Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
çelikatlı
11 Haziran 2013, 23:32
sayfaların yarısından çoğu motor gelmedenki muhabbetler. motor geldi konuşan yok:) er6 topiği daha tırt.muhabbet sıfır. sen burayı öp başına koy:)
xanka
11 Haziran 2013, 23:54
Selo motorun hayirli olsun
tekerin duz bazsin
kaskin yer gormesin
Tekerine tas gelmesin
Deponda benzin tukenmesin
allah kazaa bela vermesin insallah
selo9115
12 Haziran 2013, 00:04
Selo motorun hayirli olsun
tekerin duz bazsin
kaskin yer gormesin
Tekerine tas gelmesin
Deponda benzin tukenmesin
allah kazaa bela vermesin insallah
saol kardeşim teşekkür ederim davete sen de tabiisin ha
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
sayfaların yarısından çoğu motor gelmedenki muhabbetler. motor geldi konuşan yok:) er6 topiği daha tırt.muhabbet sıfır. sen burayı öp başına koy:)
kanka o zaman sen er6 yı bende burayı çoşturacaz
çelikatlı
12 Haziran 2013, 00:18
amigomuyuz olm biz orayı burayı coşturacaz:)
ysfist
12 Haziran 2013, 00:19
otoyollarda cosalim beyleeeerrrrr :-D
ercishow
12 Haziran 2013, 01:17
selo yeni inazuman hayırlı olsun, emniyetli uzun km ler seni bekliyor. tebrikler tekrardan, iyi bir seçim, alabiliyorsan ilk koruma demiri ve 2. olarak da orta sehpa al.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
arkadaşlar ne olursa olsun, insanları değil fikirleri tartışalım. forumlarda amaç bu değilmidir zaten? sana komik gelebilir mantıksız gelebilir, bunu tartış ama alaycı olma. burdan bütün inazuma severlere slmlar, ayrıca inazuma facebook sayfası hesabı olmayanlara kapalı mı? bilen var mı? birkez girmeye calısmıstım ve login bilgileri istedi.
imza
12 Haziran 2013, 02:03
şehir içi için çok ideal motor aslında, ancak var yine eksik bir şeyler.
selo9115
12 Haziran 2013, 09:03
gunaydin millet :)
sbr
12 Haziran 2013, 09:58
kanka sen yıne bızım foruma gel. burda kımse yok:P
selo9115
12 Haziran 2013, 11:13
kanka ben zaten hep ordayim
dedim burayida biraz canlandiralim ama isimiz kotu :-(
piyanist_irf
12 Haziran 2013, 11:34
teşekkür ederim yusuf
ozaman buradanda davet edeyim arkadaşlar tarih belli değil ama bahçemde güzel bir organizasyon planlıyorum
burdan herkes davetlidir yabancıyız tanimıyorum diye takıntı yapmayın lütfen
herkes gelsin tanişırız kaynaşırız benden haber bek.:cat:
nihat oglım beleşe getirecen derken kermes mi yapacaz olum herkes gelirken kendi yiceğini getirsin fean ortam musait o bakımdan :)
herkez benden deyince dikat etmek lazım gelir :cherry: :P forumda 100 bini aşkın üye var ! :cherry: birer tane , bayram şekeri ve bir damla kolonya, ile seni batırabiliriz :cherry: :P motoru satsan ancak bayram şekerinin parasını ödersin :cherry:
şaka bir yana hayırlşı uğurlu olsun motosikletin , kazasız kedersiz günlerde inşallah.
Naci/Suzuki
12 Haziran 2013, 14:26
Merhabalar, Allah hayırlı etsin kazasız belasız binersiniz inşaallah...
drtayfun
12 Haziran 2013, 15:14
Peki bu motor dağa-taşa gelir mi? "Asfalt iyidir abi" mi?
selo9115
12 Haziran 2013, 16:35
tesekkur edrim saolun
bu tarz motorlar daga tasa surulecek motor degil
dag tas icin cross bakacanksinen ideali
mali_181
13 Haziran 2013, 00:05
Arkadaşlar yağ filtresi 45 tl mi?? bu makinenin yedek parça fiyatları hakkında bilgisi olan var mı??
ercishow
13 Haziran 2013, 17:29
Arkadaşlar yağ filtresi 45 tl mi?? bu makinenin yedek parça fiyatları hakkında bilgisi olan var mı??
evet yağ filtresi orjinal suzuki nin 45 tl. devamlı yağ aldığım yerdeki arkadaş aslında arabalara 10-15 tl ye takılan filtrelerin (suzuki marka araçların) de aslında motorlara takılabileceğini söyledi ama bi fikrim yok. girş kısımları ve komple görünümleri aynı gibi, farkı nedir bilmiyorum, ama sırf garanti kapsamından çıkmasın diye mecburen servisinden 45 tl lik olanlardan alıyoruz. yedek parçaları da genel olarak pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
bu arada yeni inazuması olan arkadaşlara ilham vermesi açısından: rüzgarlık için, motoruma daha önce bende olan orjinal Honda PCX 125 cc ön camını plastik kelepçelerle taktım/bağladım. çokta güzel oldu bence. ve piyasadaki inazuma camlarından daha güzel ve de daha iyi koruduğuna eminim (henüz yüksek hızlarda test etmedim). oturuş pozisyonunda direk göğüse gelen sert rüzgarı kırıyor ve kaska yönlendiriyor. uç kısımda biraz boşluklar var , test sonrası durumunu yazacağım.
Emre Ergene
13 Haziran 2013, 18:06
Değerli Arkadaşlar,
Bundan kısa bir süre önce Suzuki GW250 Inazuma için yapılması öngörülen bir ön çamurluk projesi için site yönetiminin bilgisi dahilinde bir konu başlığı açmış bulunmaktayım. Amacım yapılacak bu proje sürecine dahil olmayı arzulayabilecek Inazuma kullanıcılarına ulaşmaktır.
Konunun açılmış olduğu "Moto Sohbet" bölümündeki bir arkadaş bana burda da bir duyuru yapabileceğim yönünde bir fikir verdi. Eğer aramızda böyle bir projeye dahil olmak isteyebilecek bir Inzuma kullancısı var ise aşağıdaki link üzerinden ana konuya gelip detayları görebilir.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/117474-suzuki-gw250-inazuma-kullanicisi-araniyor.html
Teşekkürler...
selo9115
13 Haziran 2013, 23:20
evet yağ filtresi orjinal suzuki nin 45 tl. devamlı yağ aldığım yerdeki arkadaş aslında arabalara 10-15 tl ye takılan filtrelerin (suzuki marka araçların) de aslında motorlara takılabileceğini söyledi ama bi fikrim yok. girş kısımları ve komple görünümleri aynı gibi, farkı nedir bilmiyorum, ama sırf garanti kapsamından çıkmasın diye mecburen servisinden 45 tl lik olanlardan alıyoruz. yedek parçaları da genel olarak pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
bu arada yeni inazuması olan arkadaşlara ilham vermesi açısından: rüzgarlık için, motoruma daha önce bende olan orjinal Honda PCX 125 cc ön camını plastik kelepçelerle taktım/bağladım. çokta güzel oldu bence. ve piyasadaki inazuma camlarından daha güzel ve de daha iyi koruduğuna eminim (henüz yüksek hızlarda test etmedim). oturuş pozisyonunda direk göğüse gelen sert rüzgarı kırıyor ve kaska yönlendiriyor. uç kısımda biraz boşluklar var , test sonrası durumunu yazacağım.
ercü resim çekip paylaşsaydın merak ettim şimdi hoşuma giderse belki bende takarım
öyle ata kelebek konmuş gibi durmuyor dimi :mrgreen:
ercishow
14 Haziran 2013, 01:07
olur resmini koymaya çalısırım, ama bu forum olaylarında bu tarz paylaşımların acemisiyim. nasıl yüklendiğini ogrenince burdam son halini koyacagım.
selo9115
14 Haziran 2013, 01:09
mail olarak at bana o zaman ben yayınlayayım
ercishow
14 Haziran 2013, 11:40
mail olarak at bana o zaman ben yayınlayayım
olur, ama sana mail kısmında da URL adres isityor, neyse şöyle yapalım , sen bana mesaj olarak normal bir mail adresi yolla. gmail üzerinden atacam, yayınlarsın.
ercishow
14 Haziran 2013, 18:22
şunu yapmak çok mu zor? çok kolay, adamların sattığı paraya bakın. bu direk inazuma çanta askısı. bu siteyi inceleyin. aynısı çok çok daha ucuza yapılabilir.
http://gw250inazuma.com/Chrome_Sidebox_Carrier_with_Boxes_Version_1_for_Su zuki_Inazuma_GW250
mertvarol
16 Haziran 2013, 21:08
MERHABA ARKADAŞLAR...
SUZUKİ İNAZUMA İÇİN HANGİ MOTOR YAĞLARINI KULLANA BİLİRİM.
YAŞAYACAĞIM ŞEHİRDE SUZUKİ SERVİSİ YOK... BAKIMLARINI KENDİM YAPACAĞIM...
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
ercishow
17 Haziran 2013, 00:57
MERHABA ARKADAŞLAR...
SUZUKİ İNAZUMA İÇİN HANGİ MOTOR YAĞLARINI KULLANA BİLİRİM.
YAŞAYACAĞIM ŞEHİRDE SUZUKİ SERVİSİ YOK... BAKIMLARINI KENDİM YAPACAĞIM...
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
Mert,
ben Castrol power1 10-40 4T (4 zamanlı motor) için üretilen yagı tavsiye ederim. daha önce de paylaştım. ben burda devamlı ugradıgım yagcıdan 4lt (kesinlikle 1 lt lik olanlardan alma, zarar etmeninin yanında anlamsız, zaten motor 2100 ml alıyor,) kutuyu 75 tl ye aldım, sen de 75-85 aralıgında bulabilrsin.
selo9115
17 Haziran 2013, 02:24
benim gittiğm serviste usta ben iponhe den başka yağ kullanmam diyor kaliteli yağdan başkasını
motora koymam koydurmam diyor
e dedim 2,5 lt alıyor sen şimdi benden 3 lt parası alırsın dedim
-yok bizde kesinlikle öyle bişey yapmıyoruz 2 lt aldıysa 2 lt parası 2,5 lt aldıysa 2,5 lt parası alıyoruz
bazı servisler 2,5 lt yağ koyuyor 3 lt parası alıyor neymiş 3 tane ayrı ayrı bidon açmış kalanını kullanamıyormuş.
ben şuan daha rodajdayım ilk bakım 1000 kmde o zaman gelsin ipone koyduracam
bu arada iponhenin ltsi 30 tl imiş
gs500inanc
17 Haziran 2013, 09:00
sıfır km alıp rodajını kendi kafama göre yapacağım. Motoru kendi kafama göre düzenleyeceğim. Kontak açmak, çalıştırmak, hatta 1 km yol gitmek %20 değer kaybettirir bana göre. 2 ci el almayacağım. Küçük bi ihtimal uygun fiyata bulursam alırım ama 10950 tl ye asla 2 ci el bi inazuma almam. İsterse üstünde 3-5 bin tl lik aksesuar olsun. 2 ci el adı üstünde 2 ci eldir. Bana göre asla sıfır parası etmez. İnşallah satarsın diyorum. Hemde istediğin fiyata. Şöyle düşünün, 2 ci el aldınız aynı fiyata, bi arkadaşın gördü, oo hayırlı uğurlu olsun kaça aldın, sıfırmı aldın? Cevap= 2 ci el aldım 10950 ye. Arkadaşın= sıfırı kaç paraki? Sen= aynı fiyat. Arkadaşın= sen aptalmısın, salak mısın demezmi? Ben bu duruma düşmek istemem. Anlatabilmişimdir umarım.
kilomtereler 15 bini geçsin herkes doysun kış gelsin 8000 civarı ilanlar gelsin ben birtane alıcam Adem şuana kadar ...... tane motor sattım belki , ölü pazarlığını müşteriden güzel öğrendim ,,, mal sahibini sürüm sürüm süründürücem :))
piyanist_irf
18 Haziran 2013, 11:14
selam arkadaşlar ınazuma koruma demiri yakın zamanda meydana çıkacak konu hakkındaki fikirleriniz benim için önemli yapabileceğim sınırlar içinde fikirlerinizi söylerseniz ortaya daha güzel bir şey çıkartabiliriz :)
benim düşüncelerim,,, kesinlikle şu an mevcut koruma demirinden daha sağlam olacak ve daha geniş olacak , orjinal demirin ağırlığı 1200 gr civarı gelmekte , benim şu an doğaçlama elimdeki eski malzemeyle yapmaya çalıştığım demirin sadece yarısı 1200 gr geliyor yani toplamda 2.5 kg bir ağırlığı olacak bunun ne anlama geldiğini kestiremeyen arkadaşlar için söylemek isterim , şayet bu koruma demiri yamulup işlevini görmez hale geldiyse , yaşamın anlamını yitirdiği andır , öyle yatmayla kalkmayla yamulacak bir parça değildir
allah inşallah kaza keder göstermez ve inşallah bu koruma işlevini görmez,
öte yandan elimin altında bir ınazuma olmayışından sebep malesef orjinal demirin bağlantı yerlerinin kalıbına mutabık kalmak durumunda kalıyorum şayet bir ınazuma olmuş olsa emin olun ortaya çok daha estetik kaliteli ve sağlam iş çıkacağı aşikardır, bakalım zaman neyi gösterecek bir kaç güne ilk koruma demiri meydana çıkacak paylaşımını yaparım kend,inize iyi bakın kazasız sürüşler.
http://img208.imageshack.us/img208/9910/4tof.jpg (http://img208.imageshack.us/i/4tof.jpg/)
http://img35.imageshack.us/img35/368/9j4u.jpg (http://img35.imageshack.us/i/9j4u.jpg/)
http://img163.imageshack.us/img163/4729/9deo.jpg (http://img163.imageshack.us/i/9deo.jpg/)
http://img534.imageshack.us/img534/2572/g3c4.jpg (http://img534.imageshack.us/i/g3c4.jpg/)
http://img24.imageshack.us/img24/4223/zbit.jpg (http://img24.imageshack.us/i/zbit.jpg/)
ayağımızıda koyabileceğimiz bir yer olsa uzun yolda bazan ihtiyaç duyuyor insan :) hayal işte :) şu an hiç bir şeyde kesinlik ve netlik yok ama genel hatlar bu yönde olacak keşke elimin altında bir inazuma olsa , şahane bir şey yapacağımda ince ölçümler ve açılı bükümler motor olmadan olmuyor mecbur kalıba sadık kalmak durumunda kalıyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
kilomtereler 15 bini geçsin herkes doysun kış gelsin 8000 civarı ilanlar gelsin ben birtane alıcam Adem şuana kadar ...... tane motor sattım belki , ölü pazarlığını müşteriden güzel öğrendim ,,, mal sahibini sürüm sürüm süründürücem :))
hee hee hee :cherry: ben şimdi sıfır alıp gresleyip kömürlükte 2100 yılına kadar sakjlayıp torunlarıma bırakacağım o zaman daha değer kazanıyor klasik ve antika olarak :)
sende çok acımasızssın ama beaaaa :cherry:
selo9115
18 Haziran 2013, 11:38
reis hrrsey bittikten sonra renk ne olacak
ornegin ben parlak nikelaj istiyorub bu mumkunmu acaba
DayDreamer
18 Haziran 2013, 19:10
selam arkadaşlar ınazuma koruma demiri yakın zamanda meydana çıkacak konu hakkındaki fikirleriniz benim için önemli yapabileceğim sınırlar içinde fikirlerinizi söylerseniz ortaya daha güzel bir şey çıkartabiliriz :)
benim düşüncelerim,,, kesinlikle şu an mevcut koruma demirinden daha sağlam olacak ve daha geniş olacak , orjinal demirin ağırlığı 1200 gr civarı gelmekte , benim şu an doğaçlama elimdeki eski malzemeyle yapmaya çalıştığım demirin sadece yarısı 1200 gr geliyor yani toplamda 2.5 kg bir ağırlığı olacak bunun ne anlama geldiğini kestiremeyen arkadaşlar için söylemek isterim , şayet bu koruma demiri yamulup işlevini görmez hale geldiyse , yaşamın anlamını yitirdiği andır , öyle yatmayla kalkmayla yamulacak bir parça değildir
allah inşallah kaza keder göstermez ve inşallah bu koruma işlevini görmez,
öte yandan elimin altında bir ınazuma olmayışından sebep malesef orjinal demirin bağlantı yerlerinin kalıbına mutabık kalmak durumunda kalıyorum şayet bir ınazuma olmuş olsa emin olun ortaya çok daha estetik kaliteli ve sağlam iş çıkacağı aşikardır, bakalım zaman neyi gösterecek bir kaç güne ilk koruma demiri meydana çıkacak paylaşımını yaparım kend,inize iyi bakın kazasız sürüşler.
ayağımızıda koyabileceğimiz bir yer olsa uzun yolda bazan ihtiyaç duyuyor insan :) hayal işte :) şu an hiç bir şeyde kesinlik ve netlik yok ama genel hatlar bu yönde olacak keşke elimin altında bir inazuma olsa , şahane bir şey yapacağımda ince ölçümler ve açılı bükümler motor olmadan olmuyor mecbur kalıba sadık kalmak durumunda kalıyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
hee hee hee :cherry: ben şimdi sıfır alıp gresleyip kömürlükte 2100 yılına kadar sakjlayıp torunlarıma bırakacağım o zaman daha değer kazanıyor klasik ve antika olarak :)
sende çok acımasızssın ama beaaaa :cherry:
Kırmızı İnazumaya çanta aparatı yapmıştınız.Dostunuzdu sanırım , satıldı mı? Ona bakarsınız diye düşünmüştüm.Kolay gelsin.
piyanist_irf
18 Haziran 2013, 20:04
reis hrrsey bittikten sonra renk ne olacak
ornegin ben parlak nikelaj istiyorub bu mumkunmu acaba
tabiki olabilir lakin ortada kesin bir talep ve adet sözkonusu olmalı ,bir kaç parça ürün zannediyorum biraz tuzluya gelir , şu anki amacım koruma demirini geliştirmek ve sağlamlık , tabi estetiğide önemli lakin söylediğin şeyi hiç düşünmedim :) işin aslı nikelaj kaplamayı iyi yapamazlarsa sonradan dökülme yapabilir , konuya tam hakim değilim araştırmak lazım sanayide , benim fikrim siyah olmasından yana, çünki allah göstermesin , yatma kalkma olur , tekrar boyarsın , ama nikelaj kaplandığı zaman çizildiğinde boyama şansın olmaz çünki nikelajın üzerinde boya durmaz ve hakkıyla adam gibi nikelaj yapacak birilerini bulmam gerek , herşeyden önemlisi maliyet ne olur kaça yaparlar ama ilerleyen zamanlarda düşünülebilir ,
hatta eveli günü sanayide elektrostatic boya için görüşmeler yaptım hem maliyetli hemde adet sayısı az yani mantık ,,, adet sayısı ne kadar fazla olursa, fiyatında o kadar düştüğü yöne sürüklenmekte ilerleyen zamanlarda talep doğrultusunda olabilir ama şu an için zor görünmekte :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
Kırmızı İnazumaya çanta aparatı yapmıştınız.Dostunuzdu sanırım , satıldı mı? Ona bakarsınız diye düşünmüştüm.Kolay gelsin.
satıldımı derken ? :) 20 adet arka çanta demiri, yapmıştım hala elimde mevcut teşekkürler.
selo9115
18 Haziran 2013, 21:16
hani akıl vermek gibi olmasında
evet nikelaj da olası bir sürtmede çok sırtarır tekrar nikelaj yapmak ister
sen siyah boyalı yap fakat ben şöyle bişey istiyorum boyadan önce koruma demirini komple ince zımpara ile iyice zımpara atılırsa sıfır pürüz olur aynı nikelaj parlaklığı verir
benim fikrim bu yönde
selo9115
18 Haziran 2013, 23:41
ercishow arkadaşımızın inazumaya taktıyı cam
http://imageshack.us/a/img854/7296/38vy.jpg
http://imageshack.us/a/img191/870/i3lf.jpg
http://imageshack.us/a/img812/2597/1s0p.jpg
http://imageshack.us/a/img703/126/rkto.jpg
http://imageshack.us/a/img837/9810/iwz9.jpg
zihnigonen
19 Haziran 2013, 00:23
kötü gözüküyor yaw
forevermore
19 Haziran 2013, 00:36
Cam mahvediyor bence. Her zaman orijinal candır. Naked'in ruhu rüzgarı yemektir zaten fikrime göre.
zihnigonen
19 Haziran 2013, 00:49
aslında o cam iyi bir işçilikle oraya oturtulabilir gibi gözüküyor. camcılarla bir görüşmek lazım. 90-100 km hızdan sonra rüzgar çok pataklıyor, uzun yolda adamı yorar. ama bu fikrine karşı geldiğim anlamına gelmez, her zaman rüzgar yemek pek hoş olmuyor.
piyanist_irf
19 Haziran 2013, 12:01
Cam mahvediyor bence. Her zaman orijinal candır. Naked'in ruhu rüzgarı yemektir zaten fikrime göre.
motosiklettte rüzgarı hissetmek güzel şeyde , böbrekleride kollamak lazım :cherry: :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
hani akıl vermek gibi olmasında
evet nikelaj da olası bir sürtmede çok sırtarır tekrar nikelaj yapmak ister
sen siyah boyalı yap fakat ben şöyle bişey istiyorum boyadan önce koruma demirini komple ince zımpara ile iyice zımpara atılırsa sıfır pürüz olur aynı nikelaj parlaklığı verir
benim fikrim bu yönde
estağfurullah tabiki akılda vereceksiniz ne demek ! zira akıl akıldan üstündür, boya ve parlatma işini kafana takma onlar küçük meseleler :) ayrıca pürüzssüz ve parlak olmasını orjinal demirine bakarakmı bu fikri edindin ?:)
orjinal olanlar elektro statıc boya ile boyanmış olduğu için pütürlü ve parlak olmayan bir yapısı vardır , normal boyaya göre daha dirençli ve daha uzun ömürlüdür ama oda zamanla tabaka gibi atma yapabiliyor kendi motorumdan biliyorum :)
tabiki görselide önemli birşeyleri alalım satalım mantığıyla değil koruma demiri yapılacaksa amacını kesinlikle görmelidir , işe yaramadıktan sonra nikelaj kaplatsan ne olur alektrostatic boyasan ne olur , yerim onun boyasını nikelajını , motoru yan yatırdığımda ben o parçanın hasar almasını istiyorum , granajlar hasar alacaksa takmanında lüzumu yoktur nitekim çok önemli bir konudur aslında koruma demiri ama koruyacaksa ! :) heleki inazuma için , kendi ekipmanımızdan sonra motor için en önemli parçalardan biridir ve kesinlikle koruma demirsiz motor çok risk altında :)
yan yatmalarda asfalt sürtünmesini minimuma hatta sıfıra indirip , ohhhh beee bana bir şey olmadı çok şükür verilmiş sadakam varmış diye düşündükten sonra yapacağınız ilk şey motorunuza bakmak olacak , ahaaaa koruma demiri yok yan granajlar haşat,egzostlar çizik içinde allah göstermesin ayağınızda motorun altında kalabilir , bunlar tecrübeyle sabit olup yaşanmış gerçeklerdir ,
size bir şey olmasın motor candan daha önemli değil amma velekin mal canın yongası diyen atalarımızında varmış demekki bir bildiği :)
ercishow
19 Haziran 2013, 16:19
aslında o cam iyi bir işçilikle oraya oturtulabilir gibi gözüküyor. camcılarla bir görüşmek lazım. 90-100 km hızdan sonra rüzgar çok pataklıyor, uzun yolda adamı yorar. ama bu fikrine karşı geldiğim anlamına gelmez, her zaman rüzgar yemek pek hoş olmuyor.
bu şekilde koymayı sadece fikir ve tecrübe olsun diye düşündüm, test ettim, sonuç: direk böğrünüzü delen (özellikle 100 km/saat ve üstü hızlarda) ön cephe rüzgarını gerçekten kırıyor, şimdi aynı rotalardan giderken daha rahat ediyorum, evet bu cam biraz daha aşağı çekilerek görüntü daha güzel hale de sokulabilir ama bu sefer de kısa kalıyor (rüzgar aşırma aparatı lazım-bu aralar bunu düşünüyorum-yapılabilir). ayrıca bana göre özellikle yüksek hızlarda motorun aerodinamik şeklini daha iyi koruduğu için (camsız haldeyken rüzgar duvar gibi bir vücuda çarpıyor, ama şimdiki halinde rüzgarı yarıyorsunuz) yakıttan bile tasarruf (kısmen) sağlayacaktır. orjinalleri genelde şekilsel kalıyor, pek işlevsel değiller. Givi nin yeni modeli var ama henüz burda yok sanırım. ve fiyatlar da herzamanki gibi uçuk olacak ufacık bir parça için. elinizde bulunan başka parçalarla da bu tarz denemeler yapıp paylaşabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
İrfan;
bu doğalgaz borusu iyi görünüyor şuan için, eline sağlık. tabi motor üzerinde görmek lazım, motor bloğu haricinde grenajları da yeterince koruyabiliyorsa muhteşem olacak. orda olsam seve seve getirirdim motoru, malesef muğladayım. bi bitse de duruma göre ben de almak istiyorum senden 1 tane :)
piyanist_irf
19 Haziran 2013, 20:58
bu şekilde koymayı sadece fikir ve tecrübe olsun diye düşündüm, test ettim, sonuç: direk böğrünüzü delen (özellikle 100 km/saat ve üstü hızlarda) ön cephe rüzgarını gerçekten kırıyor, şimdi aynı rotalardan giderken daha rahat ediyorum, evet bu cam biraz daha aşağı çekilerek görüntü daha güzel hale de sokulabilir ama bu sefer de kısa kalıyor (rüzgar aşırma aparatı lazım-bu aralar bunu düşünüyorum-yapılabilir). ayrıca bana göre özellikle yüksek hızlarda motorun aerodinamik şeklini daha iyi koruduğu için (camsız haldeyken rüzgar duvar gibi bir vücuda çarpıyor, ama şimdiki halinde rüzgarı yarıyorsunuz) yakıttan bile tasarruf (kısmen) sağlayacaktır. orjinalleri genelde şekilsel kalıyor, pek işlevsel değiller. Givi nin yeni modeli var ama henüz burda yok sanırım. ve fiyatlar da herzamanki gibi uçuk olacak ufacık bir parça için. elinizde bulunan başka parçalarla da bu tarz denemeler yapıp paylaşabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
İrfan;
bu doğalgaz borusu iyi görünüyor şuan için, eline sağlık. tabi motor üzerinde görmek lazım, motor bloğu haricinde grenajları da yeterince koruyabiliyorsa muhteşem olacak. orda olsam seve seve getirirdim motoru, malesef muğladayım. bi bitse de duruma göre ben de almak istiyorum senden 1 tane :)
teşekkür ederim beni tanıyor yada tanımıyorsun bilemiyorum :) ama iş ahlakım hakkında ve bir şeyi kafama taktığım andan itibaren onu yapabileceğimin en iyisini yapacağımı buradan bir çok dostum çok çok iyi bilirler:) yani bu iş imkansız değil sadece birazcık zordu ! zordu diyorum ama artık kolay hale geldi hidrolik boru bükme makinam hizmete hazır , malzemeler hazır ve çok güzel bir haber daha çok sevdiğim motoseyyah ( serdar ) ağabeyim beni arayarak gözü gibi baktığı ınazumasını bana bırakabileceğini söyledi , tabi benimde gönlüm razı olmadığı için , malum , motosiklet ihtiyacı yada gerekli durumda motorsuz kalmaması için kendi motorumu ona vereceğim , körün istediği bir göz allah verdi 2 göz :)
sevgili serdar ağabeyime huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum ,
senide listeye eklememle birlikte koruma demiri sayısı 8 e çıktı ve elimde sadece 13 adetlik malzeme var talep olursa tekrar üretmem 15 -20 gün zaman alacak bilginize , ve son olarak koruma demiri taktıracak arkadaşlara şunu söylemek isterim , bekleyin beklediğinize değecek :)
daha önceden , takrıran arkadaşlarda orjinalini kullanmak istemeyebilirler :) bu ürünü kötülemek maksatlı değildir kesinlikle yanlış anlamayın , yaptığımın daha fazla özellikleri olacak ama konu hakkında görüşmelerimi yapmadan bir şey söyleyemiyorum 1 tek konu kaldı gün ışığına çıkaracağım görüştükten sonra kesin konuşabilirim , koruma demirine sabit montajlanarak lazerde işletip suzuki karakteristik yazısı ve tabiki altına imzamı atabileceğim radyötör koruma paneli yer alacak ve fiyat 150 lirayı geçmeyecek şeklinde düşünüyorum ama her şey motor elime geldiğinde belli olacak , bakalım klavyede yazmak kolaymı hep beraber göreceğiz :) az biraz daha sabır :)
burdurlu1985
21 Haziran 2013, 00:00
irfan usta inazuma koruma demirleri iftaharla sunar..............
siz korunuyorsunuz sanırım peki ya motorunuz......
irfan usta sizler için gece demedi gündüz demedi motor koruma demiri üretti......
motorunuz korumasız kalmasın.........
not: stoklarla sınırlıdır :):cherry:
irfan usta alırsam birgün inazuma bende alacağım bir tane...........
haaaaa bu arada iki parça alınca bi tane bedava kampanyan var mı topcase demiri de alacağım da :flower:
selo9115
21 Haziran 2013, 00:05
koruma demiri tamamen bittimi yani satışa sunuldumu :silent:
irfan usta bi cevap ver be ona göre gelelim :cat:
ysfist
21 Haziran 2013, 00:07
selo nasil gidiyor inazumali hayat :-) kac km devirdin sormasi ayip?
selo9115
21 Haziran 2013, 00:17
kanka bugün çok yaptım :cherry: 140 km yaptım toplamda 180 oldu :queen:
motoseyyah
21 Haziran 2013, 00:22
Arkadaşlar ;
Bugün İrfan ustaya benim Inazumayı koruma demiri üretimi için birkaç günlüğüne model üretim ve tasarım için teslim ettim.Sanırım 3-5 gün sonra üretime başlayacak. Daha önce Suzuki bayisinden orijinal koruma demiri almıştım fakat, demir et kalınlığı, koruma işlevselliği ve tasarım hiç hoşuma gitmedi ,o yüzden İrfan ustanın imal edeceği koruma demirini bekliyorum.İrfan ustanın anlatımıyla ve anladığım kadarıyla çok kullanışlı ve sağlam bir şey ortaya çıkacak.Biraz bekleyelim ve hep beraber nasıl bir şey ortaya çıkacak görelim.
Hadi İrfan Usta göster mucitliğini !
piyanist_irf
21 Haziran 2013, 10:00
irfan usta inazuma koruma demirleri iftaharla sunar..............
siz korunuyorsunuz sanırım peki ya motorunuz......
irfan usta sizler için gece demedi gündüz demedi motor koruma demiri üretti......
motorunuz korumasız kalmasın.........
not: stoklarla sınırlıdır :):cherry:
irfan usta alırsam birgün inazuma bende alacağım bir tane...........
haaaaa bu arada iki parça alınca bi tane bedava kampanyan var mı topcase demiri de alacağım da :flower:
ne zaman bir cnc tezgahı edinirsem ,o zaman bir demir alana bir gofret hediye edebilirim sanırım :cherry: klavyede yazması çok kolay fakat işin üretim kısmına gelince hele birde seri ve ticari amaçla yapıyorsan döktüğün emeğinde eşliğinde , ve buna mütakiben maddi bütçe dolayısıyla şu an için öyle bir alana 2 tane bedave diyecek güce sahip değilim :)
biliyorsun şu an devam eden hava aracı procem var ama finansal desteksizlikten durma aşamasına geldi temmuzda bitirecektim hesapta , ama nakitsizlikten seneye bahara kalacak böyle giderse canım durmuyor o aleti uçurmam lazım .:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
koruma demiri tamamen bittimi yani satışa sunuldumu :silent:
irfan usta bi cevap ver be ona göre gelelim :cat:
daha değil selami hocam satışa hazır olduğunda ilk buradan paylaşacağım yada haberdar ederim seni ama bunun için telefon vermen gerekli , benimkini aldın sen vermedin olmuyo böle :cherry: :P bu arada 2 meslekle haşır neşirim hatta 3 gece çalışıp gündüz bu malzemeyle uğraşmaktayım emin ol hepinizden çok ben istiyorum bitmesini , çünki insanı bedenen ve manen yoruyor helede uykusuz uykusuz çalıştığında , ama çok kalmadı pek yakında :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------
Arkadaşlar ;
Bugün İrfan ustaya benim Inazumayı koruma demiri üretimi için birkaç günlüğüne model üretim ve tasarım için teslim ettim.Sanırım 3-5 gün sonra üretime başlayacak. Daha önce Suzuki bayisinden orijinal koruma demiri almıştım fakat, demir et kalınlığı, koruma işlevselliği ve tasarım hiç hoşuma gitmedi ,o yüzden İrfan ustanın imal edeceği koruma demirini bekliyorum.İrfan ustanın anlatımıyla ve anladığım kadarıyla çok kullanışlı ve sağlam bir şey ortaya çıkacak.Biraz bekleyelim ve hep beraber nasıl bir şey ortaya çıkacak görelim.
Hadi İrfan Usta göster mucitliğini !
allah senden razı olsun serdar abicim , ne kadar makbule geçtiğini bilemezssin , ben biliyorumki beni seviyorsun ama emin ol şu kardeşinde seni çok seviyor ve sayıyor , emanetin çok kıymetlidir nazarımda , normalde emanet ata binen tez iner derler , kolay kolay emanet almak pek adetim olmasada mecburiyetler gereği bu teklifini kabul etmek durumunda kaldım , o gayet iyi için rahat olsun :)
http://img593.imageshack.us/img593/4779/rxc9.jpg (http://img593.imageshack.us/i/rxc9.jpg/)
ramizan83
21 Haziran 2013, 10:49
irfan ustaya güvenim sonsuz iyi bir malzeme çıkaracağına eminim kolay gelsin,,,
NoVaRiX
21 Haziran 2013, 11:05
irfan usta, kısmetse geleceğin Inazuma'cısı olarak arkandayım! hep destek tam destek! ::friends:
selo9115
21 Haziran 2013, 16:07
arkadaslar on arka lastik basinclari kullanma kitapciginda 36 ps yaziyor sizce bu cok degilmi ben doblo aracima bile 30-32
basiyorum ustelik 1500 kg olan bir arac
kaldiki inazuma 182 kg yanlislik olmasin
bi aciklik getirin lutfen
piyanist_irf
21 Haziran 2013, 18:50
irfan ustaya güvenim sonsuz iyi bir malzeme çıkaracağına eminim kolay gelsin,,,
her zaman her çalışmamda hep yanımdaydın ramizanım :) teşekkür ediyorum düşüncelerin için yüz yüze görüşemediğim arkadaşlarımdansın inşallah bir gün göüşeceğiz :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
irfan usta, kısmetse geleceğin Inazuma'cısı olarak arkandayım! hep destek tam destek! ::friends:
beni inazumayla standartlamayın :cherry: :P inazuma başlangıçtı ama BMV GS Serileri beni bekler :) teşekkür ederim desteğin için sağol varol :)
NoVaRiX
21 Haziran 2013, 19:02
arkadaslar on arka lastik basinclari kullanma kitapciginda 36 ps yaziyor sizce bu cok degilmi ben doblo aracima bile 30-32
basiyorum ustelik 1500 kg olan bir arac
kaldiki inazuma 182 kg yanlislik olmasin
bi aciklik getirin lutfen
Ustad, benim bir önceki motorumda (Salcano Wolf) Michelin lastikler 33-36 basınç öneriyordu. Vardır bi bildikleri..
piyanist_irf
21 Haziran 2013, 19:40
evet arkadaşlar daha önceden takip eden arkadaşlarında bildiği üzre parça borudan doğaçlama olarak büktüğüm aparatı iptal ettim , çok uzunca yazmayacağım lakin elimde motor olmadığı için kafadan bükülmüş resimlere bakarak hayal edilmiş bir parça idi :) bu gün itibari ile ilk prototip , yaklaşık 9 saatlik bir çalışmayla montaja hazır hale geldi , orjinal demirin enden genişliği 55.5 cm gelmekte idi ve buda gidon menetler, ön çamurluk kısmi olarak yan granajları korusada tam eminiyetli bir parça değildi , gidon mesafesi elcikten elciğe 72 cm gelmekte , ve imalatını yaptığım koruma demiri 77 cm gelmekte bunun anlamı şudur, kesinlikle , yukarıda saydığım , gidon menetler, ön çamurluk ,yan granajlar ve egzostların büyük bölümünü koruyacak , ileride egzost arka yan kenarlarına yapacağım extra vir parça ile motorunuz yan yatmalarda neredeyse sıfır hasar ile atlatacak , tabiki temennim hiç böyle bir olayın yaşanmaması , üst koruma demirinin köşelerini 88 derecelik açılarla bükmemdeki amaç , sis farı, gündüz farı, led vs. aydınlatmalarınızı düzgün bir açıda , montajlamanız ve işlevini görmesi içindi, gerçii ufak teferruat olsada köşelere uygun bir parça daha yapılacakki ileride koruma demirini delmek durumunda kalıp uğraşmayın,
bu gün cnc imalat firmasıyla yaptığım görüşme sonucu (telefondan) koruma demirine montajlamak sureti ile (suzuki) baskılı radyötör panel koruması için ölçü ve çizim istediler , ölçü verdim ama telefondan o şekilde fiyat vermediler bu konu şimdilik ilerleyen zamana kaldı kesin bir şey söyleyemiyorum, işte taze taze ilk resimler :)
http://img833.imageshack.us/img833/1052/xezr.jpg (http://img833.imageshack.us/i/xezr.jpg/)
http://img14.imageshack.us/img14/1084/rt9r.jpg (http://img14.imageshack.us/i/rt9r.jpg/)
bu eni 55.5 cm gelen orjinal olan koruma demiri.
http://img692.imageshack.us/img692/5056/xxq5.jpg (http://img692.imageshack.us/i/xxq5.jpg/)
http://img845.imageshack.us/img845/7238/1niw.jpg (http://img845.imageshack.us/i/1niw.jpg/)
http://img27.imageshack.us/img27/7582/zjew.jpg (http://img27.imageshack.us/i/zjew.jpg/)
işaretli bölge hasar alabilir .
http://img515.imageshack.us/img515/380/s1wq.jpg (http://img515.imageshack.us/i/s1wq.jpg/)
dalışa geçmiş kartallara benzemişmi biraz :)
http://img189.imageshack.us/img189/3258/2qrh.jpg (http://img189.imageshack.us/i/2qrh.jpg/)
hani bazen uzun yola çıkarızda ayaklarımız ağırır ve şöyle öne doğru uzatsak rahatlayacağız ama ayak koyacak bir yer olmazya , bu konuda güzel oldu bence :)
arkadaşlar koruma demiri şekillenmiştir özellikle konuya hakim mühendis arkadaşlar fikirlerini yazarlarsa memnun olurum tabi herkez yazabilir yanlış anlaşılmasın ama yapabildiğiim imkanlar ve motosiklet alimin altında olduğu için mantıken ortaya böyle bir şey çıktı ,
ben bunu motoru korusun ama aynı zamanda tabi azıcıkta estetiği hoş dursun mantığı ve gayretiyle yaptım , sizlerin aradığı nedir ? hoş görünmesimi , motoru korumasımı ?
kalın sağlıcakla.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO