PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

mrtkulaksiz
12 Ağustos 2013, 22:54
Metalgamer cok tesekkur ederim yardimci oldugun icin ben pek uyamiyoum 5500 devire ama bakalim :)

selo9115
13 Ağustos 2013, 17:12
arkadaşlar bişey soracam katalizatörü soküp iptal etmeyi düşünüyorum araya düz boru koyacağız

3 ila 5 beygir arası yükseleceğini tahmin ediyoruz yapan yaptıran duyan varmı acaba

sbr
13 Ağustos 2013, 17:46
arkadaşlar bişey soracam katalizatörü soküp iptal etmeyi düşünüyorum araya düz boru koyacağız

3 ila 5 beygir arası yükseleceğini tahmin ediyoruz yapan yaptıran duyan varmı acaba

selo nettin yau 5 beygiri kim kaybetmişte biz bulalım:)

-TAN-
13 Ağustos 2013, 18:14
arkadaşlar bişey soracam katalizatörü soküp iptal etmeyi düşünüyorum araya düz boru koyacağız

3 ila 5 beygir arası yükseleceğini tahmin ediyoruz yapan yaptıran duyan varmı acaba

Yahu dostum görüntünü sesini orjinalliğini bozmasanda dişli olayına girsen daha kolay olmaz mı, (gerçi buda orj bozar, ne biliyim kıyıpta oynama işte) hızın artacaktır sanırım, e çekiş zaten güzel azcık farketse ne olurki, yazık eksozuna boruna. Bide çok ses olursa polisler şimdi mod eksoz peşinde bağlarlar allah korusun

selo9115
13 Ağustos 2013, 18:18
ben aracımda iptali yapmıştım çok fark gördüm

ne bilim ufak işlerle bişeyler düşünmüştüm :mrgreen:

Syanur
13 Ağustos 2013, 18:54
Son sürate etkisi olacaktır. Yapın da görelim valla, ben de merak ettim :)

tahsins
13 Ağustos 2013, 19:50
ben aracımda iptali yapmıştım çok fark gördüm

ne bilim ufak işlerle bişeyler düşünmüştüm :mrgreen:

egsoz muayenesinden nasıl geçiyodun ?

selo9115
13 Ağustos 2013, 20:24
egsoz muayenesinden nasıl geçiyodun ?

valla egsozcu arkadaşın olunca idareten bir kat bağlıyorlar muayeneden geçence devam :mrgreen:

zaten çoğu kimse öyle yapıyor kat fiyatları 300-500-1000-1500 atş pahası
egsozcularda bunları satamıyorlar kiralıyorlar anlıyacağın

çelikatlı
13 Ağustos 2013, 20:48
güzelim motosiklet apaçinin eline düşmüş.

selo9115
13 Ağustos 2013, 21:18
ilk motorum apache olunca normaldir kardeş :P

-TAN-
13 Ağustos 2013, 21:35
ben aracımda iptali yapmıştım çok fark gördüm

ne bilim ufak işlerle bişeyler düşünmüştüm :mrgreen:

Acele etme hele bi dur bakalım sorununa ne çözüm gelcek, yapcaz hepsini apaçi komançi oturan kalkan boğa hepsi olcaz , biraz daha km yapıp tanıyalım makinayı:)

mrtkulaksiz
14 Ağustos 2013, 02:13
Bu aksam top speed denemesi yaptım fakat 130 u zor gördüm ve bayır aşağıda 140 oldu anca.İleride artar diye düşünüyorum da bakalım.Birde orta sehpa arıyorum arkadaslar bilgisi olan varmı ?

selo9115
14 Ağustos 2013, 02:17
istanbulda 200 ila 240 arasında değişiyor bende arıyorum aslında

diğer modellerle uydurma olmaz mı acaba? onlar daha ucuz 50 ila 75 tl

mrtkulaksiz
14 Ağustos 2013, 02:31
Benimde aklıma geldi uyarmı diye ama bilmem bakmak lazım.maksimum hızın nedir selo denedinmi hiç ?

selo9115
14 Ağustos 2013, 03:07
Benimde aklıma geldi uyarmı diye ama bilmem bakmak lazım.maksimum hızın nedir selo denedinmi hiç ?

144 ü rampa aşağı gördüm daha gideri vardıda keskin viraj vardı yavaşladım

ama 130 134 felan stabil gidiyorum

mrtkulaksiz
14 Ağustos 2013, 09:13
Gayet iyimis

Memolale
14 Ağustos 2013, 13:55
Arkadaşlar yarı otomatik cup motor süren birisi debriyajlı (mesela inazuma) bir motor'a kolay alışır mı sizce?

çelikatlı
14 Ağustos 2013, 22:30
iyi apache kadar gidiyomuş:)

selo9115
14 Ağustos 2013, 22:33
iyi apache kadar gidiyomuş:)


hyo kadar gitmesede iyi bea :P

GP500-1st
14 Ağustos 2013, 22:45
2014 te fuara ön camlısı yarım grenajlısı gelecek ama en az 2 bin gayme fazla olacakmış diye söylemiş avrupa yakasındaki bi bayi... Bakalım görelim:)

Kailtesi konforu vites geçişleri iyide bu inazuma rüzgar alması, performansı, tipi beni kesmedi.

piyanist_irf
15 Ağustos 2013, 02:01
Arkadaşlar yarı otomatik cup motor süren birisi debriyajlı (mesela inazuma) bir motor'a kolay alışır mı sizce?



yarı otomatik cup tarzı motorlar bana çok ters geliyor :) debriyaj kullanmaya alışık olduğum için sol taraftaki elcikte ne firen nede debiryaj menetinin olmayışı beni huzursuz ediyor , sanırım aynı durum vitesli debriyajlı motora geçişte, cup kullanıcıları içinde oluşacaktır ama 11000 lira verince insan ister istemez alışır :) sende alışırsın hiç sıkıntı yapma kendine :D

Tsubasa
15 Ağustos 2013, 03:04
2014 te fuara ön camlısı yarım grenajlısı gelecek ama en az 2 bin gayme fazla olacakmış diye söylemiş avrupa yakasındaki bi bayi... Bakalım görelim:)

Kailtesi konforu vites geçişleri iyide bu inazuma rüzgar alması, performansı, tipi beni kesmedi.

bende aynı şekilde duydum bayiden
onun tipi haribden cok iyi =)
performans olarak test motoruna binmiştim kalkışı filan beni de kesmedi.
ama güzel motor..

-TAN-
15 Ağustos 2013, 10:28
bende aynı şekilde duydum bayiden
onun tipi haribden cok iyi =)
performans olarak test motoruna binmiştim kalkışı filan beni de kesmedi.
ama güzel motor..

Test Motoru hangi bayiide ne zaman verdiler acaba?

ozgurz
16 Ağustos 2013, 01:35
Merhabalar ; Suzuki İnazuma GW250 kullanıcısı olarak ilk 1,000-KM. bakımını 27-07-2013 Cumartesi günü 1,268-KM.' de iken yaptırmış buılunmaktayım.İlk bakım için servise girmeyenlere maliyet detaylarını belirtmek istedim.
Servis Ücreti = 50-TL.
Motor Yağ Filtresi = 45-TL.
Motor Yağı Litre Fiyatı = 20-TL. x 2-LT. = 40-TL. (Neoson Japon)
Bunların dışında ; gaz ayarı, zincir gergisi ve yağlama, lastik hava basınçları, fren balataları göz kontrolü vs.işlemler yapılmıştır.
Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

Bilgi için teşekkürler.

piyanist_irf
17 Ağustos 2013, 01:12
ilk motorum apache olunca normaldir kardeş :P

eğer bir inazumam olsaydı sen apaçiliği bende görseydin selamicim :D yapacağım ilk şey özel yapım.... dişli oranları küçültülmüş bir arka dişliydi.... bak gör yakıt nasıl düşüyor ve makine nasıl kendine geliyordu :)

selo9115
17 Ağustos 2013, 04:08
eğer bir inazumam olsaydı sen apaçiliği bende görseydin selamicim :D yapacağım ilk şey özel yapım.... dişli oranları küçültülmüş bir arka dişliydi.... bak gör yakıt nasıl düşüyor ve makine nasıl kendine geliyordu :)


iyi de irfan ustam yakıtı düşürecem diye performanstan yeme gitmeyen motor ne yapak :mrgreen:

dyavol-77
17 Ağustos 2013, 23:02
2014 te fuara ön camlısı yarım grenajlısı gelecek ama en az 2 bin gayme fazla olacakmış diye söylemiş avrupa yakasındaki bi bayi... Bakalım görelim:)

Kailtesi konforu vites geçişleri iyide bu inazuma rüzgar alması, performansı, tipi beni kesmedi.

Hangi bayii söyledi belirtir misin? bende seneye 600 hornetin yanına inazuma ''s'' düşünüyorum( uzun yol için......

piyanist_irf
18 Ağustos 2013, 03:16
iyi de irfan ustam yakıtı düşürecem diye performanstan yeme gitmeyen motor ne yapak :mrgreen:



o inazuma bende gider ama sende gitmez ! sebebimi ? :cherry: orayı fazla dürtükleme :cherry: :P düşünsene devir kesiciye girdiğinde motorun 170 km de ! :) fenamı olur hız herşey değil elbet ama o makinanın torku aşırı fazla kanaatimce hani 3-5 dişli eksiltsek dahada yumuşayıp softlaşacak gibi durur :)

tabi ben mühendiz değilim aklıma yatanı konuşuyorum ezbere :cherry: yinede hocanın dediğini yapın yaptığını yapmayın derim :cherry::P

selo9115
18 Ağustos 2013, 17:27
o inazuma bende gider ama sende gitmez ! sebebimi ? :cherry: orayı fazla dürtükleme :cherry: :P düşünsene devir kesiciye girdiğinde motorun 170 km de ! :) fenamı olur hız herşey değil elbet ama o makinanın torku aşırı fazla kanaatimce hani 3-5 dişli eksiltsek dahada yumuşayıp softlaşacak gibi durur :)

tabi ben mühendiz değilim aklıma yatanı konuşuyorum ezbere :cherry: yinede hocanın dediğini yapın yaptığını yapmayın derim :cherry::P


o zaman hoca sı...sa cemaat ne yapmaz :queen::queen:

İlker Eren
19 Ağustos 2013, 21:13
Hafta sonu ilk defa gidip denedim. Fotoğraflarda çok mu commuter görünüyor bu motor gibi ön yargılara sahiptim. Hatta bazı benzer yorumları da görünce neredeyse vazgeçmiştim. Üstüne binince ne kadar hatalı olduğumu gördüm. Fotoğraflarda göründüğünden kesinlikle daha heybetli ve oturaklı. Başka bir motorla biraz acemiliğimi attıktan sonra geçiş yapabilirim.

BesimAga
21 Ağustos 2013, 13:32
Yahu bizde alalım bir inaZuma dedik. İstanbul'da tüm bayileri aradım hiçbirinde test motoru yok. Böyle saçma şeymi olur bir de fuarda genel müdürü açıklama yapmıştı tüm bayilerde test motoru olacak diye. Test etmeden motor almayacağım demiştim kendime son regal raptor deneyimimden sonra...

selo9115
21 Ağustos 2013, 14:28
Maltepe de tuna otomotiv var orda test motoru var
Bizzat ben test ettim

drrossi
21 Ağustos 2013, 15:32
Arkadaşlar inazuma'nın bakım km aralıkları ne kadar?

BesimAga
21 Ağustos 2013, 16:13
Maltepe de tuna otomotiv var orda test motoru var
Bizzat ben test ettim

Maltepe çok uzak diiye bir orayı aramamıştım ama napalım arayalım yarın gidelim.

Ayrıca sormak istediğim diğer şey bu yeni gelecek olan inazuma s te fark sadece grenajlarda mı olacak yoksa mekanik aksam da farklı bişey varmıdır? Sadece grenajsa beklemeye değmeyebilir şimdiden ggidip almak lazım.

sunset77
21 Ağustos 2013, 16:36
Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?

selo9115
22 Ağustos 2013, 00:56
Maltepe çok uzak diiye bir orayı aramamıştım ama napalım arayalım yarın gidelim.

Ayrıca sormak istediğim diğer şey bu yeni gelecek olan inazuma s te fark sadece grenajlarda mı olacak yoksa mekanik aksam da farklı bişey varmıdır? Sadece grenajsa beklemeye değmeyebilir şimdiden ggidip almak lazım.

yeni model en az 2014 haziranda gelir diye tahmin ediyorum ve sadece kafa ve yan grenajları var ekstradan motor mekanik aksamı aynı
birde fiyat farkı var diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam 12,500 tl olacak mış
ee tabi bizim motorlarında fiyatı otomatik olarak yükselecektir bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------


Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?

ben rodajda iken 12,5 krş yakmıştım
sonra 16 krş yaktım bir kaç depo
en son depoyu fullediğimde 20 krş yaktı
neden çıktı anlamadım belki biraz daha km yaparsak düşücek diye tahmin ediyorum
şuan km 2500 de

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------


Arkadaşlar inazuma'nın bakım km aralıkları ne kadar?

ilk bakım 1000 kmde
sonrakiler
5000
10000
15000
20000
........
........
........
devam eder ilk bakım 2,400gr yağ yağ filtresi +işçilik 130-140 tl değişyor
sonrakilerde artık ne eskidi ise o değişir örneğin fren balatası hava filteresi buji v.s v. s

emresilin
22 Ağustos 2013, 15:38
Bir kaç kelam da ben etmek istiyorum. İnazuma alalı çok olmadı yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. uzun süre dl 650 vstrom kullanmış biri olarak kıyas yapacak bir motor bulamıyorum. (biri enduro 67 hp biti naked 24 hp).
Maddi açıdan biraz dar boğaza girdiğim için vstromumu sattım fakat motorsuzluk beni deli etti(yaklaşık 1 ay). 250 scooter bakmaya başladım ama ne hikmetse hiç aklımda olmayan inazumayı 1000 km de 2. el olarak aldım.
motor bana biraz küçük biraz ağır geldi. sonuçta enduro bir motordan sonra küçük hacim ve küçük seleli bir motor insana garip geliyor. gaz tepkisi biraz garip geldi hani bir anda ivmelenmiyor gibi. boy olarak kısa olsa da kalıp olarak geniş olması daha büyük bir motora biniyormuşum gibi hissettirdi bana. bir ara kullandığım monster gibi. ama tek fark onun gibi güçlü değil. sonuçta 250lik ve sanırım o cc de hemen hemen bütün motorlar bu güçte. hani 250lik kullandığının farkında olursan keyf verici. ağır demiştim vstromdan sadece 10 kg daha hafif. yani 250lik bir makinaya göre oldukça ağır. buna anlam verememiştim ta ki güzel bir viraja girinceye kadar. virajın ortasında bana "oha" dedirtecek derece de güzel aldı virajı. ha hayal kırıklığına uğradığım yönleri de oldu. mesela 4lü diye tabir ettiğimiz park olayının olmayışı. bir akşam yol kenarına çektim parkları yakmak istedim ama bulamadım ciddi ciddi aradım nereye koymuşlar acaba diye. hani bu kadar gösterişli bir kadran kaliteli elcik saf malzemeler insan neden park koymamışlar dedirtti bana.

olumlu olumsuz diye ayırsam daha güzel olur sanırım.

Olumlu:
Çok kıvrak, vites geçişleri çok yumuşak güzel amortisör, yol tutuş(irc marka lastiğe rağmen), aydınlatma, genişlik ve tasarım

Olumsuz:
gidon turunun az olması, 4lü olmaması, dikiz aynalarının motor cüssesine göre yetersiz kalması, ince sele (artçım pek beğenmedi -gerçi vstromla kıyaslama yaptığı için sanırım-),

Tabi arkadaşlar yazımın başında dediğim gibi henüz 1 haftalık düşüncelerimi yazdım ve uzun süredir büyük hacimli enduro kullanıcısıyım. ister istemez bir önceki motorla mukayese ediyorum. Genel hatlarıyla ben sevdim inazumayı. şehir içi yakın mesefe şehirler arası için bence ideal. yakıtı henüz ölçmedim ama çok yaktığını düşünmüyorum. görünüş parça kalitesi ve dizayn olarak ninja veya cbr ile kıyas bile edilmez. suzuki kalitesini ortaya koyuyor. belki ktm ile kıyaslanabilir kalite olarak. (BENCE!)

herkese kazasız belasız iyi sürüşler..

Syanur
22 Ağustos 2013, 15:59
Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?

Yani hocam 100km'de 3,987 litre benzin mi yaktınız? Doğru muyum ??

drtayfun
22 Ağustos 2013, 16:35
Yani hocam 100km'de 3,987 litre benzin mi yaktınız? Doğru muyum ??Bence yüksek bu değerler, enjeksiyonlu bir motor 3-3.5 arası yakmalı.

Naci/Suzuki
22 Ağustos 2013, 17:18
Merhabalar, motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun, GW-250 İnazuma park edilince direksiyon kilitlendikten sonra kontak anahtarını bir kademe daha sola doğru çevirince parklar devreye giriyor, dediğiniz gibi 4 lü flaşör olayı yoktur.Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

emresilin
23 Ağustos 2013, 12:33
Merhabalar, motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun, GW-250 İnazuma park edilince direksiyon kilitlendikten sonra kontak anahtarını bir kademe daha sola doğru çevirince parklar devreye giriyor, dediğiniz gibi 4 lü flaşör olayı yoktur.Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...


eyvallah kontak park olayını biliyorum. ama bana park ışığı lazım ona bir çözüm bulacağım. detaylı şekilde burada paylaşırım hoşuna giden olursa yaptırır. alışkanlık sanırım çok sık kullandığım bi fonksiyon çünkü..

metalgamer
24 Ağustos 2013, 01:07
Su an itibariyle 5 hafta oldu alali ve 2000 km yol gitmis oldum, bugune kadar bu surede bu kadar yol yaptigim tek motorsiklet olma ozelligi gosteren tek motor inazumadir.Benim nacizane gorusum inazuma soyle super veya soyle boyle kotu degil.Inazuma genel ortalamada gercekten rakipsiz bir motor, ancak tek ozellik siralamasi olursa nerdeyse hicbirinde birinci olamaz. Soyle aciklayalim:
1-Performans ve Hiz:250 cc icin yeterli olsa da Ninja ve Hyosung kullanicilarindan duydugumuz kadariyla (birebir kullanmadigim icin oyle diyorum) onlarin yanina bile yaklasamiyor, hatta ve hatta son hizda cbr 250 r tek silindirli olmasina ragmen inazumayi solluyor.Ama yine de o agir cussesini rahatlikla kaldiran sinifinda en torklu makina.
2-Yakit tuketimi: Sinifinda yakit cimrisi olma ozelligini kesinlikle koruyor, tek silindirli motorlar da belki inazuma kadar yakar, ancak o rahatligi vermez kanimca.
3-Fiyat:Cift Silindirli motorlar icerisinde zaten iki tane japon var biri suzuki digeri ninja, ninja ile aralarinda bariz fiyat farki var.Honda tek silindirli ve yalnizca aralarinda 400 lira fiyat farki var, sym wolf taiwan mali ve tek silindirli onunla fiyati ise ayni(!) daelimi hic hesaba katmadim.Hyosung ile de fiyatlari ayni.Inazumadaki malzeme kalitesi gercekten harika diyebilirim oyle amaaan 250 cc baslangic motoru diye yapilmamis.Ozellikle o eksozlar(bazilari sevmese de ben bayiliyorum) bile yeter kanimca.

cemolos
24 Ağustos 2013, 17:09
beyler inazuma almayı düşünüyorum yakın zamanda peşin fiyatına nasıl bir indirim alabilirim bir fikriniz var mı?

-TAN-
27 Ağustos 2013, 10:20
o inazuma bende gider ama sende gitmez ! sebebimi ? :cherry: orayı fazla dürtükleme :cherry: :P düşünsene devir kesiciye girdiğinde motorun 170 km de ! :) fenamı olur hız herşey değil elbet ama o makinanın torku aşırı fazla kanaatimce hani 3-5 dişli eksiltsek dahada yumuşayıp softlaşacak gibi durur :)

tabi ben mühendiz değilim aklıma yatanı konuşuyorum ezbere :cherry: yinede hocanın dediğini yapın yaptığını yapmayın derim :cherry::P


irfan Ustam, Selamiye karşı çıkıyodum ama sende yazdın kanıma girdiniz yapsak mı ufaktan 2-3 dişli , 170 yapmasında 140-150 de rahatlasın :)))))))))))

selo9115
27 Ağustos 2013, 12:26
irfan Ustam, Selamiye karşı çıkıyodum ama sende yazdın kanıma girdiniz yapsak mı ufaktan 2-3 dişli , 170 yapmasında 140-150 de rahatlasın :)))))))))))
Tan yapip deneyelim kanka baktik olmuyor orjinale ceviririz
Yanliz gecen hiz denemesi yaptik istanbuk park ta 151 de kesiciye giriyor biraktim tekrar bastim ayni 152 yapmiyor rampa asagi bile olsa motor frenliyor
İrfan usta madem attin kuyuya bir tas ciksr bakalim :)
Ne disli olacak hangi makinaninki uyar kac disli olacak
Kalkista cok dusme yasatirmi garantide sorun cikartirmi
Hadi bakalim cevapla sorulari :)

-TAN-
28 Ağustos 2013, 13:37
Tan yapip deneyelim kanka baktik olmuyor orjinale ceviririz
Yanliz gecen hiz denemesi yaptik istanbuk park ta 151 de kesiciye giriyor biraktim tekrar bastim ayni 152 yapmiyor rampa asagi bile olsa motor frenliyor
İrfan usta madem attin kuyuya bir tas ciksr bakalim :)
Ne disli olacak hangi makinaninki uyar kac disli olacak
Kalkista cok dusme yasatirmi garantide sorun cikartirmi
Hadi bakalim cevapla sorulari :)

İrfan usta burayaaa,, ustam bence Selamiyle sana gelelim, sen bizim dişlilere bak incele, sonra uydurdum gelin bakalım de tekrar gelelim, hemde dolaşmış oluruz :):)

KAFKAS35
29 Ağustos 2013, 00:37
Bugün itibari ile siyah inazuma ma kavuştum.Heyecan dorukta...:)

vabisciler
29 Ağustos 2013, 02:18
dün arkadaşım zorla inazumasını denettirdi bana daha önce çin mallarını saymıyorum cbf den başka motor kullanmadım ama cbfe göre çok rahat geldi vites geçişlerini hissetmedim bile ve bir anda 110 kmye çıkıverdi ve hiç 110la gidiyor gibi değildi ve anında zınk diye durdu.kıskandım güzel motor herkeze hayırlı sürüşler.

Naci/Suzuki
29 Ağustos 2013, 09:18
Hayırlı sabahlar, Suzuki GW 250 İnazuma motosiklete yeni kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

BesimAga
29 Ağustos 2013, 16:33
Bende 2 gün önce gidip test etme şansı buldum inazumayı. Çok uzun süredir cbr250 ile inazuma arasında kalmıştım. cbr ı 3 defa test etmiştim ve beğenmiştim açıkçası. Fakat İnazuma ya binince herşey değişti benim için. 8 yıldır motorsiklet kullanırım ilk defa bu kadar dengeli bir motora bindim. İlk binerken ayaktan dengeye aldığım sırada amma ağır bir makinaymış dedim ama yola çıkınca o ağırlık kayboldu kendi kendine dengede duran bir alete dönüştü. Hatta en çok hoşuma giden yanı durmadığın sürece istersen 1 km ile git ayaklarını yere koyman gerekmiyor. Sonuç olarak kararımı verdim inazuma alacağım. Fakat s modelini bekleyeceğim. İnşallah çok bekletmezler yılbaşındanönce gelir. Ne zaman geleceği konusunda bilgisi olan varsa memnun olurum. Herkese kazasız sürüşler...