PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

Ercument
03 Mayıs 2013, 12:18
Geldi gelecek derken, ikinci elinide gördük.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-temiz-inazuma-2012-123304048/detay

apophis2026
03 Mayıs 2013, 17:02
Merhabalar....30 nisan itibarı ile İNAZUMA'lanmış bulunmaktayım...İnceliyordum yorumlara bakıyordum ama; cbf ye ani müşteri 27 nisan da Kuşadası bayisinde buldum kendimi,ama sadece siyah vardı,cbf yi kırmızı almadığıma pişmandım zaten,karar veremedim siyaha.29 nisan pazartesi telefonla izmir bayii de iki rengininde olduğunu öğrenip gittik bizim arkadaşla.yanyana da karar veremiyorum....uffff puffff derken.Baba motorcu yurdunal03 her iki motora da bi bin bakalım dedim...önce kırmızı tabiki...sonra siyaha...bidaha kırmızıya geç bakayım dedim... hımmm....yok kırmızı iptal...siyah okey.dedim..son kararım.50 yaş itibariyle kırmızı bize gitmedi.Düşüneceğim beynime oksijen gitsin biz bi İnciraltı yapalım gelelim dedik çıktık.saar 17.00... Kuşadasına telefon aman ben geliyorum dükkanı kapama,motoru satma geldik.Güzelbahçe balık molasından sonra bastık adaya.19.15 alışverişi tamamladıkfaturayı aldık.30 nisan salı cbf nin satışı tamam,plakayı ruhsatı yarım güne sığdırıp saat 18 de adaya vardım.Plakayı 5 dk.da taktık vedalaştım.sanki 2-3 yıldır kullanıyormuşcasına yağ gibi....Akşam ezanı okunurken Aydın'a geldim.
Yorumlarım ve resimler daha sonra.Herkese kazasız sürüşler...Kısaca diyebilkirim ki..MAKİNA 10 NUMARA...:cat:

http://img437.yukle.tc/images/8348DSC02912.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------


http://img437.yukle.tc/images/8348DSC02912.JPG
http://img441.yukle.tc/images/3487phplh8QzMAM.jpg
Artık Bulutları İnazumayla ko'luycaz.(bkz.http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/101626-bulutlarla-ko.html)

Syanur
03 Mayıs 2013, 17:46
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?


Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.
Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası... :silent:

emiro
03 Mayıs 2013, 22:38
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?


Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası... :silent:

Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.

burdurlu1985
04 Mayıs 2013, 01:01
merhaba arkadaşlar yine ben...
rodajı sonlandıranlar olduysa 90-130km arası hızlanması hakkında bilgi verebilirmisiniz
malum araç sollamalarında 125cc ile 90 üstü motor höykürmediği için sıkıntı.
ince eleyip sık dokuyarak türkiye şartlarında 250cc nin yeteceği kanısında olduğum için ömürlük bir motor araştırmasındayım
gelecek sezona nasip olursa 250cc bir motora geçiş yapacağım..

orhanerdogan
04 Mayıs 2013, 13:01
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?


Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası... :silent:


Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.

Aynen bende bugün itibari ile 1000 km deyim, rodajdaki arkadaşlar için çok üzgünüm 8bin devir üstü motor çok keyifli :D


merhaba arkadaşlar yine ben...
rodajı sonlandıranlar olduysa 90-130km arası hızlanması hakkında bilgi verebilirmisiniz
malum araç sollamalarında 125cc ile 90 üstü motor höykürmediği için sıkıntı.
ince eleyip sık dokuyarak türkiye şartlarında 250cc nin yeteceği kanısında olduğum için ömürlük bir motor araştırmasındayım
gelecek sezona nasip olursa 250cc bir motora geçiş yapacağım..

süre ölçümü istiyorsanız hafta içi yapmaya çalışırım, ama 130 km ye kadar ivmelenme gayet başarılı bir şekilde devam ediyor.

Bu arada 1000km bakımına girdik. Altan motorda yağımız ve filtremiz değişti. İşçilik alınmadı ücret 120 TL.

Naci/Suzuki
04 Mayıs 2013, 13:43
Merhabalar, 1000 km bakımı için işçilik alınmadı yazmışınız ama, yağ ve filtreler için mi 120-TL ücret istiyorlar bilgi verebilirmisiniz teşekkürler...

emiro
04 Mayıs 2013, 17:28
Merhabalar, 1000 km bakımı için işçilik alınmadı yazmışınız ama, yağ ve filtreler için mi 120-TL ücret istiyorlar bilgi verebilirmisiniz teşekkürler...

Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.

burdurlu1985
04 Mayıs 2013, 23:17
Aynen bende bugün itibari ile 1000 km deyim, rodajdaki arkadaşlar için çok üzgünüm 8bin devir üstü motor çok keyifli :D



süre ölçümü istiyorsanız hafta içi yapmaya çalışırım, ama 130 km ye kadar ivmelenme gayet başarılı bir şekilde devam ediyor.

Bu arada 1000km bakımına girdik. Altan motorda yağımız ve filtremiz değişti. İşçilik alınmadı ücret 120 TL.

teşekkür ederim. istediğim süre olarak sayılmaz aslında. sadece araba sollarken 90-130 arasında ki hızlanması iyi olsun beni sıkıştırmasına yada dalga geçmesine mahal vermesin yeterli
son surat benim için önemli değil. zaten 100-110 km hızlar güvenli bi sürüş için ve gideceğim yere ulaşmam için yeterli diye düşünüyorum.

MeTaL
04 Mayıs 2013, 23:28
Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.

Bence o servise bir daha gitmeyin. WD40 kullandılar diye 10 tL nedir arkadaş? 2 fıs fıs yapıyorlar altı üstü ayıptır.

Motul tamam iyidir ama Castrol ile arada 2 tL fark var ve Castrol 23 / 25 tL servisine göre değişiyor. +5 tL fark nedir onuda anlamadım. Birde 3 kutu açmış terbiyesizler, benim Kymco / Yamaha servisim 3,5 Lt. yağ alan Er-5 e yağ koyuyor 0.5 ml. yağın yarı parasını alıyor. Sizinkilerde muhtemelen bir önceki müşteriden kalanı koyuyorlardır. Hayır koymuyorlarsa da yağın 1/5 parasını alıp koymaları gerekiyor!. Yağ filtresine birşey diyemem ama gittiğiniz sevis resmen "KAZIKLIYOR" diyebilirim.

Bence bir araştırma yapın ve o servise mahkum değilseniz kurtulun ...

orhanerdogan
05 Mayıs 2013, 00:21
Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.

Yani aynı şeyleri benim motorum içinde yaptılar, ama ücret olarak 120 TL ödedim herhangi bir pazarlık falanda yapmadım

emiro
05 Mayıs 2013, 13:13
Yani aynı şeyleri benim motorum içinde yaptılar, ama ücret olarak 120 TL ödedim herhangi bir pazarlık falanda yapmadım

Hangi serviste yapıldı bakımı? Beni kazıkladılar o zaman:)

diabloII
05 Mayıs 2013, 14:28
Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.

11000 devir çeviren motorlar için 8000 devir çok gelebilir lakin inazuma 13000 devir çeviriyor bu sebepten 8000 devir çok değil. Çok diyebilmemiz için o devirdeyken yirtinmasi lazım ama inazuma çok rahat o deviri çeviriyor. Bunda çift silindirli olması büyük avantaj.

KeaSH-07
05 Mayıs 2013, 15:40
Bence o servise bir daha gitmeyin. WD40 kullandılar diye 10 tL nedir arkadaş? 2 fıs fıs yapıyorlar altı üstü ayıptır.

Motul tamam iyidir ama Castrol ile arada 2 tL fark var ve Castrol 23 / 25 tL servisine göre değişiyor. +5 tL fark nedir onuda anlamadım. Birde 3 kutu açmış terbiyesizler, benim Kymco / Yamaha servisim 3,5 Lt. yağ alan Er-5 e yağ koyuyor 0.5 ml. yağın yarı parasını alıyor. Sizinkilerde muhtemelen bir önceki müşteriden kalanı koyuyorlardır. Hayır koymuyorlarsa da yağın 1/5 parasını alıp koymaları gerekiyor!. Yağ filtresine birşey diyemem ama gittiğiniz sevis resmen "KAZIKLIYOR" diyebilirim.

Bence bir araştırma yapın ve o servise mahkum değilseniz kurtulun ...

40 tl fazla almışlar

srknbdm
05 Mayıs 2013, 16:08
1 ay öncesine kadar 2 tane motorum vardı biri arkadaşımın evinin bahçesinden çalındı biride başka bir arkadaşımdayken kaza yaptı. tam inazuma almaya karar vermişken inazumanın yeni kasasını görünce belki seneye gelir diyerekten vazgeçtim almaktan :) hiç araştırmadan sormadan bulduğum binilebilecek en ucuz motor olan (tip olarak) asya 150 swift aldım inşallah pişman olmam :)

yeni kasa inazuma Türkiye' ye gelirmi acaba ne dersiniz?? yabancı dil bilen birkaç arkadaş suzuki ye mail atıp sorsalar cevap verirlermi acep?

diabloII
05 Mayıs 2013, 19:35
1 ay öncesine kadar 2 tane motorum vardı biri arkadaşımın evinin bahçesinden çalındı biride başka bir arkadaşımdayken kaza yaptı. tam inazuma almaya karar vermişken inazumanın yeni kasasını görünce belki seneye gelir diyerekten vazgeçtim almaktan :) hiç araştırmadan sormadan bulduğum binilebilecek en ucuz motor olan (tip olarak) asya 150 swift aldım inşallah pişman olmam :)

yeni kasa inazuma Türkiye' ye gelirmi acaba ne dersiniz?? yabancı dil bilen birkaç arkadaş suzuki ye mail atıp sorsalar cevap verirlermi acep?

2015 yanına belki 2016 kesin
Bizzat Suzuki den öğrendim.

orhanerdogan
06 Mayıs 2013, 09:52
Hangi serviste yapıldı bakımı? Beni kazıkladılar o zaman:)

Altan motor kartal

drtayfun
06 Mayıs 2013, 22:53
Sahibinden.com'da 2. el ilanlar çoğaldı, kullanmadan satıyorlar normal mi bu?

mali_181
06 Mayıs 2013, 23:13
Arkadaşlar şimdi son yakıt durumu ne rodajı geçen arkadaşlar var bir depo ile ne kadar gidiyor??(yedeğe düşmeden)

Garip
07 Mayıs 2013, 02:03
işte bu süper.mücahit kardeşimizin dediği gibi..cbf abisi gibi..mükemmel... süper....kafa grenajı nerden temin edilir acaba..yada bu farklı bir motor mudur ?


http://img853.imageshack.us/img853/6712/gw250s2.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/6648/gw250s3.jpg

chemical
07 Mayıs 2013, 02:17
1000km den sonraki bakımı kaç binde? servisi çok pahalı hadi 1000 bakımına işçilik almadılar nerden baksan saatine 40 lira alırlar. Ne yani yağ-yağ filtresi değişimine 180 lira paramı vereceksiniz ilerde?

ellvis_78
07 Mayıs 2013, 03:08
Arkadaşlar suziki inazuma alan arkadaşlara hayırlı olsun . Servis konusu Türkiyede biraz farklı çalışıyor bu anlayis markalar arasinda cokta farkli degil bu nedenle motoru bayiden al bakımını elinden geliyorsa kendin yok yapamam dersen tanidigin kalifiye Motorcuya götür düşüncesindeyim.

orhanerdogan
07 Mayıs 2013, 10:18
Sahibinden.com'da 2. el ilanlar çoğaldı, kullanmadan satıyorlar normal mi bu?

Çoğaldı derken topu topu 3 tane motor var malum satış sitesinde. Onlarda muhtemelen geçiş motoru olarak alıp büyütmek isteyenlerdir.


Arkadaşlar suziki inazuma alan arkadaşlara hayırlı olsun . Servis konusu Türkiyede biraz farklı çalışıyor bu anlayis markalar arasinda cokta farkli degil bu nedenle motoru bayiden al bakımını elinden geliyorsa kendin yok yapamam dersen tanidigin kalifiye Motorcuya götür düşüncesindeyim.

Garanti olayını nasıl hallediceksin ?

apophis2026
07 Mayıs 2013, 12:12
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

chemical
07 Mayıs 2013, 12:20
Cbr250 de de ırc var road winner. sizinkinde de heralde aynı modeldir? Lastik alıştırma işi yeni olduğundan fabrikadan üstünde mumla birlikte gelir bu yüzden ilk 100-150km dikkat edilmesi gerekir kaymamak için üzerindeki mum eriyince sorun kalmaz. Yani dikkat etmekten başka yapıcağınız ekstra bir işlem yok. Irc lere zaten güvenme plastik oranı kauçuğa göre yüksek olduğundan iyi performansı yok ısınınca idare eder hale geliyor, ıslak zeminde zaten kullanmayın kenara çek bekle daha sağlıklı. Dediğim gibi ırc orta karar bir lastik ne öldürür ne güldürür güzel asfaltta işe yarıyor ama bozuk asfalt ve yağışta çok fena. Virajlara ilk km lerde dikkatli girin lastik ısındıktan sonra ortalama 15-20km sonra düzelmeye başlıyor. Tavsiyem maddi durum iyiyse eskimesini beklemeden michlen pilotlara geçilmesi.

Garip
07 Mayıs 2013, 12:21
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

kullanıcılardan cevap bende merak ediyorum

Tolga Can
07 Mayıs 2013, 12:22
Yeni kasa gerçekten mükemmel. İnizuma tam bana göre sevgili derken yeni kasa ile nikah şart demeye başladım. :cat:
Türkiye kötü malları almaya alıştı. Yeni kasa biraz zor gelir. Gelsede iş işten geçti artık

chemical
07 Mayıs 2013, 12:23
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

2. sorun motorlar enjeksiyonlu olduğu için ilerleyen zamanlarda arıza vermesi ve bu arıza durumu baya tuzluya gelmesi...
3. Bu sorunun cevabı çok fazla olabilir. Kullandığın eldiven dar olabilir, artçın senin üzerine çok yükleniyo olabilir, oturuş pozisyonun doğru olmayabilir, motorunda titreşim olabilir ama 10-15 dk kada ağırtıcak kadar titreşim olduğunu sanmıyorum.

apophis2026
07 Mayıs 2013, 12:24
Teşekkürler.Daha dikkatli olacağım.Islak zemin olayıda çok sakat görünüyor....Lastikleri kışa değiştireceğiz demekki...

Jedaykin
07 Mayıs 2013, 14:18
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

1- Lastiklere çok güvenmemek gerek diye düşünerek kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım. Bir defa önümdeki araç ayağı sürekli frende giderken birden durdu, o sırada hafif bir kayma yaşadım durma anında. Onu da bekliyordum. Yola çıkınca 4-5 km yol yapmadan dönüşlerde vb pek yatırmamak, ani frenden kaçınmak gerek.
2- Alarm konusunu ben de düşündüm de garantiyi geçersiz bırakabilir. Alarmlı disk veya halat kilit ile çözüm aranabilir.
3- Özellikle sağ elde ağrı durumu bende de oluyor. Bunu zamanla çözerim diye düşünüyorum. Arkadaşların dediği gibi ya oturuş pozisyonu, ya eldivenden olacak. Bir diğer ihtimal de 5000 dv/dk'yı geçemek için fazla sıkıyor olabilirim diye düşünüyorum. Bir de gidon ayarı yapılsa fark edermi diye bir fikir var aklımda.

turkish39
07 Mayıs 2013, 14:57
Hemen hemen her motosiklette lastik sıkıntısı var malesef.Bizim ülkeye hasmıdır nedir anlamadım.Aynı markanın yurtdışı satış sitelerine bakınca adamların michelin lastikleri çaktığını görüyoruz çoğu markada.Heralde onlarda da en adi lastik michelin:queen:
Biz motosiklet kullanıcılarına düşen malesef lastik ve kask alımlarında cimri davranmayıp en sağlam ve güvenilir olanını almaktır.Bu arada ne marka lastik alırsanız alın belli bi kilometreden sonra lastikler ısınmadan motoru yatırmak,sert fren vs. gibi olaylara kalkışmak başınızı ağartır.Isınmadan onlarda kayıyor çünkü.

ellvis_78
08 Mayıs 2013, 00:33
hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti

orhanerdogan
08 Mayıs 2013, 10:16
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

1. Lastikler abartılacak kadar kötü değil benim motorum şuan 1000km de ani frenaj dışında olağanüstü bir durum yaşamadım.
2. Arkadaşında söylediği gibi CDI ünitesinde sorun çıkartabileceği için olabilir diye düşünüyorum.
3. 10-15 dk çok kısa süreler bu sürelerde hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım, aşağı yukarı haftada iki üç gün bir saat yol yapıyorum bir saat sonunda hissedilir bir titreşim oluyor ama oda ilk servisten sonra biraz daha azaldı gibi yada belkide motor ile daha uyumlu hale geldik diyebilirim.


1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?


hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti

Ben motoru bu sene 20k 25k km kullanmayı düşünüyorum, çıkabilecek herhangi bir sıkıntıda anlık olarak istediğimi yaptıramasam bile benim için motorum garantide olduğu sürece yargı yolu açık olacaktır. Sen işin ehli ustana götürebilirsin.

oklawa
09 Mayıs 2013, 19:50
Arkadaşlar 2013 model 500km de olan inazumamı bugün itibariyle sattım. Alıcı arkadaşa hayırlı olsun. KAzasız belasız sürüşler dilerim. Satıp 2013 GT 250r aldım.:queen:

Garip
09 Mayıs 2013, 20:06
hocam neden sattınız sebep neydi ?

lorelas.es
09 Mayıs 2013, 20:06
neden sattın bende bugün inazumaya baktım yanlız ağırlığı korkuttu...

oklawa
09 Mayıs 2013, 20:13
dört dörtlük bir motor. Kusur bulmak çok zor. Son derece rahat kullanımı çok kolay. vites geçişleri çok iyi. Titreşim yok. Bir sürü artıları war. Daha önce racing motor kullanıyordum GT 250r almak istiyordum o arada arkadaşlarım beni inazumaya yönlendirdi. Motoru görünce tamam bunu alalım dedim. Ama daha önce naked motor hiç kullanmamıştım. Morotun bana göre tek eksisi, önde cam olmaması, rüzgar cok rahatsız ediyor. Direk ciğere rüzgar yiyorsunuz. bayideki camlarda çok kısa kalıyor. Yüksek hızlara çıkmak mümkün değil. Zaten motor 24 bg, 28-30 beygir yapsalardı tatından yenmez bide cam şart ama. Keyifli motor almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Bu motoru. Ben kendi şahsi terciğim sebebiyle inazumayı satıp racing motor aldım ilanmı takip eden arkadaşlarda biliyordur, racingle takas etmeyi istiyorum demiştim.

sistolik
11 Mayıs 2013, 15:18
Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum

chemical
11 Mayıs 2013, 15:34
Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum

zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.

bortchu
12 Mayıs 2013, 03:01
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.

orhanerdogan
12 Mayıs 2013, 14:29
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.

Emre arkadaşımız ne cevap verir bilmemde, lastikler ısınmadığı zaman daha kaygandırlar.
Drag yarışlarında yarışçılar yarışa başlamadan önce önden çeker ise el freni arkadan iter ise ön freni sıkıp aracın lastiklerinin zorlanarak ısınmasını sağlarlar.
Drag yarışı izlemiyor olabilirsiniz formulada da aynı durum söz konusudur yarış başlıyana kadar lastikler özel bir ısıtıcı battaniye içerisinde tutulur.

sistolik
12 Mayıs 2013, 15:22
zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.

Tek cevap mı var koskoca sitede

xanka
12 Mayıs 2013, 19:00
Tek cevap mı var koskoca sitede


Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor

sistolik
12 Mayıs 2013, 19:57
Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor
Kalıp istiyorum tabi ama gt250 r malzeme kalitesi olarak kötü gibi o yüzden pek düşünmüyorum cbr ile inazuma arasındaki görüntü farkı nasıldır acaba...

ercishow
12 Mayıs 2013, 21:35
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?

lastiklerin aşınması ve üst pürüssüz yüzeyin atılması için gereken km dir bu 160 km alıştırma mesafesi, hangi lastik olursa olsun gereklidir (mesafeler değişebilir). gidonda gerçekten ince bir titreme var, ama çift silindirli motorlara göre bu çok normal, zamanla alışırsın. yol eğimi (tırmanış), lastiklerde fazla hava gibi sebepler de bu sarsıntıyı arttırabilir. anladığım kadarıyla bu tarz motorlarda yenisin, lastikler yeterli derecede ısınması lazım virajlar için (operation temparature-çalışma sıcaklığı da deniyor) bundan sonra sorunsuz şekilde virajlara girebilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

sitedeki inazumacılara ilham verebilecek şekilde güzel tasarlanmış bir web sitesi: bütün aksesuarlarını yapmışlar, alın demiyorum ama benzerlerini sanayide yaptırmak pek mümkün. bu tarz şeylere girişmek isteyen arkadaşlarla toplanıp ucuza mal edebiliriz. sanayide çok konuştum, yapabilecek altyapı var kısaca. buyrun inceleyin:

http://gw250inazuma.com/

selo9115
12 Mayıs 2013, 21:44
xanka naber sana bisey sorcam
gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu

selo9115
13 Mayıs 2013, 01:10
xanka cevap vermedin yaw :silent:

turkish39
14 Mayıs 2013, 10:36
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.

Lastikleri ısıtmak gerekiyor kaymaması için.Isınmadan onlarda kayıyodan kastım buydu.Ben michelin kullanıyorum.Lastikler ısınmamışsa motoru virajlarda yatırırken kayıyor.

zihnigonen
14 Mayıs 2013, 10:54
inazuma sevdiğim bir motor o yüzden forumu takip ediyorum. mondial mc-x'im var, üzerinde irc lastiklerle gelmişti. frenlemede arka sağa sola feyk atıyordu. çok tehlikeli bulup michelin pilot sporty lastik almıştım. ilk hevesle yola çıktım önceki lastiklerle yattığım yere geldim tam motoru yatırıyordum ki (nerenin koptuğunu farkedemedim bile) bir anda kendimi yerde buldum. önceki lastiklerle daha fazla yatırıyordum halbuki. o günden bugüne artık motorumu çok yatırmıyorum. frenlemelerde ve ıslak zeminde ise michelin süper.
yeni lastikleri korumak için mum koruması varmış sanırım. o yüzden düştüm galiba ama cesaretimi yitirdim bir kere

sbr
14 Mayıs 2013, 10:55
xanka naber sana bisey sorcam
gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu

kanka inazuma derim ben..çok kaliteli makine..tabi bu wolfun kötü oldugunu göstermiyor:P