PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

BARTUNÇ
18 Eylül 2013, 21:51
Sn.Motoseyyah şu an honda cbf 150 kullanıcısıyım.Motorum henüz 550 kmde.Cbf den sonra bineceğim motor kesinlikle inazuma.Şu an yeni evliyim.Eşim motorla gezmekten çok hoşlanıyor.Ama malumunuz cbf artcı ile performanssız oluyor.İzmir de oturuyorum.Yazın egenin dantel gibi koylarında dolaşmak için tabiki artçımla sollamalarda falan cbf yetersiz kalacak.Fiyat performans açısından uzun uzun bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim.Kazasız belasız sürüşler.Saygılar....

seyyid47
23 Eylül 2013, 01:24
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. İnazuma sahiplerine hayırlı olsun diyorum, darısı bizim başımıza.
Derin araştırmalarıma sonuç olarak İnazuma sınıfında en iyisi olduğuna karar verdim. İnşallah 2014 başlarında bir tane almak istiyorum (aslında şu an gidip almak istiyorum) fakat maddiyat ve kışa başka planlarım var paraya ihtiyacım olacağından bu işlemi Şubat aynı sarkıtıyorum. aklıma takılan bir soru oldu sizlere sormak istedim. İnazuma 250 S çıkacak seneye ve gördüğüm kadarı ile pek te fena değil görüntüsü.

http://www.youtube.com/watch?v=AWHKEfewUBM



ve forumda okuduğuma göre 1,000 veya 2,000 fazla olacak diyorlar sizce verilirmi o fark?

gösterge kısmı çok boş kalmış grenajla dolmuş, yani gösterge ufak olmuş. Tabi bunlar 2013 modelindeki göstergeyi olduğu gibi buna takmışlar olmaz ki öyle!

..Carmentality..
23 Eylül 2013, 02:04
naked 'e göre performansı düşük olabilir , S 'te 213kg yazıyor ağırlığına

motoseyyah
24 Eylül 2013, 22:39
Sn.Motoseyyah şu an honda cbf 150 kullanıcısıyım.Motorum henüz 550 kmde.Cbf den sonra bineceğim motor kesinlikle inazuma.Şu an yeni evliyim.Eşim motorla gezmekten çok hoşlanıyor.Ama malumunuz cbf artcı ile performanssız oluyor.İzmir de oturuyorum.Yazın egenin dantel gibi koylarında dolaşmak için tabiki artçımla sollamalarda falan cbf yetersiz kalacak.Fiyat performans açısından uzun uzun bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim.Kazasız belasız sürüşler.Saygılar....

Inazuma artçı ile çok rahat edebileceğiniz ve seyir halinde diğer dört teker araçlar tarafından ezilmeyecek bir performansa sahiptir.Tüm detaylı bilgileri

https://www.facebook.com/groups/455480161189050/ linkte ayrıntılı ile bulacaksınız

TeyfikYavuz
28 Eylül 2013, 21:28
Merhaba yasim 18. Carsamba gunu inazuma alarak araniza katilmis bulunmaktayim. Inazuma 2. Motorum onceden honda cb125e kullaniyordum. Selami abinin motoru kullandiktan sonra traktor gibi geldi.

Jedaykin
30 Eylül 2013, 17:52
Merhaba yasim 18. Carsamba gunu inazuma alarak araniza katilmis bulunmaktayim. Inazuma 2. Motorum onceden honda cb125e kullaniyordum. Selami abinin motoru kullandiktan sonra traktor gibi geldi.

hayırlı olsun, kazasız belasız.

abeciMotoru
01 Ekim 2013, 11:46
Merhaba yasim 18. Carsamba gunu inazuma alarak araniza katilmis bulunmaktayim. Inazuma 2. Motorum onceden honda cb125e kullaniyordum. Selami abinin motoru kullandiktan sonra traktor gibi geldi.
hayırlı olsun hocam güle güle kullan, ben de senin izindeyim :) cb'den sonraki hayalim inazuma!

-TAN-
04 Ekim 2013, 12:48
Merhaba yasim 18. Carsamba gunu inazuma alarak araniza katilmis bulunmaktayim. Inazuma 2. Motorum onceden honda cb125e kullaniyordum. Selami abinin motoru kullandiktan sonra traktor gibi geldi.

bende geçen gün bir arkadaşımın CB125 E sini kullandım hakkaten inazumadan sonra feci geldi, çıtayı çok yükselttik galiba, bu motorda biraz durmak lazım yoksa kalite ve rahatlık olarak DL den aşağısı kurtarmaz artık:)

sodalimon
04 Ekim 2013, 13:22
hayırlı olsun hocam güle güle kullan, ben de senin izindeyim :) cb'den sonraki hayalim inazuma!
Güzel bir seçim Inazuma hakkını vermek lazım. Rahat bir oturuşu / pozisyonu var. Sele yüksekliği bizim gibilere uygun. Göstergeleri gayet hoş. Sağlamlık hissini de veriyor alet; ama, sanki özel bir şey de yok alette.
Kanımca senin makinanın üstüne; 250cc olmasının getirdikleri dışında, pek bir şey de getirmiyor. Bir de biraz fazla ağırca 185 kg ile...
Ama onun ötesinde de arada bir şeyler yok ne yazık ki.

Naci/Suzuki
04 Ekim 2013, 17:56
Merhabalar, motosikletine yeni kavuşanlar ve kullananlar için Allah (c.c) hayırlı eylesin inşaallah.2012 Aralık ayında teslim aldığım ve şu an kullanmakta olduğum Suzuki GW-250 İnazuma motosikletim aksesuar seti takılma işleminden sonra merak ederek kantara çıktığımda tam dolu depo benzinle birlikte 240-KG. olduğunu gördüm.Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...

sodalimon
04 Ekim 2013, 18:19
Merhabalar, motosikletine yeni kavuşanlar ve kullananlar için Allah (c.c) hayırlı eylesin inşaallah.2012 Aralık ayında teslim aldığım ve şu an kullanmakta olduğum Suzuki GW-250 İnazuma motosikletim aksesuar seti takılma işleminden sonra merak ederek kantara çıktığımda tam dolu depo benzinle birlikte 240-KG. olduğunu gördüm.Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...

Nasıl yani? Üzerinde siz de vardınız değil mi?
Yoksa, taktıkları koruma demiri dökme demirden mi yapılmıştı?
Nasıl olabilir?

ayhan.s
04 Ekim 2013, 18:54
Nasıl yani? Üzerinde siz de vardınız değil mi?
Yoksa, taktıkları koruma demiri dökme demirden mi yapılmıştı?
Nasıl olabilir?

Üzerinde herhalde. 170 kg falan değil mi o motor? Hadi 15 kg benzin. 185... Benim gibi 90 kg olmadığı için arkadaş kantarı yakayalabilir.

Naci/Suzuki
05 Ekim 2013, 10:00
Merhabalar, evet size çok garip ve ağır gelebilir ama merakımı gidermek için tartıya çıkarttım.Benim gibi düşünüp merak eden Suzuki GW-250 İnazuma kullanıcıları da kantara çıkıp kontrol ederlerse gerçek kiloyu net olarak görmüş olurlar.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

metalgamer
05 Ekim 2013, 16:02
Güzel bir seçim Inazuma hakkını vermek lazım. Rahat bir oturuşu / pozisyonu var. Sele yüksekliği bizim gibilere uygun. Göstergeleri gayet hoş. Sağlamlık hissini de veriyor alet; ama, sanki özel bir şey de yok alette.
Kanımca senin makinanın üstüne; 250cc olmasının getirdikleri dışında, pek bir şey de getirmiyor. Bir de biraz fazla ağırca 185 kg ile...
Ama onun ötesinde de arada bir şeyler yok ne yazık ki.

Ben bunu onceden de soyledim cok ozel olsun farkli bir motor olsun diye arayanlara uygun bir motor degil bence inazuma.Inazuma motorda istenilen seyleri bazen asgari bazen de azami olcude verebilen bir makina ama inazuma cok farkli bir makina amanin aman diyemez kimse.Inazuma alanlarin(ben de dahil) hepsi bundan memnun en azindan ben forumlarda bunu gordum.

kralcan66
05 Ekim 2013, 19:32
merhabalar bir aylık inazuma kullanıcısıyım forumlarda yazılan bir sürü asılsız uydurma yazıyı görünce ki yazanların çoğu inazumayı uzaktan yakından görmemiş kişiler.birşeyler yazma ihtiyacı hissettim yada ukalalık yapmak nasıl değerlendirirseniz.öncelikle ben 48 yaşında birçok motorsiklet marka modelinde 20 yıllık tecrübesi olan bir arkadaşınızım.gelelim inazumaya görüntüsü gayet güzel tok bir görüntüsü var tabi bana göre göreceli bir durum özellikle sesine bayıldım kalitesi on numara şanzıman geçişleri harika oturuşu rahat ivmelenmesi ve çekişi gayet tatmin edici kullanımı oldukça rahat bir saatlik turlamadan sonra neredeyse hiç yorgunluk yok yakıt çok iyi bence rodajda 16 kuruş,yaktı ben henüz tam gaz yapmadım 125e kadar çıktım 7500 devirde 100ü görüyor şu an motorum 1000km de ilk bakımı yapıldı 130tl.motor çok heybetli duruyor görenler 600 cc mi diye soruyorlar şu ana kadar görenlerden hep olumlu yorum aldım.birde ricam var lütfen inazuma naked sınıfı bir motor kendi sınıfıyla karşılaştıralım tabi rakip bulunursa.benim yazacaklarım bu kadar ben bu motoru alma şansı imkanı olan herkese tavsiye ederim.sorusu olan arkadaşlara vakit bulduğumda cevap yazarım.saygılar.

-TAN-
07 Ekim 2013, 10:33
Üzerinde herhalde. 170 kg falan değil mi o motor? Hadi 15 kg benzin. 185... Benim gibi 90 kg olmadığı için arkadaş kantarı yakayalabilir.

Motorun zaten kuru ağırlığı 183kg, tam depoyla yag su filan olsun 200kg . Çanta demiri, orta sehpa , koruma demiri, çanta bunlarda 10 hadi 15kg olsa 215 eder ama 240 bana gerçekten çok geldi, en kısa zamanda deneyeceğim

-TAN-
08 Ekim 2013, 13:39
bende kantarda denedim 207kg geldi, depo full sayılır

seyyid47
08 Ekim 2013, 14:14
Merhabalar, motosikletine yeni kavuşanlar ve kullananlar için Allah (c.c) hayırlı eylesin inşaallah.2012 Aralık ayında teslim aldığım ve şu an kullanmakta olduğum Suzuki GW-250 İnazuma motosikletim aksesuar seti takılma işleminden sonra merak ederek kantara çıktığımda tam dolu depo benzinle birlikte 240-KG. olduğunu gördüm.Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...

daha neler!!!! Abicim ağırlık iyidir de yol tutuşu açısından, ama o kadar da değil yani. suzuki kusura bakarsa da baksın ama 2014 modelini bekliyordum ondan da vazgeçirdi sağolsun. onun dolu hali o halde 300 kg a yakın mı olacak. inanın o ağırlıkta o motor çabuk ölür söylemedi demeyin. Alacaklara duyrulur. en son sürat şu anki model ile belirttiğiniz aksesuarlar olmadan 154 km hız görülmüş. 2014 alacaklar o halde bırakın bu sürati görmeye çalışmak düz yolda buna yaklaşamayacaklar bile. durum bunu gösteriyor. kalite dedik dedik ama suzuki de altına etti sonunda.... ikinci el piyasasını da düşürecek bu yüzden. Çok ağırmış ya.

Seko
08 Ekim 2013, 15:55
1 - Ağırlık arttıkça yol tutuş iyileşmez.
2 - Ağırlıkla motor ömrünün de ilgisi yoktur.
3 - Ağırlıkla son hızın da çok ilgisi yoktur.
4 - Bahsi geçen kantar bence yanlış gösteriyor.

Sonuçta Inazuma kullanıcılarının tümü motorun hızlanmasından, gidişinden memnunlar. O zaman ağırlık tartışmasının da bir önemi kalmıyor.

apophis2026
08 Ekim 2013, 17:18
2012cbf 150 yi 5000 km kullandıktan sonra nisan 2013 te inazumaya geçtim;
1.cbf den sonra son hız,hızlanma,çekiş,oturuş filan çok iyi (şu an 5000 e geliyorum)
2.yakıt 180 krş , basarsan 220 krş ta yaktırabilirsin.
3.kilo 200+ben= 300kg
4.yaş 49 beni bile gaza getiriyor.
5.Ama tarzım değil,yaza satılık F650 Gs ye geçerim diye düşünüyorum.(adem80 inazumalanmadıysan not al)
6.lastikler fiyasko değiştirmek lazım.
7.143 leri gördüm,aksesuar ve kilom nedeniyle 150 lere çıkamıyor.....
8.hergün 10 km işe gidip geliyorum,arabayı boşadım...
9.1000 lira aksesuar pahalı ama aldık işte.....
10.iyi iyi bu iyi :cat:

adem80
08 Ekim 2013, 21:13
2012cbf 150 yi 5000 km kullandıktan sonra nisan 2013 te inazumaya geçtim;
1.cbf den sonra son hız,hızlanma,çekiş,oturuş filan çok iyi (şu an 5000 e geliyorum)
2.yakıt 180 krş , basarsan 220 krş ta yaktırabilirsin.
3.kilo 200+ben= 300kg
4.yaş 49 beni bile gaza getiriyor.
5.Ama tarzım değil,yaza satılık F650 Gs ye geçerim diye düşünüyorum.(adem80 inazumalanmadıysan not al)
6.lastikler fiyasko değiştirmek lazım.
7.143 leri gördüm,aksesuar ve kilom nedeniyle 150 lere çıkamıyor.....
8.hergün 10 km işe gidip geliyorum,arabayı boşadım...
9.1000 lira aksesuar pahalı ama aldık işte.....
10.iyi iyi bu iyi :cat:
şimdi bi para geçecekti elime, geçmedi. Sıfır inazuma düşünüyodum olmadı. Şu an para biriktirmeye başladım. Malum ocak ayında bajaj 200 ns, hero honda karizma falan gelecek. Bu ikisinin sıfır fiyatları bi belli olsun, duruma göre ya bu ikisinin sıfırını ya 2 ci el cbr 250 (8 bin tl civarı) düşünüyorum. Sahibindende 9.5 tan aşağı inazuma yok. Demişsin yaza satılık diye. Ben mt deyim hep. Bana satılık olunca buradan ulaşırsın abicim. Değerlendiririz.

metalgamer
09 Ekim 2013, 18:39
Cbr'larin ortalama ikinci el degeri 8000 inazumanin su an bircogu daha bir yasini doldurmamis oldugu dusunulurse ve bir cogunun da km'si 10000'nin altinda oldugu dusunulurse bence 9000 normal cbr'a 8000 veriliyorsa ikinci elde inazumaya 9000 tl de verilir.(Temiz olanlari kastediyorum).

adem80
09 Ekim 2013, 20:51
9500 den aşa 2 ci el inazuma yok.

seyyid47
09 Ekim 2013, 23:05
1 - Ağırlık arttıkça yol tutuş iyileşmez.
2 - Ağırlıkla motor ömrünün de ilgisi yoktur.
3 - Ağırlıkla son hızın da çok ilgisi yoktur.
4 - Bahsi geçen kantar bence yanlış gösteriyor.

Sonuçta Inazuma kullanıcılarının tümü motorun hızlanmasından, gidişinden memnunlar. O zaman ağırlık tartışmasının da bir önemi kalmıyor.


eğer arka tekerin boyutu ince ise iki kişi ile tutuş iyileşir. Başımızdan geçenleri söylüyoruz sallamıyoruz ki! tek kişi ile yatarken kaydığım yolda iki kişi ile yattığımda kayma olmuyor. Hava şartları aynı, yolun sıcaklığı dahil. Tabi inazumanın tekeri oldukça geniş olduğundan senin 1. maddede bahsettiğin geçerllik kazanır.
2. maddeye kesinlikle katılamam. Şöyle düşün. içeride silindir duvarlarına dayanarak işleyen pistonlar var. silindire ne kadar benzin gönderirsen motor o kadar kısa sürede hızlanmak isteyecektir. şayet ağırlık fazla olursa araçta hızlanabilmek için gömleğe daha fazla basınç uygulanacaktır bu kaçınılmazdır. Uygulanan basınç zamanla gömlekten ve piston çevresindeki segamanlardan yer dolayısıyla bu parçaların değişimi biraz daha erken tarihe alınmış olur. istediğiniz ustaya sorabilirsiniz.
3. maddeye gelince buna hiç kimse inanmaz zaten bunun için ayrıca yorum yapmak gerekmez.sadece şunu söyleyelim altımızda 600 cc lik motor yok ona göre yorum yapmak gerekir.
son cümlede kullanıcıların tümünün hızlanmasından gidişinden memnun olduklarını söylüyorsun bütün satılmış inazumaların sahiplerini tanırcasına. Cümle şu kelimeyle düzeltilirse daha açık olur "tanıdıklarım". oysa benim tanıdığım inazuma sahipleri cbr 125'in dahi kendilerini rahatlıkla geçmesinden yakınmıştır.

-TAN-
10 Ekim 2013, 11:15
kedi ciğer mundar , anlayan anladı

sbr
10 Ekim 2013, 11:34
eğer arka tekerin boyutu ince ise iki kişi ile tutuş iyileşir. Başımızdan geçenleri söylüyoruz sallamıyoruz ki! tek kişi ile yatarken kaydığım yolda iki kişi ile yattığımda kayma olmuyor. Hava şartları aynı, yolun sıcaklığı dahil. Tabi inazumanın tekeri oldukça geniş olduğundan senin 1. maddede bahsettiğin geçerllik kazanır.
2. maddeye kesinlikle katılamam. Şöyle düşün. içeride silindir duvarlarına dayanarak işleyen pistonlar var. silindire ne kadar benzin gönderirsen motor o kadar kısa sürede hızlanmak isteyecektir. şayet ağırlık fazla olursa araçta hızlanabilmek için gömleğe daha fazla basınç uygulanacaktır bu kaçınılmazdır. Uygulanan basınç zamanla gömlekten ve piston çevresindeki segamanlardan yer dolayısıyla bu parçaların değişimi biraz daha erken tarihe alınmış olur. istediğiniz ustaya sorabilirsiniz.
3. maddeye gelince buna hiç kimse inanmaz zaten bunun için ayrıca yorum yapmak gerekmez.sadece şunu söyleyelim altımızda 600 cc lik motor yok ona göre yorum yapmak gerekir.
son cümlede kullanıcıların tümünün hızlanmasından gidişinden memnun olduklarını söylüyorsun bütün satılmış inazumaların sahiplerini tanırcasına. Cümle şu kelimeyle düzeltilirse daha açık olur "tanıdıklarım". oysa benim tanıdığım inazuma sahipleri cbr 125'in dahi kendilerini rahatlıkla geçmesinden yakınmıştır.

yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim yaa.. cbr 125 nasıl olurda RAHATLIKLA inazumayı geçer.. inazuma dediğin makına 151-152 km hızda kesiciye giriyor. girmese eğer 165e kadar yolu var diye tahmin ediyorum. kaç kişi cbr 125 ile 150kmyi geçmiş de RAHATLIKLA inazumaları tokatlamış????

rebelrider
10 Ekim 2013, 17:31
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz


250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU

selo9115
10 Ekim 2013, 17:55
kedi ciğer mundar , anlayan anladı


aynen katılıyorum :cat::cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------


yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim yaa.. cbr 125 nasıl olurda RAHATLIKLA inazumayı geçer.. inazuma dediğin makına 151-152 km hızda kesiciye giriyor. girmese eğer 165e kadar yolu var diye tahmin ediyorum. kaç kişi cbr 125 ile 150kmyi geçmiş de RAHATLIKLA inazumaları tokatlamış????

cbr 125 inazumayı rahatlıkla geçsin bırak rahatlıkla geçmeyi zorluya zorluya bile geçsin inazumayı orda yakarım.....:jocolor:

seyyid47
11 Ekim 2013, 00:56
yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim yaa.. cbr 125 nasıl olurda RAHATLIKLA inazumayı geçer.. inazuma dediğin makına 151-152 km hızda kesiciye giriyor. girmese eğer 165e kadar yolu var diye tahmin ediyorum. kaç kişi cbr 125 ile 150kmyi geçmiş de RAHATLIKLA inazumaları tokatlamış????

ya internet dünyasındayız açın youtube u bir kaç cbr 125 top speed videolarını izleyiverin!!!
Bir de kesiciye giren makina kendini belli eder. hemen hızını geri çeker. 154 km lik ız videosunda böyle bir şey yok. devir göstergesi de kendini belli ettirir.
en basitinden şöyle : http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k
http://www.youtube.com/watch?v=TH8wW1sPQaY

sbr
11 Ekim 2013, 11:25
ya internet dünyasındayız açın youtube u bir kaç cbr 125 top speed videolarını izleyiverin!!!
Bir de kesiciye giren makina kendini belli eder. hemen hızını geri çeker. 154 km lik ız videosunda böyle bir şey yok. devir göstergesi de kendini belli ettirir.
en basitinden şöyle : http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k
http://www.youtube.com/watch?v=TH8wW1sPQaY

bana videolarla gelmeyin arkadaşım..ayrıca bu vıdeolardan cbrın ınazumayı rahatlıkla geçtiginimi cıkarıyorsun?? isteyen cbr125 ile gelsin anahtarına kapışırım. ister drag, ister rolling, ister top speed.. (selo motorunu verirsin dimi:P )

KeaSH-07
11 Ekim 2013, 11:50
https://www.facebook.com/groups/691392714207985/?notif_t=group_added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz


250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU

200 ccde katılsak sıkıntı olmaz dimi :)

selo9115
11 Ekim 2013, 12:41
bana videolarla gelmeyin arkadaşım..ayrıca bu vıdeolardan cbrın ınazumayı rahatlıkla geçtiginimi cıkarıyorsun?? isteyen cbr125 ile gelsin anahtarına kapışırım. ister drag, ister rolling, ister top speed.. (selo motorunu verirsin dimi:P )



Knka sordugun kabahat motor senin istedigin zaman alabilirsin

Kapisma dedinmi benim isim biliyorsun dobloyo neler yaptigimi

Motordada ayni sekilde
Knka zuzu icinde kötü amellerim var ninjayi bile sallayacak planlarim var :)
Bu sirrimi da kimse ile paylasmiyacam

200-250-300 cc alayina gider yapacam :)

metalgamer
11 Ekim 2013, 17:32
Ben super gazlayan biri degilim.Ancak 125lik bir makina ile inazuma arasindaki tork farki dunyalar kadardir, inazumada top speed dusuk ancak torku yuksek o yuzden cbr 100e cikana kadar ben 130u gorurum zaten.Cbr'i kullanan arkadas o makinayi yalamis yutmus bir de uzerine performans egsoz falan takmistir, inazumayi ise benim gibi gazlamayan biri kullaniyordur o zaman dediginiz olur ancak normal sartlar altinda imkansizin otesinde dediginiz

selo9115
11 Ekim 2013, 17:46
Ben super gazlayan biri degilim.Ancak 125lik bir makina ile inazuma arasindaki tork farki dunyalar kadardir, inazumada top speed dusuk ancak torku yuksek o yuzden cbr 100e cikana kadar ben 130u gorurum zaten.Cbr'i kullanan arkadas o makinayi yalamis yutmus bir de uzerine performans egsoz falan takmistir, inazumayi ise benim gibi gazlamayan biri kullaniyordur o zaman dediginiz olur ancak normal sartlar altinda imkansizin otesinde dediginiz

hani bir laf vardır ağzı olan konuşuyor,diye o misali adamlar daha inazumayı bırak kullanmayı selesine oturmamışlar gelmişler burda b..k atıyorlar

dedimya cbr ına güvenen gelsin
en yakın arkadaşımda var ERROR88 nickli arkadaşım ona sorun inazumayı o kullandı iyi biliyor inazumayı

cbr ancak rampa aşağı o süratlere çıkıyor düz yolda değil
zaten en kötü 125-150 cc motorlar bile düz yolda 100-120 hatta 130 la gidenler var

rampa aşağı 144 basan apache (SBR) arkadaşım var

neyin peşindeşinizki anlamadım ki?
farzedinki cbr inazumayı geçti ne olmuş,ne geçti elinize

herşey son hız değil
birazda konfor,rahatlık,güvenlikte önemli
siz gelmişsiniz alakası olmayan bir motorla sidik yarıştırıyorsunuz

gülüyorum sadece çok cahil kalmışız çok

forevermore
11 Ekim 2013, 18:34
ya internet dünyasındayız açın youtube u bir kaç cbr 125 top speed videolarını izleyiverin!!!
Bir de kesiciye giren makina kendini belli eder. hemen hızını geri çeker. 154 km lik ız videosunda böyle bir şey yok. devir göstergesi de kendini belli ettirir.
en basitinden şöyle : http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k

Koyduğun videonun bariz yokuş aşağı olduğunu idrak edemedin mi? Düze gelince hemen 120lere düştüğünü görmüşsündür...

125lik yarım supersport görünümlü bir commuter cbr125, limitleri belli. Makinenin ırzına geçmenin manası yok

seyyid47
13 Ekim 2013, 01:08
Koyduğun videonun bariz yokuş aşağı olduğunu idrak edemedin mi? Düze gelince hemen 120lere düştüğünü görmüşsündür...

125lik yarım supersport görünümlü bir commuter cbr125, limitleri belli. Makinenin ırzına geçmenin manası yok

yolun yokuş aşağı olduğunu farkettim elbette. peki sen cümlelerimi iyi idrak edebildin mi? en basitinden bir video paylaşıyorum bu videoda inazuma yı geçti felan diye bi ifade kullanmıyorum. benim yakınımda olan kullanıcıların videosu olmadığı için öylesine cbr ile ilgili hız videosu paylaştım. Bu arada benim savunduğum şey inazumanın motor özelliklerinin hakkını verememesinden yakınmamdır. elbette şift silindirli 250 cc lik bir makinadan bahsediyoruz tabiki 125 cclik makinaya göre zaten daha üstün olması gerekiyor. ancak şu anki konuşmamız hız çerçevesinde kalmalı yoksa konu sapar. İnazuma kullananlara soruyorum: yokuş aşağı da olsa 154 km yi gören veya geçen kaç kişi var. Aleti çok ağır yapmışlar. Elbette İnazuma ya baktığımızda kalite fışkırıyor gibi. Ama makinanın eksik yönlerini de paylaşalım ki sonraki modellerinde bu eksikleri görmezden gelmeyip düzeltmeye çalışsınlar. Bir çok önemli motosiklet şirketleri yetkili elemanlar tayin ederek kullanıcı yorumlarını takip etmekte bilginize. Hiç olmazsa malını daha iyi düzeye taşımak isteyen firmalar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------


bana videolarla gelmeyin arkadaşım..ayrıca bu vıdeolardan cbrın ınazumayı rahatlıkla geçtiginimi cıkarıyorsun?? isteyen cbr125 ile gelsin anahtarına kapışırım. ister drag, ister rolling, ister top speed.. (selo motorunu verirsin dimi:P )

video ispat demektir. bu videoda hız olarak inazuma ya yaklaştığını görmüşsündür. 125 lik bir motorun ona yaklaşabilmesini kınıyorum ben. cbr 250 yi dile getirmiyorum bile. zaten cbr 125 ile inazuma yı kapıştırmak cbr a haksızlık olur. kapıştıracaksak aynı cc statüsündeki motosikletleri kapıştırmak lazım.

Konca
13 Ekim 2013, 15:45
1 senedir cbr 125 kullanıyorum fakat şehir içinde hiç birşekilde kullanışlı bir motosiklet değil ki uzun yolda hiç rahat edemiyeceğim kanaatindeyim direk 600 e atlamak yerine bir senede inazumaya bineyim diyorum fakat aklımda bazı sorular var daha önce tartışıldımı bilmiyorum

1.yedek parçaları pahalımıdır sipariş üzerine çok bekletirlermi ?
2.ufak bir öncam takılıyormu
3.sü şehir içinde rahat kullanılıyormu yani düşük devirdeyken kendini toparlaya bilirmi atak bir motormu
4.sü 0-100 ortalama kaç saniye içinde görmekte (yanlış anlamayın cbr 125 fazla performanslı bir motor değil yani düşük devirdeyken kendini toparlamıyor bu yüzden yüksek torka ihtiyacım var gerçekten çok lazım oluyor.)
5.çift silindirli olmasına rağmen vibrasyon oranı nedir?
cevaplar için şimdiden teşekkürler :)

seyyid47
13 Ekim 2013, 20:47
1 senedir cbr 125 kullanıyorum fakat şehir içinde hiç birşekilde kullanışlı bir motosiklet değil ki uzun yolda hiç rahat edemiyeceğim kanaatindeyim direk 600 e atlamak yerine bir senede inazumaya bineyim diyorum fakat aklımda bazı sorular var daha önce tartışıldımı bilmiyorum

1.yedek parçaları pahalımıdır sipariş üzerine çok bekletirlermi ?
2.ufak bir öncam takılıyormu
3.sü şehir içinde rahat kullanılıyormu yani düşük devirdeyken kendini toparlaya bilirmi atak bir motormu
4.sü 0-100 ortalama kaç saniye içinde görmekte (yanlış anlamayın cbr 125 fazla performanslı bir motor değil yani düşük devirdeyken kendini toparlamıyor bu yüzden yüksek torka ihtiyacım var gerçekten çok lazım oluyor.)
5.çift silindirli olmasına rağmen vibrasyon oranı nedir?
cevaplar için şimdiden teşekkürler :)

makinada tork arıyorsan tek pistonlulara bakman gerekiyor. Rahatlık açısından daha rahatı yok. neden böyle iddialı söylüyorum. şundan dolayı. altın elbiseli adam ı duymuşsundur. Onun bir programı vardı 250 cc karşılaştırması diye. orada diğer markaların kullancııları inazumanın daha rahat olduğunu ve daha başka özelliklerinin de artısı olduğunu belirttiler. cam takılıyor. ama parçaları çok pahalı ya. orta sehpa bile üzerinde verilmiyor ve para ile satın alınması gerekiyor 400 Tl yi aşıyor. vibrasyon hiç yok, ne vibrasyonu.

Konca
13 Ekim 2013, 21:08
makinada tork arıyorsan tek pistonlulara bakman gerekiyor. Rahatlık açısından daha rahatı yok. neden böyle iddialı söylüyorum. şundan dolayı. altın elbiseli adam ı duymuşsundur. Onun bir programı vardı 250 cc karşılaştırması diye. orada diğer markaların kullancııları inazumanın daha rahat olduğunu ve daha başka özelliklerinin de artısı olduğunu belirttiler. cam takılıyor. ama parçaları çok pahalı ya. orta sehpa bile üzerinde verilmiyor ve para ile satın alınması gerekiyor 400 Tl yi aşıyor. vibrasyon hiç yok, ne vibrasyonu.

Altın elbiseli adamı biliyorum barkın abiden bahsediyorsunuz :) sağol bilgilendirdiğin için :)

GP500-1st
14 Ekim 2013, 04:23
1 senedir cbr 125 kullanıyorum fakat şehir içinde hiç birşekilde kullanışlı bir motosiklet değil ki uzun yolda hiç rahat edemiyeceğim kanaatindeyim direk 600 e atlamak yerine bir senede inazumaya bineyim diyorum fakat aklımda bazı sorular var daha önce tartışıldımı bilmiyorum

1.yedek parçaları pahalımıdır sipariş üzerine çok bekletirlermi ?
2.ufak bir öncam takılıyormu
3.sü şehir içinde rahat kullanılıyormu yani düşük devirdeyken kendini toparlaya bilirmi atak bir motormu
4.sü 0-100 ortalama kaç saniye içinde görmekte (yanlış anlamayın cbr 125 fazla performanslı bir motor değil yani düşük devirdeyken kendini toparlamıyor bu yüzden yüksek torka ihtiyacım var gerçekten çok lazım oluyor.)
5.çift silindirli olmasına rağmen vibrasyon oranı nedir?
cevaplar için şimdiden teşekkürler :)

konca cbr 125 in ilk motorundu senin şuan kaç bin oldu? Daha motorda acemisin bence 15 bini devir sonra cbr 125 şehir içinde çok kullanışsız konusunu birdaha gözden geçir bence. Uzun yolda son derece rahat VFR800 gibi touring motorlarda da benzer oturuyorsun unutma..

CBR125 te19 bin oldu şuan altımda oyuncak gibi oldu, çok kıvrak oldukça hafif. 6000-7000 km ye kadar bende seninle aynı şeyi söylerdim büyük ihtimal.

Bu arada cbr 125 inişlerde ve hafif egimde inazuma kovalayabilir ama bu düzde ondan hızlı olduğu ve tokatlayacağı anlamına gelmez.

ben testlerimde 0-100 ü 15 sn civarında yakalıyorum. kabaca inazuma 9.5 saniyede görür.

Cbr 125 iyi hoşda yokuşlarda ve önden gelen rüzgarlarda düşük torkun bedelini ödüyor.

iniş çkışlı, virajlarda yavaşlayıp tekrar hızlanman gereken yollarda (örn antalya -denizli arası) cbr 125 sürücüsü istediği kadar motorunu yalamış yutmuş gözü kara olsa da bi süre sonra inazumayı kaybeder yetişemez.

Yani abartmayalım. 250 cc sıvı sogutmalı bir japon motoru 4 zamanlı bir japon 125'liğe geçilmez:)

Not: İnazuma kullandım

Konca
14 Ekim 2013, 12:40
konca cbr 125 in ilk motorundu senin şuan kaç bin oldu? Daha motorda acemisin bence 15 bini devir sonra cbr 125 şehir içinde çok kullanışsız konusunu birdaha gözden geçir bence. Uzun yolda son derece rahat VFR800 gibi touring motorlarda da benzer oturuyorsun unutma..

CBR125 te19 bin oldu şuan altımda oyuncak gibi oldu, çok kıvrak oldukça hafif. 6000-7000 km ye kadar bende seninle aynı şeyi söylerdim büyük ihtimal.

Bu arada cbr 125 inişlerde ve hafif egimde inazuma kovalayabilir ama bu düzde ondan hızlı olduğu ve tokatlayacağı anlamına gelmez.

ben testlerimde 0-100 ü 15 sn civarında yakalıyorum. kabaca inazuma 9.5 saniyede görür.

Cbr 125 iyi hoşda yokuşlarda ve önden gelen rüzgarlarda düşük torkun bedelini ödüyor.

iniş çkışlı, virajlarda yavaşlayıp tekrar hızlanman gereken yollarda (örn antalya -denizli arası) cbr 125 sürücüsü istediği kadar motorunu yalamış yutmuş gözü kara olsa da bi süre sonra inazumayı kaybeder yetişemez.

Yani abartmayalım. 250 cc sıvı sogutmalı bir japon motoru 4 zamanlı bir japon 125'liğe geçilmez:)

Not: İnazuma kullandım

Motoru uzun süre kullanmakla ne ilgisi olduğunu anlayamadım benim saten şikayetim yokuş aşağı değil yokuş yukarı çıkarken :) birde motor istediğim güce gelmesi için çok devir çevirmesi gerekiyo motoru bağırtmayı sevmiyorum sanırım cbr250 alicam inazuma fazla ağır ve yedek parça sorunu var gibi gözüküyor :( inazuma cbr lardan konforlu olacağı kesin hem benim hemde artçı için bu arada daha 3 bin km deyim :D

metalgamer
14 Ekim 2013, 23:57
Motoru uzun süre kullanmakla ne ilgisi olduğunu anlayamadım benim saten şikayetim yokuş aşağı değil yokuş yukarı çıkarken :) birde motor istediğim güce gelmesi için çok devir çevirmesi gerekiyo motoru bağırtmayı sevmiyorum sanırım cbr250 alicam inazuma fazla ağır ve yedek parça sorunu var gibi gözüküyor :( inazuma cbr lardan konforlu olacağı kesin hem benim hemde artçı için bu arada daha 3 bin km deyim :D

Ben cbr 250 de 125 de kullanmadim ancak cbr 250 kullanan arkadas inazumayi kullandiktan sonra inanilmaz rahat oldugunu soyledi ben onun yalancisiyim :). Kendi motorumu ovmek hosuma gitmez, inazumanin cift silindirli bir 250 cc icin beklenenden daha az performans sagladigi konusunda hemfikirim ancak tork farki ile bunu zaten kapiyor, yani cbr 250 ile 160-165e cikarsin zorlarsin dogru inazuma ile goren var mi bilmiyorum( cift silindirli olmasina ragmen) ama normal gidecegin hizlar olan 120 km/h mesela 1 saat gittikten sonra inazumadan nasil kalkar insan cbr'dan nasil kalkar artcili kullanacaksan hele bunu en az 10 kez dusunmesi gerek insanin bence.Top speed'deki 10-15 km'lik fark benim acimdan cok ama cok da onemli degil.Amartisorlerden hic bahsetmiyorum bile.....

dental_land
15 Ekim 2013, 00:03
Ben cbr 250 de 125 de kullanmadim ancak cbr 250 kullanan arkadas inazumayi kullandiktan sonra inanilmaz rahat oldugunu soyledi ben onun yalancisiyim :). Kendi motorumu ovmek hosuma gitmez, inazumanin cift silindirli bir 250 cc icin beklenenden daha az performans sagladigi konusunda hemfikirim ancak tork farki ile bunu zaten kapiyor, yani cbr 250 ile 160-165e cikarsin zorlarsin dogru inazuma ile goren var mi bilmiyorum( cift silindirli olmasina ragmen) ama normal gidecegin hizlar olan 120 km/h mesela 1 saat gittikten sonra inazumadan nasil kalkar insan cbr'dan nasil kalkar artcili kullanacaksan hele bunu en az 10 kez dusunmesi gerek insanin bence.Top speed'deki 10-15 km'lik fark benim acimdan cok ama cok da onemli degil.Amartisorlerden hic bahsetmiyorum bile.....

Katılıyorum . 1gün içinde cbr 125 r ile 400km yol yaptım 4gün boyun bilek ve omuz ağrısı çektim keza 250r da farklı değil . Bu yüzden inazumayla devam etmeye karar verdim .

forevermore
15 Ekim 2013, 00:09
İnazuma şehir içi, şehir dışı, uzun yol, gezinti kamp vb gidişatlar için rahat olsun konforlu titreşimsiz olsun popom elim uyuşmasın touring tadında olsun oturaklı olsun, ortalama 110-120 giderim maksimum 130-140 bazen çıkarım diye düşünülüyorsa piyasaki en ideal motosiklettir.

10km top speedde farklılık hiç bir şeydir ancak rahatlık ve konfor herşeydir.

GP500-1st
15 Ekim 2013, 01:07
Motoru uzun süre kullanmakla ne ilgisi olduğunu anlayamadım benim saten şikayetim yokuş aşağı değil yokuş yukarı çıkarken :) birde motor istediğim güce gelmesi için çok devir çevirmesi gerekiyo motoru bağırtmayı sevmiyorum sanırım cbr250 alicam inazuma fazla ağır ve yedek parça sorunu var gibi gözüküyor :( inazuma cbr lardan konforlu olacağı kesin hem benim hemde artçı için bu arada daha 3 bin km deyim :D

Hız mevzusunu 2. paragrafı sana yazmadım , burdaki tartışma için yazdım.

Motorla daha tam bütünleşmediysen dar manevralarda daha zorlanıyorsan motor üzerinde daha fazla efor ve dikkat harcarsın, bu da motoru sana yorucu kılabilir.

ilk 10 bin bu olur:) Ama ST tarzı daha sportif yapıyı gerektiriyor. Göbekli, vucut kaslarını hiç çalıştırmayan bütün kaslarını uykuya yatırmış biri için yorucu olabiliyor.

Biraz hareketli ve fitsen cbr125 de comuter niyetine de gidiyor:)

okan-olcay
23 Ekim 2013, 17:57
İnazumayi yakindan incelemis ve test etm8s olaraktan kaliteli ve agirbasli bir naket olarak gordum ve surus hissi yola gayet hakim ve kendinden emin hareket eden motor tek kafami karistiran teknik nokta motorunun niye silindir basina iki sibop olupta 4 sibop olmadigi dohc motorun daha uzun omurlu olacagini dusunuyorum selam tum suzuki dostlari suzuki candir

sedat_57
23 Ekim 2013, 18:44
bi kere iki motorun klasmanı ayrı biri naked biri ss amacınız nedir..inazuma kalkarken daha harcar :queen:

kralcan66
27 Ekim 2013, 21:02
arkadaşlar suziki inazumanın orta standına ihtiyacım var yapan satan bildiğiniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.

ICMAN
28 Ekim 2013, 01:52
http://img22.imageshack.us/img22/5852/fo6s.jpg

Naci/Suzuki
01 Kasım 2013, 10:36
Merhaba İbrahim Canan Bey, üyeliğiniz ve motorunuz hayırlı olsun.Suzuki GW 250 İnazuma motosikletiniz için orta stand sehpa ihtiyacınız için Gaziantep - Şehitkamil ' de Usta Motor - Mustafa Kış ' a (GSM.0532-3557557) uğrarsanız sanırım size yardımcı olurlar veya yönlendirme yapabilirler.Herkese kazasız belasız, sürüşler dilerim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------


http://img22.imageshack.us/img22/5852/fo6s.jpg

Merhaba ICMAN KÖRFEZ ' li resimde de bir başka güzel görünüyor motorunuz, Allah (c.c) kazasız belasız binmeyi cümlemize nasip eylesin inşaallah...