PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

cenkito
17 Haziran 2015, 18:54
yeni arka jantım fabrikadan geldi.arka disli şuan 56t fakat değiştirmek istiyorum.70-80 km hıza çıkınca motor devirden asırı cırlıyor.kaç numara disli tavsiye edersiniz?birde net üzerinden ön arka cross lastik alacağım.en güvenilir nereden alışveris yapabilirim

dişliyi orjınali takabilirsin 50 diş dir

tamayaytam
18 Haziran 2015, 17:48
2013 model ikinci el bir xtreme max alarak ben de aranıza katıldım. Bir aya kadar bir arkadaş da aynından alacak ve enduro gezileri yapacağız. Daha önce sorulmuş fakat yanıt alınamamış bir problemim var. Bu motorun orta amortisörü üzerinde yükseklik ayarı yapabileceğim bir yer var mı? Ayarlanabiliyor mu bunun yüksekliği?

porsche911tt
18 Haziran 2015, 20:04
Arka amortisör ayarı maalesef yok

cenkito
18 Haziran 2015, 23:27
2013 model ikinci el bir xtreme max alarak ben de aranıza katıldım. Bir aya kadar bir arkadaş da aynından alacak ve enduro gezileri yapacağız. Daha önce sorulmuş fakat yanıt alınamamış bir problemim var. Bu motorun orta amortisörü üzerinde yükseklik ayarı yapabileceğim bir yer var mı? Ayarlanabiliyor mu bunun yüksekliği?

daha öncede cevaplandı,gene cvp lanmıs

bende cvp vereyim,

arka amortisör ayarsız ve yuksekliği sabit

Paksoy
19 Haziran 2015, 21:23
Yaş 14, boy 1.80 oldu. Oğlum Aslan Kral yeni motoru X-Treme Max ile ustalık yolunda hızla ilerliyor abileri :)
http://i.hizliresim.com/NqopJ5.jpg (http://hizliresim.com/NqopJ5)

Ey maşallah, allah kaza bela vermesin abi.
Bu da benim ki.
Yaş 23 aylık,boy 92 Cm.
https://www.youtube.com/watch?v=PZ0Dj2W_91U

https://www.youtube.com/watch?v=itj5DhvDDNo

Nasıl abi, ışık varmı?
Bu arada pulsar 200 ns forumunda gözükmüyorsun abi.Özledik yani

uday.31
20 Haziran 2015, 01:50
Bugün yeni aldığım egzozun montajını yaptırdım. Tok ve güzel bir sesi var. Markası ne diye soranlara bir cevabım yok zira egzozun bir markası da yok :P

http://youtu.be/51rUuzq809M

çok iyi patlıyor hepsi böyle değil sanırım

AttilaXtreme
20 Haziran 2015, 09:11
Ey maşallah, allah kaza bela vermesin abi.
Bu da benim ki.
Yaş 23 aylık,boy 92 Cm.
https://www.youtube.com/watch?v=PZ0Dj2W_91U

https://www.youtube.com/watch?v=itj5DhvDDNo

Nasıl abi, ışık varmı?
Bu arada pulsar 200 ns forumunda gözükmüyorsun abi.Özledik yani

Hay MaaşAllah. Bu ne ya! Ahahaha.. Goççum benim MaaşAllah MaaşAllah :)

Aslan Kral'dan bir resim daha :)
http://i.hizliresim.com/j5OGNg.jpg (http://hizliresim.com/j5OGNg)

stalnoy kon
22 Haziran 2015, 01:46
Arkadaşlar Merhaba,

Adım Ali. İkinci motorum olarak, Mondial Extreme Max'ı almış bulunuyorum. Açıkçası bir 150likten beklediğimden daha tatmin edici. Şimdi benim sizden bir ricam var. Motorun ikinci sahibiyim, daha 4 bin kmde olmasına rağmen, sahibi lastiğin cam tarafından yarılması sonucu, arka lastiği oldukça yüksek dişli bir lastikle değiştirmiş. Fakat kendisinin de pek yapamadığı kadar, benim de araziye girebilitem yok. Çok severim ama tam arazi lastiğini(açıkçası Çöl Lastiği yada tam "cross" "off-road" diyebilirim) şuanda uygun görmüyorum.

Elinde fazla yıpranmamış, mesela SM çevirisinden yada cross lastik taktığı için kalan, orjinal lastik var mıdır ? Varsa bana mesaj atar mısınız ?

Bana lastik lazım... :D

Bu arada belirtmeden edemeyeceğim, o kadar motor kullandım, extreme max bölümü kadar neşeli bir sayfaya denk gelmedim :D

Sevgilerimle..

sdirer
22 Haziran 2015, 02:56
Arkadaşlar Merhaba,

Adım Ali. İkinci motorum olarak, Mondial Extreme Max'ı almış bulunuyorum. Açıkçası bir 150likten beklediğimden daha tatmin edici. Şimdi benim sizden bir ricam var. Motorun ikinci sahibiyim, daha 4 bin kmde olmasına rağmen, sahibi lastiğin cam tarafından yarılması sonucu, arka lastiği oldukça yüksek dişli bir lastikle değiştirmiş. Fakat kendisinin de pek yapamadığı kadar, benim de araziye girebilitem yok. Çok severim ama tam arazi lastiğini(açıkçası Çöl Lastiği yada tam "cross" "off-road" diyebilirim) şuanda uygun görmüyorum.

Elinde fazla yıpranmamış, mesela SM çevirisinden yada cross lastik taktığı için kalan, orjinal lastik var mıdır ? Varsa bana mesaj atar mısınız ?

Bana lastik lazım... :D

Bu arada belirtmeden edemeyeceğim, o kadar motor kullandım, extreme max bölümü kadar neşeli bir sayfaya denk gelmedim :D

Sevgilerimle..

burası bir başka alemdir. :) ben de çok niyetlendim ama şimdilik alamadım. gerçi her an gidip bir tane kapabilirim. tüm sayfaları okudum. burası kadar maharetli başka bir forum olduğunu sanmıyorum.

CompanERROR
22 Haziran 2015, 10:58
Ben x treme max'ımı satıyorum arkadaşlar bilginiz ola. :) cc yetmiyor artık bana yükseltmek istiyorum.

okan kömür
22 Haziran 2015, 18:37
bu aralar yine xtreme max için düşünüp duruyorum ikizimin msx125 ini sürmekten kendi motoruma hala alamadım :(( 5-6 defa mondiale gidip baktım tam alıcam diyorum boyum ermiyo arkadas bu nasıl bi sanssızlık alsam artcılı suremem diye korkuyorum maddiyat açısından da ya drift ki commuter sevemedim youtubede mondial drift yazınca cıkan videolardan dolayı iyice soğudum driftten ya da xtreme maxı alıcam her gidişimde bayiye soruyorum bunun boyunu kısaltılıyomus diye adam yok öyle bişey diyo hos gerçi bizim motorlarımız tamamen türk malı çin falan değil dedi gezi videoları,yazıları artınca bayramda yaklasıyo tek motor sıkıntı oluyo ikinci motor sart :) fakat tek sorunum boy hakimiyetini kuramadığım motor isterse 50 cc olsun benim gözümde tehlikelidir bi 5-6 defa daha gidip bakıyım ben :) supermotosuna belki hakimiyetim kolay olur ama sm satısıda yokki aletin

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

içimi döktüm diyiceklerimi unuttum bu motoru alsam kısa boylular için belli taktikler var diyolar yavaslayınca ayaklık aç hızını ayarla ısıklarda durmamaya çalıs bide ısıklarda kaldırımdan geç diyeni duydum ben :)bu mondial bayilerinden bu motoru deneticek bayii biliyomusunuz istanbul avrupa yakasında

dalangıç
22 Haziran 2015, 22:31
http://i.hizliresim.com/8g79Y1.jpg

10001 km arıza bir kere, uzun yol çok kere, değişen parça 0 (sıfır) maşallah deyin nazar değmesin :)

porsche911tt
22 Haziran 2015, 23:07
Motorum kısa süreliğine satılık, aklımdaki motoru alamazsam ilandan kaldırılacak sahibinden ilan no:217800935 forumdaşlara indirim yapılır.

okan kömür
22 Haziran 2015, 23:50
http://i.hizliresim.com/8g79Y1.jpg

10001 km arıza bir kere, uzun yol çok kere, değişen parça 0 (sıfır) maşallah deyin nazar değmesin :)

Hey masallah abi ben daha kararsızken sen 1000lere geldin nazar değmesin

cenkito
23 Haziran 2015, 00:35
Hey masallah abi ben daha kararsızken sen 1000lere geldin nazar değmesin

bende 15.000 e yaklastım :)

okan kömür
23 Haziran 2015, 01:06
bende 15.000 e yaklastım :)

maşallah abi sanada bu forumun en bilgili kişilerindensin çinlilerin o kadar kötü olmadığını gösteriyosunuz millete

ilkadam
23 Haziran 2015, 13:09
Selamlar,

Takipteyim.

okan kömür
23 Haziran 2015, 22:57
Bugun anlasmaya gittim adamlar 4.600 hersey dahil dediler sizce baska mondial bayilerine de fiyat danısmalımıyım bu aralar elime para geçerse taksitsiz almayı düşünüyorum o yuzden her indirim indirimdir sizde baska yerlere sormalımıyım

by*cambaz
23 Haziran 2015, 23:36
arkadaşlar nedir benim bu max dan cektiğim anlamadım gitti.3 ay önce sol amortisör yağ kaçırıyordu neyse keçeleri değiştik sorun düzeldi.2 hafta sonra kecesini değiştiğimiz amortisör yağ pompasını bozdu ve kullanılmaz hale geldi.herneyse servisten komple sol amortisör sıparis edip taktık.takalı 2 ay oldu.bugün bir baktım yeni aldığımız sol amortisör yine yağ kaçırıyor.kısacası hiç araziye çıkmadan düz yolda 2 aylık sıfır amortisörün kecesi patladı.araziye çıkmıyorum asfalt yolda sürüyorum ve tek yaptığım kaldırımlardan geçmek ve vazgeçemediğim alıskanlık duracağım zaman dip fren yapmak.bu yaptıklarımla da amortisörü bu kadar kısa sürede bozabileceğimi sanmıyorum.

keçenin patlama sebepleri ne olabilir?motosikleti bırkaç arkadasıma veriyorum.gidip ön tarafı biryere çarpsa tek taraflı kaçırır mı?gerçi el bırakınca ok gibi gidiyor.

başınızı ağrıttım ama doldum artık.max sayesinde resmen usta oldum.motoru hariç a dan z ye hertarafından sorun çıkardı.en son geçtiğimiz haftalarda arka jant göbeği kırıldı komple jant aldım 240 tl ye.

porsche911tt
24 Haziran 2015, 09:35
Keçe patlanman biraz şans biraz da kullanımdan,keçe değiştirirsen shellden atf yağ al,sağlam kolun da yağını boşalt, her ikisine de 200ml yağ koy inşallah bir daha bozulmayacaktır, amortisör yağları dişli yağıdır, hondanın eski bir sercive manualinde (fork oil or atf oil) yazmış. Sorun yaşatmaz. Kollardaki orjinal yağ fazla geliyor gibi geldi bana.

CompanERROR
24 Haziran 2015, 10:50
bende 3600 yaptım nolmiş :D

Ahmetcan09
24 Haziran 2015, 18:38
Oncelikle herkese iyi gunler dilerim yaklasik 1 ay olmadi bende bir max sahibi oldum 2. El olarak 1800 km de aldim ,2000 km de castrol 10 40 yagi ile degisimini yaptim servise goturmedim su andan motorumda vites gecislerinde bazen sert seslercikartiyor, motorun devrini ayarladiktan sonra gaz verip gazdan elimi cektigimde sanki gaz takili kalmis gibi motor yaklasik 2 3 saniye sonra normal haline geliyor motoru normal devirinden dusurunce bu problem geciyor ama gaz vermeyince stop ediyor bu konu hakkinda bilgisi olan yardim edebilcek biri varsa memlun olurum ( gaz telini yagladim )

by*cambaz
25 Haziran 2015, 02:14
arkadaslar bugün amortisörleri inceledim.yeni takılan ve patlayan amortisörün parlak kısmında esneme mesafesi kadar dikey çizikler var.yeni kece taksam yine bozulacak.acaba çizikler tornada silinebilir mi?birde max a baska bir amortisör uydurulur mu?2 aylık sıfır amortisör nasıl bu hale geldi anlamıyorum.amortisörü yerine takarken mi bir hata yaptım bilmiyorum

porsche911tt
25 Haziran 2015, 03:18
Cambaz, çizikler çok etli değilse 320. Sayfada konu var.
Ahmetcan gaz telin çok kıvrımlı şekilde montajlı ise yağlasan da gazı bırakınca eski yerine hemen gelmiyordur, karbüratör içinde yay var halatı geri bıraktıran odur, gazı çekirince şak diye eski yerine gelene kadar halatın yerini değiştirmen lazım, sert vites geçişinin sebebi iyi ayrılmayan balatadan oluyor, debriyaj manetinin orda ayar yerini saat yönünde sıkarak manetin boşluğunu azalt

dr.asc
25 Haziran 2015, 03:55
herkese merhabalar.9 senedir biçok farklı motosiklet kullandım(cross hariç). en son motorum olan drift imi 2 yıl kullanıp sattım. gidişinden fln aşırı memnundum ama başkent ankarada yaşamama rağmen şu çukurlar beni deli ediyor çünkü her yerlerdeler.. bende croos a bi şehir lastiği takıp yüksek yüksek devam etmeye niyetlendm.daha çocuk yaştayken babamın yamaha dt 125 iyle kaldırımlardan inip cıkarak beni gezdirdiği günleri hatırladıkça cross alasım geliyor.kalite olsun diye onlara baktım ama eski bile olsa pahalı geldi, yada farı falan yoktu.
sormak istediklerim:
-ben bu motoru uzun yol ve ankarada şehir içi kullanacağım bana sıkıntı çıkarır mı? 250 300 km lik uzun yol yapanlarınız var mı?
- uzun yolda biraz olsun hız istiyor insan.modifiyeli driftimle 120 120 gidiyordum bunda kaçla gidebileceğim?
-motoru 200 cc fln yaptırsak ne kadara mal olur? hız ve yakıt ne kdr farkeder?
cevaplarsanız çok sevinirim. teşekkürler..

Ahmetcan09
25 Haziran 2015, 12:40
Tesekkurler :cat:

ilkadam
25 Haziran 2015, 13:36
arkadaslar bugün amortisörleri inceledim.yeni takılan ve patlayan amortisörün parlak kısmında esneme mesafesi kadar dikey çizikler var.yeni kece taksam yine bozulacak.acaba çizikler tornada silinebilir mi?birde max a baska bir amortisör uydurulur mu?2 aylık sıfır amortisör nasıl bu hale geldi anlamıyorum.amortisörü yerine takarken mi bir hata yaptım bilmiyorum

Merhaba,
çizikler için polisaj yaptırmak en sağlıklısı cila ile birlikte yapılıyor cam gibi ciziksiz çıkar.
kromaj polisaj yapan yerlere sorun derim.

porsche911tt
25 Haziran 2015, 16:36
Amortisörün parlak kısmını temizlerken dairesel hareketle aşındırmanız lazım direk çiziği yok edim diye düz aşındırılırsa ordan yağ kaçırabilir, dairesel, yani tüm yüzeyi birlikte aşındırmanız lazım

ilkadam
25 Haziran 2015, 19:40
Selam,
Bugün pendik albayrak motora uğradım xtreme max'a bakiyim dedim baya hoşuma gitti cbf'i takas etmeyi düşünüyorum belki yarın alırım. Fiyat 4300 dedi biraz kazik yok değil.
Herneyse sizlerden motoru alırken nelere dikkat etmeliyim veya varsa önerileriniz buyrun.

İyi aksamlar

Clearidas
25 Haziran 2015, 20:04
maxımı satıyorum tarz değişikliği düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-xtreme-max-mat-siyah-217213111/detay/

porsche911tt
25 Haziran 2015, 23:41
arka çatalı söküp gresörlük taktık,milin girdiği kısımda çok pas oluşmuş sökerken arka teker milini bi taraftan sokarak çekikle vurarak çıkardım arka teker mili yerine 8 T anahtarda kullanabilirsiniz,normalde çıkmak istemedi,ara ara yağlamanızı tavsiye ederim ,yada gresörlük takınız taktırınız,montajı çok kolay ,önce bol çeşit ve bulması en kolay olsun diye traktör parçası satan hırdavatçılar vardır ona gidiyorsunuz,sizin aklınıza yatan boyutta yarım eğri gresörlük ve yuva olarak kullanılacak ince diş somunu alıyorsunuz,çatala gelip uygun açıyı tespit edip ,nokta zımba ile yeri belirleyip matkapla delik açıyorsunuz,çatalda delik açacak yerde burç olduğu için burca da delik açıp mil görünecek şekilde iken işlemi tamamlıyorsunuz,sonra aldığımız somunu deliğin ortasına gelecek şekilde kaynatıyoruz,kaynak yaparken somunu civata ile tutturursanız kaynak rahat olur,kaynağı çepeçevre saracak şekilde yapıyoruz,neden kılavuzla yiv açmadık derseniz burcu boydan boya yapmışlar somun kaynatmak daha kolay,sonra teflon sarıp yada civata sabitleme sıvısı kullanarak pense ile gresörlüğü yerine sıkıyoruz çok sıkmayın dişleri dayanmaz.kolay gelsin

http://i.hizliresim.com/1yAOXb.jpg (http://hizliresim.com/1yAOXb)

by*cambaz
26 Haziran 2015, 00:31
Amortisörün parlak kısmını temizlerken dairesel hareketle aşındırmanız lazım direk çiziği yok edim diye düz aşındırılırsa ordan yağ kaçırabilir, dairesel, yani tüm yüzeyi birlikte aşındırmanız lazım

toz keçesini çıkartayım derken tornavida kaydı ve kavalı 1cm uzunlukta derin çizdim.kaş yaparken göz çıkarttık.cizdiğim yere tırnak takılıyor.galiba düzelecek gibi değil.çıkma kaval bulabilirmiyiz.yada bu sekilde yağını ayda bir tamamlayıp sürebilirmiyim.ilerleyen vakitte tekrar sıfır amortisör alırım.zaten 3-5 ay sonra askere gideceğim

cenkito
26 Haziran 2015, 01:28
toz keçesini çıkartayım derken tornavida kaydı ve kavalı 1cm uzunlukta derin çizdim.kaş yaparken göz çıkarttık.cizdiğim yere tırnak takılıyor.galiba düzelecek gibi değil.çıkma kaval bulabilirmiyiz.yada bu sekilde yağını ayda bir tamamlayıp sürebilirmiyim.ilerleyen vakitte tekrar sıfır amortisör alırım.zaten 3-5 ay sonra askere gideceğim

belki söküp, iyi bir ustada, orayı doldurtup, fazlasını tornalatıp düzeltilebilir
arastırmak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------


Selam,
Bugün pendik albayrak motora uğradım xtreme max'a bakiyim dedim baya hoşuma gitti cbf'i takas etmeyi düşünüyorum belki yarın alırım. Fiyat 4300 dedi biraz kazik yok değil.
Herneyse sizlerden motoru alırken nelere dikkat etmeliyim veya varsa önerileriniz buyrun.

İyi aksamlar

sıfır alcaksanız ,
aldıktan sonra sagını solunu vidalarını kontrol edin
ilk birkac ay kontrole devam edin, sonrasında pek gevseme olmuyor

porsche911tt
26 Haziran 2015, 09:36
Cambaz, çizilen yeni olansa eskiyi atmadıysan parlak kısımları değiştirmeyi dene bence değilse, yok edene kadar yüzeyi dairesel şekilde zımparala, sadece çizik kısmı değil komple alanı, 1200 zımpara iş görür

Mengu16
26 Haziran 2015, 11:16
merhaba arkadaşlar. modifiye olayları bu başlıkta gırla gittiği için buraya sorumu yazayım dedim. saolsun cenkito çok sorumu cevapladı zamanında. bugün modifiye silindir ve üst kapak almak için çıkmıştım. motorumda 200 karter-krank var. 63,5mm olan silindiri 65,5 yapmayı düşünüyordum. cg200 tabanlı 67mm silindirlere de bakayım dedim. kumpas ile ölçtürdüm, 65.5mm'nin de, 67mm'nin de gömleğinin dış çapı 69mm. yani 65lik silindirde 1,75mm gömlek kalınlığı var, 67mm'de 1mm gömlek kalınlığı var. bu ince gömlekli 67mm silindir alsam sorun çıkarır mı? parçacıların biri sorun olmaz dedi, diğeri uzun yolda ısındığında performans biraz azalabilir ama soğuyunca sorun kalmaz dedi. bu konuda ne düşünüyorsunuz? avantaj- dez avantaj konusunda tavsiyeleriniz nelerdir?
Bu arkadaşa cevap yazılmamış galiba, ben bu mesajı dikkate alarak 67mm silindir yerine 65.5 aldım. 67mm'lik silindir daha çok drag motoru yapmak için gibi, uzun yolda tapagaz sürmek için 65.5mm'lik daha uygun bence.

solmyr
26 Haziran 2015, 11:24
Bu arkadaşa cevap yazılmamış galiba, ben bu mesajı dikkate alarak 67mm silindir yerine 65.5 aldım. 67mm'lik silindir daha çok drag motoru yapmak için gibi, uzun yolda tapagaz sürmek için 65.5mm'lik daha uygun bence.

cenkito özel mesajla cevap vermişti. o da aynısını söyledi. :cat:

günelyildiz
27 Haziran 2015, 11:50
Selam arkadaşlar ya aradım ama bulamadım bizim motorun zincir bakımı, germe, temizlik falan yapicam ama malum orta ayaklık yok nasıl yapicam bi fikir verebilirmisiniz kriko falan demedim ama dengede durmuyo su cross motor sehpaları var onlar aklıma geldi ama tek motor çok ağır şimdiden tesekkurler

cenkito
27 Haziran 2015, 12:04
Selam arkadaşlar ya aradım ama bulamadım bizim motorun zincir bakımı, germe, temizlik falan yapicam ama malum orta ayaklık yok nasıl yapicam bi fikir verebilirmisiniz kriko falan demedim ama dengede durmuyo su cross motor sehpaları var onlar aklıma geldi ama tek motor çok ağır şimdiden tesekkurler

motoru ÇALISTIRMADAN bu sekilde Yapabilirsin


https://www.youtube.com/watch?v=MHBRgjiwgFA

(motor calısırken pek cok kişi dişliye parmaklarını kaptırıp kopartmıstır !!! )

günelyildiz
27 Haziran 2015, 13:34
İyi fikir teşekkürler hemen deniycem

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------


motoru ÇALISTIRMADAN bu sekilde Yapabilirsin

https://www.youtube.com/watch?v=MHBRgjiwgFA

(motor calısırken pek cok kişi dişliye parmaklarını kaptırıp kopartmıstır !!! )

Yaptım oldu hem gerginliği ayarladim hem temizlik ile yağlama yaptım..
Bende bisey olmadı ama gerçekten dikkat etmek lazım sonuçları kotu olabilir.

cenkito
27 Haziran 2015, 18:30
İyi fikir teşekkürler hemen deniycem

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------



Yaptım oldu hem gerginliği ayarladim hem temizlik ile yağlama yaptım..
Bende bisey olmadı ama gerçekten dikkat etmek lazım sonuçları kotu olabilir.

sen genede calıstırmadan arka lastiği elinle cevirerek yap,
bir anlık dalgınlıkla bir kac parmak kaybedenler var,
videyu o sekil cektiğime pişman oldum ama neyse

rüzgarslan
29 Haziran 2015, 02:44
arkadaşlar memnun musunuz oku oku yoruldum artık sizce almalı mıyım farklı bi marka mı düşünmeliyim ..

ilkadam
29 Haziran 2015, 11:38
Selam max severler :)

Yarın CBF'i satıyorum, bir iki güne max sahibi olacağım kısmetse :)
Motoru biraz incelemiştim bayide, teslim almadan önce aklıma gelenler;
-Gaz kolunda gereksiz boşluk var onu düzelttircem,
-Jantlara akort ayarı,
-Far ayarı(göğe bakmasın)
-Civatalar kontrol
-Ayaklık müşirini iptal ettiririm.
-Birde sis farları taktırmak istiyorum ancak koruma demirleri yok nere monte etsek bilemedim.

cenkito
29 Haziran 2015, 12:36
Selam max severler :)

Yarın CBF'i satıyorum, bir iki güne max sahibi olacağım kısmetse :)
Motoru biraz incelemiştim bayide, teslim almadan önce aklıma gelenler;
-Gaz kolunda gereksiz boşluk var onu düzelttircem,
-Jantlara akort ayarı,
-Far ayarı(göğe bakmasın)
-Civatalar kontrol
-Ayaklık müşirini iptal ettiririm.
-Birde sis farları taktırmak istiyorum ancak koruma demirleri yok nere monte etsek bilemedim.

akort ayarını biraz kullandıktan , teller oturduktan sonra yaptırın,

sisleri de ön sinyallerin dibine far baglantı demirine takanlar oldu,

bende ilerde zaten oraya bir yere takıcam

power led sisleri yaptım ama 2 senedir evde bekliyor,ölmezsem takarım bir ara :queen:

Tayfun44
29 Haziran 2015, 13:26
Merhaba arkadaşlar yorumlari pek okuyamadim Honda Msx125 kullaniyorum yazlik icin bi xtreme almayi planliyorum fiyattan dolayi hem bizim buralar bol cukurlu tas toprak msx icin pek uygun degil .

Sizce max onerebilceginiz bir motormu ?
Arti ve eksileriyle detayli anlatabilecek birisi varsa cok makbule gecer :)

Vede uzerinde lastik lerle asfaltta sorun yasanirmi ? Kaydirirmi

ilkadam
29 Haziran 2015, 15:22
akort ayarını biraz kullandıktan , teller oturduktan sonra yaptırın,

sisleri de ön sinyallerin dibine far baglantı demirine takanlar oldu,

bende ilerde zaten oraya bir yere takıcam

power led sisleri yaptım ama 2 senedir evde bekliyor,ölmezsem takarım bir ara :queen:

Power led kibar benim bahsettiğim soba borusu gibi duruyor, Link (http://www.n11.com/motorsiklet-led-sis-fari-mercekli-ucretsiz-kargo-P64752109) bu işte

porsche911tt
29 Haziran 2015, 19:31
Arka göbek dişli takozunu kendisi değiştirmek isteyenler için, tornavida çekiç yöntemi ile kauçuk kısmı deforme ederek burcu çıkarma ve sonra etrafındaki saç metali çıkarma işlemini göbekteki yuvayı bozmadan başaramayacağımı anlayarak sanayi yolunu tuttum, oksijen kaynağı ile kauçuğu yakarak burç çıkarıldı, sonra kauçuğu uzaklaştırarak sac kısma civata kaynaklanıp kaportacı çektirmesi ile çıkarıldı, kendisi çıkarmak isteyenler inatlaşmasın yuvayı bozarsınız, çektirme ile hatasız çıktı, yenisini takarken burç kısmı yivli yani civata takılanlar var piyasada bulabilirseniz, takması kullanımı ve çıkarması kolay, orjinal takozları kaliteli kullanmışlar kolay çıkmıyor bilginiz olsun, hayırlı ramazanlar

cenkito
30 Haziran 2015, 10:12
Arka göbek dişli takozunu kendisi değiştirmek isteyenler için, tornavida çekiç yöntemi ile kauçuk kısmı deforme ederek burcu çıkarma ve sonra etrafındaki saç metali çıkarma işlemini göbekteki yuvayı bozmadan başaramayacağımı anlayarak sanayi yolunu tuttum, oksijen kaynağı ile kauçuğu yakarak burç çıkarıldı, sonra kauçuğu uzaklaştırarak sac kısma civata kaynaklanıp kaportacı çektirmesi ile çıkarıldı, kendisi çıkarmak isteyenler inatlaşmasın yuvayı bozarsınız, çektirme ile hatasız çıktı, yenisini takarken burç kısmı yivli yani civata takılanlar var piyasada bulabilirseniz, takması kullanımı ve çıkarması kolay, orjinal takozları kaliteli kullanmışlar kolay çıkmıyor bilginiz olsun, hayırlı ramazanlar

yivli olanların linki yada resmi mevcutmu?

Volteria
30 Haziran 2015, 13:05
Hiç plakalık iptali yapan veya oraya farklı bir uygulama yapan oldu mu ? ben şu an oraya bir uygulama yapmak istiyorum ama aklıma tek gelen kesip atmak :) farklı bir fikir önermek isteyen varsa lütfen buyursun :)

ilkadam
30 Haziran 2015, 19:41
Selam Millet ben geldim :cherry:

http://i58.tinypic.com/2ev7vxy.jpg

berkaye
30 Haziran 2015, 19:54
Selam Millet ben geldim :cherry:

http://i58.tinypic.com/2ev7vxy.jpg

Aha bura pendik değilmi ? Hayırlı olsun :cherry: