PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

Ahmtmngrsy
26 Temmuz 2015, 00:30
Yok mu supermoto yapan aramızda ?

mattiadestro
26 Temmuz 2015, 03:07
Arkadaşlar geçen gün deneme amaçlı çektiğim videoyu youtube a ekledim. Kameranın çekimini merak edenler için faydalı olabilir.

https://www.youtube.com/watch?v=jStTsNnjeos

bugünde Kireçburnu, Tarabya, Yeniköy, İstinye turu yaptım. Videoları eklediğim zaman inşallah sizlerle de paylaşacağım :cat:

paylaşım için teşekkürler hocam. yalnız kameranın kalitesi pek bir düşük geldi bana?


Yok mu supermoto yapan aramızda ?

konuyu baştan sona okudum diyebilirim, süpermoto yapacağım diyen adam birkaç tane çıktı ancak geri dönüş olmadı. muhtemelen motosiklet fiyatındaki sm jantları yüzünden vazgeçmişlerdir.

mondialin 2014 model tanıtımında supermoto hali vardı ama:

http://imgur.com/m1DSf8c

ertanbaysal
26 Temmuz 2015, 20:04
paylaşım için teşekkürler hocam. yalnız kameranın kalitesi pek bir düşük geldi bana?
Kamera aslında 720p ile AVI formatında kayıt yapıyor ama gereksiz yerleri kesmem gerekti o yüzden ben movie maker ile arkaya müzik falan koydum öyle kaydettiğim zaman görüntü kalitesi düştü. Birde movie maker görüntü kalitesini düşürüyor ciddi anlamda. Bugün doğrudan avi formatında video yüklemeye çalışacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Buda gidona sabitleyip kayıt aldığım video arkadaşlar :)


https://www.youtube.com/watch?v=gWVYgmDjo0s

cenkito
26 Temmuz 2015, 21:00
Yok mu supermoto yapan aramýzda ?

Tam anlamiyla sm yapan oldumu olmadi mi bilemem (o deger istenilene bagli)

Amma sm yada sm benzeri yapanlar oldu
artilari eksiler konusuldu

Bu baslikta mevcut

Az dikkatli olarak basligi inceleyin!

uday.31
27 Temmuz 2015, 00:13
aramıza 6-7-8-9 ağustos balıkesir motosiklet festivaline katılmayı düşünen veya katılacak olan var mı arkadaşlar.

https://www.facebook.com/events/343713595814231/401666783352245/

discovery197
27 Temmuz 2015, 00:20
Arkadaşlar bugüne kadar başıma gelenleri yazacağım umarım faydası olur.

1. Motor ile hareket halindeyken gaz kesmeme rağmen motor gaz vermeye devam ediyordu. Elcik yanındaki gaz telinin girdiği plastik parçayı söktüğümde telin içeriden plastik parçayı aşındırdığını ve tel'dede parça parça kopmalar olduğunu gördüm. Başa marka bir elcik alarak bu sorunu çözdüm. Sakın xtreme max orjinal elcik alıp takmayın telin giriş açısı aşınmaya sebeb oluyor.

2. Hareket halinde sola dönüşte bir arkadaşın yazdığı gibi birden motor stop etti ve el marşı çalıştırmadı ayak marşı ile çalıştırabildim. Sorun şu gidonu hareket ettirdiğimde gösterge altından motor gövdesine giden kablolardan birisi gidon ile gövde arasına sıkışmış ve kablo gövdeye değiyordu buda stop etmesine sebeb oluyordu. Çözüm : Açıktaki kabloların dış kaplamalarını kontrol edip hasar görmüş olan varsa bantlayın.

3. Motor yine olur olmaz zamanlarda gaz yemeyip stop ediyordu. Sebeb: Benzin deposu altından geçen kablolar bazı bölgelerde ek yapılmış ve bu ek noktalarına su geldiği için oksitlenme ile kablo kopmuş. Çözüm: Depoyu koltuğu söküp gösterge ve kumandalardan gelen kabloların ek yerlerini bulun ve temizleyip güzelce birleştiklerinden emin olun. (Ek yerlerine sıcak yada soğuk silikon sıkarak su girmesini engelleyebilirsiniz.

4. Son zamanlarda marşta sorun yaşıyordum jikle açıkta olsa çalışmada sıkıntı yaşıyordum. Çözüm: Karbüratörü söktüm tamamen benzin ile temizledim yıkadım ve bujileri NGK taktım düzeldi.

5. Son sürüşümde birden lastik patladı ve kontrol ettiğimde sibop bölgesi yırtılmıştı. Sebeb: Lastik havası yeterli seviyede değildi ve sibop dibindeki vida çok fazla sıkılmıştı.



http://imageshack.com/a/img910/2853/QmQHLz.jpghttp://imageshack.com/a/img910/2853/QmQHLz.jpg

cenkito
27 Temmuz 2015, 12:10
Arkadaşlar bugüne kadar başıma gelenleri yazacağım umarım faydası olur.

1. Motor ile hareket halindeyken gaz kesmeme rağmen motor gaz vermeye devam ediyordu. Elcik yanındaki gaz telinin girdiği plastik parçayı söktüğümde telin içeriden plastik parçayı aşındırdığını ve tel'dede parça parça kopmalar olduğunu gördüm. Başa marka bir elcik alarak bu sorunu çözdüm. Sakın xtreme max orjinal elcik alıp takmayın telin giriş açısı aşınmaya sebeb oluyor.

2. Hareket halinde sola dönüşte bir arkadaşın yazdığı gibi birden motor stop etti ve el marşı çalıştırmadı ayak marşı ile çalıştırabildim. Sorun şu gidonu hareket ettirdiğimde gösterge altından motor gövdesine giden kablolardan birisi gidon ile gövde arasına sıkışmış ve kablo gövdeye değiyordu buda stop etmesine sebeb oluyordu. Çözüm : Açıktaki kabloların dış kaplamalarını kontrol edip hasar görmüş olan varsa bantlayın.

3. Motor yine olur olmaz zamanlarda gaz yemeyip stop ediyordu. Sebeb: Benzin deposu altından geçen kablolar bazı bölgelerde ek yapılmış ve bu ek noktalarına su geldiği için oksitlenme ile kablo kopmuş. Çözüm: Depoyu koltuğu söküp gösterge ve kumandalardan gelen kabloların ek yerlerini bulun ve temizleyip güzelce birleştiklerinden emin olun. (Ek yerlerine sıcak yada soğuk silikon sıkarak su girmesini engelleyebilirsiniz.

4. Son zamanlarda marşta sorun yaşıyordum jikle açıkta olsa çalışmada sıkıntı yaşıyordum. Çözüm: Karbüratörü söktüm tamamen benzin ile temizledim yıkadım ve bujileri NGK taktım düzeldi.

5. Son sürüşümde birden lastik patladı ve kontrol ettiğimde sibop bölgesi yırtılmıştı. Sebeb: Lastik havası yeterli seviyede değildi ve sibop dibindeki vida çok fazla sıkılmıştı.



http://imageshack.com/a/img910/2853/QmQHLz.jpghttp://imageshack.com/a/img910/2853/QmQHLz.jpg

bizim motorlarda rim lock yok bu sebeb ten lastik havası olması gerekenden az oldugu zaman anı gaz

yada sert frende dıs lastik janttan dönme egilimine girer ve sibob bolgesini dipten yırtabilir

ilkadam
27 Temmuz 2015, 15:45
Selam Baylar,

Dün motoru güzelce temizledim zinciri yağladım, motor harici tüm civataları kontrol ettim sıktım.
Üstadlar daha önce de yazmıştır, yine hatırlatma adına motorda birçok işinizi görmek adına bulunması gereken anahtarlar;
-8,10 Lokma
-Düz ve yıldız tornavida
-8,10,13 açık ağızlı anahtar
-5,6 Alyan
-İngiliz anahtarı

750km de adamım:bounce:
http://i60.tinypic.com/2q011cl.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

Cem Hocam,
Karbüratörün altından siyah uzun ince bir hortum aşağı doğru uzanıyor, dün farkettim karterin üstünde kalmış ve yarı kısmından yanmış biraz açıklık vardı. Bende arkasındaki borudan aşırdım tekrar aşağıya doğru verdim. Bu hortumun işlevi nedir? Ayrıca yırtık olması sıkıntı çıkartır mı?

Selamlar

cenkito
27 Temmuz 2015, 16:39
Selam Baylar,

Dün motoru güzelce temizledim zinciri yağladım, motor harici tüm civataları kontrol ettim sıktım.
Üstadlar daha önce de yazmıştır, yine hatırlatma adına motorda birçok işinizi görmek adına bulunması gereken anahtarlar;
-8,10 Lokma
-Düz ve yıldız tornavida
-8,10,13 açık ağızlı anahtar düzeltme acık agız yerine yıldız, yani kapalı anahtar :cat:
-5,6 Alyan
-İngiliz anahtarı

750km de adamım:bounce:
http://i60.tinypic.com/2q011cl.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

Cem Hocam,
Karbüratörün altından siyah uzun ince bir hortum aşağı doğru uzanıyor, dün farkettim karterin üstünde kalmış ve yarı kısmından yanmış biraz açıklık vardı. Bende arkasındaki borudan aşırdım tekrar aşağıya doğru verdim. Bu hortumun işlevi nedir? Ayrıca yırtık olması sıkıntı çıkartır mı?

Selamlar

karburatörün yanında ki tahliye vidası gevsetilerek karburatör havuzuna cökmüş

pis benzin su vs vs gibi seyleri dısarı akıtmaya yarayan bir hortumdur

vida gevsetilmezse bir işlevi yoktur.

benim motorda o hortum hiç takılı bile değil :)

ilkadam
27 Temmuz 2015, 17:04
karburatörün yanında ki tahliye vidası gevsetilerek karburatör havuzuna cökmüş

pis benzin su vs vs gibi seyleri dısarı akıtmaya yarayan bir hortumdur

vida gevsetilmezse bir işlevi yoktur.

benim motorda o hortum hiç takılı bile değil :)

Tahliye vidası tam olarak nerededir?
Ve ne kadar aralıkla tahliye yapmak lazım

cenkito
27 Temmuz 2015, 18:02
Tahliye vidası tam olarak nerededir?
Ve ne kadar aralıkla tahliye yapmak lazım


sıkıntı olursa bosaltmak lazım, tekleme,depoya su kacması vs

yoksa gerek yok

hortumun hemen ustundeki vida

http://s27.postimg.org/3jrhcd02r/FREE_SHIPPING_CG_125_CC_font_b_Carburetor_b_font.j pg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------


sıkıntı olursa bosaltmak lazım, tekleme,depoya su kacması vs

yoksa gerek yok

hortumun hemen ustundeki vida

http://s27.postimg.org/3jrhcd02r/FREE_SHIPPING_CG_125_CC_font_b_Carburetor_b_font.j pg

not:

eger arkadan asırdıgın hortum aku tahliye hortumu ise daha kötü

akuden terleyen asitli su bayaya degerse kaldırır,

o hurtumun (aku) asagı kadar uzanması lazım

ilkadam
28 Temmuz 2015, 08:47
sıkıntı olursa bosaltmak lazım, tekleme,depoya su kacması vs

yoksa gerek yok

hortumun hemen ustundeki vida

http://s27.postimg.org/3jrhcd02r/FREE_SHIPPING_CG_125_CC_font_b_Carburetor_b_font.j pg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------



not:

eger arkadan asırdıgın hortum aku tahliye hortumu ise daha kötü

akuden terleyen asitli su bayaya degerse kaldırır,

o hurtumun (aku) asagı kadar uzanması lazım



Desteğin için teşekkürler
Akü tahliye yan ayaklığın arkasında sıkıntı yok :)

cenkito
28 Temmuz 2015, 10:10
Desteğin için teşekkürler
Akü tahliye yan ayaklığın arkasında sıkıntı yok :)

önemli değil.

ancak aku ve karburatör tahliyesinden baska o sekil hortum benim bildiğim yok

siz hangi hortumdan kesip ek yaptınız :silent:

ilkadam
28 Temmuz 2015, 12:16
önemli değil.

ancak aku ve karburatör tahliyesinden baska o sekil hortum benim bildiğim yok

siz hangi hortumdan kesip ek yaptınız :silent:

Ek bişey yapmadım hortum sadece orta kısmından yarılmış halde.:)

Bu arada 1000 bakımı yaklaşıyor, yine mineral mi koyalım yoksa yarı sentetiğe geçelim mi?

Carbondioxid
28 Temmuz 2015, 12:19
http://www.aliexpress.com/item/Hydraulic-clutch-lever-master-cylinder-120cm-for-dirt-bike-parts-monkey-pit-bike-parts-and-most/1638622089.html

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1705887619/Proud-4wd-little-monkey-modified-motorcycle-accessories-font-b-hydraulic-b-font-clutch-oleodynamic-font-b.jpg



hidrolik debriyaj kiti almayı düşünüyorum düşünceleriniz nedir

Hidrolik debriyaj konusunda bir uygulamanız/tedarik yurtiçi tedarik/fiyat gibi bilgi varmı acaba?

cenkito
28 Temmuz 2015, 13:01
Ek bişey yapmadım hortum sadece orta kısmından yarılmış halde.:)

Bu arada 1000 bakımı yaklaşıyor, yine mineral mi koyalım yoksa yarı sentetiğe geçelim mi?

bu kez de mineral koyun, 500-750 km sonra yarı sentetikle 1000 km değişim ideal olur

yag değişirken yandaki yag süzgecinide soküp temizleyin

vites pedalı arkasında 24 lokma ile acılan yerde :cat:

ilkadam
28 Temmuz 2015, 16:20
bu kez de mineral koyun, 500-750 km sonra yarı sentetikle 1000 km değişim ideal olur

yag değişirken yandaki yag süzgecinide soküp temizleyin

vites pedalı arkasında 24 lokma ile acılan yerde :cat:

Ustaya söylerim yağ süzgecini temizlemesini umarım savsaklık yapmaz.
Serviste bakımlarım ücretsiz sadece yağ parası alınıyor, bu yüzden tercih etmiyorum aslında orta sehpam yok :)
Orta sehpa edinene kadar servise talim.

cenkito
28 Temmuz 2015, 16:24
yanında durursan sende kontrol et, ustalar bası bos bırakmaya gelmiyor

G.BEREKET
28 Temmuz 2015, 18:32
İyi günler arkadaşlar 6günde 200kmye gelebildim birkaç sorum var;
Motor izmirde bu sıcaklarda dahi jiglesiz çalışmıyor normal midir? Ve gündüzleri 15-20 km şehir içi kullanımda şişiyor arka fren basmıyor ön tekerlek ağırlaşıyor sizdede böyle mi?
Haftaya 400kmye gelince servise götüreyim diyorumbakıma fakat gittiğim serviste pek yağ seçemeği yok kendim alıp gidicem hangi marka modeli alayım ne tavsiye edersiniz?

cenkito
29 Temmuz 2015, 10:56
ilk yag farketmez,500 km sonra onuda değişirsin
400 ü bekleme erken git baktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------


Ustaya söylerim yağ süzgecini temizlemesini umarım savsaklık yapmaz.
Serviste bakımlarım ücretsiz sadece yağ parası alınıyor, bu yüzden tercih etmiyorum aslında orta sehpam yok :)
Orta sehpa edinene kadar servise talim.

max da yag süzgecinin yeri

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/ccctno.jpg

vites pedalının arkasına denk geliyor

ilkadam
29 Temmuz 2015, 11:44
Teşekkürler ilgin için, ilk zamanlar olduğu için metal partiküller olacaktır temizlenmesi silindire olacak zararları önemli ölçüde engeller.
Bu arada ön freni sıktığımda hafif bir kırılma hissediyorum sanki teker bilyesi dağılmış, yada normal bir durum ben öyle hissediyorum.
Bunu anlamak adına basit bir yol varmıdır?

cenkito
29 Temmuz 2015, 12:02
Teşekkürler ilgin için, ilk zamanlar olduğu için metal partiküller olacaktır temizlenmesi silindire olacak zararları önemli ölçüde engeller.
Bu arada ön freni sıktığımda hafif bir kırılma hissediyorum sanki teker bilyesi dağılmış, yada normal bir durum ben öyle hissediyorum.
Bunu anlamak adına basit bir yol varmıdır?

muhtemelen gidonda bosluk olmus olabilir, yada normal amortisör cökmeside olabilir.

motoru biri ayaklıga dogru kaldırsın arka teker yerde ön hava da iken ön lastiği öne arkaya

sallayarak kontrol edebilirsin

porsche911tt
29 Temmuz 2015, 12:13
Hidrolik debriyaj konusunda bir uygulamanız/tedarik yurtiçi tedarik/fiyat gibi bilgi varmı acaba?
Yurtiçinde görmedim henüz almadım, almayı düşünüyorum ama

ilkadam
29 Temmuz 2015, 15:24
muhtemelen gidonda bosluk olmus olabilir, yada normal amortisör cökmeside olabilir.

motoru biri ayaklıga dogru kaldırsın arka teker yerde ön hava da iken ön lastiği öne arkaya

sallayarak kontrol edebilirsin

anladım bi kontrol edeyim madem, teşekkürler

Mehmet Turan
29 Temmuz 2015, 17:49
Teşekkürler ilgin için, ilk zamanlar olduğu için metal partiküller olacaktır temizlenmesi silindire olacak zararları önemli ölçüde engeller.
Bu arada ön freni sıktığımda hafif bir kırılma hissediyorum sanki teker bilyesi dağılmış, yada normal bir durum ben öyle hissediyorum.
Bunu anlamak adına basit bir yol varmıdır?

Benim ön frende de benzer bir sorun vardı. Fren esnasında sertleşip gevşer gibi oluyordu, depodan aldığım benzinle diski iyice sildim hala ön fren iyi durdurmasa da sertleşip gevşeme sorunu olmuyor.

ilkadam
29 Temmuz 2015, 18:24
Benim ön frende de benzer bir sorun vardı. Fren esnasında sertleşip gevşer gibi oluyordu, depodan aldığım benzinle diski iyice sildim hala ön fren iyi durdurmasa da sertleşip gevşeme sorunu olmuyor.

Bende balata spreyi ile temizliyorum. Ön fren bendede zaman zaman sertleşiyor şişiyor sanırım. genel anlamda frenlerden memnunum motorun adı belli, bayiden aldığım gün akşam geri dönüp ön arka fren ayarını da yaptırmıştım arada çok fark oldu.

G.BEREKET
30 Temmuz 2015, 14:27
Arkadaşlar iyi günler ben motorun şişip stop etme sorununa çözüm bulamadım servis bırak motoru dedi yarın bırakıcam büyük ihtimal ama merak ediyorum neden kaynaklı olabilir hava sıcak tamam ama 10-15 km kullanıyorum ve motorun sesi değişiyor jigle açık değil sonra motor gaz yememeye başlıyor yavaşlayıncada bir daha soğumadan zaman geçmeden gitmiyor çalışıyor ama gitmiyor. Bunlar olurkende ön teker sıkışıyor hareketi yavaşlıyor arka fren sertleşiyor basınca hissedebiliyorsun motor daha 250 kmde büyük bir sorun açsın istemiyorum başıma

Boel
30 Temmuz 2015, 17:01
Tüm cesaretimi toplayıp izmir - bursa yolcuguna çıktım herşey 4-4luk geçti patlayan egsoz haricinde :)
Dönüşte balıkesir dolaylarında moladan görüntü
http://i.hizliresim.com/OZqOlD.jpg

cenkito
30 Temmuz 2015, 17:07
Tüm cesaretimi toplayıp izmir - bursa yolcuguna çıktım herşey 4-4luk geçti patlayan egsoz haricinde :)
Dönüşte balıkesir dolaylarında moladan görüntü
http://i.hizliresim.com/OZqOlD.jpg

iyi eglenmişsinizdir

ama egzozu nasıl patlattınız onu merak ettim dogrusu :)

CompanERROR
30 Temmuz 2015, 17:17
Egzosa muamelemi yaptınız o.O

Boel
30 Temmuz 2015, 17:26
iyi eglenmişsinizdir

ama egzozu nasıl patlattınız onu merak ettim dogrusu :)

Valla bende anlamadım nasıl olduğunu kaynak yerinde yaklaşık 3mm genişliğinde delik oluşmuş servisede söyledim garanti den yeni egzoz gelicek :)
eğlenme kısmına gelince 3 aydır motor kullanıyorum xtrame ilk motorum, gider iken baya bi korkarak gittim dönüşte herşey eylenceye döndü özgürlük kelimesi anlam kazanmaya başladı :) sonraki motorun kesinlikle endro olacak :)

cenkito
30 Temmuz 2015, 17:43
benimde ilk motorum max, ama senden az daha eski 3,5 senesi doldu :)

ilk ve sonlardan biri olacagı da kesin, ilerde yanına gelen olabilir ama o gitmez :joker:

ilkadam
31 Temmuz 2015, 08:24
benimde ilk motorum max, ama senden az daha eski 3,5 senesi doldu :)

ilk ve sonlardan biri olacagı da kesin, ilerde yanına gelen olabilir ama o gitmez :joker:

Aynen sayın Cenkito, kısmetse ileride yanına gelir bunun tadı bi başka :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Dün akşam biyere gittim kız arkadaşımla, motorda bişey yoktu, dönüşte gelirken gaz kolunu bıraktığımda hüpürdeme sesi geliyor.
Nasıl tarif etsem, benzin bitti yedeğe geçtim. Kurbanı keserler sonra boğazından gelen ses varya aynı öyle (Benzetmeyi kest:pr: )
Sonra depoyu fulledim ses yine aynı devam ediyor, bugun de aynı.

cenkito
31 Temmuz 2015, 09:43
Sadece ses mi yoksa sesin yaninda tekleme oksurme de oldu mu

CompanERROR
31 Temmuz 2015, 10:00
benimde ilk motorum max, ama senden az daha eski 3,5 senesi doldu :)

ilk ve sonlardan biri olacagı da kesin, ilerde yanına gelen olabilir ama o gitmez :joker:

Harbiden max ayrı güzel pulsar onun kadar zevkli değil be :)) cukura haşırt diye atlayamıyorsun. Kaldırıma çıkamıyorsun pehhh :D

uday.31
31 Temmuz 2015, 13:52
sana kolay test yontemi:
arka lastiğin dıs kısmından cıta degdir,iki yere temas etsin,
yukarıda nereyi işaret ederse amortisör kapanınca lastik oraya gider

geçenlerde iri cüsseli iki arkadaşımı bindirerek denedim garanti olsun diye arkadan bi baktım esneme falanda yaptım ama değmiyo bir sıkıntı yok şimdilik ama çevirme yapmaya başladılar egzoz için tabi bende yolumu değiştiriyorum bu durumda herşey tam olmasına rağmen:bounce:

ilkadam
31 Temmuz 2015, 16:27
Sadece ses mi yoksa sesin yaninda tekleme oksurme de oldu mu

Tekleme yok hersey yolunda, ancak neden kaynaklanıyor içimi tırmaladı anlamadım.

cenkito
31 Temmuz 2015, 17:19
Tekleme yok hersey yolunda, ancak neden kaynaklanıyor içimi tırmaladı anlamadım.

karburatör hava filtresi baglantı yerine bak bir. belki orada acıklık gevseme vardır :silent:

Mengu16
31 Temmuz 2015, 17:35
Motoru 200 üstü cc yapıp muayeneden sorunsuz geçiren var mı ? Benim daha 1 sene var muayeneye ama kafam takılıyo :cherry: Motor orjinalinden 125/150cc olunca aslında vergi kaçakçılığı yapmış olmuyosun 200'lük yaptın diye. Vergisiz 100'lükleri bile muayeneden geçiren var demin gördüm sahibinden'de bir ilan.

cenkito
31 Temmuz 2015, 18:30
Motoru 200 üstü cc yapıp muayeneden sorunsuz geçiren var mı ? Benim daha 1 sene var muayeneye ama kafam takılıyo :cherry: Motor orjinalinden 125/150cc olunca aslında vergi kaçakçılığı yapmış olmuyosun 200'lük yaptın diye. Vergisiz 100'lükleri bile muayeneden geçiren var demin gördüm sahibinden'de bir ilan.

125-150-200-250 cc hepsininde vergisi aynı, yanı kacak köçek yok canını sıkma :)

benn gecen subatta muayeneyeden direk gectim sorunsuz

sdirer
31 Temmuz 2015, 19:23
Motoru 200 üstü cc yapıp muayeneden sorunsuz geçiren var mı ? Benim daha 1 sene var muayeneye ama kafam takılıyo :cherry: Motor orjinalinden 125/150cc olunca aslında vergi kaçakçılığı yapmış olmuyosun 200'lük yaptın diye. Vergisiz 100'lükleri bile muayeneden geçiren var demin gördüm sahibinden'de bir ilan.

Motor numarasını taşıyan parçayı değiştirmediğin sürece duruma uyanacaklarını sanmıyorum.. Ama Cem'in yazdığı gibi zaten 250cc ye kadar hepsi bir.

cenkito
31 Temmuz 2015, 20:37
muyenede sadece sasi no ya bakti eleman motor numarasina bile bakmadi bende
En cok lambalar ve musirleri kontrol etti

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------


Motoru 200 üstü cc yapýp muayeneden sorunsuz geçiren var mý ? Benim daha 1 sene var muayeneye ama kafam takýlýyo :cherry: Motor orjinalinden 125/150cc olunca aslýnda vergi kaçakçýlýðý yapmýþ olmuyosun 200'lük yaptýn diye. Vergisiz 100'lükleri bile muayeneden geçiren var demin gördüm sahibinden'de bir ilan.

Mengu hafta sonu geliyor
benim resimleri unutmazsan gercekten cok sevinirim
simdiden cok tesekkur ederim sana...

Mengu16
01 Ağustos 2015, 08:14
muyenede sadece sasi no ya bakti eleman motor numarasina bile bakmadi bende
En cok lambalar ve musirleri kontrol etti

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------



Mengu hafta sonu geliyor
benim resimleri unutmazsan gercekten cok sevinirim
simdiden cok tesekkur ederim sana...
Tamam dostum, günlerden pazartesi gelmeden fotoğraflar elinde olucak :) Motorla ilgili malzemeler daha ortalıkta, onları toplarken senin işi de halledicem. Dişlileri mile dizicem sırasına göre, sonra servis kitapçığından hangi dişli kaçıncı vitesmiş bakarak ona göre fotoğraflayacağım.

gtimk1
02 Ağustos 2015, 14:44
Merhabalar :) aranıza yeni katıldım ve X-treme Max aldım ilk motor olarak :) bu motorun arka amortisör ayarını yapan arkadaşlar varmı? bu konu hakkında bana yardımcı olacak birisi var mıdır?

mecho86
02 Ağustos 2015, 15:29
Arka amortisor ayari yok malesef. Yukseltemiyorsun sanayi isi olmadan.

gtimk1
02 Ağustos 2015, 15:37
yumuşatma seçeneğim varmı?

DadaşSefaköy
02 Ağustos 2015, 15:55
Merhaba, umarım bu kez cevap veren olur soruma tedirginim...
Boyum 1.71 Max'e aşık oldum bunlardan almak istiyorum ama boy korkum var ve motoru düşürmekten korkuyorum.
Yakında ehliyetim de geliyor ama Mobylette dışında tecrübe sahibi değilim.
Geçen arkadaşın Kuba CG 100 Sport'u ile ilk vitesli motor deneyimimi yaşadım.
Başarılı bi başlangıç oldu arkadaşın demesine göre ama, hepsi bundan ibaret...
Sizce bu çaresiz motosiklet hastası ne yapsın?

cenkito
02 Ağustos 2015, 22:41
ORJINAL ARKA AMORTİSÖR 34 CM

http://motokacar.com/site/index.php?id_product=4387&controller=product&id_lang=2&search_query=MONDIAL+CROSS&results=62

HERHALDE BİREBİR UYACAK 31 CM
http://motokacar.com/site/index.php?id_product=3679&controller=product&id_lang=2&search_query=AMORTIS%C3%96R+ARKA&results=32

KESİN BİLGİ İÇİN SATICIYLA İRTİBATA GECİN

by*cambaz
02 Ağustos 2015, 23:02
arkadaslar dün arka lastiğime civi girmesi vesilesiyle iyice kabak olan lastiğimi değişeyim dedim ama ne alacağıma karar veremedim.bütcem max 250 tl.araziye falan çıktığım yok.%70 asfalt sürüyorum.ama motorun sekli gereği olabildiğince dişli cross lastiği arıyorum.suan üzerindeki lastik mitas extreme sport 754.tsk

gtimk1
02 Ağustos 2015, 23:30
Motoru ilk çalıştırırken viteste çalışmıyor sadece boşta çalışıyor bu bir sorun mu? yoksa hepsi böyle mi?