PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

Baris Yzc
31 Temmuz 2015, 20:51
@aymer19 Hakan abi Cinden sticker vs aliyorsan (özellikle tank pad gidon pad ve diger karbon stickerlar) ben de sana hesap numarası ve kargo parası gondereyim bana da al. Cinden alisveristen pek anlamıyorum :D

ninja h2
31 Temmuz 2015, 21:23
Hayırlı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inazuma doğru tercih en iyisini yapmışsınız.

aymer19
01 Ağustos 2015, 00:19
Gidon pad bakayım, haber veririm.

Baris Yzc
01 Ağustos 2015, 15:09
Depo kapagi pad de çok güzel oluyor hakan abi nette o varsa ona da bak :D , alinmasin kimse ama bazı benzinci kardeşlerimiz cikartirken dokunduruyor ciziveriyor. Mesela benim depo etrafındaki gümüş bölgede 2 çizik var.

sozerten
01 Ağustos 2015, 15:26
merhaba 10.000 bakımını yaptıran var mı aramızda? kaça mal oluyor neler değişiyor?

aymer19
01 Ağustos 2015, 18:58
http://www.hizliresimyukle.com/image/02r

bu padden 4 adet sipariş verdim, epoxy kaplı ve carbon. bazıları direk folyo etiket satıyor onlardan değil. 15 güne gelme ihtimali yüksek.Barış arkadaşım alırsa diğer 2 sini isteyenlere verebilirim.
diğerlerine bu gelince bakarız artık. çokta güvenemiyorum açıkçası. ama önceki geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/08/01/carbon.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

https://img.alicdn.com/bao/uploaded/i3/TB1Szq0HVXXXXa3XFXXXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

resim olayını beceremedim sanırım. :(

sozerten
02 Ağustos 2015, 15:15
http://www.hizliresimyukle.com/image/02r

bu padden 4 adet sipariş verdim, epoxy kaplı ve carbon. bazıları direk folyo etiket satıyor onlardan değil. 15 güne gelme ihtimali yüksek.Barış arkadaşım alırsa diğer 2 sini isteyenlere verebilirim.
diğerlerine bu gelince bakarız artık. çokta güvenemiyorum açıkçası. ama önceki geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/08/01/carbon.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

https://img.alicdn.com/bao/uploaded/i3/TB1Szq0HVXXXXa3XFXXXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

resim olayını beceremedim sanırım. :(

merhaba gidon pad'in alışveriş linkini atar mısın?

ninja h2
02 Ağustos 2015, 15:36
forumda tnt250 kullanan bir arkadaş inazumadan kaliteli olduğunu bahsetti siz nedersiniz tntyle kıyas etmek bile yanlış.

sozerten
02 Ağustos 2015, 16:05
forumda tnt250 kullanan bir arkadaş inazumadan kaliteli olduğunu bahsetti siz nedersiniz tntyle kıyas etmek bile yanlış.

abi bu ne böyle kavgaya adam toplar gibi :D

ninja h2
02 Ağustos 2015, 16:23
Kavgaya adam toplamıyoruz kıyaslama yapmış inazumadan iyi diyor kullanıcıları olarak siz nedersiniz fikir ve düşüncelerinizi almak istemiştim.

hakanhas
02 Ağustos 2015, 16:32
rodaj olduğundan 75-80 kmyi geçemedim heralde ondan öyle oldu. benzini koyduktan sonra km göstergesine baktım da 450 yazıyodu valla. :)

Mirkuza
02 Ağustos 2015, 20:55
Hani şu 1 yıl önceden benelli artık türkiyede diye reklam yapıpta 1 yıl boyunca internet sitesini bile faaliyete geçiremeyen benellimi? Hani şu çinli olupta italyan diye kaktırılmaya çalışan benelli mi ? Hani şu sahibinden.com da sadece 2 adet ikinci eli olan benelli mi ? Güldürmeyin adamı bütününe tek tek bakın farklı modellerdeki izlleri görürsünüz çakma bir motor, etkileyici tek şey ön amortisör ve arka amortisör gerisi tırt hani fiyat 9.500 felan olsaa neyse
forumda tnt250 kullanan bir arkadaş inazumadan kaliteli olduğunu bahsetti siz nedersiniz tntyle kıyas etmek bile yanlış.

ninja h2
02 Ağustos 2015, 21:04
Bende görüşlerine katılmıyorum o arkadaşın ama nedense kendi motoru diye herhalde yere göğe sığdıramıyor.

dyavol-77
02 Ağustos 2015, 21:24
Bende görüşlerine katılmıyorum o arkadaşın ama nedense kendi motoru diye herhalde yere göğe sığdıramıyor.

Adam Duke 390'a kalitesiz ve gitmiyor dedi yaw-daha konuşmaya gerek var mı?...:mrgreen:

ninja h2
02 Ağustos 2015, 21:30
bende anlamadım gitti şu arkadaşı bütün motorlar kötü herhalde bir onunki iyi.

mete_han
02 Ağustos 2015, 22:17
Arkadaşım Inazuma ve diğer tüm motorlara dörtlü flşaörler çakarlar vs yapıyor bilginize..kendiside MT den..xj6 kullanır..Cemalettin Emin Gerçek...bizden yani...Cemo Garaj diye aratabilirsiniz...

https://www.facebook.com/cemogaraj/videos/vb.827937797320465/852886898158888/?type=2&theater&notif_t=video_reply

polo34
02 Ağustos 2015, 23:14
Arkadaşım Inazuma ve diğer tüm motorlara dörtlü flşaörler çakarlar vs yapıyor bilginize..kendiside MT den..xj6 kullanır..Cemalettin Emin Gerçek...bizden yani...Cemo Garaj diye aratabilirsiniz...

https://www.facebook.com/cemogaraj/videos/vb.827937797320465/852886898158888/?type=2&theater¬if_t=video_reply

orada NC 700 S mi yazıyor :)

Baris Yzc
03 Ağustos 2015, 01:42
Teşekkür ederim hakan abi gelince ben hesaba havale eder alirim :) Depo kapagi ve normal tank pad yok muydu abi ? Yoksa ben suzuki tr ye soguslenerek alacağım çizik gözüme takılıyor hep :( tank pad bulunur da depo kapagi çevresi olsa çok iyi olurdu.

aymer19
03 Ağustos 2015, 02:50
Var, hem depo kapağı hemde tank için. Ama onlar başka satıcıdan olacağı için extra kargo talep edecekler. Uzun hikâye, çinilerle anlaşmak zor. Az sabır, bunlar gelsin akabinde onada bakarız. Bu gidon pad trde kaç para tam bilmiyorum ama sanırım 25-30 dolar. 25 TL den sahibindene koyacağım.

Ayrton_SENNA
03 Ağustos 2015, 08:20
Bizim motorda çift egzos bulunmasından dolayı zincir yağlamak ve özellikle temizlemek zor olmuyormu?

Geçen gün zinciri iç tarafından yağladım (sehpa yok), baya zor oldu egzosun arkasından zincire ulaşmak. Bunun bir de temizlenmesi gerekecek 1000 km sonra. Sehpa bile olsa çok zor olacak. Bu işi nasıl yapıyorsunuz?

yusufbaris
03 Ağustos 2015, 09:19
merhaba 10.000 bakımını yaptıran var mı aramızda? kaça mal oluyor neler değişiyor?

10000 bakımında yağ, yağ filtresi , buji değişiyor.Hava filtresi de değişti galiba hatırlamıyorum.Toplamda 330 lira tutmuştu.

reverse
03 Ağustos 2015, 19:01
Tank pad ve depo kapağı için pad soran arkadaşım ikisi birden 4 dolar. Burada kazıklanma. Belki müthiş bir kalitede değil ama iş görür.
Aliexpreessten alışveriş yapmak da o kadar zor bir iş degil. Üye ol adresini tam gir ve bir kredi kartıyla alışverişini yap. Sonra beklemeye koyul. Gelmese bile kaybın 4 dolar olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

http://m.aliexpress.com/item/795078557.html

sametugur
03 Ağustos 2015, 22:10
Arkadaslar merhaba inazuma kullanıcısıyım son zamanlarda özellikle 10 devirde ve sonrasında bir metal sürtme sesi alıyorum yani titresimden olusan bir ses gibi bu sorunu yasayan var mı ya da nereden geldiğini tahmin eden var mı?

dyavol-77
03 Ağustos 2015, 23:33
Arkadaslar merhaba inazuma kullanıcısıyım son zamanlarda özellikle 10 devirde ve sonrasında bir metal sürtme sesi alıyorum yani titresimden olusan bir ses gibi bu sorunu yasayan var mı ya da nereden geldiğini tahmin eden var mı?

Tarif ettiğin ses-eksantrik zinciri sesi...

aymer19
04 Ağustos 2015, 14:38
Ötme gibi seri bir ses ise egsantrik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:48 ----------

Yapışkanları çok zayıf, sıcakta veya basınçlı suda tutunamıyor maalesef. Birde üzerindeki epoxy mat. Başka motor için ebaydan almıştım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:53 ----------

Arkadaşlar sol ön sinyal elime ulaştı ihtiyacı olan varsa verebilirim.

GB79
04 Ağustos 2015, 20:30
İstanbul'da oturan arkadaşlar, en iyi yetkili servis neresi sizce? Motorun garantisi devam ettiği için yetkili servise götürmek zorundayım.

sozerten
05 Ağustos 2015, 04:38
10000 bakımında yağ, yağ filtresi , buji değişiyor.Hava filtresi de değişti galiba hatırlamıyorum.Toplamda 330 lira tutmuştu.

Teşekkürler cevabınız için. Nerede yaptırmıştınız bakımı?

yusufbaris
05 Ağustos 2015, 09:39
Teşekkürler cevabınız için. Nerede yaptırmıştınız bakımı?

Maslak Yücel Motorda yaptırıyorum bakımlarını.Bi kaç güne de 15000 bakımı için gideceğim.15000 bakımında sadece yağ değişiyomuş galiba.Ayrıca zincir dişli seti komple değiştirilecek.

Mexico
05 Ağustos 2015, 13:02
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?

ninja h2
05 Ağustos 2015, 13:25
Hiç düşünme al arkadaşlar sana yardımcı olacaklardır.

yusufbaris
05 Ağustos 2015, 14:07
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?

1- 100 km de 4-4.5 litre arası yakıyor motor.Çok fazla değil çok az değil.

2- 120 ile yollardaki dik yokuşları çok rahat çıkıyorum.Ve motor banamısın demiyor.

3- 5000 km de bir bakımları var.Benim gittiğim servis ilgileniyor ama diğer servisleri bilemiyorum tabiki.Zaten bir süre sonra ahbablık kuruyorsun ordakilerle.
Şu ana kadar değiştirdiğim parçaların listesini göndereyim.
1000 bakımı 180
Sol Ayna 80
Arka fren balatası 115
5000 BAKIMI 95
10000 Bakımı 330
Ön Fren Balatası 80
15000 bakımı yakın zamanda yapılacak o da.Ama sadece yağı değişecek bu bakımda bildiğim kadarıyla.Ve zincir dişli seti de değişecek o da benim hatam herhalde.

4- Zaten son hız derdi olan kişi inazuma almaz.ben iki kişi uzun yolda 151 son hızı gördüm ve 1-2 dakika o hızla gittim.Ara hızlanmaları da gayet yeterli benim için.Nazlanmadan çıkar mı derken 140 lara kadar hızlı çıkıyor ama sonrasında tabiki biraz nazlanıyo :)Ama 150 lere çıktığında da o hızı koruyabiliyor motor.

5- Benim de motor ararken aradığım ilk özelliklerden birisi de artçı konforuydu.Test sürüşüne eşimle beraber gittim ve artçı konforunu da test edebilme şansı buldum.Gayet rahat olduğunu söyledi eşimde.Yoksa emin ol o motoru almazdım :)


Ve son olarak inazuma candır.Ama büyük cc motorlara binerseniz tabiki inazuma yetmeyebilir.Gçen akşam bir arkadaşımınz MT 09 Tracer motorunu sürme şansım oldu ve inazumadan soğudum :D Tabiki karşılaştırılacak makineler değil ama olsun yine de keşke binmeseydim dedim o motora ...

Mexico
05 Ağustos 2015, 15:12
1- 100 km de 4-4.5 litre arası yakıyor motor.Çok fazla değil çok az değil.

2- 120 ile yollardaki dik yokuşları çok rahat çıkıyorum.Ve motor banamısın demiyor.

3- 5000 km de bir bakımları var.Benim gittiğim servis ilgileniyor ama diğer servisleri bilemiyorum tabiki.Zaten bir süre sonra ahbablık kuruyorsun ordakilerle.
Şu ana kadar değiştirdiğim parçaların listesini göndereyim.
1000 bakımı 180
Sol Ayna 80
Arka fren balatası 115
5000 BAKIMI 95
10000 Bakımı 330
Ön Fren Balatası 80
15000 bakımı yakın zamanda yapılacak o da.Ama sadece yağı değişecek bu bakımda bildiğim kadarıyla.Ve zincir dişli seti de değişecek o da benim hatam herhalde.

4- Zaten son hız derdi olan kişi inazuma almaz.ben iki kişi uzun yolda 151 son hızı gördüm ve 1-2 dakika o hızla gittim.Ara hızlanmaları da gayet yeterli benim için.Nazlanmadan çıkar mı derken 140 lara kadar hızlı çıkıyor ama sonrasında tabiki biraz nazlanıyo :)Ama 150 lere çıktığında da o hızı koruyabiliyor motor.

5- Benim de motor ararken aradığım ilk özelliklerden birisi de artçı konforuydu.Test sürüşüne eşimle beraber gittim ve artçı konforunu da test edebilme şansı buldum.Gayet rahat olduğunu söyledi eşimde.Yoksa emin ol o motoru almazdım :)


Ve son olarak inazuma candır.Ama büyük cc motorlara binerseniz tabiki inazuma yetmeyebilir.Gçen akşam bir arkadaşımınz MT 09 Tracer motorunu sürme şansım oldu ve inazumadan soğudum :D Tabiki karşılaştırılacak makineler değil ama olsun yine de keşke binmeseydim dedim o motora ...

Öncelikle teşekkürler. Sürekli 4-5 bin devir bandında vites atsam yinede o kadar yakar mı? Beyaz 2. el temiz bakınıyorum kısmetse :)

yusufbaris
05 Ağustos 2015, 15:55
Öncelikle teşekkürler. Sürekli 4-5 bin devir bandında vites atsam yinede o kadar yakar mı? Beyaz 2. el temiz bakınıyorum kısmetse :)

Rica ederim.
Forumdan arkadaşlardan yakıtı daha az yaktıranlar var.Ama ben çokta yakıta takmıyorum 2-3 kuruş fark ediyor o kadar.O yüzden az yaktırmak için uğraşmıyorum.
Ben kesinlikle tavsiye ederim.Fiyatları iyice bindirdiler uygun bir motor bulursun inşallah.

sozerten
05 Ağustos 2015, 17:15
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?

6000 kilometredir inazuma kullanan biri olarak sorularını bir de ben cevaplayayım

1) Dün tam 392 km yol (Nazilli-Aydın arası) yaptım. 317 km'de 10,7 litre benzin yaktım. Yolun yarısını sakin kullandım (90-100) diğer yarısını da agresif kulladım (130-140). Depoyu çıkmadan doldurmuştum, kütahyada bir benzinlikte mola verdim 10 dakika kadar motor yan ayaklıkta durdu sonra çalışmadı meğer benzin bitmiş, iyiki benzinlikte mola vermişim :D

2) Motorumda üçlü çanta var ve genelde hepsi dolu oluyor. Bu sefer de annem sağolsun bütün yemeklerini cam kavanozlarına doldurup çantalarıma koydu. :). Çok fazla yokuşla karşılaşmadım ama gayet dik bir yokuşa 130la girip 115le çıktım. Zaten Inazuma'nın alt devirleri çok güçlüdür. Yokuşları fazla dert etme.

3) Bakım aralıklarını yusufbaris arkadaş anlatmış. Ek olarak Eskişehirdeki servis 'eh işte' dedirtecek kadar ilgileniyor.

4) Kullanım şartlarına göre değişiyor. Mesela 6. viteste 80le tın tın giderken hadi bi gaz açayım dersen motor 120lerde tıkanmaya başlıyor. Ama vitesleri düzgün atarsan kendini birden 140ta görebilirsin.

5) Artçı konforuna diyecek pek bişey yok. Yaz başında Eskişehir-Nazilli ve Yalova-Nazilli yolunu artçılı yaptım. Bi kere sağda dur ayaklarımı hissetmiyorum lafını duymadım :)

aymer19
05 Ağustos 2015, 19:26
Yakıt; 5000 devri geçmezsen dört lt ye düşebilir, ben 4.25 in altına inemediğimi anlayınca kabullendim artık.
Tork; iyi 120 ileçok dik değilsecçıkarsın çıkmasanda 110 olur.
Hız; ben 100 kiloyum ve rüzgar direncimde fazla bu sebeple 135 sonrası biraz yol-rüzgar durumuna göre hızlanıyorsun. Bende gördüm 151 ama düşündüğün gibi değil youtube videoları aklını çelmesin. Fab verisi 135 max. Onuda yapıyor gerisi şansa.
Servis; anadoludaysan eser miktarda var. Ankarada var ama sadece suzuki değil, ben servis yedekparça olayını kendi sistemimle hallediyorum..:).
Rahatlık; dediğim gibi bizim toto biraz büyük kalıyor selede ayrıca boyum 180 ama selenin cıkıntısı geride kalıyor. Gidon biraz dar ve ön çatal ağır. Yinede rahat bir motor 250 likler içinde.
Alırmıyım bir daha? Hayır. Oranları hatalı motorun. İdare ediyor ama 3 kat fiyat için idare etmek az. Pulsar alan biliyorum inazumadan cayıp. Hızlı ve çok az yakıyor diye.

photovolkan
06 Ağustos 2015, 07:16
merhaba arkadaşlar, maddi sıkıntıdan dolayı motorumu satıyorum. vuruğu kırığı, düşmesi çiziği yok. servis bakımlı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-temiz-inazuma-gw-250-2014-221304410/detay

Mexico
06 Ağustos 2015, 10:48
Yakıt; 5000 devri geçmezsen dört lt ye düşebilir, ben 4.25 in altına inemediğimi anlayınca kabullendim artık.
Tork; iyi 120 ileçok dik değilsecçıkarsın çıkmasanda 110 olur.
Hız; ben 100 kiloyum ve rüzgar direncimde fazla bu sebeple 135 sonrası biraz yol-rüzgar durumuna göre hızlanıyorsun. Bende gördüm 151 ama düşündüğün gibi değil youtube videoları aklını çelmesin. Fab verisi 135 max. Onuda yapıyor gerisi şansa.
Servis; anadoludaysan eser miktarda var. Ankarada var ama sadece suzuki değil, ben servis yedekparça olayını kendi sistemimle hallediyorum..:).
Rahatlık; dediğim gibi bizim toto biraz büyük kalıyor selede ayrıca boyum 180 ama selenin cıkıntısı geride kalıyor. Gidon biraz dar ve ön çatal ağır. Yinede rahat bir motor 250 likler içinde.
Alırmıyım bir daha? Hayır. Oranları hatalı motorun. İdare ediyor ama 3 kat fiyat için idare etmek az. Pulsar alan biliyorum inazumadan cayıp. Hızlı ve çok az yakıyor diye.

Pulsar demeyin bana :) 2 gun kullandim ziriltidan duramadim uzerinde. Rx3 bile cok daha iyi.

reverse
06 Ağustos 2015, 15:47
@aymer19 abi selam. Oranları hatalı derken neyi kasdettiniz acaba ben anlayamadım?

rimbaud
06 Ağustos 2015, 18:55
Merhabalar..Maddi durumdan dolayı satmak zorunda kaldım.Grup içinden düşünen arkadaşlara bir miktar indirim yapmayı düşünüyorum.Link aşağıdadır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2014-model-agustos-cikisli-1-senelik-siyah-inazuma-224214681/detay/

aymer19
06 Ağustos 2015, 20:33
Pulsarı bende almam hint malı olması yeterli bunun için..:)
Orandan kastım mesela ağırlık-beygir, ağırlık hp, hp-son hız, son hız-devir, beygir-yakıt vs.vs.
Ben yapı olarak bir motoru hiç olmazsa bir konuda lider görmek isterim yani lider değilsede çok iyi diyebilmeliyim o konuda. Inazuma da hiç çok yok gibi. Çok az yakmıyor , çok kuvvetli değil, çok hızlı değil. Hızlı olsa ve yaksa derimki abi gidiyor ona görede yakıyor. Ya da rahat tamam ama -ağırlığı aynı olan -eskiden bende vardı- bir f 650 gibi değil. Cbf 150 den biraz daha rahat. Sonuçta güzel motor kaliteli uzun yolu iyi hacmine gore artcı icin iyi vs ama sivrildiği bir yön yok.

85mm
06 Ağustos 2015, 20:42
Bizim motorda çift egzos bulunmasından dolayı zincir yağlamak ve özellikle temizlemek zor olmuyormu?

Geçen gün zinciri iç tarafından yağladım (sehpa yok), baya zor oldu egzosun arkasından zincire ulaşmak. Bunun bir de temizlenmesi gerekecek 1000 km sonra. Sehpa bile olsa çok zor olacak. Bu işi nasıl yapıyorsunuz?

Evet kesinlikle çok zor oluyor. Başlarda çok küfrettim ama sonradan insan her şeye alıştığı gibi buna da alışıyor. Temizlenme zamanını mümkünse kilometreye göre değil de zincirin durumuna göre tayin edin. Çünkü ortama, kullanılan şartlara göre çok değişkendir bu. Ben 1 depoda bir temizlediğimi de biliyorum, 4-5 depoda bir de.

aymer19
06 Ağustos 2015, 20:43
Yanlış anlaşılmasın sakın motor kesinlikle kötü değil. Bunu kastetmiyorum .motor iyi. Sağlam. İkinci eli var vs. Suzuki sonuçta. Heryerinden hissediliyor, almayı düşünene alma demem. Hatta soranlara al diyorum. 15 ya bu motor ben sıfır alacak olsam, 25 e yamanın mt si hondanın nc si (sanırım buydu modeller) onlardan alırım. Tamam 10 kaat var arada ama değer be o motorlarda herşey var, uzun yolda aynı yakarlar şehiriçi evet çok yakarlar ama alet direk herşeyi veriyor arkadaşlar. Büyük motor fark-lı. Lunaparka gitmek gibi. Biliyorsunuz.

85mm
06 Ağustos 2015, 21:07
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?

1) Ben ortalama net 4.00 lt/100km yakıyorum. Altına indiğim çok azdır. 3.62 lt/100km rekorum ama 50cc bir motosiklet gibi kullanmıştım. En yüksek de 4.71 lt/100km yaktım.
2) 120 ile dik bir yokuşu çıkmanız boy-kilo-artçı-yük durumuna bağlı. Kısa boylu ve zayıfsanız, artçı ve yükünüz yoksa çıkarsınız. Ama durum anlattıklarımın tam tersiyse pek mümkün değil. Örneğin, ben 1.90 boyunda 88 kiloyum, artçım 70 kilo ve 15 kilo da yükümüz vardı. 6. viteste dik bir yokuşa 120 civarı girdiğimizde hemen devir kaybı yaşadım. 5. vitese düşüp 100-105 km/h civarı devam edebildim. Zorlamadım tabi motoru da pek. Yani öyle "stabil 120 ile en uzun rampaları tamamlarım" biraz zor.
3) 5000 km bakım aralıkları var ve fiyatlar anladığım kadarıyla bayağı değişken. Kimisi 5000 bakımına 160 lira ödüyor benim gibi, kimisi 280... Servise göre şekilleniyor sanırım.
4) Nazlanmadan çıkamıyor. Yine kendimden örnek veriyorum -kilo boyu yazdım yukarıda-; önümde cam yok ve rüzgara temas eden alanım çok fazla. Motor ısımış durumdayken 130'a kadar nazlanmıyor ama sonrası biraz zor. Üzerine kapanırsanız sanırım olur. Şöyle rahatça 140 göremedim şahsen. Yokuş aşağı rampada ancak 140 ve 151'i gördüm. Ha rodaj sonrasındaki ilk 1000 km çok uğraşmıştım, sonra vazgeçtim deneme yapmaktan, şu anda denesem n'olur bilmiyorum ama durum böyleydi. Burada iki kişi ve yüklü olarak "hiç zorlanmadan 150'ye çıktım öyle de devam ettim" diyenler de var ama ben yapamadım. Açıkçası biraz zor gibi geliyor. Bir de şu var, 120 km/h ile giderken 9.000 devir çeviriyor motor. Zaten 11.000'de kesiciye giriyor. 130 demek 9.750-10.000 devir demek. Burada artık motor titreşimden çekilmez duruma geliyor. Bu şekilde biraz yol alırsanız ellerinizde uzun süre elektriklenme olması kaçınılmaz. Benim, kendim ve motorun konforu için sınırım maksimum 125 km/h.
5) Artçı konforu 250cc'lik diğer makinalar içinde en iyisi. Ama genel anlamda soracak olursanız öyle mükemmel değil. Arkada Givi Blade B47 çanta var. Geçen kuzenim kullandı ve ilk kez kendi motorumda artçı oldum, bu çantanın bu kadar sırtıma dayanacağımı ve beni öne itip konforu bitireceğini düşünmezdim. Meğer öyleymiş. Bir de ayaklıklar o kadar yukarıda ki neredeyse yarış motoru gibi kırıyorsunuz dizleri. Uzun yol kabus olur bana. Ama tabii ki kaç kişi benim boyumda bir artçıyla yol alıyor orası tartışılır. Kısa boylu, kilosuz, poposu az yer kaplayan insan mutlu olur ancak arkada. :)

ninja h2
06 Ağustos 2015, 22:28
Titreşim derken ben kısa mesafede olsa kullandım inazumayı fakat öyle pulsar gibi veya çin motoru gibi zırıldama veye titreşim hissetmedim onun yanında artçı olarak makinaya bindim gayet iyi motor güzel şahane birşey çok rahat kullanılıyor titreşim ne derecede var motorlar hareketli parçalardan oluştuğu için titreşim olması normal fakat titreşimi bir şekilde bazı parçalarla balansör gibi üstten egzantirikle firmalar alabiliyor titreşimi

sodommüftüsü
06 Ağustos 2015, 23:23
İyi geceler arkadaşlar. Ben de yaklaşık 1 hafta önce İnazuma alarak Edirne'den aranıza katıldım. Eski sahibi 6000 km'de bakım yaptırmam gerektiğini söylemişti. Bu doğru mudur? İnazuma'nın servis bakım km aralıkları nasıldır? Bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim. Son olarak Inazuma kullanım kılavuzuna nerde ulaşabilirim? Teşekkürler

evural
07 Ağustos 2015, 11:56
5.000 km'ye gelince yada gelmez ise son bakımdan itibaren 1 yıl dolunca yaptırman gerek.

wasp07
07 Ağustos 2015, 12:00
merhaba arkadaşlar ben orta sehpa(orta ayaklık) almak istiyorum sizler nereden aldınız memnunmusunuz şurada bulabilirsin dediğiniz sayfa adres varsa yardımcı olurmusunuz antalyada yaşıyorum teşekkürler

yusufbaris
07 Ağustos 2015, 14:07
merhaba arkadaşlar ben orta sehpa(orta ayaklık) almak istiyorum sizler nereden aldınız memnunmusunuz şurada bulabilirsin dediğiniz sayfa adres varsa yardımcı olurmusunuz antalyada yaşıyorum teşekkürler

Suzuki de orjinal orta sehpa var.Benim motorumda Orjinal aksesuarları arasında takılıydı zaten.Antalyadaki Suzuki servisine sordun mu ?
Ama orjinal değilde sipariş verip kendin taktıracaksan Forumdan İrfan abi var.http://http://www.irfmotor.com/
Veya Sakallı diye bi arkadaş vardı hatırladığım kadarıyla onlardan da sipariş edebilirsin.

wasp07
08 Ağustos 2015, 11:15
Suzuki de orjinal orta sehpa var.Benim motorumda Orjinal aksesuarları arasında takılıydı zaten.Antalyadaki Suzuki servisine sordun mu ?
Ama orjinal değilde sipariş verip kendin taktıracaksan Forumdan İrfan abi var.http://http://www.irfmotor.com/
Veya Sakallı diye bi arkadaş vardı hatırladığım kadarıyla onlardan da sipariş edebilirsin.

buradaki bayinin elinde kalmamış ne zaman geleceği hakkında birşey söylemiyorlar

aymer19
10 Ağustos 2015, 01:23
Bu jant ve lastikler bu motora küçük geliyor...ön frenaj fazla kayma eğilimin de ve artık sıkmaya başladı...32 de gidon zor dönüyor 36 da frenaj çok olumsuz 34 denedim yine kayıyor.. Lastik michaelin street ve yeni..