PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

rebelrider
01 Kasım 2013, 16:09
https://www.facebook.com/events/193456120839781/
antalya civarindaki tum motosikletseverler gezimize davetlidir geziye katilmak isteyen arkadaslar linkin bulundugu facebook grubundan bulusma noktalarinin ve saatlerinin kararlastirilmasi icin bizimle iletisim kurabilirler

250cc MOTOSIKLET KULLANICILARI GRUBU

ICMAN
01 Kasım 2013, 20:33
Merhaba İbrahim Canan Bey, üyeliğiniz ve motorunuz hayırlı olsun.Suzuki GW 250 İnazuma motosikletiniz için orta stand sehpa ihtiyacınız için Gaziantep - Şehitkamil ' de Usta Motor - Mustafa Kış ' a (GSM.0532-3557557) uğrarsanız sanırım size yardımcı olurlar veya yönlendirme yapabilirler.Herkese kazasız belasız, sürüşler dilerim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------



Merhaba ICMAN KÖRFEZ ' li resimde de bir başka güzel görünüyor motorunuz, Allah (c.c) kazasız belasız binmeyi cümlemize nasip eylesin inşaallah...

ALLAH razı olsun.

acemi06
08 Kasım 2013, 06:13
Selamun Aleykum Arkadaşlar.

Önümüzdeki sezon yeni bir motorsiklet almayı düşünüyorum. Daha öncesinde Hyosung GV 250 (criuser) motorsikletim vardı ve acemiliğimi attığım sıfır km ilk motorumdu, 4500 km de sattım hayatımdaki motorsiklet deneyimimde bukadardır. Bahar döneminde bütçeme göre bir motorsiklet almak istiyorum ve araştırma içerisindeyim bu bağlamda sizlere Suzuki İnazuma hakkında sorularım olacak sabırla bu yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.

Öncelikle tarz konusunda belli bir tercihim yok tabiki yakışıklı güvenli ve performanslı, konforlu, ergonomik bir motorsiklet herkes ister ama bu özelliklerin hepsini bir arada bulunduran bir motor bütçeye göre bulmak zor diye düşünüyorum. Hyosung GT 250 R ile başladığım motorsiklet araştırmam geçen hafta seyretmiş olduğum Altın Elbiseli Adam 250 cc karşılaştırması programından sonra Suzuki inazumaya yoğunlaştı ve Honda cbr 250 r ile arasında kalma noktasında olsamda inazuma daha ağır basıyor. Sebeplerini soracak olursanız bir motorsikletten istediklerimi anlattığımda vede sorduğum sorulardan sonra göreceksiniz.

Öncelikle şubat 2012 de aldığım A2 ehliyetimden sonra, ilk motorumla, Ankara da, sabahın en sıkışık trafiğinde, kartel yollardaki akan trafiklerde, Ankaranın bayağı dik sayılacak kadar zor yokuşlarındaki en sıkı trafiklerde, gece sürüşlerinde, soğuk hava sürüşlerinde ve Ankara- Niğde, Niğde-Konya ve mevcut ilçelerinde edindiğim uzun yol - uzunyol gece sürüşleri- uzun yolda gece ve aynı anda yağmurlu soğuk hava sürüşlerimden edindiğim deneyimlerimden sonra motorsiklet alırken ki önceliklerim tamamen değişti.

Şimdi inazuma için sorularıma geliyorum:

Not: Motorsikleti genelde diğer araçlarla kıyaslıcam.

Şehir İçi:

1. İnazuma ile trafik ışıklarında ilk kalkışta otomobillere fark atabilirmiyim ve bu fark kaç metredir. Metre diyorum çünkü illaki diğer otomobiller beni kısa sürede yakalayacaklar.

2. Trafik akarken bir anda hızlanmak istesem gazı açmak istediğimde inazumanın tepkisi nasıldır. Bu konuda tatmin olurmuyum ( bunu bir racing motora göre sormuyorum, diğer araçlara göre gazı açtığımda anlık bir şekilde seri ve atak bir performans yakalarmıyım)

3. Dur kalklı bir trafikte, düşük hızda, kendime kaçacak boşluklar ararken inazumayı kolayca kontrol edebilirmiyim çünkü motorun ağır olduğundan bahsediliyor.

4. İnazumada vites kolayca boşa alınıyormu bir önceki motorumda bu kronik bir sorundu, trafik ışıklarında bile vitesi boşa hiç alamadım.

5. Çok konforlu olduğunu duydum, Türkiye yollarına göre çok mükemmel bir durum çünkü ne zaman bir çukurdan çıkıp diğerine gireceğiniz hiç belli olmuyor, bu konudaki görüşleriniz nelerdir.

6. Gece aydınlatması nasıldır, far ayarı kolaymıdır.

7. Yokuşlarda kalkerken denge olayında ağırlığından dolayı bir zorluk yaşarmıyım.

8. Debriyaj kavraması ve yumuşaklığı ani vites geçişlerinde vuruntuya sebep olurmu ( gerçi bu kullanıcıya göre değişebilir)

9. Son olarak şehir içi trafiğinde diğer motorsikletler hariç diğer araçlara göre atak ve şehir içi trafiğinde daha avantajlı diyebilirmiyiz.

Şehirler arası yollarda:

1. İvmelenmesi nasıldır.

2. Benim için çok önemli değil ama son hız nedir.

3. Ortalama 100-120 km arası hızlarda uzun süre gidebilirmiyim.

4. İlk 2 saatlik sürüşte hiç dinlenmezsem bel-sırt-kol-kuyruk sokumu gibi ağrılar oldukça rahatsız edici hatta keşke bir dursamda şöyle 10 dakika rahatlasam denecek boyutlara geliyormu. Yada bu ağrıları hiç yaşamıyormuyum.

5. Kamyon ve otobüs gibi büyük araçları kolayca sollayabilirmiyim.

6. Sollamalarda bir otomobilden daha atak davranırmıyım.

7. İnazumanın performans vitesi nedir, mesela bir önceki motorumda 3. Vitese çekip sollamaya çıktığımda motorum şahlanır gibi olurdu en performanslı vitesim 3. Vitesti

8. Yokuşlarda bayılma olurmu yoksa yüksek viteslerde bile rahtça hızlanırmıyım

9. Fren ve süspansiyon konusunda tatmin olurmuyum.

10. Virajlarda stabilitemi rahatlıkla koruyabilirmiyim.

11. Gece sürüşlerinde kısa ve uzun farlar tatmin edicimi.

12. Yağmurlu bir havaya yakalanırsam tekerimin iyi olduğunu varsayarsak motoru zaptetmem nasıldır.

13. Rüzgarlı havalarda sert bir rüzgarın beni savurmasına karşıkoyabilirmiyim ( benim için hayati bir mesele çünkü diğer motorumla bunu çokça yaşadım)

14. Özellikle kamyon sollarken oluşan kısa süreli hava akımından kaynaklanan sallanmada etkilenme, böyle bir durumda motoru kolayca toparlayabilirmiyim.

Genel sorular:

1. Diyelim tazyikli suyla yıkattım akibeti ne olur :)

2. Gerektiğinde debriyaj vs ayarlarını kendim yapsam bu tarz oynamalara karşı tepkisi ne olur.

3. Kullanırken keşke şurasıda şöyle olsaydı dediğiniz yönü nedir.

4. Gerçekten iyikide bu motora bu parayı vermişim dedinizmi kendi kendinize

5. Son olarak gerçektende İnazuma gw 250 s türkiyeye gelecekmi bir bilginiz varmı ve performans ve diğer konularda dahamı hantal kalır yoksa aynımı olur.


Cevaplarınız için teşekkür ederim .

Selametle

Permatiq59
08 Kasım 2013, 06:53
http://img22.imageshack.us/img22/5852/fo6s.jpg

aga daha büyük yazamadınmı :D Kazasız belasız sürüşler..

acemi06
08 Kasım 2013, 16:46
Bugün Suzuki distribütörünü aradım inazuma gw 250 s Türkiyeye gelmesi 2015 nulabilirmiş.

apophis2026
08 Kasım 2013, 17:11
Selamun Aleykum Arkadaşlar.

Önümüzdeki sezon yeni bir motorsiklet almayı düşünüyorum. Daha öncesinde Hyosung GV 250 (criuser) motorsikletim vardı ve acemiliğimi attığım sıfır km ilk motorumdu, 4500 km de sattım hayatımdaki motorsiklet deneyimimde bukadardır. Bahar döneminde bütçeme göre bir motorsiklet almak istiyorum ve araştırma içerisindeyim bu bağlamda sizlere Suzuki İnazuma hakkında sorularım olacak sabırla bu yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.

Öncelikle tarz konusunda belli bir tercihim yok tabiki yakışıklı güvenli ve performanslı, konforlu, ergonomik bir motorsiklet herkes ister ama bu özelliklerin hepsini bir arada bulunduran bir motor bütçeye göre bulmak zor diye düşünüyorum. Hyosung GT 250 R ile başladığım motorsiklet araştırmam geçen hafta seyretmiş olduğum Altın Elbiseli Adam 250 cc karşılaştırması programından sonra Suzuki inazumaya yoğunlaştı ve Honda cbr 250 r ile arasında kalma noktasında olsamda inazuma daha ağır basıyor. Sebeplerini soracak olursanız bir motorsikletten istediklerimi anlattığımda vede sorduğum sorulardan sonra göreceksiniz.

Öncelikle şubat 2012 de aldığım A2 ehliyetimden sonra, ilk motorumla, Ankara da, sabahın en sıkışık trafiğinde, kartel yollardaki akan trafiklerde, Ankaranın bayağı dik sayılacak kadar zor yokuşlarındaki en sıkı trafiklerde, gece sürüşlerinde, soğuk hava sürüşlerinde ve Ankara- Niğde, Niğde-Konya ve mevcut ilçelerinde edindiğim uzun yol - uzunyol gece sürüşleri- uzun yolda gece ve aynı anda yağmurlu soğuk hava sürüşlerimden edindiğim deneyimlerimden sonra motorsiklet alırken ki önceliklerim tamamen değişti.

Şimdi inazuma için sorularıma geliyorum:

Not: Motorsikleti genelde diğer araçlarla kıyaslıcam.

Şehir İçi:

1. İnazuma ile trafik ışıklarında ilk kalkışta otomobillere fark atabilirmiyim ve bu fark kaç metredir. Metre diyorum çünkü illaki diğer otomobiller beni kısa sürede yakalayacaklar.

2. Trafik akarken bir anda hızlanmak istesem gazı açmak istediğimde inazumanın tepkisi nasıldır. Bu konuda tatmin olurmuyum ( bunu bir racing motora göre sormuyorum, diğer araçlara göre gazı açtığımda anlık bir şekilde seri ve atak bir performans yakalarmıyım)

3. Dur kalklı bir trafikte, düşük hızda, kendime kaçacak boşluklar ararken inazumayı kolayca kontrol edebilirmiyim çünkü motorun ağır olduğundan bahsediliyor.

4. İnazumada vites kolayca boşa alınıyormu bir önceki motorumda bu kronik bir sorundu, trafik ışıklarında bile vitesi boşa hiç alamadım.

5. Çok konforlu olduğunu duydum, Türkiye yollarına göre çok mükemmel bir durum çünkü ne zaman bir çukurdan çıkıp diğerine gireceğiniz hiç belli olmuyor, bu konudaki görüşleriniz nelerdir.

6. Gece aydınlatması nasıldır, far ayarı kolaymıdır.

7. Yokuşlarda kalkerken denge olayında ağırlığından dolayı bir zorluk yaşarmıyım.

8. Debriyaj kavraması ve yumuşaklığı ani vites geçişlerinde vuruntuya sebep olurmu ( gerçi bu kullanıcıya göre değişebilir)

9. Son olarak şehir içi trafiğinde diğer motorsikletler hariç diğer araçlara göre atak ve şehir içi trafiğinde daha avantajlı diyebilirmiyiz.

Şehirler arası yollarda:

1. İvmelenmesi nasıldır.

2. Benim için çok önemli değil ama son hız nedir.

3. Ortalama 100-120 km arası hızlarda uzun süre gidebilirmiyim.

4. İlk 2 saatlik sürüşte hiç dinlenmezsem bel-sırt-kol-kuyruk sokumu gibi ağrılar oldukça rahatsız edici hatta keşke bir dursamda şöyle 10 dakika rahatlasam denecek boyutlara geliyormu. Yada bu ağrıları hiç yaşamıyormuyum.

5. Kamyon ve otobüs gibi büyük araçları kolayca sollayabilirmiyim.

6. Sollamalarda bir otomobilden daha atak davranırmıyım.

7. İnazumanın performans vitesi nedir, mesela bir önceki motorumda 3. Vitese çekip sollamaya çıktığımda motorum şahlanır gibi olurdu en performanslı vitesim 3. Vitesti

8. Yokuşlarda bayılma olurmu yoksa yüksek viteslerde bile rahtça hızlanırmıyım

9. Fren ve süspansiyon konusunda tatmin olurmuyum.

10. Virajlarda stabilitemi rahatlıkla koruyabilirmiyim.

11. Gece sürüşlerinde kısa ve uzun farlar tatmin edicimi.

12. Yağmurlu bir havaya yakalanırsam tekerimin iyi olduğunu varsayarsak motoru zaptetmem nasıldır.

13. Rüzgarlı havalarda sert bir rüzgarın beni savurmasına karşıkoyabilirmiyim ( benim için hayati bir mesele çünkü diğer motorumla bunu çokça yaşadım)

14. Özellikle kamyon sollarken oluşan kısa süreli hava akımından kaynaklanan sallanmada etkilenme, böyle bir durumda motoru kolayca toparlayabilirmiyim.

Genel sorular:

1. Diyelim tazyikli suyla yıkattım akibeti ne olur :)

2. Gerektiğinde debriyaj vs ayarlarını kendim yapsam bu tarz oynamalara karşı tepkisi ne olur.

3. Kullanırken keşke şurasıda şöyle olsaydı dediğiniz yönü nedir.

4. Gerçekten iyikide bu motora bu parayı vermişim dedinizmi kendi kendinize

5. Son olarak gerçektende İnazuma gw 250 s türkiyeye gelecekmi bir bilginiz varmı ve performans ve diğer konularda dahamı hantal kalır yoksa aynımı olur.


Cevaplarınız için teşekkür ederim .

Selametle

cbf 150 yi 1 yıl 7000 km kullandıktan sonra arayışa girip yukarıdaki 9+14+5 madde de sorduğun sorulara cevap veremediğinden Nisan 2013 te inazumalandım.Şu an 5000 deyim Özetle ;
95 kg olmama rağmen;
Yeşilin yanmasıyla araçlar ikilemeden ben 3 le 90 lı km lere çıkıyorum.
Gece yi boş ver gündüz bile uzunları yakınca uyarıyorlar.
Kafayı takanlar olursa anca peşime takılıp yakalıyorlar bende onlara yol verip karışmıyorum.
Yokuş mokuş, rüzgar, tınlamıyor.
Frenleme de iyi;
Tek eksileri bana göre;
Lastik hemen değişmeli,
Devirli agresif kullanımda 1 depo(şehir içi) 250 km yi zor yakalıyor.1 kez yolda kaldım.Şansıma benzinlik 500m yakındı ama gel bana sor nası götürdüğümü.
Bu motora iyi ki bu parayı vermişim....ama tarzım değil F650 GS ye geçmeliyim :)
yaza....
al sen al ...tam aradığın motor bu....al....al.

Samet Ağır
10 Kasım 2013, 19:21
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124042-inazumasina-ozel-yapim-arka-40-dis-disli-isteyen-varmi.html#post3200685
arkadaşlar..inazuma için devri düşürmek isteyenler varsa,küçültülmüş arka dişli yapmaya karar verdik..
isteyenler bana ulaşabilirler...

selo9115
10 Kasım 2013, 20:14
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124042-inazumasina-ozel-yapim-arka-40-dis-disli-isteyen-varmi.html#post3200685
arkadaşlar..inazuma için devri düşürmek isteyenler varsa,küçültülmüş arka dişli yapmaya karar verdik..
isteyenler bana ulaşabilirler...


2 kisi istediginide soylede tedirgin olmasi arkadaslar:)

papazkemal
10 Kasım 2013, 20:31
Motorlarına yeni kavuşanlara hayırlı olsun
http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Suzuki-GW250S.jpg
[

Şu hali güzelmiş.

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Suzuki-GW250S-Police.jpg
[

Samet Ağır
10 Kasım 2013, 22:33
2 kisi istediginide soylede tedirgin olmasi arkadaslar:)

evet onu atlamışım..şu anda 2 adet yapacağız..hafta sonuna kadar isteyenler ulaşırlarsa ilk partiden faydalanabilirler.

geç kalanlar daha ileri bir tarihteki imalatı bekleyebilirler..

papazkemal
10 Kasım 2013, 23:15
....Inazuma Sahabısı Olduk Çok Şükür :))

http://www.youtube.com/watch?v=H5CYsa2dn9Q&feature=player_embedded

Allah utandırmasın artık...nihayet adam gibi bir motorumuz oldu diyebilirim...kaza bela olmazsa 2 yıl binmeyi hedefliyorum...

http://t1307.hizliresim.com/1c/u/qtq56.jpg

...

Metehan kardeşim geç gördüm kusuruma bakma, hayırlı uğurlu olsun
Rabbin utandırmasın :)

seyyid47
11 Kasım 2013, 17:56
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124042-inazumasina-ozel-yapim-arka-40-dis-disli-isteyen-varmi.html#post3200685
arkadaşlar..inazuma için devri düşürmek isteyenler varsa,küçültülmüş arka dişli yapmaya karar verdik..
isteyenler bana ulaşabilirler...

önü büyütseydiniz daha iyi gibiydi.Arka için kavrama çevresi daraldıkça tekeri döndürmek motor için kasmaya neden olur. tabi bunu siz hissedeceksiniz diye bir şey yok. şöyle düşünün araba direksiyonu kadar ve bir de tek elinize sığacak kadar büyüklükte bir musluk düşünün. İkisi de aynı oranda paslanmış sıkışmış olsun. hangisini daha rahat açabilirsiniz? elbette direksiyon büyüklüğünde olan musluğu... Anladığınızı umuyorum.arkadan dişli daralttığınızı düşünün zincir arka maşaya daha da yakınlaşacaktır. gevşedikçe buraya vurup ses yapacaktır tabi çok yakınlaştıysa. sonra zincir kısalırsa ömrü de kısalır. bir baklayı işaretlediğimizi düşünelim, bu zincir baklası dişliye daha çabuk ulaşıp, 100 km de milyon defa dönüyorsa kısaldığında milyon küsür kere dönmüş olacaktır bu da daha çok kullanıldığına ispattır. zincir kısalığının faydası ise motor kavraması arka tekere daha çabuk ulaşacaktır.

hisvarlar
15 Kasım 2013, 00:52
Merhaba, bu makinenin kullanım - servis klavuzunu bulamadım. Aradığım tam olarak filtre ile birlikte yağı değişirken kaç lt yağ koyacağım ?

metalgamer
15 Kasım 2013, 01:49
Aradiginiz ozellikler inazumada mevcut sanzimani cok yumusak yormaz, torku ehhh 250 cc icin idare eder(benim gorusum) son hizi 150, yokuslarda bayilma yok aksine rahat cikarsiniz fabrika cikisi lastik guven vermiyor bana ancak daha taksitlerini bitiremedim motorun yeni lastik neyime! Yokuslarda hizlanmak soyle, eger 6. viteste yokusa girerseniz maksimum 120e kadar cikiyor makine, ama 4de girerseniz 6'da 130u gecmis olursunuz.Farlar gayet iyi gece suruslerinde kisalar kanimca yetersiz kaliyor ama bana sorsan hicbir motorun gece surusunde kisa farlari yeterli degil :D.Ben otomobilde bile bazen uzunlari yakiyorum geceleri.Motor agir oldugundan kamyon sollamada falan dengesi bozulmuyor kendini topluyor, kotu yonleri agirligi sehir icinde bazen buyuk motor gibi gelebiliyor ama cok da abarti degil yani azicik :).Gulu seven dikenine katlanir hem uzun hem sehir ici bir motor bulmussun o kadar da olsun oyle kafadaki hersey olsun diye bir motor cikti mi piyasaya :).Ben inazuma alip da pisman olani gormedim.motoru alali 4 ay bitti 6000 km de bitti kis geldi ve adliyelere bile inazuma ile gidiyorum.Boyle giderse sene sonuna 20000i bulucam.

acemi06
15 Kasım 2013, 02:36
Selamun Aleykum

Sorularıma cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Ben inazuma hakkında ufak bir yurddışı araştırması yaptım sanırım ABS'li modeli hiç bir ülkede yok ve kanımca 2-3 seneye kadarda olmayacak. Belkide hiç olmayacak.

Aslında Suzuki DL 650 veya Honda NC 700 XA almak isterim ama ne bütçem nede deneyimim bu motorlara yetmiyor.

İnazuma çok hoşuma giden bir motor tek eksisi ABS olmayışı ama onu takmayacağım kafama.

Şuan sol ayağım iyileşme sürecinde ve koltuk değnekleri ile yürüyorum yakın zamanda iyileşirsem, bende kış bile olsa aranıza katılmak isterim.

Selametle

Samet Ağır
15 Kasım 2013, 21:36
arka dişli yapmak için ölçü alacağımız inazuma ölçüyü alamadan satılmış..bu durumda yenisini bulana kadar arka dişli küçültme işini erteliyoruz..
bana yakın olan gelirim diyen olursa tekrar projeye devam edebiliriz...

tyetemen
18 Kasım 2013, 00:19
Başlangıç İçin Bu Motoru Önerirmisiniz? 125lik alıp 1 sene sonra degistirmek istemiyorum

hisvarlar
18 Kasım 2013, 00:31
Merhaba, bu makinenin kullanım - servis klavuzunu bulamadım. Aradığım tam olarak filtre ile birlikte yağı değişirken kaç lt yağ koyacağım ?

Buralarda hyocuları sevmiyor musunuz yoksa ? :P

ysfist
18 Kasım 2013, 00:33
Buralarda hyocuları sevmiyor musunuz yoksa ? :P
hyocuyu hyocudan gayrisi sevmez halil gec sen bizim başlığa :-D

_cK_
18 Kasım 2013, 01:38
Merhaba arkadaşlar!!!!
Ben de suzuki inazuma sahibiyim 4.000 km 'ye gelmiş bulunmaktayım. Ancak düşük devirde sabit hızla gidince özellikle 4.000- 5000 devir arasında motordan ıslık sesine benzer bi ses gelmektedir. Bu ses sanki daha önce yoktu. Sonradan ortaya çıktı gibime geliyor. Ses dikkatli dinleyince duyuluyor. Bunun sebebi nedir? anlayamadım. Diğer inazuma sahibi arkadaşlardan böyle ıslık sesine benzer bi ses duyan var mı ? ya da motorun yeni olması sebebiyle gevşeyen yerler mi var anlamadım.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

hisvarlar
18 Kasım 2013, 01:41
hyocuyu hyocudan gayrisi sevmez halil gec sen bizim başlığa :-D

Sanırım öyle :queen: yağ değişmiyor musunuz inazumacılar ? yağsız mı çalışıyor bu makine :))

_cK_
18 Kasım 2013, 01:49
Sanırım öyle :queen: yağ değişmiyor musunuz inazumacılar ? yağsız mı çalışıyor bu makine :))

motorun yağını ilk 1000 km de değitirdim rodajdan sonra ikincisini 5.000 de değiştiricem.
Kitapçığı 5.000 de bir yazıyor.

hisvarlar
18 Kasım 2013, 01:51
motorun yağını ilk 1000 km de değitirdim rodajdan sonra ikincisini 5.000 de değiştiricem.
Kitapçığı 5.000 de bir yazıyor.

Filtre ile birlikte kaç lt yağ alıyor aslında sorum bu :)

_cK_
18 Kasım 2013, 02:41
Filtre ile birlikte kaç lt yağ alıyor aslında sorum bu :)
2.2 litre filtre ile birlikte

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Merhaba arkadaşlar!!!!
Ben de suzuki inazuma sahibiyim 4.000 km 'ye gelmiş bulunmaktayım. Ancak düşük devirde sabit hızla gidince özellikle 4.000- 5000 devir arasında motordan ıslık sesine benzer bi ses gelmektedir. Bu ses sanki daha önce yoktu. Sonradan ortaya çıktı gibime geliyor. Ses dikkatli dinleyince duyuluyor. Bunun sebebi nedir? anlayamadım. Diğer inazuma sahibi arkadaşlardan böyle ıslık sesine benzer bi ses duyan var mı ? ya da motorun yeni olması sebebiyle gevşeyen yerler mi var anlamadım.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

hisvarlar
18 Kasım 2013, 02:44
2.2 lt oldukça yüksekmiş , bizim makine 1.5 lt alıyor :)

seyyid47
18 Kasım 2013, 04:23
2.2 litre filtre ile birlikte

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Merhaba arkadaşlar!!!!
Ben de suzuki inazuma sahibiyim 4.000 km 'ye gelmiş bulunmaktayım. Ancak düşük devirde sabit hızla gidince özellikle 4.000- 5000 devir arasında motordan ıslık sesine benzer bi ses gelmektedir. Bu ses sanki daha önce yoktu. Sonradan ortaya çıktı gibime geliyor. Ses dikkatli dinleyince duyuluyor. Bunun sebebi nedir? anlayamadım. Diğer inazuma sahibi arkadaşlardan böyle ıslık sesine benzer bi ses duyan var mı ? ya da motorun yeni olması sebebiyle gevşeyen yerler mi var anlamadım.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

debriyaj sesi olabilir. vitese göre biraz yavaş gidince öyle yapıyordur (belki)

engin_deniz
21 Kasım 2013, 22:41
Arkadaslar yakit tuketiminiz nasil acaba ?. Bir depo ile sehirici sehirdisi ne kadar km yapıyorsunuz. Cevaplariniz icin şimdiden teşekkürler

Kyonari
25 Kasım 2013, 05:40
Evet arkadaşlar,nihayet bu gün Makinayı test etme imkanım oldu.
Öncelikle şunu belirtmek isterimki,Burada tartıştığımız bir çok konu çok basit detaylardan başka birşey değil([ Ukalalık olarak algılanmasın,lütfen )
Inuzuma diğer 250 cc segmentindeki motosikletlerden çift silindir olması haricinde farkı olmayan bir motosiklet.
Oturuş pozisyonu rahat,dengeli,250 cc lik bi motosiklette olması gereken kadar performanslı.
sesi çok güzel gerçekten,egzost sisteminde yapılacak değişiklik ve modifikasyonlarla daha değişik ve güzel sesler alınabilir.
Arka firen hissiyatı zayıf,ön fren daha performanslı ve etkili
Oturuş pozisyonu ile alakalı veya benden kaynaklanabilir,eller gergin pozisyonda oluyor gibi.
Bu motosiklette yüksek vibrasyon olduğunu söyleyen,daha önce vibrasyonlu motosiklet görmemiştir.
vites geçişleri yeni olmasına rağmen süper en küçük bir sorun yok.
Ayrıca Aksesuar paketi olarak takılan orta sehpa,koruma demiri haricindeki tank ped ve diğer ıvır zırı gördükten sonra verilen 995 küsür liraya yazık diyorum.

Elimdeki scooteri satıp,inuzuma almayı düşünürken şu an için vaz geçmiş bulunuyorum.
Inuzuma yı beğenmediğimden değil,250 cc bir makinayı verip tekrar 250 cc makina almanın gereksiz olduğunu düşündüğümden.

Kısacası Fiyat performans olarak,uzun vade kullanım amacı ile alınabilirliği yüksek bir motosiklet.
Alıp,kısa süre sonra değiştirmek isteyenlere uygun olmadığını düşünüyorum.
Diğer marka ve modelleri de değerlendirdiğinizde farklı değil aslında.250 cc olup 8000 üzeri verilecek rakamları hiçbir motosiklet marka ve modeli hak etmiyor.

Bu forum da en büyük rahatsızlığım,Bir marka ve model için açılmış başlıkta,başka model ve marka fanatikliği yapılması.kişilere veya marka modellere saldırılıp her türlü çamurun atılması.
İnsanları küçük düşürmek,hakaret etmek.ukalalık etmek adetten olmuş.
Sürekli savunduğum şey....İki teker özgürlüktür.gönül işidir.Neye bindiğiniz,hangi markayı kullandığınızın bir önemi yoktur.Önemli olan ne hissettiğinizdir.
Motosiklet iki tekerdir,nerede üretildiğinin,markasının hiçbir önemi yoktur.
Maddi imkanlarla alakalı olarak,her birey gücünün yettiği,ruhuna hitap ettiğini düşündüğü model ve şekilde iki tekere biner.bu nedenle hiç kimsenin,diğerini kullandığı motosiklet ile alakalı ne eleştirmeye nede hakir görmeye hakkı yoktur.

Yaşasın Özgürlük

Dostum çok güzel yazmışsın, keşke herkes aynı ruhu paylaşsa da şurada saçma sapan atışmalar yerine bilgi paylaşımı yapılsa..

aranel
25 Kasım 2013, 13:47
2.2 lt oldukça yüksekmiş , bizim makine 1.5 lt alıyor :)

2.2 litre normal hacmi filtre değişimiyle 2.4-2.5 arası birşey giriyor yanlış hatırlamıyorsam.. Biz burda yabancıları sevmeyiz hyocu :)

Jedaykin
25 Kasım 2013, 18:08
Başlangıç İçin Bu Motoru Önerirmisiniz? 125lik alıp 1 sene sonra degistirmek istemiyorum

Ağırlığı nedeniyle başlangıç motoru olarak önermiyorum. Bu ağırlıkta bir motoru kesin durduğu yerde düşürürsünüz, can sıkıcı olur. Motoru kendi gücüyle idare etmeyi öğrenmeden kullanılabilecek bir alet değil. Başlangıç olarak 250ccye kadar motorları düşünmenizde sakınca yok bence ama ağırlığa ve sele yüksekliğine dikkat edin. Mutlaka oturduğunuzda ayaklarınız yere sağlam bassın.

apophis2026
26 Kasım 2013, 15:11
........................................

apophis2026
26 Kasım 2013, 17:59
GERİSİ YALAN....


http://img492.yukle.tc/thumbs/9144DSC03739.JPG (http://img492.yukle.tc/image.php?id=9144DSC03739.JPG)

http://img492.yukle.tc/thumbs/8351DSC03724.JPG (http://img492.yukle.tc/image.php?id=8351DSC03724.JPG)

http://img492.yukle.tc/thumbs/7089DSC03732.JPG (http://img492.yukle.tc/image.php?id=7089DSC03732.JPG)


http://img492.yukle.tc/thumbs/1494DSC03735.JPG (http://img492.yukle.tc/image.php?id=1494DSC03735.JPG)


http://img492.yukle.tc/thumbs/3090DSC03738.JPG (http://img492.yukle.tc/image.php?id=3090DSC03738.JPG)

papazkemal
27 Kasım 2013, 03:23
Bu motoru kullanan birileri var demek hala

http://img492.yukle.tc/images/3090DSC03738.JPG

Bende herkes satıp savdı sanıyordum

Jedaykin
02 Aralık 2013, 13:37
:))))) yüksek sesle güldüm vallaha. gereksiz polemik yaratma çabası.


Bu motoru kullanan birileri var demek hala

http://img492.yukle.tc/images/3090DSC03738.JPG

Bende herkes satıp savdı sanıyordum

DayDreamer
02 Aralık 2013, 17:15
Başlangıç İçin Bu Motoru Önerirmisiniz? 125lik alıp 1 sene sonra degistirmek istemiyorum

Ağırlığa takılmayın fiziğiniz çok zayıf değilse. Çok dengeli bir motor hareket halinde ağırlık falan kalmıyor zaten, ayrıca ağırlık uzun yolda oturaklı yapıyor. Bende ağırlıktan korkup 125 cc. almayı düşünmüştüm hata olacakmış. 250cc. bile bir süre sonra kesmiyor 125cc yi unutun alım gücünüz varsa.

papazkemal
02 Aralık 2013, 19:22
Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!

selo9115
02 Aralık 2013, 19:54
Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!

Kesmiyor anliyacagin az geliyor
İnazuma o parayu haketmiyor

İlker Eren
02 Aralık 2013, 20:02
İkinci elini 6 aydır takip ediyorum. 2. el rekabeti oluşmuyor ve 10bin altında düşmüyor bir türlü. Alan satmıyor yani.

papazkemal
03 Aralık 2013, 21:22
Al biri daha satıyor http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/124857-orijinal-suzuki-gw-250-a.html

naptinoisi
04 Aralık 2013, 14:44
Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!

Siz açıklayın da bilelim,cidden merak ettim.

aranel
04 Aralık 2013, 14:56
Kesmiyor anliyacagin az geliyor
İnazuma o parayu haketmiyor

Peki hangi motosiklet parasını hak ediyor Türkiye'de. Ya da hangi araç hak ediyor diyeyim?

Ben de inazuma sahibiyim bence son kuruşuna kadar hakediyor vergileri çıkarırsak :)


Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!

Parça kalitesi üst düzeyde.Titreşim 0. Konfor üst düzeyde. Kısacası 250 sınıfında lider. Benim beklentilerimi sonuna kadar karşılıyor. 10000 km yapanlar var daha kronik bir sıkıntısı çıkmadı. Satan serdar abi forumdaki ilk inazuma sahibi bildiğim kadarıyla cc yükseltmek için satıyor o da yakında kendiside cevaplar. Siz alcaksanız kafanızda soru işareti olmadan alabilirsiniz.

piyanist_irf
07 Aralık 2013, 11:52
tüm inazuma kullanıcısı arkadaşlarımın bilgisdine arz ediyorum...:) 2014 yeni sezonuna inazuma yeni model arka çanta taşıyıcısı, kappa-gıvı 21 lt.lik çantalara uyumlu yan çanta bağlama aparatları, ve motor koruma demiriyle eksiksiz girecek inşallah çalışmalar tüm hızıyla sürüyor , allah kısmet ederse o gün geldiğinde kalite ve fiyat politikası hakkında hepbirlikte iştişahare ederiz bu arada resmi web sitem yayına girdi manevi desteklerini esirgemeyen tüm dostlarıma teşekkürlerimi borç bilirim esen kalın...












http://www.irfmotor.com/ ( laf değil çözüm üretir...)

selo9115
07 Aralık 2013, 14:05
Başarilarinin devamini dilerim....











http://www.irfmotor.com/ ( laf değil çözüm üretir...)[/QUOTE]

piyanist_irf
08 Aralık 2013, 11:50
Başarilarinin devamini dilerim....











http://www.irfmotor.com/ ( laf değil çözüm üretir...)[/QUOTE]







teşekkürler selamicim kazasız kedersiz inşallah ...inşallah en kısa sürede söylediğim şeyleri hayata geçireceğiz :)

ChaylaK
14 Aralık 2013, 23:40
inazuma S gelecek mi acaba Türkiye'ye

aranel
14 Aralık 2013, 23:54
2015de belki deniyor.

Jedaykin
16 Aralık 2013, 15:36
Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!

bunların cevapları çok önce verildi aslında ama bir özet geçeyim.

inazuma olağanüstü dengeli, çok başarılı süspansiyonları olan ve suzuki kalitesini taşıyan bir motosiklet. uzun yolda da, şehir içinde de kullanabileceğiniz bir makine. ilk sürdüğümde bana otomobil kullanıyormuş hissi verebilen bir motorsiklet. vites geçişlerini bu kadar net olması çok hoşuma gitmişti. bir sezonu inazuma ile geçirdim ve beklentimi karşıladı.
fazla uzatmadan inazumayı kim almalı, kim almamalı olayına gireyim. inazuma motosiklet tecrubesi olan, hız yapmaktan değil motosiklet sürmekten keyif alan, büyük cc motor istemeyen, konfor arayan kişilerin tercih edeceği bir makine. motor görünce ilk lafı "bu kaç yapıyo" olan birinin süreceği bir alet değil. apaçi kardeşlerimize uymaz orası kesin. "ben yeni başlıyorum, ilk motorumu alıyorum" diyenin de seçeneği değil, acemiye gelmez. çok tecrubeli değilse "boyum 1.60, kilom 50 bayanım, inazuma alayım mı" sorusuna veceğim cevap da olumsuz olur.
satanlar neden satıyor sorusunun cevabı satan kişilerdir. benim tahminim, ya alırken super sport aldıklarını sanıyorlardı istedikleri hız veya ivmelenmeyi bulamadılar, ya acemilerdi başlangıç motoru yapalım dediler ama baktılar olmuyor, ya da heveslerini aldılar büyütme niyetindeler. yoksa inazumaya kötü demek ancak çamur atmak olur.

Felis Leo
16 Aralık 2013, 16:12
Merhaba, bende şu an tvs apache kullanıyorum geçen mart ayında almıştım çok beğenerek kullanıyorum fakat biraz daha kaliteli ve güçlü motor almak istiyorum inazuma yı çok düşünüyorum özellikle s modeli karenajlı olması güzel ama motoru 250cc yakıt için iyi ama gücü benim apache den çok az farklı olmaması ve uzun yolda yeterli olup olmayacağı beni düşündürüyor o yüzdende ikinci el 4 silindirli bir motor ile arasında düşünüyorum.Fakat incelediğim kadar inazumanın kalitesi çok yüksek o bakımdan sıfır alabileceğim fiyatı ile aklımı çeliyor sürekli.

naptinoisi
16 Aralık 2013, 17:31
bunların cevapları çok önce verildi aslında ama bir özet geçeyim.

inazuma olağanüstü dengeli, çok başarılı süspansiyonları olan ve suzuki kalitesini taşıyan bir motosiklet. uzun yolda da, şehir içinde de kullanabileceğiniz bir makine. ilk sürdüğümde bana otomobil kullanıyormuş hissi verebilen bir motorsiklet. vites geçişlerini bu kadar net olması çok hoşuma gitmişti. bir sezonu inazuma ile geçirdim ve beklentimi karşıladı.
fazla uzatmadan inazumayı kim almalı, kim almamalı olayına gireyim. inazuma motosiklet tecrubesi olan, hız yapmaktan değil motosiklet sürmekten keyif alan, büyük cc motor istemeyen, konfor arayan kişilerin tercih edeceği bir makine. motor görünce ilk lafı "bu kaç yapıyo" olan birinin süreceği bir alet değil. apaçi kardeşlerimize uymaz orası kesin. "ben yeni başlıyorum, ilk motorumu alıyorum" diyenin de seçeneği değil, acemiye gelmez. çok tecrubeli değilse "boyum 1.60, kilom 50 bayanım, inazuma alayım mı" sorusuna veceğim cevap da olumsuz olur.
satanlar neden satıyor sorusunun cevabı satan kişilerdir. benim tahminim, ya alırken super sport aldıklarını sanıyorlardı istedikleri hız veya ivmelenmeyi bulamadılar, ya acemilerdi başlangıç motoru yapalım dediler ama baktılar olmuyor, ya da heveslerini aldılar büyütme niyetindeler. yoksa inazumaya kötü demek ancak çamur atmak olur.

Merak ettiğimden sordum arkadaşa,bir haftadır cevap yazamadı,hala bekliyorum ben de.
Ben de bir inazuma almak üzereyim fakat acemiyim,motoru kullandım da,acemiye gelmez demenizin sebebi ağırlık mı ?

Foto35
17 Aralık 2013, 20:42
Arkadaslar ben daha cıcegı burnunda inazuma sahibiyim bundan once mondıal bıde yamaha ybr olmak uzere ıkı tane motorum oldu. Daha once forumda yazılanları okudugumda bır cok degısık yazı denk geldı degısık degerler soylendı. Bence motor gercekten kalıtelı kullanımı cok kolay gaz tepkımesı olsun surus rahatlıgımolsun gercekten ıyı bır gun ıcerısınde yaklasık 12 saat motor ustunde kaldım. Rotajı bıran once bıtırıp kurtulmak ıcın. Selesı gercekten rahat ve konforlu uzun zamandır bu derece uzun kalmadıgmı hesaplarsak hamlıkta vardı ona rgmen cok rahat bır yolculuktu. Yakıt olarak gercekten ıyıdı rotaj ıcın onerılen degerlerde kullanıldıgında motorum kmde yaktıgı 272 kmde 7,3 litre. Bırde motorun hızlanması gaza tepkısı gercekten cok ıyı kalkıslarda araclara cok rahat fark atıyorsunuz rotaj bıttıgınde sıze max hızıda soylerım ama sımdı elım kolum baglı sımdılık. Ayrıca gece yolcugunda motorun farları gercekten yeterlı uzunları gercekten bır arabanın uzunları kadar var. Kornası com ıyı. Kullanımı zevklı motora hukmetmek cok kolay sızı sıkıntıya sokmuyor. Benım gıbı arkasına arkadasını alıp kafasının estıgı yere gıtmeyı seven kısıler ıcın en ıdeal motor dıyebılırım. Selesı rahat oturus seklımrahat bu sekılde dusunuldugunde 250lık motorlar arasında bır numara..