Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
serdar8787
29 Mart 2015, 17:39
Kilometre doğru gösteriyormu 18 janta göre ayarlıysa daha az gösterebilir. Ölçebildin mi.
yok daha ölcemedim ama birgün navigasyonu üstüne bağlayıp deniyecem gps tam ölcüm yapar ozaman belli olur
SLM ARKADASLAR. Motorumdan memnunum fakat tek sıkıntim son hizinin cok dusuk olmasi. 160..170km yapsin demiyorum istedigim 120..130km hizi titremdeden rahatsiz etmeden yapabilmesi. Cunku yazin izmir kusadasi yapiyorum otobanda kamyonlari sollamakta cokzorluk yasiyorum. Varmidir bu isi izmir ve yakininda yaptirabilecegim biryer. Be ne yapilmasi lazim. Cevaplar icin simdiden tesekkurler.
AttilaXtreme
29 Mart 2015, 18:59
SLM ARKADASLAR. Motorumdan memnunum fakat tek sıkıntim son hizinin cok dusuk olmasi. 160..170km yapsin demiyorum istedigim 120..130km hizi titremdeden rahatsiz etmeden yapabilmesi. Cunku yazin izmir kusadasi yapiyorum otobanda kamyonlari sollamakta cokzorluk yasiyorum. Varmidir bu isi izmir ve yakininda yaptirabilecegim biryer. Be ne yapilmasi lazim. Cevaplar icin simdiden tesekkurler.
Cenkito (Cem)'den sevgilerle :)
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/2014/07/x-treme-max-motor-modifiye-cg-modifiye.html
Cenkito (Cem)'den sevgilerle :)
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/2014/07/x-treme-max-motor-modifiye-cg-modifiye.html
Sagolasin yolladigin linke baktim. Ama teknik islerden cok anlamam. Izmirde bu isleri yaptirabilecegim bir adres ariyorum varsa bekliyorum izmirli arkadaslardan. Tesekkurler
porsche911tt
29 Mart 2015, 22:13
motor kısmını kendisi halledenler için gördüğüm küçük bi ayrıntı
http://i.hizliresim.com/kj5jXJ.jpg (http://hizliresim.com/kj5jXJ)
dalangıç
30 Mart 2015, 03:35
Blog da baktım ama pek anlamam teknik işlerden sadece biseyden emin olmak istiyorum motorun orjinal 62 mm olan pistonunu çıkarıp direk 65.5 mm piston takabilirmiyim? bu değişimle orjinal karburatoru kullanmaya devam edebilirmiyim? Teşekkürler arkadaşlar...
brburak
30 Mart 2015, 11:43
Cümleten Selamun Aleykum,
Kayseri'de yaşıyorum ve bu hafta içi nasipse E-xtrem Max alacağım. Yalnız kafama takılan birkaç soru var, ilgili & bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
1 ) Ağırlıklı olarak dağ tepe vb. yerlerde kullanacağım ama sehiriçi ve şehirler arası da toplam 200 km kadar sürüş olacak, sizce rüzgar sıkıntı olur mu ? Eğer olur ise, önüne nerden nasıl rüzgarlık alıp taktırabilirim ?
2 ) Aynaları değiştireceğim, tavsiye ettiğiniz marka model var mı ? Ayrıca buji ve lastik için de öneriniz var mı ?
3 ) Hazır arka çanta aparatı var mıdır alıp kullanacağımız ve tabi çanta öneriniz nedir ?
4 ) Kuzenim de istiyor aynısından ama boyu kısa kalıyor, burdan bir arkadaşın elektronik günlüğünde motor boyu kısaltma ile ilgili bir bilgi okumuştum, tavsiye edermisiniz ? Olumsuz olursa kısaltma, falcon serisi var onu tavsiye edermisiniz ?
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
cenkito
30 Mart 2015, 12:55
Blog da baktım ama pek anlamam teknik işlerden sadece biseyden emin olmak istiyorum motorun orjinal 62 mm olan pistonunu çıkarıp direk 65.5 mm piston takabilirmiyim? bu değişimle orjinal karburatoru kullanmaya devam edebilirmiyim? Teşekkürler arkadaşlar...
takarsın,
silindir piston değişimi ile hacim direk 166 cc olur, karburatörde sıkıntı yapmaz,
orjınal karb. 166cc devam edersin
dalangıç
30 Mart 2015, 13:14
takarsın,
silindir piston değişimi ile hacim direk 166 cc olur, karburatörde sıkıntı yapmaz,
orjınal karb. 166cc devam edersin
Hmm ozaman bu kadarcık modifiye olayına gireyim be Cem bisey olmaz :) satmaktan da vazgeçtim yine arayan oldu ama kıyamadım :/ haftaya kaş yoluna vurayım diyorum şu işleri halledersem buarada rodaj gibi bisey yapmama gerek yok dimi bu ufak bi mudehale galiba?
cenkito
30 Mart 2015, 13:18
silindir-piston-sekman değişecegi için az da olsa dikkat etmende yarar var
serdar8787
30 Mart 2015, 15:48
Cümleten Selamun Aleykum,
Kayseri'de yaşıyorum ve bu hafta içi nasipse E-xtrem Max alacağım. Yalnız kafama takılan birkaç soru var, ilgili & bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
1 ) Ağırlıklı olarak dağ tepe vb. yerlerde kullanacağım ama sehiriçi ve şehirler arası da toplam 200 km kadar sürüş olacak, sizce rüzgar sıkıntı olur mu ? Eğer olur ise, önüne nerden nasıl rüzgarlık alıp taktırabilirim ?
2 ) Aynaları değiştireceğim, tavsiye ettiğiniz marka model var mı ? Ayrıca buji ve lastik için de öneriniz var mı ?
3 ) Hazır arka çanta aparatı var mıdır alıp kullanacağımız ve tabi çanta öneriniz nedir ?
4 ) Kuzenim de istiyor aynısından ama boyu kısa kalıyor, burdan bir arkadaşın elektronik günlüğünde motor boyu kısaltma ile ilgili bir bilgi okumuştum, tavsiye edermisiniz ? Olumsuz olursa kısaltma, falcon serisi var onu tavsiye edermisiniz ?
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
aleykümselam kardeş bende ürgüp deyim
1. kardeş rüzgar hiç bir sıkıntı olmaz onları hiç kafana takma, sonucta motorsiklete biniyoruz okadarını katlanacaz artık :)
2. aynalar bir ufak kalıyor istersen değiştirebilirsin, bir çok model zaten standart uyar bak beğendiğini tak derim...
Bence original lastiği önce kullan bitir derim original lastiği hem asphalt hem arazi içinde uygundur... daha sonra kullanım alanına göre daha iyi bir lastik takarsın
Burda bir çok kişi NGK bu kullanıyor daha iyi diyorlar ama bence okadarda bi fark yok, yani boş yere masraf etmek istemiyorsan bence original bujiyi kullan derim daha sonra değiştirirsin
3. burda arka çantayı kendi yapanda oldu ve originalide var tabi, eski sayfalarda yazılaları okursan çanta demiri yapımı bulursun
4. motor yüksekliği hakkında pek bişey diyemiyecem.... ön ve arka cemberi 17 inç yapabilirsin ozaman baya bi kısalmış olur ama arazi kullanımını kısıtlar fakat şehir içi bence güzel olur.... falcon motoru bilmiyorum hakkında pek bi bilgim yok
CompanERROR
30 Mart 2015, 17:39
aleykümselam kardeş bende ürgüp deyim
1. kardeş rüzgar hiç bir sıkıntı olmaz onları hiç kafana takma, sonucta motorsiklete biniyoruz okadarını katlanacaz artık :)
2. aynalar bir ufak kalıyor istersen değiştirebilirsin, bir çok model zaten standart uyar bak beğendiğini tak derim...
Bence original lastiği önce kullan bitir derim original lastiği hem asphalt hem arazi içinde uygundur... daha sonra kullanım alanına göre daha iyi bir lastik takarsın
Burda bir çok kişi NGK bu kullanıyor daha iyi diyorlar ama bence okadarda bi fark yok, yani boş yere masraf etmek istemiyorsan bence original bujiyi kullan derim daha sonra değiştirirsin
3. burda arka çantayı kendi yapanda oldu ve originalide var tabi, eski sayfalarda yazılaları okursan çanta demiri yapımı bulursun
4. motor yüksekliği hakkında pek bişey diyemiyecem.... ön ve arka cemberi 17 inç yapabilirsin ozaman baya bi kısalmış olur ama arazi kullanımını kısıtlar fakat şehir içi bence güzel olur.... falcon motoru bilmiyorum hakkında pek bi bilgim yok
Yardır serdar :cat: :)
brburak
30 Mart 2015, 18:34
Serdar kardes, sagol vakit ayirip cevapladigin icin. Bizde tam sizin oraya gelecegiz insAllah, kayseri - incesu - urgup programimiz ama asfaltta cok ruzgar yermiyiz diye tereddutteyiz.
cenkito
30 Mart 2015, 18:40
rüzgar biraz rahatsız edebilir ama yol katetmeye engel olacak kadar değil.
ybr cbf vs cadde tipi motorlardan fazla etkilenir,
yuksek ve geniş olması bunda cok etkili.
serdar8787
30 Mart 2015, 19:05
Serdar kardes, sagol vakit ayirip cevapladigin icin. Bizde tam sizin oraya gelecegiz insAllah, kayseri - incesu - urgup programimiz ama asfaltta cok ruzgar yermiyiz diye tereddutteyiz.
cem ustamın dediği gibi diğer motorlardan biraz daha fazla etkilenir ama sorun olmaz, ben birkaç sefer kayseriye gittim ürgüpe yaklaşık 40-50 km hiç sorun yaşamadım, incesu üzerinden geleceksen yol baya uzar
biz burda 50 km yolda rahatsız edermi diye konuşuyoruz ama adamlar italia mı ispanyamı ya falan bilmem baya uzaklara gitmişler... yani düşün artık :mrgreen:
brburak
30 Mart 2015, 19:23
Eyvallah Cenkito kardes, anlasilan deneyip gorecegiz eger sikinti olursa ruzgarlik icin yine basinizi agritiriz.
Tolga Can
30 Mart 2015, 21:07
Merhaba Arkadaşlar ;
Ara ara buralara şöle bir göz atıyorum. Cem yine tozu dumana katıyor.
Serdar (8787) dijital saatin çok güzel olmuş, Benzin göstergesi de olsaydı. Tadından yenmezdi herhalde,
Devir saati tam tepki veriyor mu acaba ? Birde bu durumu Facebook daki Xtreme Max Topluluğu için paylaşıyorum.
Sayende kardeşlerimizin haberi olsun. Şu yaza çabuk girsek de bende xtreme max ile tekrar meydanlarda boy göstersem :D
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
13yolcu
30 Mart 2015, 22:25
Arkadaşlar benim jikle ilk bakımdan sonra devre dışı kaldı gibi bişey oldu anlamadım. İlk aldığımda bariz açık olduğu belli oluyordu ilk marşda çalışıp gaz veriyordu ama bakımdan sonra eskisi gibi gaz vermiyor kendim el ile bi süre gaz verip ısıtıyorum yoksa stop ediyor. jikleyi açtığımda hiç bişi ifade etmiyor ne bi sesde değişiklik ne de başka bişi yine stop ediyor ısınana kadar. Ha ama jikle açık hareket edersem gaz yemiyor o normal. Sadece ilk çalışmada açtığımda marş almıyor gaz vermiyor o kadar. Sebebi ne olabilir bilgisi olan varmı ? Ankara da ulus da ki servisi çok kötü bi yer uzakda düşüyor götürmek de istemiyorum onlara hem pahalı iş yapıyorlar hemde esnaf olmayı becerememişler :)
cenkito
30 Mart 2015, 22:47
max da
jikle sadece giren hava miktarina etki eder
gaz vermez,
gazi acan karburator igne ve rolanti
ayarlaridir . . .
13yolcu
30 Mart 2015, 22:55
o konuda bilgim yok o yüzden fikir yürütemedim. rolanti etki etmiştir diye onla oynadım ama bişi değişmedi sanki mandalı boş yere kaldırıp indiriyo gibi. o zaman karburatöre bakıyım ben
cenkito
30 Mart 2015, 23:32
o mandal, jikle gaz vermez
soguk havada motora giren havayi azaltip
zengin karisimla daha rahat calisma saglar
birkac sayfa evvel link verdim
karburator jikle konum resmleri
onlari incelersen belki kafandaki sorulaar azalir
serdar8787
31 Mart 2015, 01:23
Merhaba Arkadaşlar ;
Ara ara buralara şöle bir göz atıyorum. Cem yine tozu dumana katıyor.
Serdar (8787) dijital saatin çok güzel olmuş, Benzin göstergesi de olsaydı. Tadından yenmezdi herhalde,
Devir saati tam tepki veriyor mu acaba ? Birde bu durumu Facebook daki Xtreme Max Topluluğu için paylaşıyorum.
Sayende kardeşlerimizin haberi olsun. Şu yaza çabuk girsek de bende xtreme max ile tekrar meydanlarda boy göstersem :D
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
sağol tolga, facbookda paylaşımlar sorun değil, iyi yapmışsın diğer arkadaşlara da bilgi olmuş olur
devir saati tepkisi gayet normal gibi, zamanında cem bana davir saati yollamıştı ve daha önceden kendisi aynı saatin videosunu bile çekmişti... yani çalışması onunla aynı hatta biraz daha düzenli diyebilirim, yakında video yüklerim inşallah
şunu da belirteyim, eğer km-saatini sipariş vermek isteyen olursa devir-telsiz olduğundan emin olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Arkadaşlar... her seferinde akort ayarı için ustaya 30-50 lira vermemek için geçen hafta akort sehpası yaptım
yapmak isteyen olursa çok basit, boyama dahil toplam 4 saate yaptım....
http://s5.postimage.org/5vllc019z/20150325_151527.jpg (http://postimage.org/image/ltub24vhv/full/)
http://s5.postimage.org/5k44z8ktz/20150325_151516.jpg (http://postimage.org/image/op7e8zzhv/full/)
http://s5.postimage.org/jvs8hvsdz/20150325_151520.jpg (http://postimage.org/image/h1p34fq7n/full/)
http://s5.postimage.org/xms46crxz/20150328_125915.jpg (http://postimage.org/image/g9htrhwmr/full/)
http://s5.postimage.org/dtg0dnek7/20150328_125950.jpg (http://postimage.org/image/y0tg5yc1f/full/)
http://s5.postimage.org/9500igpdj/20150328_130000.jpg (http://postimage.org/image/bz35vwrjn/full/)
http://s5.postimage.org/xqqj0cmt3/20150328_132847.jpg (http://postimage.org/image/pl8h26yk3/full/)
http://s5.postimage.org/6hf5lulpz/20150328_132903.jpg (http://postimage.org/image/9o9p5h65v/full/)
13yolcu
31 Mart 2015, 01:37
o mandal, jikle gaz vermez
soguk havada motora giren havayi azaltip
zengin karisimla daha rahat calisma saglar
birkac sayfa evvel link verdim
karburator jikle konum resmleri
onlari incelersen belki kafandaki sorulaar azalir
sorun zaten çalışma sistemi değil servise gitti geldi o aksam çalışmaz oldu soğukda marş almıyor yani.
dediğin resimleri görmüştüm daha önceden bi bakacam çözmeye çalışcam. teşekkürler bilgiler için
Volteria
31 Mart 2015, 01:57
iyi geceler herkese digital gösterge çok hoş olmuş ve bende yapmayı düşünüyorum tek sıkıntı onu takacak birini bulmak olacak sanırım, öğrenci halimle epey açıldım bu aralar azcık rahatlayayım gösterge, çanta, ve en önemlisi lastik alacağım fotografları paylaşırım. Serdar8787'in max'i çok hoş oldu gerçekten maşallah :D
porsche911tt
31 Mart 2015, 08:02
serdar eline sağlık bu konu üzerinde çalışmaya başlayacaktım,denk geldi akort ayarını nasıl yapıyoruz biliyorsan açıklarmısın inceliği nedir bu işin yada bilen birisi açıklayabilir mi
serdar8787
31 Mart 2015, 09:57
sorun zaten çalışma sistemi değil servise gitti geldi o aksam çalışmaz oldu soğukda marş almıyor yani.
dediğin resimleri görmüştüm daha önceden bi bakacam çözmeye çalışcam. teşekkürler bilgiler için
zamanında tolga veya cem hatırlamıyorum ama jiklenin takıldığını ele almıştı, aceba senin jiklenin vidası gevşekmi, yani açma kapama görevini yapmıyordur belki, ya sürekli açık ya sürekli kapalı, gevşeyince acıkmıydı kapalımıydı tam hatırlayamadım
iyi geceler herkese digital gösterge çok hoş olmuş ve bende yapmayı düşünüyorum tek sıkıntı onu takacak birini bulmak olacak sanırım, öğrenci halimle epey açıldım bu aralar azcık rahatlayayım gösterge, çanta, ve en önemlisi lastik alacağım fotografları paylaşırım. Serdar8787'in max'i çok hoş oldu gerçekten maşallah :D
sağol volterya kardeş ama motoru bu ara baya parçaladım :pr:, boyalar çizilmeye başladı, ön dişli kapağı kırıldı, arka salıncak büküldü
serdar eline sağlık bu konu üzerinde çalışmaya başlayacaktım,denk geldi akort ayarını nasıl yapıyoruz biliyorsan açıklarmısın inceliği nedir bu işin yada bilen birisi açıklayabilir mi
akort ayarı benim için çok eğlenceli.. motorla uğraşmayı seviyorum ama aynı anda çok zahmetli bi iş, bir kaç gün önce arka jantın 2cm çapını aldım ve dün ön jantın 1.5cm çapını aldım ama ön jant kullanılmaz hale gelmiş 3 seneyi geçti daha ilk sefer ön lastiği değiştiriyorum
jantı sehpanın merkezine takıyorsun... sağ ve sol vidayı çok hafif değecek (sürtecek) şekilde sıkıyorsun... tam sürten noktada durduruyon, mesela sağ tarafdaki vidanın deydiği (sürtüğü) yerde durdurduk diyelim... sağ tarafa giden milleri hafif gevşetecen ve. sola gidenleri hafif sıkacan... artık nekadar sıkıp gevşeteceğin çapın miktarına bağlı.... mili sıkınca zaten vidanın artık sürtmediğini görürsün... ve jantı tekrar cevirip aynısını sol tarafdaki vida ile yaparsın, ilk başlangıcı kolay olur sonraya doğru zorlaşır... eğer jant çok darbe yediyse düzeltmesi çok zor
dikkat etmen gereken bir konu daha var.. mesela alt taradaki milleri fazla ve üstdekileri az sıkarsan bu kez jant yumurta halini alır, en zor kısmıda bence bu
unutuğum birkaç şey olabilir ama genel işlem budur.. bu konuda daha ayrıntılı düşünüp bi konu yazmak lazım aslında
sami_3356
31 Mart 2015, 10:06
merhaba arkadaşlar bende başlangıç krosu alacam ama daha çok şehirde kullanacam ve internette bir ilan gördüm , sizce nasıl ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ihtiyac-fazlasi-oldugu-icin-satiyoruz-205436781/detay/
Yamaha 2005 model xt 125 r 40.000 km bende mondial x treme max almayı düşünüyordum ama çevredekiler yamaha al dediler 10 yıllık bir tane buldum
porsche911tt
31 Mart 2015, 15:13
zamanında tolga veya cem hatırlamıyorum ama jiklenin takıldığını ele almıştı, aceba senin jiklenin vidası gevşekmi, yani açma kapama görevini yapmıyordur belki, ya sürekli açık ya sürekli kapalı, gevşeyince acıkmıydı kapalımıydı tam hatırlayamadım
sağol volterya kardeş ama motoru bu ara baya parçaladım :pr:, boyalar çizilmeye başladı, ön dişli kapağı kırıldı, arka salıncak büküldü
akort ayarı benim için çok eğlenceli.. motorla uğraşmayı seviyorum ama aynı anda çok zahmetli bi iş, bir kaç gün önce arka jantın 2cm çapını aldım ve dün ön jantın 1.5cm çapını aldım ama ön jant kullanılmaz hale gelmiş 3 seneyi geçti daha ilk sefer ön lastiği değiştiriyorum
jantı sehpanın merkezine takıyorsun... sağ ve sol vidayı çok hafif değecek (sürtecek) şekilde sıkıyorsun... tam sürten noktada durduruyon, mesela sağ tarafdaki vidanın deydiği (sürtüğü) yerde durdurduk diyelim... sağ tarafa giden milleri hafif gevşetecen ve. sola gidenleri hafif sıkacan... artık nekadar sıkıp gevşeteceğin çapın miktarına bağlı.... mili sıkınca zaten vidanın artık sürtmediğini görürsün... ve jantı tekrar cevirip aynısını sol tarafdaki vida ile yaparsın, ilk başlangıcı kolay olur sonraya doğru zorlaşır... eğer jant çok darbe yediyse düzeltmesi çok zor
dikkat etmen gereken bir konu daha var.. mesela alt taradaki milleri fazla ve üstdekileri az sıkarsan bu kez jant yumurta halini alır, en zor kısmıda bence bu
unutuğum birkaç şey olabilir ama genel işlem budur.. bu konuda daha ayrıntılı düşünüp bi konu yazmak lazım aslında
Tşkler, mantığını anladım şimdi, sanırım ince ayar vermek zor oluyor, bide bi kaynakta ne kadar yamuk olursa olsun akort yapılırken, yarım tur sıkmak yada gevşetmek gerekiyormuş mesala jantın 10cmlik yüzeyinde sağa çekme varsa 10cm lik kısımda sola çeken mesela 5 tel varsa hepsi yarımşar tur sıkılır diyor bir yandanda karşılıklarının kasma yapıp yapmadığına da dikkat edilmesi demişler.
Birde arkadaşlar maxın orjinalde zincir bakla sayısını bilen var mı bi hesap yapmam lazım
serdar8787
31 Mart 2015, 23:40
Tşkler, mantığını anladım şimdi, sanırım ince ayar vermek zor oluyor, bide bi kaynakta ne kadar yamuk olursa olsun akort yapılırken, yarım tur sıkmak yada gevşetmek gerekiyormuş mesala jantın 10cmlik yüzeyinde sağa çekme varsa 10cm lik kısımda sola çeken mesela 5 tel varsa hepsi yarımşar tur sıkılır diyor bir yandanda karşılıklarının kasma yapıp yapmadığına da dikkat edilmesi demişler.
Birde arkadaşlar maxın orjinalde zincir bakla sayısını bilen var mı bi hesap yapmam lazım
evet doğru.. bazen komple 10 veya 5 cm lik alan vidaya komple sürtüp geçiyor, ozaman yarım turla 5 veya nekadar gerekiyorsa sikmak veya gevşetmek gerekiyor
sdirer
01 Nisan 2015, 00:15
arkadaşlar, çabalarınızı ilgi, takdir, beğeni ile izliyorum. kolay gelsin.
aklım iyice yatmaya başladı xtereme'ye.. hani diyorum pcx ten kurtulup bir tane kapsam mı diye :)
13yolcu
01 Nisan 2015, 01:22
merhaba arkadaşlar bende başlangıç krosu alacam ama daha çok şehirde kullanacam ve internette bir ilan gördüm , sizce nasıl ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ihtiyac-fazlasi-oldugu-icin-satiyoruz-205436781/detay/
Yamaha 2005 model xt 125 r 40.000 km bende mondial x treme max almayı düşünüyordum ama çevredekiler yamaha al dediler 10 yıllık bir tane buldum
10 yıllık bir yamaha honda vs cross motorun, sıfır xtreme max den iyi olabilceğini düşünüyorsan git onları al
ama unutma bunlar cross motor asfalttan çok arazide zorlanmış motorlardır hele ki 10 yıllık 40bin diyorsun...
aynı ikileme benide sokmaya çalışan çok oldu halada laflanan var mondial diye ama bu motoru alanların %90'ı memnundur benim gibi.
porsche911tt
01 Nisan 2015, 10:18
Pcxi elden çıkarmadan önce bi deneme sürüşü yapıp öyle karar ver bence, daha garanti olur, ama kesin bişey var japon bi cross alırsan başka motora binmezsin, çinlisi işin geçiş aşaması
atriXum
01 Nisan 2015, 16:32
Arkadaşlar Merhaba, yaklaşık 1 yıldır sessiz sedasız sizleri ve motoru takip ediyordum. Ve nihayetinde bende geçen Cumartesi itibariyle motoruma kavuştum ve aranıza artık MAX li olarak tekrar katıldım. Bundan önceki motorum Yamaha XT660 R dı sağ bacağımın kırılması ile sonuçlanan bir kaza yüzünden satmak zorunda kalmıştım. Başlangıçtaki tereddütlerimi yorumları ve bilgi paylaşımları ile gideren ve X-Treme Max’i almamda beni cesaretlendiren tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Bu arada İstanbul Esenyurt’da ikamet ediyorum. hani gezi toplantı olursa beni de es geçmeyin diye söylüyorum :)
cenkito
01 Nisan 2015, 17:57
Arkadaşlar Merhaba, yaklaşık 1 yıldır sessiz sedasız sizleri ve motoru takip ediyordum. Ve nihayetinde bende geçen Cumartesi itibariyle motoruma kavuştum ve aranıza artık MAX li olarak tekrar katıldım. Bundan önceki motorum Yamaha XT660 R dı sağ bacağımın kırılması ile sonuçlanan bir kaza yüzünden satmak zorunda kalmıştım. Başlangıçtaki tereddütlerimi yorumları ve bilgi paylaşımları ile gideren ve X-Treme Max’i almamda beni cesaretlendiren tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Bu arada İstanbul Esenyurt’da ikamet ediyorum. hani gezi toplantı olursa beni de es geçmeyin diye söylüyorum :)
hayırlı olsun
gule gule kullanın
Volteria
01 Nisan 2015, 18:11
Merhaba arkadaşlar amörtisörler nerden ve nasıl iniyor, ustaya gösterdiğimde sadece ön amörtisörde pay var arka inmez dedi o da 2-3 cm birşey siz nasıl bir uygulama yaptınız? :)
cenkito
01 Nisan 2015, 18:20
Merhaba arkadaşlar amörtisörler nerden ve nasıl iniyor, ustaya gösterdiğimde sadece ön amörtisörde pay var arka inmez dedi o da 2-3 cm birşey siz nasıl bir uygulama yaptınız? :)
dogru demiş
arkada pay yok, sabit.
üstündeki orjinal lastiklerin asfaltta tutuşu nasıl acaba? şuan almayı planlıyorum ama 1-2 ay sonra memlekete götürmem gerekecek. 600-700km lik bir yola çıkılır mı o lastiklerle?
Mehmet Turan
01 Nisan 2015, 21:24
üstündeki orjinal lastiklerin asfaltta tutuşu nasıl acaba? şuan almayı planlıyorum ama 1-2 ay sonra memlekete götürmem gerekecek. 600-700km lik bir yola çıkılır mı o lastiklerle?
Motorun arka freni çok güçlü iyi durduruyor 60 ve üzeri süratler de biraz çabuk durmak gerektiğinde çabuk kitleme yapıyor yüksek sürat giderken takip mesafesine dikkat etmek gerekli 50 ve daha düşük süratler de gayet yeterli ıslak zeminlerde dikkatli olmak gerekli özellikle yağmur çiselediğinde asfalt hafif ısalkken çok korkunç durumlar olabliliyor arkası birden kitleyip ani şekilde sağa kayabiliyor. Ön frenlemede amortisör esneme payı yüzünden aşırı yığılma yapıyor sadece x-treme max ta değil bu tip amortisör olan motorlarda böyle oluyor. Orjinal lastiklerle karda sürdüm düzlükte gidiyor ama biraz eyim artınca hiç gitmiyor. 1100 km dir kullanıyorum lastikler hiç aşınmadı. Orjinal lastikleri kullanıp daha sonra sürüş tarzınıza göre lastik seçimi yapmanızı öneririm.
alpknkc
02 Nisan 2015, 18:15
motoru alali bi hafta oldu ilk video mu da çektim sonunda :)
Mondial Xtreme Max-İstanbul Trafiği: https://youtu.be/ul4x6HF9juU
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
bunlarda keçe bilgileri. by*cambaz mesaj yazamadigi için benden paylasmami istedi
ön amortisör yag kecesi : 37-50-11 arkalı önlü yaylıdır
arka teker bilyaları : 630203 12-3
arka teker bilya keceleri sag sol : 28-42-20 ve 27-47-7-2KARBON RS55
cenkito
02 Nisan 2015, 19:12
videonuz gizli diyor, acılmıyor
alpknkc
02 Nisan 2015, 19:36
düzeldi sanırım şimdi :)
serdar8787
02 Nisan 2015, 23:44
arkadaşlar, çabalarınızı ilgi, takdir, beğeni ile izliyorum. kolay gelsin.
aklım iyice yatmaya başladı xtereme'ye.. hani diyorum pcx ten kurtulup bir tane kapsam mı diye :)
motoru alali bi hafta oldu ilk video mu da çektim sonunda :)
Mondial Xtreme Max-İstanbul Trafiği: https://youtu.be/ul4x6HF9juU
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
bunlarda keçe bilgileri. by*cambaz mesaj yazamadigi için benden paylasmami istedi
ön amortisör yag kecesi : 37-50-11 arkalı önlü yaylıdır
arka teker bilyaları : 630203 12-3
arka teker bilya keceleri sag sol : 28-42-20 ve 27-47-7-2KARBON RS55
video güzel olmuş... ama çok tehlikeli ya, şimdi dedim her an çarpacak, ordan biri kapıyı açsa gittin :) ama güzel olmuş
porsche911tt
03 Nisan 2015, 00:45
http://motokacar.com/site/index.php?id_product=4688&controller=product&id_lang=1
bagaj demiri daha ucuz bilen varsa link atabilir mi
Mehmet Turan
03 Nisan 2015, 04:48
http://i.hizliresim.com/j4ooRJ.png (http://hizliresim.com/j4ooRJ)
serdar8787
03 Nisan 2015, 09:29
arkadaşlar bisan roadstar 250 arka jant cemberi kaç inç bilen varmı ??? sanırım 18 olmalı ama emin değilim
arkaya takmayı düşünüyorumda
http://www.bizimmotor.com/bsan-roadstar-250-arka-jant-ciplak-2761
porsche911tt
03 Nisan 2015, 09:53
Serdar bulabilirsen, jawa 350 arka jant çamberi öneririm, biraz daha enli ve çok sağlam çinlilere beş basar.ben hurdadan sökmüştüm hiç pas yoktu
CompanERROR
03 Nisan 2015, 11:20
düzeldi sanırım şimdi :)
videoyu hangi cam ile cektin ?
alpknkc
03 Nisan 2015, 11:43
GoPro Hero 3 le çektim.
buda devami :)
Mondial Xtreme Max- İstanbul Trafiği 2:
https://youtu.be/e7g9GeAQ-54
serdar8787
03 Nisan 2015, 12:17
Serdar bulabilirsen, jawa 350 arka jant çamberi öneririm, biraz daha enli ve çok sağlam çinlilere beş basar.ben hurdadan sökmüştüm hiç pas yoktu
evet doğru jawanın cember bizimkinden daha sağlam... arka cemberi zaten birkere jawanın ki ile değiştirdim, şimdi yine bozuldu, ama benim niyetim ikinci bir komple arka jant teker yapmak 150 ut arka göbek arka dişli ve fren diski sipariş verdim, birde kaliteli bir cember arıyorum...
CompanERROR
03 Nisan 2015, 12:25
Motorun sesi güzelmiş
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO