PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

toujours09
14 Mayıs 2013, 12:21
1.85 97kg cbf150 de küçük kalıyordu.İnazuma da aynı gibi.görüntüye sen karar ver.Ama güzellik,rahatlık,güç,hız, bana göre iyi.Bu kiloya rampalarda bile banamısın demiyor.

http://img441.yukle.tc/images/3082DSC02917.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Bu sattığım cbf sanki daha kalıplı geliyor inazumaya.

http://img439.yukle.tc/images/8588DSC03040.JPG

http://img439.yukle.tc/images/8929DSC03079.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------


Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum

ama motor büyük ben küçük görüneyim diyorsan F800 GS İngiliz atı gibi...bi dene istersen.

sistolik
14 Mayıs 2013, 21:46
1.85 97kg cbf150 de küçük kalıyordu.İnazuma da aynı gibi.görüntüye sen karar ver.Ama güzellik,rahatlık,güç,hız, bana göre iyi.Bu kiloya rampalarda bile banamısın demiyor.

http://img441.yukle.tc/images/3082DSC02917.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Bu sattığım cbf sanki daha kalıplı geliyor inazumaya.

http://img439.yukle.tc/images/8588DSC03040.JPG

http://img439.yukle.tc/images/8929DSC03079.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



ama motor büyük ben küçük görüneyim diyorsan F800 GS İngiliz atı gibi...bi dene istersen.
Bilgiler icin sagol kararsız kaldım gercektende fotolarda cbf 150 daha kalipli duruyor sanki senin boy 1.85 madem cokta kötü durmamış sanki gibi... F800 tavsiye etmişsin tesekkurler ama ben cbf inazuma ve fazer arasında karar vermek istiyorum. Birde aklıma başka bir soru daha takıldı . Arkaya çanta takınacak daha kalipli dururmu motor acaba o zaman belki altımda cokta kötü durmaz... Herkes nedense bana hyosung al diyor ama onun kalitesine de guvenemiyorum...

chemical
14 Mayıs 2013, 22:14
Cbf tek silindir 150cc, inazuma çift silindir 250cc, fazer 4 silindir 600cc bu 3 motorda tamamen birbirinden farklı karekterde siz önce ne tarz kaç cc motor alacağınıza karar verin. Zaten tecrübe yoksa direkt cbf150 alın.

drtayfun
14 Mayıs 2013, 22:23
Bilgiler icin sagol kararsız kaldım gercektende fotolarda cbf 150 daha kalipli duruyor sanki senin boy 1.85 madem cokta kötü durmamış sanki gibi... F800 tavsiye etmişsin tesekkurler ama ben cbf inazuma ve fazer arasında karar vermek istiyorum. Birde aklıma başka bir soru daha takıldı . Arkaya çanta takınacak daha kalipli dururmu motor acaba o zaman belki altımda cokta kötü durmaz... Herkes nedense bana hyosung al diyor ama onun kalitesine de guvenemiyorum...CBF daha kalıplı, arkaya çanta,öne rüzgarlık takılabilir, servisi daha kolay ve ucuz. Bunların hepsi İnazuma'da negatif, parası da cabası. Biraz lüks kaçıyor bence. Hyosung'u bilmiyorum.

yusufozugenc
14 Mayıs 2013, 23:46
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, iyi akşamlar. İnşallah bu yaz bir motosiklet almak istiyorum. Forumu da inceledim baya. Sorularımın çoğunun yanıtını buldum. Ancak bir kaç soru kaldı. Şimdi benim arada kaldığım iki model var. Biri Hyosung gt250r, diğeri ise inazuma 250. Hyosung çevremde mevcut, denedim gördüm seri oluşu ara hızlanmaları vs beni oldukça tatmin etti. Ancak ben motorumu her gün kullanacağım bu yüzden ss oluşu beni biraz düşündürüyor. Inazumanın şeklini duruşunu hoş buluyorum ve her gün kullanım için oldukça uygun görünüyor. Ancak çevremde kullanıcısı olmadığı için demene fırsatım olmadı. Inazuma ile motora zarar vermeden yapılabilecek son hız nedir, ara hızlanmalarda sollamalarda vs üzer mi? Açıkçası ben kullanımı rahat, seri hızlanabilen, kurye görünümünden de uzak bir motosiklet istiyorum. Herkesin hayalinde bir motosiklet tarzı vardır yüksek cc. Benimki de kawasaki z800. Hızlı nakedları seviyorum anlayacağınız. Ancak kendime ait ilk motorum olacağı için inazuma oldukça ilgimi çekiyor. Hyocu arkadaşlarım da hyosung hyosung diye ısrar ediyor. Kullanıcıları olarak bana inazumanın hyosunga göre ne gibi artıları, eksileri olduğunu söylerseniz sevinirim. Aradığım motor seri olmalı, kullanışlı olmalı, malzeme kalitesi yüksek olmalı, kurye görünümünden uzak olmalı ve çift silindir 250 cc olmalı. Çok büyük ikilemde kaldım. Marka fanatikliği olmadan(satış sonrası hizmet vs hariç) yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler :rendeer:

Edit: Söylemeyi unuttum. Boyum 1.85 ve kilom 89. Motorun altımda küçük kalmaması da benim için önemli.

İNAZUMA 250
15 Mayıs 2013, 00:44
arkadaşlar bu makinayı kullanmayıpta yorum yazanları görünce üye olup yazmadan edemedim... 1 ay önce bir inazuma sahibi oldum bende o bahsedilen video yüzünden tereddüt yaşamıştım almadan önce ama gerek teknik özellikleri gerek kalitesi ve teknolojisi gerekte ÇİFT SİLİNDİR olması ve SUZUKİ adı taşıması motoru almamdaki baş etmenler oldu.... gelelim aldıktan sonraki düşüncelerime !!! rodajını tamamladıktan sanra şöyle bir gazlıyım dediğinde makima direk o videoyu yalanladı bunu açıkyüreklilikle söylüyorum benim korkumda 130-140 a kadar çıkıcak sonra ıkınıcak demiştim ben o videoyuda izledim kendi makinamda max süratlere de çktım 155 te devre kesiciye giriyor makina ama BIRAK BENİ GİDEYİMDE DİYO onuda söyliyim yani....... ayrıca beni etkileyen 150 km ye kadar motorun bir sn bile ıkınmadan zorlanmadan ve (hızlıca) çıkmasıydı .. o izlediğimiz videoda kesinlikle ya çok aşırı derece rüzgar engeli yada ufakta olsa bi tırmanış var. çünki o video benimde kabusumdu ama gazlayınca hiçte öle ağar kalmadı aksine anında limitlere ulaştı ! ama sonuç muhteşem 150 ye kadar süper bir ivmelenme .... (hiçbir kesiklik veya ıkınma olmadan)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

dostum benim bir aylık bir inazumam var ve bu benim 8. motorum ! ben objektif biriyim inan ki bende almadan önce senin gibi karasızdım ki hali hazırda bir suzuki burgmanım var almdan öncede vardı ama hiçbir zaman bu kararsızlığım huyosung la ilgili değildi yani huyosung u alternatifler arasında bile saymadım huyosung kore malı !!! ve inan ki inazuma ile allahı bir ..... kullanımı çok çok çok kolay ve keyifli ayrıca hiçbir zaman yormuyor ! çekişi gidişi sola çıktığında sana 150 ye kadar hiçbir sıkıntı yaratmaz ok gibi uzuyo. kesinlikle İNAZUMA diyorum he bu arada titreşim 0 ın altında....... sıvı kristal göstergelerin malzeme kalitesi ve görselliği muhteşem ! boy ve kilo olarak hemen hemen aynıyız ve motora tam ölçülerdeyiz ;) eklemek istediğim son şey kalıp ! motorun üzerinde 250 yazmıyo ve gören herkez yenide olmasından dolayı biraz 500 mü 600 lük mü diye soruyo... sokaktan geçerken dükkanların aynalarına bakıp kendimi her gördümde :) iiyyyyiiiii ki inazuma almışım diyorum bunu performansta ve yoltutuş + komfordada sürekli tekrar ettiriyo sana makina.... bu yorumu inan ki huyosung alıp büyük bir hataya imza atmaman için yazıyorum dostum... unutma karar verip almak 5 dk pişmanlık yıllarca sürer !!!!!! eğer bir inazuma alırsan bana hak vericeksin !!! dediğmi yapan arkadaşlar bana sürekli teşekkür ediyo ! yollarda 600 lük gibi geziyorum :) saka değil kalıp onu andırıyo !

bortchu
15 Mayıs 2013, 04:30
Emre arkadaşımız ne cevap verir bilmemde, lastikler ısınmadığı zaman daha kaygandırlar.
Drag yarışlarında yarışçılar yarışa başlamadan önce önden çeker ise el freni arkadan iter ise ön freni sıkıp aracın lastiklerinin zorlanarak ısınmasını sağlarlar.
Drag yarışı izlemiyor olabilirsiniz formulada da aynı durum söz konusudur yarış başlıyana kadar lastikler özel bir ısıtıcı battaniye içerisinde tutulur.

ilginiz için çok tşk emre ve orhan arkadaşlar

RamonRojo
15 Mayıs 2013, 04:54
İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş.Işıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.

Seko
15 Mayıs 2013, 08:56
GS500'den sonra kağnı arabası gibi gelmesi gayet normal. Motorun sahibi olan kişi 150 km/saat hıza ok gibi çıktığını söylerken, 150'ye çıkmamayı denemiş birisi nasıl oluyor da 2 saatte çıkar diye yorum yapıyor anlayamadım. GS500'e göre 2 saatte çıkar diyorsan ona birşey demem.

diabloII
15 Mayıs 2013, 10:11
İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş ışıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.

Siz hangi inazumayı kullandınız bilmiyorum ama benim kendime ait inazumamda (arkadaşımın değil yani) gayet seri. Hatta duke 200 ile hemen hemen aynı diyebilirim ki duke 200 cok seri makinadir Ben v-strom 650 de kullandım evet v-strom gibi seri ve güçlü değil ama onunla kıyaslamak ferrari ile volvo yu kiyaslayama benzer. 250 cc makinadan ne beklediğinize bağlı. Gs 500 ile v-strom1000 kiyaslarsak gs500 de yıllar gecsede o hizlari ve seriligi gelemez. Ama da bu kıyaslama mantıklı olmaz değil mi?

Cbf 150 ile karşılaştırma yapmayalım lütfen arkadaşlar. Bu iş fotoğraflarda olmaz. Yan yana koyun ikisini dünya gözüyle görün. Sonra ikisinide 5 dakika kullanın. Sonra yirum yapın ya da kiyaslayin. Bu iki makina ne kalite olarak ne güç olarak ne de konfor olarak aynı kulvarda değiller. Hiç boşuna da sokmayin o kulvara.

Inazuma kalite, iscilik, konfor, guven makinasi. Gayet seri ve son hızı 155 olan bir motosiklet. Daha fazla hız beklentiniz olmasın bu alet için. Lutfen serilik ve son hız muhabbetini ayni cc ve hiz gostergesi doğru çalışan makinalarla yapın. Daelim s3 advance de 250 cc son hızı 175 diyorlar. Speed top testinde gostergeleri 35 km fazla gösterdiği tespit edilmiş. Gerçekçi olmak gerekir. Saygılarımla.

toujours09
15 Mayıs 2013, 10:58
İnazumayı 30 nisanda trafiğe çıkardım.Deneme sürüşü bile yapmamıştım.cbf yi ilk basamak olarak kullandım.Yaklaşık 22 ay 8500 km gibi.İşe gidip geldim,5 gün 1400 km geziye de çıktım.Hızlanma sürat sıkıntı.Sorunsuz,düşük yakıt artılarıydı.İnazumayla 550 km lere geliyorum.Motorun üstüne çıkmamla birlikte ilk 5dk sonunda sanki aylardır biniyor gibiydim.Çabuk alıştım kaynaştım.60 km lik bir sürüşle eve kadar geldim.İlk hafta rodaja uygun kullandım,ama insan dayanamıyor.rodaj km nin yarısındayım ama ara ara 8000-9000 devirleri test ediyorum.Büyük motor kullanmadım ama hızlanma,çok güzel.Işıklarda arabalar kalkıyorum diyene kadar uzuyor.Asfalt kullanımları için başka bir motora gerek yok kanımca.Düşünenlere tavsiye edilir.İyi sürüşler herkese.

Syanur
15 Mayıs 2013, 11:14
İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş.Işıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.


GS500'den sonra kağnı arabası gibi gelmesi gayet normal. Motorun sahibi olan kişi 150 km/saat hıza ok gibi çıktığını söylerken, 150'ye çıkmamayı denemiş birisi nasıl oluyor da 2 saatte çıkar diye yorum yapıyor anlayamadım. GS500'e göre 2 saatte çıkar diyorsan ona birşey demem.


Arkadaşın tespitleri bana çok doğru geldi(GS500 den sonra kağnı gibi gelmesi normal tabi, eleştirmiyorum ben kendisi gibi). Bu motor karakteri bu ağırlıkla birleşince "+" bir serilik beklemek yanlış olur. "Motor sürünür" demiyoruz tabi, yanlış anlaşılmasın.

150'ye 2 yılda çıkıyordur derken de şunu kastediyor sanırım, buyrun;

http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8
uNISYzl82b8

hakaten 150ye ok gibi fırlıyor dimi motor... :farao: Bir yerden sonra yokuşa mı geliyor artık, rüzgar tüneline mi giriyorsa bir şekilde 150ye çıkmayı başarıyor en sonunda hatta geçiyor. Ama zorlanmadan 140 ı geçiyor demeyin bu alet için.

Buna benzer bir video daha önce de yayınlanmıştı (belki aynı videoydu) ve ben onu izleyince "bu motorun son sürati 140~145 arasıdır benim için" demiştim. Bazı arkadaşların bir küfretmediği kaldı bana. Doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar işte, megalomanlık çok bizde. Amacımız motoru eleştirmek değil, neyse onu söylemek, her motorun +'ları var, -'leri var. Ama insanlar kendi yada beğendiği motor olduğu için yediremiyorlar. O vakitten beri yazmıyorum zaten, tadı kaçtı bu konunun da...

diabloII
15 Mayıs 2013, 12:48
Arkadaşın tespitleri bana çok doğru geldi(GS500 den sonra kağnı gibi gelmesi normal tabi, eleştirmiyorum ben kendisi gibi). Bu motor karakteri bu ağırlıkla birleşince "+" bir serilik beklemek yanlış olur. "Motor sürünür" demiyoruz tabi, yanlış anlaşılmasın.

150'ye 2 yılda çıkıyordur derken de şunu kastediyor sanırım, buyrun;

http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8
uNISYzl82b8

hakaten 150ye ok gibi fırlıyor dimi motor... :farao: Bir yerden sonra yokuşa mı geliyor artık, rüzgar tüneline mi giriyorsa bir şekilde 150ye çıkmayı başarıyor en sonunda hatta geçiyor. Ama zorlanmadan 140 ı geçiyor demeyin bu alet için.

Buna benzer bir video daha önce de yayınlanmıştı (belki aynı videoydu) ve ben onu izleyince "bu motorun son sürati 140~145 arasıdır benim için" demiştim. Bazı arkadaşların bir küfretmediği kaldı bana. Doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar işte, megalomanlık çok bizde. Amacımız motoru eleştirmek değil, neyse onu söylemek, her motorun +'ları var, -'leri var. Ama insanlar kendi yada beğendiği motor olduğu için yediremiyorlar. O vakitten beri yazmıyorum zaten, tadı kaçtı bu konunun da...


Diğer arkadaşların tavırlarını bilmiyorum ama benimkisi marka fenomenligi değil. O video çok konuşuldu hatta tüm dünya konuştu neredeyse ama gerçeği tam yansitmiyor. Son sürata 3 saniyede gelmiyor tamam ama 130 150 gelmesi o video daki gibi de değil. Uygun bir kamera bulursam çekeceğim ben de. Sanırım o arkadaş ya dediğiniz gibi rüzgara denk geldi ya da gazı tam açmıyor. Yani videodaki amacı 0-150 kaç sn den ziyade top speedi göstermek için yolun musait olmasını bekliyor gibi. Çünkü yanından arabalarda geçiyor ya da o arabaları sağlıyor. :))

Garip
15 Mayıs 2013, 12:59
Arkadaşlar araştırdım bulamadım.. şunu merak ediyorum..

1-2-3-4-5 viteslerde hangi devirde hangi hızlarda gidiyor. mesela uzun yolda cbf çok bağırıyor.. 6. vitesi arıyorum..
inazumada 5. vites uzun yolda giderken 6. vitese takıldığında çok rahatlıyordur motor eminim..

mesela, en iyi tork alınan devirde az yakar diye biliyorum. ve torku 6500 devirde alıyor.ve en çok yaktığı zamanlar da en yüksek güç ürettiği zaman yani 8500 devir.
yani, 6. vites 6500 devirde hız ve çekiş ( sürekli o hızla gidilebilir mi? motor bayılır mı ? ) 6.vites 8500 devirde hız..

Bu konuda bilgi verir misiniz ? yada bilmiyorsanız dikkat etmemişseniz bir gün yolda giderken deneme yapın bir zahmet, bizi bilgilendirin..

saygılarımla

RamonRojo
15 Mayıs 2013, 13:20
Kullandığım için yorum yapıyorum.Suzuki inazuma'nın olayı yakıt ekonomisi ve konfordur.Serilik anlayışı kişiye göre değişir ama 180 kg lik motosiklet 24 beygir olursa hiç kullanmayan bir insanda bu motor seri değildir diye düşünebilir ki kullandığım için yazıyorum seri değil.

yusufozugenc
15 Mayıs 2013, 18:26
250 cc makineyi 500 cc ile kıyaslamak yanlış tabi. 250likler içinde kıyaslamak lazım. Serilik ve son hız konusunda inazuma mesela bir cbr250den geri kalır mı?

Syanur
15 Mayıs 2013, 18:36
Diğer arkadaşların tavırlarını bilmiyorum ama benimkisi marka fenomenligi değil. O video çok konuşuldu hatta tüm dünya konuştu neredeyse ama gerçeği tam yansitmiyor. Son sürata 3 saniyede gelmiyor tamam ama 130 150 gelmesi o video daki gibi de değil. Uygun bir kamera bulursam çekeceğim ben de. Sanırım o arkadaş ya dediğiniz gibi rüzgara denk geldi ya da gazı tam açmıyor. Yani videodaki amacı 0-150 kaç sn den ziyade top speedi göstermek için yolun musait olmasını bekliyor gibi. Çünkü yanından arabalarda geçiyor ya da o arabaları sağlıyor. :))

Siz de bir video koyarsanız güzel olur tabi :) Kimbilir belki tüm dünya sizin videoyu konuşur :) Zaten 250 lik bir motorda 0-150 aramıyoruz biz, herkes bunun farkında sanırım. Olay sadece merak ve bilgi edinmek. Zaten benim tahminim o güçlerdeki bir motor 140 üzerinde değişen rüzgardan etkilenecektir. Tıpkı benim motorun 105 ten sonra etkilendiği gibi. Sonuç; 130~140 la rahat rahat yol alırım, işime gelir mi gelmez mi onu düşünmek lazım :wiinkk:


250 cc makineyi 500 cc ile kıyaslamak yanlış tabi. 250likler içinde kıyaslamak lazım. Serilik ve son hız konusunda inazuma mesela bir cbr250den geri kalır mı?

CBR kullandım, İnazumayı kullanmadım ama büyük ihtimalle evet. Özellikle son süratte 165 i görüyor CBR, yerine göre 170 bile yapan var. Tabi bu hızlar kadranda yazan, ben CBR125'in ~10 km fazla yazdığını tespit etmiştim bir sürüşte :wiinkk:

Seko
15 Mayıs 2013, 19:38
O videodaki kişi bence de hız denemesi falan yapmıyor, otobana çıkmış gidiyor sadece. Ayrıca yolun eğimini, rüzgarı falan bilmeden bu videolardan performans yorumu yapmak çok doğru değil. Bakın bir de bu video var gerçekten denemek için çekilmiş :

http://www.youtube.com/watch?v=77sYSZSgcOE

Bakın motor yaklaşık 9 s'de 100 km'ye, 23 s'de 140 km'ye, 34 s'de de 149 km'ye ulaşıyor. O ağırlığına rağmen hiç fena değil, yani diğer 250'likler kadar... Kırk yılın başı otobanda deneyeceğiniz süratlere bakarak motor seçmeyin, zararlı çıkarsınız. Önemli olan konfor ve yakıt ekonomisi. Diğerlerini ezip geçmesine gerek yok onlar kadar gitsin yeter.

yusufozugenc
15 Mayıs 2013, 19:47
Siz de bir video koyarsanız güzel olur tabi :) Kimbilir belki tüm dünya sizin videoyu konuşur :) Zaten 250 lik bir motorda 0-150 aramıyoruz biz, herkes bunun farkında sanırım. Olay sadece merak ve bilgi edinmek. Zaten benim tahminim o güçlerdeki bir motor 140 üzerinde değişen rüzgardan etkilenecektir. Tıpkı benim motorun 105 ten sonra etkilendiği gibi. Sonuç; 130~140 la rahat rahat yol alırım, işime gelir mi gelmez mi onu düşünmek lazım :wiinkk:



CBR kullandım, İnazumayı kullanmadım ama büyük ihtimalle evet. Özellikle son süratte 165 i görüyor CBR, yerine göre 170 bile yapan var. Tabi bu hızlar kadranda yazan, ben CBR125'in ~10 km fazla yazdığını tespit etmiştim bir sürüşte :wiinkk:

Madem kullanmışsınız size danışayım öyleyse. Şahsen benim son hız gibi bir takıntım yok. İstanbul içi E-5te Temde giderken sol şeride geçtiğim zaman sıkıştırılmamak bana yeter. Gezeceğim arkadaşlarımda da cbr250, 250gtr var. Onlar da sürekli son hız gitmezler zaten. Onlardan çok geride kalmamak yeter açıkçası. Motordan ara hızlanmalarda keyif almak isterim. 130la giderken 120 ile giden bir aracı sollarken ter dökmesem yeter. Arada bir de şehirler arası yola çıktığım zaman motor beni yormamalı. Sollama konusunda seri bir şekilde hızlanır mı inazuma? Bir ss gibi uzayıp gitmesini beklemiyorum elbette. Sadece yeterli mi yoksa beni üzer mi?

Pistolero_10
15 Mayıs 2013, 19:56
Madem kullanmışsınız size danışayım öyleyse. Şahsen benim son hız gibi bir takıntım yok. İstanbul içi E-5te Temde giderken sol şeride geçtiğim zaman sıkıştırılmamak bana yeter. Gezeceğim arkadaşlarımda da cbr250, 250gtr var. Onlar da sürekli son hız gitmezler zaten. Onlardan çok geride kalmamak yeter açıkçası. Motordan ara hızlanmalarda keyif almak isterim. 130la giderken 120 ile giden bir aracı sollarken ter dökmesem yeter. Arada bir de şehirler arası yola çıktığım zaman motor beni yormamalı. Sollama konusunda seri bir şekilde hızlanır mı inazuma? Bir ss gibi uzayıp gitmesini beklemiyorum elbette. Sadece yeterli mi yoksa beni üzer mi?

hocam senin ilacın cbr 250.Neden dersen bahsettğin iki motordan da tork olarak daha fazla ara hızlanmaları daha iyi.Yedek parçası ucuz...Son süratte gt 250r en iyisi...

yusufozugenc
16 Mayıs 2013, 00:36
hocam senin ilacın cbr 250.Neden dersen bahsettğin iki motordan da tork olarak daha fazla ara hızlanmaları daha iyi.Yedek parçası ucuz...Son süratte gt 250r en iyisi...

Cbr'ı da çok beğeniyorum ama tek silindir olması beni düşündürüyor. Tek silindirin +ları -leri ne olur acaba?

Pistolero_10
16 Mayıs 2013, 00:51
tek silindirin en büyük artısı torku ve yakıtının nispeten daha az olması.Eksi yönü ise titreşim çift silindire göre biraz daha fazla.Tek silindirin son sürati daha düşüktür ama cbr racing olduğu için inazumadan hızlıdır

yusufozugenc
16 Mayıs 2013, 00:54
tek silindirin en büyük artısı torku ve yakıtının nispeten daha az olması.Eksi yönü ise titreşim çift silindire göre biraz daha fazla.Tek silindirin son sürati daha düşüktür ama cbr racing olduğu için inazumadan hızlıdır

Teşekkür ederim, verdiğiniz bilgiler gerçekten faydalı oldu :cat:

imza
16 Mayıs 2013, 00:54
arkadaşlar inazuma'da 2 mod varmış, 250cc - 125cc, yani dilerseniz 125 cc modu takılıyormuşsunuz !!! bana komik ve tuhaf geldi. en iyisi bir bilene sormalı.

Syanur
16 Mayıs 2013, 12:18
Madem kullanmışsınız size danışayım öyleyse. Şahsen benim son hız gibi bir takıntım yok. İstanbul içi E-5te Temde giderken sol şeride geçtiğim zaman sıkıştırılmamak bana yeter. Gezeceğim arkadaşlarımda da cbr250, 250gtr var. Onlar da sürekli son hız gitmezler zaten. Onlardan çok geride kalmamak yeter açıkçası. Motordan ara hızlanmalarda keyif almak isterim. 130la giderken 120 ile giden bir aracı sollarken ter dökmesem yeter. Arada bir de şehirler arası yola çıktığım zaman motor beni yormamalı. Sollama konusunda seri bir şekilde hızlanır mı inazuma? Bir ss gibi uzayıp gitmesini beklemiyorum elbette. Sadece yeterli mi yoksa beni üzer mi?

Hocam benim anladığm kadarıyla, Duke200, SYM wolf, İnazuma, CBR ve Hyo250 sizin ihtiyaçlarınızı karşılayacak motorlar. İnazuma hariç hepsini kullandım. CBR-wolf-Duke tek silindir olduğu için torklu diye geçiyor ama bukadar küçük hacimlerde ve ~aynı güce sahip motorlarda çok az farkediyor çekiş farkı.

Hyo performans olarak hepsinden 1 adım önde, net. Son hız yada hızlanma olsun... Doğru devir aralığında kullanırsanız aradaki farkı görürsünüz. R modeli çok rahatsız, sert süsp. ve oturuş poz.u ve gidon açısı gereği. Ama Comet alırsanız bilemem, o bariz daha rahat, hele biraz da gidonunu yükseltirseniz daha iyi.

Cbr geri kalanlarından belki son hız olarak biraz daha önde gibi ama okadarcık fark için ben CBR tercih etmezdim. Çünkü ş.içi kullanımında yine diğerlerine göre biraz daha sert süsp. ve oturuş poz. dolayı daha rahatsız geldi bana. Ş.içi ve konfor olarak İnazumayı çok övüyorlar. SYM ve DUKE de yeterli güce sahip ve sürüşleri rahat. Muhtemelen kullanımı en rahat olan 2 motor Duke ve İnazuma gibi. Zaten İnazuma naked'dan ziyade kaliteli-commuter mantığında üretildiği için çok rahat ve kullanımı kolay. Duke ise oturuşu dik, ufak ebatlı ve hafif olduğu için kullanımı çok kolay. Gaza tepkisi çok eğlenceli. SYM bunların arasında sayılır gibi. Yani hepsi birbirinden biraz farklı ama çook da uzak değil.

Bunların hepsi istediğiniz performansı verecektir, kimisi bir tık önde kimisi bir tık geride... ama performans dışında ihtiyaçlarınızı da iyi belirleyin ve ona göre model seçin derim. Çünkü arka çanta, orta ayak, rüzgarlık vs, vs, gibi şeyler bazı insanlar için çok önemli oluyor sonra aldığı motorda rahatsızlık duyuyor :wiinkk:


arkadaşlar inazuma'da 2 mod varmış, 250cc - 125cc, yani dilerseniz 125 cc modu takılıyormuşsunuz !!! bana komik ve tuhaf geldi. en iyisi bir bilene sormalı.

Ooo, o muhabbet oralara kadar gitmiş demek... birkaç sayfa önce açıklanmıştı sanırım o "mod" olayı. Kullananlar söylesin.

aranel
16 Mayıs 2013, 21:14
Evet arkadaşlar ybr maceramın sonuna gelip satmaya karar verdim. İnazuma en çok istediğim model. Önerilerinizi bekliyorum.

orhanerdogan
20 Mayıs 2013, 09:39
arkadaşlar inazuma'da 2 mod varmış, 250cc - 125cc, yani dilerseniz 125 cc modu takılıyormuşsunuz !!! bana komik ve tuhaf geldi. en iyisi bir bilene sormalı.

Yok artık :D

turkish39
20 Mayıs 2013, 09:55
İnazumada 2 değil 3 mod varmış.Bi aaarkaaaş söyledi.250cc-125cc-100cc.Hem 100cc moduna getirince vergi de ödemiyomuşsun.Sırf bu yazden alcam bu matordan.

Garip
20 Mayıs 2013, 10:04
İnazumada 2 değil 3 mod varmış.Bi aaarkaaaş söyledi.250cc-125cc-100cc.Hem 100cc moduna getirince vergi de ödemiyomuşsun.Sırf bu yazden alcam bu matordan.


abi yapma etme.. 100 cc olması büyük ihtimal.. ama 100 cc olunca vergi ödememe nedir yahu.. anlamış değilim

seigen
20 Mayıs 2013, 10:28
İnazumada 2 değil 3 mod varmış.Bi aaarkaaaş söyledi.250cc-125cc-100cc.Hem 100cc moduna getirince vergi de ödemiyomuşsun.Sırf bu yazden alcam bu matordan.
Bu iyiydi :mrgreen:.

aranel
20 Mayıs 2013, 12:18
:) İnazuma'da 3 mod var ama cc yada beygir düşüme şeklinde çalışmıyor sadece vites değiştirme ışığı eco mod'da 4-5000 arası normal modda 8-9000 arası kapalı moddada redlineda yanıyo.
8.39 dan itibaren görebilirsiniz
http://www.youtube.com/watch?v=z1slJlGIc9M

KeaSH-07
20 Mayıs 2013, 13:08
İnazumada 2 değil 3 mod varmış.Bi aaarkaaaş söyledi.250cc-125cc-100cc.Hem 100cc moduna getirince vergi de ödemiyomuşsun.Sırf bu yazden alcam bu matordan.

engebeli,mormal yol ve hız moduda var,amorsitör inip kalkıyor,bi rivayete göre hız modunda 600 cc oluyormuş :)

turkish39
20 Mayıs 2013, 14:31
abi yapma etme.. 100 cc olması büyük ihtimal.. ama 100 cc olunca vergi ödememe nedir yahu.. anlamış değilim

100 lüklerin vergisi yok ya vergi zamanı 100 lük moda geçiriyomuşsun

orhanerdogan
20 Mayıs 2013, 16:49
Geyiği sürdürmenin manası yok diye düşünüyorum. Motora böyle bir özellik koyulmuş kullanmak isteyen istediği amaç doğrultusunda kullanır, kullanmayan da kullanmaz.

Motorum 1250 km oldu, topcase çıkarttıktan sonra motorla ilgili söyleyebileceğim dezavantaj ifade edecek hiç birşey kalmadı. Titreşim meseleside çözüldü olan titreşim yumuşak ayakkabı giyenler için sıkıntı yaratacak düzeyde değil ama benim gibi full korumalı racing botu giyiyorsanız uzun yolda birazda olsa rahatsız edebiliyor.

585858
21 Mayıs 2013, 16:03
:queen: Vauuvv 100 125 250 iyiymiş :D

apophis2026
22 Mayıs 2013, 17:25
ben 100 lük bölümü sildirdim beyinden.650 lik çaktırdım.125-250-650 lik oldu.Şu an süper....:sunny:
Vergi de 125 gözüküyo...

atiturhan
24 Mayıs 2013, 04:13
Konu açılmış, 117 sayfa yazı yazılmış ama hiç doyurucu bilgi yok. Çoğunluk geyik muhabbetinden öteye gitmemiş.
Kullanıcılar biraz ayrıntılı bilgi yazarsa sevinirim.

Garip
24 Mayıs 2013, 08:42
ben 100 lük bölümü sildirdim beyinden.650 lik çaktırdım.125-250-650 lik oldu.Şu an süper....:sunny:
Vergi de 125 gözüküyo...

Aklım almıyor

apophis2026
24 Mayıs 2013, 11:13
?????????????????????????????????????????????????? ???:santa::pr::pr:

selo9115
24 Mayıs 2013, 23:52
arkadaşlar bu topik niye ölü hiç canlanmalar yok inazuma almayı düşünüyorum

kime ne sorayım kimseler yok

zihnigonen
25 Mayıs 2013, 01:04
ben görünce çok beğenmiştim. yorumlar da fena değil, konforlu olduğu yönünde. en büyük eleştiri fiyatı ve aksesuarları (aksesuarların kaliteli olmadığını, verilen parayı hak etmediğini söylüyorlar). ama o segmentteki motorların hemen hemen hepsinin fiyatı pahalı. Allah korusun bir düşme, kaza vb durumlarda servis ve yedek parça sıkıntısı olur mu, bence (özellikle anadoluda) en önemli sorun bu.

chemical
25 Mayıs 2013, 01:08
Bir cbr250 kullanıcısı olarak. 250cc de konfor arasaydım inazuma alırdım. İnsanların öncelikleri farklı olabiliyor. Bence 250cc de en önemlisi ekonomik olması, parçası servisi ucuz olması bunuda honda sağlıyor ve bu makinalar genelde şehir içi kullanıldığı için bence önemli olan son hız değil 0-100ü önemlidir burda da tek silindir avantajı devreye giriyor aynı şekilde yine cbr önde benim için o yüzden cbr aldım. sizde tercihinizi başkalarına göre değil kullanım amacınıza göre seçin başkaları değil o motoru siz kullanıcaksınız.

selo9115
25 Mayıs 2013, 01:35
Bir cbr250 kullanıcısı olarak. 250cc de konfor arasaydım inazuma alırdım. İnsanların öncelikleri farklı olabiliyor. Bence 250cc de en önemlisi ekonomik olması, parçası servisi ucuz olması bunuda honda sağlıyor ve bu makinalar genelde şehir içi kullanıldığı için bence önemli olan son hız değil 0-100ü önemlidir burda da tek silindir avantajı devreye giriyor aynı şekilde yine cbr önde benim için o yüzden cbr aldım. sizde tercihinizi başkalarına göre değil kullanım amacınıza göre seçin başkaları değil o motoru siz kullanıcaksınız.


işte buya böyle yprumlarla gelin bizide aydınlatın

kafam şuan o kadar karışıkki ne yapacağımı ne alacağımı bilmiyorum her kafadan bir ses ne yapsam biraz yardımcı olun

seçenekler
1.sym wolf 250
2.cbr 250
3.inazuma
4.ninja

bana az yakacak 0-100 kmsi ve ara hızlanmaları çok iyi olacak
oturuş pozisyonu çok önemli naked tarzı olacak
stabil olarak 140-150 rahat rahat gidebilecek
arkaya topcase bağlanacak
v.s v.s.v.s başka aklınıza ne geliyorsa

tavsiyeleriniz

diabloII
25 Mayıs 2013, 11:37
işte buya böyle yprumlarla gelin bizide aydınlatın

kafam şuan o kadar karışıkki ne yapacağımı ne alacağımı bilmiyorum her kafadan bir ses ne yapsam biraz yardımcı olun

seçenekler
1.sym wolf 250
2.cbr 250
3.inazuma
4.ninja

bana az yakacak 0-100 kmsi ve ara hızlanmaları çok iyi olacak
oturuş pozisyonu çok önemli naked tarzı olacak
stabil olarak 140-150 rahat rahat gidebilecek
arkaya topcase bağlanacak
v.s v.s.v.s başka aklınıza ne geliyorsa

tavsiyeleriniz

Bende sizun gibi 2 ay boyunca bu 4 model arasında çok gittim geldim. 2 ayın sonunda inazuma aldım. Ve de hiç pişman değilim. Bunu söylerken yoğurdum ekşi dememek için değil gerçek anlamda çok memnun olduğum için pişman değilim.

4 modeli de kullandım. Şehir içi kullanımda sürüş pozisyonu açısından racingler tercihim dışı oldu. Gerçekten 2 saat kullaninca benim 1 gün belim ağrıyordu. Naked ya da commuter daha rahat.

Cbr 250 ve ninjayi elendikten sonra wolf ile inazuma arasinda kaldım. Ikisini de kullandıktan sonra konfor güvenlik olarak inazuma çok daha ağır bastı. Suzuki motosiklet konusunda kendini kanıtlamış markadır. Çıkardığı tüm modellerinde kronik bir arıza duymadım ben. 140 150 gidersin ama senin için konforlu olmaz. Çünkü her iki modelde iyi rüzgar alıyor. Ben almadan önce iki model için de yaptığım test surusunde çift silindirin vermiş olduğu konforu iliklerime kadar hissettim.
Altin elbiseli adam barkin abi de inazuma al diyince gittim aldım. Inazuma icin uzun bir inceleme yazısı yazdım düzeltmeleri bitirince yayinlayacagim. Gercek anlamda karşılaştırmalı inceleme yazısı oldu. Sonuç olarak inazuma güzel makina alırsan asla pişman olmazsın. Seni yıllarca uzmez. Aklina takılan soruları sorabilirsin. Alacağın makina şimdiden hayırlı olsun.

chemical
25 Mayıs 2013, 14:21
işte buya böyle yprumlarla gelin bizide aydınlatın

kafam şuan o kadar karışıkki ne yapacağımı ne alacağımı bilmiyorum her kafadan bir ses ne yapsam biraz yardımcı olun

seçenekler
1.sym wolf 250
2.cbr 250
3.inazuma
4.ninja

bana az yakacak 0-100 kmsi ve ara hızlanmaları çok iyi olacak
oturuş pozisyonu çok önemli naked tarzı olacak
stabil olarak 140-150 rahat rahat gidebilecek
arkaya topcase bağlanacak
v.s v.s.v.s başka aklınıza ne geliyorsa

tavsiyeleriniz

0-100 çok iyi olsun demişin bu 4 motordan cbr ve ninja olur
Oturuş tarzı rahat olcak demişiniz ninjayı at, cbr250 wolf ve inazuma
stabil olarak 140-150 gidecek demişin gitmezler zaten inazumanın son hızı 154 olması lazım, 120km/h ideal hızdır. inazuma diğerlerine göre daha az devir çeviriyor o yüzden 110 gibi hızlarda cbrdan daha çok yakacak +2 silindir. ( hız konusunu senin için söylüyorum belliki 80-90 gitmeyeceksin)
arkaya top case bağlanacak cbr,inazuma,wolf

gördüğün gibi tüm ortak paydalarda cbr250 var. Barkının yaptığı 250cc testinde de cbr için kötü bir söz söyleyen yoktu okadar farklı kullanıcı arasından.

Bence sen hızlı gidicem rüzgar yemeyim az yaksın diyosan cbr250 al. wolf ve inazuma çıplak çok rüzgar yersin ara 110dan sonra rüzgar tokatlamaya başlar buna ek olarak wolfün parça fiyatlarını araştırdınmı? emsallerine göre çok pahalı ön arka balata 70dolar, yağ filtresi 27tl gibi cbrın yağ filtresi 15tl yarı yarıya.... önce sen ne istediğine karar ver. Naked se inazuma, ss ise cbr250 senin isteklerine cevap vericektir ama hangisini alırsan al pişman olazsın çok güzel motorlar. En önemlisi sana göz kırpanı al kafan rahat olsun benden sana tavsiye.

KeaSH-07
25 Mayıs 2013, 14:35
işte buya böyle yprumlarla gelin bizide aydınlatın

kafam şuan o kadar karışıkki ne yapacağımı ne alacağımı bilmiyorum her kafadan bir ses ne yapsam biraz yardımcı olun

seçenekler
1.sym wolf 250
2.cbr 250
3.inazuma
4.ninja

bana az yakacak 0-100 kmsi ve ara hızlanmaları çok iyi olacak
oturuş pozisyonu çok önemli naked tarzı olacak
stabil olarak 140-150 rahat rahat gidebilecek
arkaya topcase bağlanacak
v.s v.s.v.s başka aklınıza ne geliyorsa

tavsiyeleriniz
git hepsini alıcı gözüyle bak seni en çok ne heyecanlandırıyorsa hangisi gördükten sonra uzun süre aklına takılı kaldıysa onu al
verdiğin 4 model motorda kaliteli hiçbiri seni üzmez

selo9115
25 Mayıs 2013, 19:19
evet arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum bilgiler için

bügün yenibosnada oluşan motosiklet festivalıine gittik arkadaşlarla

ordaki arkadaşlardan rica ettik hem cbr 250 yi hemde wolf 250 yi kullanma fırsatım oldum

ikiside görünüş olarak makyaj olarak tartışmasız güzel

izlenimlerim

wolfun gidonu biraz daha şoföre yakın bu sayede öne eğilme fazla yok kullanışlı seri ve güzel

cbr ise wolfe göre daha asabi ve az biraz kalkışta daha seri ama gidon farkı var daha önde buda uzun yolcukluklarda avuç içinde acıma oluyor


sonuç olarak Ninja ve cbryi sıklardan eledim (yanlış anlamayın kötü olduğu için değil şahsi görüşüm)

birde inazumayı test edip kullanma fırsatı bulursam o zamanda wolf ile inazuma birinden birini eleyecem

bu arada ist içinden inazumasını test edip kullandırmak isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim en azından kesin kararımı verip motor sahibi olurum...

chemical
25 Mayıs 2013, 22:35
inazuma ve wolf arasında kaldıysan. parça fiyatı olarak yakın olabilirler serviste öyledir ama kalite ve konfor konusunda inazuma önde.

kocaolgun
29 Mayıs 2013, 10:23
Servıs ücretleri nedir servıs bakım periyodu nedir bu konuda bılgı verecek olan kullanıcı arkadaşlar yazarsa lar sevınırım

kocaolgun
29 Mayıs 2013, 14:25
Cbf 150 bıle 110 k rahat görüyor 250 cc bır motor 150 km yi neden zor görsün anlamadım