PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

ozgurcakici
17 Ekim 2014, 00:47
Sanırım puig'in ön camından bahsediyorsun. 115 EUR fiyatı var Ben de naked görüntüsünü bozsun istemdiğim ve motorun üstünde sırıtmasını istemediğim için bu camı tercih ettim. Çok da memnunum Bir kere diğer camlar gibi emanet durmuyor. Hatta motor orjinalden bu şekildeymiş hissi yaratıyor. Rüzgarı kesmede başarılı. Suzuki kalitesine 12.000 TL verdikten sonra bence ön camına da 115 eur verilir ama tabi herkesin kendi zevki. Düşünüyorsan gözü kapalı al derim.

Merhaba evural, ön camın fotoğrafını eklermisin acaba, hata olmasın. Birde bu camı taktıktan sonra titreşim yapıyormu?

iyi akşamlar.

evural
18 Ekim 2014, 16:58
http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=7239&m=58&g=1126&s=1184

İşyerinden girdiğim için resim ekleyemiyorum. Linkteki cam. Titreşim hiç yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

Haftaya Ankara'da 2 günlük bir eğitime gideceğim Gelmek isteyen arkadaş olursa bana özelden ulaşsın. Hem de tanışmış oluruz.

Clause
18 Ekim 2014, 18:03
Merhabalar
Motorun acemisi olarak Inazuma ikinci motorum, ilk olarak YBR 125 ile başladım 2 ay, 2300KM kullandım. Uzun yolda pek keyif vermemekle birlikte üzerine bir de tedirgin ettiği için (otoban, fren kapasitesi, yol tutuşu, hızlanma ve manevra vs) biraz daha buyuk ve geziye uygun bir motor araştırmaya başladım. Bu konuda forumun ve yazılanların da çok etkisi oldu, paylaşılan bilgiler için teşekkür ederim.

Almadan önce çok araştırdım, aslında kafamda Dragstar 650 vardı hem sakin hem uzun yol için iyi motor izlenimi verdiği için ama nasıl olduysa kendimi Inazumanın üzerinde buldum :)32 yaşındayım, 1.71 boyum var. Ayağım yere değmediği ya da emanet hissettiğimde panik yapmamak için özellikle yere basabildiğim bir model aradım. Temmuz başında aldığımdan beri 4300KM ye yakın yaptım, genelde şehir içi kullanmakla birlikte uzun yola da gittim, gezdim, fırsat buldukça da gezmeye devam edeceğim :)

Benim durumumda olan arkadaşlar için yine almadan önce kendi kafamdaki soru işaretlerine cevap vermek istedim
-Motoru Mototaş'tan 12.250TL ye sıfır olarak aldım
-Ruhsat vs için aracı kullandım, kendim anlamadığım için mantıklı geldi. Satış, plaka, ruhsat, aracı mastafı vs 250TL ödedim.
-Sigorta için 172TL, Ergoya yaptırdım (şimdi durum nedir bilmiyorum fakat o zaman en uygunu Ergo çıkmıştı)
-Rodajı becerebildiğim kadar kendim yaptım, bir sıkıntı yaşamadım.
-Klavuzunda belirtildiği şekilde, ilk 1000KM 6000 deviri geçmemeye özen gösterdim, ikinci 1000KM de vites geçişleri için 8000e çıktım.
-Benzin sarfiyatı ilk 1000KM (düşük devirde)epey düşüktü, 8000devirde yukseldi
-Şu an ortalama 6000 devirde vites değiştiriyorum, zorlama vs yok ama zorlarsanız da bana mısın demiyor.
-Benzin sarfiyatı konusunu detaylandırmak gerekirse, hesaplarıma göre dusuk devir ve sakin kullanıldıgında KM/12Kr (ben çok acemi oldugumdan baslarda boyleydi, 60-80KM yi geçemiyordum) yuksek devirde kullanıldıgında (8000-10.000) KM/25Kr civarı bir tuketim oluyor.
-Şu an normal kullanımda (6000-8000 arası vites geçişi - Benzinin litresi 4.90TL) 100KM de 3.8Lt yakıyor. Depo 14Lt, son 4Lt kaldığında önce içi dolu işaret yanıp sönmeye başlıyor ki ben genelde burada benzin alıyorum. Son 2Lt kaldığında benzin göstergesinin içi dolu yanıp sönen son dişi içi boş olarak yanıp sönmeye başlıyor ki buna dikkat edilmezse benim gibi eve 100mt kala benzin bitebilir :)
-İçi dolu yanıp sönen uyarıda benzin alındığında ortalama 50TL tutuyor depoyu doldurmak. 50TL ile de ortalama 300KM gidebiliyorsunuz normal kullanımda fakat sakin kullanımda 400 gittiğim de oldu, dediğim gibi son 4 litreyi bitirmeden dolduruyorum.
-Motorda aksesuar olarak koruma demiri (bu konuyu ayrıca açıklayacağım) ve İrfan ustanın eseri şahane yan çanta taşıyıcılarım ile Givi yan çamtalarım var, bunun dışında bir de zincir temizliği ve yağlama için orta sehpanın şart olduğunu gördüm (ustaya yaptırırsanız 25-35TL tutuyor yağlama ve temizleme) servisin tavsiyesi 250-300KM civarında zinciri temizleyip yeniden yağlamak, bu durumda en pahalı sehpa bile yine ucuza geliyor ki İrfan usta ile yine irtibata geçeceğim sehpa için, araştırdıklarım içinde tip olarak hepsi aynı gorunse de İrfan ustanın ürünü daha güven verici gözüküyor.
-Koruma demiri benim durumumda iseniz şartmış, tecrübeyle sabitledim. İlk motor YBR olup onun ağırlığına alışınca başlarda Inazuma epey ağır geldi, yol kazası yapmadım fakat ilk hafta acemilik ve kollarda yeterli kuvvetin olmaması sebebiyle 3 kez durduğum yerde yere bırakmak zorunda kaldım :) koruma demirini herkese tavsiye ederim, ben serviste taktırdım 220TL olması gerek yanlış hatırlamıyorsam ama yine sonradan gördüğüm kadarıyla İrfan ustanın demiri daha güven verici. Yine de orijinal koruma demiri ile kaza yapan bir Inazuma sahibi ile tanıştım, demir gayet sağlam ve koruyucu vazifesini yerine getirmiş. Yani nerden alırsanız alın ama alın derim, en basiti benim gibi bırakmak zorunda kalırsanız motor kapağında nazar çiziğiniz oluyor :)
-Kronik midir bilemem fakat yazılanlar arasında da okudum, bir ses geliyor motordan, titreyen bir cihazın uzerine iki tenekeyi ust uste koydugunuzda cıkan cızırtı-tıkırtı benzeri bir ses. Bunun için servise gittim, egsozun iç aksamında kırılma olduğunu(motordan çıktığı yerden gövde altına giren kısma kadar) garanti dahilinde olduğunu soyledi. Başvuru yaptım, parça bekliyorum. Aynı şikayetle servise gelen 2. kişiymişim o yuzden kroniktir değildir bir şey diyemem ama bu tip bir ses duyuyorsanız vakit kaybetmeden servise gidip garanti başvurunuzu yapın. Motorun yurumesine bir zararı yokmus ve olmazmıs, ses dısında bir sorun yapmazmıs bu arada.
-Motoru ortalama 60-80KM hızla şehir içi, 80-110KM hızla uzun yolda kullanıyorum, 120 civarında cam olmadığından ruzgar sert vuruyor (benim acemiliğimi de göz onunde bulundurursanız bana öyle geliyor da olabilir) 125KM yi geçmedim henuz, onu da bir iki kez uzun yolda yaptım. Sonra ruzgar ve kendimce sebeplerden hız dusurdum :)
-Uzun yolda ve şehir içinde, hem tek hem artçı ile surus konforu çok iyi, yormuyor. Kullanan kadar artçı konforu da dusunulmus, gideceğim yere kadar benzin yettiği sürece durmam diyen varsa tam sizlik motor. Ben gezme amaçlı aldığım için hoşuma giden her yerde durup fotoğraf, çay, kahve, sigara molası veriyorum :) Hiç durmadan en fazla 200KM gittim yine de yorgunluk yok
-1000KM bakım masrafı 160TL, 5000KM bakım masrafı (henuz yaptırmadım) 220TL civarı sanırım
-Dengesi gerek şehir içi kullanım gerek uzun yol suruslerinde cok iyi, bir YBR veya CBF gibi manevra yapabiliyor fakat viraj, yağmur, bozuk yol, kaçınma manevralarında üstünlüğü tartışılmaz, herşeyden önce her turlu olumsuz koşulda motorun verdiği guven, sen rahat ol ben hallederim hissiyatı vazgeçilmez. Elinin ayarı olan kullanıcılar için her yola gidecek bir motor diyebilirim.
-Aşırı yağış (yukardan bildiğiniz kovayla su dokuyorlar) altında da benim gibi tedbiriniz yoksa kendiniz ıslanmanız dışında bir sorun yaşamıyorsunuz, ne bir tekleme ne bir zorlanma ne de durduğu yerde kalma vs
-Yan çanta taktırmış olmamdan sebep motor biraz daha genişledi, yarım egsoz kadar daha genişim artık. Bu atak kullanan arkadaşlar için bir olumsuzluk olabilir belki fakat ben hem çantanın sağladığı konfor hem de görünüm açısından gayet memnunum, çantalar ayrı bir hava katıyor fakat arka çanta (topcase) taktırmayı dusunmuyorum, bir turlu yakıstıramadım Inazumaya arka çantayı :)
-Yine burada İrfan usta devreye giriyor, normalde yan canta takabilmeniz için once arka çanta aparatı taktırmanız gerekiyormus, irfan ustanın yaptıgı bir ara aparatla arka çanta demiri olmadan gayet sağlam bir şekilde yan çanta kullanabiliyorsunuz. Becerebilirsem foto da koyacagım yazacaklarım bittiğinde :)
-Aklıma gelenleri herhangi bir sıralama olmadan yazıyorum, bu yuzden kusura bakmayın :)
-Fren gerek ön gerek arka gayet iyi ve yeterli, yukarıda da belirttiğim gibi elinin ayarı olan bir kullanıcıyı kesinlikle memnun edecektir. Bunun dışında çoğu zaman fren yapmanıza da gerek kalmıyor, kompresoru cok iyi, hızınıza göre gazı bıraktıgınız anda 10 ila 30-40KM arası anında bir yavaslama yasıyorsunuz ki bu kesinlikle motor sizi uzerinden atmaya calısıyormus gibi sert degil gayet rahat ve konforlu bir yavaslama oluyor.
-Uzerinde hala orijinal lastikleri var, ilk 1000KM ani hareket ve manevralardan kaçınmam gerektiği soylendi motorda eski arkadaslarım tarafından ve ben de oyle yaptım. Su an yine bir sıkıntı yasamıyorum, guneşli havada da kullandım aşırı yağış altında da. Ne yokuş çıkarken ne de inerken herhangi bir saçmalık yapmadı. Benim kullanma şeklime göre yeterli oldugunu dusunuyorum ama agresif ve atak kullananların değiştirmesi iyi olacaktır sanırım.
-Son olarak; bunları hiç bir uzmanlığım olmadan, toplamda 7000KM den az yol yapmış ve Nisan 2014den beri motor kullanan, daha önce hiç bir motor tecrubesi olmayan biri olarak yazıyorum. Bunlar benim Inazuma kullandığım sure içerisinde kendi gorup yasadıklarım, herhangi bir ukalalık veya terbiyesizlik amaçlayarak yazmadım, dediğim gibi yalnızca bir kac aydır motor kullanıyorum. Motora başlamadan ve başladıktan sonra, Inazuma almadan ve aldıktan sonra kafamdaki soru işaretleri ve kendi tecrubelerim doğrultusunda benim durumumda olan arkadaşlara yardımcı olabilmesi amacıyla paylaşmak istedim. Konuya yorum yazan ve şu ana kadar bilgilerini, tecrubelerini paylaşan herkese ayrıca tekrar teşekkür ederim, konunun baştan sona okunmasını da yine benim durumumda olanlara şiddetle tavsiye ederim :)

Motorumun evrimi aşağıdaki gibi olup halen devam etmektedir :)

https://imageshack.com/i/kq4ei4rAj
https://imageshack.com/i/iq81ky38j
https://imageshack.com/i/excgzbfjj
https://imageshack.com/i/iq6CZJjWj
https://imageshack.com/i/ipJHeETTj
https://imageshack.com/i/idUlaMJGj
https://imageshack.com/i/pdaElTOoj
https://imageshack.com/i/p3xExzX1j

tugmenunsal
19 Ekim 2014, 11:58
Forumdan haberlesmek cok zor..kimsenin ne emaili kayitli ne de telefonu..buraya birileri cvp yazsa haberimiz olmuyor galiba...email fln gelmiyor.
Pazar gunu olabilir veya cumartesi hava iyi olursa..nasil toplayacagiz gelmek isteyenleri

Evet bugun hava guzel..bulusalim mi saat 14 gibi...haber verin ankaradakiler

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------


Gayet güzel bir düşünce. Havalar da güzel.
Ben gelirim kardeş yarın için, olumlu bir geri dönüş yaparsan.
İmkanı olan herkesin katılmasını umut ediyorum.

Ayrıca İnazuma nasıl bir motosiklettir diye merak eden varsa gelip benim motosikletimi inceleyebilir*. Test sürüşü** yapabilir.

Bulusalim beyler bugun hava guzel...saat 14 uygub olur mu

onurordek
19 Ekim 2014, 17:34
Bulusalim beyler bugun hava guzel...saat 14 uygub olur mu

Hala geçerli mi teklif ?

tugmenunsal
19 Ekim 2014, 21:30
Hala geçerli mi teklif ?
Gec oldu...bulustuk...foruma numaralari yazmakta fayda var.https://imageshack.us/i/paPLEwMzj

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

https://imageshack.us/i/paPLEwMzj

Bulustuk..bir sonraki sefere Ankara da daha kalabalik sekilde haberleselim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

http://imageshack.com/a/img910/2770/PLEwMz.jpg

SUAT.2014
20 Ekim 2014, 00:28
Arkadaşlar merhaba,
Ben de ınazuma alarak motora yeni başlayanlardanım.Gerek tecrübeli arkadaşların tecrübelerinden faydalanmak,gerekse inazuma kullanıcılarıyla tanışmaktan büyük memnuniyet duyarım.
Özellikle Ankara da buluşma olacağı zaman ben de katılmayı çok isterim.
Görüşmek dileğiyle..

evural
20 Ekim 2014, 10:11
Pazar günü Tuğmen ile buluşup Göksu Park'a gittik. Ankara'da buluşmalara gelecek olan 4-5 kişi oldu anladığım kadarıyla. Telefon numaralarını eklerseniz güzel havalarda haftasonları buluşabiliriz. Yoksa foruma yazınca dönüş geç oluyor. SUAT.2014 sen hangi semtte oturuyorsun?

fuatcemal
20 Ekim 2014, 11:39
selam clause
vermiş oldugun bilgiler için tesekkurler.benim gibi bu motordan dusunenler için bir ışık olmuş.
bende kısmet olursa bu motordan almayı düşünüyorum.250 lık cooper motorumu sattım.enduro tarzı 500-600 luk motorlara bakıyordum.ama sonra aynı paraya 2 yasında bu motordan alındıgını gördum.hem sehir içi hem de sehir dısına gezilere gider bu motor anlattıklarına göte.yakıt vergi avantajıda var.
hem bakımı da eski motorlara göre daha ucuza cıkar sanırım
boy 1.85 kil0 90 bana kucuk gelmez sanırım değilmi.
ikinci el alacagım ama bayide bir bakmaya gideceğim.

evural
20 Ekim 2014, 12:37
selam clause
vermiş oldugun bilgiler için tesekkurler.benim gibi bu motordan dusunenler için bir ışık olmuş.
bende kısmet olursa bu motordan almayı düşünüyorum.250 lık cooper motorumu sattım.enduro tarzı 500-600 luk motorlara bakıyordum.ama sonra aynı paraya 2 yasında bu motordan alındıgını gördum.hem sehir içi hem de sehir dısına gezilere gider bu motor anlattıklarına göte.yakıt vergi avantajıda var.
hem bakımı da eski motorlara göre daha ucuza cıkar sanırım
boy 1.85 kil0 90 bana kucuk gelmez sanırım değilmi.
ikinci el alacagım ama bayide bir bakmaya gideceğim.

Bende boy 1.88, kilo 100. Tamam altımda motor tam bana göreymiş gibi durmuyor ama pek de sırıtmıyor. Zaten diğer 250 ccler içinde en kalıplısı bu. Sürerken de hiç küçük bir motor kullanıyor hissi olmuyor.

fuatcemal
20 Ekim 2014, 14:00
tesekkurler evural
sizcede mantıklısı olan 2005-6 eski buyuk motor yerine kucuk 250 lık 2012-3 luk almak mı olur

Clause
20 Ekim 2014, 14:00
Yan çantayı kesinlikle tavsiye ederim, hem motorun zaten cusseli gorunumunu daha da geliştiriyor hem de buyuk kolaylık. Aradan dereden geçiyorum zor olur diyenler varsa şöyle söyleyeyim, sadece yarım egzos bir fazlalık oluyor genişlikte :) Motoru alıp almamayı dusunmek bir yana, mutlaka bayi veya bir yerde denk getirip bir üzerine oturun derim, o zaman fikriniz değişecek eminim. Motorun yuksekliği, cussesi falan zaten fazlasıyla iyi, benim gibi bodur biri için bile ideal :) bunun dısında ozellikle daha ufak veya denk farklı bir motor kullandıysanız hem artçı hem surucu konforu çok iyi, YBR ile gezdiğim arkadaşım bu motoru alınca bana dua etti :) Bütün bunların dışında kontrollu ve dengeli olması da benim durumumda olanlar için çok buyuk bir artı. Bir de denk geldiğim başka bir düşünce "ben hız istiyorum o yuzden 250lik sport bakıyorum" diyen varsa konforsuz olmalarının yanında Inazumadan daha hızlı gitmiyorlar hatta deneyen bir kaç arkadaşım Inazumanın hız olarak da diğerlerinden daha iyi oldugunu soyledi fakat kendim denemedim, hızla pek aram yok :)

leon99
21 Ekim 2014, 10:20
Günaydın arkadaşlar. Motorumun gaz kolunda sağa ve sola olmak üzere yaklaşık birer cm boşluk var yani sağa ve sola hareket var. Bu durum normal midir? Teşekkürler.

ozgurcakici
21 Ekim 2014, 19:47
Günaydın arkadaşlar. Motorumun gaz kolunda sağa ve sola olmak üzere yaklaşık birer cm boşluk var yani sağa ve sola hareket var. Bu durum normal midir? Teşekkürler.

Yani gaz kolunuz sağa sol oynuyorsa normal değildir.. Bende de çok az bir boşluk vardı, sizinkine benzer, 5bin KM bakımı için gittiğim Kadıköy deki serviste, ben söylemeden hemde düzelttiler sağolsunlar..

SUAT.2014
21 Ekim 2014, 23:01
evural öncelikle gecikmeli cevabım için kusura bakma.iş yoğunluğu nedeniyle sık giremiyorum.
Ben çiğdem mah.de oturuyorum.Aslında tel numaralarını eklemek güzel fikir.Ben tel nomu eklemeyi düşünüyorum.Forumdan haberleşmek geç ve güç olabiliyor.

alikanarya@
24 Ekim 2014, 02:14
ön camı bende kendim yaptım innazumaya güzel oldu çadde bostanda gezerken motosikletli trafik durdurdu bu camı nerden aldın aynı motordan benimde var dedi bende kendim yaptım ben teknisyenım emekli oldum arkadaşın dükkanında yaptım dedim hemen sipariş verdi bende dedim kendiminkini zor yaptım malzeme yok dedim yinede ugrarım dedi.bayagı güzel oldu resim atamadım özür dilerim ben emekli .maltepeli ali.selamlar saygılar.inazumacılar bir araya toplanıp gurup oluşturalım tanışalım.birbirimize yardım edelim herkonuda.hoşça kalın.........

Felis Leo
24 Ekim 2014, 11:16
Çnta yakışmışmı, 130 tl ye aldım, daha öncede siyahını eski motorumda kullanmıştım çok memnun kalmıştım, oldukça sağlam birkaç kere düştüm düşürdüm kırılmadı, çantalarada ceza yazılıyorken 500-600 tl vermek içimden gelmedi, bu fiyata alınabilecek en iyi çanta, hatta eski kullandığım çantaya göre biraz daha kaliteyi artırmışlar metal destekler koymuşlar kilit ve tırnak kısımlarına.Bu arada dün benimde radyatör hortumundan 4-5 damla su akmıştı akşam yan karenajı söküp kelepçeleri sıktım.
http://i.hizliresim.com/EEBda8.jpg (http://hizliresim.com/EEBda8)
http://i.hizliresim.com/4R3o6L.jpg (http://hizliresim.com/4R3o6L)

evural
24 Ekim 2014, 11:29
Çnta yakışmışmı, 130 tl ye aldım, daha öncede siyahını eski motorumda kullanmıştım çok memnun kalmıştım, oldukça sağlam birkaç kere düştüm düşürdüm kırılmadı, çantalarada ceza yazılıyorken 500-600 tl vermek içimden gelmedi, bu fiyata alınabilecek en iyi çanta, hatta eski kullandığım çantaya göre biraz daha kaliteyi artırmışlar metal destekler koymuşlar kilit ve tırnak kısımlarına.Bu arada dün benimde radyatör hortumundan 4-5 damla su akmıştı akşam yan karenajı söküp kelepçeleri sıktım.
http://i.hizliresim.com/EEBda8.jpg (http://hizliresim.com/EEBda8)
http://i.hizliresim.com/4R3o6L.jpg (http://hizliresim.com/4R3o6L)

Çantanın markası modeli fiyatı nedir acaba? Resmi göremiyorum da

arslan26
24 Ekim 2014, 11:33
Çnta yakışmışmı, 130 tl ye aldım, daha öncede siyahını eski motorumda kullanmıştım çok memnun kalmıştım, oldukça sağlam birkaç kere düştüm düşürdüm kırılmadı, çantalarada ceza yazılıyorken 500-600 tl vermek içimden gelmedi, bu fiyata alınabilecek en iyi çanta, hatta eski kullandığım çantaya göre biraz daha kaliteyi artırmışlar metal destekler koymuşlar kilit ve tırnak kısımlarına.Bu arada dün benimde radyatör hortumundan 4-5 damla su akmıştı akşam yan karenajı söküp kelepçeleri sıktım.
http://i.hizliresim.com/EEBda8.jpg (http://hizliresim.com/EEBda8)
http://i.hizliresim.com/4R3o6L.jpg (http://hizliresim.com/4R3o6L)

Yakışmış yakışmış daha ne olsun Şahsen arka çanta almaktan vazgeçtim cezalar yüzünden depo üstü çanta kullanıyorum park ettiğim yerdede sırtıma vurup yrüyorum çantayı, koruma demirinizi nerden aldınız ve fiyatı hakkında bilgi verirseniz

ozgurcakici
24 Ekim 2014, 12:44
Istanbul TEM de bu hafta 3 kere, emniyet şeridinden giderken polis durdurup ehliyet - ruhsat kontrolü yaptı. Hatta fırça bile attım şaka ile karışık, abicim her gün durduruyorsunuz diye. Hiç biri de TopCase'e bir şey söylemedi ?

Felis Leo
24 Ekim 2014, 16:05
Çanta maxem 45litre 130tl ye aldım , koruma demiri ve çanta demirini bursa da bir arkadaşım yaptı aynısından kendi inazumasındada var.

on the road
25 Ekim 2014, 01:56
Pazar günü Tuğmen ile buluşup Göksu Park'a gittik. Ankara'da buluşmalara gelecek olan 4-5 kişi oldu anladığım kadarıyla. Telefon numaralarını eklerseniz güzel havalarda haftasonları buluşabiliriz.

Merhaba, ben de varım :) Yarın (25Ekim2014) eryamanda ev bakmaya gideceğim, önümüzdeki ay içerisinde Ankaraya taşınıyorum inşallah. sonrasında havalar müsaade ettikçe ankarada buluşma ve gezilere katılmak isterim. Profilime tel. numaramı ekledim. Görüşmek üzere..

evural
25 Ekim 2014, 14:26
Merhaba, ben de varım :) Yarın (25Ekim2014) eryamanda ev bakmaya gideceğim, önümüzdeki ay içerisinde Ankaraya taşınıyorum inşallah. sonrasında havalar müsaade ettikçe ankarada buluşma ve gezilere katılmak isterim. Profilime tel. numaramı ekledim. Görüşmek üzere..

Ben de eryamandayım. Buraya taşınırsan sık sık gezeriz motorla. Telefonu not ettim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

Ankarada olup da buluşmalara katılabilecek olan Onurördek, suat2014, tuğmenünsal ve on the road telefon numaralarınızı kaydettim. Ankara içi buluşma gezi filan olursa mesajla irtibat kurabiliriz.

okan.turan
27 Ekim 2014, 00:02
yok mu istanbul da etkinlik?

SUAT.2014
27 Ekim 2014, 02:01
ok. bende bahsi gecen arkadaşların numaralarını kaydettim ,havalar güzel olduğunda ve buluşma düşünüldüğünde haberleşelim.
selamlar,

piyanist_irf
27 Ekim 2014, 18:57
Tapagaz 5 litre duydum ama hiç o kadar yakmadım. Herhalde formüla pistinde gider gibi gitmiş yakan. 4.1 yaktım en çok.


ademcim öylesine aval aval bakınırken profilin gözüme çarptı :cherry: gömü mü buldun kardeşim hayırdır , helal sana sym wolf, inazuma ,pulsar biliyon ağzının tadını :) her çiçekten balımı alırım diyorsun yani :)

adem80
27 Ekim 2014, 20:14
ademcim öylesine aval aval bakınırken profilin gözüme çarptı :cherry: gömü mü buldun kardeşim hayırdır , helal sana sym wolf, inazuma ,pulsar biliyon ağzının tadını :) her çiçekten balımı alırım diyorsun yani :)

İrfan abi alemsin haa :) sym Wolf değil o. Salcano Wolf :santa: iş pazar bakkal çakkal motoru. İnazuma gezi zevk motoru, pulsar benim üstüme ruhsatı aradada biniyorum ama birader biniyor. Ruhsatı benim motor biraderin. :)üçününde ruhsatı benim üstüme.gömü bulmadım abi. Daha 4 ay inazumanın taksiti var. Bi bitsin bakalım.

Inazuma76
27 Ekim 2014, 23:35
23.10.2014 Tarihinde bayi den teslim aldığım Inazumamla aranızdayım. Herkese selamlar

leon99
28 Ekim 2014, 19:18
İyi akşamlar arkadaşlar.
-Ankara'da inazumanizi hangi servise götürüyorsunuz?
-10.000 km bakımında km'yi aşinca motorum garanti dışında kalır mı?

on the road
29 Ekim 2014, 00:43
23.10.2014 Tarihinde bayi den teslim aldýðým Inazumamla aranýzdayým. Herkese selamlar

Hayırlı olsun, Allah kaza beladan saklasın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------


Ýyi akþamlar arkadaþlar.
-Ankara'da inazumanizi hangi servise götürüyorsunuz?
-10.000 km bakýmýnda km'yi aþinca motorum garanti dýþýnda kalýr mý?

Ben rodaj bakımı (1000 km) için Endo motors a götürmüştüm. Ipone yağ kullandılar, 126 tl aldılar. Yani fiyat olarak beklediğimden daha uygun oldu. Ancak işçilik ve ilgi alaka konusunda beklentileriniz yüksek olmasın, inazuma'ya "motor mu lan bu" şeklinde yaklaşıyorlar. Diğer sorunuz konusunda kesin bir bilgim yok, 10000 km'yi ne kadar aştığınıza da bağlı. Ancak Suzuki Türkiye ile birkaç ay önce mail yoluyla görüştüğümde bende bıraktıkları izlenimden hareketle; motorda büyük bir sorun çıkarsa bunu bahane ederek garanti dışında bırakma ihtimallerini %99 olarak görüyorum.

alperen06
29 Ekim 2014, 00:57
Bende ankara eryamandayım motorum bu olmasada burdaki arkadaşlarla tanışırız 1.etap kutlutaşdayım.

Inazuma76
29 Ekim 2014, 21:35
Çok teşekkür ederim on the road Allah hepimizi korusun inşallah

yusufbaris
31 Ekim 2014, 15:02
Arkadaşlar selamlar ,

Arka fren balatası değiştiren oldu mu aranızda ?
Ben bugün değiştirmek zorunda kaldım inazumanın fren balatasını.Balatası komple bitmişti.Artık diske sürtmeye başlamıştı.
Maslak Yücel motorda değiştirdim.115 lira para aldılar.Bu sizce normal mi ? Bana çok yüksek geldi fiyatı.Ama mecbur olduğum için değiştirdim.

arslan26
31 Ekim 2014, 17:05
Arkadaşlar selamlar ,

Arka fren balatası değiştiren oldu mu aranızda ?
Ben bugün değiştirmek zorunda kaldım inazumanın fren balatasını.Balatası komple bitmişti.Artık diske sürtmeye başlamıştı.
Maslak Yücel motorda değiştirdim.115 lira para aldılar.Bu sizce normal mi ? Bana çok yüksek geldi fiyatı.Ama mecbur olduğum için değiştirdim.

Kullanıma bağlı olarak değişecektir ama kaç kmde bitirdiniz balataları, daha önceki sayfalarda bulabilirsiniz sorunuzun cevabını @adem80 arkadaşımız değiştirmişti yanılmıyorsam

yusufbaris
31 Ekim 2014, 18:03
Kullanıma bağlı olarak değişecektir ama kaç kmde bitirdiniz balataları, daha önceki sayfalarda bulabilirsiniz sorunuzun cevabını @adem80 arkadaşımız değiştirmişti yanılmıyorsam

4700 kmdeyim şuan balatalar bitti.Nasıl o kadar çabuk bitti anlamış değilim.

adem80
31 Ekim 2014, 18:49
Arkadaşlar selamlar ,

Arka fren balatası değiştiren oldu mu aranızda ?
Ben bugün değiştirmek zorunda kaldım inazumanın fren balatasını.Balatası komple bitmişti.Artık diske sürtmeye başlamıştı.
Maslak Yücel motorda değiştirdim.115 lira para aldılar.Bu sizce normal mi ? Bana çok yüksek geldi fiyatı.Ama mecbur olduğum için değiştirdim.

Ben 45 tl ye değiştirttim. Balata ve işçilik dahil. 600 bi motorun balataları birebir uyuyor. Modelini hatırlamıyorum. Frenlerde bi fark yok, orjinal balatalarla kıyasla.13 binde bitti bitti benim arka balatalar.

arslan26
31 Ekim 2014, 18:54
Sanırım şehir içi kullanımınız fazla

adem80
31 Ekim 2014, 19:17
Sert kullanmıyorum. Ondandır. Yani bi fren, bi tamgaz falan. Standartlarda kullanırım :)

tayfa07
02 Kasım 2014, 22:02
Yeni modelleri var bilginize resimleri ekliyorum. GSR250 F --- GSR250 S modeli

http://i.hizliresim.com/q2Z10Z.jpg (http://hizliresim.com/q2Z10Z)http://i.hizliresim.com/QgoE5j.jpg (http://hizliresim.com/QgoE5j)http://i.hizliresim.com/b4dA1m.jpg (http://hizliresim.com/b4dA1m)http://i.hizliresim.com/Ml35QM.jpg (http://hizliresim.com/Ml35QM)http://i.hizliresim.com/XYr7G5.jpg (http://hizliresim.com/XYr7G5)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

http://i.hizliresim.com/q2Z10Z.jpg (http://hizliresim.com/q2Z10Z)

yusufbaris
03 Kasım 2014, 10:31
Ben 45 tl ye değiştirttim. Balata ve işçilik dahil. 600 bi motorun balataları birebir uyuyor. Modelini hatırlamıyorum. Frenlerde bi fark yok, orjinal balatalarla kıyasla.13 binde bitti bitti benim arka balatalar.

Peki kaç kmdir kullanıyosun 600cc dediğin motorun balataları ?Modeli hatırlayabilirsen memnun olurum.Bi dahaki değişimde 115 lira gitmesin.
Ayrıca orjinal takılmadığında balatalar ses yapıp ötüyo diye biliyorum.

adem80
03 Kasım 2014, 15:07
Peki kaç kmdir kullanıyosun 600cc dediğin motorun balataları ?Modeli hatırlayabilirsen memnun olurum.Bi dahaki değişimde 115 lira gitmesin.
Ayrıca orjinal takılmadığında balatalar ses yapıp ötüyo diye biliyorum.

2 bin km dir kullanıyorum. Hayır,ötme falan yok. Sesde yapmıyor. Hangi motor hatırlamıyorum.

asuvara
05 Kasım 2014, 00:22
Adem bey ybr pulsar ve inazuma kullanıyorsunuz.Bize ybr ye göre bir pulsar ve inezuma bilgisi verebilirmisiniz.Bende ybr mi sattım.inezuma ve pulsar düşüncesindeyim ybr den sonra hangisi neden ?Pulsar nasıl inezumaya göre ?Selamlar.

adem80
05 Kasım 2014, 01:36
Ybrden sonra....... :) karşılaştırma gibi yaparsak Son hız ve Serilik olarak aşa yukarı iki motorda aynı sayılır.Titreşim pulsada daha fazla. Yakıt pulsarın 100 km de İnazumadan aşa yukarı yarım litre az yakıyor. Sürüş ve konfor inazuma 10 numara. Hem sürücü hem artçı için. İnazuma Yoda stabil gidiyor, güven veriyor. Pulsar daha hafif olduğundan yolda inazuma gibi dik bi şekilde yani stabil gitmiyor. Hafifliğinden dolayı Rüzgardan daha çok etkileniyor. Pulsar 2000 kmde falan yağ değişimi yaparken inazuma 5 bide bir. Tabi pulsarın yağı daha az alıyor. Servis ve yedek parça pulsar yarı yarıya daha ucuz. Kendiniz karar verin. Hangisi size uygunsa :)

Clause
05 Kasım 2014, 11:47
Adem bey ybr pulsar ve inazuma kullanıyorsunuz.Bize ybr ye göre bir pulsar ve inezuma bilgisi verebilirmisiniz.Bende ybr mi sattım.inezuma ve pulsar düşüncesindeyim ybr den sonra hangisi neden ?Pulsar nasıl inezumaya göre ?Selamlar.

Bir iki sayfa once detaylıca yazmıstım inazuma tecrubemi :) ben de ybrden gectim, gayet memnunum.
Bu arada onceki yazdıklarıma guncelleme olarak, gecen hafta yamaha tenere kampına katıldım Eskişehir'de, yagmurda ve çamurda da kullanmak durumunda kaldım, hava şartları dolayısıyla hız olayına cok girmedim fakat yolda gayet stabil ve dengeli idi hatta çamur yolda epey bir kayıp arka attıktan sonra 30 dereceden fazla yatınca "gidiyoruz" dedim :) gazı bırakıp ayagımı yere bastım atlayacaktım ama duzeldi durdu stop etmedi ve yola devam ettik (aynı yolda ktm990 ve bir kac tenere dustu)
yol gayet keyifliydi, ara ara fotograf cekmek ve kahve- sigara molası için durdum. Eskişehir merkeze kadar otoban ve ayrılmıs yol, sonrasında cift şerit asfalt yol ve sonlara dogru 30km stabilize ve en son 3km toprak-çamur yolda gittik. gayet iyiyiz, km 5300 oldu donuste, bakım için hafta sonunu bekliyoruz. bu arada hala egsozlarımız gelmedi, egsozdan gelen ses sorunu biraz daha arttı bu süreçte, sanırım bozuk yolda gitmek biraz daha etkiledi.
Yakıt sarfiyatına gelince, istanbuldan cıktıgımda zaten doluya yakındı depo fakat Mehmetçik tesislerinde tamamladım, o benzinle seyitgaziye kadar gittim yine bir ceyrek civarı benzin vardı fakat dag basında benzinsiz kalmamak için yine tamamladım. Mehmetçik tesisleri - Seyitgazi arası yakıt sarfiyatı 3.4Lt olarak gosterdi program. 50.05 TL lik benzinle tam 300KM gitmişim :)
Kamp esnasında da benzin alımı sonrası - gezi - donuste tekrar benzin alımı yaklasık 225km gitmişim ve burda da 3.4Lt yakmıs.
Depoyu eskisehir çıkışında doldurup istanbula geldiğimde ertesi gun benzin aldım, istanbulda da yaklasık bir 20-30KM kullandıktan sonra doldurdugumda yakıt sarfiyatını 3.3Lt olarak gosterdi program ki bu da 319KM ye denk geliyor. maliyeti de 50.02TL ye geldi. Bu arada yakıt sarfiyatı ve diger masrafları hesaplamak isterseniz ben arabam diye bir program kullanıyorum. benzin dısında baska masrafları yazmıyorum ama kopru gecisi, yıkama vs herseyi girebiliyorsunuz.

Bu yol esnasında dikkatimi çeken bir mevzu motorum maksimum hızı oldu (genel değil kendi motorum için) bu konuda gorus belirtebilirseniz sevinirim.
Rodajını kitapçığı ve servisin belirttiği şekilde kendim yaptım. Normalde 6.viteste 125 yapmıstım en fazla rodaj esnasında, sonrasında da bu hızı gecmedim hiç fakat bu hızda seyrederken birincisi titreşim biraz artıyor ikincisi devir saati kırmızıya dayanıyordu.
Dönüş yolunda otoban ve yolun musait olması sebebiyle (motorda koruma demiri, irfan ustanın yan canta demirleri, 2 adet givi e21 yan canta, kamp malzemeleri ve son olarak ben varım ekstra agırlık olarak ki sanırım 300KG civarı bir şsey yapıyor bu) gazı açtığımda once 8000 devirde 90-100 civarı gidiyorduk biraz bu sekilde seyredince motora bir rahatlama geldi ve gostergeye baktıgımda artık 8-9bin devirde 120 civarı gidiyorduk. bakalım kırmızıyı gorene kadar kac olacak ibre dedim ve yavas yavas gazı sonuna kadar actım ibrede 140 ı gordum. o sekilde uzun sure gitmek pek mumkun olmadı içinde bulundugum sartlar dolayısıyla (malum acemilik) fakat giderken 120yi gecmeden gitmiştim ki genel olarak en fazla 100-110 idi hızım. donuste sapancadan otobana girdiğimden itibaren 100-130 arası geldim ki genelde 130 yakındı. bu hızda normalin dısında (normal dediğim egsozun sorun sebebiyle verdiği titreşim) artı bir titreşim yasamadım, konfor olarak da sıkıntı olmadı ve dengesi kontrolu değişmedi. ruzgar sanırım arkamdan esiyordu cunku cam olmamasına ragmen normalde 100u gecince beni arkaya iten kuvvet 140 la giderken yoktu :)

Bu son yazdıgım konusunda, motorun rahatlayıp artık 140a rahatca cıkabilmesi sanırım motorun artık acılmaya basladıgını gosteriyor yoksa ben mi yanlıs anladım? bu sekilde bir kac surus daha yaparsam faydalı mı olur yoksa zorlamıs mı olurum? bilgilerinizi paylaşırsanız cok sevinirim, herkese iyi bir gun diliyorum.

arslan26
05 Kasım 2014, 12:58
EsKişehir e gelip kampa katılanlar var biz Eskişehir de olduğumuz halde bir şeyden haberimiz yok

okan.turan
05 Kasım 2014, 15:41
ben de en fazla 140 ı gördüm çantalı ve yuklü şekilde. ama 150 gördüğünü söyleyenler. inazuma hızdan daha çok konfor için yapılmış bir motor ve gayet memnunum. 120 125 konforlu bir şekilde gidebiliyorsam bana yetiyor

ozgurcakici
05 Kasım 2014, 21:57
Bir iki sayfa once detaylıca yazmıstım inazuma tecrubemi :) ben de ybrden gectim, gayet memnunum.
Bu arada onceki yazdıklarıma guncelleme olarak, gecen hafta yamaha tenere kampına katıldım Eskişehir'de, yagmurda ve çamurda da kullanmak durumunda kaldım, hava şartları dolayısıyla hız olayına cok girmedim fakat yolda gayet stabil ve dengeli idi hatta çamur yolda epey bir kayıp arka attıktan sonra 30 dereceden fazla yatınca "gidiyoruz" dedim :) gazı bırakıp ayagımı yere bastım atlayacaktım ama duzeldi durdu stop etmedi ve yola devam ettik (aynı yolda ktm990 ve bir kac tenere dustu)
yol gayet keyifliydi, ara ara fotograf cekmek ve kahve- sigara molası için durdum. Eskişehir merkeze kadar otoban ve ayrılmıs yol, sonrasında cift şerit asfalt yol ve sonlara dogru 30km stabilize ve en son 3km toprak-çamur yolda gittik. gayet iyiyiz, km 5300 oldu donuste, bakım için hafta sonunu bekliyoruz. bu arada hala egsozlarımız gelmedi, egsozdan gelen ses sorunu biraz daha arttı bu süreçte, sanırım bozuk yolda gitmek biraz daha etkiledi.
Yakıt sarfiyatına gelince, istanbuldan cıktıgımda zaten doluya yakındı depo fakat Mehmetçik tesislerinde tamamladım, o benzinle seyitgaziye kadar gittim yine bir ceyrek civarı benzin vardı fakat dag basında benzinsiz kalmamak için yine tamamladım. Mehmetçik tesisleri - Seyitgazi arası yakıt sarfiyatı 3.4Lt olarak gosterdi program. 50.05 TL lik benzinle tam 300KM gitmişim :)
Kamp esnasında da benzin alımı sonrası - gezi - donuste tekrar benzin alımı yaklasık 225km gitmişim ve burda da 3.4Lt yakmıs.
Depoyu eskisehir çıkışında doldurup istanbula geldiğimde ertesi gun benzin aldım, istanbulda da yaklasık bir 20-30KM kullandıktan sonra doldurdugumda yakıt sarfiyatını 3.3Lt olarak gosterdi program ki bu da 319KM ye denk geliyor. maliyeti de 50.02TL ye geldi. Bu arada yakıt sarfiyatı ve diger masrafları hesaplamak isterseniz ben arabam diye bir program kullanıyorum. benzin dısında baska masrafları yazmıyorum ama kopru gecisi, yıkama vs herseyi girebiliyorsunuz.

Bu yol esnasında dikkatimi çeken bir mevzu motorum maksimum hızı oldu (genel değil kendi motorum için) bu konuda gorus belirtebilirseniz sevinirim.
Rodajını kitapçığı ve servisin belirttiği şekilde kendim yaptım. Normalde 6.viteste 125 yapmıstım en fazla rodaj esnasında, sonrasında da bu hızı gecmedim hiç fakat bu hızda seyrederken birincisi titreşim biraz artıyor ikincisi devir saati kırmızıya dayanıyordu.
Dönüş yolunda otoban ve yolun musait olması sebebiyle (motorda koruma demiri, irfan ustanın yan canta demirleri, 2 adet givi e21 yan canta, kamp malzemeleri ve son olarak ben varım ekstra agırlık olarak ki sanırım 300KG civarı bir şsey yapıyor bu) gazı açtığımda once 8000 devirde 90-100 civarı gidiyorduk biraz bu sekilde seyredince motora bir rahatlama geldi ve gostergeye baktıgımda artık 8-9bin devirde 120 civarı gidiyorduk. bakalım kırmızıyı gorene kadar kac olacak ibre dedim ve yavas yavas gazı sonuna kadar actım ibrede 140 ı gordum. o sekilde uzun sure gitmek pek mumkun olmadı içinde bulundugum sartlar dolayısıyla (malum acemilik) fakat giderken 120yi gecmeden gitmiştim ki genel olarak en fazla 100-110 idi hızım. donuste sapancadan otobana girdiğimden itibaren 100-130 arası geldim ki genelde 130 yakındı. bu hızda normalin dısında (normal dediğim egsozun sorun sebebiyle verdiği titreşim) artı bir titreşim yasamadım, konfor olarak da sıkıntı olmadı ve dengesi kontrolu değişmedi. ruzgar sanırım arkamdan esiyordu cunku cam olmamasına ragmen normalde 100u gecince beni arkaya iten kuvvet 140 la giderken yoktu :)

Bu son yazdıgım konusunda, motorun rahatlayıp artık 140a rahatca cıkabilmesi sanırım motorun artık acılmaya basladıgını gosteriyor yoksa ben mi yanlıs anladım? bu sekilde bir kac surus daha yaparsam faydalı mı olur yoksa zorlamıs mı olurum? bilgilerinizi paylaşırsanız cok sevinirim, herkese iyi bir gun diliyorum.




Clause Merhaba,

Ben Inazuma'da 100KM'yi geçince rüzgardan çok etkileniyorum. Aslında görüntüsünü bozmak istemiyorum ama ev Kavacık, işyeri Kağıthane olunca mecburen Fsm köprüsü ve Tem var. Kamyon trafiğinden yavaş gidilmiyor, İstanbul'un da en çok rüzgar alan bölümlerinden biri burası.

Sorum şu sana (ve tabi Tem uzun yol vs de kullanan herkeze) ön cam kullanıyormusunuz ve hangi ön camı tavsiye edersiniz? Orjinal cam çok kısa, herhalde işe yaramıyordur? Servisin tavsiye ettiği Givi cam çok çirkin ama işe yarıyor epey diyorlar. Nedir sizin tavsiyeniz ?

asuvara
05 Kasım 2014, 22:29
İyi akşamlar Adem bey ve clause arkadaş ilginiz bilginiz için teşekkürler.

Felis Leo
05 Kasım 2014, 23:50
Şu an inazuma için olan camların hiç birisi rüzgarı kesmez, illa rüzgarı kessin diyorsanız bir tane chopper motor camı alıp bir şekilde monte edeceksiniz.

ozgurcakici
06 Kasım 2014, 00:04
Şu an inazuma için olan camların hiç birisi rüzgarı kesmez, illa rüzgarı kessin diyorsanız bir tane chopper motor camı alıp bir şekilde monte edeceksiniz.

Siz hangi camı kullanıyorsunuz? Yada hangisini denediniz?