim.Tekeriniz düz bassın :)

nazar48
23 Ocak 2016, 01:22
Size tavsiyem sayfaları geriye doğru okumanızdır. Aklınıza gelen ve gelmeyen tüm soruların cevabını bulacaksınız.

:cat:

Whiplai
23 Ocak 2016, 01:40
Size tavsiyem sayfaları geriye doğru okumanızdır. Aklınıza gelen ve gelmeyen tüm soruların cevabını bulacaksınız.

:cat:

Teşekkür ederim öneriniz için,fakat 350 sayfa gösteriyor :(
O zaman şöyle sorayım,1.83 boy,70 kiloyum.Ve yeni başlayacağım.İlk motorum olacak,şehirde kullanımı rahat mıdır?Sorun çıkarıması vb. ne düzeydedir?Uzun yol (maksimum 400 km/dinlene dinlene),en azından Kocaeli/İstanbul yapacağım genel olarak uzun yoldan sayarsak.Ve arada bir köy yolları,dağ tepe.Benim için uygun mudur?Ve arkada artçı taşıyabilir miyim? Biri yardımcı olursa çok memnun olurum,olamazsa 350 sayfayı geriye doğru okumam gerekecek :(

nazar48
23 Ocak 2016, 01:45
350 sayfaya gerek yok. 20 sayfa okusanız zaten uzman olursunuz. En fazla 1 saatinizi alır.

Whiplai
23 Ocak 2016, 02:12
Tamam teşekkürler..