PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

adem80
17 Ağustos 2014, 23:53
4 litre.......

forza46
18 Ağustos 2014, 00:13
cbr500'le ayni yakacak nerdeyse, yakit biraz kafami kurcaliyor yoksa hos motor.
Dusunelim bakalim :)

Dachota
18 Ağustos 2014, 20:18
ilgilenen arkadaşlar olursa ;


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-full-aksesuarli-garantili-kirmizi-inazuma-175878255/detay

http://i1309.photobucket.com/albums/s631/Dakota3419/Inazuma/aaa_zps566a712c.jpg (http://s1309.photobucket.com/user/Dakota3419/media/Inazuma/aaa_zps566a712c.jpg.html)

arslan26
18 Ağustos 2014, 20:58
cbr500'le ayni yakacak nerdeyse, yakit biraz kafami kurcaliyor yoksa hos motor.
Dusunelim bakalim :)

Yanılmıyıyorsam 6700d/dk da 90km/sa hızla yol alıyorsunuz uzun yolda en ekonomik sürüş, 9000d/dk hız ile 123km/sa hıza ulaşıyorsunuz, kiloya bağlı olarak artçılı bile stabil 120km/sa hızla rampa bile tırmanabilirsiniz bu da çift silindirin artısı

orhanerdogan
18 Ağustos 2014, 21:25
Arka balatayı yeniledim. Yetkili serviste öğrendiğime göre sadece arka balatalar 230 liraymış. Bide işçilik var. Tam sivretilmiş kazık. Bu sıcakta (40 dereceden çok fazla, Muğla Milas) Bodrumdan gidip balataları yeniledim. Bi 600 lük motorun balataları birebir uydu. İşçilik dahil 45 tl. Zincir daha idare eder dedi. Ayarladı bıraktı. Ama genede bikaç aya zinciri yenileyecem. Servise gitmedim 250 liram cebime kaldı. 10000 bakımında 300 tl mi almıştı yetkili servis. 15 binde tekrar gidecek. 13 bindeyim. 2015 nisanda garantisi bitiyor. Ondan sonrası Allah kerim.

Valla en güzelini yapmışsın maşallah servisler ve parçaları çok pahalı. Ben inazumayı sattıktan sonra bakımları kendim yapmaya karar verdim ve uyguluyorum. Suzuki sağolsun yağ filtresini çok boktan yerlberde konumlandırıyor. Normalde bulabilirsen yağ açma aparatı ile dik olarak yanaşman en mantıklısı olacaktır ama açma aparatını bulmak zor oluyor. Biraz zorlanırsın ama yağ filtreni kendin değişeceksen https://www.grossdepot.com/izeltas-ayarli-yag-filtresi-sokecegi bu ürünü tavsiye edebilirim.

adem80
18 Ağustos 2014, 22:40
Valla en güzelini yapmışsın maşallah servisler ve parçaları çok pahalı. Ben inazumayı sattıktan sonra bakımları kendim yapmaya karar verdim ve uyguluyorum. Suzuki sağolsun yağ filtresini çok boktan yerlberde konumlandırıyor. Normalde bulabilirsen yağ açma aparatı ile dik olarak yanaşman en mantıklısı olacaktır ama açma aparatını bulmak zor oluyor. Biraz zorlanırsın ama yağ filtreni kendin değişeceksen https://www.grossdepot.com/izeltas-ayarli-yag-filtresi-sokecegi bu ürünü tavsiye edebilirim.

10 bin bakımına 300 lira ödedim Zoruma gitti. Hem parça hemde servis ücreti pahalı. Önümüzdeki ay zinciri değiştirecem. Yağıda kendim alırım. Yağ filtresi 10 bin bakımında yenilendi zaten. Onuda 20 binde değiştiririm artık.

arslan26
18 Ağustos 2014, 23:02
10 bin bakımına 300 lira ödedim Zoruma gitti. Hem parça hemde servis ücreti pahalı. Önümüzdeki ay zinciri değiştirecem. Yağıda kendim alırım. Yağ filtresi 10 bin bakımında yenilendi zaten. Onuda 20 binde değiştiririm artık.

Filtreyi sadece yağ ve filtre satan bayilerde bulabilirsin şahsen ben Eskişehir'de buldum mann filtre fakat internetten daha önce almıştım boşu boşuna kargo parası verdim, bundan sonra gider filtreciden alırım

sbr
18 Ağustos 2014, 23:09
10 bin bakımına 300 lira ödedim Zoruma gitti. Hem parça hemde servis ücreti pahalı. Önümüzdeki ay zinciri değiştirecem. Yağıda kendim alırım. Yağ filtresi 10 bin bakımında yenilendi zaten. Onuda 20 binde değiştiririm artık.

extradan neler değişti ki:sunny:

adem80
19 Ağustos 2014, 01:01
extradan neler değişti ki:sunny:

İki buji....

_SAKALLI_
19 Ağustos 2014, 06:12
koruma takozu 120 tl

detaylar için https://www.facebook.com/S4K4LL1

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10620794_772589022802808_8264538709453579270_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10403543_772589062802804_8662393442390388596_n.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/10610935_772781399450237_3391537956999066612_n.jpg
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10255280_772781402783570_1066416874875763133_n.jpg ?oh=4ea1ed6576023196922e8b1eeeb081ce&oe=54794359

toujours09
19 Ağustos 2014, 11:44
seninkisi sağ tarafına yatarak uyuyo galiba.:queen: Benimki için fark etmiyor.Çok deli yatıyo.:queen:

Far ampulü değiştiren var mı ? Benim uzunlar gitti.Koruma takozu güzelmiş.

evural
19 Ağustos 2014, 18:31
1000 bakımını kendi yapan arkadaşlar, motorlarınız garanti kapsamında değil miydi? Garantiden çıkmaması için bakımın yetkili servise yaptırılması gerekiyor diye biliyorum.

vitadin
19 Ağustos 2014, 21:36
Arkadaşlar 1000 bakımı için güncel fiyat varmı?
Perşembe günü için randevu aldım ilk bakım 190 lira fiyat verdi
bilgisi olan varmı?

rimbaud
19 Ağustos 2014, 22:22
Arkadaşlar 1000 bakımı için güncel fiyat varmı?
Perşembe günü için randevu aldım ilk bakım 190 lira fiyat verdi
bilgisi olan varmı?

Hangi servis acaba?

vitadin
20 Ağustos 2014, 01:12
Bursa servisi

orhanerdogan
20 Ağustos 2014, 09:49
190 lira nedir geçmiş mesajlarda bulabilirsiniz 120 tl ye yaptırmıştım 2013 mayısında.

evural
20 Ağustos 2014, 16:30
1000 bakımını kendi yapan arkadaşlar, motorlarınız garanti kapsamında değil miydi? Garantiden çıkmaması için bakımın yetkili servise yaptırılması gerekiyor diye biliyorum.

10.000 bakımıymış Pardon yanlış okumuşum

adem80
20 Ağustos 2014, 18:23
10.000 bakımıymış Pardon yanlış okumuşum

Yetkili servise bi mecbur götürüyoruz. Lakin çıkarken totomuzu yediğimiz kazığın acısıyla tutarak çıkıyoruz. 10 bin bakımına 300 tl verdim. 12500 gibi arka balataların bitmek üzere olduğunu farkettim. Araştırdım serviste arka balata fiyatı 230 tl. İşçilik hariç. Gittim yetkisiz servise işçilik dahil 45 tl ye değiştirttim. Frenlerde sorun yok. Zincir değiştirecem. Kesinlikle yetkili servise gitmem. 400 liramı alırlar en aşa. 150 -200 liraya değiştiririm yetkisiz servise. Garanti bitene kadar servise götürürüm ama küfür ede ede.

onurordek
20 Ağustos 2014, 23:31
Arkadaşlar Merhaba.
Bugün katıldım aranıza. Ankara Ulusan'dan aldım siyahından.

Bir kaç sorum olacak.

Kullanım kitapçığı koltuk altından felan çıkmadı.
Şehir içinde bi 25 km sürdüm ve sonrasında park halinde de fan sürekli çalıştı.
Bir de gaz kolunda birazca büyük bir boşluk var.

Bu üç durum normal midir ?

Rodajda 4 bin deviri geçme dediler. 50-55 km hıza denk geliyor. Sizde öyle mi yaptınız ?

İlginiz için şimdiden teşekkür ediyoruz.

orhanerdogan
21 Ağustos 2014, 00:46
Arkadaşlar Merhaba.
Bugün katıldım aranıza. Ankara Ulusan'dan aldım siyahından.

Bir kaç sorum olacak.

Kullanım kitapçığı koltuk altından felan çıkmadı.
Şehir içinde bi 25 km sürdüm ve sonrasında park halinde de fan sürekli çalıştı.
Bir de gaz kolunda birazca büyük bir boşluk var.

Bu üç durum normal midir ?

Rodajda 4 bin deviri geçme dediler. 50-55 km hıza denk geliyor. Sizde öyle mi yaptınız ?

İlginiz için şimdiden teşekkür ediyoruz.

Kitapçık koltuk altında olmuyor motorun yanında veriyorlar.
Fan çok normal değil. Hava çok sıcaktı heralde yoksa ben aylarca kullandım fan sesi duymadım hiç.
Yeni motor gaz teli ayarlıdır diye düşünüyorum ama yoksa ayar yaptırabilirsiniz.

Eziyet büyük 50-55km ile gidilmez. Rodajı kitapçıktakine göre yapın 75-80 ne kadar yolu olsa gerek.

Bu arada kitapçık bulamazsanız internette pdf olarak var. (google it)

evural
21 Ağustos 2014, 11:09
Aramıza hoşgeldin. Ben de eryamandayım. Motoru endomotordan aldım. Fan sesi hiç dikkatimi çekmedi. Gaz kolunda boşluk da yok benimkinde. Kitapçığı da alırken yanında veriyorlar. Bunları aldığınız yere sorun isterseniz. Rodaj için bana 120 filan yapma, motoru sıkıştırma dediler. 800 km'deyim. 75'i pek geçmedim. Acil durumlarda da bir kaç sefer 90 yapmışlığım var. 5.500 deviri geçmemeye çalış yeter. Arada mecbur kalınca geçeceksin ama malesef. Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Nerede oturuyorsun?

rimbaud
21 Ağustos 2014, 19:18
Arkadaşlar Merhaba.
Bugün katıldım aranıza. Ankara Ulusan'dan aldım siyahından.

Bir kaç sorum olacak.

Kullanım kitapçığı koltuk altından felan çıkmadı.
Şehir içinde bi 25 km sürdüm ve sonrasında park halinde de fan sürekli çalıştı.
Bir de gaz kolunda birazca büyük bir boşluk var.

Bu üç durum normal midir ?

Rodajda 4 bin deviri geçme dediler. 50-55 km hıza denk geliyor. Sizde öyle mi yaptınız ?

İlginiz için şimdiden teşekkür ediyoruz.

Mail adresinizi gönderirseniz özelden kitapçığı atabilirim. Benimde vermediler nedense.Bakıma gittiğimde soracağım.

onurordek
21 Ağustos 2014, 19:58
Arkadaşlar cevaplar ve ilginiz için teşekkür ediyorum. Hafta içi Beştepe/Yenimahalle'de, hafta sonu Çankırı'da oluyorum genelde.

bugün gittim Ulusan'a.

Ayarlar olarak(fan, rölanti, gaz kolu) normal olduğunu, gerekirse ilk bakımda bakılacağını, şimdilik fabrika ayarlarında kullanılması gerektiğini söylediler.

4 bin deviri geçmemem gerektiğini Tekrarladılar.

Kullanım kitapçığını da fiziki olarak aldım ancak altı dilde hazırlanan kitapçıklarda Türkçe dil desteği yok. Sizlerdeki TÜrkçe bilgi barındırıyorsa gönderirseniz iyi olacak. (onurordek@windowslive.com)

rimbaud
21 Ağustos 2014, 20:20
Arkadaşlar cevaplar ve ilginiz için teşekkür ediyorum. Hafta içi Beştepe/Yenimahalle'de, hafta sonu Çankırı'da oluyorum genelde.

bugün gittim Ulusan'a.

Ayarlar olarak(fan, rölanti, gaz kolu) normal olduğunu, gerekirse ilk bakımda bakılacağını, şimdilik fabrika ayarlarında kullanılması gerektiğini söylediler.

4 bin deviri geçmemem gerektiğini Tekrarladılar.

Kullanım kitapçığını da fiziki olarak aldım ancak altı dilde hazırlanan kitapçıklarda Türkçe dil desteği yok. Sizlerdeki TÜrkçe bilgi barındırıyorsa gönderirseniz iyi olacak. (onurordek@windowslive.com)

Adresinize gönderdim ancak geçmemeniz gereken devir 4000 değil 5500 devirdir.Rodaj ile ilgili bilgileri gönderdiğim dökümanda bulabilirsiniz.

Ezio41
24 Ağustos 2014, 00:12
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-yok-yok-yok-bu-fiyat-boyle-motor-yok-hastasina-degil-delisine-176610084/detay


22.000 tl ye 2. el inazuma beyler . Ülkemizde artık bonzai'nin yasaklanması lazım .... :pr::pl:

zaferkarizma
24 Ağustos 2014, 01:38
saçmalamış bonzai falan deil bu direk damardan almış :) beyin uçmuş :)

evural
25 Ağustos 2014, 11:44
Adam 2. el fiyatlarını çok iyi tiye almış. :D Geçen ben de gördüm 16.000 TL fiyat yazmış adamın biri utanmadan.

whitestar
25 Ağustos 2014, 15:45
Bir kere aksesuarlı bile olsa 0 km den pahalı olan bir motor için alıcı gidip bayiden 0 km alıp aksesuarları zaman içinde almayı, tamamlamayı tercih eder. Hem bayiden kredi kartına taksit de yapabilir. 2. eldeki bu 0km ye yakın ya da daha pahalı fiyatler 0 km satanların ekmeğine yağ sürüyor ve inazumanın 2.el pazarını da düşürüyor. Bayiler peynir ekmek gibi 0 km satıyor. Bir bayinin mağazasını gezdim, 1.katı inazuma doluydu yaz başında. AYrıca 0 km satın almanın albenisi ve satın alanın iç rahatlığı huzuru da var. Bilmediği bir 2.el motor almaktansa 0km almayı tercih eder alıcı. Bu sebeble 2.el motor satanların motor ilk 5000km de ise en az %15 aşağı, ilk 10000 km içinde ise %20 aşağı fiyat belirlemesi, aksesuarları ile 0km fiyatının altında kalmaya dikkat etmesi aksesuarlarındaki fiyat kaybını da en az %50 olarak hesaplaması durumunda akılcı bir fiyat belirlemesi olabileceğinin ve 2.elin biraz daha hareketlenebileceğini söyleyebiliriz. Hele motor sezonunun da önümüzdeki aylarda düşeceğini öngörerek motor alanların da sezon başına kadar genellikle motor sahibi olduklarını varsayarsak bu yazdıklarımın doğru bir tespit olduğunu söyleyebiliriz. Şu anki 2.el fiyatları tüketicinin satın alma davranışına uygun belirlenmiş fiyatlar değil. o yüzden işte böyle ya tiye alanlar oluyor fiyatları ya da gidip herkes 0 km alıyor.

toujours09
26 Ağustos 2014, 17:57
ben 11.000 demiştim :cherry: 2 tane alırsınız nasıl ? :queen:

puyol
27 Ağustos 2014, 00:05
Merhaba motosikletin ağırlığı nasıl?180 kilo civarı diye gördüm yeni başlıyan biri zorlanırmı o kiloyla?

Tİme_shİft42
27 Ağustos 2014, 01:11
Ortalama hızınız kac 6.000 devir 7.000 devirde hızınız kac oluyor ?

evural
27 Ağustos 2014, 10:15
Boş ağırlığı 183 kilo, 13 litre de depo var, 196 kiloya geliyor. Benim kilo 95, ilk motorum olarak kullandım, eğitim filan da almadım, sıkışık trafikte filan da sürekli kullanıyorum, kilo açısından bir sıkıntı yaşamadım. Motorun dengesi çok iyi, belki onun da etkisi olabilir. Ama daha ufak tefek biri zorlanır mı bilemiyorum.

arslan26
27 Ağustos 2014, 17:32
Ortalama hızınız kac 6.000 devir 7.000 devirde hızınız kac oluyor ?

6700d/dk da 90km/sa hıza ulaşıyorsunuz 6. Viteste

apophis2026
29 Ağustos 2014, 23:14
kilolular da sorun yok

onurordek
02 Eylül 2014, 22:28
Arkadaşlar tekrardan merhabalar.

İnazuma ile 800 kmyi bugün tamamladım. Gönderdiğiniz kitapçığa uyarak 5.5(rpm) deviri geçmemeye çalışarak.

Sonraki 800 km için 8.25 devirden bahsedildiği için bi 110 hıza çıktım ancak o anda İnazumadan Soğudum çünkü titreşim var. 5.5 ve 6 devirleri arasında depo, gidon ve özellikle ayaklıklar.(peg) 7 ve sonraki devirlerde ise sadece ayaklıklardan ancak abartılı bir titreşim hissediyorum.

Bu durum normal mi? Yoksa bin km bakımı sonrasında durum değişebilir mi?

arslan26
03 Eylül 2014, 16:09
Arkadaşlar tekrardan merhabalar.

İnazuma ile 800 kmyi bugün tamamladım. Gönderdiğiniz kitapçığa uyarak 5.5(rpm) deviri geçmemeye çalışarak.

Sonraki 800 km için 8.25 devirden bahsedildiği için bi 110 hıza çıktım ancak o anda İnazumadan Soğudum çünkü titreşim var. 5.5 ve 6 devirleri arasında depo, gidon ve özellikle ayaklıklar.(peg) 7 ve sonraki devirlerde ise sadece ayaklıklardan ancak abartılı bir titreşim hissediyorum.

Bu durum normal mi? Yoksa bin km bakımı sonrasında durum değişebilir mi?

Bence bir servise git usta bir denesin görsün yada sen başka bir inazuma bul onunla kıyasla titreşimini, 5,5 ve 6 bin devir motorun en tatlı çalıştığı devir aralığı. Ben hiç titreşim sıkıntısı yaşamadım iyiki almışım diyorum

Felis Leo
03 Eylül 2014, 16:45
Merhaba arkadaşlar, inazumada 7000 devire kadar hiç titreşim yok fakat 7000 devirde titreşim başlıyor fakat 8000 deviri geçince titreşim devam ediyr ama azalıyor 7000 devire kıyasla, birde ilk km lerde çok yapıyor , benim inazuma şu an 2800km oldu ve ilk kmlere göre titreşimi azaldı oldukça 7000 devirden sonra olan. Yani inazumada hiç titreşim yok deniyordu yalan ama 7000 devire kadar hiç yok sadece.

arslan26
03 Eylül 2014, 17:56
Eskişehir'den Ankara'ya 235 km ortalAma 110 km hız ile benzin molası haricinde hiç durmadım ve hiçte yorulmadım titreşimde hiç hissettirmedi, dinlenmeden bir o kadar km daha giderdim... Titreşim hissi anlayışı kişiden kişiye değişir ama yok şöyle titreşim var yok böyle titriyo diyen kendi motorundan şüphelenmeli

puyol
03 Eylül 2014, 18:46
İlk motosikletimi alıcam aklımda bazı modeller var ama yine de sorucam.İnazuma ilk motor için uygunmudur?180 kg civarı diye gördüm sizce ağır değilmi?İlk motor sürücek bir kişi kontrolu rahat sağlarmı?

arslan26
03 Eylül 2014, 23:09
İlk motosikletimi alıcam aklımda bazı modeller var ama yine de sorucam.İnazuma ilk motor için uygunmudur?180 kg civarı diye gördüm sizce ağır değilmi?İlk motor sürücek bir kişi kontrolu rahat sağlarmı?

Başlangıç için biraz ağır motor, sıkışık cadde trafiğinde (özellikle ayaklarınız yere tam basmıyorsa) dur kalk yaparken dengede tutmak zor, 125 cc kıvraklığı beklemeyin

puyol
03 Eylül 2014, 23:28
Başlangıç için biraz ağır motor, sıkışık cadde trafiğinde (özellikle ayaklarınız yere tam basmıyorsa) dur kalk yaparken dengede tutmak zor, 125 cc kıvraklığı beklemeyin

inazuma aklımdan çıktı o zaman vazgeçtim :mrgreen:

arslan26
04 Eylül 2014, 18:01
inazuma aklımdan çıktı o zaman vazgeçtim :mrgreen:

Kim nederse desin tüm imkanları zorlayıp motoru bi kullanın en azından 5-10 km

weatherman
05 Eylül 2014, 12:07
inazuma aklımdan çıktı o zaman vazgeçtim :mrgreen:

Farklı bir açıdan bakalım olaya;
183 kg çok da ağır sayılmaz muadillerinden 10-15 kg ağır, Duke 200'ü saymazsa.
Ayakları yere sağlam basan dengeli ve özellikle rüzgarlı havada mesela bir Boğaz köprüsü geçerken, bir viyadük üstünde sizin güvenliğinizi nasıl arttırdığını, hafif motorların savrula savrula gittiği yerlerde sizin daha rahat ettiğinizi göreceksiniz.

Ağır motor iyidir. Bol keseden atmıyorum foruma bu yıl üye olmuş olabilirim ama motosiklet geçmişim çook daha uzun yıllara dayanıyor. Farklı modeller Çinlisi Japonu yerlisi ... kullandım.

"Motor ağır, hantal" diyenler kesinlikle Inazuma'nın üstüne binip şöyle bir tur bile atmamış, gidonunu dahi görmemiş insanlar. Buna emin ol.

Ağır motor iyidir, diyorum ve çekiliyorum :)

Felis Leo
05 Eylül 2014, 12:31
İnzuma almayıp başka motor alıp 250cc, sönra inazumaya bir kere oturup gitmelerine gerek yok sadece gaz verseler bile yeterli oluyor:) inazuma almadıklarına pişman oluyorlar nedense.

evural
05 Eylül 2014, 12:51
Farklı bir açıdan bakalım olaya;
183 kg çok da ağır sayılmaz muadillerinden 10-15 kg ağır, Duke 200'ü saymazsa.
Ayakları yere sağlam basan dengeli ve özellikle rüzgarlı havada mesela bir Boğaz köprüsü geçerken, bir viyadük üstünde sizin güvenliğinizi nasıl arttırdığını, hafif motorların savrula savrula gittiği yerlerde sizin daha rahat ettiğinizi göreceksiniz.

Ağır motor iyidir. Bol keseden atmıyorum foruma bu yıl üye olmuş olabilirim ama motosiklet geçmişim çook daha uzun yıllara dayanıyor. Farklı modeller Çinlisi Japonu yerlisi ... kullandım.

"Motor ağır, hantal" diyenler kesinlikle Inazuma'nın üstüne binip şöyle bir tur bile atmamış, gidonunu dahi görmemiş insanlar. Buna emin ol.

Ağır motor iyidir, diyorum ve çekiliyorum :)


Katılıyorum. Rüzgarda, fırtınada, kamyon sollarken filan ağırlığının biraz fazla olması çok büyük avantaj sağlıyor. Hiç savrulmuyor motor.

sozerten
05 Eylül 2014, 15:47
Merhaba bu ay içinde sıfır inazuma almayı düşünüyorum forumun neredeyse tamamını okudum fakat marka fanatikleri konuyu oldukça baltalamış. Herhangi bir inazuma sahibi marka fanatikliği yapmadan motorun artılarını eksilerini yazabilir mi? İyi forumlar herkese.

Samet Özkan
05 Eylül 2014, 17:33
250 CC kategorisinde aklımda yatan tek motosiklet diyebilirim. Bursada test sürüşleri v.s gibi bir imkan varmı acaba bilen eden duyan ? Test etmek isterim birkaç kilometre dahi olsa bile :) ?

evural
05 Eylül 2014, 19:06
Merhaba bu ay içinde sıfır inazuma almayı düşünüyorum forumun neredeyse tamamını okudum fakat marka fanatikleri konuyu oldukça baltalamış. Herhangi bir inazuma sahibi marka fanatikliği yapmadan motorun artılarını eksilerini yazabilir mi? İyi forumlar herkese.

Benim ilk motorum, nacizane değerlendirmem;
Artıları; Sınıfındaki en rahat motor, titreşim yok, artçı konforu yüksek, cc'sine göre cüssesi büyük, 1.90 boyundayım ama üzerinde sırıtmıyorum, sürüşü bana göre kolay
Eksileri; Sınıfındaki en az yakan motor değil, hız istiyorsanız doğru motor değil, bakımı, yedek parçası biraz pahalı
Benim aklıma gelenler bunlar

green71tr
08 Eylül 2014, 11:38
cbr250'ler için muhakkak lastikleri (orijinalleri) değiştirin diyorlar.

inazuma'nın lastikleri için de geçerli midir bu durum?

evural
08 Eylül 2014, 13:03
cbr250'ler için muhakkak lastikleri (orijinalleri) değiştirin diyorlar.

inazuma'nın lastikleri için de geçerli midir bu durum?

Ben lastiklerle sıkıntı yaşamadım yaşayanı da duymadım. Gerçi limitlerinde kullanmıyorum motoru.


Cumartesi endo motora ilk 1.000 km bakımı için gideceğim. 180- 200 TL gibi bir fiyatı bulur dedi servis.