Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
sozerten
16 Temmuz 2015, 16:29
Toplamda 7400 kmdeyim. 10 gün içinde izmir-eskişehir-yalova-nazilli yapınca lastiklerin orta kısımlarında sanki ayrı bir tabaka oluşmuştu. Anahtarla falan o tabaka kalkabiliyordu. Bir kaç gün babam kullandı motoru lastik üstündeki çapakların çoğunu atmış kenarlarında biraz kalmış
Bir de barış bey ebat değiştirmeyin demişsiniz de facebook grubunda pirelli kullanan üç kullanıcıdan yorum aldım hepsi de olumluydu. Siz niye böyle dediniz biraz açar mısınız?
Amortisör ayarı olayında da ben galiba en sert ayarda kullanıyorum. Deneye deneye buldum. Amortisörun üstünde herhangi bir gösterge göremedim keşke bir çentik falan olsaydı
GB79
16 Temmuz 2015, 20:34
Merhaba arkadaşlar, bugün ben de Inazumacılar kervanına katıldım :) Size sormak istediğim disk kilidi olarak ne kullanıyorsunuz? Hem ön, hem de arkaya ayrı mı takıyorsunuz?
HELLAS
16 Temmuz 2015, 21:16
hayırlı olsun güzel makınadır...rahat ve güçlü:thumleft:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
rahat ve güçlü makınadır hayırlı olsun :thumleft:
ninja h2
16 Temmuz 2015, 21:33
Çok iyi yapmışsın dostum inazuma 250liklerin kralıdır.
Sokollu
16 Temmuz 2015, 22:05
Merhaba arkadaşlar, bugün ben de Inazumacılar kervanına katıldım :) Size sormak istediğim disk kilidi olarak ne kullanıyorsunuz? Hem ön, hem de arkaya ayrı mı takıyorsunuz?
Güle güle kullanın kazasız belasız :) Bu pazar sabah bi buluşmamız olacak zamanınız uyarsa gelin ıslatalım (çay ile :) )
Disk kilidi olarak Securage kullanıyorum. Sadece öne takıyorum. Ön ve arka tekerde zincir halat var tabi.
Evde böyle, işyerine veya gezme amaçlı gittiğim yerlerde motor yakınlarımdaysa disk kilidi takıyorum. Hatırlatma kablosu ile kullanınız.
Inazuma ile ilgili bir not : Kontağı park kısmında bırakmayın, size küçük sürprizler yapabilir.
Mirkuza
17 Temmuz 2015, 00:05
Evet kontağı park modunda bırakmayın ben bi defa unutmuşum allahtan 1 saatte dönmüştüm yoksa akü boşalırsa al başına belayı. Ve kesinlikle akünüz boşalırsa akü takviye kablosu ile çalıştırmayın ve akü ölçüm cihazını kutup başları takılı iken kullandırmayın BU DURUMLAR ECU YU (BEYNİ) YAKABİLİR
Arkadaşlar inazumanın yüksek selesini yabancı bir sitede gördüm acaba orjinal parça olarak varmı ? Ben 188 cm boyundayım ve selenin arka kısmına doğru oturuyorum orasıda beni öne doğru itiyor bana rahatsızlık veriyor, veya bana şöyle orjinal kalitesinde sele yapacak bir yer tavsiye edermisiniz ? Şöyle çift bölmeli kalite bir sele inazumada dehşet dururdu değilmi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
Arkafaşlar inazuma F modeli olan bir arkadaş seleyi inazuma ile karşılaştırabilirmi ? acaba birbirinin aynısımı ? Yoksa inazuma F modelin selesi daha yüksekmi ?
GB79
17 Temmuz 2015, 16:12
Güle güle kullanın kazasız belasız :) Bu pazar sabah bi buluşmamız olacak zamanınız uyarsa gelin ıslatalım (çay ile :) )
Disk kilidi olarak Securage kullanıyorum. Sadece öne takıyorum. Ön ve arka tekerde zincir halat var tabi.
Evde böyle, işyerine veya gezme amaçlı gittiğim yerlerde motor yakınlarımdaysa disk kilidi takıyorum. Hatırlatma kablosu ile kullanınız.
Inazuma ile ilgili bir not : Kontağı park kısmında bırakmayın, size küçük sürprizler yapabilir.
Teşekkür ederim, kaporamı verdim, aracı pazartesi teslim alacağım, artık gelecek buluşmalarda görüşürüz :)
aymer19
17 Temmuz 2015, 16:26
hayırlı olsun. kazasız sürüşler diliyorum.
reverse
17 Temmuz 2015, 17:41
Mirkuza sele yukseklikleri ayni f ve naked modelde.
Baris Yzc
18 Temmuz 2015, 03:44
Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Kazasız belasız kullanın benim de tam 8000 km de.Anahtar kazıma olayını deneyeceğim.
Lastik konusuna gelince bir kere motor geometrisi değişiyor, zaten uygun olan o olsa suzuki onu kullanırdı.Ben de şöyle bir örnek vereyim benimle birlikte inazuma aldığım arkadaşım diablo r2 aldı. Gidon titremesi şikayeti ile tekrar irc sonra brid. e geçti. Hal böyle olunca çekiniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
Bu arada avrupa bloglarında okuyorum, ingiltere ve çek cumh. satılan inazumaların arka dişlisi 39T. Antalya suzuki ile görüşüp denemeyi düşünüyorum. Tabi Hız sayacı da tekrar ayarlanması gerekiyor. 39T ile +20 km alacagımızı düşünüyorum.Bayramdan sonra gelişmeleri paylaşırım.
Tekeriniz düz bassın.
aymer19
18 Temmuz 2015, 19:31
Benimkinde michelin street var, titreme sebebi olarak bende lastikten süpheleniyorum aslında. Titreme direksiyonu bırakıp deneyince korkunç hale geleceğini hissettiriyor. 50-70 km arası yapıyor. Ancak arka lastik orjinali ve eski haliyle.
Mirkuza
20 Temmuz 2015, 17:05
Aymer kardeşim bende tam michelin almaya karar vermiş iken senin titreşim var demen beni düşündürdü :S Peki bişey soracağım; lastik ebadındaki bu küçük farkın 50-70 hızları arasında , öyle korkunç denebilecek bir titreşime sebep olacağını sanmıyorum. Sana zahmet şu sayacaklarımı kontrol edebilirmisin ve kontrol ettikten sonra burdan paylaşırsan sevinirim
1- Lastik havası kontrol edebilirmisin düşük yada yüksek olabilirmi ?
2- Lastikte bir eğrilik varmı ?
3- Balans ayarı bozuk olabilirmi ?
4- Gidon bilyeleri dağılmış olabilirmi ?
5- Amortisörlerin her ikiside tam çalışıyormu ? Keçeleri sağlam mı ?
arslan26
20 Temmuz 2015, 21:05
Yeni yakit degerlerini yazayim ;)
Tamamen uzun yol, ortalama hizim 100 km/sa yani 90 ve 110 arasinda kullandim artci yok yuk yok
Tam benzin istasyonuna girerken tek cizgiye dustu trip mt 251 km de iken 9,38 lt benzin aldim
100km de 3,75lt hayret yani ilk defa yakaladim bu skoru
aymer19
20 Temmuz 2015, 21:54
Mirkuza arkadaşım, 1,2,4,5 normal zaten yaşı ve km (7000) si itibarıyle bunlarda bozulma çok zor. Ben jant eğriliğinden şüphelenmiştim, izledim ve yok eğrilik. 4 sebep olabilir; ön yeni arka eski (dis derinligi 1 mm gibi) olduğundan, ön ve arkanın marka desen farklılığından, ön lastik değişiminden sonra balans yapılmadığından (ki ben bu olduğunu düşünüyorum) ya da ön lastiğin bu modele uymamasından.
Ellerimi bırakırım fermuar vs için normalde artık 40 km altında isem yapıyorum yoksa yavaşlıyorum. Gidonu bırakmıyorum. Yoksa direk yalpaya gireceğini hissettiriyor.
GB79
20 Temmuz 2015, 22:18
Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Kazasız belasız kullanın benim de tam 8000 km de.Anahtar kazıma olayını deneyeceğim.
Lastik konusuna gelince bir kere motor geometrisi değişiyor, zaten uygun olan o olsa suzuki onu kullanırdı.Ben de şöyle bir örnek vereyim benimle birlikte inazuma aldığım arkadaşım diablo r2 aldı. Gidon titremesi şikayeti ile tekrar irc sonra brid. e geçti. Hal böyle olunca çekiniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
Bu arada avrupa bloglarında okuyorum, ingiltere ve çek cumh. satılan inazumaların arka dişlisi 39T. Antalya suzuki ile görüşüp denemeyi düşünüyorum. Tabi Hız sayacı da tekrar ayarlanması gerekiyor. 39T ile +20 km alacagımızı düşünüyorum.Bayramdan sonra gelişmeleri paylaşırım.
Tekeriniz düz bassın.
Merhabalar, benden önceki sahibi motoruma 39T dişli taktırmış, yalnız hız sayacı ayarlanmamış, siz nasıl yapılacağını biliyor musunuz?
evural
21 Temmuz 2015, 14:05
Merhaba, 2014 model, 3.600 km'deki, beyaz inazumamı ev alacak olmam nedeniyle ve başlangıç motoru olma vasfını tamamladığını düşünmem nedeniyle istemeyerek de olsa satıyorum. Herhangi bir kazası, yatması bulunmamakta, garantisi devam etmektedir. Orjinal motor koruma demiri ve puig ön camı mevcuttur. Fiyat olarak pazarlıksız 12.500 TL istiyorum. İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Sahibinden.com ilan no 175742735 (onay aşamasında) Tel:538 202 14 74
trgysdc
21 Temmuz 2015, 15:43
Merhaba,
Arkadaşlar inazumanın kullanma klavuzuna ihtiyacım var, özelden paylaşabilen olursa çok sevinirim.
İyi günler dilerim
evural
21 Temmuz 2015, 22:28
Merhaba, 2014 model, 3.600 km'deki, beyaz inazumamı ev alacak olmam nedeniyle ve başlangıç motoru olma vasfını tamamladığını düşünmem nedeniyle istemeyerek de olsa satıyorum. Herhangi bir kazası, yatması bulunmamakta, garantisi devam etmektedir. Orjinal motor koruma demiri ve puig ön camı mevcuttur. Fiyat olarak pazarlıksız 12.500 TL istiyorum. İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Sahibinden.com ilan no 175742735 (onay aşamasında) Tel:538 202 14 74
İlanda bir yanlışlık oldu. Güncel sahibinden.com ilan numaram 222469360
loop
22 Temmuz 2015, 16:31
Merhaba.
Ben de geçen hafta itibari ile bir adet inazuma'ya kavuştum.
Daha çok yeni ve rodajda olduğu halde (150 km) Bir iki ilk izlenimimi buraya yazmak istedim. Nihayetinde Türkiye'de inazuma almak isteyen hemen herkesin ilk baktığı sayfalar bunlar ve belki benim tecrübelerime yakın birisinin aklındaki bir iki soruya karşılık bulabilir.
Öncelikle ilk motorum Hyo RT 125 (Karion) olduğunu belirteyim. Tüm karşılaştırmalarım tamamen onunla oluyor ister istemez.
Boy 1.92 Kilo 95
- Benim motoru süremye başladıktan sonra ilk fark ettiğim, gidonun önceki motoruma göre alçak ve dar olması. Biraz öne eğilmem gerekiyor Zuma'dan inip Karion'a tekrar bindiğimde kollarım omuzlarım bir rahatlıyor. Sırtım dikleşiyor (çok değil eğitimlerde sürekli tekrar ettiler sırtını eğ diye, o yüzden sopa yutmuş gibi kullanmamaya gayret ediyorum.) Alışmakla ilgili sanırım.
- Devasa bir motor değil, yine Karion'un yanında biraz bodur hatta. Kilo olarak ağır tabi. ama beni rahatsız etmedi açıkçası. Hatta biraz, 'lan acaba biraz küçük mü kaldı altımda?' diye işkillenmiyorum değil. Ama yapacak bir şey yok tabi bu saatten sonra. :queen:
- Aynalar kötü değil, çok kötü. Hatta dev kötü. Güvenlik riski oluşturacak kadar kötü. Tabi bu benim tecrübem. Motor üzerindeki postürüm boyum vs, bunlara etkendir elbette. Ama Ayna görüntüsünün 3/5'i kollarımdan müteşekkil. Uzatıcı aparat şart. (Benim için)
- Lastikler kötü evet. DEğiştireceğim en yakın zamanda. Bunda okuduklarımın etkisi de vardır elbette. Bilinç altına yerleşmiştir belki ama değiştirmeden içim rahat etmeyecek. (Batlax bt 45 olur sanırım.)
- Rahatlık konusunda millet ayılıp bayılmakta. Mutlaka da diğer 250'lere göre haklılardır. Ama Karion'um da çok rahat valla :) Yani Zuma'dan inip Karion'a bindiğimde rahatlık açısından at-eşek ikiliemi hissetmiyorum. (Evet biliyorum diğer 250'leri bir süre kullansam anlarım.)
- 'Titreşim 0 hocam' diyenler var tabi ama sonuçta içtenyanmalı bir motor şase'ye perçinli. 0 diye birşey yoke elbette. Krank dönüyor içeride. Ama tek silindir - iki silindir farkı var mutlaka. Ben özellikle gidonda titreşim hissediyorum. Ufaktan uyuşturuyor elleri. (Hocam diğer 250'liklere binersen görürsün sen titreşimi, uyuşmayı diyen olursa ben de şunu derim; Mutlaka öyledir ama titriyor işte gidon napiim. :mrgreen:
Ez cümle.:
İlk izlenirimlerim bunlar elbette. Bakalım inazuma tecrübesi nasıl gelişecek bende. Sonuçta Karion ile gündüz gece kadar fark var diyemem (CC farkı hariç. İki katı hacimli motor elbette...) Karion un motor 250 cc olsaydı almazdım muhtemelen ama 250'likler arasındaki benim için en mantıklı çözüm. Boyum biraz daha uygun olsaydı Duke 250 alırdım sanırım (ABS in da hauzzz... :) )
Velhasıl mutluyum, Allah kaza bela vermez inşallah...
Bana en garip gelen kısmı
arslan26
22 Temmuz 2015, 19:30
@loop hayirli olsun guzel gunlerde kullanin, yazdiklarinizda tek takildigim nokta gidondaki titresimin ellerinizi uyusturmasi bence titresim konusunda en son sikayet edilecek noktalardan birtanesi diyebilirim bana kalirsa gidonda titresim yok ama
GB79
22 Temmuz 2015, 20:19
Titreşimi sadece ayaklarımı motora yapıştırdığımda (bacaklarımı değil) hissediyorum, o da çok normal herhalde.
loop
23 Temmuz 2015, 08:55
@arslan26. Çok teşekkürler dilekleriniz için. Biraz düşününce, yapmamam gereken şekilde, gidona yük verdiğimden öyle hissediyor olabilirim.
aymer19
23 Temmuz 2015, 23:20
@loop siz nendende acımasız çıktınız..:). Titreşim olayı ilginç bence inazumanın 2 temel üstünlüğünden ilki, diğerinide pek tutmamışsınız, komforlu oluşunu. Karion hiç duymadığım bir marka, şimdi araştıracağım, ama 125 lik bir motorla eğer inazumanın pekte farkı yok dedirtiyorsa size illaki süper bir motordur. Inceleyelim hemen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
Hyosung muş. Supermoto-commuter karışımı bir tarzı var sanırım. Oturuş pozisyonu supermoto gibi; gidon karşıda ve geride. 135 kg 12 bg 10 nm max hız 101 (fab). İlk motor olarak güzel motor ama titreşim konusunda inazumayla yarışamaz sonuçta tek silindir. Inazuma naked-touring bir motor gidon daha ilerde ve aşağıda çünki sürücüyü yatırmak ister, aks aralığıda uzundur uzun yok stabilizesi için. Gidona eğilerek kullanırsınız rüzgar ve kalkışlardaki ağırlık merkezini bu şekilde sağlar motor. Bikiyorsunuz ss lerde biraz daha eğilirsiniz en çok ta racinglerde. Yani racing bu bağlamda aslında cenin pozisyonuyla en rahatsız kullanılan motor.
Ben sizin yerinizde olsam enduro alırdım inazuma yerine, boyunuza kilonuza ve sevdiğiniz sürüş pozisyonuna en yakını o.
Yakıt-ağırlık-performans dengesinde eksileri olsada ben titreşim yok sayıyorum o kadar az. ve rahatlık, belki 1.80 ve 100 kg olunca daha rahat kullanılıyor, ben çok memnunum. Tekrar alırmıyım noktasına gelince; yakın fiyat aralığında 250-400 cc lik cift silindir bir enduro olabilse inazuma almazdım ama yok maalesef.
bortchu
24 Temmuz 2015, 20:48
Merhaba,
Arkadaşlar inazumanın kullanma klavuzuna ihtiyacım var, özelden paylaşabilen olursa çok sevinirim.
İyi günler dilerim
kardeşim e-mail adresini verirsen gönderebilirim. özelden nasıl ekleneceğini çözemedim. slm
Mirkuza
24 Temmuz 2015, 21:38
Aea altınlı gece.alpler geyiği proğramında 1.18.00 süresinde önde 110\70-17 kullanmanın etkileri ne olur sorusu cevaplandı , 110\70-17 lastiğin tireşime sebep olmayacağı , titreşim varsa sebebinin balans olduğu söylendi hatta 110\70-17 lastiğin daha kıvrak olabileceğini belirttiler. İçim rahatladı yahu :) şimdi rosso 2 mi pilot street mi ?
Ayrton_SENNA
24 Temmuz 2015, 22:36
Merhaba, Ankarada temiz inazuma arıyorum. Selamlar.
M.KESKİN
24 Temmuz 2015, 23:32
Arkadaşlar merhaba. İnternetten baktım eskişehirde suzuki servisi emiroğlu ticaret yazıyor. Bugün iş için eskişehire geldim. Az önce emiroğlunun nerede olduğuna bakmak için gittiğimde tabelada bajaj yazıyordu. Suzuki adına birşey yoktu. Bu bayi hala servisliğe devam ediyormu bilginiz var mı? Afyona en yakın önerebileceğiniz servis var mı?
aymer19
25 Temmuz 2015, 05:43
Bu gidişle Suzukinin haritasındaki bayilerin yarısı "fake" çıkacak. Hayır Ankara bayi bile inazumayı "ucuz motor" diye nitelendirdikten sonra zaten bayi bulmanında pek anlamı yok. mazallah ihtiyacımız olmasın servise. Neyse kawa dahada beter .Bazen diyorumki iyiki garantisi bitmiş yoksa servise bağımlı olurdum. Şimdi gerekirse kendimiz söker takarız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:26 ----------
@mirkuza, başka bir motorumda rosso 2 vardı, üzerinde gelmişti biraz eskiydi ama performansı yinede çok iyiydi. Çift hamur cidden işe yarıyor. Frenajda zor kayıyordu, orta kısım yanlardan sert olsada yinede streetten daha yumuşaktı. Tabi o motor 240 kg dı etkisi vardır illaki. Street frenajda -belkide ölçülerinden- daha kolay kayıyor, daha sert. Şahsen ben rosso 2 alırdım. Rosso sanırım performans, street ise daha çok ömür düşüncesiyle tasarlanmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:38 ----------
İlave etmek isterim, eğer ömürlü olsun diyorsanız asla metzeler tourance almayın sıfır aldığım lastiğin 6.000 km olmadan izinin bittiğine şahit olmuştum. Zaten o olaydan sonra metzeleri komple listeden çıkardım.
Baris Yzc
25 Temmuz 2015, 12:50
@GB79 Kardeşin muhtemelen gösterge %15 civarı az gösteriyor , bulunduğun şehirdeki suzuki servisinden durumu anlatıp yardım isteyebilirsin. Servis eger yaparsa suzuki globalden 39T stock ayari bulup, yanılmıyorsam ingiliz ya da çek cumhuriyeti yazilimi atacaklar motora 39T ye göre.
39T den memnun musun ? Durum nasıl ? Ben de yapmayı düşünüyorum ama henüz fırsatım olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Merhaba, Ankarada temiz inazuma arıyorum. Selamlar.
@evuralla görüş forumun eskilerden hem de Ankaralı ;)
fuatcemal
25 Temmuz 2015, 13:23
selamlar
ınazumasına depoüstü canta alan var mı.
hangi marka ve model önerirsiniz.
arslan26
25 Temmuz 2015, 18:02
Arkadaşlar merhaba. İnternetten baktım eskişehirde suzuki servisi emiroğlu ticaret yazıyor. Bugün iş için eskişehire geldim. Az önce emiroğlunun nerede olduğuna bakmak için gittiğimde tabelada bajaj yazıyordu. Suzuki adına birşey yoktu. Bu bayi hala servisliğe devam ediyormu bilginiz var mı? Afyona en yakın önerebileceğiniz servis var mı?
Cevap gec kalmis olabilir servis hala emiroglu
Ayrton_SENNA
27 Temmuz 2015, 11:09
Merhaba, Ankarada temiz inazuma arıyorum. Selamlar.
Motoru Ankara'dan değerli bir arkadaştan 2.el olarak aldım. Artık aranızdayım :)
İlk aklıma takılan ön çamurluğu biraz küçük versiyonuyla değiştirmek. Bu konuda bilgisi olan veya yaptıran varmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
Yukarıdaki mesaja ek olarak, alarmlı disk kilidi ne kullanıyorsunuz veya ne tavsiye edersiniz? Teşekkürler...
endoramax
27 Temmuz 2015, 11:17
Arkadaşlar Merhaba ,
Benim sorun bu mode'lar hakkında motorun kitapçığında ECO mode ayarları yapıldığını göstergede bu modların olduğu görünüyor ama ben ne yaptıysam bu mode'ları aktif edemedim. Geçen servis sordum bu modelde yok bir üst modelde var dediler. Inazuma F 2015 kullanıyorum bunu daha önce yaşayan arkadaşlar varmı acaba. Son sorum orjinal lastiklerini kullanıyorum bir ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum ama şimdilik lastik basıncı kitapda ön ve arka 36 olarak verilmiş yanlış hatırlamıyorsam siz lastik basıncı olarak kaç kullanıyorsunuz.
sozerten
27 Temmuz 2015, 14:48
Arkadaşlar Merhaba ,
Benim sorun bu mode'lar hakkında motorun kitapçığında ECO mode ayarları yapıldığını göstergede bu modların olduğu görünüyor ama ben ne yaptıysam bu mode'ları aktif edemedim. Geçen servis sordum bu modelde yok bir üst modelde var dediler. Inazuma F 2015 kullanıyorum bunu daha önce yaşayan arkadaşlar varmı acaba. Son sorum orjinal lastiklerini kullanıyorum bir ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum ama şimdilik lastik basıncı kitapda ön ve arka 36 olarak verilmiş yanlış hatırlamıyorsam siz lastik basıncı olarak kaç kullanıyorsunuz.
Inazumanın bir üst modeli var da haberimiz mi yok ya? Hem bilmiyor, bir de üstüne bişeyler uyduruyor, neyse. Mod ayarı şöyle yapılıyor:
(To change mode: Switch ignition on, press & hold 'SEL' button for at least 2 seconds, push 'ADJ' button to cycle to desired mode then press 'SEL' button to set selected mode)"
Yani: Kontağı aç, 'SEL' butonuna en az 2 saniye basılı tut, sonra istediğin modu seçmek için 'ADJ' butonunu kullan, istediğin modun üstüne gelince 'SEL' butonuna bas.
Bu arada mod hakkında bilginiz var mı bilmiyorum ama sadece göstergedeki beyaz ışığı yakıp söndürüyor belli devirlerde. Başka bir olayı yok yani.
Ben de orjinal lastik kullanıyorum, 36 psi basıyorum hep. Herhangi bi sorun yaşamadım.
yusufbaris
27 Temmuz 2015, 15:14
Arkadaşlar Merhaba ,
Benim sorun bu mode'lar hakkında motorun kitapçığında ECO mode ayarları yapıldığını göstergede bu modların olduğu görünüyor ama ben ne yaptıysam bu mode'ları aktif edemedim. Geçen servis sordum bu modelde yok bir üst modelde var dediler. Inazuma F 2015 kullanıyorum bunu daha önce yaşayan arkadaşlar varmı acaba. Son sorum orjinal lastiklerini kullanıyorum bir ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum ama şimdilik lastik basıncı kitapda ön ve arka 36 olarak verilmiş yanlış hatırlamıyorsam siz lastik basıncı olarak kaç kullanıyorsunuz.
Kullanma klavuzunda ön ve arka tekerlek(tek veya çift kişi) için 36 psi olarak gösteriyor.
GB79
28 Temmuz 2015, 00:19
@GB79 Kardeşin muhtemelen gösterge %15 civarı az gösteriyor , bulunduğun şehirdeki suzuki servisinden durumu anlatıp yardım isteyebilirsin. Servis eger yaparsa suzuki globalden 39T stock ayari bulup, yanılmıyorsam ingiliz ya da çek cumhuriyeti yazilimi atacaklar motora 39T ye göre.
39T den memnun musun ? Durum nasıl ? Ben de yapmayı düşünüyorum ama henüz fırsatım olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
@evuralla görüş forumun eskilerden hem de Ankaralı ;)
Açıkçası, motoru ilk sahibinden böyle aldığım için bir kıyaslama yapamıyorum, bana ilk sahibi, şehiriçinde daha rahat kullanım için değiştirdiğini söyledi, zaten gaza ne kadar asılırsam asılayım tekere gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Hiç aranızda çakmaklık takan var mı? Ben takacak yer bulamadım. Naked modelde gidonda telefon tutacağı takacak yer bile yok.
aymer19
28 Temmuz 2015, 08:25
36 psi de lastik asfalta hiç gömülmüyor ve frende direk kayıyor. 32 psi de gidon dururken zor dönüyor. Aralarda bir ölçü bulmalı deneme-yanılma.
yusufbaris
28 Temmuz 2015, 11:16
Selam Arkadaşlar ,
Zincir dişli seti değiştiren var mı aranızda ? 14500 km'de şuan benim motorum.Servise uğradım geçen zincir baya gevşemişti onu sıktılar ve 15000 bakımında zincir ve dişli setinin de değişmesi gerektiğini söylediler.
Şuan üzerinde olan zincirin KMC520RO 116 bakla olduğunu sanıyorum. Daha kaliteli bi marka alıp mı servise taktırsak.Ayrıca O-Ring değilde X-Ring hatta X-Ring2 diye bişey duydum.Ve bu zincirlerin daha uzun ömürlü olduğunu duydum ne diyosunuz siz ?
Tavsiyesi olan var mı ?
endoramax
28 Temmuz 2015, 11:18
Öncelikle yanıtlarınız için teşekkür ederim. Bende aslında fren yaparken bir iki kere ön kendini bıraktı o yüzden banada 36 psi biraz fazla geldi. Önü 32 arkayı 36 bıraksak bu zamanda sıkıntı olabilirmi tam olarak bilemedim yada en güzeli ara olan 34 yapmak :)
Mirkuza
28 Temmuz 2015, 13:49
Lastik basıncını düşürmek virajda sıkıntı yaratabilir, lastik virajda kenar kısmı ile tutunacak yola , basınç düşerse bu nasıl olacak ? İlla düşürcekseniz birkaç puan fazlası olmasın !
Baris Yzc
29 Temmuz 2015, 15:06
Yeni kisa camurluk alacak ya da mevcur camurlugu kestirecekseniz orjinal camurlugü sayet beyaz ise almak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Yapacağınız en doğru şey gps ile aradaki farkı ölçüm olur +-5 km normal kabul edilir çünkü gps de sürüş esnasında geriden gelebiliyor. Fakat sizin motorunuz için gps muhakkak göstergeden fazla gösterecektir.
Bir sorum daha olacak 6 viteste 90 km/h hızda motorsikletjniz tam olarak kaç bin devir de yol alıyor. Şimdiden teşekkür ederim. Eğer antalya da iseniz gerekli benim inazuma mı test edebilirsiniz.
Ayrton_SENNA
29 Temmuz 2015, 21:53
Zincir yağı alacağım. Motul'un C2, C2+, C4 modellerinden hangisini tavslye edersiniz?
aymer19
29 Temmuz 2015, 22:53
Zincir için xring aynı fiyat bulabilirseniz alın ama pahalıysa o ring (rk ya da did) zincir inazumaya fazlasıyla yeter. X ring ve o ring arasındaki fark bakla birleşim yerlerindeki mini lastik contaların birinde O diğerinde X şeklinde kesite sahip olmaları. X ringin X şekli arasında da yağı muhafaza ediyor olması onu üstün kılıyor ama SS ve racingler de bu avantaj bir anlam ifade ediyor daha çok. Tork ve yüksek hıza daha iyi adaptasyon sağlıyor. Ama sonuçta o ring de aynı işi yapıyor ve baklalardaki yağı asla dışarı çıkarmıyor. Bildiğiniz üzere biz aslında zinciri yağlarken dışını yağlıyoruz aslında asıl gres oringlerle hapsolmuş vaziyette iç kısımda muhafaza ediliyor. Bence did gold o ring alın kesinlikle xringden ne ömür ne performans eksiği olmaz gw250 de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Bu arada bulduğum parçacıdan (çin) ilk malzeme elime ulaştı fiyat muhtemelen servise göre1/4 oranında. Yakında sağ sinyalde gelecek (üzerindekinin camı çatlak) takım olarak aldım sol ihtiyacı olan varsa verebilirim. Parçalar kesinlikle orjinal suzuki china. aksesuarlarda alacağım, karbon etiketler vs.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Ben uzun süredir wurth un inanılmaz yapışkan bir yağı var onu kullanıyorum. Sıkarken ince ama akabinde kalınlaşıyor diğer zincir yağları gibi ama bu sanayi tipi ve çok daha yapışkan. Elinizden bile zor çıkıyor. Tafsiye ederim.
yusufbaris
30 Temmuz 2015, 11:55
Zincir için xring aynı fiyat bulabilirseniz alın ama pahalıysa o ring (rk ya da did) zincir inazumaya fazlasıyla yeter. X ring ve o ring arasındaki fark bakla birleşim yerlerindeki mini lastik contaların birinde O diğerinde X şeklinde kesite sahip olmaları. X ringin X şekli arasında da yağı muhafaza ediyor olması onu üstün kılıyor ama SS ve racingler de bu avantaj bir anlam ifade ediyor daha çok. Tork ve yüksek hıza daha iyi adaptasyon sağlıyor. Ama sonuçta o ring de aynı işi yapıyor ve baklalardaki yağı asla dışarı çıkarmıyor. Bildiğiniz üzere biz aslında zinciri yağlarken dışını yağlıyoruz aslında asıl gres oringlerle hapsolmuş vaziyette iç kısımda muhafaza ediliyor. Bence did gold o ring alın kesinlikle xringden ne ömür ne performans eksiği olmaz gw250 de.
Saol abi teşekkürler.
X ring olan zincirler daha uzun ömürlü oluyomuş.Normal O ringlerden iki kat falan daha uzun gidiyo dediler.
15000 kmde zinciri değiştiricem bu çok normal mi bilemedim.Belki de benim hatamdan dolayı Artık ne kadar doğru bimiyorum.Ama senin dediğine göre farkı sadece X şeklinde olması yönünde.
Serviste yeni zincir dişli ne takacaklar bugün veya yarın gidip soracağım.
aymer19
30 Temmuz 2015, 21:44
Nette araştırırsan kesiti ve yağı nasıl daha iyi muhafaza ettiğini bulursun.15 bin zincir için az. Üzerinde orjinal ne geliyor bilmiyorum ama lastikteki maliyeti dusurme cabaları zincirede yansımış olabilir. 40 bin gidebilmeli iyi bir oring zincir diye aklımda kalmış. X ring 2 kat sanmıyorum ki gitsin ama 40.000 e 10.000 ekler sanırım. Ben RK getirtmiştim xring, o dönemde xx blackbird vardı. Performansa bir etkisi yoktu, ama makine power commanderla da güçlendirilmiş 190 bg bir motordu ve onu takmak icabetti. Ömrünü deneme imkanımız olmadı zira 40.000 km cidden uzun aynı motor üzerinde.
yusufbaris
31 Temmuz 2015, 09:53
Nette araştırırsan kesiti ve yağı nasıl daha iyi muhafaza ettiğini bulursun.15 bin zincir için az. Üzerinde orjinal ne geliyor bilmiyorum ama lastikteki maliyeti dusurme cabaları zincirede yansımış olabilir. 40 bin gidebilmeli iyi bir oring zincir diye aklımda kalmış. X ring 2 kat sanmıyorum ki gitsin ama 40.000 e 10.000 ekler sanırım. Ben RK getirtmiştim xring, o dönemde xx blackbird vardı. Performansa bir etkisi yoktu, ama makine power commanderla da güçlendirilmiş 190 bg bir motordu ve onu takmak icabetti. Ömrünü deneme imkanımız olmadı zira 40.000 km cidden uzun aynı motor üzerinde.
Valla nasıl oldu bilmiyorum ama 15000 bakımında zincir dişli seti değişecek işte malesef.
Evet 40000 baya fazla olur , hele ki 190 bg makine de varsa :)
Servise gidip sordum dün hangi zincir takacaksınız diye.
Üzerindeki zincir DID marka ama çok kaliteli olan bir ürünü değilmiş.Şimdi takacakları DID'nin X Ring olan kaliteli bir ürünüymüş.
Fiyatı da orjinal Suzuki dişliler ve zincir 410 lira.İşçilik te 75 lira.
aymer19
31 Temmuz 2015, 10:18
Dolar bu kadar yükselmeseydi ebaydan vs al derdim. En fazla yarısına hallederdin. Xringin birazda psikolojik etkisi olacak, hani plasebo gibi biraz. Did in demek adisi varmış. İlginç. Did 15.000 lik zincir yapiyorsa imajini zedeler. Ben rks icin çin malı almistim o ringli o bile 16.000 devirmişti. Devamını bilmiyorum motoru sattım çünki.
yusufbaris
31 Temmuz 2015, 10:38
Evet X Ring psikolojik olarak beni rahatlatacak zaten.
Zinciri öyle çok fazla yağsız da bırakmamaya çalışmıştım ama olan oldu artık.Belki biraz daha idare edebilirdi zincir ama usta değiştirelim dediği için yorum bile yapmadım.
CBF 150 vardı bundan öncesinde 20000 de zincir dişli değişmiştim.Benim için de moral bozucu oldu 15000 kmde zincir değiştirecek olmak.
hakanhas
31 Temmuz 2015, 17:16
Arkadaşlar merhaba geçtiğimiz pazar ulusan motordan inazuma f aldım. Öncelikle bayi gerçekten çok ilgisiz sanki zorla satmışlar gibi bir havaları var. Bu durumu belirtmek isterim.
Aldığım motor ilk motorumdur. Bu nedenle kıyas yapamıyacağım ama gerçekten çok konforlu geldi. Kdz ereğlide yaşıyorum. Ankara ereğli arası yol rodaj dolayısıyla oldukça uzun sürdü. 50 tl benzinle 450 km yol yaptım ve daha da giderdi. Yakıt uygun gibi gözüküyor.(uzun yıllar araba kullandığımdan inanılmaz bir rakam geldi.) Tecrübelerimi burdan paylaşmaya devam edeceğim. İyi günler. Tekeriniz düz bassın.
yusufbaris
31 Temmuz 2015, 17:28
Arkadaşlar merhaba geçtiğimiz pazar ulusan motordan inazuma f aldım. Öncelikle bayi gerçekten çok ilgisiz sanki zorla satmışlar gibi bir havaları var. Bu durumu belirtmek isterim.
Aldığım motor ilk motorumdur. Bu nedenle kıyas yapamıyacağım ama gerçekten çok konforlu geldi. Kdz ereğlide yaşıyorum. Ankara ereğli arası yol rodaj dolayısıyla oldukça uzun sürdü. 50 tl benzinle 450 km yol yaptım ve daha da giderdi. Yakıt uygun gibi gözüküyor.(uzun yıllar araba kullandığımdan inanılmaz bir rakam geldi.) Tecrübelerimi burdan paylaşmaya devam edeceğim. İyi günler. Tekeriniz düz bassın.
Öncelikle hoşgeldin aramıza. Gerçekten gayet konforlu bir motor.
50 liralık benzinle 450 km mi ? Ben 50 liralık benzinle anca 250-270 km arası yol gidebiliyorum.Sen ne yaptın öyle :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO