Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Motor_Derili
24 Nisan 2015, 23:08
Motorumu bugün hayırlısıyla eski motorcu bir abimize sattım. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullansın. Selamlar
Sifir gibi. Xmax a gececegin icin satiliktir. Forumdan biri alirsa sevinirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-ilk-sahibinden-aksesuarli-2015-subat-cikisli464-kmde-sifir-gibi-208358561/detay/
motorcu48
25 Nisan 2015, 03:51
Arkadaşlar Inazuma'nın radyatör sıvı haznesi nerede ? Sağ taraftaki kapağı açmak mı gerekiyor ?
Yağ olarak Ipone 10/40 düşünüyorum, ne tavsiye edersiniz ?
Uyumlu hava filtresi, yağ filtresi gibi ürünleri nerden temin edebilirim ?
Sorular sorular sorular :)
Herkese kazasız sürüşler.
İpone 10.4 yag katiyor bizim servis oldukca basarili diyebilrim
Baris Yzc
25 Nisan 2015, 13:17
Inazuma uzun yolda rüzgar anlamında yorucu oluyor mu ? Bilgisi olanlar paylaşabilir mi ?
Sokollu
25 Nisan 2015, 19:20
İpone 10.4 yag katiyor bizim servis oldukca basarili diyebilrim
Hocam Castrol,Motul ve Ipone denemiştim Cbr250'de vites geçişi ve titreşim olarak en başarılısı Ipone 10/40 (sentetik olmayan) gibi geldi. Aynı yağı Inazuma'da denemek istiyorum, olur da yağ seçen bir makinedir diye yorumlarınızı almak istedim.
Periyodik bakımlarda Motul kullanılmış hep. Sizin kullandığınız yağ bu mu hatırlıyorsanız ;
http://elmasmotor.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_2002.jpg
babica
25 Nisan 2015, 20:07
Inazuma kitapçığında zincir 1000 km.de bir yağlanır diyor.Ayrıca zinciri temizlerken gazyağı veya mazot kullanmayın diyor.Nasıl temizleyeceğiz peki<<?
motorcu48
25 Nisan 2015, 21:10
Hocam Castrol,Motul ve Ipone denemiştim Cbr250'de vites geçişi ve titreşim olarak en başarılısı Ipone 10/40 (sentetik olmayan) gibi geldi. Aynı yağı Inazuma'da denemek istiyorum, olur da yağ seçen bir makinedir diye yorumlarınızı almak istedim.
Periyodik bakımlarda Motul kullanılmış hep. Sizin kullandığınız yağ bu mu hatırlıyorsanız ;
http://elmasmotor.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_2002.jpg
Aynen bu yagi bizim servis kullaniyor.ipone resmi sitesinde ise daha ust seri yaglari tavsiye ediyor fakat bu yag gayet basarili .ipone kalitesi ve sentetik temel korumayi sagliyor
Motulda guzldir ben inazumada kullanmadim ancak castrol gibi yaglari kullanipta inazumada sevmeyenlerde oluyor
Zuzuuw
25 Nisan 2015, 21:45
Motorumu bugün hayırlısıyla eski motorcu bir abimize sattım. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullansın. Selamlar
Kaç gaymeye gitti? Hayırlı olsun bu arada.
Var mı benim drifti alıp, üzerine 7500 alıp, Inazuma verecek babayiğit? :bounce:
Sokollu
25 Nisan 2015, 22:25
Inazuma kitapçığında zincir 1000 km.de bir yağlanır diyor.Ayrıca zinciri temizlerken gazyağı veya mazot kullanmayın diyor.Nasıl temizleyeceğiz peki<<?
Hocam kitapçık kusura bakmasın da bu memlekette zincir yağlamak için 1000 km beklersek, dişliyi de zincir setini de elimize alırız :pale:
Ben motul temizleme spreyi kullanıyordum, 400 ml. 40 TL gibi bir fiyatı var, iki temizleme de bitiriyordum. 1 litre gazyağı aldım 10 TL'ye, paşalar gibi temizliyor, uzun süre uçmasını bekleyip bezle kuruduktan sonra yağı 2 tur dıştan ( dış taraftan büyük dişli kısmına) bir de içten (teker ile zincir arasına bir kağıt koyduktan sonra) sıkıyorum, kafam rahat biniyorum. Maksimum 300km.de 1 kez yağlayıp, 2 yağlamada bir temizlemeye çalışıyorum.
Aynen bu yagi bizim servis kullaniyor.ipone resmi sitesinde ise daha ust seri yaglari tavsiye ediyor fakat bu yag gayet basarili .ipone kalitesi ve sentetik temel korumayi sagliyor
Motulda guzldir ben inazumada kullanmadim ancak castrol gibi yaglari kullanipta inazumada sevmeyenlerde oluyor
Teşekkürler bilgi için. Castrol genelde titreşime neden oldu bende daha önceki motorlarımda. Fiyatına göre iyi performans veriyor olabilir ama 4bin km.de bir değişen ve motorun en önemli takviyesi olan yağ için aradaki farkı vermeye değer diye düşünüyorum.
ardacik
25 Nisan 2015, 23:03
Arkadaşlar 2013 model siyah Inazuma ile aranızdayım. Aksesuar siparişlerini verdim (stomp grip, gidon pad gibi ufak şeyler) beklemedeyim.
Bir fotoğraf atayım ;
http://i.hizliresim.com/YB5PoA.jpg (http://hizliresim.com/YB5PoA)
Allah hepimize dilediği motoru kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
16bin bakımı için yapılması gerekenler ile alakalı sorular soracağım. Şimdilik zincir temizleme, lastik hava basıncı gibi şeylerle uğraşıyorum. Tabi bir de trafik sigortası var. Haftasonları Avrupa yakasında sahilden turlamak isteyenler özel mesaj atabilir.
Yeni gordum makine hayirli olsun :) kazasiz belasiz eglenceli surusler... :)
Sokollu
25 Nisan 2015, 23:27
Yeni gordum makine hayirli olsun :) kazasiz belasiz eglenceli surusler... :)
Allah razı olsun, sağolasın :) Cbr'de nasip olmadı Inazuma ile buluşuruz inşallah ;)
yusufbaris
27 Nisan 2015, 09:47
Inazuma uzun yolda rüzgar anlamında yorucu oluyor mu ? Bilgisi olanlar paylaşabilir mi ?
Evet uzun yolda 125 ten sonra yorucu oluyo inazuma.135-140 ile giderken artçılı gezilerde artçımdan destek istemiştim kaskı biraz desteklemesi için , kafam geriye doğru gidiyodu çünkü :)
O yüzden ön cam şart bence.Bendeki cam 30 cm gibi bi uzunlukta.Ama yine de çok yetersiz.
Forumda çok güzel cam takan arkadaşlar vardı.Ön tarafı komple kapamış.Ondan yaptırmak istedim.Ama grenaj delme vs.gibi durumlardan dolayı yaptırmamıştım.Motor sezonu açıldı şimdi yine cam taktırmayı düşünüyorum.
evural
27 Nisan 2015, 14:42
Evet uzun yolda 125 ten sonra yorucu oluyo inazuma.135-140 ile giderken artçılı gezilerde artçımdan destek istemiştim kaskı biraz desteklemesi için , kafam geriye doğru gidiyodu çünkü :)
O yüzden ön cam şart bence.Bendeki cam 30 cm gibi bi uzunlukta.Ama yine de çok yetersiz.
Forumda çok güzel cam takan arkadaşlar vardı.Ön tarafı komple kapamış.Ondan yaptırmak istedim.Ama grenaj delme vs.gibi durumlardan dolayı yaptırmamıştım.Motor sezonu açıldı şimdi yine cam taktırmayı düşünüyorum.
135-140 zaten motorun son hızı. Sürekli gidilecek bir hız değil. Bu hızda epey rahatsızlık vermiştir. Uzun mesafe gitmedim ama orta mesafeli yolculuklarda 70-90 km arası hızda puigin kısa öncamıyla gayet rahatım ben.
yusufbaris
27 Nisan 2015, 17:58
135-140 zaten motorun son hızı. Sürekli gidilecek bir hız değil. Bu hızda epey rahatsızlık vermiştir. Uzun mesafe gitmedim ama orta mesafeli yolculuklarda 70-90 km arası hızda puigin kısa öncamıyla gayet rahatım ben.
135 gibi hızlar aslında çok aşırı değil bu motor için.70-80 hızları için cama bile gerek yok aslında :)
Aslında 115 lere kadar çok rahatsızlık vermiyor.Ama ondan sonra mahvoluyo insan.
motorcu48
28 Nisan 2015, 01:02
selamlar inazuma seven tüm dostlarım :P
geçenlerde arkadan çantayı söktüm bi gazlayayım dedim düzde motor 144 gördü biraz meğim aşağı 147 yaptım motor açılma mevzusuna inanmam ama belkide öylede birşey var motorun sesinden açılıp gideceği belli olunuyor:cherry:
bu resimde yolda istop etme korkusuna kapılmadan kafama estiğinde uzun yola çıkabileceğim motor anlamına gelir:wiinkk:
http://s2.postimg.org/qgt44nkjt/11186401_10155559800020473_405056574_n.jpg
adem80
30 Nisan 2015, 15:02
Sezon açıldı galiba. Şubattan beri ilanda motor, iki gündür arayanların ardı arkası kesilmiyor. Dün dedemin cenazesi olmasaydı bugün satmıştım. Haftaya erteledim. Marmaris ten bir arkadaşa söz verdim. 9990 liraya ilana koyduğum kazasız servis bakımlı ve extıralı motorumu zaten pazarlık payıyla zaten daha uygun verecektim. Almak isteyen, karar konusunda gidip gidip gelenler çok şey kaçırdılar, haberleri yok.
motorcu48
30 Nisan 2015, 15:17
Adem80 motorun yabanci yere gitmicek anlasilan.
Bu arada sakallinin ruzgar cami puigten bile guzel olmus .hala siparis aliniyor mu acaba?
reverse
30 Nisan 2015, 16:11
Adem80 basin sağolsun.
adem80
30 Nisan 2015, 16:17
Adem80 motorun yabanci yere gitmicek anlasilan.
Bu arada sakallinin ruzgar cami puigten bile guzel olmus .hala siparis aliniyor mu acaba?
Marmaristen aradılar. Sana yakın olacak. Haftaya gelip alırlarsa tabi. Almazlarsa başkasına nasip olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------
Adem80 basin sağolsun.
Sağol. Allah razı olsun.
Inazuma F modeli için Bugün yaptığım görüşmede 15 Mayıs dan önce teslim edemiyeceklerini söylediler. Onlarda net birşey bilmiyorlar. Şimdi hukuktan anlayan arkadaşlara sorum şu. Sözleşmede teslim tarihi 30 Nisan yazıyor bu tarihte teslim edemediler sözleşmeden doğan haklarımız neler? Mesela biz sözleşmede yazan tutarı tam olarak ödemezsek bize motoru teslim etmedikleri gibi verdiğimiz kaporayıda sözleşmeyi göstererek vermeme hakları var sanırım. Peki bizim ne hakkımız var merak ediyorum.
..Carmentality..
01 Mayıs 2015, 00:00
Hemen hemen her markada olur Yeni modellerin gelmelerinde bi kaç hafta oynayabilir . çok sıkıntı yapma
15 gün daha bekle :)
Zuzuuw
01 Mayıs 2015, 00:04
Inazuma F modeli için Bugün yaptığım görüşmede 15 Mayıs dan önce teslim edemiyeceklerini söylediler. Onlarda net birşey bilmiyorlar. Şimdi hukuktan anlayan arkadaşlara sorum şu. Sözleşmede teslim tarihi 30 Nisan yazıyor bu tarihte teslim edemediler sözleşmeden doğan haklarımız neler? Mesela biz sözleşmede yazan tutarı tam olarak ödemezsek bize motoru teslim etmedikleri gibi verdiğimiz kaporayıda sözleşmeyi göstererek vermeme hakları var sanırım. Peki bizim ne hakkımız var merak ediyorum.
Noterden ihtar çEkeceksin, motorun sana teslim edilmediği tarih itibari ile kaybettiğiniz parayi hesaplayıp tazminat davası açabilirsiniz.
Yada avukat vasıtası ile gözlerini korkutan kaporani geri alırsın.
Yukarıdaki ler medeni ülkelerde oluyor.
Türkiyede yanına iki tane arkadaşını alıp dükkana gideceksin, kaporayi isteyeceksiniz vermem derse kavga gürültü cikaracaksin. Adamın üzerine yuruyecekseniz. 3 mecbur ya Karakolluk olmayı göze alacak yada parayi geri verecek
otostopcu
01 Mayıs 2015, 00:26
Merhaba yeni motora başlayacağım ulusan motordan eğitim ve ehliyet aldıktan sonra motor alacağım haziran temmuz gibi. Boyum 1.65 kilom da 85. Sizce inazumaya hakim olabilir miyim yada boyumdan dolayı sorun yaşar mıyım. Ulusana gittiğimde z250sl e oturdum tam oldu boyu herşeyi yerli yerinde oldu. Ama inazuma yoktu deneyemedim. Sizce ne yapayım z250sl ile inazuma arasında kaldım. Hergün ankara kırıkkale arası gidip geleceğim motorla. gidiş geliş 130 km okulumla ev arası. Birazda ekonomik olmalı yani max 130 km de 20-25 tl yakması lazım gerektiğinde de beni 65 km yi 30-40 dakika arasında da götürebilmesi gerekiyor. Sizce inazuma mı alayım yoksa z250sl mi. Inazuma ile uzun yol tecrübelerinizi var sa benim gibi hergün böyle uzun yol yapan anlatabilir mi nasıl biraz ağır ve uzun bir motor sahip olabilir miyim bilemiyorum. Sorun çıkarıyor mu sık sık ?
Mirkuza
01 Mayıs 2015, 12:15
Otostopcu Bence sen Z250SL al neden dersen 150 kg ve ebatları sizin boyunuza göre, inazumadan ucuz, daha agresif bir görüntü,Aea videosuna görede oldukça atik bir motor. İleride 2. elinde ne olur onu bilemem , inazuma artık 2. elde yerini buldu.İnazuma içinizde kalmasın diye onuda mutlaka görün derim. Ancak şu uyarıları yapmadan geçemeyeceğim
- Eğer çok acemi olduğunuzu düşünüyorsanız ilk 1.000 km hiçbir şekilde trafiğe çıkmayın panik anında ne yapacağınızı bilemezsiniz.
- Kendini bilen birisi iseniz Z250SL'yi alın Yok ben daha motor üstünde durmayı yeni öğreneceğim kendimide kontrol edebilirmiyim bilmiyorum diyosanız Z250SL size bence fazla gelecektir. Motorlar kaçmyor al dandirik bir 125 cc 5.000 Km yap ondan sonra Z250SL al
- Şunuda söyleyim 125 cc viraj dönmede insana bişey öğretmiyor çünkü viraja girdiğinizde gaz vermek istiyorsunuz ama canı olmayan 125 cc sizi virajın içine doğru götürüyor,halbuki 250 cc olsa gaz verebilseniz virajı daha iyi dönersiniz.
Otostopcu kardeş inazuma hakikaten çok kaliteli bir motor almanı bende çok isterim ama nedense size Z250SL daha iyi gider gibi geldi bana, böyle toplu yazınca biraz dağınıt oluyo edebiyat zayıp :) siz bana özelden yazın ben sorularınıza sabırla cevap veririm :)
otostopcu
01 Mayıs 2015, 12:54
Daha hiç motor sürmedim eğitimden sonra ne olur bilemiyorum. Inazuma rahat ve çift silindir olduğu için tam benim amacıma uygun gibi gözüküyor ama kawa ya oturunca gönlüm biraz da ona kaydı. Rodaj bitene kadar zaten görürmem motoru hemde biraz tecrübe kazanırım 125cc ile başlamak nasıl olur bilmiyorum ama öğrenciyim aldığım motoru 2 3 sene süreceğim 125lik alırsam al sat yapmam gerekecek. Eğitim alırsan sorun olmaz dediler 250likler için. Sanırım hazirandan sonra sizi rahatsız edebilirim :D teşekkür ederim. Son bir sorum daha var sol dizimde menisküs ve ön çapraz bağ yırtığı var motor sürerken bana sorun çıkarır mı ?
Daha hiç motor sürmedim eğitimden sonra ne olur bilemiyorum. Inazuma rahat ve çift silindir olduğu için tam benim amacıma uygun gibi gözüküyor ama kawa ya oturunca gönlüm biraz da ona kaydı. Rodaj bitene kadar zaten görürmem motoru hemde biraz tecrübe kazanırım 125cc ile başlamak nasıl olur bilmiyorum ama öğrenciyim aldığım motoru 2 3 sene süreceğim 125lik alırsam al sat yapmam gerekecek. Eğitim alırsan sorun olmaz dediler 250likler için. Sanırım hazirandan sonra sizi rahatsız edebilirim :D teşekkür ederim. Son bir sorum daha var sol dizimde menisküs ve ön çapraz bağ yırtığı var motor sürerken bana sorun çıkarır mı ?
Dizinizdeki sorunlar pek sorun olmayacaktır tabii düşmedikten sinra. Motor konusunu gelince hergün uzun yol yapmayı düşündüğünüze göre ben inszuma daha iyi çünkü yolda size çanta ihtiyaç olacaktır ve z250 de çanta hiç hoş durmayacaktır ayrıca uzun yolda inazumayı kullanmak z250 den daha kolaydır rüzgara daha çok direnir tercih sizin.
otostopcu
01 Mayıs 2015, 18:42
Teşekkürler yorumunuz için. Inşallah sorun olmaz. Inazuma da alsam topcase takmayacağım o zaman tüm naked karizması gidiyor kuriye motoru oluyor. Sanırım yana takılan kumaş çantalardan takacağım :D uzun yol için inazuma daha iyi deniyor her yerde. Hangisi da az yakıyorsa onu alacağım sanırım.
evural
02 Mayıs 2015, 10:25
Teşekkürler yorumunuz için. Inşallah sorun olmaz. Inazuma da alsam topcase takmayacağım o zaman tüm naked karizması gidiyor kuriye motoru oluyor. Sanırım yana takılan kumaş çantalardan takacağım :D uzun yol için inazuma daha iyi deniyor her yerde. Hangisi da az yakıyorsa onu alacağım sanırım.
Sadece yanlara sert yan çanta takabilirsin, 21 litre olanlardan. İrfmotorun web sitesinde var. Bu arada dizini üşütmemen lazım. Motor pantolonu almadan sakın binme. Yazlık korumalı kevlar kot da iş görür. Aksi halde dizlerin çok ağrı yapar. İlerde başına iş açar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------
Hatta ben sana xmax tarzı 250 cc kaliteli bir scooter öneririm. Hem dizin ve sen rüzgar yemezsin, hem de bol bol bagaj alanın olur.
otostopcu
03 Mayıs 2015, 01:27
Sağolun hocam. Ekipman için ayırdım paramı en baştan. Mecburen dizimi saran dizlik kullanmadam sokağa çıkamıyorum iki kat korumam olacak.bagaj çok önemli değil benim için bilgisayar mühendisliği okuduğum için neredeyse her şeyi laptopumdan hallediyorum sırtıma takıp gideceğim okula :D Scooter düşünmüyorum hocam dizimi düşünsem araba alırım :D ama özgürlüğümü düşündüğümden motor farklı bir his başlamasa bile bırakamıyor insan
Baris Yzc
03 Mayıs 2015, 11:34
Siz yine de bir daha bilgili bir hukukcuya sorun lakin ben hukuk öğrencisi olarak size yardım etmeye çalışayım. Öncelikle evet asagida da bir abim bahsetmiş noterden ihtarname çekilecek, akabinde motorun sözleşme gününden geç geldiği gün kadar, guncel asgari ücretten /2 hesaplanmak şarti ile paranızı talep edebilirsiniz. Sahsi kanaatim uğraşmamaniz yönünde olacaktır, 500 lira için güncel TBB rakamlarına göre min 380 lira kaybedeceksiniz, sinir stresi de cabası. Yalnız sözleşme de teslim süresinde olabilecek değişiklikten biz değil suzuki turkiye a.ş sorumlu tutulur diye bir madde ve ya ibare varsa o zaman yapılacak pek fazla birsey yok aslında var ama ugrastiginiza değmiyor. Edit: İmlâ mobilden yazdım hata olabilir :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
Arkadaslar bir sorum olacak, antalya da trafikte çakarli bir inazuma gördüm çok güzeldi (belki sahibi aramızdadir) , ben de istiyorum lakin cin işi olmayan kaliteli bir çakar(sis farı) ve aparati - demir görmedim, bilen varsa yardimci olsun çok sevinirim
martineden
03 Mayıs 2015, 14:10
Arkadaşlar herkese selamlar;
2013 model Inazuma ile Antalya'dan aranıza katıldım :) Inazuma 4. motosikletim, 98 yılından beri motosiklet kullanıyorum deneyimli bir kullanıcı sayılırım elimden geldiği kadarıyla tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım.
Aldığım motosiklet üzerinde IRC lastikler var. Kitapçıkta ön arka 36psi tavsiye edilmiş, yanlış hatırlamıyorsam IRC lastikler üzerinde 41 psi yazıyor. Siz lastiklerinizi kaç psi basınç ile kullanıyorsunuz ?
Ön kafada özellikle gösterge kısmında stabilize yollarda aşırı bir sallanma var bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Motosikleti alır almaz 150km'lik bir yol testi yaptım(Antalya-Olimpos-Antalya). Yolda sağlam ve uzun soluklu yağmura yakalandım. Sürüş izlenimlerimi ilk fırsatta paylaşacağım. Bu arada Antalya'dan arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim :)
Mirkuza
03 Mayıs 2015, 21:58
Far gösterge yani kafa kısmı esneyebiliyor bugün arkadaş bez ile silerken farkettim zannedersem özellikle yapılan bişey titreşimden laçkalaşmasın diye sanırsam kauçuklu bağlantı kullanmışlar
Arkadaşlar herkese selamlar;
2013 model Inazuma ile Antalya'dan aranıza katıldım :) Inazuma 4. motosikletim, 98 yılından beri motosiklet kullanıyorum deneyimli bir kullanıcı sayılırım elimden geldiği kadarıyla tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım.
Aldığım motosiklet üzerinde IRC lastikler var. Kitapçıkta ön arka 36psi tavsiye edilmiş, yanlış hatırlamıyorsam IRC lastikler üzerinde 41 psi yazıyor. Siz lastiklerinizi kaç psi basınç ile kullanıyorsunuz ?
Ön kafada özellikle gösterge kısmında stabilize yollarda aşırı bir sallanma var bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Motosikleti alır almaz 150km'lik bir yol testi yaptım(Antalya-Olimpos-Antalya). Yolda sağlam ve uzun soluklu yağmura yakalandım. Sürüş izlenimlerimi ilk fırsatta paylaşacağım. Bu arada Antalya'dan arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim :)
Lastiğin üzerinde yazan o değer maksimum basılabilecek basınç değerini gösterir. Aman diyim kenarını okuyup "aa bu 41 yazıyor, o zaman öyle basayım" demeyin. Kitapçıkta ne yazıyorsa o, 36-36. ;)
adem80
04 Mayıs 2015, 16:25
Arkadaşlar bugün motorumu istemeye istemeye sattım. Motoru Marmaristen düzgün motor değerini bilen bi arkadaşa sattım. 14 ay bindim, ne ceza yedim, ne kaza yaptım, nede arıza falan çıkardı. Buradaki arkadaşlara kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim.
Mirkuza
04 Mayıs 2015, 23:45
İnazumanın çinde üretilmesi o kadarda kötü değil neden mi ? ön çift sinyal 75 TL ikisi birden kargo bedava Haojue üretiyor ya inazumayı satıcıda suzuki Haojue diye yazmış muhtemelen orjinaldir. Herşeyde uygun değil ama hızlı şekilde düşecektir kilit seti mesela 130 usd demiş aynı satıcı indirim diyerek 70 usd civarına çekmiş. Aslında inazuma daha yeni sayılabilecek bir model olduğu için çinlilerde kazık atmaya çalışıyor, uçuk yedek parça fiyatlarıda mevcut yani
Sinyallerin linki
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-for-the-first-Suzuki-motorcycle-Haojue-Li-Chi-GW250-S-lights-turn-left-and/32310576591.html
martineden
05 Mayıs 2015, 01:19
Far gösterge yani kafa kısmı esneyebiliyor bugün arkadaş bez ile silerken farkettim zannedersem özellikle yapılan bişey titreşimden laçkalaşmasın diye sanırsam kauçuklu bağlantı kullanmışlar
Bende ki oynama esnemeden daha fazla, bağlantı noktalarını kontrol etmeme rağmen anlayamadım. Servise uğradığım ilk fırsatta soracağım. Sonucu paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
Lastiğin üzerinde yazan o değer maksimum basılabilecek basınç değerini gösterir. Aman diyim kenarını okuyup "aa bu 41 yazıyor, o zaman öyle basayım" demeyin. Kitapçıkta ne yazıyorsa o, 36-36. ;)
Standart koşullarda evet kitapçıkta ne yazıyorsa o 36, 36 :) fakat motosikletin yük miktarı ve/veya hava koşullarına göre genelde lastik hava basıncını(özellikle uzun yol yapacaksam) değiştiririm. Antalya gibi aşırı sıcak ve aşırı yağışlı koşullarda standart hava basıncı ile yolculuk yapmak çoğu zaman zorlayıcı olabiliyor, özellikle lastik istenen kalitede değilse. Henüz IRC lastikleri yumuşak hamurlu bir lastikle değiştirme fırsatı bulamadığım için sizlerin tecrübelerini sorgulamak istedim.
Bu arada inazuma ile 15.000 km ve üzeri deviren arkadaşlar motosiklette hangi parçaları değiştirmek durumunda kaldınız?
adem80
05 Mayıs 2015, 01:29
Bende ki oynama esnemeden daha fazla, bağlantı noktalarını kontrol etmeme rağmen anlayamadım. Servise uğradığım ilk fırsatta soracağım. Sonucu paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
Standart koşullarda evet kitapçıkta ne yazıyorsa o 36, 36 :) fakat motosikletin yük miktarı ve/veya hava koşullarına göre genelde lastik hava basıncını(özellikle uzun yol yapacaksam) değiştiririm. Antalya gibi aşırı sıcak ve aşırı yağışlı koşullarda standart hava basıncı ile yolculuk yapmak çoğu zaman zorlayıcı olabiliyor, özellikle lastik istenen kalitede değilse. Henüz IRC lastikleri yumuşak hamurlu bir lastikle değiştirme fırsatı bulamadığım için sizlerin tecrübelerini sorgulamak istedim.
Bu arada inazuma ile 15.000 km ve üzeri deviren arkadaşlar motosiklette hangi parçaları değiştirmek durumunda kaldınız?
Lastik ve zincir değişimi yaklaşmıştı ama hiç bir şeyini değiştirmedim. Sadece serviste yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler standart bakımlar. Bugün satarken satmadan arkadaşa bunları söyledim. Değiştireceğin ilk şey zincir ve lastik olsun dedim. Ona göre Fiyatınıda uygun tuttum. 15 binde buji, lastik, zincir. Başka bir şeye gerek yok bence. Standart bakımlar hariç.
martineden
05 Mayıs 2015, 16:34
Lastik ve zincir değişimi yaklaşmıştı ama hiç bir şeyini değiştirmedim. Sadece serviste yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler standart bakımlar. Bugün satarken satmadan arkadaşa bunları söyledim. Değiştireceğin ilk şey zincir ve lastik olsun dedim. Ona göre Fiyatınıda uygun tuttum. 15 binde buji, lastik, zincir. Başka bir şeye gerek yok bence. Standart bakımlar hariç.
Bende 14.000 kmde aldım motosikleti. Zincirde yer yer sertleşmeler var henüz ustaya gösteremedim ama muhtemelen ilk fırsatta değiştirelim diyecektir. Zincir dişlilerinin durumunu bilmiyorum. Ön arka balatalar da max. 2000-3000km sonra değişme ister gibi. Lastikler zaten değişecek. Bujileri değiştirdim. Tabi birde alındığından beri fren hidrolikleri hiç değişmemiş(1,5 sene) onları değiştirteceğim. Bu fren hidroliği konusunda bir iki tatsız tecrübem oldu, aman ustaların daha şu kadar km de şu bu laflarına inanmayın senede bir değiştirin. Şu an için benimde aklıma gelenler bunlar.
Inazumanın vites geçişlerinin oldukça başarılı olduğunu duymuştum fakat benim motorumda belki henüz alışamadığımdan özellikle 1-0-2 arası geçişlerde hafif bir zorlanma/bazen geçmeme durumu oluyor.
atoprak
05 Mayıs 2015, 21:22
Arkadaşlar merhaba,
Inazuma F ile ilgili kullanan ya da test sürüşü yapmış arkadaşlarımız var mı?
Birke bir bayinin önünde gördüm ama üstüne oturma sansım olmadı.
Direksiyon baglantısı farklı, ön taraf daha büyük gibi duruyor...
Sorum özellikle ergonomi ve duruş bakımından normal inazumadan farklımı?
Ben biraz uzun boylu biriyim, uygun bir motor arıyorum ve kursta inazuma kullanıyorum. Aslında güzel bir motor lakin ne Inazumada bir parça ufak gibi kalıyor... F modelinde bir fark var mı merak ettim...
Teşekkürler
Sokollu
05 Mayıs 2015, 23:22
İyi akşamlar herkese ,
Çanta demiri satın alacak arkadaşlar için ;
Motosikleti satın aldığımda monte olan çanta demirini kullanmıyorum. Sahibi Batuhan Motor aracılığıyla taktırmış. Orjinal demiri bulamadığı için bu şekilde almıştım. Cüzi bir miktar karşılığı orjinal demir ile takas edebilirim. Çizik,ezik yoktur. Dileyene fotosunu atabilirim.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
(İstanbul- Fatih bölgesi)
evural
07 Mayıs 2015, 09:08
Arkadaşlar merhaba,
Inazuma F ile ilgili kullanan ya da test sürüşü yapmış arkadaşlarımız var mı?
Birke bir bayinin önünde gördüm ama üstüne oturma sansım olmadı.
Direksiyon baglantısı farklı, ön taraf daha büyük gibi duruyor...
Sorum özellikle ergonomi ve duruş bakımından normal inazumadan farklımı?
Ben biraz uzun boylu biriyim, uygun bir motor arıyorum ve kursta inazuma kullanıyorum. Aslında güzel bir motor lakin ne Inazumada bir parça ufak gibi kalıyor... F modelinde bir fark var mı merak ettim...
Teşekkürler
Söylediğin gibi F'de ön taraf biraz daha geniş ve yükse, bu nedenle daha kalıplı duruyor. Oturuş pozisyonu da bir miktar daha dik. Yani inazuma alacaksan ve iri yarı biriysen F alman daha mantıklı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
Uzun süredir iş yoğunluğu nedeniyle pek motorla çıkamıyorum. Cumartesi günü eğer bir işim çıkmaz ise 9 gibi Ankara Optimum Avm önünden hareket ederek otobandan Gerede'deki Kaya Greenpark otele gidip kahvaltı etmeyi planlıyorum. Mesafe 100 km olup tahmini 12 gibi dönmüş olacağım. Eşlik etmek isteyen olursa haberleşelim. (Özellikle Suat.2014, onurördek, tuğmenunsal ve on the road'a duyurulur.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
HGS sorununu düşünmemiştim. Alternatiflere açığım.
endoramax
07 Mayıs 2015, 13:47
Arkadaşlar Merhaba ,
Fuarda F modeli siparişi verdim bunun için kapora yatırdım. Nisanda gelecekti ama Mayıs ortası dendi. Şimdide elimde sözleşme var TL cinsinden benden fiyat farkı istiyorlar. Bu nasıl bir firmadır 3 gündür Suzuki Türkiyeyi arıyorum bir tane muhattap yok genel müdürü bağlayın diyorum dışarıda diyorlar. ben gerçekten bin pişman oldum bu firmadan. Buradan bir yetkili okuyorsa bu şekilde iş yapamazsınız. Hepsini mahkemeye verecem. Aynı durumda olan arkadaşlar varmı.
evural
07 Mayıs 2015, 13:50
Söylediğin gibi F'de ön taraf biraz daha geniş ve yükse, bu nedenle daha kalıplı duruyor. Oturuş pozisyonu da bir miktar daha dik. Yani inazuma alacaksan ve iri yarı biriysen F alman daha mantıklı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
Uzun süredir iş yoğunluğu nedeniyle pek motorla çıkamıyorum. Cumartesi günü eğer bir işim çıkmaz ise 9 gibi Ankara Optimum Avm önünden hareket ederek otobandan Gerede'deki Kaya Greenpark otele gidip kahvaltı etmeyi planlıyorum. Mesafe 100 km olup tahmini 12 gibi dönmüş olacağım. Eşlik etmek isteyen olursa haberleşelim. (Özellikle Suat.2014, onurördek, tuğmenunsal ve on the road'a duyurulur.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
HGS sorununu düşünmemiştim. Alternatiflere açığım.
Cumartesi günü Bilkent'teki GYMKHANA etkinliğine gitmek isteyenlerle haberleşebiliriz.
reverse
07 Mayıs 2015, 15:39
Arkadaşlar Merhaba ,
Fuarda F modeli siparişi verdim bunun için kapora yatırdım. Nisanda gelecekti ama Mayıs ortası dendi. Şimdide elimde sözleşme var TL cinsinden benden fiyat farkı istiyorlar. Bu nasıl bir firmadır 3 gündür Suzuki Türkiyeyi arıyorum bir tane muhattap yok genel müdürü bağlayın diyorum dışarıda diyorlar. ben gerçekten bin pişman oldum bu firmadan. Buradan bir yetkili okuyorsa bu şekilde iş yapamazsınız. Hepsini mahkemeye verecem. Aynı durumda olan arkadaşlar varmı.
Ben varım.
Fuarda degil ama daha sonra kapora verdim bayide. Bende de sozlesme var ve motorun modeli yili rengi fiyati herseyi yaziyor. Ayrica altta maddeler var bunlardan sadece biri fiyatla ilgli ve onda da sadece olusacak vergi degisiklikleri yansıtılacaktır yaziyor.
Fiyatla ilgili baska bir ibare yok.
Sim bayi zam farkini yansitacagini soyluyor.
Bu isin hukuki boyutu nedir acaba?
Bir yerde sadece kaporayi faiziyle geri alirsiniz diye okudum. Ama iyi arastirmak lazim. 1000 papel az degil guzel bir takim lastik taktirip depoyu fulleyip artan parayla da bi aksam yemwgi yerim.
atoprak
07 Mayıs 2015, 18:03
Motor pazarını o kadar iyi bilmem ama otomobil sektöründe VW de bu şekilde çalışır..
Kaporayı verir, aracı beklersiniz.. araç geldiğinde güncel fiyatını öder alırsınız...
olmazsa kaporanızı geri alırsınız sorunsuzca (diyelimki fiyat çok arttı veya paraya sıkıştınız, çıkışmadı ... )
reverse
08 Mayıs 2015, 08:17
Demek ya razi gelecegiz ya da vazgecip kaporamizi geri alacagiz.
Tamam ama elde imzali kaseli sozlesme varken olayın hukuki boyutu nedir ki?
Avukat yok mu aramizda? :)
Sokollu
08 Mayıs 2015, 09:10
Konuyla ilgili olmayacak ama İpone 10/40 yarı sentetik yağ koydum 2 gün önce. Daha önce olmayan bir boşa gecmeme (durur vaziyette) ve 2.vitese çıkarken boşta kalma huyu basladi. Motul daha başarılı demek ki İnazuma için.
İşin ilginç kısmı Cbr250'de tam tersiydi. Motul kemikli vites ve vuruntu yaptığı için İpone'a geçince vites geçişleri çok yumuşamıştı.
Titreşimsiz sessiz ve performansından ödün vermeden çalışıyor, belki biraz daha zaman geçince bu inadından vazgeçer.
F alacak arkadaşlara sabır diliyorum :)
jjakabo
08 Mayıs 2015, 13:10
selam,
hangi bayiye kapora vermiştiniz acaba. ben de fuardan sonra batuhan motora kapora yolladım. bu hafta aradım. ayın 15 inden sonra teslim edeceklerini söyledi. herhangi bir fiyat farkından bahsetmedi.
reverse
08 Mayıs 2015, 13:26
Fiyat farkindan bahsetmemistir cunku siz sormamissinizdir diye dusunuyorum.
jjakabo
08 Mayıs 2015, 17:40
bi sorayım bakalım.
Mirkuza
08 Mayıs 2015, 19:19
İş çıkarma abi sorma bişey bence , teslim alırken fark isterlerse çamura yatarsın :) en güzeli kışın motor almakmış ağada paşada siz oluyosunuz kışın, batuhan kışın 12.950 ye full aksesuar satıyordu
ARKADAŞLAR NEDEN BU BAŞLIKTA RESİMLİ PAYLAŞIMLAR YAPMIYOSUNUZ , ÖRNEĞİN FAR AMPULÜ DEĞİŞİMİ , YAĞ DEĞİŞİMİ, FREN BAKIMI GİBİ LÜTFEN ÜŞENMEYİN VE BÖYLE ŞEYLERİ PAYLAŞIN
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO