Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
yusufbaris
16 Eylül 2015, 12:47
yusufbarış kardeş 110/70-17 lastik konusu AEA'a sorulmuştu fuat abi ile baraber cevap verdiler.Ön Lastiği 110/70-17 takmanın hiçbir sıkıntı olmayacağını söylediler. AMA BALANS ŞART. Forumda daha önceki sayfalarda 110/70-17 nin titreme yaptığını söyleyen kişileri hiç dert etme onların motorunda ya balans yok ya jant eğri v.b 110/70-17 nin titreşime sebep olacak bir durum olmadığını söylediler,Michelin veya Pirelli sonuçta en yumuşak lastikler bunlar
Kışın yağmurda çok bineceksende Metzeler Lasertec desenleri tam yağmurlu havalara göre
Motoru karlı günler haricinde her zaman kullanıyorum.Yağmur çamur farketmiyor.O yüzden iyi bi lastik şart.
Metzeleri çok duyduk ama alınır mı alınmaz mı işte bilemiyorum.Senin bilgin var mı lastik hakkında yoksa sadece desenleri yağmur için mi uygun diyorsun ?
Baris Yzc
16 Eylül 2015, 15:15
Neden MT07 fikrinizi paylaşırmısınız ?
Günlük yaklaşık 70 km motosiklet kullaniyorum hocam, bu bilgi isiginda
Kesinlikle rahat olmalı
Hızlı olmalı (okulum gitmek için şehirlerarası yol kullanıyorum güç lazım)
bakim ucuz olmalı,(iki silindir)
bunlara ek yakit uzmemeli (iki silindir olmali)
alirken ucuz (max 20) ,
model yılı yeni (min 2013) olmalı.
Yani bu band da çok bir seçenek kalmıyor.
Ya Kawasaki ern6 ya mt 07. Yada honda NC serisi.
Hondayi güçten ve tipten eliyorum.
Kawayi da 0 km ya da temiz zor buluyorum.
Geriye mt kalıyor. Yani mt ye de bayilmiyorum, ama biraz zorunluluktan.
Zsrvc
16 Eylül 2015, 15:29
Selâmün aleyküm. inazuma gv250 almak istiyorum. fakat çirkin olduğunu tasarımının tarih öncesinden kalma vs. Gibi seyler okudum forumlarda.eger ümraniye civarinda oturan arkadaşlar varsa hem tanışma hemde bilgi almak isterim
yusufbaris
16 Eylül 2015, 16:15
Selâmün aleyküm. inazuma gv250 almak istiyorum. fakat çirkin olduğunu tasarımının tarih öncesinden kalma vs. Gibi seyler okudum forumlarda.eger ümraniye civarinda oturan arkadaşlar varsa hem tanışma hemde bilgi almak isterim
Aleyküm selam.
Bilgi amaçlı her türlü soruya bildiğim kadarıyla cevap verebilirim.
Tarih öncesi tasarım olayını anlayamadım gerçekten.
http://i.hizliresim.com/Mym9DQ.jpg (https://hizliresim.com/Mym9DQ)
abeciMotoru
16 Eylül 2015, 16:19
Aleyküm selam.
Bilgi amaçlı her türlü soruya bildiğim kadarıyla cevap verebilirim.
Tarih öncesi tasarım olayını anlayamadım gerçekten.
http://i.hizliresim.com/Mym9DQ.jpg (https://hizliresim.com/Mym9DQ)
Commuter'lerin abisi gibi göründüğü bir gerçek, naked motosiklet gibi durmuyor şimdi, kalite mi evet kalite.
Hakan VB
16 Eylül 2015, 17:13
Merhabalar;
Inazuma'nın temel bakım, koruma, onarım gibi mevzularında yardımcı olacak 4-5dk lık video çekip paylaşabilecek bir gönüllü yok mu aramızda?
Bayram öncesi yada dönüşü bakım yapacak olan arkadaşlardan ricam olacak.
* Zincir temizliği ve yağlaması
* Hava filtresinin sökülüp, temizlenmesi
* Amortisörün sertlik ayarlanması
* Ampul,buji,akü gibi parçaların değişimi konularında video ile yardımcı olabilecek babayiğitler aranıyor :)
MotorcuMS
16 Eylül 2015, 20:24
Az önce İnazuma Kırmızı-Siyah ile aranıza katılmış bulunuyorum :)
Aslında gönlüm F Siyah'ta idi ancak grenajların korunmasının zor olacağını, kırılma vs. durumunda bayağı pahalı olduğunu düşünerekten vazgeçtim. Mantığım grenajsız İnazuma almam konusunda baskı yaptı :)
Kırmızı-Siyah diğerleri arasında çok daha şık göründü (özellikle kızlarım çok beğendi) :)
Haydi hayırlısı bakalım !
Bilemiyorum acaba iyi mi yaptım ?
Grenaj olayının güzel görünüm haricinde önemli bir fonksiyonel görevi var mıdır ?
F ile normal inazuma arasında sanırım biraz da gidonlarda fark var, her ikisini de kullanan varsa gidonları karşılaştırabilir mi?
http://i.hizliresim.com/Gka2p3.jpg
http://i.hizliresim.com/ylgoAN.jpg
http://i.hizliresim.com/zV9l24.jpg
Eğer inazuma düşünsem bende o şekilde karar verirdim.fuarda beğendiğim tek motordu.
MotorcuMS
16 Eylül 2015, 20:41
Eğer inazuma düşünsem bende o şekilde karar verirdim.fuarda beğendiğim tek motordu.
Yani Siyah F yerine Kırmızı Naked mı düşünürdünüz benim gibi :)
Zsrvc
16 Eylül 2015, 21:22
Fiyat hakkinda biraz bilgi verirmisin.nereden aldin vs.
MotorcuMS
16 Eylül 2015, 22:00
Fiyat hakkinda biraz bilgi verirmisin.nereden aldin vs.
Fiyatı 4ncü aydan beri 13950-TL olan liste fiyatından aşağı yapmıyorlar. Sadece orjinal motor koruma demiri verdiler bu fiyatın içinde. Zira çok yakında zam da geliyormuş. Bayilerde kalan motorlar satılınca yeni liste devreye girecekmiş. % 10 civarında bir zam'dan bahsediliyor.
İstanbul'da 3 bayii var sanırım Kadıköy'de Mototaş, Ayazağa'da Asal Otomotiv ve Florya'da Baran Motor. Diğer bayilerde de birkaç tane normal inazuma kalmış sanırım.
İnazuma F ise İstanbul'da dadece 2 adet Asal'da var. Mototaş ve Baran'da yok. İnazum F'in fiyatı is 15450-TL. Yani grenaj farkı yaklaşık 1500-TL gibi.
Benim aldığım yer Asal otomotiv'de Kırmızı, Mavi ve Siyah vardı. Yukarıda fotoğrafların üstünde yazdığım sebeplerden Siyah F almak için gitmişken İnazuma Kırmızı'yı seçtik. Ancak halen iyi mi yaptım diye düşünmekteyim :silent:
Mirkuza
16 Eylül 2015, 23:26
-İnazumaF nin oturuş pozisyonu sanırım daha dik ve daha rahat bir oturuş pozisyonu var.
-İnazumaF ile Rüzgardan daha az etkilenirsiniz
-İnazumaF içinde aynı inazuma gibi aynı yerden takılan koruma demiri var hatta koruma takozu gibi ucu olanlarda var. Motoru düşürürseniz oldukça iyi koruyacaktır en azından normal inazumadaki gibi koruyacaktır.
-İnazumaF ten muhtemelen daha çok zarar edebilirsiniz.
-İnazumaF hakikaten çok farklı ve daha heybetli duruyor.
İnazumayı çirkin diye niteleyen birçok kişi canlı görmemiştir resimlerde görmüştür, zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama bu tipini eleştirenler egzozları ve egzoz boğazları hoş durmuyo yada ne bileyim selesi çift parça olmalıydı dese başım üstüne , ama adamlar hemen ÇİRKİN de Çirkin diyor sensin lan çirkin :cherry:
aymer19
16 Eylül 2015, 23:47
Motorcums hayırlı uğurlu olsun..kazasız sürüşler diliyorum...zaten almışsın ama başka okuyan olabilir diye yazıyorum...ağırlığı sebebiyle benin fikrim inazuma ilk motor olarak çok iyi bir seçim değil..agırlığı ve buna bağlı düşük hızlardaki manevra zorluğu sebebiyle...bence ybr 125 yada cbf 150 çok iyi olurdu 1 sezon için...satışı da kolay bu motorların...1sezon sonra üçyüc aşağı verip yine inazuma alırdınız...ister istemez sürteceksiniz ufak tefek, parçaları çok pahalı..ama motor çok kaliteli rahat..bende 46 yım..günlük olarak zevkle kullanıyorum...birde " iyi eğitimle 650 lik le başlamak" ..bence hiç akıllıca değil...100 ü geçmeyen hafif bir motor olmalı ilk motor..650 likler basınca 170-180 gider ve basmadanda edemezsiniz...o iş tecrübe işi...
Baris Yzc
17 Eylül 2015, 00:45
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-cok-temiz-2014-suzuki-inazuma-231376452/detay/
Düşünen olursa az da olsa forum indirimi yaparım.
MotorcuMS
17 Eylül 2015, 21:43
-İnazumaF nin oturuş pozisyonu sanırım daha dik ve daha rahat bir oturuş pozisyonu var.
-İnazumaF ile Rüzgardan daha az etkilenirsiniz
-İnazumaF içinde aynı inazuma gibi aynı yerden takılan koruma demiri var hatta koruma takozu gibi ucu olanlarda var. Motoru düşürürseniz oldukça iyi koruyacaktır en azından normal inazumadaki gibi koruyacaktır.
-İnazumaF ten muhtemelen daha çok zarar edebilirsiniz.
-İnazumaF hakikaten çok farklı ve daha heybetli duruyor.
İnazumayı çirkin diye niteleyen birçok kişi canlı görmemiştir resimlerde görmüştür, zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama bu tipini eleştirenler egzozları ve egzoz boğazları hoş durmuyo yada ne bileyim selesi çift parça olmalıydı dese başım üstüne , ama adamlar hemen ÇİRKİN de Çirkin diyor sensin lan çirkin :cherry:
Selamlar Mirkuza kardeşim,
-Oturuş olarak azıcık bir fark var gibi ama İnazuma'nın da oturuşu rahat geliyor bana.
-Rüzgardan etkilenecek hızlara çıkmama daha çok var :)
-F modeli için olan takoza rağmen grenajın kırılabilir diyorlar, takoz çok iyi korumuyormuş.
-Zarar edileceği konusu kesin zaten. Ancak eğer alınıp çok uzun süre binecek isek aradaki farka değecektir.
Herkesin zevk anlayışı farklı, beğenmeyenler ne derse desin kimilerine göre Yakışıklı :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Motorcums hayırlı uğurlu olsun..kazasız sürüşler diliyorum...zaten almışsın ama başka okuyan olabilir diye yazıyorum...ağırlığı sebebiyle benin fikrim inazuma ilk motor olarak çok iyi bir seçim değil..agırlığı ve buna bağlı düşük hızlardaki manevra zorluğu sebebiyle...bence ybr 125 yada cbf 150 çok iyi olurdu 1 sezon için...satışı da kolay bu motorların...1sezon sonra üçyüc aşağı verip yine inazuma alırdınız...ister istemez sürteceksiniz ufak tefek, parçaları çok pahalı..ama motor çok kaliteli rahat..bende 46 yım..günlük olarak zevkle kullanıyorum...birde " iyi eğitimle 650 lik le başlamak" ..bence hiç akıllıca değil...100 ü geçmeyen hafif bir motor olmalı ilk motor..650 likler basınca 170-180 gider ve basmadanda edemezsiniz...o iş tecrübe işi...
Teşekkür ederim Aymer19 kardeşim.
Aldık artık dönüş yok :)
Sanırım İnazuma ağırlığını göstermeyen dengeli bir motor. Şu ana kadar düşük hızda sürüş çalışmalarında sorun yaşamadım, ağırlığını farketmedim açıkçası.
Dediğiniz gibi 650cc ler ne kadar eğitim alınsa da sonraki aşamalarda düşünülmelidir.
Saygılar.
ZümeR
18 Eylül 2015, 09:32
Günlük yaklaşık 70 km motosiklet kullaniyorum hocam, bu bilgi isiginda
Kesinlikle rahat olmalı
Hızlı olmalı (okulum gitmek için şehirlerarası yol kullanıyorum güç lazım)
bakim ucuz olmalı,(iki silindir)
bunlara ek yakit uzmemeli (iki silindir olmali)
alirken ucuz (max 20) ,
model yılı yeni (min 2013) olmalı.
Yani bu band da çok bir seçenek kalmıyor.
Ya Kawasaki ern6 ya mt 07. Yada honda NC serisi.
Hondayi güçten ve tipten eliyorum.
Kawayi da 0 km ya da temiz zor buluyorum.
Geriye mt kalıyor. Yani mt ye de bayilmiyorum, ama biraz zorunluluktan.
Peki Suzuki de bulamadığınız tek şey HP mi ?
Kusura bakmayın Soruyorum çünkü bende mt07-xj6n arasında gidip geliyorum.
Elimde 2013 inazuma var 7000 km henüz. Bende güç arıyorum. Yatma, sürat, kararlılık herşey perfect.
Lakin artçılı olunca uzun yolda güç ve yakıt makası epey açılıyor.
Mt07 ye arka teker yatma açısı ve ön süspansiyondan dolayı vurmadıkları taş kalmadı.
Xj6N 4 silindir fazla bir fiyat farkı yok. Güçler aynı ama görünen o ki tutulmamış.
aymer19
18 Eylül 2015, 13:05
Ben ençok motor çalışma stabilitesine hayran kaldım...rölanti hiç değişmiyor ısınınca vs, hep basıyorsun tek marş alıyor..elektrikli motor gibi...sürpriz yok...kalitesi çok iyi...rahat...torku güzel...hız ve yakıt dışında cidden perfect...ağır olması handikap ama bunun rahatlığa ve sağlamlığa katkısı çok olumlu...
fallopy
18 Eylül 2015, 22:30
Öncelikle herkese merhaba .nisan ayından beri bende inazuma f sahibiyim .foruma yeni üye oldum fakat gecen seneden beri sizi bir fiil takip etmekteyim .üye olmak bu güne kısmetmiş .hazır yazmışken bir soru sorayım .
1. Bu inazuma f koruma işini ne yapıcaz? Takoz takanlar var ama pek randımanlı olduğunu düşünmüyorlar duyduklarım ve okuduklarından Anladığım kadar .
2. Koruma demiri takabilirsin diye bir rivayet var (nasıl olacak Aklım almıyor) .doğruluğu nedir?
Mirkuza
19 Eylül 2015, 13:45
GW250F için Aşağıdaki sitedeki gibi ürünler var. Türkiyede görmedim türkiyede birileri koruma takozu gibi görünenden yapmıştı. Gw250F o kadar güzelki koruma demirinden ise koruma takozu olan model daha çok yakışır diye düşünüyorum.
Koruma demiri
http://www.buychina.com/items/wxsqtopqjij
Koruma takozu
http://www.buychina.com/items/qpswuqprlpj
http://www.buychina.com/items/suzuki-genuine-li-chi-gw250f-modified-gw250f-bumper-bumper-freedom-trail-original-parts-rvxnmrpqnqp
ZümeR
21 Eylül 2015, 11:04
http://94.138.204.74/~esra/murat/inazuma.jpg
Cumartesi arkadaşın yanına gittim daha görür görmez (beni değil tabiki motoru)
"in" dedi.
Kendi bindi 2 tur atıp geldi. Kask elimde bekliyorum.
"Ne istiyon ?"
Birader satılık değil.
Olur mu her şeyin bi fiyatı var. Sen şu kaporanı al deyip 2500 ü soktu cebime.
Her ne kadar 12 desemde dostum olduğu için onun dediği oldu ve 11 vercem dedi.
Şaka maka derken kız gibi makinamdan oldum.
Arka çanta ve demiri, ön cam, orta ayak, motor koruma, İnzuma yazılı egsoz koruma, ayna uzatmaları ve 7000 Km..
Ön dişliyi bi o kadar araştırıp yurt dışından getirip 16T yapmıştım.
Tork ve devir tam yerine oturmuştu.
İstediğin zaman gel bin dedi, en ufak çizik görürsem kafanı kırarım dedim bende :P
Hayırlısı bakalım.
XJ6N - MT07 bakıyorum.
yusufbaris
21 Eylül 2015, 13:31
http://94.138.204.74/~esra/murat/inazuma.jpg
Cumartesi arkadaşın yanına gittim daha görür görmez (beni değil tabiki motoru)
"in" dedi.
Kendi bindi 2 tur atıp geldi. Kask elimde bekliyorum.
"Ne istiyon ?"
Birader satılık değil.
Olur mu her şeyin bi fiyatı var. Sen şu kaporanı al deyip 2500 ü soktu cebime.
Her ne kadar 12 desemde dostum olduğu için onun dediği oldu ve 11 vercem dedi.
Şaka maka derken kız gibi makinamdan oldum.
Arka çanta ve demiri, ön cam, orta ayak, motor koruma, İnzuma yazılı egsoz koruma, ayna uzatmaları ve 7000 Km..
Ön dişliyi bi o kadar araştırıp yurt dışından getirip 16T yapmıştım.
Tork ve devir tam yerine oturmuştu.
İstediğin zaman gel bin dedi, en ufak çizik görürsem kafanı kırarım dedim bende :P
Hayırlısı bakalım.
XJ6N - MT07 bakıyorum.
Hayırlısı olsun.Gözün gibi baktığın motorunu tanıdığın bildiğin birine satman süper olmuş.
Inazumadan sonra MT07 biraz yorucu olabilir tabi rahatlık bakımından.Ama ikisi de deli makineler.
Ayrton_SENNA
21 Eylül 2015, 14:21
Hayırlı olsun. Inazumadan sonra XJ6 bana daha mantıklı geliyor.
Egzos korumayı nereden kaça temin etmiştiniz?
aymer19
21 Eylül 2015, 17:15
http://i.hizliresim.com/1kzyDb.jpg (http://hizliresim.com/1kzyDb)
.....resim denemesidir...inazuma sökük vaziyette...
arslan26
21 Eylül 2015, 19:00
http://i.hizliresim.com/1kzyDb.jpg (http://hizliresim.com/1kzyDb)
.....resim denemesidir...inazuma sökük vaziyette...
Egzozu teke mi dusurdunuz?
aymer19
21 Eylül 2015, 19:08
Öyle aldım...ama çok güzel sesi var...
arslan26
21 Eylül 2015, 19:24
Öyle aldım...ama çok güzel sesi var...
Bazen bende tek egzoz a dusumek istiyorum bu arada arka amortisor yayida beyaz renk normalde siyah degilmiydi
aymer19
21 Eylül 2015, 19:37
http://i.hizliresim.com/vLMnzr.jpg (http://hizliresim.com/vLMnzr)
Geçmiş zaman olurki...13 sene önce 1953 bmw r 51/3 497 cc boxer, 37 bg...:)
ZümeR
22 Eylül 2015, 10:41
Hayırlı olsun. Inazumadan sonra XJ6 bana daha mantıklı geliyor.
Egzos korumayı nereden kaça temin etmiştiniz?
Motor koruma demiri, ayna uzatma, egzos koruması motoru aldığım bayide takılmıştı. Geçmiş zaman topluca ödemiştim.
Orjinal reklamsız diye takılmıştı ama geçen süre içerisinde paslanmalar olmuştu.
Şimdikilerde üretici firma reklamları mevcut IRF gibi..
Baris Yzc
22 Eylül 2015, 14:52
Hayırlısı olsun.Gözün gibi baktığın motorunu tanıdığın bildiğin birine satman süper olmuş.
Inazumadan sonra MT07 biraz yorucu olabilir tabi rahatlık bakımından.Ama ikisi de deli makineler.
Hocam yakın zamanda hem mt 07 hem Xj6n i test etme fırsatı buldum.
Xj6n kesinlikle 4 silindir gibi gitmiyor garip bir makine, ya da haksızlık etmeyim güzel ama mt nin torkundan sonra insanı kesmiyor.
Rahatlık olarak hemen hemen aynı , ben bakim ilk maliyet vs vs birçok noktadan dolayi 18.000 tl bandında mt 07 (abssiz) düşünüyorum. Saygilar iyi forumlar
yusufbaris
22 Eylül 2015, 15:03
Hocam yakın zamanda hem mt 07 hem Xj6n i test etme fırsatı buldum.
Xj6n kesinlikle 4 silindir gibi gitmiyor garip bir makine, ya da haksızlık etmeyim güzel ama mt nin torkundan sonra insanı kesmiyor.
Rahatlık olarak hemen hemen aynı , ben bakim ilk maliyet vs vs birçok noktadan dolayi 18.000 tl bandında mt 07 (abssiz) düşünüyorum. Saygilar iyi forumlar
Zaten XJ6 nedense türkiyede tutmadı.Herkesin vardır sebepleri tabiki.MT07 ise tork canavarı olduğu herkesçe aşikar.
Hiç MT sürmedim ama nedense rahatsız bir oturuşu varmış gibi geliyor uzaktan :)
ZümeR
22 Eylül 2015, 16:13
XJ6N daha estetik ve cezbedici duruyor.
Gönlüm bundan yana lakin yeni ve ABS li Model bulamıyorum. 3-5 abs li model var KM fazla. Güvenemiyorsun vs..
Bu kadar para verdikten sonra ABS olsun istiyorum.
XJ6
Motor Hacmi 600 cc
Motor Özelliği 4 silindir, 6 vites
Motor Gücü 76.43 hp @ 10000 rpm.
Tork 59.70 Nm @ 6100 rpm.
Maksimum Hız 220 km/h
Ağırlık 205 kg.
Yakıt 5,26 lt/100km
MT07
Motor Hacmi 689 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 4-subap, 6 vites
Motor Gücü 74.8 hp @ 9000 rpm.
Tork 68 Nm @ 6500 rpm.
Maksimum Hız 190 km/h
Ağırlık (Islak) 179 kg / ABS 182 kg
Yakıt 4,85 lt/100km
recko45
26 Eylül 2015, 02:54
Merhaba arkadaslar bende inazuma ile izmirden araniza katiliyorum yamaba r 25 e esimle birlikte rahat binemedigim icin inazuma ya karar verdim foruma inazuma ile ilgili yorum yapan tum arkadaslara tesekkur ederim Allah tum suruculere kazasiz surusler nasip etsin… .. Bu arada motor cok konforlu ve rahat. kalite konusunda bir sey demeye gerek yok zaten
MotorcuMS
27 Eylül 2015, 16:03
Merhaba arkadaslar bende inazuma ile izmirden araniza katiliyorum yamaba r 25 e esimle birlikte rahat binemedigim icin inazuma ya karar verdim foruma inazuma ile ilgili yorum yapan tum arkadaslara tesekkur ederim Allah tum suruculere kazasiz surusler nasip etsin… .. Bu arada motor cok konforlu ve rahat. kalite konusunda bir sey demeye gerek yok zaten
İnazuma'nız hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız kullanmanızı nasip etsin...
Nasıl diyorlar sizde, "Tekeriniz düz bassın" :)
Sokollu
28 Eylül 2015, 00:01
Egzos korumayı nereden kaça temin etmiştiniz?
Irf motor sanırım. Ben ordan almıştım.
adem2727
28 Eylül 2015, 04:34
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 20 gün önce inazuma f aldım yaklaşık 800 km yol yaptım çoğu şehir içinde. 10000 km ye yaklaştı yani servis zamanı yaklaştı ama 20 gün sonra götürebileceğim servise. şuan yağ seviyesi min. çizgisinin altında hangi yağı önerirsiniz? fiyat önemli değil motorumun ömrü uzun olsun istiyorum.
bu arada motor hakkında izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. bu ilk 250 cc motorum benim. şuana kadar çok memnunum. biraz ağır. ama hızlanması, son hızı beni tatmin etti. hız denemesi yapmadım bile ama 148 i gördüm ve sanki 160 a kadar çıkacak gibi geliyor gaz :) bu arada rüzgar durumu gayet başarılı geldi. totoyu az geri alıp depoya göğsü yaklaştırınca rüzgar yok denecek kadar az hissediliyor. vites oranları fazla kısa gibi gelmişti ama geçen şileye gidip geldim ve vites oranlarının değerini orada anladım. 5inci viteste güç zirveye çıktığı yerde 6 ya geçince tam uygun devirden devam ediyor. yani yokşu yukarı bile olsa 5 ten 6 ya geçip ivme kaybetmeden devam ediliyor. 1-2 kere de engebeli araziden gitmek zorunda kaldım artçı da vardı arkamda amortisorler beni şaşırttı çok şahane başa çıktılar üstündeki 180 kg yüke rağmen.
bir de zincir yağlama için motul c4 uygun mudur? kullandığım devir aralığı 5500-10000
yağ önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.
ZümeR
28 Eylül 2015, 09:19
Arkanda rüzgar, önünde iniş, dişlilerinde modifikasyon yok ise görebileceğin son hızı görmüşsün zaten.
Zira 152 de kesici fazlasına izin vermiyor.
aydin-ist
28 Eylül 2015, 17:00
Merhaba Arkadaşlar,
Bu forumu okuyarak 29 Mayıs 2015'de aldığım Inazuma F'le 15 günde 5000km Türkiye turu yapmak da olmak üzere gerçekten çok ilginç deneyimler yaşadım. Çok kısa zamanda ve her türlü zeminde motorun üzerinde 5000km geçirince 250cc'lik bir motor'dan fazlası olduğunu hissettiğimi söylemeliyim.
Son aylarda sürekli Tem üzerinden gidip gelmek durumunda olmam nedeniyle oradaki hıza daha rahat uyum sağlayabilmek amacıyla şimdi de Honda NC750x aldığım için Inazumayı üzülerek de olsa satmaya karar verdim.
Tüm bakımları satın aldığım Mototaş Suzuki servisi tarafından yapılmış olup, acemilikten ilk km lerde her iki tarafı da asfalta yatırmış olmamdan dolayı oluşan her iki taraftaki grenaj sorunu dışında motor temiz ve bakımlıdır. Sahibinden.com'a da aşağıdaki ilanı verdim. İlgileneniniz olursa da motor almak için değil, Inazuma almak için motoru alacak arkadaş bulmaktan dolayı sevineceğim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suzuki-inazuma-f-2015-mayis-29-cikisli-233634014/detay/
http://image5.sahibinden.com/photos/63/40/14/big_233634014829.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/63/40/14/big_2336340142zf.jpg
Arkadaşlar merhaba. Orijinal camı taktırmaktan çekinmiştim ilk alırken motorumu, karenajı deliyorlar diye. Şimdi ise aklıma yeniden düştü. Mavi-beyaz inazuma'm var. Kafa karenajının üst kısmında olan mavi kısmı komple kapatıyor gibi geliyor bana ama detaylı ve kaliteli çekilmiş bir tek fotoğrafa rastlamadım. Çekilen tüm fotoğraflarda hep bir kötü çözünürlük, detay kaybı, anlaşılmazlık hakim. Sizden bir ricam var:
Mavi-Beyaz renk üzerinde orijinal cam takılı Inazuma sahipleri, mümkünse bana detaylı ve temiz birkaç tane fotoğraf yollar mısınız? Konuya da olur özel mesajla da, tekrardan bir değerlendirmek istiyorum çünkü bu fikri. Teşekkürler...
Ayrton_SENNA
01 Ekim 2015, 20:35
Merhaba,
Ankara'da tek yetkili servis mi mevcut? Tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı? Motorun garantisi devam etmekte.
Baris Yzc
01 Ekim 2015, 21:23
Arkadaşlar merhaba. Orijinal camı taktırmaktan çekinmiştim ilk alırken motorumu, karenajı deliyorlar diye. Şimdi ise aklıma yeniden düştü. Mavi-beyaz inazuma'm var. Kafa karenajının üst kısmında olan mavi kısmı komple kapatıyor gibi geliyor bana ama detaylı ve kaliteli çekilmiş bir tek fotoğrafa rastlamadım. Çekilen tüm fotoğraflarda hep bir kötü çözünürlük, detay kaybı, anlaşılmazlık hakim. Sizden bir ricam var:
Mavi-Beyaz renk üzerinde orijinal cam takılı Inazuma sahipleri, mümkünse bana detaylı ve temiz birkaç tane fotoğraf yollar mısınız? Konuya da olur özel mesajla da, tekrardan bir değerlendirmek istiyorum çünkü bu fikri. Teşekkürler...
Hocam ben motoru satıyorum ve ustunde var. Bir iki sayfa arkada ilan linki vardır , ilana girip beyaz renkte olan inazuma da nasıl durduğunu bakabilirsin. Resim ekleyemiyorum mobil de kusura bakma.
Son olarak eğer isterseniz elim de bir adet orjinal on cam mevcut.
Ben bir tane almıştım ama servis takarken catlatti dert etmedim ama sağ olsun kendileri bir orjinal on cam daha hediye ettiler, isterseniz özelden yazın uygun fiyata verebilirim.
İyi günler
fazilk
04 Ekim 2015, 18:38
Merhaba Sn.forum sakinleri!
Malum kış geliyor.
İnazumalarımızı bayiden sıfır aldığımızda, antifrizli vaziyette mi teslim ediliyor, yoksa antifrizi bizim kendi hava şartlarımıza göre eklememiz mi gerekiyor?
Bir bilen üyemiz aydınlatırsa memnun olurum.
Kazasız sürüşler dilerim.
Machair
05 Ekim 2015, 14:54
Arkadaşlar merhaba,
Ev alacağımız için motorumuz ve arabamız satılıktır. İlgilenen arkadaşlara duyurulur.
Motor;
http://www.sahibinden.com/234955637
Araba;
http://www.sahibinden.com/234961164
Motor hakkında ek bilgi;
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/140778-suzuki-gw-250-inazuma-rodaj-gezisi.html
Şimdiden ilginize teşekkürler.
Merhaba Sn.forum sakinleri!
Malum kış geliyor.
İnazumalarımızı bayiden sıfır aldığımızda, antifrizli vaziyette mi teslim ediliyor, yoksa antifrizi bizim kendi hava şartlarımıza göre eklememiz mi gerekiyor?
Bir bilen üyemiz aydınlatırsa memnun olurum.
Kazasız sürüşler dilerim.
Bildiğim kadarıyla evet, soğutma suyu antifrizli.
fazilk
06 Ekim 2015, 09:25
Bildiğim kadarıyla evet, soğutma suyu antifrizli.
Sn.Zümer!
Benim de tahminim o yöndeydi, lakin bir sabah ansızın donmuş soğutma suyu ile karşılaşmaktan korktum :)
İlginiz ve cevabınız için teşekkür ediyor,
Kazasız sürüşler diliyorum.
Saygılar...
afatsum
07 Ekim 2015, 20:46
arkadaşlar merhaba forumu uzun zamandır takip ediyorum
kısmet bugüneymiş bugünden itibaren bende inazuma sahibiyim
herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum
reverse
08 Ekim 2015, 10:46
Hayırlı olsun afatsum. Kazasiz belasiz kullanman dileğiyle.
afatsum
12 Ekim 2015, 21:06
lastikleri değiştiren var mı?
hangi lastikleri öneriyorsunuz?
yusufbaris
13 Ekim 2015, 09:27
lastikleri değiştiren var mı?
hangi lastikleri öneriyorsunuz?
Motorun hayırlı olsun aramıza hoş geldin.
Bende lastik değiştirmeyi planlıyorum uzun zamandır.Ama tam şu iyidir şu takılmalı diye bir fikir alamadım.
18000 km oldu orjinal lastikleriyle devam ediyorum.
Ebatları birebir uyan lastikler aşağıdakiler.
Metzeler Lasertec 110/80-17 57H ve 140/70-17 66H
Bridgestone Battlax BT45 110/80-17 57H ve 140/70-17 66H
Ön lastik biraz daha küçük olup Michelin veya Pirelli önerenler de var.
endoramax
13 Ekim 2015, 10:43
Arkadaşlar selamlar bende uzun zamandır lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum gerçekten insanı korkutuyor orjinal lastikler. Ben lastik için yaz başında motolastik ile telefonda konuştum Bridgestone Battlax çift hamur ve yumuşak bir lastik michelin ve diğer modellerden daha yumuşak ve ıslak performası daha iyi olduğunu söylemişlerdi bende tam olarak bilmiyorum ama yabancı forumlardanda okudum kullanan herkes çok memnun olduğunu gördüm. Şu anda indirimde bende almayı planlıyorum bakmanızı tavsiye ederim. Pirelli rosso 2 gibi lastiklerin boyutları inazuma için tam değil biraz ergonomisi değişir diye ben pek düşünmüyorum.
yusufbaris
13 Ekim 2015, 11:07
Arkadaşlar selamlar bende uzun zamandır lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum gerçekten insanı korkutuyor orjinal lastikler. Ben lastik için yaz başında motolastik ile telefonda konuştum Bridgestone Battlax çift hamur ve yumuşak bir lastik michelin ve diğer modellerden daha yumuşak ve ıslak performası daha iyi olduğunu söylemişlerdi bende tam olarak bilmiyorum ama yabancı forumlardanda okudum kullanan herkes çok memnun olduğunu gördüm. Şu anda indirimde bende almayı planlıyorum bakmanızı tavsiye ederim. Pirelli rosso 2 gibi lastiklerin boyutları inazuma için tam değil biraz ergonomisi değişir diye ben pek düşünmüyorum.
Lastik konusu en az bilgi sahibi olduğumuz konular arasında gerçekten.Kimse lastikleri değiştiremedi herhalde ki bilgi gelmiyor.800 lira ve üstü olunca fiyatı herkes haklı tabiki :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO