PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

yusufbaris
08 Eylül 2014, 17:37
Lastiklerden şuana kadar bende memnunum herhangi bi sıkıntı yaşatmadı bana.ama limitlerini zorlamamak gerekir diye düşünüyorum.
2 hafta önce Maslak yücel motorda 1000 km bakımını yaptırdım 180 lira ödedim.,
100 lirası yağ dediler,40 lira yağ filtresi,35 lira işçilik ve 5 tl KDV ücreti olarak aldılar.

MAOK
09 Eylül 2014, 01:42
sizce bu motorun neden abs'si yok ?

weatherman
09 Eylül 2014, 12:07
cbr250'ler için muhakkak lastikleri (orijinalleri) değiştirin diyorlar.

inazuma'nın lastikleri için de geçerli midir bu durum?

Inazuma'nın lastikleri yapılan istatistiklere ve tecrübeme göre:
Kuruda fena değil, orta ayar.
Islakta kötü, süprizlere açık ve güvensiz.

Değiştirilmeliler IRC'ler.

onurordek
09 Eylül 2014, 20:33
Lastiklerden şuana kadar bende memnunum herhangi bi sıkıntı yaşatmadı bana.ama limitlerini zorlamamak gerekir diye düşünüyorum.
2 hafta önce Maslak yücel motorda 1000 km bakımını yaptırdım 180 lira ödedim.,
100 lirası yağ dediler,40 lira yağ filtresi,35 lira işçilik ve 5 tl KDV ücreti olarak aldılar.

Arkadaşlar benim de bin bakımına gitmem gerekiyor.
ANKARA
Ulusan 300-350, Endo Motor 200 civarı tutar dedi.
Farkındaysanız herkes farklı fiyatlarla karşılaşmış.
Az öncede Suzuki Türkiye'ye sizin belirlediğiniz bir saatlik işçilik ücreti var mı diye sordum. Cevap gelirse paylaşırım.
Ankara'da servis yolunu tutan başka arkadaşlar varsa yukarıda bahsettiğim ücretleri mi gördüler faturalarında?

rimbaud
09 Eylül 2014, 21:19
Arkadaşlar benim de bin bakımına gitmem gerekiyor.
ANKARA
Ulusan 300-350, Endo Motor 200 civarı tutar dedi.
Farkındaysanız herkes farklı fiyatlarla karşılaşmış.
Az öncede Suzuki Türkiye'ye sizin belirlediğiniz bir saatlik işçilik ücreti var mı diye sordum. Cevap gelirse paylaşırım.
Ankara'da servis yolunu tutan başka arkadaşlar varsa yukarıda bahsettiğim ücretleri mi gördüler faturalarında?

İstanbul içinde bütün servislerle görüşüp tek tek fiyat aldım 170 ile 180 tl arası değişiyor.Size çektikleri fiyat bana çok fahiş geldi.Ayrıca İstanbul içi arkadaşlardan hangi servise gittiklerini ve artılarını eksilerini yazarlarsa bizim gibi bakıma yeni gidecek arkadaşlara yardımcı olurlar kanısındayım.

yusufbaris
11 Eylül 2014, 12:12
İstanbul içinde bütün servislerle görüşüp tek tek fiyat aldım 170 ile 180 tl arası değişiyor.Size çektikleri fiyat bana çok fahiş geldi.Ayrıca İstanbul içi arkadaşlardan hangi servise gittiklerini ve artılarını eksilerini yazarlarsa bizim gibi bakıma yeni gidecek arkadaşlara yardımcı olurlar kanısındayım.


Bana sadece yağ fiyatı çok fazla geldi.100 lira 2.3 litre yağ için çok fazla değil mi ?
İnternette 4 lt motul yağ 72 lira bulabiliyoruz.Yağda kazıklıyo tüm servisler demekki.Serviste koydukları yağ da motul 10-40.
http://www.feyizoglu.com/10W40-Motosiklet-Yagi_46838.html#0

Yağı kendimiz değişsek garanti kapsamında olmuyo mu yani ?

sozerten
11 Eylül 2014, 15:05
Arkadaşlar merhaba. sahibindende gezerken bir inazuma gördüm. göstergede mil yazıyor. bunu değiştirebiliyor muyuz?

http://i.hizliresim.com/DkXJ43.png (http://hizliresim.com/DkXJ43)

ectuna
11 Eylül 2014, 15:32
klavuzdan kopya:

KİLOMETRE SAATİ
Kilometre saati, yol alma hızını mil/saat ya
da kilometre/saat olarak gösterir.
NOT:
• Sayacı, toplam kilometre sayacına
ayarlayınız, sonra km/sa ve mil/sa
arasında seçim yapmak için ADJ
düğmesi  ve SEL düğmesini 3
saniye basılı tutunuz.
• Kilometre/saat veya mil/saat’i seçin,
uygun olanını, trafik düzenlemelerine
uyunuz.
• Gösterge paneli göstergesini
ayarladıktan sonra kilometre/saat ve
mil/saat göstergelerini kontrol ediniz.

adem80
11 Eylül 2014, 18:23
Kısaca ister mil hesabı ister km hesabı olarak kullanabilirsiniz.

green71tr
12 Eylül 2014, 10:39
daha 5.000 km dahi yapılmadan (hatta rodajı tamamlanmadan) satılan bi çok inazuma var. (elbet diğer marka/modellerden de var.)

250 likler içinde en çok tercih edilen motorlardan biri olmasına rağmen neden satma eğiliminde sahipleri? sezon sonu(!) gibi düşünceler mi, motordan (ağır vs.) memnuniyetsizlik mi?

zamanında bakımları yapıldığında ve fazla zorlanmadığında bu motorun ömrü kaç km olur?

weatherman
12 Eylül 2014, 11:07
daha 5.000 km dahi yapılmadan (hatta rodajı tamamlanmadan) satılan bi çok inazuma var. (elbet diğer marka/modellerden de var.)

250 likler içinde en çok tercih edilen motorlardan biri olmasına rağmen neden satma eğiliminde sahipleri? sezon sonu(!) gibi düşünceler mi, motordan (ağır vs.) memnuniyetsizlik mi?

zamanında bakımları yapıldığında ve fazla zorlanmadığında bu motorun ömrü kaç km olur?

Motor bloğunun ömrü teorik olarak sonsuzdur. Gerçek hayatta gerektiğinde yaptırarak-yenilenmesi gereken parçaları işin ustasından yenileyerek ömür boyu kullanabilirsiniz. Evladiyelik dedikleri şey...

Suzuki Inazuma ve diğer bazı 250cc motorların düşük kilometrede ilanları var. Almışlar 6 ay geçmeden satıyorlar. Bunu 250cc kullanırken oluşan "daha güçlüsüne hazırım" hissine bağlıyorum ben.

Inazuma kullanması kolay bir motor. Rahat, güvenli. Bu motorla 5000 km yapan, artık 500-600 cc'ye geçmenin vaktidir diye düşünüyor. Ana sebebi bence bu.

Felis Leo
12 Eylül 2014, 11:54
Her marka motorun bu şekilde bir sürü ilanı var sadece inazumaya has bir şey değil.

Sam@
12 Eylül 2014, 12:55
Arkadaşlar merhaba. sahibindende gezerken bir inazuma gördüm. göstergede mil yazıyor. bunu değiştirebiliyor muyuz?

http://i.hizliresim.com/DkXJ43.png (http://hizliresim.com/DkXJ43)

vay be, vites göstergesi var..

18891938
12 Eylül 2014, 14:42
Bana sadece yağ fiyatı çok fazla geldi.100 lira 2.3 litre yağ için çok fazla değil mi ?
İnternette 4 lt motul yağ 72 lira bulabiliyoruz.Yağda kazıklıyo tüm servisler demekki.Serviste koydukları yağ da motul 10-40.
http://www.feyizoglu.com/10W40-Motosiklet-Yagi_46838.html#0

Yağı kendimiz değişsek garanti kapsamında olmuyo mu yani ?

4 litre motul 130 lira civarında heryerde. Serviste varilden mi kullanıyorlar yoksa litreliklerden mi?

evural
12 Eylül 2014, 15:02
Ben de bir ara satmayı düşündüm sonra kıyamadım. Bence motor ağır ya, bir süre kullanınca 650 cc kullanırım düşüncesi geliyor insanlara. Yada krediyle filan almış olup da taksitlerde zorlanılıyor. Onun dışında alıp da memnun olmayan duymadım.

yusufbaris
12 Eylül 2014, 18:40
4 litre motul 130 lira civarında heryerde. Serviste varilden mi kullanıyorlar yoksa litreliklerden mi?

Sadece yağ değişimi için 100 lira sizce de fazla değil mi ?
Ona dikkat etmedim ama muhtemelen varilden kullanıyolardır.

toujours09
12 Eylül 2014, 19:32
en çok rüzgarda işe yarıyor,hızı limitlerde iyi ,tork güzel,millet arabayla kalkana kadar uzayıp gidiyor bana rağmen (97 kg)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

http://i.hizliresim.com/OdJ210.jpg (http://hizliresim.com/OdJ210)

webbilgisi
13 Eylül 2014, 16:15
Merhaba arkdaşlar, bende bu motora geçmeyi düşünüyorum. Uzun yol 100 KM+ yaparken kullanmak için ihtiyacım var. Şöyle 4000-5000 km 'yi geçmiş arkadaşlar yorum yapabilir mi acaba motor 8000 devirden sonra titremeye başlıyor mu? 8000 devirde ne kadar gidiyor? Siz uzun yolda kaç km hızla kaç bin devirde gidiyorsunuz? Son olarak ise şehir dışı ve içi yakıtınız ne durumda?

Şimdiden teşekkürler...

arslan26
13 Eylül 2014, 21:22
Tamamen uzun yol (eskişehir-ankara yolu) 273km'de 11.43lt... Ortalama 7500-8500dev/dk. Hız 100 110, elimden geldiğince hassas ölçüm yapmaya çalıştım

MotojeN
13 Eylül 2014, 23:02
Arkadaslar bu motoru düşünüyorum fakat bunun son hızı nedir?
Amerikan incelemesinde 70 mili gecemedi zorlana zorlana 75 mil oldu buda 110 120 gibi bir rakam.

Hız merakimdan degil uzun yolda yavaş kalsin istemyom rahat rahat kac kmh hiza cikar düz Yolda?

Felis Leo
14 Eylül 2014, 00:17
Merhaba,inazuma düz yolda rahat rahat 135 e çıkıyor ve 120 ile stabil uzun yol gidebilirsin, daha öncaki 150cc lik apache motorum düz yolda 115 yapıyordu max. ve stabil uzun yolda 105 ile gidiyordu.Yokuş aşağı salınırsa daha fazla yapar tabi.[COLOR="Silver"]

http://www.resimupload.net.tr/?dm=AQVE (http://www.resimupload.net.tr/?pm=AQVE)
http://www.resimupload.net.tr/?dm=CJ4O (http://www.resimupload.net.tr/?pm=CJ4O)

adem80
14 Eylül 2014, 01:32
130 -135 tek kişi, eğilirsen 140 civarı, rampa aşa dik dursanda eğilsende 151 km. Bu motor hız motoru değildir. İnazuma RR veya inazuma r değil. Naket tarzı bir motor dur. 125 le rahat gider. Ama ben 95 le gidiyorum genelde. Radara girmemek için. Rampa yukarı basıyorum. Çünkü rampa yukarı yollarda hiç radar olmuyor :)

alikanarya@
14 Eylül 2014, 02:58
benim motosikletim 5700kmde hiç sorun çıkmadı çok rahat ve zevkli istanbul.amasya yaptım.amasya ankara.basa bas gidtim kmye.135 kr yaktı mükemmel bakımını maltepe tunaya yaptırıyorum .motor için her kafadan bi ses çıkıyor.ben54 yaşındayım 40 senedir motor sürücü ve bakımcıyım rodaj modaj kendi kafama göre yani tecrübeme göre motoru açtım devir saati şöyle olacak böyle olacak alakası yok yolda motor hangi vitesi istiyorsa onu kullan fazla skıştırma işte sana rodaj başka tanımam.şimsi saat gibi çalışıyor.151 de kesici var yetiyor bu hız tam gezi motoru.....sorun yok yola devam saygılar.......hoşcakalın

webbilgisi
14 Eylül 2014, 03:55
Merhaba arkadaşlar,

Suziki GW250 Inazuma almayı düşünen bir arkadaş olarak aranıza katıldım. Motorla ilgili merak ettiğim genel sorular var. Gerçek kullanıcıları tarafından cevaplandırılması beni çok memnun edecektir.

*** Öncelikle belirtmek isterim ki benim bu motosikleti beğenme sebebim, 600-1000'lik motosikletlerde yaptıkları gibi arkaya yanlara çantalarımı takıp yolda şeridi doldurup konforlu bir sürüş yapmak ve bu sürüş için çok fazla maliyet ödememek hem yakıt parası, hem vergi ücreti hem de motosiklet ücreti olarak. Sürüş esnasında kask mont, dizlik, eldiven hepsini taktığım için inince bunları koyacak yerim olsun elimde taşımayım istiyorum SuperSport tarzı motosikletleri hem bu sebeplerle hem de tarz olarak pek sevmiyorum. En önemli bir diğer konuda arkamda sürekli artçım oluyor ve ben onu da düşünüyorum. Onunda konforlu bir yolculuk geçirmesi benim için önemli.


Özetle motosikleti genellikle şehir için 20-30km mesafede ve bazen 50-80km mesafede kullanacağım. Fakat bunların dışında 200-300 km lik yola çıktığımda da bana sorun çıkarmamasını ve sürüş konforumu bozmasını istemiyorum. Yani gerektiğinde 2 saat hiç durmadan gidebileyim ve ininci of dizlerim titremekten uyuştu, sırtım ağrıdı vs. şikayetlerim olmasın. Sizce bu kullanım için bu motosiklet doğru tercih mi? İlk sorum budur bundan sonrakiler ise aşağıda sıralı. Biraz uzun bir soru silsilesi oldu fakat hem benim hem de pek çok arkadaşımızın işine yarayacağını düşünüyorum.


1- Motosiklet agresif mi? Yani dur kalklarda hemen tekere gelmek istiyor mu?
2- Motosiklet kaç bin devirden sonra titremeye başlıyor. (Yok arkadaş 5. vites 8000 devirden sonra motor güven vermiyor vs. söylemleri sizde kaç bin devirden sonra ortaya çıkmakta)

3- Motosiklet vites aralıklarını yazma imkanınız var mı?
(1. vites 0-4000 devir
4. vites 4000-7000 devir 3-4-5 gibi...)
5- 1.75 boy ve 65 kilodaki biri motora hakim olabilir mi? (Işıklarda olsun dur kalklarda olsun park ederken elle götürülürken Allah muhafaza düşmede vs. kaldırabilir mi?)
6- Uzun yolda (300-500km civarı) ne kadarlık km/sa lik bir hızla yorulmadan rahat rahat gidiyorsunuz?
7- Şehir içi kullanımda sizin olumsuz bir görüşünüz var mı?
8- Motosikletin korna sesi nasıl? Diğer araç sürücülerine kendini fark ettiriyor mu?
9- Aydınlatma sistemi nasıl? Gece sürüşünde, karanlık yerlerde önünüzü ve ileriyi net bir şekilde görebiliyor musunuz?
10- Kronik bir arızası var mı? (Yağma yakma, soğukken hemen marş almama vb...)
11- Motosikleti aldığında şunları yap yola öyle çık diyeceğiniz bişey var mı? (Kesinlikle tekeri değiştir, siperlik tak vs.. gibi)
12- Yedek parça fiyatları nasıl?
13- Motosiklet şehir içi ve uzun yol yakıt miktarlarınız nedir?
14- Motosiklet için ödediğiniz en son vergi tutarı ne kadardır?
15- Daha önce Honda CBR 250R veya Kawasaki Ninja 250R kullandıysanız onlara kıyasla güçlü ve zayıf yönleri nelerdir?
Herkese teşekkürler, kazasız belasız hayırlı yolculuklar...

MotojeN
14 Eylül 2014, 09:29
Konforlu bir 250 lik almak istiyorum
Ya Yamaha Xmax 250 2014 model (şekil fena) absi var ya da
Suzuki Inazuma 2014 model tek sorum uzun yol giderken son devirde çalışan bir motor sesi ile beynim şişmesin rahat rahat 130 140 yapayım.

Felis Leo
14 Eylül 2014, 09:36
1-Normal kullanımda tekere gelmez.
2-7000 devirden sonra titrer.
3-4-Belli bir vites aralığı yok ben hep 5000-6000 devirde değiştiririm vitesi.
5-Ben 1,75 ve 80 kiloyum gayet rahat kullanıyorum ama arkada birisi varsa dikkatli olmak lazım dengeyi bozarsa durduğunuz yerde motor yana yatmaya karar verirse işiniz çok zor.
6-Yorulmadan 300 km gidiyorum.
7-Şehir içinde gayet rahat.
8-Korna gayet yeterli.
9-Farlar şahane çok güzel aydınlatıyor.
10-Kronik arızası yok.
11-Orta sehpa, koruma demiri şart, sperlik takma şeklini bozuyor, lastikler normal kullanımda gayet yeterli ama acil frenlerde kayıyor.
12-Yedek parça fiyatları tüm japon motorlar gibi pahalı
13-Yakıtını pek hesaplamadım ama sanki 18-20kuruş gibi bir şey.
14-Vergi yıllık 100tl
15-Rampada daha iyi çekiyor ve ikisindende malzeme kalitesi çok daha iyi en önemlisi seside daha güzel, çift eksoz olmasını da çok beğeniyorum.Bu dediimiz motorların yanından geçerken kendimi daha iyi hissediyorum iyiki inazuma almışım diye.

arslan26
14 Eylül 2014, 11:17
1-Normal kullanımda tekere gelmez.
2-7000 devirden sonra titrer.
3-4-Belli bir vites aralığı yok ben hep 5000-6000 devirde değiştiririm vitesi.
5-Ben 1,75 ve 80 kiloyum gayet rahat kullanıyorum ama arkada birisi varsa dikkatli olmak lazım dengeyi bozarsa durduğunuz yerde motor yana yatmaya karar verirse işiniz çok zor.
6-Yorulmadan 300 km gidiyorum.
7-Şehir içinde gayet rahat.
8-Korna gayet yeterli.
9-Farlar şahane çok güzel aydınlatıyor.
10-Kronik arızası yok.
11-Orta sehpa, koruma demiri şart, sperlik takma şeklini bozuyor, lastikler normal kullanımda gayet yeterli ama acil frenlerde kayıyor.
12-Yedek parça fiyatları tüm japon motorlar gibi pahalı
13-Yakıtını pek hesaplamadım ama sanki 18-20kuruş gibi bir şey.
14-Vergi yıllık 100tl
15-Rampada daha iyi çekiyor ve ikisindende malzeme kalitesi çok daha iyi en önemlisi seside daha güzel, çift eksoz olmasını da çok beğeniyorum.Bu dediimiz motorların yanından geçerken kendimi daha iyi hissediyorum iyiki inazuma almışım diye.

Tek katılmadığım nokta titreşim, ben şahsen 9000d/d den sonra minimal düzeyde ayak peglerinde hissediyorum asla rahatsız edici değil

webbilgisi
14 Eylül 2014, 12:15
1-Normal kullanımda tekere gelmez.
2-7000 devirden sonra titrer.
3-4-Belli bir vites aralığı yok ben hep 5000-6000 devirde değiştiririm vitesi.
5-Ben 1,75 ve 80 kiloyum gayet rahat kullanıyorum ama arkada birisi varsa dikkatli olmak lazım dengeyi bozarsa durduğunuz yerde motor yana yatmaya karar verirse işiniz çok zor.
6-Yorulmadan 300 km gidiyorum.
7-Şehir içinde gayet rahat.
8-Korna gayet yeterli.
9-Farlar şahane çok güzel aydınlatıyor.
10-Kronik arızası yok.
11-Orta sehpa, koruma demiri şart, sperlik takma şeklini bozuyor, lastikler normal kullanımda gayet yeterli ama acil frenlerde kayıyor.
12-Yedek parça fiyatları tüm japon motorlar gibi pahalı
13-Yakıtını pek hesaplamadım ama sanki 18-20kuruş gibi bir şey.
14-Vergi yıllık 100tl
15-Rampada daha iyi çekiyor ve ikisindende malzeme kalitesi çok daha iyi en önemlisi seside daha güzel, çift eksoz olmasını da çok beğeniyorum.Bu dediimiz motorların yanından geçerken kendimi daha iyi hissediyorum iyiki inazuma almışım diye.


Hepinizin yorumları için öncelikle çok teşekkür ederim. Şimdi ben dün oturdum 200-250 cc 'lik motosikletlerin marka ve modellerini belirledim (scooterları bu listenin dışında tuttum). Hatta üşenmeden bunları PC'de değil elle kağıda yazdım.

Sonra dedim senin elinde şu an ne var 150 CC 'lik çin malı bi motosiklet bununla maksimum bir günde 220 KM'lik uzun yol yaptım bol molalı bir şekilde. Bana yararı ve zararı ne oldu. Yararı yakıt çok çok ucuzdu 13-14 kuruşa gittim. Zararı 5. vites 9bin devir 100 km/h hızla titreye titreye gittim. Rüzgar vurduğunda şeritte geziniyorum bildiğin. Kamyonların yanımdan beni sollaması cabası, benim ve artçımın konforsuzluğu, bomboş düz yolda kağnı hızın ilerlememiz bizi epey üzdü. Onun dışında 150 CC'lik motosikletimle şehir içinde çok memnunum zaten İstanbul'dayım anadolu yakasında en fazla kadıköye gidiyorum sahil yolundan fıtı fıtı gidiyorum bana yetiyor.

Durum analizi yaptım ve ne almayı planlıyoruma geçtim. Önce motosiklet tarzı seçmeliyim dedim naked mi supersport mu vs. diye. Ama aşağıdaki listeye bakınca görüyorum ki ss ya da cros dışında 250'lik motosiklet yok honda cbf 250 var bulabilirsen temiz yamahanın ybr 250'liği var bunlarda eksi motosikletler yenileri yok. Bir tek Suzuki Inazuma var benim bulabildiğim. Sizin bu klasmanda naked tarzı başka motosiklet bilginiz varsa tavsiyenizi beklerim.

Dedim abi o zaman bi ben SuperSportlara bakıyım onlar arasından da Hyosung'u beğenmedim. Geriye CBR 250R ile Ninja 250R kalıyor. Yani biraz kapana kısılmış gibi oldum. Seçebilme imkanım olan başka motosiklet bulamadım. Bu S.S.'lerle de başta bahsettiğim rahat oturuş, arkada yanda sepetler, artçı arkada güzelce otursun, motor hacimli dursun yolu kaplasın olmaz gibi geldi. O dediğim bi yere giderken 2 tane kask, mont, dizlik, eldiven bunların 2 kişide de olduğunu düşünürsek super sport ta bunları sığdırabileceğim bir imkanı nasıl sağlarım bilemiyorum. Motordan indim bunlar elimde kaldı o an tüm huzurumuz kaçıyor zaten. Tek başıma olsam da aynı şey geçerli artçıyla da.

Durumumu gayet güzel açıkladığımı düşünüyorum. Şimdi hız konusuna gelelim. Şöyle aslında motosikletten hız istemiyorum yani şekil olsun gaza bi koyuyum şöyle uzayım gidiyim vs. değil derdim ama şimdi 100-110 la gidiyorum arkadaki araba sıkıştırdı kamyon dibime girdi yol bomboş dümdüz duruyor şöyle gazı biraz daha açtığımda bu tehliklerden kendimi kurtarıyım. Ya arkadaş bu da hiç gitmiyormuş amma sıktı demeyim 120-130 km/h titreşimsiz kendini güvende hissettiren bir sürüş sağlıyorsa benim için yeterli. Maksimum hızı da 150yse gerektiğinde bu hızı görürüm o kadar.

Sizin bu noktada tavsiyeleriniz ve görüşlerinizi bekliyorum. Biraz uzun yazıyorum ama kusura bakmazsınız umarım. Okurken sıktıysam hakkınızı helal edin...

MotojeN
14 Eylül 2014, 13:13
En iyisi hem xmax 250 yi yakindan gormek hemde inazumayi.
Ki Xmax ABS li olduğundan 1 adım önde.

arslan26
14 Eylül 2014, 14:04
En iyisi hem xmax 250 yi yakindan gormek hemde inazumayi.
Ki Xmax ABS li olduğundan 1 adım önde.

Scooter ihtimallerin arasında ise hiç düşünme xmax250 al derim, hem uzun yola gidersin rüzgar yemezsin, hem şehir içinde rahat kullanırsın, tahminimce yakıt olarakta inazuma dan daha tasarrufludur

Bazen xmax250 alsamıydım diyorum kendi kendime fakat vitesli motor başka benim için

MotojeN
14 Eylül 2014, 14:25
Scooter ihtimallerin arasında ise hiç düşünme xmax250 al derim, hem uzun yola
gidersin rüzgar yemezsin, hem şehir içinde rahat kullanırsın, tahminimce yakıt olarakta inazuma dan daha tasarrufludur

Bazen xmax250 alsamıydım diyorum kendi kendime fakat vitesli motor başka benim için

Hocam hem ÖTV den dolayı hemde
yakit tüketiminden dolayi 250cc alti bisiler alcam.

Abs olmamasi inazumayi azicik da olsa gözümden düşürdü ayrica bagaj yok arka canta desen saolsun lar onuda yasakladilar

Xmax 250 hem abs li hem vites ile ugrasmiyorm hem rahat bir şekilde 140 150 görüyor en önemlisi de Dev gibi bir bagaji var.

arslan26
14 Eylül 2014, 15:05
Hocam hem ÖTV den dolayı hemde
yakit tüketiminden dolayi 250cc alti bisiler alcam.

Abs olmamasi inazumayi azicik da olsa gözümden düşürdü ayrica bagaj yok arka canta desen saolsun lar onuda yasakladilar

Xmax 250 hem abs li hem vites ile ugrasmiyorm hem rahat bir şekilde 140 150 görüyor en önemlisi de Dev gibi bir bagaji var.

O zaman kafanı hiç bulandırma al bi yamaha xmax

evural
15 Eylül 2014, 09:25
Cumartesi Ankara Endo motorda 1.000 km bakımına girdim. 140 TL tuttu. 45 dakikada da işim bitti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:23 ----------

Bu arada arkaya file taktım. Ufak tefek şeyleri taşımada çok faydası oluyormuş.

arslan26
15 Eylül 2014, 14:41
Arkadaşlar soğutma suyu alt seviye çizgisine yakın ilave etmek istiyorum, kullanım kılavuzu olarak verilen cd yi bir türlü bulamadım orda tarif ediyordu, bana kılavuzu atabilirmisiniz..

Ayrıca soft yan çanta kullanan arkadaşlar hangi marka modeli önerirsiniz? Yüksek hızlarda bu çantalar içinde hafif yük varken veya boş iken sıkıntı çıkartıyorlarmı?

moa1907
16 Eylül 2014, 04:39
Merhaba arkadaşlar, üç aydır inazumayı takip ediyorum. Kararsız kaldım. Cb 125 e var bende, ikinci el aldım, 1500 km kadar oldu alalı. Günde 30 km bile yapmam, 70km/saati geçmem. Ancak hem kurye görüntüsü, hem cibiliyetsiz görüntüsü ne yapsam değişmedi. E haliyle bu da can sıkıcı oldu. Bir de rüzgarda savrulmaktan sıkıldım. Boyum 167, kilo 83. Sizce beni çok zorlar mı? Aralara girmem kimseyle kapismam. Cüsseli ama hafif tavsiyemiz var mı alternatif olarak

Felis Leo
16 Eylül 2014, 11:02
İnazumayı merak edenler bu videoyu izleyin, biraz fikir verebilir.

http://www.youtube.com/watch?v=RzMzp-8VQq8&feature=youtu.be

arslan26
17 Eylül 2014, 12:09
Arkadaşlar soğutma suyu alt seviye çizgisine yakın ilave etmek istiyorum, kullanım kılavuzu olarak verilen cd yi bir türlü bulamadım orda tarif ediyordu, bana kılavuzu atabilirmisiniz..

Ayrıca soft yan çanta kullanan arkadaşlar hangi marka modeli önerirsiniz? Yüksek hızlarda bu çantalar içinde hafif yük varken veya boş iken sıkıntı çıkartıyorlarmı?

Günceldir arkadaşlar

ectuna
17 Eylül 2014, 14:53
özelden mail adresini yazarsan klavuzu yollayabilirim


Günceldir arkadaşlar

green71tr
22 Eylül 2014, 14:17
b sınıfı ehliyete sahibim, a2 için başvuracağım. motor tecrübem yok.

hem doğru düzgün direksiyon dersi verecek hem de hesaplı tavsiye edeceğiniz bir sürücü kursu var mı? (mecidiyeköy / k.çekmece / halkalı öncelikli yerleşim alanları)

bu arada inazumaların ucuzlayacağı yok galiba :)

moa1907
23 Eylül 2014, 03:35
Kurs için iki tavsiye:
1. En ucuzuna yazıl, pratik vermesede olur ama sınava en azından cb125 ile sokuyor olsunlar, piyasada çok dandik motorla sokanlar var, mecidiye köyde 300tl civarı, paranı asıl honda akademiye ver, superlermis, bende 6 ay önce aldım ehliyeti ama baharda bu kursa gideceğim 400tl galiba, servisle götürüyorlar tüm teknik bilgileri ve ileri sürüş bilgilerini veriyorlar,
2. Benim gibi 900tl ver iyi bir kursa git 10saat pratik al, ben a2b den aldım, villa levent var ama o 1000tlden fazla galiba.

Şimdiki aklım olsaydi kursa yazildigimda ben 1. seçeneği yapardım. Tüm tanıdığım endro naked cross kullanıcıları o kursa gidersen pratik hariç bilgi olarak bizlerden daha ileri olursun diyor. Pratik ise kullandıkça gelişiyor zaten. Sonuçta iki tekerdeyiz, olabildiğince iyi eğitim al, maddiolarak sşimdi zorlasa da hayati önem taşıyan egitimlerin hepsini şimdiden al, sonra ne gerek var dersin, ardindan Allah korusun hastane masrafı çıkmasın.

Motorun var mı bilemiyorum ama sakın 250cc den fazla bir motorla başlama, hatta 125 tercih et. Keşke 6 ay önce mt125 olsaydı da ben alsaydım, ama yakında almayı planlıyorum, inazuma ucuzlamaz buara, belki sşubattan sonra, fuarda ucuzlar belki, o da süper motor, ama pahalı,bende cb125 var ve sşehir içi için bence ideal bir başlangıç motoru ama mt çok daha iyi, en azından beygiri, torku yüksek ve kurye motoru değil. Çin alma, japondan şaşma. Ben su anda üç motor kovaliyorum: mt125, xmax ve inazuma. Kelepir bulursam kacirmayacagim. Sanırım fuara kadar da bulamam. İnazumanin ikinciweline girme, zaten fiyat olarak neredeyse 0 la aynı git sıfır al, yada mt al motoru ufak ama forumu oku, supermis.

Ama hepsinden önce iyi bir eğitim al, ve bot, dizlik, mont, eldiven ve özellikle de kaska para harca, feyizoglu fiyat olarak mantıklı, en azından nolan al, bedeninin değerini yaralanmadan bil.

Biraz uzun oldu, kusura bakma..

ectuna
23 Eylül 2014, 10:26
Eğitimleri kova ile döker gibi bir kerede almak en iyi fikir olmayabilir.
Adım adım, eğitim sonrası hazım süreci ve sonraki eğitim şeklinde ilerlemek de bir yöntemdir.

green71tr
23 Eylül 2014, 12:11
Kurs için iki tavsiye:
1. En ucuzuna yazıl, pratik vermesede olur ama sınava en azından cb125 ile sokuyor olsunlar, piyasada çok dandik motorla sokanlar var, mecidiye köyde 300tl civarı, paranı asıl honda akademiye ver, superlermis, bende 6 ay önce aldım ehliyeti ama baharda bu kursa gideceğim 400tl galiba, servisle götürüyorlar tüm teknik bilgileri ve ileri sürüş bilgilerini veriyorlar,
2. Benim gibi 900tl ver iyi bir kursa git 10saat pratik al, ben a2b den aldım, villa levent var ama o 1000tlden fazla galiba.

Şimdiki aklım olsaydi kursa yazildigimda ben 1. seçeneği yapardım. Tüm tanıdığım endro naked cross kullanıcıları o kursa gidersen pratik hariç bilgi olarak bizlerden daha ileri olursun diyor. Pratik ise kullandıkça gelişiyor zaten. Sonuçta iki tekerdeyiz, olabildiğince iyi eğitim al, maddiolarak sşimdi zorlasa da hayati önem taşıyan egitimlerin hepsini şimdiden al, sonra ne gerek var dersin, ardindan Allah korusun hastane masrafı çıkmasın.

Motorun var mı bilemiyorum ama sakın 250cc den fazla bir motorla başlama, hatta 125 tercih et. Keşke 6 ay önce mt125 olsaydı da ben alsaydım, ama yakında almayı planlıyorum, inazuma ucuzlamaz buara, belki sşubattan sonra, fuarda ucuzlar belki, o da süper motor, ama pahalı,bende cb125 var ve sşehir içi için bence ideal bir başlangıç motoru ama mt çok daha iyi, en azından beygiri, torku yüksek ve kurye motoru değil. Çin alma, japondan şaşma. Ben su anda üç motor kovaliyorum: mt125, xmax ve inazuma. Kelepir bulursam kacirmayacagim. Sanırım fuara kadar da bulamam. İnazumanin ikinciweline girme, zaten fiyat olarak neredeyse 0 la aynı git sıfır al, yada mt al motoru ufak ama forumu oku, supermis.

Ama hepsinden önce iyi bir eğitim al, ve bot, dizlik, mont, eldiven ve özellikle de kaska para harca, feyizoglu fiyat olarak mantıklı, en azından nolan al, bedeninin değerini yaralanmadan bil.

Biraz uzun oldu, kusura bakma..

çok güzel anlatmışsın hocam, klavyene sağlık.

6 saatlik bir eğitim 500 tl +225 harç vs. kabaca 750 ye gelecek ehliyet (b den a2 ye geçiş)

yüzbinler harcayıp iyileşmekle uğraşacağımıza 3-5 bin lira ile sağlam önlemler alınması çok daha akıllıca.

inazuma ile başlayacağım ancak yaz günleri hariç (trafik daha az yoğunlukta) şehirde pek motor kullanmam. marmara bölgesinde 1-2 günlük keyif turları için almak istiyorum motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------


Eğitimleri kova ile döker gibi bir kerede almak en iyi fikir olmayabilir.
Adım adım, eğitim sonrası hazım süreci ve sonraki eğitim şeklinde ilerlemek de bir yöntemdir.

temel eğitimden sonra Hondanın eğitimlerine katılmayı düşünüyorum.

ozgurcakici
24 Eylül 2014, 12:19
Beyler bayanlar merhaba,

Yeni bir motor kullanıcısıyım, daha önce sadece scooter tecrübem var. Eğitimlerde kullancığım cb vs leri saymıyorum. Yaş 40, tecrübe az, 20 yıllık araba sürücüsüyüm.

Sormak istediğim şöyle bir iki şey var, bilenler cevaplarsa çok sevinirim.

Inazuma yı alalı bir kaç gün oldu. 2014, 5bin KM de aldım. 6 bin bakımı var galiba, değil mi? Ortalama ne kadar tutuyor, biliyormusunuz?

Birde 6.vites, 5bin devir de yaklaşık 85-90Km civarında hıza ulaşıyor, normal değerler değil mi bu?

Son sorum ise devirlerle alakalı. 5.500-6.000 devirlere kadar çok sakin, bu devirlerden sonra ise hafif titreşimler başlıyor, normalmidir bu? Gerçi titreşimden kastım sadece sürücüyü etkileyecek şekilde, yoksa motor da bir sallanma vs şeklinde değil.


iyi günler..

arslan26
24 Eylül 2014, 13:08
Beyler bayanlar merhaba,

Yeni bir motor kullanıcısıyım, daha önce sadece scooter tecrübem var. Eğitimlerde kullancığım cb vs leri saymıyorum. Yaş 40, tecrübe az, 20 yıllık araba sürücüsüyüm.

Sormak istediğim şöyle bir iki şey var, bilenler cevaplarsa çok sevinirim.

Inazuma yı alalı bir kaç gün oldu. 2014, 5bin KM de aldım. 6 bin bakımı var galiba, değil mi? Ortalama ne kadar tutuyor, biliyormusunuz?

Birde 6.vites, 5bin devir de yaklaşık 85-90Km civarında hıza ulaşıyor, normal değerler değil mi bu?

Son sorum ise devirlerle alakalı. 5.500-6.000 devirlere kadar çok sakin, bu devirlerden sonra ise hafif titreşimler başlıyor, normalmidir bu? Gerçi titreşimden kastım sadece sürücüyü etkileyecek şekilde, yoksa motor da bir sallanma vs şeklinde değil.


iyi günler..

6. Vites 6700d/dk da 90km/sa hıza ulaşıyor

Titreşim hissi kişiden kişiye değişir ama inazumanın asla rahatsiz edici bir titreşimi yok sadece 9000d/dk dan sonra sadece ayak peglerinde hissettirmeye başlıyor belkide benim motorumda böyle

yusufbaris
26 Eylül 2014, 13:18
Merhaba arkadaşlar,

Suziki GW250 Inazuma almayı düşünen bir arkadaş olarak aranıza katıldım. Motorla ilgili merak ettiğim genel sorular var. Gerçek kullanıcıları tarafından cevaplandırılması beni çok memnun edecektir.

*** Öncelikle belirtmek isterim ki benim bu motosikleti beğenme sebebim, 600-1000'lik motosikletlerde yaptıkları gibi arkaya yanlara çantalarımı takıp yolda şeridi doldurup konforlu bir sürüş yapmak ve bu sürüş için çok fazla maliyet ödememek hem yakıt parası, hem vergi ücreti hem de motosiklet ücreti olarak. Sürüş esnasında kask mont, dizlik, eldiven hepsini taktığım için inince bunları koyacak yerim olsun elimde taşımayım istiyorum SuperSport tarzı motosikletleri hem bu sebeplerle hem de tarz olarak pek sevmiyorum. En önemli bir diğer konuda arkamda sürekli artçım oluyor ve ben onu da düşünüyorum. Onunda konforlu bir yolculuk geçirmesi benim için önemli.


Özetle motosikleti genellikle şehir için 20-30km mesafede ve bazen 50-80km mesafede kullanacağım. Fakat bunların dışında 200-300 km lik yola çıktığımda da bana sorun çıkarmamasını ve sürüş konforumu bozmasını istemiyorum. Yani gerektiğinde 2 saat hiç durmadan gidebileyim ve ininci of dizlerim titremekten uyuştu, sırtım ağrıdı vs. şikayetlerim olmasın. Sizce bu kullanım için bu motosiklet doğru tercih mi? İlk sorum budur bundan sonrakiler ise aşağıda sıralı. Biraz uzun bir soru silsilesi oldu fakat hem benim hem de pek çok arkadaşımızın işine yarayacağını düşünüyorum.


1- Motosiklet agresif mi? Yani dur kalklarda hemen tekere gelmek istiyor mu?
2- Motosiklet kaç bin devirden sonra titremeye başlıyor. (Yok arkadaş 5. vites 8000 devirden sonra motor güven vermiyor vs. söylemleri sizde kaç bin devirden sonra ortaya çıkmakta)
3- Motosiklet vites aralıklarını yazma imkanınız var mı?
(1. vites 0-4000 devir
4. vites 4000-7000 devir 3-4-5 gibi...)
5- 1.75 boy ve 65 kilodaki biri motora hakim olabilir mi? (Işıklarda olsun dur kalklarda olsun park ederken elle götürülürken Allah muhafaza düşmede vs. kaldırabilir mi?)
6- Uzun yolda (300-500km civarı) ne kadarlık km/sa lik bir hızla yorulmadan rahat rahat gidiyorsunuz?
7- Şehir içi kullanımda sizin olumsuz bir görüşünüz var mı?
8- Motosikletin korna sesi nasıl? Diğer araç sürücülerine kendini fark ettiriyor mu?
9- Aydınlatma sistemi nasıl? Gece sürüşünde, karanlık yerlerde önünüzü ve ileriyi net bir şekilde görebiliyor musunuz?
10- Kronik bir arızası var mı? (Yağma yakma, soğukken hemen marş almama vb...)
11- Motosikleti aldığında şunları yap yola öyle çık diyeceğiniz bişey var mı? (Kesinlikle tekeri değiştir, siperlik tak vs.. gibi)
12- Yedek parça fiyatları nasıl?
13- Motosiklet şehir içi ve uzun yol yakıt miktarlarınız nedir?
14- Motosiklet için ödediğiniz en son vergi tutarı ne kadardır?
15- Daha önce Honda CBR 250R veya Kawasaki Ninja 250R kullandıysanız onlara kıyasla güçlü ve zayıf yönleri nelerdir?
Herkese teşekkürler, kazasız belasız hayırlı yolculuklar...

Selamlar ,

Honda Cbf 150'yi 28000km kullandıktan sonra İnazumayı 3000 km dir kullanıyorum.Almayı düşünüyosan sadece bir test sürüşü yapmanı öneririm.Ben test sürüşünden sonra zaten bu motoru almayı kafaya koymuştum.Ve herhangi bir konuda beni üzmedi.Test sürüşü yapacak bi yer bulamıyosan benim motoru bile deneyebilirsin.Problem değil.

Sorularını cevaplamaya çalışayım.

1- Motosiklet agresif mi? Yani dur kalklarda hemen tekere gelmek istiyor mu?
Normal kullanımda gerçektende tekere gelmez.

2- Motosiklet kaç bin devirden sonra titremeye başlıyor. (Yok arkadaş 5. vites 8000 devirden sonra motor güven vermiyor vs. söylemleri sizde kaç bin devirden sonra ortaya çıkmakta)
Motor hangi devirde olursa olsun güven veriyor.150 km hıza hiç çıkmadım ama.140 kmlere kadar bende herhangi bir güvensizlik vermedi.
Sadece yağmurlu bi günde 100le giderken gaza asılınca arka teker kıç attı.Sonrasında yağmurlu havada biraz daha dikkatli sürmeye özen gösteriyorum.

3- Motosiklet vites aralıklarını yazma imkanınız var mı?
Kullanım tarzına göre değişir.Agresif kullanacağın zamanlar devir saatini biraz coşturabilirsin.

5- 1.75 boy ve 65 kilodaki biri motora hakim olabilir mi? (Işıklarda olsun dur kalklarda olsun park ederken elle götürülürken Allah muhafaza düşmede vs. kaldırabilir mi?)
Motor aksesuarlarıyla beraber 200 kilo falan oluyor.Bu durumda motordan inerken dikkat etmek gerekiyor.Eski motorumu(cbf 150) park ettikten sonra biraz sürükleyip düzeltebiliyordum ama inazuma için bu öyle kolay değil.Ama üzerine bindikten sonra zaten ağırlığı hissedilmiyor.

6- Uzun yolda (300-500km civarı) ne kadarlık km/sa lik bir hızla yorulmadan rahat rahat gidiyorsunuz?
200 kmlik bir uzun yol yapma imkanım oldu.Ama yorgunluk hissi vermiyor.Sadece uzun cam almak rüzgarı kesmesi açısından iyi olabilir.

7- Şehir içi kullanımda sizin olumsuz bir görüşünüz var mı?
İlk aldığımda cbf150 ile geçebileceğim yerleri inazuma ile geçemeyeceğimi düşünüyordum.Ama öyle bişey olmadı.Gayet cbf gibi aralardan geçebiliyorum.

8- Motosikletin korna sesi nasıl? Diğer araç sürücülerine kendini fark ettiriyor mu?
Korna yeterli.

9- Aydınlatma sistemi nasıl? Gece sürüşünde, karanlık yerlerde önünüzü ve ileriyi net bir şekilde görebiliyor musunuz?
Aydınlatma gayet iyi olduğunu düşünüyorum.Gündüz vakti korna veya selektör yapmadan çoğu zaman arabalardan yol alabiliyorum.

10- Kronik bir arızası var mı? (Yağma yakma, soğukken hemen marş almama vb...)
Öyle bişey yaşamadım.

11- Motosikleti aldığında şunları yap yola öyle çık diyeceğiniz bişey var mı? (Kesinlikle tekeri değiştir, siperlik tak vs.. gibi)
Koruma demiri motor için olmazsa olmaz bence.Tekerlek fena değil.Ama yağmurlu havada üstte dediğim gibi kıç atmasının en büyük sebeplerinden biri de lastiktir diye düşünüyorum.Ama kuru havalarda gayet yeterli.

12- Yedek parça fiyatları nasıl?
Pahalı bence.Ama japon motorların geneli herhalde böyle.

13- Motosiklet şehir içi ve uzun yol yakıt miktarlarınız nedir?
şehir içi 20 kuruş civarı benzin yakıyorum.Uzun yolda yakıtı ölçmeyi deneyemedim henüz.

14- Motosiklet için ödediğiniz en son vergi tutarı ne kadardır?
vergisi 100 lira.

15- Daha önce Honda CBR 250R veya Kawasaki Ninja 250R kullandıysanız onlara kıyasla güçlü ve zayıf yönleri nelerdir?
Cbr250 kullanma şansım oldu.Ama cbr istiyosan rahatlıktan vazgeçmek zorundasın.
Son hızda cbr250 geçiyomuş herhalde.Ama zaten amacımız güvenli bi şekilde gideceğimiz yere varmaksa son hızı görmek pek sağlıklı olmayabilir.
Herhangi bi zayıf yönü olduğunu düşünmüyorum.

ozgurcakici
27 Eylül 2014, 13:54
Inazuma ile debriyaj kullanmadan vites yükselten varmı? Nasıl oluyor? Sağlıklı mı peki?

leon99
30 Eylül 2014, 12:03
Arkadaslar inazuma icin olan gezgin motorcu mustafa bey'in urettigi seyahat camlarini kullanan arkadaslara sormak istedigim bu camlar malzemeden dolayi ve baglanti noktalarindan dolayi ses yapiyor mu hizli kullanimlarda? Teşekkürler.

ozgurcakici
30 Eylül 2014, 12:28
Benim de ön cam almam lazım. Servis Givi önerdi. Orjinal cam bir işe yaramıyor dedi. Tavsiye de bulunacak olan varmı ön cam için?

kene35
30 Eylül 2014, 13:09
Arkadaslar inazuma icin olan gezgin motorcu mustafa bey'in urettigi seyahat camlarini kullanan arkadaslara sormak istedigim bu camlar malzemeden dolayi ve baglanti noktalarindan dolayi ses yapiyor mu hizli kullanimlarda? Teşekkürler.

Ben kullanıyorum yaklaşık 5 bin km oldu. Hiç ses filan yok.

ectuna
30 Eylül 2014, 13:26
aynen (7bin KM)

Ben kullanıyorum yaklaşık 5 bin km oldu. Hiç ses filan yok.