PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

85mm
25 Aralık 2015, 18:25
Arkadaşlar Inazuma F almak istiyorum. Boyum 168, rahat kullabilir miyim? Bir de yakıt tüketimi tam olarak ne? Kimisi 100 km'de 4 litre kimisi 3,3 diyor. Kullanan arkadaşlar özellikle uzun yolda ne kadar yaktığını söyleyebilir mi?

Ben sana söyliyim hocam. Eğer 60-90 arası 125'lik bir motormuş gibi kullanırsan eğer bu motoru, 3,3-3,8 litre yakar. Doğru. Ancak olması gerektiği gibi biraz devirli kullanırsanız (maksimum beygiri 8 binde veriyor alet aklında olsun) 4 litre ortalama'dır. Eğer benim gibi 115-125 km/h arası giderseniz ve bu devirlere çok hızlı çıkarsanız 4,8 lt / 100km bile görürsünüz. Durum budur. "Az yakıyor benimki, 3,2-3,5 litre arası" diyen adam deyim yerindeyse kağnı gibi kullanıyordur motoru. Biri ikinci el almıştı bu motoru, anlatıyordu: önceki sahibi 100 km/h 'ı görmemiş motorda. Hep düşük devir düşük hız kullanmış. Tam açılmamıştı bile motor. Böyle kullanan adam ancak az yakar ama o zaman neden 250'lik derdi çekiyor ki? 125cc alsın rahat etsin :)

kafası kırık
25 Aralık 2015, 21:01
Eyvallah hocam. Böyle daha açıklayıcı oldu.
Sizdeki F mi?

85mm
26 Aralık 2015, 00:16
Eyvallah hocam. Böyle daha açıklayıcı oldu.
Sizdeki F mi?

Yok bendeki normal versiyonu. Bu arada herkese yazıyorum; artılarını, eksilerini, sormadığınız soruların cevaplarını bile önceki mesajlarıma bir göz atarsanız bulabilirsiniz. Ayrıca 1.68 boy ile bence gayet rahat kullanılır. Hiç sorun olmaz.

kafası kırık
27 Aralık 2015, 19:17
Arkadaşlar ben motordan anlamam. Motor almak istiyorum. Haftalardır motor araştırması yapıyorum. Aklıma yatan inazuma f oldu. Sürekli uzun yola çıkacağım. Gördüğüm kadarıyla f uzun yol için uygun, rahat, konforlu.
Yalnız anlamadığım şu f ile diğer inazuma arasında ne gibi fark var?
Bir de inazuma f'nin ikinci eli nerdeyse yok. Ama diğeri öyle değil. Acaba F tutmadı piyasada?

mesut hoca
27 Aralık 2015, 19:30
F ile normal inazuma arasında birtek grenaj farkı var, F olan daha yeni piyasaya sürüldü, normal olani galiba 2010 yılında piyasaya sürüldü galiba ondandır

kafası kırık
27 Aralık 2015, 21:28
Grenaj farkı derken hocam?

mesut hoca
27 Aralık 2015, 22:01
Grenaj farkı derken hocam?

birisi grenajlı ön kafa ,birisi grenajsız aradaki fark bu .

kafası kırık
28 Aralık 2015, 15:12
Öyleyse F almama gerek yok. F'nin fiyatı daha yüksek. Bu grenaj olayı teknik bir fark değil.

mesut hoca
28 Aralık 2015, 23:00
Öyleyse F almama gerek yok. F'nin fiyatı daha yüksek. Bu grenaj olayı teknik bir fark değil.

elbette ikisi arasında teknik bir fark yok,düşünsenize grenajı bir motorla düştünüz ( grenajların hepsi plastik) masraf ne kadar olur? ,birde normal (çıplak ) motorla düşerseniz masraf ne kadar olur? siz motorla yolda düşmeye bilirsiniz,park ettiğinizde olduğu yerde düşerse bile ikisi arasındaki çıkabilecek masraf farkını siz düşünün, motor ve donanımda hiç bir fark yok,sadece ikisi arasındaki fark grenajlısı normaline göre daha pahalı ve kg bazında daha ağır,saygılar .

Aquarist
29 Aralık 2015, 12:59
Bu kadar da olmaz abi, 250cc motor fiyatını 17.000 TL'ye çıkarmışlar. Bu fiyata F modeli kim alır acaba! Halbu ki tam da niyetlenmiştim bu modele.

actros1
29 Aralık 2015, 13:23
13-14-15 bini kim verdiyse 17 binide o verir hocam.sen dert etme kendine

reverse
29 Aralık 2015, 15:43
Normali ve f modelinin arasinda grenaj farkinin yani sira gidon yuksekligi farki da var. F modelde gidon yuksekliginden dolayi daha dik ve rahat bir oturus pozisyonu var.
Bir de bazi arkadaslar grenajlardan sanki plastik bir süsmüş gibi bahsetmis. Grenajlar ozellikle uzun yola cikacak arkadaslar onemli. Ruzgari diger modele gore daha iyi kestigi icin arada cok fark var.

abeciMotoru
29 Aralık 2015, 15:50
inazuma fiyatta kafayı yemiş durumda, parça fiyatı yine öyle, anladık kaliteli motor da dalga geçiyolar resmen bune arkadaş 17bin tl 250cc motor alıyosun ya.

yusufbaris
29 Aralık 2015, 16:01
inazuma fiyatta kafayı yemiş durumda, parça fiyatı yine öyle, anladık kaliteli motor da dalga geçiyolar resmen bune arkadaş 17bin tl 250cc motor alıyosun ya.

Sana kesinlikle katılıyorum.Fiyatlar nedir böyle ya.
Borsaya yatırım yapmak gibi bişey oldu motor almak.1 sene sonra 2-3 bin değerleniyor.

mccxcix
05 Ocak 2016, 16:44
Arkadaşlar bu suzuki napıyor ya, şaka gibi İnazuma'ya 15450-TL fiyat çekmişler, helal olsun valla tebrikler :pr:

http://motosiklet.suzuki.com.tr/fiyat-listesi.aspx

85mm
05 Ocak 2016, 22:31
Arkadaşlar bu suzuki napıyor ya, şaka gibi İnazuma'ya 15450-TL fiyat çekmişler, helal olsun valla tebrikler :pr:

http://motosiklet.suzuki.com.tr/fiyat-listesi.aspx

Valla bence şakayı Suzuki yapmıyor. En büyük şakayı bu ülkeyi yöneten ve ekonomisini bu hale getirenler yapıyor. Sonrasında da distribütörler de kendi cebini düşünüyor. Çok değil 5 sene önce 125cc'lik motorla başladığım zaman 3750 TL'ye sıfır km almıştım. En son bıraktığımdaysa fiyatı iki katını geçmişti. Hatırlıyorum da o zamanlar en kral 125'lik motosiklet 5-6 bin TL civarındaydı. 250cc 10.000 TL ortalama, 600cc 20.000 TL ortalama, 1000cc 40.000 TL ortalama fiyata sahipti. 5 senede iki katına çıktı fiyatlar. Döviz kurları en baştaki sebebi bunun. Sadece Inazuma değil tüm 250cc'ler böyle ne yazık ki. İyi ki erkenden almışım diyorum hep, yoksa bu kadar para vermezdim bomboş haline. Buyrun bakın diğer 250cc'ler ne kadar olmuş:


http://i.hizliresim.com/W11lgN.jpg

ayvazdeniz
06 Ocak 2016, 11:10
16t ve 15t değişimlerinde zincir ile oynamana gerek kalmıyor.
16t 2 kişi ile sıkıntılı oldu.
15t gayet başarılı.

Üzerindeki 14t ile motoru satınca 15 ve 16t dişliler elimde kaldı. Tanesi 100 liradan satışa çıkarmıştım istersen görüşelim.

ZümeR arkadaş..şu dişliler ile ilgili görüşebilirmiyiz duruyorlarsa.beceremedim özel mesaj atmayı..212 598 88 91 işyeri numaram..yada sen yaz bi mumara ben arıyayım..

ZümeR
06 Ocak 2016, 14:31
ZümeR arkadaş..şu dişliler ile ilgili görüşebilirmiyiz duruyorlarsa.beceremedim özel mesaj atmayı..212 598 88 91 işyeri numaram..yada sen yaz bi mumara ben arıyayım..

PM (Özel mesaj) olarak gönderdim

Baris Yzc
07 Ocak 2016, 17:21
İyi forumlar

Uzun süredir forumdan uzak kalmıştım.
Bakıma ve parça konusuna birkaç birşey demek ilave etmek isterim.

Ben arka balatayi transalp 700 balatasi olarak aldım (50 tl). Uyumu 1e1. Kaziklanmanin alemi yok.
İki ayna kırdım sürtmeden dolayi ( o da tirnaktan kırıldı, ayna da görsel sıkıntı yok) fiyati 200 tl. Yenisini aldım, ama eskisini tamir ettim kullanıyorum.

Ayni olayı eski cbr500 ile yapsaydim,aynalar paramparça olmuştu.
Bu parça kalitesine bu fiyatlar oldukça normal diye düşünüyorum, kim ner derse desin, Suzuki özellikle Yamaha ve Honda dan parça kalitesi ve işçilik olacak kesinlikle bir tık önde. Evet eskiden bu japon devleri de çok kaliteli işçilikli makineler üretirlerdi , fakat endüstriyellesmenin bu boyutta artması ve honda ve yamahanin rekabetçi ve küçük cc politikasi biraz olayı baltaladi. ( Fransız montajı r125 ve mt125 in fiyatlarına bakmanızı rica ederim. )

Sezonda yeni motor bakıyorum kesinlikle Suzuki gladius arıyorum. Bu sene yenisi gelecek dendi , (v strom motorlu çıplak), Suzuki bu işi biliyor ;)


Genel olarak model çeşitliliği ve parçaya gelirsek, suzuki distribütör değiştirdi, daha yeni yeni yapılaniyor, biraz daha iyi bir noktaya gelecektir diye umuyorum.
Yakin zaman da Suzuki Genel Müdürlüğünden Cankut Beye mail attım, kendisi Suzuki severleri şaşırtacak şeylerin olacağını söyleyip, sezonu beklemeniz gerektiğini söyledi.

Özetle konfor, sorunsuzluk ve kalitenin zirve yaptığı alt segment bu makine için bu fiyatlar pahali olsa bile normal sayılabilir diye düşünüyorum.


Bu segmentte Suzuki dışında alıp kullanmak istediğim tek bir motor var. O da BMW'nin yeni g 310 r (hint montajı tvs mali.)
Rosso 2 ler,çift kaliper brembo , Teleskopik ön çatal, 38 bg tek silindir, 160 arka lastik falan çok şekil.

Şayet maximum 19 bin TL olarak gelirse hali hazirda suzuki inazumami satıp alırım.

Yoksa şehiriçi yakıt( 600 e göre ) , uzun yol ve artci parametreleri bu kadar yüksek bir motoru satıp konforsuz , güvensiz , eğik sasili mt 07 almak hiç ama hiç akıl karı değil .
Saygılar

İyi forumlar iyi günler

fazilk
13 Ocak 2016, 15:12
Merhaba İnazuma severler!

Motosikletimizin aküsü boşaldığında, vurdurma tabir edilen, kontağı açıp, motosikleti iterek, debriyaj + vitese alma + debriyajı bırakma şeklindeki çalıştırma yöntemi, sizce motosiklete bir zarar verir mi?

Teşekkür eder, kazasız sürüşler dilerim.

Kışın İnazumamı fazla kullanamadığımdan, akü sorunu yaşamış ve bu soruyu sormuştum. Cevap alamayınca ben de işi kökten halletmeye karar verdim.

Önce akümü şarj ettireyim istedim, ancak 20-TL. şarj ücreti istendi.

Bunun üzerine, 2,5 şarj parasında 50-TL.' ye bir akü şarj cihazı satın aldım.

Akümü söküp şarj ettim. Bu sabah aküyü taktım. Sonuç muhteşem... Artık tam dolu bir aküm var. İnazumamı vurdurarak çalıştırmaya ve bu şekilde risk almaya gerek kalmadı :)

Tüm forum sakinlerine kazasız sürüşler dilerim.

ZümeR
13 Ocak 2016, 16:22
uzun yol ve artci parametreleri bu kadar yüksek bir motoru satıp konforsuz , güvensiz , eğik sasili mt 07 almak hiç ama hiç akıl karı değil .


Olmadı ama şimdi, motorumda şasi eğik mi şimdi ? Eğik şasili motora mı biniyoruz ?
100KM yol yaptım mt7 arkasında ve hiç sıkıntım olmadı. Tutunacak yer dışında.
Güvensiz, konforsuz olayına katılmıyorum, tek derdi yüxek süratlerde rüzgar oda naked olduğundan.

riofly99
18 Ocak 2016, 16:21
arkdaşlar 190 boy 100 kg bir motosiklet kullanıcısıyım 150 cc den 250 cc ye geçeceğim. araştırmalarım sonucu bana en uygun motosikletin inazuma olduğuna karar verdim. araştırmalarım sonucu motorun en büyük sıkıntısı rüzgar. ben bandırmada yaşıyorum yılın 300 günü sert rüzgarlı bir yer. sizce inazuma bana uygun olur mu?

ZümeR
18 Ocak 2016, 17:47
Arkadaşım alacağın motor zorlarsan max 150 km
Normal devirlerde 90-110 arası gider
Bu süratlerde öyle aman aman bi rüzgar yemezsin.
Önde rüzgar için siperlik olursa epey bi kurtarır seni.
Ayrıca ağırlık ve denge konumu harikadır rüzgar vursa bile motor ekseninden ayrılmaz ok gibi gitmeye devam eder.


Axesuarlı Inazumayı (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sifirdan-tek-farki-km-si-243181817/detay) arkadaşım satıyor 11 e kadar bırakacak tertemiz kız gibi tavsiye ederim. Bu makinayı kullanmışlığım vardır pişman olmazsınız.

Extralar:
Rüzgarlık+orta sehpa+egzos koruma+top case ve taşıma demiri+motor koruma demiri+ayna uzatma kolları..

Samed17
18 Ocak 2016, 20:22
Arkadaşlar selamlar;
Uzun süreden beri motosiklet almayı düşünüyordum. Nihayet yarından itibaren ilk motosikletim olacak 2014 model 5.900 km' de ikinci el inazumamla aranıza katılmış olacağım. Motosikleti haftasonu görmeye gittim. Fakat malumunuz acemi biri olarak pek bir şey anlamadım. Benim için tek güven kaynağım motosikleti başka bir markanın bayisinden ve aracılığıyla satın alıyor olmak olacak. İnazuma sayfasını uzun zamandır takipteyim. Fakat yine de siz değerli motosiklet dostlarının engin tecrübelerine ve tavsiyelerine ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar.
http://i67.tinypic.com/140daol.jpg

mccxcix
18 Ocak 2016, 20:43
Arkadaşlar selamlar;
Uzun süreden beri motosiklet almayı düşünüyordum. Nihayet yarından itibaren ilk motosikletim olacak 2014 model 5.900 km' de ikinci el inazumamla aranıza katılmış olacağım. Motosikleti haftasonu görmeye gittim. Fakat malumunuz acemi biri olarak pek bir şey anlamadım. Benim için tek güven kaynağım motosikleti başka bir markanın bayisinden ve aracılığıyla satın alıyor olmak olacak. İnazuma sayfasını uzun zamandır takipteyim. Fakat yine de siz değerli motosiklet dostlarının engin tecrübelerine ve tavsiyelerine ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar.
http://i67.tinypic.com/140daol.jpg

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun güzel seçim... Ben fazla anlamam, ancak arada bir bende ikinci el inazuma bakıyorum, şuan istedikleri fiyatı ve en son kaça bıraktıklarını yazar mısın? Bende de ona göre bir fikir oluşsun, teşekkürler...

Öz_Musti
19 Ocak 2016, 15:01
Arkadaşlar merhaba.

Suzuki inazuma kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım. Motorum hakkında birkaç bilgi vereyim.

Geçen sene motosiklet fuarından aldım. Ama ruhsatta 2014 olarak geçiyor. İlk motosikletim. Hanımı ikna etmem 2 sene sürdü. Anca alabildim. Motosiklet fuarında komik bir saçmalık vardı. Standa gittim, bir görevliden bilgi aldım, satış anlaşması imzaladım, kaparo verdim. Meğer adam Bursa bayisiymiş. Ben dedim İstanbul'dan alacam. Bursa bayisi motoru hazırladı, Florya Batuhan'a gönderdi, oradan teslim aldım. Suzuki'nin bu çocukça amatörlüğüne gülüyor ve bu saçma satış taktiğini bu fuarda yeniden yapmayacağını umuyorum.

Küresel ısınmadan sebep havalar kurak geçtiğinden Aralık sonuna kadar birkaç yağmurlu gün hariç her gün kullandım. Motorumu işe gidip gelmek için kullanıyorum. Avrupa yakası TEM yolunu kullanıyorum.

Lastiklerim naylon IRC bu sebepten yağmurda kullanmıyorum. Bizim motora uyan Pirelli Sport Demon lastikleri en ucuz 750 TL ye buldum. Geçen sene arabama 600 TL ye 4 tane kış lastiği alınca katostrofik, karaborsa fiyatlı motor lastiğinden almadım. Belki seneye kışa doğru alırım.

Motorum 6.300 km de şu an. Daha 1.000 km olmadan, e5 te bir kamyonetin sağından geçerken, geçemeyeceğimi anladım ve yavaşladım. Kamyonet sol gidonuma çarpunca düştüm. Topcase im kırıldı, ön rüzgarlığım ve çamurluğum kırıldı. Bir daha asla gitmeyeceğim Florya Batuhan Motor'a gittim. Çıkma çamurluk 650 TL, sıfır dedikleri ama üzerinde sökülmüş hgs etiketi olan çıkma ön cam rüzgarlığı 150 TL ve gidon-amortisör gibi düzeltmelere 1.700 TL para verdim. O andan sonra araştırınca İnazuma'nın parçalarının aşırı pahalı olduğunu gördüm. Motorumu da düzgün yapamadılar ve tartışmalar sonrasında ayağımı oradan çektim. Bana çok daha uzak olmasına rağmen Kadıköy'de Delta motor var. İsmail usta 10 numara adam. 1.000 ve 5.000 bakımlarını oraya yaptırdım. Pek çok yerde 300-400 tl denen bu bakımları 150 tl civarına yaptırdım.

Motorumun Temmuz 2015 den bu yana masraf kaydını tutuyorum. Tek, artçılı, tapagaz, 80-90 sabit hız v.s. ortalamam 3.5 lt/100 km.

Aynalardan memnun değilim. Yükseltici almam gerekecek. Onu da araştırıyorum. 6500 devirde tork, 8500 devirde beygir verdiği için genelde bu iki devir arasında kullanıyorum.

Biraz da pimpirikli olduğumdan, kask, mont, dizlik, eldiven, bot ve bellik olmadan binmiyorum. İş yerime otobüsle 1,5 saatte gidiyorum. Motorla 20 dakika. 10 dakikada giyinme-sorunma, yine sabah ve akşam 2 saat bana kalıyor. İş yerinde kıyafetler için dolap ve motor için kapalı garaj var. Bunlar biraz benim şansıma.

Geçen sene Mart'da motoru aldığımda 350 tl ye trafik sigortası yaptırdım. 1.700 tl masraf çıktıktan sonra 960 tl ye kasko yaptırdım. Motosikletlere kasko çok pahalı değil. BEn baştan 960 tl verseydim, 1.700 den kurtaracaktım. Akılsızlık ettim. HErkes kasko yaptırmalı, atla deve değil. 1.000 tl veriyorsun, 10-12 bin tl lik malın korunuyor.

Daha önceden Honda Güvenli Sürüş 2 kursuna gitmiştim. Bana çok şey kattı. Yamaha Riding Academy kursları var. O da 275 tl. 1-2 ay kenara bi para atıp herkes gidebilir. Ona da katılmayı düşünüyorum.

Tanıştığımıza memnun oldum.

mesut hoca
21 Ocak 2016, 23:38
Arkadaşlar merhaba.

Suzuki inazuma kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım. Motorum hakkında birkaç bilgi vereyim.

Geçen sene motosiklet fuarından aldım. Ama ruhsatta 2014 olarak geçiyor. İlk motosikletim. Hanımı ikna etmem 2 sene sürdü. Anca alabildim. Motosiklet fuarında komik bir saçmalık vardı. Standa gittim, bir görevliden bilgi aldım, satış anlaşması imzaladım, kaparo verdim. Meğer adam Bursa bayisiymiş. Ben dedim İstanbul'dan alacam. Bursa bayisi motoru hazırladı, Florya Batuhan'a gönderdi, oradan teslim aldım. Suzuki'nin bu çocukça amatörlüğüne gülüyor ve bu saçma satış taktiğini bu fuarda yeniden yapmayacağını umuyorum.

Küresel ısınmadan sebep havalar kurak geçtiğinden Aralık sonuna kadar birkaç yağmurlu gün hariç her gün kullandım. Motorumu işe gidip gelmek için kullanıyorum. Avrupa yakası TEM yolunu kullanıyorum.

Lastiklerim naylon IRC bu sebepten yağmurda kullanmıyorum. Bizim motora uyan Pirelli Sport Demon lastikleri en ucuz 750 TL ye buldum. Geçen sene arabama 600 TL ye 4 tane kış lastiği alınca katostrofik, karaborsa fiyatlı motor lastiğinden almadım. Belki seneye kışa doğru alırım.

Motorum 6.300 km de şu an. Daha 1.000 km olmadan, e5 te bir kamyonetin sağından geçerken, geçemeyeceğimi anladım ve yavaşladım. Kamyonet sol gidonuma çarpunca düştüm. Topcase im kırıldı, ön rüzgarlığım ve çamurluğum kırıldı. Bir daha asla gitmeyeceğim Florya Batuhan Motor'a gittim. Çıkma çamurluk 650 TL, sıfır dedikleri ama üzerinde sökülmüş hgs etiketi olan çıkma ön cam rüzgarlığı 150 TL ve gidon-amortisör gibi düzeltmelere 1.700 TL para verdim. O andan sonra araştırınca İnazuma'nın parçalarının aşırı pahalı olduğunu gördüm. Motorumu da düzgün yapamadılar ve tartışmalar sonrasında ayağımı oradan çektim. Bana çok daha uzak olmasına rağmen Kadıköy'de Delta motor var. İsmail usta 10 numara adam. 1.000 ve 5.000 bakımlarını oraya yaptırdım. Pek çok yerde 300-400 tl denen bu bakımları 150 tl civarına yaptırdım.

Motorumun Temmuz 2015 den bu yana masraf kaydını tutuyorum. Tek, artçılı, tapagaz, 80-90 sabit hız v.s. ortalamam 3.5 lt/100 km.

Aynalardan memnun değilim. Yükseltici almam gerekecek. Onu da araştırıyorum. 6500 devirde tork, 8500 devirde beygir verdiği için genelde bu iki devir arasında kullanıyorum.

Biraz da pimpirikli olduğumdan, kask, mont, dizlik, eldiven, bot ve bellik olmadan binmiyorum. İş yerime otobüsle 1,5 saatte gidiyorum. Motorla 20 dakika. 10 dakikada giyinme-sorunma, yine sabah ve akşam 2 saat bana kalıyor. İş yerinde kıyafetler için dolap ve motor için kapalı garaj var. Bunlar biraz benim şansıma.

Geçen sene Mart'da motoru aldığımda 350 tl ye trafik sigortası yaptırdım. 1.700 tl masraf çıktıktan sonra 960 tl ye kasko yaptırdım. Motosikletlere kasko çok pahalı değil. BEn baştan 960 tl verseydim, 1.700 den kurtaracaktım. Akılsızlık ettim. HErkes kasko yaptırmalı, atla deve değil. 1.000 tl veriyorsun, 10-12 bin tl lik malın korunuyor.

Daha önceden Honda Güvenli Sürüş 2 kursuna gitmiştim. Bana çok şey kattı. Yamaha Riding Academy kursları var. O da 275 tl. 1-2 ay kenara bi para atıp herkes gidebilir. Ona da katılmayı düşünüyorum.

Tanıştığımıza memnun oldum.

güzel bir öz geçmiş anlatımı olmuş,teşekkürler,saygılar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------


Arkadaşlar selamlar;
Uzun süreden beri motosiklet almayı düşünüyordum. Nihayet yarından itibaren ilk motosikletim olacak 2014 model 5.900 km' de ikinci el inazumamla aranıza katılmış olacağım. Motosikleti haftasonu görmeye gittim. Fakat malumunuz acemi biri olarak pek bir şey anlamadım. Benim için tek güven kaynağım motosikleti başka bir markanın bayisinden ve aracılığıyla satın alıyor olmak olacak. İnazuma sayfasını uzun zamandır takipteyim. Fakat yine de siz değerli motosiklet dostlarının engin tecrübelerine ve tavsiyelerine ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar.
http://i67.tinypic.com/140daol.jpg

güzel makinaymış,ALLAH kaza göstermesin,saygılar...

kafası kırık
22 Ocak 2016, 22:43
Arkadaşlar ikinci el inazuma f bulamıyorum. Seçenek baya az. Çok mu tuttu yok sa satışı iyi mi olmadı anlayamadım.

__bakteri__
24 Ocak 2016, 23:08
cumartesi günü istanbul fuarda gördüm. benim niyetim yamaha r25 almaktı, inazuma yı da naked olduğu için hiç beğenmiyordum ama inazuma f i görünce bu nedir falan oldum. karenaj çok güzel. mavi beyaz renkte çok büyük görünüyor. siyah renkte ise biraz daha küçük ama spor görünüyor. tek beğenmediğim kısmı gidon. naked inazumada parçalı gidon var o güzel. inazuma f de sanayide kendim yaptırdım idare etsin der gibi berbat bir gidon. 14bin liralık motora yakışmıyor. çin malı gibi resmen gidon. benim merak ettiğim ise motorun ivmelenmesi. cbr ile başedebilir mi? en az 20 kg daha ağır çünkü.

Batabudak merhaba...
Yeni inazuma f R25 den daha mı kalıplı? Sürüş pozisyonu ve konfor bakımından inazuma f daha iyi zaten. O konuya hiç girmicem..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------


normal inazuma bu kadar yüksek gelmedi, normal inazumada ayaklarım yere değmesine ragmen (1.80 im) bunda ayak parmaklarım ile değdim. Grenaj koltuk ve gidon yukseklıgındende olabilir ben sanki 1000 cc enduro yol motoruna oturmuş gibi hissettim

İşte aradığım yorum bu yaaa :flower: :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------


İnazuma F 15.950 TL
la bi yürü git.

16.950 tl. :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------


Deazavantaj....Yamaha MT-03 ve 600r/x ile aynı ağırlıkta, pc41 kodlu CBR600RR'dan daha ağır....(not: bu saydığım 3 makine de 600cc ve üzeri)...Günümüz otomotiv/motosiklet endüstrisinde Firamalar arge'lerin büyük bölümünü araçlarının daha hafif/dayanıklı imal etmek için harcarlar...Suzuki neden başarısız sadece İnazuma modelinde değil tüm segmentlerde en ağırı (örn. gsxr1000,600,vs-strom,gw 250n/s/f)...Buda paralelinde direkt olarak yakıta sirayet edeRR..

Ya ağırlığını dezavantaj olarak görüyorsun da, yok bütün modelleri ağırmış da, bilmem neymiş de. Belki suzuki bunu bilerek yapıyor. Belki de suzuki diyor ki; Bizim motorlarımız ağır olacak, oturaklı olacak, rüzgardan etkilenmeyecek. Belki de adamların stratejisi bu. Belki de senin başarısızlık olarak gördüğün şey ONLAR için bir başarıdır. Ne yani şimdi sen bu bir başarısızlık dedin diye bütün dünya senin gibi mi düşünüyor sanıyorsun?

recko45
01 Şubat 2016, 10:46
Arkadaşlar herkeze iyi forumlar kazasiz surusler belki yeri burasi degil ama kurban bayraminda aldigim 2015 model mavi cizik bile yok henuz 800 km de olan inazumami ev yapacagim icin satmaya karar verdim ilana falan koymadim forumdan dusunen varsa arayabilir simdiden tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------

Cep no 507 940 79 37

Tolgakan
04 Şubat 2016, 17:04
Arkadaşlar merhaba,
Bende inazuma düşünüyorum.Uzun süredir araştırma içerisindeyim.İlk motorum olacak, ortalama 10.000 lira bir gibi bütcem var.Temiz motor bulmak gerçekten zormuş.Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.

Ankarada ikamet etmekteyim.Motor kadar sahibininde düzgün biri olması gerektiğini düşünüyorum.
Anası ile değil anıları ile yad etmek istiyorum :cherry: kısacası.
Satmayı düşünen arkadaşlar irtibata geçerse sevinirim 0505 817 03 75

ZümeR
04 Şubat 2016, 17:43
Arkadaşlar merhaba,
Bende inazuma düşünüyorum.Uzun süredir araştırma içerisindeyim.İlk motorum olacak, ortalama 10.000 lira bir gibi bütcem var.Temiz motor bulmak gerçekten zormuş.Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.

Ankarada ikamet etmekteyim.Motor kadar sahibininde düzgün biri olması gerektiğini düşünüyorum.
Anası ile değil anıları ile yad etmek istiyorum :cherry: kısacası.
Satmayı düşünen arkadaşlar irtibata geçerse sevinirim 0505 817 03 75

Bu motoru (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sifirdan-tek-farki-km-si-243181817/detay) tavsiye ederim her şeyine kefiliz tertemiz ve brandalı şekilde şu an garajda yatıyor.
Hatta arkadaş şu an boşta anlaşırsanız Ankaraya da getirebilir.
1 defa Antalya-Konya yaptım bu motorla gayet başarılı ve fıtı-fıtı gidiyor.

Flatron02
05 Şubat 2016, 01:04
O fiyatlara emin ol temiz bi makine bulamazsın.11500-12000 arasını gözden çıkarmalısın. Yoksa ucuza kapattığın motora çok masraf yaparsın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

Bu arada bakteri kardeş kendi motorunu çok atla deve yaptın. Bendede şu anda inazuma var. Eyvallah inazuma güzel motor ama normali ile f arasında da karenaj haricinde hiç bir fark yok. İsteyen açar bakar inceler. Performansına kadar aynı. Bi cam için 3-4 bin tl enayilik. Bu arada bugüne kadar rüzgarla alakalı en ufak bir sorunum olmadı. Aranızda saatlerce 100 km nin üzerinde hız yaparım diyen varsa o ayrı. İnazuma rahat ve kıvrak bir motor. Parasını sonuna kadar hak ediyor. 250 cc de rakibi yok. Cbr ve r25 ile kıyaslamam bile. Race bineceksen 600 cc makina alacaksın özenti olmuycaksın. Motorunda bir adabı var. BMW 1200 GS e kadar türlü türlü motor kulladım. Parasının karşılığını veren tek makina....

Sokollu
05 Şubat 2016, 01:59
Cbr ve r25 ile kıyaslamam bile. Race bineceksen 600 cc makina alacaksın özenti olmuycaksın. Motorunda bir adabı var.

Siz de 250 cc commuter kullanıyorsunuz. Nasıl olacak bu iş :)

Suzuki B - King alsaydınız keşke, özenti derler sonra .

Cbr nasıl race değil ise , Inazuma da bir touring motoru değildir .

Flatron02
05 Şubat 2016, 03:48
Arkadaş inazuma bir touring değil naked motordur. Ayrıca inazumayı gören vay be b king in çakması demiyor. Ama cbr veya r25 i gören vay be race e bak diyor. Adam giyinmiş kuşanmış şekil şemal binbeşyüz ama kontağı çevirdimi ses çıktı mı ne olduğu belli oluyor. Naked sahipleri motoru havası için değil konforlu bir araç olduğu için kullanır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------

Commuter, naked , yada touring hiç farketmez. İnanki inazumanın adı v-strom 250, varadero 250 veya B-King 250 olsaydı almam Ktm duke serilerinden birini alırdım. Bi araçtan esinlenerek yeni bir araç üretmek ayrı var olan bir aracın compact modelini yapıp satmak ayrıdır. Önce bunu anlayalım lütfen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------

Commuter, naked , yada touring hiç farketmez. İnanki inazumanın adı v-strom 250, varadero 250 veya B-King 250 olsaydı almam Ktm duke serilerinden birini alırdım. Bi araçtan esinlenerek yeni bir araç üretmek ayrı var olan bir aracın compact modelini yapıp satmak ayrıdır. Önce bunu anlayalım lütfen.

__bakteri__
05 Şubat 2016, 05:00
Flatron02 kardeş. Ben naked modeline laf söylemedim ki bana saldırıyorsun. He ben f modelini görünüşünen dolayı daha çok beğendim o ayrı mesele. Ama tabi bu tercih ve zevk meselesidir. isteyen istediği modeli alır biner. Bu arada benim motorum yok. Ama birgün olursa inazuma f olacak inşallah.

Sokollu
05 Şubat 2016, 20:38
Arkadaş inazuma bir touring değil naked motordur. Ayrıca inazumayı gören vay be b king in çakması demiyor. Ama cbr veya r25 i gören vay be race e bak diyor. Adam giyinmiş kuşanmış şekil şemal binbeşyüz ama kontağı çevirdimi ses çıktı mı ne olduğu belli oluyor. Naked sahipleri motoru havası için değil konforlu bir araç olduğu için kullanır...

Öncelikle motosikletle alakası olmayan kişilerin makineyi görünce ne dediği veya ne zannettiği umrumda olmaz. Şekil olsun diye motor alan tayfadan değilim. Giyinip kuşanan adama her zaman saygım vardır isterse 50cc scooter ile gezsin.

Ben kendi adıma konuşuyorum ;

Cbr 250'nin racing makine olmadığını bildiğim gibi, yakıt sarfiyatı ve sunduğu performansı nedeniyle ikinci kez tercih ettim.





Commuter, naked , yada touring hiç farketmez. İnanki inazumanın adı v-strom 250, varadero 250 veya B-King 250 olsaydı almam Ktm duke serilerinden birini alırdım. Bi araçtan esinlenerek yeni bir araç üretmek ayrı var olan bir aracın compact modelini yapıp satmak ayrıdır. Önce bunu anlayalım lütfen.


Gw 250 serisi abisi Gsr 600 ve dedesi Bking serisinin izlerini taşır ve sırf İnazuma ismi verildi diye tamamen ayrı bir sınıfta bambaşka bir motosiklet olduğu anlamına gelmez.

Bu başlığın eski sayfalarına bakarsanız , Inazuma hakkındaki görüşlerimi görürsünüz. Motorun kalitesi hakkında beni ikna etmenize gerek yok.Daha dün bir abimin başının etini yedim Xmax yerine satın alması için.

r25 , Ninja, Cbr kullanıcılarını özenti olmakla ithaf eden cümlelerinize karşı yazıyorum.

İyi ki herkes sizin gibi düşünmüyor da motosiklete 250cc ile başlıyor.

Kazasız belasız sürüşler.

Flatron02
05 Şubat 2016, 22:26
Öncelikle motosikletle alakası olmayan kişilerin makineyi görünce ne dediği veya ne zannettiği umrumda olmaz. Şekil olsun diye motor alan tayfadan değilim. Giyinip kuşanan adama her zaman saygım vardır isterse 50cc scooter ile gezsin.

Ben kendi adıma konuşuyorum ;

Cbr 250'nin racing makine olmadığını bildiğim gibi, yakıt sarfiyatı ve sunduğu performansı nedeniyle ikinci kez tercih ettim.







Gw 250 serisi abisi Gsr 600 ve dedesi Bking serisinin izlerini taşır ve sırf İnazuma ismi verildi diye tamamen ayrı bir sınıfta bambaşka bir motosiklet olduğu anlamına gelmez.

Bu başlığın eski sayfalarına bakarsanız , Inazuma hakkındaki görüşlerimi görürsünüz. Motorun kalitesi hakkında beni ikna etmenize gerek yok.Daha dün bir abimin başının etini yedim Xmax yerine satın alması için.

r25 , Ninja, Cbr kullanıcılarını özenti olmakla ithaf eden cümlelerinize karşı yazıyorum.

İyi ki herkes sizin gibi düşünmüyor da motosiklete 250cc ile başlıyor.

Kazasız belasız sürüşler.

Şu iz taşıma mevzusunu bi anlamadım gitti. Misal Passat, jetta , golf , polo görünüş olarak iz taşıyorlar senin tabirinle ama adamlar passat s-m-l-xl gibi bi isim takmamış. Yanlış anlama küçümsemiyorum sen performanslı diyorsan öyledir. Ama ben o bel ağrısı yada konforsuz sürüşe katlanacaksam olması gereken cc de yani en az 600 cc lik bir makine olmasını isterim... Tabi bu zevk meselesi. Görüntü fena ona diyecek yok...

Felis Leo
09 Şubat 2016, 11:00
İnazumanın naked versiyonu sıfır 15000tl iken temiz ikinci el birde aksesuarlı ise ona göre mantıklı olarak fiyat biçmek lazım, ilanlarda 9000tl yede var ama mutlaka bir sıkıntı vardır temiz naked aksesurlı bir ikinci el 12000 den aşağı değil. Bu arada F versiyonu dışındaki karenaj ile gerçekten güzel görünüyor arada 1500tl fark var sadece bu karenej farkından dolayı ve tamamen alan kişinin zevkine bağlı tabi bu arada rüzgarada mutlaka faydası vardır.

Tolgakan
09 Şubat 2016, 12:55
Yorumunuza katılıyorum.Güzel bir motor sahibi olmak istiyorsak biraz taşın altına elimizi sokmamız gerekecek galiba.Ben bütçeyi 10.000 olarak ayarladım ama 11.000-12.000 aralığına çıkacak gibiyim. Yalnız aksesuarsız ve km yapmış bir motor içinde o fiyatlara çıkılmasını mantıklı bulmuyorum. İstemesemde fiyatlardan dolayı pulsar a felan yönelmeye başladım.

__bakteri__
10 Şubat 2016, 09:21
Yorumunuza katılıyorum.Güzel bir motor sahibi olmak istiyorsak biraz taşın altına elimizi sokmamız gerekecek galiba.Ben bütçeyi 10.000 olarak ayarladım ama 11.000-12.000 aralığına çıkacak gibiyim. Yalnız aksesuarsız ve km yapmış bir motor içinde o fiyatlara çıkılmasını mantıklı bulmuyorum. İstemesemde fiyatlardan dolayı pulsar a felan yönelmeye başladım.

Pulsar a hiç bulaşma. Bende ilk başlarda onu düşünüyordum ama malzeme kalitesi ve işçiliğinin kötü olduğunu okudum vazgeçtim. Senin ilk motorun olacağı için bence japon markalardan şaşma. Ben Suzukiyi diğer japonlara göre kalite olarak 1 gömlek üstün görüyorum. Al bi japon keyifle bin.

actros1
10 Şubat 2016, 09:38
Pulsar a hiç bulaşma. Bende ilk başlarda onu düşünüyordum ama malzeme kalitesi ve işçiliğinin kötü olduğunu okudum vazgeçtim. Senin ilk motorun olacağı için bence japon markalardan şaşma. Ben Suzukiyi diğer japonlara göre kalite olarak 1 gömlek üstün görüyorum. Al bi japon keyifle bin.arkadaş doğru söylüyor,japondan şaşma

yusufbaris
10 Şubat 2016, 10:10
Kalite olarak kesinlikle haklısınız.
Ama Pulsar'ın internet sitesindeki satış fiyatı 8250 lira iken Inazuma 15450 yazmışlar fiyatı be :cyclopsan
Tam 7200 lira satış fiyatı farkı var malasef.Nerdeyse iki pulsar alabiliyorken bir inazuma alabiliyoruz.Tabi Inazuma F in fiyatı 16950 lira olmuş bu arada.
Şuan olsaydı Inazuma alamazdım herhalde.

pilliceset
10 Şubat 2016, 13:51
Arkadaşlar selam, uzun araştırmalar sonucu 1 ay kadar önce ikinci el bir inazuma aldım. YBR'den sonra gerçekten motosiklet sürmeye şimdi başladığımı hissettim açıkçası :) Deneyimli arkadaşlara 2 sorum olacak:

1-motosikleti çalıştırmadan önce ekranda yağ göstergesi kırmızı yanıyor ve çalıştırınca sönüyor. Yağla ilgili bir problem mi var sizce?
2-Su soğutmalı olduğu için, suyunu değiştirmek takviye etmek gibi işlemleri ne sıklıkla yapmak gerek?

Şimdiden teşekkürler, herkese keyifli & güvenli sürüşler.

yusufbaris
10 Şubat 2016, 14:35
Arkadaşlar selam, uzun araştırmalar sonucu 1 ay kadar önce ikinci el bir inazuma aldım. YBR'den sonra gerçekten motosiklet sürmeye şimdi başladığımı hissettim açıkçası :) Deneyimli arkadaşlara 2 sorum olacak:

1-motosikleti çalıştırmadan önce ekranda yağ göstergesi kırmızı yanıyor ve çalıştırınca sönüyor. Yağla ilgili bir problem mi var sizce?
2-Su soğutmalı olduğu için, suyunu değiştirmek takviye etmek gibi işlemleri ne sıklıkla yapmak gerek?

Şimdiden teşekkürler, herkese keyifli & güvenli sürüşler.

Birinci sorun için bende ilk aldığım zaman makine mi sorunlu acaba diye düşünüyodum.O normal bişeymiş.Ama motor çalıştıktan sonra sönmezse sıkıntı var demişti servis.

İkinci sorun ile ilgili suyunu zaten servis bakım aralıklarında servis değiştiriyo diye biliyorum.Suuki Long life sıvısı mıydı öyle bişey adı.18000 km oldu ama henüz sıvı deiştirilmedi diye biliyorum serviste.

pilliceset
10 Şubat 2016, 15:12
Teşekkürler Yusuf :)

Flatron02
11 Şubat 2016, 19:15
Beyler Antalya ve çevresinde motor almayı düşünen varsa kırmızı renkli ön koruma demirli,orta sehpalı,kappa çanta demiri ve 48 lt lik coocase çantalı çok temiz bir motor satılacak. Sanırım 3750 km de.12.250 diyordu ama 12.000 tl ye bırakır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------


Birinci sorun için bende ilk aldığım zaman makine mi sorunlu acaba diye düşünüyodum.O normal bişeymiş.Ama motor çalıştıktan sonra sönmezse sıkıntı var demişti servis.

İkinci sorun ile ilgili suyunu zaten servis bakım aralıklarında servis değiştiriyo diye biliyorum.Suuki Long life sıvısı mıydı öyle bişey adı.18000 km oldu ama henüz sıvı deiştirilmedi diye biliyorum serviste.

10 numara 5 yıldız anlatmışsın...

kafası kırık
12 Şubat 2016, 10:31
İlan linkini atın hocam motorun bakalım. İnazuma ariyorum

sinansari_fb
12 Şubat 2016, 11:35
Motorum satılık arkadaşlar, ilgilenen olursa yardımcı olurum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2014-suzuki-inazuma-masrafsiz-on-camli-cantali-koruma-demirli-272607150/detay/

gw ınuzuma
13 Şubat 2016, 04:23
20.000 bakımı yaptıran varmı nekadar tutar serviste