PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

Mirkuza
15 Nisan 2015, 16:54
İrf Motor İrfan ustanın ellerine sağlık harika bir orta sehpa yapmış. Burdaki arkadaşımda orjinali var hiçbir farkı yok kalite süper.

Kuryeler genelde parçası böyle pahalı bir motoru tercih etmezler ama bir avuç istisna olabilir. Ama zamanla yan sanayi parçaları çoğaldıkça inazumayı tercih edeceklerdir. Tercih etsinlerde yedek parça satanlarda bol bol parça getirsin :)

mete_han
15 Nisan 2015, 21:11
Jant reflektörleride hazır

]

aga nazar değirmezsek eyidir bu nedir ya...pırlanta...elmas...yakut...:P buna diz örtüsüyle binemem...elcik takamam gidona...çizmelerle binemem...apaçilik yapmaya kıyamam...kirli tutamam :P

Mirkuza
16 Nisan 2015, 20:09
Arkadaşlar deponun hemen önünde kare olan ve sanırsam.uyarı mahiyetinde bir etiket var. Yabancı dili olan varsa ne diyor bir yazsın lütfen. Bide sökmelimiyim güneş nedeni ile zamanla etiketin olduğu yerin rengi ile diğer kısımların rengi farklı olur diye düşünüyorum. baya sağlam yapışmış meret rahat sökülürmü

Ezio41
16 Nisan 2015, 20:19
Arkadaşlar deponun hemen önünde kare olan ve sanırsam.uyarı mahiyetinde bir etiket var. Yabancı dili olan varsa ne diyor bir yazsın lütfen. Bide sökmelimiyim güneş nedeni ile zamanla etiketin olduğu yerin rengi ile diğer kısımların rengi farklı olur diye düşünüyorum. baya sağlam yapışmış meret rahat sökülürmü

Etikette ne yazıyor acaba ? Buradan yazın ben size çevireyim . :)

Motor_Derili
17 Nisan 2015, 02:08
16.04.2015 itibariyle fiyatlar :

İnazuma 14.450 TL / Kampanyalı 13.950 TL
İnazuma F 15.950 TL / Kampanyalı 15.450 TL.



Bir önceki fiyat listesindeki eski fiyatlar neydi diyenler için;

İnazuma 13.750 TL / Kampanyalı 13.250 TL
İnazuma F 14.950 TL / Kampanyalı 14.450 TL.

adem80
17 Nisan 2015, 02:34
9990 tl ye veriyoruzda kimse beğenmiyor. 14 lira sıfırı. Plaka ruhsat, koruma demiri ıvır Zıvır 15 lira. Hadi bakalım. :)

2move
17 Nisan 2015, 09:23
Ben de Istanbul'da birkac kez diz örtülü, elcik ruzgarlikli inazuma kurye motoru gördüm.

Hahah bende diz örtüsü ve el koruma ile kullaniyorum. Totom usumesin diye bende mi kurye oluyorum? Her sakalliyi deden sanma

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:18 ----------


arkadaşlar ben sizi bir konuda uyarayım bildiğiniz şeyler belkide...iki tip inazuma ilanı var...çoğu sahibinden olan az kilometreli şu veya bu sebeplerle satılanlar...diğerleride kuryelerin kullandığı ama şahısların sattığı ınazumalar...

çok enteresandır ki bazı kurumsal firmaların seçkin kuryeleri (yani kurye firması olmayıp kurye bulundurmak zorunda kalan kurumsal zengin firmalar) şirketlerine ınazuma aldırdılar..bunlardan miadı dolanlarında ilanları olabilir..işte bunlara çok dikkat ediniz...ben İstanbul yollarında çok kurye amaclı kullanılan ınazuma gördüm...yani buna dikkat çekmek istedim...bütün kurye motorları ybr cbf tvs sanmayın...bazı zengin firmalar üçü beşi aramayıp kuryesinin ricası ve hatırı için ınazuma aldılar...mesela narpost da onlarca ınazuma var basit bir kaplamayla narpost reklamıyla uzun zamandır yollarda görüyorum...bunların kaplamasını kaldır al sana cirlop gibhi ınazuma..şahısamı kayıtlı firmayamı belirsiz..sadece bir örnek verdim...narpost kurye firması ama bahsettiğim atıyorum zengin bir kuyumcunun kuryesi...adamlar zengin kurye demiş ki patron ınazuma al..o da taam senden kıymetli değil almış falan...o tarz ınazumalar var piyasada...


yani kuryelerinde ınazumaları var bunlardna birine den gelmemenizi isterim...yani sahibinden olması başka luryeden başka...ona dikkat ediniz...saygılar...

Hocam, kapalicarsida esnafim (kuyumcu) diz ortumde var el korumamda Ama kurye degilim :)) bu arada kendi fikrimi soyleyim, kuryelerin bircogu inazuma sahiplerinden daha cok km tecrubeleri var ve daha az kazalari var. Inazumayi baslangic motoru olarak alanlar cogunlukta. Debrija basmadan gecirenmi ararsin, motoru isitmadan binen mi ararsin, devamli stop ettiren mi? Hatta bir tanidigim acemi aldigi gun arabanin altina soktu motoru. Bence kiryelerin hakkini yemeyin. Onlar motor kullaniyor, "motor kullanmayi ogrenmiyor"

reverse
17 Nisan 2015, 09:34
Tamam tabi ki istisnalar vardir ama benim gorduklerimde kuryelerin kullandigi cantalardan da vardi.
Kuryeler bence de bircogumuzdan daha profesyonel kullaniyolardir ama mesela bir rodaj yapma gibi endiselerinin oldugunu sanmiyorum. Ayrica kurye motorlari cok yuksek km'lerde olur genelde. Tahminim o motoru satarken de km dusurup rofaji itinayla yapılmış kapali garaj motoru.. Sifirindan farksiz vs gibi terimler kullanıyorlardır. Tabi bu yazdiklarim icin de istisnalar vardir.
Ama ben hic bir ilanda motoru kuryelik yapmak icin kullandim diyene rastlamadim.

2move
17 Nisan 2015, 11:08
dostum çok haklısın ama bak sana şöyle bir şey söyleyim hak vriceksin, kurye dediğin adam motor kullanmayı bilen adamdır, yeni motor kullanıcılarının %70 inazuma alıyor(250cc), ayağı frende giden mi ararsın, eli debriaja baslı gidinmi arasın, motor kız gibidir bakarsın pırıl pırıl ama motorun içten anasını ağlatmıştır. Benim başıma geldi, 2bin km de inazuma vardı bakmaya gittim, arka balata diske yapışmış, bune kardeşim dedim, benim kullanma stilim böyle dedi. Eyvalllah çektim ayrıldım. yani demek istediğim her temiz görünen motoru almayın, 2014 modelin debraj balatasını bitirenler bile var.
km düşürmek konusunda çok haklısın ama bunu yapan şerefsizler yalnızca kuryeler değil dikkatini çekerim.

burdurlu1985
17 Nisan 2015, 12:50
Merhaba arkadaslar uzunca bi ara vermistim foruma ilk merhabayida size demek istedim cunku inazuma f le en kisa zamanda araniza katilmak istiyorum.
Kendimden bahsedeyim
İsmim mesut. Burdurluyum.Yolunuz duserse beklerim. 31 yasindayim....Babadan motorcuyuz diyebilirim. Gitten depolu pejo mobillet derken mz251 miskle de vitesli dedik (babamin motorlari)
Mondial driftle kendime ait ilk motorla yolculuguma basladim(yaklasik 15000 km 16 ayda )
hyo gv250 (yaklasik 7500 km )
kawa en500 (yaklasik 5000km ) kullandim. Ev alacagimdan dolayi kawayi sattim. Simdilik sehir ici icin bajaj boxer kullanmaktayim (5500km yi gectik beraber ) tarzda degistirmis olacagim boylelikle. Yaklasik 9-10 yil kullanmayi dusunuyorum inazumayi (malum ev kredisi ) belki arada model genclestirebilirim.
Neyse kafanizi fazla agritmadan yolunuz acik gununuz gunesli olsun diyerek veda edeyim..

Dodin
17 Nisan 2015, 13:43
Merhaba arkadaşlar

İnazuma almayı düşünen 1i olarak birkaç sorum olacak.

120 ile stabil giden bir motor olduğunu duydum, ben hem şehiriçi hem şehirdışı yol yapmayı düşünen 1iyim, naked ile şehirdışı uzun yollarda rahat edebilir miyim ? Aslen İstanbul'da yaşıyorum, memleket Adana, 1 gün Ankarada konaklamalı ya da direkt İstanbul - Adana yapabilir miyim ? Rüzgar alma durumu nedir? İnazuma ile uzun yol giden arkadaşlar deneyimlerini yazarsa sevinirim.

reverse
17 Nisan 2015, 14:28
@2move haklisin kesinlikle. Ayrica km dusurenlerin sadece kuryeler olmadigi konusunda da katiliyorum.

Bu arada ben de okul tatillerinde kapalicarsida ciraklik yaptim 5 sene. Tavukpazari tarafindaydim. Mihlayici atolyesiydi. Simdi kime anlatsam iyi ki birakmissin carsi öldü diyor.

2move
17 Nisan 2015, 14:36
@2move haklisin kesinlikle. Ayrica km dusurenlerin sadece kuryeler olmadigi konusunda da katiliyorum.

Bu arada ben de okul tatillerinde kapalicarsida ciraklik yaptim 5 sene. Tavukpazari tarafindaydim. Mihlayici atolyesiydi. Simdi kime anlatsam iyi ki birakmissin carsi öldü diyor.

çarşı ölü, sektör ölü, ekonomi ölü :) iyiki bırakmışsın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------


Merhaba arkadaşlar

İnazuma almayı düşünen 1i olarak birkaç sorum olacak.

120 ile stabil giden bir motor olduğunu duydum, ben hem şehiriçi hem şehirdışı yol yapmayı düşünen 1iyim, naked ile şehirdışı uzun yollarda rahat edebilir miyim ? Aslen İstanbul'da yaşıyorum, memleket Adana, 1 gün Ankarada konaklamalı ya da direkt İstanbul - Adana yapabilir miyim ? Rüzgar alma durumu nedir? İnazuma ile uzun yol giden arkadaşlar deneyimlerini yazarsa sevinirim.

tavsiye ederim, kulagına pamuk kulaklık takarsan rüzgardanda rahatsız olmadan keyifle gidersin, hızlandıkca güven veren bir motor ve çok stabil

abeciMotoru
17 Nisan 2015, 18:24
İnazuma F 15.950 TL
la bi yürü git.

Mirkuza
17 Nisan 2015, 21:46
Yaa 2014 aldım diye biraz hayıflanıyordum sonra dedim motorda bir değişiklik yok neden fazla para vereyim dedim.Sizin mesajı görünce ağzım kulaklarıma vardı , bir yandan da üzüldüm çünkü iyi satıyordu , inşallah bu fiyatlar inazumanın hızını kesmez. Bir taraftanda bakıyosun bajaj pulsar olmuş 9.000 TL e inazumada hala 12.000 lerde kalsa ayıp olurdu. İnazumanın kalitesini işçiliğini yakından görünce çok daha iyi anlıyosun.Demek istediğim fiyatından kaliteliydi inazuma.

16.04.2015 itibariyle fiyatlar :

İnazuma 14.450 TL / Kampanyalı 13.950 TL
İnazuma F 15.950 TL / Kampanyalı 15.450 TL.



Bir önceki fiyat listesindeki eski fiyatlar neydi diyenler için;

İnazuma 13.750 TL / Kampanyalı 13.250 TL
İnazuma F 14.950 TL / Kampanyalı 14.450 TL.

arslan26
17 Nisan 2015, 21:57
Ha baba haa fiyatlara bak :)

250cc de butun markalarin b*ku cikti fiyat hususunda.. kaçan müşterinin bir yerine kaçiyor

Mirkuza
17 Nisan 2015, 22:02
O değilde bu yıl kawasaki yılı olacak gibi geliyor bana Eur bazında sattıkları için diğer japonlara göre fiyatlar daha iyi

Sokollu
17 Nisan 2015, 22:06
İlanı arıyorum bakımını filan soruyorum, en son fiyat konusunda adam diyor ki zam gelmiş dün fiyata bin TL zam koyacam diyor. :) Bu kadar parlak zekalı arkadaşlara sesleniyorum, borsaya girin :)

Hondacılara taş atıyordu millet, Japon piyasanın hepsi al kullan sat motoruna döndü. Bu balon nerde patlayacak merak ediyorum.

mete_han
17 Nisan 2015, 22:14
Hahah bende diz örtüsü ve el koruma ile kullaniyorum. Totom usumesin diye bende mi kurye oluyorum? Her sakalliyi deden sanma

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:18 ----------



Hocam, kapalicarsida esnafim (kuyumcu) diz ortumde var el korumamda Ama kurye degilim :)) bu arada kendi fikrimi soyleyim, kuryelerin bircogu inazuma sahiplerinden daha cok km tecrubeleri var ve daha az kazalari var. Inazumayi baslangic motoru olarak alanlar cogunlukta. Debrija basmadan gecirenmi ararsin, motoru isitmadan binen mi ararsin, devamli stop ettiren mi? Hatta bir tanidigim acemi aldigi gun arabanin altina soktu motoru. Bence kiryelerin hakkini yemeyin. Onlar motor kullaniyor, "motor kullanmayi ogrenmiyor"

bu kadar olur dimi..örnek verdiğim konuya yakın bir durumun var...kuyumcuda çalışıyorsun ve ınazumalısın...hayır işin ilginc yanı motoru satmak istiyorsun (farzı misal) herşeyde anlaşıyorsun noterede sıra bekliyorsun falan...alıcı diyor ki gardaş ne iş yaparsın ...sende Kuyumcudayım diyorsun...o elemanda benim bu örneği hatırlayıp son anda bir wcye gideyim deyip roketlemesin...:P

Tamam kuryeler iyidir hoştur konuya hakimdir ama motoru gerçekten çok hırpalarlar...adeta canını çıkarırlar...kurye motoru yorar acemi kullanıcı en fazla dediğin gibi debriyaj balatasını harcar...



Tamam tabi ki istisnalar vardir ama benim gorduklerimde kuryelerin kullandigi cantalardan da vardi.
Kuryeler bence de bircogumuzdan daha profesyonel kullaniyolardir ama mesela bir rodaj yapma gibi endiselerinin oldugunu sanmiyorum. Ayrica kurye motorlari cok yuksek km'lerde olur genelde. Tahminim o motoru satarken de km dusurup rofaji itinayla yapılmış kapali garaj motoru.. Sifirindan farksiz vs gibi terimler kullanıyorlardır. Tabi bu yazdiklarim icin de istisnalar vardir.
Ama ben hic bir ilanda motoru kuryelik yapmak icin kullandim diyene rastlamadim.

aynen kurye motoru dedin mi biraz düşünmek lazım...


Yaa 2014 aldım diye biraz hayıflanıyordum sonra dedim motorda bir değişiklik yok neden fazla para vereyim dedim.Sizin mesajı görünce ağzım kulaklarıma vardı , bir yandan da üzüldüm çünkü iyi satıyordu , inşallah bu fiyatlar inazumanın hızını kesmez. Bir taraftanda bakıyosun bajaj pulsar olmuş 9.000 TL e inazumada hala 12.000 lerde kalsa ayıp olurdu. İnazumanın kalitesini işçiliğini yakından görünce çok daha iyi anlıyosun.Demek istediğim fiyatından kaliteliydi inazuma.

2.elde çok uygun fiyatlar var çok da temiz...sıfırın fiyatı bence ikinci etkilemez...

Sokollu
19 Nisan 2015, 13:32
Arkadaşlar cümleten selamün aleyküm.

Çook büyük bir aksilik çıkmaz ise , önümüzdeki hafta 13 model Siyah bir Inazuma ile aranızdayım. Beni tanımayan arkadaşlar şu linke göz atabilir ;

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/145231-biriniz-beni-tokatlayabilir-mi-inazuma-cbr-ninja-icerir.html

Başta Ezio41, Metehan ve Yousuffer olmak üzere yorumları ile bana yol gösteren arkadaşlara teşekkürler.

Bu arada Mr.Metehan dün sizin öğleden sonra Hasanpaşa Motomax önünden geçme ihtimalimiz var mı ?

Gelelim konumuzua. Bir dünya sorum ile daha motoru almadan başınızın belası olacağım, her topiğe girdiğinizde ulan yine mi bu adam diyeceksiniz ama yapcak bişey yok :)

Sorularımın hepsini sormayayım zamana yayayım.

Motosikletime almak istediğim bazı aksesuarlar var kimisi öncelikli. Mesela stomp grip (dizlik kullanıyorum) , tank pad gibi ürünler. Daha sonra radyatör koruma,egsoz koruma vs. alacağım. Nette aradğımda karşıma Sakallı nickli bir adam çıkıyor. Bayağı da aksesuar var Inazuma için. Bu adam güvenilir midir ? Ürün fiyatlarını , teslimat detaylarını nerden öğrenebilirim ? Telefonunu da bulamadım.

Ayrıca motosiklette halı hazırda yapıştırılmış olan tank pad'i nasıl sökebilirim ?


Yardımınız için şimdiden teşekkürler.

Herkese kazasız belasız sürüşler .

Mirkuza
19 Nisan 2015, 22:24
Sakallı güvenilirdir bi sıkıntı yaşamazsınız zaten bu başlığıda takip ediyor diye hatırlıyorum, egzoz koruma bence alma egzozdaki çıkıntılar zaten koruma ,korumanın koruması olmasın artık :) bişey olursa 60 tl 100 tl gibi bişey o zaman harcarsın paranı

Sokollu
19 Nisan 2015, 22:42
Sakallı güvenilirdir bi sıkıntı yaşamazsınız zaten bu başlığıda takip ediyor diye hatırlıyorum, egzoz koruma bence alma egzozdaki çıkıntılar zaten koruma ,korumanın koruması olmasın artık :) bişey olursa 60 tl 100 tl gibi bişey o zaman harcarsın paranı

Teşekkürler, bir iletişime geçebilsem öncelikli olan şeyleri sipariş edeceğim ama çok yoğun sanırım kendisi.

Makineyi almadan aksesuar toparlıyorum :)

Mirkuza
19 Nisan 2015, 22:49
60-100 tl dediğim egzoz üreindeki korumanın orjinali idi bu arada, 2013 modellerde aynalar daha kısa ayna uzatma aparatı al mehmet kayan mıydı neydi sahibinden.comda var ve takınca çok hoş oluyor

yusufbaris
20 Nisan 2015, 15:31
Merhaba arkadaşlar,

1000 bakımından sonraki bakım 5000 km' demi?
Bu bakımda neler yapılıyor ve yaklaşık ne kadara mal oluyor bilgi verebilirseniz çok sevinirim

Evet 1000,5000,10000 km diye gidiyo bakım aralıkları.Yücel Motor Maslak bayisinde yaptırdım tüm bakımlarını.
1000 bakımı : 180 TL
5000 bakımı : 95 TL
10000 bakımına 330 TL verdim.Ayrıca ön fren balatasını da değiştirdim o da 80 lira tuttu.

Sokollu
20 Nisan 2015, 19:13
Arkadaşlar 2013 model siyah Inazuma ile aranızdayım. Aksesuar siparişlerini verdim (stomp grip, gidon pad gibi ufak şeyler) beklemedeyim.

Bir fotoğraf atayım ;

http://i.hizliresim.com/YB5PoA.jpg (http://hizliresim.com/YB5PoA)

Allah hepimize dilediği motoru kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

16bin bakımı için yapılması gerekenler ile alakalı sorular soracağım. Şimdilik zincir temizleme, lastik hava basıncı gibi şeylerle uğraşıyorum. Tabi bir de trafik sigortası var. Haftasonları Avrupa yakasında sahilden turlamak isteyenler özel mesaj atabilir.

adem80
20 Nisan 2015, 19:30
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. 16 bindemi motor? Benimkide aşa yukarı aynı. 15500 kmde. Ayıp olmazsa kaça aldın sorabilirmiyim? Benimkide ilandada. 9990 tl ye koydum ben.

Mirkuza
20 Nisan 2015, 19:56
Hayırlı olsun sokollu , adem80 inazumanın piyasasını neden düşürüyosun hemen 11.500 yap fiyatını :)

adem80
20 Nisan 2015, 20:29
Düşüktke yazsam rağbet az. Aynı model ve km dekiler 10500 -11500 tl arasında. Tok satıcı değilim, aç satıcıda değilim :)satılırsa araba alacağım. Satılmazsada binerim. Yani hiç bir şekilde sıkıntı yok.

reverse
20 Nisan 2015, 21:05
Sokollu hayirli olsun kazasiz belasiz kullanman dilegiyle.
Sendin sanirim degil mi birkac motor arasinda kalmistin, İnazuma deneyecektin ve rahatligina hayran kalacaksin demistim. Gorunen o ki karar verme asamasini hizlandirmis inazuma. :)

Sokollu
20 Nisan 2015, 22:26
Sokollu hayirli olsun kazasiz belasiz kullanman dilegiyle.
Sendin sanirim degil mi birkac motor arasinda kalmistin, İnazuma deneyecektin ve rahatligina hayran kalacaksin demistim. Gorunen o ki karar verme asamasini hizlandirmis inazuma. :)

Evet konu açmıştım,sen de umarım motorunu yakın zamanda teslim alırsın ve kazasız belasız kullanırsın. Cbr250'den sonra gidon ve viraj alışkanlıklarımı değiştirmeyeceğimi zannediyordum ama üstünden inesim gelmedi bugün :) Şu sağ ayağımı biraz kontrol altına almam lazım, hassas bir arka freni var, kilitliyorum istemsiz. İlk test ettiğim İnazuma'da farketmemiştim ama , düşük hızda araç arasında ön kullanmıyordum, kullanmam gerekecek gibi :)

Mirkuza
20 Nisan 2015, 23:31
Arkadaşlar bence sadece arka fren biraz yavaşlamak istediğimizde kullanılmalı motoru asıl durduran ön frendir. Arabalardada aynı şey geçerli evet arabalar kombine çalışır ama arabayı durduran ön frenidir. Eğer arabada sadece arkaler çalışsa idi lastikler hemen kayardı.Motorda ön fren kullandığımızda motorun tüm ağırlığı ön frene biniyor ve bu ön fren arka frenden çok daha iyi motoru durduruyor. Herkes hafif motorun daha iyi duracağını söylüyor ama bana ağır motor daha iyi dururmuş gibi geliyor tabi iyi fren sistemi ve lastik ile.

Birde unutmadan arka tekerin kaymasından korkmayın dengeyi bozmaz iseniz düşmezsiniz ama ön fren kayarsa çok yapabileceğiniz bişey yok birden yapışırsınız. Bol bol boş bir alanda frenleme çalışması yapmak lağzım hatta özellikle sadece arka tekerleri birkaç metre kilitleyerek dengenizi korumaya çalışın daha önce denemediyseniznasıl dengede kaldığınıza çok şaşıracaksınız . Sadece 5.000 Km tecrübe sahibiyim yanıldığım yerler varsa lütfen biri düzeltsin.

Sokollu
21 Nisan 2015, 00:21
Arkadaşlar bence sadece arka fren biraz yavaşlamak istediğimizde kullanılmalı motoru asıl durduran ön frendir. Arabalardada aynı şey geçerli evet arabalar kombine çalışır ama arabayı durduran ön frenidir. Eğer arabada sadece arkaler çalışsa idi lastikler hemen kayardı.Motorda ön fren kullandığımızda motorun tüm ağırlığı ön frene biniyor ve bu ön fren arka frenden çok daha iyi motoru durduruyor. Herkes hafif motorun daha iyi duracağını söylüyor ama bana ağır motor daha iyi dururmuş gibi geliyor tabi iyi fren sistemi ve lastik ile.

Birde unutmadan arka tekerin kaymasından korkmayın dengeyi bozmaz iseniz düşmezsiniz ama ön fren kayarsa çok yapabileceğiniz bişey yok birden yapışırsınız. Bol bol boş bir alanda frenleme çalışması yapmak lağzım hatta özellikle sadece arka tekerleri birkaç metre kilitleyerek dengenizi korumaya çalışın daha önce denemediyseniznasıl dengede kaldığınıza çok şaşıracaksınız . Sadece 5.000 Km tecrübe sahibiyim yanıldığım yerler varsa lütfen biri düzeltsin.

Hocam tamamen haklısınız. İlla ki ön fren kullanmamız gerekiyor ,öne olan yığılma aksi taktirde frenaj mesafesinde uzamaya neden olur. Tüm frenlerimi %70 ön, % 30 arka gibi ayarlamaya çalışırım. Yine de ilk gün izlenimime göre Cbr250'ye göre çok daha yumuşak olan arka fren, bot ile istemsiz sert basınç uyguladığımdan mıdır bilemiyorum, beklemediğim yerde kilitlediği oldu. Cbr'de bazen kasıtlı olarak sert arka basıyordum yine kilitlemiyordu. Tabi kuru zemin ve iki teker aynı doğrultuda iken. Düşük seyirde araç aralarına gir çık yaparken ön sıkmamaya alışkınım, çünkü ne lastik olursa olsun yola çekilen şeriti dik kesmediğiniz halde ön fren ile tutunma kaybı çok yüksek. Yavaşlama amaçlı 30km altı hızlarda sadece arka fren olan alışkanlığımı, 1 parmak ile ön frene dokunarak değiştirmeye çalışacağım.

Şunu kesinlikle belirtmek istiyorum. Amacım doğru bilgi vermek. Bu yazdıklarım Inazuma arka freni hep kilitliyor olarak anlaşılmasın. Tam tersine arka freni diğer Japonlardan iyi tutuyor demek de olabilir. Daha önce bir arkadaş da bundan bahsetmişti. Kendisinde başka marka ve model motosiklet olduğunu hatırlıyorum. Demek ki aynı fren alışkanlığını her motosiklete uygulamak doğru sonuçlar vermeyebilir.

Niyetim foruma 5bin km. yapmadan izlenim yazmamaktı ama çenemi tutamıyorum. Bir abimin sözüdür " makinenin huyunu öğrenebilmen için 5bin, kendini ona adopte etmen için 10bin, elin ayağın gibi kullanabilmen için 15bin sürmen gerekir" demişti. O yüzden Inazuma ile olan izlenimlerimi sezon sonunda paylaşacağım.

Herkese kazasız belasız sürüşler.

Motor_Derili
21 Nisan 2015, 03:41
Sifir gibi. Xmax a gececegin icin satiliktir. Forumdan biri alirsa sevinirim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-ilk-sahibinden-aksesuarli-2015-subat-cikisli464-kmde-sifir-gibi-208358561/detay/

Mirkuza
22 Nisan 2015, 21:51
Arkadaşlar sizde biliyosunuz inazumada sensör çok var , inazumayı yıkarken en çok dikkat etmemiz gereken sensör bulunan kısımlar nerelerdir . Bir resimde işaretleyerek paylaşırsanız çok sevinirim

adem80
22 Nisan 2015, 22:27
Ne sensörü yav? Basınçlı su ile yıkıyorum, hiç bir sorun çıkarmadı kaç yıldır.

Mirkuza
23 Nisan 2015, 13:13
Kitapçıkta birçok yerde sensörler var ama bu sensörlerin hepsi su ulaşmayacak şekildemi yerleştirilmiştir bilmiyorum. Örneğin hava emiş sensörü nerde ve tahmin ediyorum ki egzoz içindede sensör vardır ve motosikleti yıkarken egzozdan su girmesi bu sensöre zarar verirmi ?

Ayrıca kitapçıkta geçen bir uyarıyı; basınçlı yıkama ile ilgili metni paylaşıyorum

Bozuk para ile çalıştırılan araç tesislerindeki gibi basınçlı su kullanan yıkayıcıların basıncı, motosikletinizin parçalarına zarar vermeye yetecek üzeydedir. Pasa neden olabilir ve aşınmayı arttırır. Parça temizleyicileri de motosiklet parçalarınıza zarar verebilir. Motorunuz yıkarken yüksek basınçlı yıkayıcılar kullanmayınız. Yakıt enjeksiyon sensörleri ve gazkelebeği gövdesi üzerinde parça temizleyici kullanmayınız.

adem80
23 Nisan 2015, 17:29
Kendi makinem var. Kendim yıkıyorum. Orda burda yıkatmıyorum. Zaten fazla basınçlı bi makine değil. Sıkıntı yok.

Sokollu
24 Nisan 2015, 16:41
Arkadaşlar Inazuma'nın radyatör sıvı haznesi nerede ? Sağ taraftaki kapağı açmak mı gerekiyor ?

Yağ olarak Ipone 10/40 düşünüyorum, ne tavsiye edersiniz ?

Uyumlu hava filtresi, yağ filtresi gibi ürünleri nerden temin edebilirim ?

Sorular sorular sorular :)

Herkese kazasız sürüşler.

adem80
24 Nisan 2015, 17:16
Radyatör kapağı deponun sağ tarafındaki sinyalin bağlı olduğu granajın altında. Evet ulaşmak için sağdaki granajların bir çoğunu sökmek gerekiyor. Yağ filtresi ve hava filtresi hep servis te değişti. Bilmiyorum. Takipteyim :)

Sokollu
24 Nisan 2015, 17:21
Radyatör kapağı deponun sağ tarafındaki sinyalin bağlı olduğu granajın altında. Evet ulaşmak için sağdaki granajların bir çoğunu sökmek gerekiyor. Yağ filtresi ve hava filtresi hep servis te değişti. Bilmiyorum. Takipteyim :)

Hocam teşekkürler ama radyatör kapağı değil de, sıvı veya antifiriz eklenilen küçük depo/haznenin yerini soruyorum. Örn, cbr 250 haznesine arka fren pedalının üstündeki vidayı açıp ekleyebiliyordum.

Parçaları servise gitmemek için sormuştum, bakalım var mıymış bir dükkan :)

adem80
24 Nisan 2015, 17:40
Aynı yerde :)

Zuzuuw
24 Nisan 2015, 17:50
Radyatör kapağı deponun sağ tarafındaki sinyalin bağlı olduğu granajın altında. Evet ulaşmak için sağdaki granajların bir çoğunu sökmek gerekiyor. Yağ filtresi ve hava filtresi hep servis te değişti. Bilmiyorum. Takipteyim :)

Al takke ver külah ? :mrgreen:

adem80
24 Nisan 2015, 19:45
Bul kareyi, al parayı :)motor 16 bine geldi bugün itibariyle. Motor ilanda, arda arıyorlar çizik varmı diye. Olmamı,motor 16 bine gelmiş, sütten çıkmış ak kaşık değil. Kazası yok. O yönden rahatım :)

Zuzuuw
24 Nisan 2015, 20:27
Bul kareyi, al parayı :)motor 16 bine geldi bugün itibariyle. Motor ilanda, arda arıyorlar çizik varmı diye. Olmamı,motor 16 bine gelmiş, sütten çıkmış ak kaşık değil. Kazası yok. O yönden rahatım :)

Kareyi bulsam senin motoru neden alayım abi? Elimde peş para olsa bu seferde başka motorlara askıntı olurum.

Şaka maka garantisi devam ediyor mu ? Abimi yollayacağım bakmaya.

adem80
24 Nisan 2015, 20:52
Bu ay bitti garantisi tüh :)garantilik işim olmadı şükür. Taş gibi motor.

Zuzuuw
24 Nisan 2015, 21:04
Garantisi yoksa 9.000'den bir kuruş fazla çalışmaz. O da senin hatırına :)

Mirkuza
24 Nisan 2015, 21:28
Arkadaşlar pazarlığı özelden yapın lütfen , sıfırı 14 olan 16.000 km de motoru 9 a verecek olan varsa ben bi tane daha alırım :) ayrıca bu motor için 16.000 km hiçbişey değil yeterki adam gibi kullanın 200.000 km anahtar değmez

adem80
24 Nisan 2015, 21:58
Garantisi yoksa 9.000'den bir kuruş fazla çalışmaz. O da senin hatırına :)

Mirkuzanın cevabını oku. Ayrıca 16 binde kazasız garantisi bitmişde olsa inazuma varsa gösterde bi tane daha alayım :-P ilandaki bi sürü 2013 model inazuma var, 11-12 bin arası. Onların garantisi devam ediyor mu sanıyorsun? :salut:

Zuzuuw
24 Nisan 2015, 22:01
Mirkuzanın cevabını oku. Ayrıca 16 binde kazasız garantisi bitmişde olsa inazuma varsa gösterde bi tane daha alayım :-P ilandaki bi sürü 2013 model inazuma var, 11-12 bin arası. Onların garantisi devam ediyor mu sanıyorsun? :salut:

Tamam da sıfırı 14, 2. eli hiç mi aşağı inmeyecek. Bari pilaka masrafını da verelim üste. :mrgreen:

Benimki tabiki işin gırgırı lakin 2011 model olup 11 - 12 yazan da satamıyor o fiyata. Satılsa senin motor satılır zaten.

Şimdi 9990 olunca razısın da 9000 olunca mı bulursan 1 tane daha alacaksın. Az ben geleyim, az da sen gel da, sabit fikirli olma. :mrgreen:

(Al benim garibanı ::shhh::)

adem80
24 Nisan 2015, 22:46
Son teklifim geçerli. Aşa düşmüyorum. Çok memnunum. Ailem var. Motor çok. Arabam yok. Yani Satılmazsada satılmasın. İlla satacağım diye habire fiyat indirmem. Bende bedavaya almadım :)