PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

bortchu
05 Temmuz 2015, 12:14
arkadaşlar kendimi tanıtmadım özür, 19 sayısı yaşım değil, 46 yaşındayım. 30 yıllık motor sürücüsüyüm. motor kalite olarak ok ama yakıt konusu da hadi neyse ağır oturaklı motor diyelim. ama yedek parça olayı şaka gibi. yok, bana uymaz inazuma ya da suzuki...malum siteye ilanı verdim bile..birazda boyalı vs çıktı...soğudum iyice... ilgilenenlere duyrulur..en uygun fiyatlısı benimki sitede...:(

geç bulduk tez ayrıldık aymer kardeşim. keşke aramızda devam edebilseydin

aymer19
05 Temmuz 2015, 14:42
İlanı kaldırdım...acele karar vermek istemiyorum...4.78 lt ile 107 km şehiriçi normal kullanım bu arada. Yani 4.47 lt/100 km. 4 ün altına düşmesi için özel sabır ve çaba gerek, ama bu rakam 4.25 lt lere oturacak gibi zamanla. 3.5 lt yakanlara göre yaklaşık %20 fazla. 500 km de 7.5 lt fark=35 tl ayda fazladan çıkacak rakam… yılda 420 tl yapar ki buda bedava yakıtla yak.2000 km tatil turu demek. Güzel rakam maalesef.

Mirkuza
05 Temmuz 2015, 15:32
Abi bırakın şu yakıyor yakmıyor işlerin.binin keyfinize bakın , zaten forumlarda otomobildede ben şunu yakıyom o şunu yakmış muhabbetleri döner durur, 125 cc motor 2-2,5 litre , 250 cc motorda 3,5-4,5 lt yakar ince hesap yapmanıza gerek yok bu iş bir hastalık hesapladıkca hesaplar durursunuz , bu psikoloji size motordan keyf aldırmaz.
Bir süre sonra artık motor size binmeye başlar yok şu kadar fosfor yaktırdım bugün diye

aymer19
05 Temmuz 2015, 17:04
Cidden çok yakıyor. Kaçınılmaz tecavüzden zevk almak hiç bana göre değil. Biniyoruz bakalım. Seneye kesin gidiyor...

Mirkuza
05 Temmuz 2015, 17:07
Abi 100cc cub tavsiye ediyorum çok yakıyo diyenlere

aymer19
05 Temmuz 2015, 18:37
Ben çok yakıyor derken muadillerini kastediyorum, sanırım tam okumadınız mesajlarımı. Yoksa bisiklet te bir ulaşım aracı.
Anlamadığım konu da eleştiri getirenlere "git o zaman şunu yap" diye yaklaşılması, barış arkadaşımda yaşlısın madem parça pahalı diyosun ucuza kasko yaptır demişti. Suzukiye "kalben" bi bağlılık mı var. Duygusallık niye....:-)..millet olarak öğrenemeyeceğiz sahip olduğumuz herhangi bir seyin elestirilmesine. Oysa bende bu motordan aldım. Bugün kullandım ayrıca. Markaya düşmanlığım olsa almazdım. Tamamen objektifim. Rahat diyorum, kaliteli, yolda gidişi güzel. Sesi çok hoş. Ama aynı zamanda ağır-hantal yavaş ve muadillerine hatta pek çok 500-600 cc motora göre çok yakıyor. Parçası anormal pahalı. 14000 tl lik bir motorun egsoz sistemi 5000 tl olmamalı.

Baris Yzc
06 Temmuz 2015, 10:19
Kimse bir motosiklet yüzünden birbirini kırmasın, hakan abi yakıt konusunda haklı. Evet ben pazar günü (dün) yaklaşık 340 km yol yaptım tapa gaz da gittim sollama için 5 viteste 120 de yaptım , uğradığım şehir de 15 km sehirici de kullandim ve yakit ortalamam 4.35 lt/100 km anormal bir deger degil belki lakin 250 cc ozelinde cok.
Soyle dusunmek lazim hak ediyor mu bence evet :D

Guclu gucsüz konusunu da ben söyle aciklik getiriyorum, nakedlarin son hızı racing makinelere göre düşük oluyor(malum rüzgar dinamiği) + motosiklet ağır + konforlu olduğu için gaz tepkisi daha farklı. Bilmem siz de kullanıcı olarak fark etmissinizdir , cukurdan geçerken bariz bir arka amortisör yüzünden güçte dalgalanma ve gücü yansitamama oluyor , hani hız limiti yetiyor. Uzun otoban ve uzun viyadukler için belki sıkıntı olabilir.

Bir de hepimizin kaçırdığı bir nokta var , bu motosiklet aslında 44 bg, gerek saffet ucuncu belirtiyor, gerek fuar yetkilisi arkadaş, gerekse ingiliz forumlarında ingilizce okudum. Euro normlari gereği kisitlanmis bir makine. Çünkü Japonlar arasında her zaman blok olarak en güçlü olan suzuki 250 cc de 24 bg makine mj yapacaktı.

Bu kısım hakan abiye , abi kawa haric bütün Japonlara sahip oldum.
Hondayi marka mentalitesi yüzünden alamayacagim. Adamdan şu renk istiyorum diyorsun iii o yok bu var bunu alırsan olur yoksa satmiyoruz diyor ve benim gibi bir müşteriyi ömür boyu kaybediyor.

Yamaha x max in parçaları için soydu soğana cevirdi.

Suzuki den orjinal on cam aldım. Servis montaj yaparken catlatti , 2 gün sonra aynısını ücretsiz olarak teslim etti , catlakla geziyorum tam kirilinca yenisini takacam :D
parça fiyatları pahali ama servis (antaly) nazik.

Kawa en ufak bir fikrim yok , ama merak ediyorum.

Ama yine diyorum bundan sonra yeni bir makine alırsam ya suzukinin gsr 750 ya da kawa ern 6 vs düşünüyorum. Dayatmacı olmayan bu iki marka dan birini tercih edeceğim.yani abi soruna gelirsek suzuki ve kawaya duygusal bakıyorum.

aymer19
06 Temmuz 2015, 18:33
satıştaki motor sayısı ben verdiğimde 107 idi 121 e çıkmış. yani yeni ilan sayısı artarken eskiler satılmıyor. 44 bg olayı bence şehir efsanesi.
50 cc pejodan başlayarak toplam 11 motorum oldu. memnuniyet konusunda sıralamaya koysam (kesinlikle önyargısız) suzuki ilk beşe girmez. ben şuna inanıyorum, iyi motor küçükte olsa büyükte olsa yolda giderken enaz "neden" sorusu sorduran motordur. suzukide sürekli "neden.. neden.. neden"...:)))..motorunu seve arkadaşlara hakvermiyor değilim sonuçta suzuki bu. motorunun çalışma stabilitesi mükemmel. kalite fışkırıyor heryerinden..bunlara cidden laf yok..keşke biraz cbf vari bir üretim olabilseydi aslında parçası bol ve ucuz olurdu. gerisi göze görünmezdi. aslında nette araştırıyorm aftermarket parçalar bile yok henüz piyasada onlar olsa yine sorun yok. ama ebay da bile aratın parça yok.

bortchu
06 Temmuz 2015, 21:13
Arkadaşlar ben de hafta sonu 255 km yol yaptım (50 km şehir içi)44 tl yaktı, 1 lt 27 km. bence gayet makul. ben inazuma'yı alırken beklentim şuydu: 80-100 km stabil gidebilsin, konforlu olsun... her ikisini de karşılıyor. ben memnunum. aymer19 arkadaşa katıldığım taraf servis hizmetinin berbat olması (ankara için) 1000 km bakımını ulusan'da 290 tl'ye yaptırdım, 2 lt yağ değişti gerisi gevşeyen yerleri sıkma vs. aynı bakımı endo motor 140 tl'ye yapmış. durumu suzuki türkiye'ye iki sefer bildirdim ama geri dönüş bile olmadı. suzuki japonya'ya nasıl bildirebilirim onu düşünüyorum. herkese slm.

aymer19
06 Temmuz 2015, 22:43
80-100 le gidince 4 lt altına düşüyor olması sevindirici. Ankara endo motorla ilk gün konuştum servisteki arkadaş inazumadan için "ucuz motor" terimini kullanınca ilk hayal kırıklığımızı yaşamıştık..eee ..adamlar harleyinde servisi..

bortchu
07 Temmuz 2015, 01:42
80-100 le gidince 4 lt altına düşüyor olması sevindirici. Ankara endo motorla ilk gün konuştum servisteki arkadaş inazumadan için "ucuz motor" terimini kullanınca ilk hayal kırıklığımızı yaşamıştık..eee ..adamlar harleyinde servisi..

evet yaptığım yolda hep artçım vardı, bayağı bir bölümü dağ tırmanışı (güdül sorgun yaylası) idi. dediğim gibi beklenti önemli. ilk arabamı hatırlıyorum: Serçe. az yakmasıyla ünlüydü, ancak 120'nin üzerinde inanılmaz yakıyordu... 250 cc'lik bir motordan 650'lik performans beklememek gerekir diye düşünüyorum. bu arada aymer19 kardeşim yaptığınız yorumlar ilgi çekici ve güzel. Aristo "Atinalılar at, ben de at sineğiyim" demiş. söylemek istediğim basmakalıp şeyler dışında söz etmek her zaman iyidir. "at sineği" alegorisi için affınıza sığınıyorum. anladığım kadarıyla bayağı bir tecrübeniz var motor konusunda, aramızda kalmanızı ve bizi bilgilendirmenizi bekliyorum. benim bu üçüncü motorum, (öncekiler crypton, ybr 125) yaklaşık 7-8 bin km kadar tecrübem var. daha önce de bahsettiğim gibi servis olayı berbat ötesi. 5000 bakımı için eskişehir'i bile düşünüyorum. slm, saygılar.

aymer19
07 Temmuz 2015, 02:50
Bortchu arkadaşım tşk ediyorum anlayışın için. Üyelik tarihim 2006 imiş yeni farkettim. Yani ben cidden motorsuz yapamayanlardanım. Zira benim bu sitedeki sürem bile pekçok motorseverin motorculuk serüveninden fazla. Büyük kazada yaptım bir ay ayrı kalabildim ancak. Çocukluğumdan beri biniyorum. Öyle grupla çıkmak motosiklet kültürü vs değil de ben direk motosikletin tutkunuyum. Mekanik bilgimde var, 2 antika motor topladım boyalarını da kendim yapmak kaydıyla. Motorlarımın bakım ve tamiratlarını genelde kendim yaparım. Kışında biniyorum motora, araba olayı 3 senedir yok bende. 2 arabanın birini sattık kalanı eşimde.
Inazuma güzel motor. Kaliteli, sağlam. Kusurlar illaki olabilir.

Mirkuza
07 Temmuz 2015, 11:33
Aymer kardeşim sadece sana hitaben demedim ben 100cc cub tavsiye ediyorum cümlesini! Amacım seni kırmak değil ben şu foruma son 10 gündür giriyorum yakıttan başka bişey konuşan yok Muadilleri daha az yakıyor diyorlar R25 e bakıyorum 6 litre yaktıran bi ton adam var. Benim amacım marka fanatikliği kesinlikle değil ama bindiğim motor şu 250 cc den 100 km de 0,217 Lt daha çok yakıyor diye incenin incesi hesaplar yapıp motora binme keyfimin içine etmek istemiyorum :) Yaksın helal olsun koçuma

Not: Yakıt motosiklette kullanıcıdan kullnıcıya bulunan şehrin trafiğine ve birçok etkene göre çok farklılıklar gösterir takılmayın bunlara binin motorunuza sadece binin

Not: Yedek parça konusuna gelince motor çinde üretiliyor arkadaşlar birkaç yerel çin sitesi buldum ve inanılmaz ucuz orjinal haojue parçalar. Yakında birileri bunun farkına varıp bi sürü parça geitir diye düşünüyorum

bortchu
08 Temmuz 2015, 00:26
Aymer kardeşim sadece sana hitaben demedim ben 100cc cub tavsiye ediyorum cümlesini! Amacım seni kırmak değil ben şu foruma son 10 gündür giriyorum yakıttan başka bişey konuşan yok Muadilleri daha az yakıyor diyorlar R25 e bakıyorum 6 litre yaktıran bi ton adam var. Benim amacım marka fanatikliği kesinlikle değil ama bindiğim motor şu 250 cc den 100 km de 0,217 Lt daha çok yakıyor diye incenin incesi hesaplar yapıp motora binme keyfimin içine etmek istemiyorum :) Yaksın helal olsun koçuma

Not: Yakıt motosiklette kullanıcıdan kullnıcıya bulunan şehrin trafiğine ve birçok etkene göre çok farklılıklar gösterir takılmayın bunlara binin motorunuza sadece binin

Not: Yedek parça konusuna gelince motor çinde üretiliyor arkadaşlar birkaç yerel çin sitesi buldum ve inanılmaz ucuz orjinal haojue parçalar. Yakında birileri bunun farkına varıp bi sürü parça geitir diye düşünüyorum

mikuza kardeşim sitelerin linkini vereydin iyiydi. slm

Mirkuza
08 Temmuz 2015, 01:07
Şu an hatırladığım www.allytao.com var ,googlede haojue suzuki inazuma gw250 yazıp bölge olarak çin seçilirse bi sürü site çıkıyor. Mesela ön çamurluk görmüştüm hem orjinal hem boyalı 35 usd ye karenaj parçaları gidon kolları orjinal stickerlara kadar her parçası var, ama aliexpress sitesi kadar güvenli sitelermi onu bilmiyorum

evural
08 Temmuz 2015, 09:30
İnazuma 100 km'de 3.5- 4 litre, zorlarsan da 4.5 litre yakıyor. Benim ortalamam 3.7 gibi. 90 km'yi geçtiğim çok nadirdir. Daha çok yakan varsa 650 cc'ye geçmesini öneririm. Çünkü daha yüksek yakıt değeri, 250 cc'yi 650 cc gibi kullanıyorsun demektir. Dolayısıyla 650 cc kadar, hatta daha fazla yakar motor. Ha ben yavaş gidemem diyen varsa da yüksek yakıt tüketimine katlanır. Aynı arabalar veya diğer motorlu taşıtlarda olduğu gibi.

arslan26
08 Temmuz 2015, 10:00
Arkadaslar inazumaya traker canta takan varmi givi trk46n veya trk52n, yada kappa kgr 46... varsa yandan ve arkadan nasil gozukuyor fotograf ekleyebilirlermi?

reverse
08 Temmuz 2015, 14:48
http://i.hizliresim.com/n7XyGa.jpg

http://i.hizliresim.com/rQAyQB.jpg

Buyrun fotoğraflar. :)
Kappa kgr46 canta.

arslan26
08 Temmuz 2015, 15:00
http://i.hizliresim.com/n7XyGa.jpg

http://i.hizliresim.com/rQAyQB.jpg

Buyrun fotoğraflar. :)
Kappa kgr46 canta.

Önce Allah razi olsun sonrada Masallah diyeyim inazumaya tek yakisan canta tarzi bu iste...
fotograflar icin sonsuz tesekkurler, 52lt lik model fazlami buyuk gelir? Ideali 46mi yoksa

hyanax100
08 Temmuz 2015, 15:38
Suzuki inazuma'nın naked modelinden çok bu modeli hoşuma gidiyor. Güle güle kullan.

reverse
08 Temmuz 2015, 16:21
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Bendeki f model oldugundan fotolari yuklerken tereddüt ettim aslında ama işinize yaradiysa ne guzel.
52 litre olani buyuk gelir mi bir fikrim yok hic bakmadim bile cunku onun yapisi biraz daha farkli. 46lt daha bir kare kutu sekilli oldugundan ozellikle bunu aldik
Model seciminde esimin etkisi buyuk. Bence de bu tip cantalar cok yakisiyor. Oval tipli cantalari sevmiyorum.

sozerten
09 Temmuz 2015, 16:45
Merhaba. Uzun zamandır foruma giremiyordum nedeni ise inazumamla deli gibi gezmemdi :D sırasıyla eskişehir nazilli izmir datça izmir eskişehir yalova nazilli rotasını yaptım. Shellden aldığım benzinle 50 tlye 220 km giderken opetten aldığım benzinle 50 tlye 280 km yol gittim. Yolculuk süresince motorum herhangi bir sorun çıkartmadı. Inazumamı seviyorum :)

arslan26
09 Temmuz 2015, 17:30
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Bendeki f model oldugundan fotolari yuklerken tereddüt ettim aslında ama işinize yaradiysa ne guzel.
52 litre olani buyuk gelir mi bir fikrim yok hic bakmadim bile cunku onun yapisi biraz daha farkli. 46lt daha bir kare kutu sekilli oldugundan ozellikle bunu aldik
Model seciminde esimin etkisi buyuk. Bence de bu tip cantalar cok yakisiyor. Oval tipli cantalari sevmiyorum.

52 lt canta inazumaya buyuk duruyor bana gore, kgr46 modelini alicam peki alt tabla ayrimi satiliyor yoksa cantayla birliktemi geliyor

reverse
09 Temmuz 2015, 18:52
Malesef alt tablayi ayri almak gerekiyor.

aymer19
09 Temmuz 2015, 19:13
Merhaba. Uzun zamandır foruma giremiyordum nedeni ise inazumamla deli gibi gezmemdi :D sırasıyla eskişehir nazilli izmir datça izmir eskişehir yalova nazilli rotasını yaptım. Shellden aldığım benzinle 50 tlye 220 km giderken opetten aldığım benzinle 50 tlye 280 km yol gittim. Yolculuk süresince motorum herhangi bir sorun çıkartmadı. Inazumamı seviyorum :)

%30 a yakın bir fark var shell le opet arasında o zaman. Hesap hatası olmasın?
Bu arada bi iki begenmedigim parçayı yurtdışından getirtme yoluna gidiyorum. İnazuma olarak pek yok parça ama "li chi" olarak zibil gibi..:))

sozerten
09 Temmuz 2015, 20:45
%30 a yakın bir fark var shell le opet arasında o zaman. Hesap hatası olmasın?
Bu arada bi iki begenmedigim parçayı yurtdışından getirtme yoluna gidiyorum. İnazuma olarak pek yok parça ama "li chi" olarak zibil gibi..:))

Hesap hatası yok, arada biraz da kullanım farkı var. shellden benzin aldığım zaman 120nin altına düşmemiştim. Opetten doldurduğum depoyla 95-115 arası gittim zaman zaman 140ı buldum yine.

aymer19
09 Temmuz 2015, 22:11
Opetten alınca dusuk devirde kullannissin, sartlar esit degil. %30 fark 9000 devir yerine 7000 olmasindan...

cansin09
10 Temmuz 2015, 21:42
arkadaşlar kymco motorumu tayin olmam sebebi ile sattım bir ay önce ama motorsuz duramayacağımı anladım ve tekrar motor sahibi olmak için inazuma arayışı içine girdim. sizin bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. heeee birde tayin olduğum yer şırnak yani servis değil tamirci bile olmayan bir yer o yüzden ilk etapta pulsar alacaktım ama sorun yaşatacağını düşünerek, sorun yaşatmayacağını umduğum inazuma arıyorum. ikinci elllere baktım 10500 ile 12000 arası değişiyor bu durumda sıfırmı yoksa rodajı tamamlanmış 5-6000 km de inazuma mı önerirsiniz. sıfır alsam bayramdan sonra alırım ve 5 gün içinde rodajı tamamlayabilirmiyim rodaj km'si 1000 km'mi? biraz karışık yazdım ama cevap vermek isteyen arkadaşların bilgi ve tecrubelerine ihtiyacım var. ayrıca adana mersin bölgesinde inazumasını satmak isteyen varsa paslaşalım. herkese kazasız ve sorunsuz günler.

aymer19
10 Temmuz 2015, 22:57
Suzuki o bölgede sorun olabilir gibi servis açısından. Honda sanki daha uygun. Inazumanın sıfırı 13950+ruhsat plaka sigorta vs 14500 olur. F olursa 1000 fark var. Sıfır alırsanız servise mutlaka ihtiyacınız olacak zira yağı bile orda değişecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Bu arada motor hakkındaki görüşlerim gün geçtikçe daha olumlu hale geliyor. Cidden çok rahat. Motorunun stabilitesine rölantinin 1500 de hiç sapmadan kalmasına hayran oldum. Yakıt için ideal devirler çok performanstan ödün vermeden 4000-6000 gibi. 4 lt yakalanabilir bu devirlerde. Şehiriçi torku gayet yeterli, yokuşlar hiç hissedilmiyor.

cansin09
11 Temmuz 2015, 00:04
şırnakta hondanında servisi yok ki. sadece bajaj'ın var hepsinden baktım. sanırım o da bisikletçi gibi bir yerdir. kafam çok karıştı yine ne alacağımı bilmiyorum...

bortchu
11 Temmuz 2015, 02:24
Suzuki o bölgede sorun olabilir gibi servis açısından. Honda sanki daha uygun. Inazumanın sıfırı 13950+ruhsat plaka sigorta vs 14500 olur. F olursa 1000 fark var. Sıfır alırsanız servise mutlaka ihtiyacınız olacak zira yağı bile orda değişecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Bu arada motor hakkındaki görüşlerim gün geçtikçe daha olumlu hale geliyor. Cidden çok rahat. Motorunun stabilitesine rölantinin 1500 de hiç sapmadan kalmasına hayran oldum. Yakıt için ideal devirler çok performanstan ödün vermeden 4000-6000 gibi. 4 lt yakalanabilir bu devirlerde. Şehiriçi torku gayet yeterli, yokuşlar hiç hissedilmiyor.

aymer19 arkadaşım, aramıza (nihayet) hoş geldin. motorun kalitesi gerçekten iyi. 4 lt için 4000-6000 devir yapmanıza gerek yok, daha önce de yazdım geçen hafta 250 km yaptım (7000-8000 devir=90/105 km/h) ortalama 1 lt 27 km. slm

aymer19
11 Temmuz 2015, 02:43
Cansın arkadasım, şırnakta yoksa da yakın illerde vardır. Suzuki o anlamda tr de 2 ile acik ara 3. Sirada. Bajajı ben olsam boşveririm. 100.000 i devirebilecek bir motor al sağlamlık açısından. Yok 1 sene binecegim diyorsan mondial al. Cin olarak bence en iyisi o. Kalite diyorsan 4 japon, ucuz ve servisi olsun diyorsan mondialin yeni modelleri var 5000 tl civarı.

Mirkuza
12 Temmuz 2015, 12:37
Cansın09 bence bajaj boxer al cafe racer yap çok yakışıyor, tek kusur bana göre ön kampana fren

Baris Yzc
12 Temmuz 2015, 16:01
Kardeşim hosgeldin. Uzun süredir foruma girmiyordum kısmet sanaymis , bana kalırsa al. En yakın adam akilli butun servisler antepte ve 500 km. Bir kismi otoban zaten 4.5 saatlik yol yani. Bende o bölgede ailemin görevi icabı yaşadım , babam hep 2. Yılında olan ve garantisi dolan motosikletleri tercih ederdi.
Hakan abi honda demis birakin hondayi hiçbir motosikletin doğru düzgün servisi yok orada belki şimdi değişmistir bilmiyorum. Bana kalırsa al bir inazuma ya da başka sevdiğin bir motosiklet gönül rahatlığıyla bin. Yakıt olarak bajaj grubu kadar hassas degil soyleyim yani aslında iyi , soyleki gecen sene antepte kuzenimin kırmızı inazumasinda kalitesiz kacak benzinle 15 gün kadar aralıksız 1000 km kadar kullandım sorunsuz kullandım , bunu neden diyorum bölgede kaliteli yakıt kolay bulunmuyor.
Ne alayım demişsin kazasiz boyasız olmak şartı ile kilometreye takılma, bulabilirsen kırmızı al çok şekil 😆

ninja h2
12 Temmuz 2015, 16:16
Ben bu makinayı almak istiyorum 2013 model km 26.800 fiyat 9.450 istiyor bir ilan sahibi sizce km ye göre fiyat yüksek değilmi adam en son 9,200 oluru dedi sizce ne yapayım.

Mirkuza
12 Temmuz 2015, 17:29
Durma hemen al , muhtemelen bir kusuru vardır yoksa 9.200 vermezler,çok çok iyi fiyat çok önemli bi hasarı yoksa alınır

ninja h2
12 Temmuz 2015, 21:41
fotolarda bir sıkıntı olduğunu görmedim zaten makinayı incelemeden almam şimdi bu kilometreye iyi bir fiyatmıdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

inazuma on numara makine bu rahatlık 250cc hiç bir motorda yok kesinlikle benim olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

düşüncelerinizi bekliyorum dostlar.

Sokollu
13 Temmuz 2015, 01:36
Ben bu makinayı almak istiyorum 2013 model km 26.800 fiyat 9.450 istiyor bir ilan sahibi sizce km ye göre fiyat yüksek değilmi adam en son 9,200 oluru dedi sizce ne yapayım.

Km.ye göre fiyat neden yüksek olsun ? Gayet uygun yazılmış bence. Ben şu an 20.500'deyim 13 model ev iş arası 12 km. olduğu halde böyle.

Ben zaten yakında bu kilometre ve yıl oranındaki çelişkiler üzerine bir konu açacağım. Bu makineler harakiri yapmadığına göre 3.yılına girerken 30bin'e yaklaşmış olmalı. Gel gör ki güzelim memlekette hiç 30bin üzeri makine yok.

Satın almadan önce ustanıza baktırın ayrıca zincir dişli durumuna da bakın. Düzenli temizlenip yağlanmadıysa değişmesi gerekebilir.

Daha önce de yazdım, önümüzdeki 2 sene boyunca Inazuma kullanmaya devam edeceğim. İnşallah kazasız belasız kullanıp, 60bin km'ye kadar görmek istiyorum.

Selamlar

aymer19
13 Temmuz 2015, 03:02
Düşüncenizi etkilemek istemem ama o motorla bende ilgilenmiştim. Sahibi beyefendi bir arkadaş. Ancak motor biraz hor kullanılmış. Videosunuda göndermişti saolsun. Ben kuyruk kısmı kesik olduğu için almamıştım. Plakanın altından itibaren yok. Ayrıca sağ manet kırık. Arka bar yoktu beyefendi almıştı. Egsoz korumalarında ve koruma demirinde çizikler mevcut. Ayrıca karenajlarda da olduğunu kendi söylemişti. Dediğim gibi plakanın altı komple yok. O parça komple çamurluk demek. Fiyat araştırmalı ben sormadım ama suzuki ona 500 der gibi sanki. Manette 100 filandır. O fiyata başka sorunu yoksa yinede iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:55 ----------

Sağ ön sinyal çatlaktı. Çiftini buldum aliexpreste 28 usd saticiylada yazistik. Saliya verecek kargoya. Bu sinyalin teki bikebanditte 70 usd...aklinizda bulunsun..sol sinyale ihtiyacı olan varsa verebilirim. "Li chi" olarak aratın nette. Parça ve aksesuarlar var uygun rakamlara. Ama güvenilir site henüz bulamadım.

ninja h2
13 Temmuz 2015, 08:03
bu motor balikesir gönende o motordanmı bahsediyoruz dostum.

aymer19
13 Temmuz 2015, 11:23
Evet doğrudur.

yusufbaris
13 Temmuz 2015, 14:39
Merhaba arkadaşlar,
Lastik basıncı ile ilgili Inazuma klavuzunda aşağıdaki gibi bir bilgi var.Bana biraz çok gibi geldi.
Tek kişi ve çift kişi bile hava basıncı 36psi diyor.Ne kadar mantıklı demicem çünkü adamlar biliyodur herhalde.
Siz ne diyosunuz ?
http://i.hizliresim.com/7bEb6N.png (http://hizliresim.com/7bEb6N)

bortchu
13 Temmuz 2015, 21:25
Herkese merhaba
arkadaşlar kask takınca belli bir zaman sonra saç diplerinde müthiş bir ağrı oluyor. 50 km kadar gittikten sonra çıkarıp başımın rahatlamasını sağlıyorum. herkeste aynı şey oluyor mu? bu konuda tecrübesi olanların yazmasını isterim. slm

aymer19
14 Temmuz 2015, 11:00
Bir dönem uzun saçlıydım, arkadan bağlı halde kask takmak tam bir sıkıntıydı. Bağladığım yer kaskın içine giremediği için ön kısımdaki saçlar çekilir vaziyette gitmek zorunda kalıyordum. Ağrıda yapıyordu. Saç kaybına yol açtığını farkedince o panikle gidip 3 e vurdurmuştum. Saçlarınız uzun ya da sert ya da çok gürse ondan olabilir diye düşünüyorum. Bir beden büyük kaskla deneyin bence.

sozerten
14 Temmuz 2015, 15:40
Arkadaşlar merhaba. Üç haftada yaklaşık 2900 km yol yapıp memlekete geldikten sonra motoru garaja koydum. Bugün sabah bir de baktım arka lastik bildiğin erimiş. Burda bilgisayar olmadığından dolayı eski sayfalara girip lastik tavsiyelerini okuyamıyorum. Sizden ricam inazumada en iyi performans veren lastik hangisidir yazabilir misiniz? Yüzde 90 asfalt yüzde10 arazide kullanıyorum motorsikletimi

Mirkuza
14 Temmuz 2015, 20:57
Sözerten motorun 2. El miydi 2900 km de nasıl erir , önceki sayfalarda lastik seçimi konuştuk michelinde birebir ebat yok , orjinal ebat batlax bt45 ve metzeller lasertech modellerde var, yada ön lastiğin 110\70 olursa seçenek çok rosso2 lastiğide öven çok bu arada

Sokollu
14 Temmuz 2015, 22:42
Sözerten motorun 2. El miydi 2900 km de nasıl erir , önceki sayfalarda lastik seçimi konuştuk michelinde birebir ebat yok , orjinal ebat batlax bt45 ve metzeller lasertech modellerde var, yada ön lastiğin 110\70 olursa seçenek çok rosso2 lastiğide öven çok bu arada

Hocam toplam km. 2900 değil arkadaş o kadar süren bir yolculuk sonra farketmiş.

Önü 110/70 olarak 1 tık küçültüp Michelin taktırmayı düşünüyorum önümüzdeki aylarda. Islak zemin performansını beğenen arkadaş çok forumda. Irc'den her türlü iyi olacağı kesin.

sozerten
15 Temmuz 2015, 01:00
Teşekkürler arkadaşlar

aymer19
15 Temmuz 2015, 19:10
yakıt konusunda son durumumu belirtmek isterim;
183 km yapmışım 38 tl benzinle. hesap sonucu 4.34lt/100km ye tekabül ediyor. oysa hernekadar 5000-6000 devri geçmeyeceğim desemde, o kadar sakin kullanamadım. sonuç benim için tatminkar. birde lastik havalarını kontrol ettim ilk kez. ön 9 psi çıktı, nasıl inmiş o kadar anlam veremedim, umarım patlak değildir. dolayısıyla yakıtın dahada düşme ihtimali var doğru basınç sonrası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

arkadaşlar kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum, mümkünmü bu? profilden baktım ama bulamadım.

Baris Yzc
16 Temmuz 2015, 14:00
Lastik boyutunu değiştirmeyin bridgestone battlax var alman metzeller var (yazımı doğru olmayabilir kusura bakmayın) onların boyutu Diablo gibi değil tam uyumlu onları tercih edin.
Bu arada lastikler kaç bin km de eridi

Yakıt tüketimim uzun yolda 120 130 la 4 litre civarında gayet normal kuruş hesabı zaten keyif vermiyor

Bir sorum daha olacak Mono shock amortisör nasıl ayarlaniyor bilen var mı ?
Hangi derece de kullanıyorsunuz ?

Simdiden teşekkür ederim :)